heb jij al wat universaaaaa?!quote:Op maandag 12 februari 2018 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
U-U-UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
JAJAJAAAAAAAAAAAAAAA
in de gang?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets met het beste paard maatje.
nou dan mag jij niet op mijn universafeestje komenquote:Op maandag 12 februari 2018 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als er één coin geshilled wordt hier...
Gehackt, je geld is weg.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:41 schreef noobcrypto het volgende:
kan niet inloggen op binance? Krijg die sms maar niet toegestuurd...
Het is een hekkie.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:41 schreef noobcrypto het volgende:
SMS gebruikenquote:Op maandag 12 februari 2018 15:41 schreef noobcrypto het volgende:
Ze halen eerst klanten binnen, daarna gaan ze XRP gebruiken.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
Niet veilig?quote:
Net even geprobeerd, krijg netjes binnen een paar seconden sms.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:50 schreef noobcrypto het volgende:
wat een gekenker weer dit...
Meer mensen met het probleem te maken gehad op binance?
Iemand een tip/advies?
Er zijn wel vaker problemen met het SMS systeem. een maatje van mij had er ook problemen mee. Ik adviseer toch 2FA. Telefoon eerst maar eens keer aan en weer uit zetten.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:50 schreef noobcrypto het volgende:
wat een gekenker weer dit...
Meer mensen met het probleem te maken gehad op binance?
Iemand een tip/advies?
Ik gebruik liever 2 apparaten om in te moeten loggen dan alles op 1 apparaat?quote:
dr is nix mis met SMS....quote:Op maandag 12 februari 2018 15:54 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker problemen met het SMS systeem. een maatje van mij had er ook problemen mee.
Niet mogelijk.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
U-U-UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
JAJAJAAAAAAAAAAAAAAA
2FA is op je telefoon.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:54 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik gebruik liever 2 apparaten om in te moeten loggen dan alles op 1 apparaat?
Als binance er een speciale pagina voor maakt, dan lijkt me er toch iets aan de hand.quote:
ga deze discussie niet aan johquote:Op maandag 12 februari 2018 15:46 schreef alilami het volgende:
[..]
Ze halen eerst klanten binnen, daarna gaan ze XRP gebruiken.
In het AD staat ook vaak zo'n advertentie van twee mannetjes die net van school zijn die cursussen geven over beleggen (incl. cryptocurrencies). Ziet er niet uitquote:Op maandag 12 februari 2018 15:14 schreef BakkenKappen het volgende:
Zoveel van die cursussen en shit die dingen over blockchain aanbieden
Ga lekker weg.
Die staat ook vaak in het NRCquote:Op maandag 12 februari 2018 16:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In het AD staat ook vaak zo'n advertentie van twee mannetjes die net van school zijn die cursussen geven over beleggen (incl. cryptocurrencies). Ziet er niet uit
Google authenticator is een betere keuze in dit geval vind ik.quote:
Maar dan toch ook veiliger? Ze moeten dan 2 dingen van je "hacken" als het ware? Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?quote:Op maandag 12 februari 2018 16:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Google authenticator is een betere keuze in dit geval vind ik.
Bij SMS ben je toch weer afhankelijk van de zendende en ontvangende provider, wat zeker bij internationale SMS-jes gezeik op kan leveren.
Damn... vergeten een smiley erbij te prakkenquote:
Ohja je naam valt niet echt op, komt denk door die QR codequote:Op maandag 12 februari 2018 16:17 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Damn... vergeten een smiley erbij te prakken
Behalve die memorabele klap van een molenwiek is er niets mis met me
een sms-code invoeren is ook een vorm van 2FA..quote:Op maandag 12 februari 2018 15:55 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
2FA is op je telefoon.
[..]
Als binance er een speciale pagina voor maakt, dan lijkt me er toch iets aan de hand.
https://support.binance.c(...)Not-Receive-SMS-code
Met Authenticator toch ook?quote:Op maandag 12 februari 2018 16:09 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Maar dan toch ook veiliger? Ze moeten dan 2 dingen van je "hacken" als het ware? Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
Waarom Universa als Vechain.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Universa FUD’ders willen niks anders dan goedkoop UTN kopen. Tja begrijpelijk.
VEN is een dertien in een dozijn erc20 tokenquote:Op maandag 12 februari 2018 16:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom Universa als Vechain..
quote:Op maandag 12 februari 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
VEN is een dertien in een dozijn erc20 token
Dit denkenquote:Op maandag 12 februari 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wait, watquote:Op maandag 12 februari 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 februari 2018 16:42 schreef Typisch het volgende:
alleen maar een whitepaper, een erc20 token en mooie praatjes
dan heb je niet zo goed opgeletquote:Op maandag 12 februari 2018 16:42 schreef Typisch het volgende:
alleen maar een whitepaper, een erc20 token en mooie praatjes
wall street weer bonussen?quote:Op maandag 12 februari 2018 16:23 schreef BakkenKappen het volgende:
Dus gaan we de 16de weer pompen of wat?
Nu ik de topictitel zie valt het mij pas op dat jouw naam een alliteratie is van xtc. Erg geestig gevondenquote:Op maandag 12 februari 2018 16:43 schreef EggsTC het volgende:
Hij loopt de boel nu te trollen dus ik houd me even hierbuiten
Scherp.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nu ik de topictitel zie valt het mij pas op dat jouw naam een alliteratie is van xtc. Erg geestig gevonden
Hier riep het halve topic om tijdens de crash naar 6Kquote:Op maandag 12 februari 2018 17:05 schreef SugeLucky het volgende:
wat een saaie shit zeg. het is niet eens spannend meer om smorgens blockfolio te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |