Geertcoinquote:Op maandag 12 februari 2018 11:11 schreef Weissmania het volgende:
ok
nou ik heb nog niks aan munten
dus dacht hier even vragen welke ik het beste kan kopen
Wat bedoel je met X-Factor? Als fanboy zie ik die smarteconomy wel zitten!quote:Op maandag 12 februari 2018 11:20 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Leuke coin, maar zie te weinig x factor erin op long term.
Aantal keer dat die over de kop kan gaan.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:23 schreef Dicing het volgende:
[..]
Wat bedoel je met X-Factor? Als fanboy zie ik die smarteconomy wel zitten!
quote:Op maandag 12 februari 2018 11:25 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Aantal keer dat die over de kop kan gaan.
x2, x3, x25, x50, x100!
Ik ga enkel voor de laatste 2
Neo nog 50x over de kop?quote:Op maandag 12 februari 2018 11:25 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Aantal keer dat die over de kop kan gaan.
x2, x3, x25, x50, x100!
Ik ga enkel voor de laatste 2
Hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 12 februari 2018 11:40 schreef Kyran het volgende:
Denk dat wij geen 4.5k gaan zien. Support op 7.8k was best sterk en die van 6k was ook solide. Denk dat wij vandaag nog de 9k aantikken.
Fokkers op reddit? Tevens: ETNquote:[–]G60FORCE 1 punt 29 minuten geleden
still i believe he has a valid point... i do agree that ETN's come a VERY long (short 2/3months) way ON JUST 1 FRIGGIN SHIT EXCHANGE.... now that's worth noticing... yes perhaps added a few other shitexchanges would work lol but i'd rather go BIG and PERFECT they just keep postponing... i know waiting until after Chinese Newyear is good tactic... SO WE'LL SEE!
ETN is dan ook gewoon een shitcoin.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:50 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Fokkers op reddit? Tevens: ETNeindelijk weer een beetje fatsoenlijk nieuws, doet niets met de prijs.
quote:Op maandag 12 februari 2018 11:50 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Fokkers op reddit? Tevens: ETNeindelijk weer een beetje fatsoenlijk nieuws, doet niets met de prijs.
Het zoveelste ethereum-like systeem?quote:Op maandag 12 februari 2018 11:54 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb van de week wat Achain gekocht. Ben er nog niet helemaal bekend mee maar het is een soort platform ala Ethereum waar je eigen coins kan maken op basis van Achain en de holders van Achain krijgen dan ook coins van de projecten die erop gebouwd worden. Een soort reward systeem. Staat nog in de kinderschoenen, was mij de 100 dollar gok wel waard.
Je bent zelf een shitcoinquote:Op maandag 12 februari 2018 11:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
ETN is dan ook gewoon een shitcoin.
Blij dat ik daar niet ingestapt ben, heb het wel overwogen eind vorig jaar.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:56 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Je bent zelf een shitcoin![]()
Ik ben het er overigens mee eens, maar ben door een kleine FOMO misschien een klein beetje een bagholder geworden. Misschien..
Ik ben gelukkig ook niet op de top ingestapt, ik sta nu op -20% tov BTC maar dat staan wel meer alts na de afgelopen weken. Holden dan maar!quote:Op maandag 12 februari 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet ingestapt ben, heb het wel overwogen eind vorig jaar.
Zijn vorig jaar een hele hoop shitcoins geweest, die eerst zwaar werden gepumpt, of waar bijna niets meer van is gehoord of slecht in het nieuws, bijvoorbeeld Einsteinium, Cardano, IOTA, (bitconnectquote:Op maandag 12 februari 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet ingestapt ben, heb het wel overwogen eind vorig jaar.
Ja maar Cardano en Iota zie ik niet zo snel het veld uit geslagen worden.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Zijn vorig jaar een hele hoop shitcoins geweest, die eerst zwaar werden gepumpt, of waar bijna niets meer van is gehoord of slecht in het nieuws, bijvoorbeeld Einsteinium, Cardano, IOTA, (bitconnect)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |