abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 21:32:10 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177066607


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 21:32:31 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177066614
Excuus, had niet gezien dat ik laatste was, traag :D
pi_177066657
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:04 schreef deTributeBand het volgende:
Is die horizontale lijn naar rechts de stilte voor de storm?
Gegarandeerd. De vraag is alleen maar of het een storm naar boven of naar beneden wordt.

In other news: ik ben sinds een half uurtje geen nocoiner meer. Dikke digitale dukaten ownen, jeweetog! :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177066788
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:32 schreef Kyran het volgende:
Excuus, had niet gezien dat ik laatste was, traag :D
Ik wilde hem al openen met een ode aan Spike.
pi_177066826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gegarandeerd. De vraag is alleen maar of het een storm naar boven of naar beneden wordt.

In other news: ik ben sinds een half uurtje geen nocoiner meer. Dikke digitale dukaten ownen, jeweetog! :+
Spanneeeeend!

Maar je kwam hier dus eerst alleen maar buurten, terwijl je een no-coiner was? B-)
Wat heb je gehaald?
pi_177066880
Requiescat in pace Spike

pi_177066969
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:38 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Spanneeeeend!

Maar je kwam hier dus eerst alleen maar buurten, terwijl je een no-coiner was? B-)

Pretty much ja :P

quote:
Wat heb je gehaald?
Een stukje ETH :')

Wilde eigenlijk wat gaan spelen er mee maar met dat gekut van binance wacht ik nog maar even.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177066990
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:37 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik wilde hem al openen met een ode aan Spike.
;(

In betere tijden, het is die dikke...


Ja, ik weet het... ik leef stiekem in een Ikea showroom...
pi_177066998
XIV trader: ‘I’ve lost $4 million, 3 years of work and other people’s money’
https://www.marketwatch.c(...)les-money-2018-02-06

rekt -O-
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177067045
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

;(

In betere tijden, het is die dikke...

;(

Mijn buurmeisje had vroeger ook een fret. Leuk beest was dat. :)
pi_177067088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

;(

In betere tijden, het is die dikke...


Ja, ik weet het... ik leef stiekem in een Ikea showroom...
pi_177067091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Pretty much ja :P

[..]

Een stukje ETH :')

Wilde eigenlijk wat gaan spelen er mee maar met dat gekut van binance wacht ik nog maar even.
Solide start. ;)
Wat anderen al zeiden: de URL us.binance.com werkt gewoon.
pi_177067111
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:43 schreef alilami het volgende:
XIV trader: ‘I’ve lost $4 million, 3 years of work and other people’s money’
https://www.marketwatch.c(...)les-money-2018-02-06

rekt -O-
Pfff...

Les: pak je winst op tijd
pi_177067133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Pfff...

Les: pak je winst op tijd
zoals die maikul die XVG vasthoudt tot het -1 is?
pi_177067184
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Pfff...

Les: pak je winst op tijd
Zelfs als mijn portfolio naar 0 gaat sta ik nog op winst. :7
pi_177067530
Waarom zou dat www domein van Binance nog steeds niet werken? Technisch gezien is dat toch gewoon een subdomain? Als er een DNS wijziging gedaan is, kan het eventjes duren, maar ik snap hier eigenlijk niet wat de bottleneck is.

Of redirect dat ding naar het us domein desnoods.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177067642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom zou dat www domein van Binance nog steeds niet werken? Technisch gezien is dat toch gewoon een subdomain? Als er een DNS wijziging gedaan is, kan het eventjes duren, maar ik snap hier eigenlijk niet wat de bottleneck is.

Of redirect dat ding naar het us domein desnoods.
kan je via us wel inloggen?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177067700
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:07 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

kan je via us wel inloggen?
Ja werkt wel. Maar ik snap niet waarom ze het www domein niet in de lucht hebben. Dat is toch gewoon een A record in de domein settings.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177067707
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja werkt wel. Maar ik snap niet waarom ze het www domein niet in de lucht hebben. Dat is toch gewoon een A record in de domein settings.
heb je n link?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177067781
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:09 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

heb je n link?
Van de werkende URL? Deze is gewoon up https://us.binance.com

Maar www nog steeds down.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177067959
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:46 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Solide start. ;)
Wat anderen al zeiden: de URL us.binance.com werkt gewoon.
Zéér solide, sta al een slordige 5% in de min. :P

Weet dat Binance via de us url wel werkt maar ik ben wantrouwig, raak binance pas aan als het weer loopt als een zonnetje. Komende dagen toch te druk bezig met zuipen dus no sweat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 9 februari 2018 @ 22:19:35 #22
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_177067988
Die 6 months BTC chart is wel jammer om te zien ook eigenlijk _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 22:26:46 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177068173
Nog mooie dukaten jongens? Ik ben in een stoute bui.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177068254
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog mooie dukaten jongens? Ik ben in een stoute bui.

:{²
In dat geval: SpankChain.
pi_177068277
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog mooie dukaten jongens? Ik ben in een stoute bui.

:{²
TrumpCoin
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 22:33:22 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177068344
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:30 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

TrumpCoin
Ik ga zo kijken. Ben met wat pasteitjes in de weer.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177068369
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:12 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Van de werkende URL? Deze is gewoon up https://us.binance.com

Maar www nog steeds down.
kan dan tog gewoon hier inloggen?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177068371
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ga zo kijken. Ben met wat pasteitjes in de weer.

Ik wil het niet weten.
pi_177069037
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

kan dan tog gewoon hier inloggen?
Ja dat snap ik, gaat mij ook niet om of ik kan inloggen, maar lijkt me handig dat het normale domein ook weer online komt.

Maar zal dit weekend wel een keer goed komen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177069298
Ook Universa gekocht, laar het ding maar snel een keer moonen, dan kan ik er weer vanaf :’)
pi_177069395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:11 schreef Roellie80 het volgende:
Ook Universa gekocht, laar het ding maar snel een keer moonen, dan kan ik er weer vanaf :’)
Fok FOMO
Koning.
pi_177069441
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:17 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Fok FOMO
100%
pi_177069530
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:11 schreef Roellie80 het volgende:
Ook Universa gekocht, laar het ding maar snel een keer moonen, dan kan ik er weer vanaf :’)
Hij staat niet op Coinmarketcap gelist of wel?
٩๏̯͡๏)۶
pi_177069546
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hij staat niet op Coinmarketcap gelist of wel?
Nope, staat wel in Delta gek genoeg
pi_177069608
Hebben jullie goede ervaringen met Cobinhood?
  vrijdag 9 februari 2018 @ 23:31:07 #36
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_177069702
Oops, 12% van alle Nano (XRB) gejat op Bitgrail???
  vrijdag 9 februari 2018 @ 23:33:32 #37
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_177069752
Godver, dit is wel een dingetje... :{ _O-
pi_177069780
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Godver, dit is wel een dingetje... :{ _O-
Camilinha_ag twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 23:31:36 @troyretzer @BitGrail I lost everything I had in his exchange. 5k nano withdraw pending for 9 days.Please, help us. I was going to sell then to pay my student loan. Please, I'm desperate. reageer retweet
_O-
pi_177069788
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:26 schreef BadVlad het volgende:
Hebben jullie goede ervaringen met Cobinhood?
M'n ETH zijn er veilig aangekomen en m'n Universa daarna weer veilig in m'n MEW.
pi_177069801
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:31 schreef Zwansen het volgende:
Oops, 12% van alle Nano (XRB) gejat op Bitgrail???
Blij dat ik daar niks meer heb staan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177069814
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:35 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Camilinha_ag twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 23:31:36 @troyretzer @BitGrail I lost everything I had in his exchange. 5k nano withdraw pending for 9 days.Please, help us. I was going to sell then to pay my student loan. Please, I'm desperate. reageer retweet
_O-
pi_177069829
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:36 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Blij dat ik daar niks meer heb staan.
De rest ook niet meer :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 23:37:37 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177069832
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Regel 1 van crypto...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177069889
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Regel 1 van crypto...
If you don't hold the private key...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 23:40:13 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177069901
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Laat het niet op een exchange staan?
Niet meer investeren dan je kwijt kunt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177069936
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet meer investeren dan je kwijt kunt.
Hmm...

Maar eh... wow idd...

VintageCrypto twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 23:33:35 17,000,000 $NANO $XRB "stolen" from Bitgrail exchange. That's over $175 million dollars worth straight zapped. Take a look at my rekt.jpg photo for the news release screencap posted from https://t.co/49N6iQ2ogX https://t.co/rpUERyskQd reageer retweet
pi_177069939
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Godver, dit is wel een dingetje... :{ _O-
Top exchange dat ja met die Bomber. Ik had er gelukkig maar 3 XRB staan en had geen zin om m'n paspoort e. d. op te sturen naar die scammert. Elke link op de exchange linkt ook naar z'n notice en de site probeert vage scripts te loaden. Heel verdacht en ik beschouw ze maar als verloren. Was toch een gehypede shitcoin

:')14.gif
pi_177070046
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm...

Maar eh... wow idd...

VintageCrypto twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 23:33:35 17,000,000 $NANO $XRB "stolen" from Bitgrail exchange. That's over $175 million dollars worth straight zapped. Take a look at my rekt.jpg photo for the news release screencap posted from https://t.co/49N6iQ2ogX https://t.co/rpUERyskQd reageer retweet
Ouch! :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177070056
"unauthorized transactions"

van de wallet van de exchange naar de wallet van de eigenaar zeker
pi_177070061
quote:
Not just 10% 30% or even 80% it was everything I really really believed in Nano and its first Exchange.... if I lose this money I'm totally dead I'm serious all my family depends on it. I'm from Brazil, unemployed and invested everything I had in something that I really believed
:')14.gif
pi_177070079
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:45 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
_O-

RIP NANO als dit waar is.

Slim_Jim_McGoo twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 23:43:55 @nanocurrency I had 8300 of youre coins on bitgrail, I used the exchange on youre recommendation. What are you going to do to fix this for people like me? Im distraught! reageer retweet
pi_177070082
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:11 schreef Roellie80 het volgende:
Ook Universa gekocht, laar het ding maar snel een keer moonen, dan kan ik er weer vanaf :’)
Fok fomo van eth 0,000045 naar 0,000054.

Universa maand! :')

Hij is wel lekker zo schimmige dat het niet echt op reddit bestaat, niet op cmc, niet op coinmarketcal.com
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 februari 2018 @ 23:47:47 #53
163650 Greys
pi_177070093
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:45 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Oh dear.. :X

Ja ze zijn dom en toch heb ik nog steeds moeite om dan geen medelijden te hebben. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177070152
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:46 schreef BadVlad het volgende:

[..]

_O-

RIP NANO als dit waar is
Hoezo? Is er iets aan de tech veranderd?
pi_177070161
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Fok fomo
Jij maakt nu een grap, maar ik laatst wel eens een coin verkocht omdat ik schrok van de hype er over hier op Fok!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177070250
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij maakt nu een grap, maar ik laatst wel eens een coin verkocht omdat ik schrok van de hype er over hier op Fok!
Haha! Welke? :)
pi_177070268
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:50 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Hoezo? Is er iets aan de tech veranderd?
Dit lijkt me redelijk rampzalig voor de koers, in ieder geval op korte termijn.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177070361
Heb nog wat Universa bijgekocht en nu mag hij echt moonen!
pi_177070381
https://medium.com/@nanoc(...)olvency-ed4422bf274b

quote:
In our conversation yesterday (which you can find attached.. adding back shortly), Firano informed us of missing funds from BitGrail’s wallet. An option suggested by Firano was to modify the ledger in order to cover his losses — which is not possible, nor is it a direction we would ever pursue.
:')14.gif
pi_177070408
200 nano opgeraapt, zaten nog wat kotsresten aan maar ik maak ze wel schoon :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2018 00:03:05 ]
pi_177070424
Is er iemand hier die Vsync (VSX) of Achain (ACT) in zijn portfolio heeft zitten? Ik heb zojuist wat van deze coins gekocht
pi_177070651
Waarom heet hij nou "the bomber"? Omdat hij munten kapotbombardeert?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177070685
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:10 schreef alilami het volgende:
Waarom heet hij nou "the bomber"? Omdat hij munten kapotbombardeert?
Omdat ie als een gladde Italiaanse bombamano alle vochtige Nano dukaten op heeft geblazen bon giorno de tutti pregoo jajaajajaja universaaaaaa
:')14.gif
pi_177070769
Ik kom Universa nergens tegen? Waar kun je deze halen?
pi_177070785
Misschien even wat nano bijkopen.
Koning.
pi_177070803
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dear.. :X

Ja ze zijn dom en toch heb ik nog steeds moeite om dan geen medelijden te hebben. :')
Vind dit ook wel leip ja, het is dom maar deze mensen weten gewoon niet beter...

Treurig.
pi_177070831
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:13 schreef metallicelmo het volgende:
Ik kom Universa nergens tegen? Waar kun je deze halen?
https://cobinhood.com/trade/UTNP-ETH

Toch al 10% sinds vanmiddag, ga zo door haha
pi_177070866
UTNP is dat een Ethereum token die nog moet worden ingewisseld voor een echter coin op hun eigen blockchain ofzo?
pi_177070884
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:17 schreef metallicelmo het volgende:
UTNP is dat een Ethereum token die nog moet worden ingewisseld voor een echter coin op hun eigen blockchain ofzo?
Yup, dat is wel de bedoeling.
Als het misgaat dan huil ik met je mee ;(
pi_177070990
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Yup, dat is wel de bedoeling.
Als het misgaat dan huil ik met je mee ;(
Hoe werkt zoiets dan? Als je die op cobinhood koopt, staan ze dan op een wallet op die site, of moet je die dan op een of andere manier in my ether wallet zetten?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071096
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoe werkt zoiets dan? Als je die op cobinhood koopt, staan ze dan op een wallet op die site, of moet je die dan op een of andere manier in my ether wallet zetten?
Ik gok dat hetzelfde moet gebeuren als bij Nimiq, je koopt ERC20 tokens, die je later met behulp van een coinswap ofzo laat omzetten naar de echte coin. Zie het als een soort voucher die je 1-1 kan omwisselen straks als de coin helemaal klaar is en hun systeem live gaat. zoiets denk ik
pi_177071121
Die Nano-team / Bitgrail-eigenaar chatlog is puur entertainment.
pi_177071124
Cobinhood heeft alleen ETH pairs zo te zien
pi_177071131
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:27 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik gok dat hetzelfde moet gebeuren als bij Nimiq, je koopt ERC20 tokens, die je later met behulp van een coinswap ofzo laat omzetten naar de echte coin. Zie het als een soort voucher die je 1-1 kan omwisselen straks als de coin helemaal klaar is en hun systeem live gaat. zoiets denk ik
ja daar heb ik wel eens van gelezen, maar hoe gaat dat in de praktijk. Wat moet ik dan doen om die tokens te krijgen; is dat eigenlijk gewoon hetzelfde als met normale coins of werkt dat heel anders?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071158
bomberfrancy twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 00:26:04 NANO on BitGrail have been stolen.Unfortunately there is no way to give it back to you at 100% (we only got 4 MLN XRN right now).The devs, as you have guessed, dont want to collaborate reageer retweet
:')
pi_177071164
Misschien dat anderen het beter weten maar volgens mij zijn de Universa tokens die je nu kunt kopen de coins die uit de ICO zijn gekomen. Mensen kunnen daar hun tokens dus al verhandelen nog voordat de echte coin is uitgebracht.
pi_177071177
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ga zo kijken. Ben met wat pasteitjes in de weer.

:{²
hahahaha deze man :d
pi_177071222
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoe werkt zoiets dan? Als je die op cobinhood koopt, staan ze dan op een wallet op die site, of moet je die dan op een of andere manier in my ether wallet zetten?
Na het kopen gelijk naar je eigen Ether wallet sturen.

Als je ETH stuurt, doe het dan liefst vanuit je eigen wallet, niet vanaf een exchange.
In het deposit scherm staan sowieso een paar exchanges waar het fout kan gaan als je ze daar vandaan verstuurt.
pi_177071242
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
bomberfrancy twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 00:26:04 NANO on BitGrail have been stolen.Unfortunately there is no way to give it back to you at 100% (we only got 4 MLN XRN right now).The devs, as you have guessed, dont want to collaborate reageer retweet
:')
Die kan zijn exchange ook opdoeken. Hopelijk zakt het allemaal nog iets verder.
Koning.
pi_177071250
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:29 schreef metallicelmo het volgende:
Misschien dat anderen het beter weten maar volgens mij zijn de Universa tokens die je nu kunt kopen de coins die uit de ICO zijn gekomen. Mensen kunnen daar hun tokens dus al verhandelen nog voordat de echte coin is uitgebracht.
Klopt, die kan je in een later stadium weer omwisselen voor de echte tokens op de Universa blockchain, even er vanuit gaande dat er een Universa blockchain komt :P
pi_177071254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Na het kopen gelijk naar je eigen Ether wallet sturen.

Als je ETH stuurt, doe het dan liefst vanuit je eigen wallet, niet vanaf een exchange.
In het deposit scherm staan sowieso een paar exchanges waar het fout kan gaan als je ze daar vandaan verstuurt.
Maar het zijn nog geen coins; hoe komen die dan in mijn ether wallet terecht? Moet ik daar handmatig iets voor doen of gewoon het ETH adres van die wallet opgeven bij withdrawen of hoe werkt dat? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071304
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Maar het zijn nog geen coins; hoe komen die dan in mijn ether wallet terecht? Moet ik daar handmatig iets voor doen of gewoon het ETH adres van die wallet opgeven bij withdrawen of hoe werkt dat? :)
Het zijn nog geen coins? :?

Je koopt UTNP (ERC20) tokens, die stuur je naar je MEW adres (of wat voor geschikte wallet je ook gebruikt).

Je kan ze dan of weer verkopen of later omruilen voor de echte Universa tokens zodra de eigen blockchain online komt.
pi_177071324
coins/tokens
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071331
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:29 schreef metallicelmo het volgende:
Misschien dat anderen het beter weten maar volgens mij zijn de Universa tokens die je nu kunt kopen de coins die uit de ICO zijn gekomen. Mensen kunnen daar hun tokens dus al verhandelen nog voordat de echte coin is uitgebracht.
shitcoin pump coin sell sellllll selllllll
pi_177071345
Doe eens een screenshot van hoe dat er dan uit ziet in die ether wallet. Hoe weet diie wallet welke tokens het zijn; of snapt ie dat vanzelf?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071399
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:35 schreef Geralt het volgende:
coins/tokens
Het zijn gewoon coins/tokens die 1:1 staan voor een Universa coin/tokens op de toekomstige Universa blockchain.
pi_177071417
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het zijn gewoon coins/tokens die 1:1 staan voor een Universa coin/tokens op de toekomstige Universa blockchain.
Ik snap niet hoe MEW dat dan snapt als heel die toekomstige blockchain er nog niet is. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071418
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:36 schreef Geralt het volgende:
Doe eens een screenshot van hoe dat er dan uit ziet in die ether wallet. Hoe weet diie wallet welke tokens het zijn; of snapt ie dat vanzelf?
Zoiets? (Niet mijn Wallet)

https://etherscan.io/addr(...)eea7319f31e38635396e
pi_177071438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Die Nano-team / Bitgrail-eigenaar chatlog is puur entertainment.
linkje, bij mij werkt ie niet nml
pi_177071488
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:36 schreef Geralt het volgende:
Doe eens een screenshot van hoe dat er dan uit ziet in die ether wallet. Hoe weet diie wallet welke tokens het zijn; of snapt ie dat vanzelf?
Ik ga nu geen screenshots meer maken, ik lig al.
Maar het is nu gewoon een Ethereum token, net als WeTrust en MobileGo.
Ze staan op de Ethereum blockchain dus heb je genoeg aan een Ethereum wallet (zoals MEW) om ze te hodlen.
pi_177071518
De Aziaten worden wakker. Gaan we naar 9000? :)
pi_177071523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ga nu geen screenshots meer maken, ik lig al.
Maar het is gewoon een Ethereum token, net als WeTrust en MobileGo.
Ok dus een leek als ik gaat het wel voor elkaar krijgen om wat van die tokens aan te schaffen en naar een mew walllet te versturen zonder half internet af te moeten struinen naar een stap voor stap uitleg. Misschien van het weekend eens proberen. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071542
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:39 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe MEW dat dan snapt als heel die toekomstige blockchain er nog niet is. :@
Je moet het denk ik zien als twee aparte coins.
UTNP = een Ethereum ERC20 token. Die hebben ze tijdens de ICO verkocht aan het publiek. Met dat geld bouwen ze verder aan de Universa blockchain en de Universa coin UTN

UTNP is dus een token dat wordt herkend door Ethereum omdat ie op dat netwerk is gemaakt.

Universa zelf zal dan later een website openen waar jij jouw UTNP (tokens) kan omruilen voor de echte Universa coin (UTN) als die helemaal klaar is. Die nieuwe coin moet dan ook weer opnieuw worden gelist op exchanges omdat die coin dan niet meer op Ethereum zit
pi_177071543
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:42 schreef BadVlad het volgende:
De Aziaten worden wakker. Gaan we naar 9000? :)
Doen die ook weer leuk mee?
pi_177071592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:43 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Je moet het denk ik zien als twee aparte coins.
UTNP = een Ethereum ERC20 token. Die hebben ze tijdens de ICO verkocht aan het publiek. Met dat geld bouwen ze verder aan de Universa blockchain en de Universa coin UTN

UTNP is dus een token dat wordt herkend door Ethereum omdat ie op dat netwerk is gemaakt.

Universa zelf zal dan later een website openen waar jij jouw UTNP (tokens) kan omruilen voor de echte Universa coin (UTN) als die helemaal klaar is. Die nieuwe coin moet dan ook weer opnieuw worden gelist op exchanges omdat die coin dan niet meer op Ethereum zit
En voor dat laatste is geen enkele garantie dat dat ook daadwerkelijk gebeurt; dat zeg ik toch goed?

Is het in het verleden al vaak/vaker voorgekomen dat er na zo een ICO en tokens en shit gewoon ineens geen echte cooins kwamen en er niks gelist werd en iedereen kon fluiten naar zn centen? Of is dat maar zo heel af en toe een keer.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071603
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:42 schreef BadVlad het volgende:
De Aziaten worden wakker. Gaan we naar 9000? :)
Nee hè, niet weer die vervelende Aziaten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177071611
quote:
Niet op ingaan, Geralt zoekt zelf niets uit, leest niets maar wil dat je stappenplannen met screenshots voor hem schrijft hoe die snel rijk kan worden. Alles wat ie hier vraagt dmv slappe posts, is op internet te vinden, maar Geralt vraagt het liever dmv een: :@

:')14.gif
pi_177071621
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

En voor dat laatste is geen enkele garantie dat dat ook daadwerkelijk gebeurt; dat zeg ik toch goed?

Is het in het verleden al vaak/vaker voorgekomen dat er na zo een ICO en tokens en shit gewoon ineens geen echte cooins kwamen en er niks gelist werd en iedereen kon fluiten naar zn centen? Of is dat maar zo heel af en toe een keer.
Ja daarom zijn die regeringen niet zo dol op ICO's. Er zijn geen garanties. Maar ik denk wel dat als ze voor miljoenen aan tokens verkopen dat er wel mensen zijn die aankloppen bij Universa als er ineens niets van terecht zou komen.
pi_177071638
(en bovendien hebben we een newbie topic voor dat soort vragen)
pi_177071656
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:44 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Doen die ook weer leuk mee?
Geen idee. Misschien kan kthxbye ons iets vertellen over het sentiment in Azië.
pi_177071661
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ok dus een leek als ik gaat het wel voor elkaar krijgen om wat van die tokens aan te schaffen en naar een mew walllet te versturen zonder half internet af te moeten struinen naar een stap voor stap uitleg. Misschien van het weekend eens proberen. :)
Succes. Je zou toch eens wat moeite moeten doen he, poe poe, deze crypto markt...
pi_177071669
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:49 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien kan kthxbye ons iets vertellen over het sentiment in Azië.
Nu redelijk zuur omdat ik me erger aan Geralt :D
pi_177071671
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:40 schreef kthxbye het volgende:

[..]

linkje, bij mij werkt ie niet nml
https://www.dropbox.com/s(...)il_chat_log.pdf?dl=0
pi_177071677
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:50 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nu redelijk zuur omdat ik me erger aan Geralt :D
:*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071684
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:46 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Niet op ingaan, Geralt zoekt zelf niets uit, leest niets maar wil dat je stappenplannen met screenshots voor hem schrijft hoe die snel rijk kan worden. Alles wat ie hier vraagt dmv slappe posts, is op internet te vinden, maar Geralt vraagt het liever dmv een: :@

:')[ afbeelding ]
True. Ik ga ook geen heel verhaal typen voor hem.
pi_177071727
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:50 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nu redelijk zuur omdat ik me erger aan Geralt :D
Het blijft een oude Voss.
pi_177071742
Dragonchain begint me een beetje tegen te vallen. Wat een baggerprojecten.

http://www.metropolischain.com/
http://biocrypt.tech/
pi_177071760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het blijft een oude Voss.
Helaas geen sluwe vosss meer tegenwoordig :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071813
Die Bitgrail meneer legt de schuld nu bij Nano omdat ze niet willen forken om zijn probleem op te lossen :')

Als Bitcoin voor iedere exchange hack een fork had uitgevoerd hadden we nu al 100 Bitcoin Classic versies :P
pi_177071817
Lekerrr Nano weer de goede kant op. Toch weer dik 10% in 20min. Ben benieuwd hoe Nano er morgen voor staat...
pi_177071900
CryptoPower03 twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 00:58:49 @bomberfrancy I AM BIG BAG HOLDER, I have lot of money : 10 000 XRB on @BitGrail , I'm a FRENCH RESIDENT and I live near Italy. I invested in december and I told yo I WILL FILE A COMPLAINT AGAINST YOU if I don't see my money back quickly. I just contacted my lawyer tonight reageer retweet
  zaterdag 10 februari 2018 @ 01:04:48 #114
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177071935
Geralt aait mn ripple voor blockchain info
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 01:05:15 #115
163650 Greys
pi_177071946
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:03 schreef MaGNeT het volgende:
CryptoPower03 twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 00:58:49 @bomberfrancy I AM BIG BAG HOLDER, I have lot of money : 10 000 XRB on @BitGrail , I'm a FRENCH RESIDENT and I live near Italy. I invested in december and I told yo I WILL FILE A COMPLAINT AGAINST YOU if I don't see my money back quickly. I just contacted my lawyer tonight reageer retweet
Ik zie het schuimbekken er dus gewoon bij als ik die tweet lees.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177071973
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:03 schreef MaGNeT het volgende:
CryptoPower03 twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 00:58:49 @bomberfrancy I AM BIG BAG HOLDER, I have lot of money : 10 000 XRB on @BitGrail , I'm a FRENCH RESIDENT and I live near Italy. I invested in december and I told yo I WILL FILE A COMPLAINT AGAINST YOU if I don't see my money back quickly. I just contacted my lawyer tonight reageer retweet
Zal ie fan blijven of terug komen naar BTC?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177071977
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:55 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Haha! Welke? :)
Vechain. Niet alles verkocht toen hoor, maar wel een flink deel. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177071995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:03 schreef MaGNeT het volgende:
, I have lot of money
Nee, dat heb je dus niet. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177072050
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie het schuimbekken er dus gewoon bij als ik die tweet lees.
Ik zie het hoofd van Louis de Funes erbij :P
pi_177072052
Niet te geloven de hoeveelheid mensen die nog steeds zoveel coins op een exchange laten staan.
pi_177072076
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:10 schreef metallicelmo het volgende:
Niet te geloven de hoeveelheid mensen die nog steeds zoveel coins op een exchange laten staan.
Die hackers begrijpen het tenminste, die hebben ze nu veilig in hun wallet.
pi_177072112
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die hackers begrijpen het tenminste, die hebben ze nu veilig in hun wallet.
Ja die hackers geven tenminste het goede voorbeeld
pi_177072133
hahaha die chatlog tussen die exchange en nano hahaha, wat een niveau. Miljoenen gestolen maar fatsoenlijk engels zit er niet in. Hahaha, man zelfs mijn engels is beter
pi_177072145
En die Nano webwallet is dikke prima. Wat dat betreft, de tech zit wel snor :)
pi_177072277
Bijna 9000 XD.
pi_177072348
Bijna 9000 voor zolang het duurt , BTC daalde naar ruim 6000 door het nieuws rondom Tether en Bitfinex en is sindsdien is er geen positief nieuws over gepubliceerd. dus er is geen echte reden voor een stijging. Denk dat we de 6000 wel weer aantikken deze maand, tussen de 4/6 K is ook goed mogelijk.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 01:30:20 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177072356
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:29 schreef Geranium_Opa het volgende:
Bijna 9000 voor zolang het duurt , BTC daalde naar ruim 6000 door het nieuws rondom Tether en Bitfinex en is sindsdien is er geen positief nieuws over gepubliceerd. dus er is geen echte reden voor een stijging. Denk dat we de 6000 wel weer aantikken deze maand, tussen de 4/6 K is ook goed mogelijk.
:')
pi_177072400
quote:
Thanks :)

Tis ook allemaal net ff iets té toevallig he, eerst disabled ie withdrawals en maakt het daarna moeilijk om XRB te withdrawen. XRB kunnen z'n exchange niet uit. En dan is ie ineens "gehacked" :')

:')14.gif
pi_177072402
Had trouwens Klaas laatst niet iets over criminele exchange server? Misschien bedoelde die Bitgrail?

KLAAS??? klaasweetalles?!!!!!!

kan er iemand hem bellen? die man weet alles
pi_177072408
Oh god het is tijd om naar bed te gaan haha, laterr
pi_177072423
Lisk is goed bezig :)
pi_177072447
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:37 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk is goed bezig :)
Wat is Liquid aan het doen? Over 300% hier.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 01:42:13 #133
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177072471
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:37 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk is goed bezig :)
Zeker, 110% sinds aankoop paar dagen terug _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 01:45:46 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177072490
Had Eggs ook niet een hoeveelheid XRB vast zitten op Bitgrail? Eggs? Zijn ze veilig?
pi_177072668
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:40 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Wat is Liquid aan het doen? Over 300% hier.
Ja, heb net toch maar ff 2800 Liquid omgezet in 7122 Waves.

Ik verwacht dat Liquid wel weer wat zakt.
En anders is het “jammer”.
pi_177072741
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, heb net toch maar ff 2800 Liquid omgezet in 7122 Waves.

Ik verwacht dat Liquid wel weer wat zakt.
En anders is het “jammer”.
Iemand zit met euro's en dollars Waves en Liquid te kopen.

Ik had Liquid verkocht voor 3.5 Waves. Weer gekocht voor 2.8 en toen weer verkocht voor 3.5. _O- _O- _O-
pi_177072772
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:29 schreef Geranium_Opa het volgende:
Bijna 9000 voor zolang het duurt , BTC daalde naar ruim 6000 door het nieuws rondom Tether en Bitfinex en is sindsdien is er geen positief nieuws over gepubliceerd. dus er is geen echte reden voor een stijging. Denk dat we de 6000 wel weer aantikken deze maand, tussen de 4/6 K is ook goed mogelijk.
Ik zit op de raket naar Mars hoor.
pi_177073175
Harde ripples
  zaterdag 10 februari 2018 @ 05:06:38 #139
286575 Roces18
Chef de party
pi_177073289
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 04:07 schreef Jed1Gam het volgende:
Harde ripples
Zie die voorlopig niet naar een ath gaan
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_177073444
Goedemorgen!

Doukaatjes hoppa
  zaterdag 10 februari 2018 @ 07:43:02 #141
62913 Blik
The one and Only!
pi_177073469
Zowaar eens een beetje in de plus sinds gisterenavond
pi_177073482
Lekker wakker worden zo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177073486
Hoe zou dat nou komen dat het nu weer zo hard stijgt? Mensen die opnieuw instappen?
pi_177073513
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:54 schreef BadVlad het volgende:
Dragonchain begint me een beetje tegen te vallen. Wat een baggerprojecten.

http://www.metropolischain.com/
http://biocrypt.tech/
Heeft een tijdje op de Disney hype geleefd en bloed nu langzaam dood denk ik.

Alhoewel die altijd vrij stabiel is gebleven voor de crash.

Hou ze nog wel in de gaten en heb er nog iets van 25 euro in zitten ofzo voor het geval dat. :')
pi_177073588
Toch jammer dat ik de 120xrb @ 300 dollar gekocht nooit van bitgrail gehaald heb uit pure luiheid.
pi_177073592
Binnenkort dus maar de 4000 vechain wel van binance halen. Luiheid is een bitch
pi_177073622
Is universa nou al op de markt? Ik zag je dat untp bij cobinhood kon kopen
pi_177073648
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:17 schreef mtchel112 het volgende:
Is universa nou al op de markt? Ik zag je dat untp bij cobinhood kon kopen
Ja. Ja.
pi_177073700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:14 schreef Helpmefok het volgende:
Binnenkort dus maar de 4000 vechain wel van binance halen. Luiheid is een bitch
4000 :') rookie numbers.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 08:30:48 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177073726
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

4000 :') rookie numbers.
:?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177073740
Had ik er maar 4000..

Vind mijn 100 stuks al veel geld :')
pi_177073752
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

4000 :') rookie numbers.
Had meer willen kopen tijdens de afgelopen dip, maar moet komende week de sleutel van ons nieuwe huis ophalen en de inrichting daarvan gaat genoeg kosten.
pi_177073755
Gaat hard met de Ripple :o

Waar kan ik t beste mn ripple verkopen?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 08:36:21 #154
62913 Blik
The one and Only!
pi_177073779
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:34 schreef Isane het volgende:
Gaat hard met de Ripple :o

Waar kan ik t beste mn ripple verkopen?
Je kan ze naar mijn wallet sturen, pm voor adres
pi_177073783
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:?
Geen strength node hebben van ven :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177073790
Wat is dat ripple toch een shitcoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 08:37:24 #157
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177073798
Liskmaand toont zich in optima forma!
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 08:41:10 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177073840
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:37 schreef Yozzz het volgende:
Liskmaand toont zich in optima forma!
Reikhalzend kijken we uit naar 20/02 *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177073842
Wanneer was lisk event?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2018 08:41:33 ]
pi_177073843
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Je kan ze naar mijn wallet sturen, pm voor adres
:*

RPX maar even in de gaten houden. Kraken kan ze ook kopen zie ik
pi_177073851
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Reikhalzend kijken we uit naar 20/02 *O*
ah 19/02 verkopen dus
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 08:45:07 #162
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177073896
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ah 19/02 verkopen dus
zit je ook in lisk?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177073908
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

zit je ook in lisk?
200
pi_177073946
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

4000 :') rookie numbers.
Rot eens op lul. Met je nepgetallen.
U MAD?
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 08:50:06 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177073947
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

200
Netjes. Netjes.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177073966
Hier nog mensen met XRB op Bitgrail?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177073973
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Rot eens op lul. Met je nepgetallen.
Triggered?!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177074025
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hier nog mensen met XRB op Bitgrail?
Yep. Niet heel veel gelukkig
pi_177074111
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:54 schreef ttm het volgende:

[..]

Yep. Niet heel veel gelukkig
Je bent ze kwijt. Die kloothommel van die Exchange is gehackt zegtie en nu is het bijna allemaal pleite.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177074132
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Rot eens op lul. Met je nepgetallen.
Je moeder vertelde me dat hij ook al loog over zijn penislengte.
pi_177074220
Bitgrail en gedupeerden hebben misschien nog geluk als Binance gestolen funds gaat bevriezen: https://twitter.com/cz_bi(...)%5E7046%7Ctwterm%5E1

Misschien dat een deel terug komt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177074250
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ah 19/02 verkopen dus
Alles op xrb. :+
Koning.
pi_177074256
1080 universas gekocht (of naja die ico daarvan dan)!!
pi_177074257
Een goed begin van het weekend: boven de 9k. :s)
Laat dat maar rustig door groeien.

-edit- 9k dus. :P

[ Bericht 25% gewijzigd door deTributeBand op 10-02-2018 09:25:59 ]
pi_177074274
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is dat ripple toch een shitcoin.
Omdat?
Je ze niet hebt?
pi_177074285
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:16 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Omdat?
Je ze niet hebt?
_O_

verder kunnen die mafketels niet denken...
pi_177074304
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:16 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Omdat?
Je ze niet hebt?
Als je leest hoe dat bedrijf opereert, het feit dat het een centrale coin is en er nul waarde in die token zit kom je tot de conclusie dat het voldoet aan de definitie van een shitcoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177074307
Universa naar 0,0006 eth alweer. Lisk lekker opgepompt, goed begin van het weekend.

Maar wat is met ripple? Een gokverslaafde kennis is er nogal fan van, dit is natuurlijk niet een goede trigger voor hem dus :')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177074308
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:17 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

_O_

verder kunnen die mafketels niet denken...
Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177074331
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?
Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177074337
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopen
Dan ben je een eckte eckte

Cryptotokkie
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177074355
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hier nog mensen met XRB op Bitgrail?
Ik. Eggs. Respectievelijk 120 om 80 stuks. Shit happens
pi_177074362
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:14 schreef deTributeBand het volgende:
Een goed begin van het weekend: boven de 9000k. :s)
Laat dat maar rustig door groeien.
9 miljoen?
pi_177074363
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Triggered?!
Je moeder triggerde me net nog met een lekkere tongbeweging op m’n eikel
U MAD?
pi_177074378
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

9 miljoen?
:D :')
Ik moet nog even de slaap uit m'n oogjes wrijven.
pi_177074394
Ik zit inmiddels weer rond de 35k usd. Was ooit bijna een ton aan het worden dus mja

Ga de volgende keer dat het een ton in euro's benadert toch cashen en een 30% van mijn hypotheek inlossen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2018 09:27:33 ]
pi_177074400
binance werkt nog niet dus
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177074408
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:27 schreef crpytoshill het volgende:
binance werkt nog niet dus
Echt wel
pi_177074409
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zit inmiddels weer rond de 35k usd. Was ooit bijna een ton aan het worden dus mja

Ga de volgende keer dat het een ton in euro's benadert toch cashen en een vierde van mijn hypotheek inlossen
Ik vind het prettiger als je in percentages praat dan in euro's. Klinkt een beetje uit de hoogte.
pi_177074414
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Echt wel
us site zekr
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177074443
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:27 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik vind het prettiger als je in percentages praat dan in euro's. Klinkt een beetje uit de hoogte.
Gelukkig interesseert het me totaal geen ene reet wat jij prettig vindt.
pi_177074464
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je bent ze kwijt. Die kloothommel van die Exchange is gehackt zegtie en nu is het bijna allemaal pleite.
Mooi fucked dus.
Kan ook niet inloggen op de site om te checken of ik ze nog heb.
pi_177074467
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gelukkig interesseert het me totaal geen ene reet wat jij prettig vindt.
Gelukkig ben ik niet de enige, is hier al vaker geopperd. Maar prima, ga je lekker door op die voet.
pi_177074474
Wat doen jullie als je iets met ETH koopt, maar terug wilt zien hoeveel SAT dat was? Op CMC kijken naar tijdstip en het daaruit afleiden, of is er iets praktischers? :P
pi_177074514
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:32 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige, is hier al vaker geopperd. Maar prima, ga je lekker door op die voet.
Lekker janken met je twintig vechaintjes :')
pi_177074526
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:33 schreef deTributeBand het volgende:
Wat doen jullie als je iets met ETH koopt, maar terug wilt zien hoeveel SAT dat was? Op CMC kijken naar tijdstip en het daaruit afleiden, of is er iets praktischers? :P
Dat wordt bij binance gewoon in de logs bijgehouden
pi_177074544
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je moeder triggerde me net nog met een lekkere tongbeweging op m’n eikel
Dat is dan ook wel het maximale wat je kunt betalen met die shitcoinportfolio die jij eropna houdt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177074550
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lekker janken met je twintig vechaintjes :')
Tja, dit was de meest verwachte reactie.
pi_177074562
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel het maximale wat je kunt betalen met die shitcoinportfolio die jij eropna houdt.
Vertel, wat is mijn portfolio?
U MAD?
pi_177074592
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vertel, wat is mijn portfolio?
Gezien je postgedrag ben je een 100% bitconnect sportschool tokkie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177074602
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat wordt bij binance gewoon in de logs bijgehouden
Dan zie ik in mijn Order History op welk tijdstip ik iets heb gekocht voor hoeveel ETH. Hoe kijk jij vervolgens hoeveel SAT dat was? :@
pi_177074629
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gezien je postgedrag ben je een 100% bitconnect sportschool tokkie.
Gezien dit, gezien dat. Bladiebladiebla.
Jij pocht met je grote aantallen in crypto, maar heb nog nooit een printscreen van je voorbij zien komen. Typisch gevalletje grote e-lul, maar in werkelijkheid zolderkamerautist 2.0.
Laat iedereen in zijn/haar waarde graftak of iemand nou 2 Ripple of 500 BTC heeft.
U MAD?
pi_177074703
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Gezien dit, gezien dat. Bladiebladiebla.
Jij pocht met je grote aantallen in crypto, maar heb nog nooit een printscreen van je voorbij zien komen. Typisch gevalletje grote e-lul, maar in werkelijkheid zolderkamerautist 2.0.
Laat iedereen in zijn/haar waarde graftak of iemand nou 2 Ripple of 500 BTC heeft.
Maar hoe kan je anders laten zien dat je beter bent dan iemand anders ?
pi_177074707
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?
De winst :) :) :)
pi_177074710
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:42 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Dan zie ik in mijn Order History op welk tijdstip ik iets heb gekocht voor hoeveel ETH. Hoe kijk jij vervolgens hoeveel SAT dat was? :@
Zelf uitrekenen ben ik bang
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177074724
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is dat ripple toch een shitcoin.
Ik snap echt niet dat die ineens 33 procent is gestegen in 24 uur. Waar komt dat vandaan? Ik dacht dat we de meeste noobs wel kwijt waren na de crash.
pi_177074725
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopen
Crypto nemen met het idee dat de banken en overheden dan zullen verdwijnen 8)7
pi_177074745
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Typisch gevalletje grote e-lul, maar in werkelijkheid zolderkamerautist 2.0.
Laat iedereen in zijn/haar waarde graftak
Nu we het toch hebben over mensen in hun waarde laten ...
pi_177074776
Op momenten als dit ben ik blij met "het andere topic".
pi_177074820
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Zelf uitrekenen ben ik bang
Dat vermoedde ik ook al, maar hoopte op iets makkelijkers. ;)
Thanks!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:05:04 #211
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177074936
Gaat lekker weer man. Ik voel me zo ontzettend stabiel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177074941
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je blijft wel weg dan he? Hebben we een deal?
Zo niet wat ga je doen dan?

Een mod erbij halen :')
pi_177074964
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Gaat lekker weer man. Ik voel me zo ontzettend stabiel.

:{²
Ah, de debielenkermis is nu helemaal compleet.

Goedemorgen Banshee

:{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{²
pi_177074968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:42 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Dan zie ik in mijn Order History op welk tijdstip ik iets heb gekocht voor hoeveel ETH. Hoe kijk jij vervolgens hoeveel SAT dat was? :@
Oh sorry, niet goed gelezen. Ik handel alles tegenover BTC.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:08:53 #215
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177074995
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ah, de debielenkermis is nu helemaal compleet.

Goedemorgen Banshee

:{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{² :{²
Goedemorgen Lenny, klopt. Ik zit zelf ook bij Binance. En de laatste dagen moet ik zeggen dat een en ander een stuk volwassener is. De markt lijkt rijp voor een volgende stap.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177075044
Jongens, doe eens aardig tegen elkaar.
Koning.
pi_177075095
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:12 schreef tha_dark het volgende:
Jongens, doe eens aardig tegen elkaar.
stfu
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:18:24 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177075117
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je moeder triggerde me net nog met een lekkere tongbeweging op m’n eikel
Sow
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:19:27 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177075139
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:27 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik vind het prettiger als je in percentages praat dan in euro's. Klinkt een beetje uit de hoogte.
:')_!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 10:30:15 #220
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177075292
Gezellig hier weer :D Ochtendhumeurtje allemaal? :P
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2018 @ 10:42:16 #221
230491 Zith
pls tip
pi_177075533
Hele hoop gescheld verwijderd.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177075555
Onder deze streep is het hier weer gezellig

_____________________________________________

Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:45:53 #223
131603 Afwazig
Serious business
pi_177075594
Hallo Magnet. Lekker een bak waves verdiend door de liquid pump vannacht? :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 10:46:23 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177075603
Bent u voor het eerst hier, of bent u al bekend?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 10:46:35 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177075608
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Afwazig het volgende:
Hallo Magnet. Lekker een bak waves verdiend door de liquid pump vannacht? :)
Optyfen }:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 10:47:00 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177075617
Verder ben ik wel aardig hoor.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:48:28 #227
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177075634
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Bent u voor het eerst hier, of bent u al bekend?
leg de dukaten op je chest, ik heb coins en wie is rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:49:38 #228
131603 Afwazig
Serious business
pi_177075653
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Optyfen }:|
Heb jij je videokaart nou al aangemeld voor RMA?
pi_177075669
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Afwazig het volgende:
Hallo Magnet. Lekker een bak waves verdiend door de liquid pump vannacht? :)
Ja :D

Ik zal het bij percentages houden, heb 254% Waves voor iedere Liquid.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 10:51:18 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177075683
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:49 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Heb jij je videokaart nou al aangemeld voor RMA?
Zondag pas. Daarna weer 2 maanden wachten wsl.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177075687
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja :D

Ik zal het bij percentages houden, heb 254% Waves voor iedere Liquid.
:D
Koning.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:52:29 #232
131603 Afwazig
Serious business
pi_177075707
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja :D

Ik zal het bij percentages houden, heb 254% Waves voor iedere Liquid.
Ik had er niet zoveel maar heb ze toch nog voor 2.8 wave per stuk kunnen verkopen. Hoop dat ze weer naar 0,5 gaan .
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:52:39 #233
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177075712
De zon schijnt, de Ripples zitten in de lift en er zit heerlijk Portugese goatcheese op me te wachten. Mooi dag joh.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 10:58:13 #234
206731 Mortaxx
Doomer
pi_177075814
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:30 schreef Kyran het volgende:
Gezellig hier weer :D Ochtendhumeurtje allemaal? :P
xrp stijgt dan krijg je dit nare gedoe altijd hier
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_177076000
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
De zon schijnt, de Ripples zitten in de lift en er zit heerlijk Portugese goatcheese op me te wachten. Mooi dag joh.

:{²
Lekker man, geniet ervan _O_
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:08:44 #236
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_177076095
Portfolio stijgt heel gestaag weer door :)
Alleen wel een beetje jammer om oude screenshots van december te zien, met veel minder fiat inleg een flink stuk hogere waarde _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_177076128
Soon...®

GOEIEMORGEN ALLEN
pi_177076162
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Portfolio stijgt heel gestaag weer door :)
Alleen wel een beetje jammer om oude screenshots van december te zien, met veel minder fiat inleg een flink stuk hogere waarde _O-
ik ben toch bang dat we in lange downtrend zitten. na de crash van 2013 steeg de prijs ook hard maar kwam niet boven de vorige high.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177076214
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:11 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

ik ben toch bang dat we in lange downtrend zitten. na de crash van 2013 steeg de prijs ook hard maar kwam niet boven de vorige high.
Afgelopen September wel.
pi_177076266
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:13 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Afgelopen September wel.
ja als je van plan bent jaren te blijven hodlen is t niet erg.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177076301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:15 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

ja als je van plan bent jaren te blijven hodlen is t niet erg.
September duurde maar paar maandjes hoor.
lol
pi_177076395
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:16 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

September duurde maar paar maandjes hoor.
lol
in september kwam ie boven de vorige high van 2013 bedoelde je tog?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177076429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:21 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

in september kwam ie boven de vorige high van 2013 bedoelde je tog?
Nee, ik doelde op de laatste vergelijkbare crash/dip, wat in September was 2017. Hierna hebben we nog nieuwe ATH's gezien. :)
pi_177076487
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:22 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nee, ik doelde op de laatste vergelijkbare crash/dip, wat in September was 2017. Hierna hebben we nog nieuwe ATH's gezien. :)
dat was -40%, dit was -70%. hoop dat je gelijk hebt
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177076780
U MAD?
pi_177076798
UniversaGOD
pi_177076868
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?
Ripple heeft al meer in de praktijk gebracht dan heel dat universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Maar hey, ripple is shitcoin en universaaaaaaaaaaaaaaa dat is de shit man!
pi_177076869
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:39 schreef Typisch het volgende:
UniversaGOD
:P
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:43:34 #249
131603 Afwazig
Serious business
pi_177076888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:43 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:P
in btc al ruim x7. :~
pi_177076891
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopen
Oh dus iedereen zit puur in de crypto omdat ze banken haten...

Aha en ik maar denken dat de meesten in crypto zitten om GELD te verdienen.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:45:11 #252
131603 Afwazig
Serious business
pi_177076904
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:44 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Oh dus iedereen zit puur in de crypto omdat ze banken haten...

Aha en ik maar denken dat de meesten in crypto zitten om GELD te verdienen.
Dan moet je ook geen Ripple kopen :D
pi_177076929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:44 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Oh dus iedereen zit puur in de crypto omdat ze banken haten...

Aha en ik maar denken dat de meesten in crypto zitten om GELD te verdienen.
ik zit voor geen van die redenen in crypto.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:49:09 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177076985
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:46 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

ik zit voor geen van die redenen in crypto.
Welke reden dan? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177076992
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Welke reden dan? :?

:{²
Ik wil stoer doen met mijn dukaten in de kroeg.
pi_177077001
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

xrp stijgt dan krijg je dit nare gedoe altijd hier
Haters gonna hate.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177077044
De UTNP is eigenlijk de ICO coin van universa toch? Ik heb er 1090 gekocht, als straks universa blockchain er is kunnen deze omgewisseld worden tegen dezelfde waarde neem ik aan?
pi_177077046
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

in btc al ruim x7. :~
Jammer voor mij want ik heb niet meer kunnen kopen :(
pi_177077055
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:50 schreef mtchel112 het volgende:
De UTNP is eigenlijk de ICO coin van universa toch? Ik heb er 1090 gekocht, als straks universa blockchain er is kunnen deze omgewisseld worden tegen dezelfde waarde neem ik aan?
ja 1:1
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:51:29 #260
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177077072
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik wil stoer doen met mijn dukaten in de kroeg.
Met je chest vooruit en je dijwerken in de strijd!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177077103
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dan moet je ook geen Ripple kopen :D
Ik weet niet hoor, van 20 cent naar DIK 2 euro.

inleg even x 10.

Maar ripple dus shitcoin dus telt niet toch? Je mag alleen met mooie coins geld verdienen de rest telt niet toch? :')
pi_177077107
dukaten :') wat een kut woord.
pi_177077137
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:50 schreef mtchel112 het volgende:
De UTNP is eigenlijk de ICO coin van universa toch? Ik heb er 1090 gekocht, als straks universa blockchain er is kunnen deze omgewisseld worden tegen dezelfde waarde neem ik aan?
Niet eens een blockchain? Shitcoin
pi_177077167
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:52 schreef vigen98 het volgende:
dukaten :') wat een kut woord.
cryptokoning dan :P

Maar ja verder wel eens.
pi_177077270
Laten we het vooral vriendelijk houden, las het topic beetje terug vanochtend en sommige mensen laten zich wel kennen _O-
pi_177077350
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:53 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Niet eens een blockchain? Shitcoin
Even opstarten joh komt vanzelf wel goed.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:04:19 #267
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177077475
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:57 schreef BakkenKappen het volgende:
Laten we het vooral vriendelijk houden, las het topic beetje terug vanochtend en sommige mensen laten zich wel kennen _O-
Ja man, sommige users zijn wel erg drachtig. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177077575
Trollcoiner
pi_177077708
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja man, sommige users zijn wel erg drachtig. :N

:{²
Drachtig is het woord wat ik zocht ja. Dankje Banshee.
pi_177077726
Vochtig vannacht
pi_177077982
(Hoe) krijgen jullie tokens in je blockfolio? (bijv universa)
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_177077999
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:20 schreef Gremen het volgende:
(Hoe) krijgen jullie tokens in je blockfolio? (bijv universa)
utnp is nog niet te vinden op blockfolio

Wel op delta
pi_177078101
http://bitcoinist.com/rabobank-fined-money-laundering-bitcoin/

Wie was dat ookal weer hier die zei dat money laundering alleen gebeurde onder mensen als Khadaffi? :+
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:25:27 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177078113
Ik sta nog steeds 600 euro in de min trouwens.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177078120
universa prijs die maar blijft stijgen waardoor mijn bags nog niet zwaar genoeg zijn }:|
pi_177078142
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta nog steeds 600 euro in de min trouwens.

:{²
ik zou liever zien dat je dit in procenten uitdrukt
pi_177078151
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta nog steeds 600 euro in de min trouwens.

:{²
700 ;)
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:27:05 #278
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177078157
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:26 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik zou liever zien dat je dit in procenten uitdrukt
Ehh. Ik ben met 2200 ingestapt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177078162
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta nog steeds 600 euro in de min trouwens.

:{²
Ik ook hoor, zo'n 35% van mijn portfolio staat in de min.

Hodl!!

Wat heb je als ontbijt gehad?
pi_177078191
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef Atlantis- het volgende:
universa prijs die maar blijft stijgen waardoor mijn bags nog niet zwaar genoeg zijn }:|
Ik zit nog te wachten op een dip :{ Ik moet en zal die 1 miljoen UTN tokens behalen :P
pi_177078799
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik zit nog te wachten op een dip :{ Ik moet en zal die 1 miljoen UTN tokens behalen :P
Van welke coin? :7
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:55:32 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177079176
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:27 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik ook hoor, zo'n 35% van mijn portfolio staat in de min.

Hodl!!

Wat heb je als ontbijt gehad?
Ik een eerlijke omelet met extra maagdelijke olijfolie. En die Portugese goatcheese natuurlijk.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177079278
Edje torpedeert Waves even
pi_177079291
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:26 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik zou liever zien dat je dit in procenten uitdrukt
Ja he, ik ook.

Ik sta overigens een paar duizend in de plus.
pi_177079803
pi_177079807
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:59 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ja he, ik ook.

Ik sta overigens een paar duizend in de plus.
Paar duizend procenten ? Toe maar..
pi_177080022
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:15 schreef TwztId het volgende:

[..]

Paar duizend procenten ? Toe maar..
Jij niet dan?
pi_177080085
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:58 schreef Klaphark het volgende:
Edje torpedeert Waves even
wattan?
pi_177080105
Laatste maand alles min of meer gelijk hier. Wat up and down.
Maar goed zit erin voor HODL dus als eoy maar een beter rendement heeft, of alles weg is is het goed.
Niet nog een paar cent over 😜
Vakman pur sang
pi_177080799
wtf, alle nano gestolen op bitgrail?
Lambo of Rekt
pi_177080876
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:41 schreef EggsTC het volgende:
wtf, alle nano gestolen op bitgrail?
Nog 4 miljoen over van de 19
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177080922
PRL opeens op 100% winst ayyyyy
pi_177080974
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nog 4 miljoen over van de 19
pfff ik kan de mijne vergeten dan denk ik :')
Lambo of Rekt
pi_177081027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

pfff ik kan de mijne vergeten dan denk ik :')
Jep, pleitos.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177081073
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:58 schreef Klaphark het volgende:
Edje torpedeert Waves even
https://twitter.com/bebe_chien/status/962303760453328896

Edje wordt zelf ook getorpedeerd _O-
pi_177081178
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jep, pleitos.
pleuris bende, dat hele bitgrail.
Lambo of Rekt
pi_177081255
SpankChain richting de top 100? _O-
pi_177081277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

pleuris bende, dat hele bitgrail.
Sorry dude.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 13:56:38 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177081448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:51 schreef Virtuoszo het volgende:
SpankChain richting de top 100? _O-
Nog steeds genoeg dom geld dus in crypto, lekker _O_
pi_177081612
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nog steeds genoeg dom geld dus in crypto, lekker _O_
Ik vind Spankchain wel een goede usecase :@

En dat meen ik serieus is geen hi ha ho porno grapje.
pi_177081645
hoi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')