leg de dukaten op je chest, ik heb coins en wie is rektquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Bent u voor het eerst hier, of bent u al bekend?
Heb jij je videokaart nou al aangemeld voor RMA?quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Afwazig het volgende:
Hallo Magnet. Lekker een bak waves verdiend door de liquid pump vannacht?
Zondag pas. Daarna weer 2 maanden wachten wsl.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb jij je videokaart nou al aangemeld voor RMA?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
Ik zal het bij percentages houden, heb 254% Waves voor iedere Liquid.
Ik had er niet zoveel maar heb ze toch nog voor 2.8 wave per stuk kunnen verkopen. Hoop dat ze weer naar 0,5 gaan .quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
Ik zal het bij percentages houden, heb 254% Waves voor iedere Liquid.
xrp stijgt dan krijg je dit nare gedoe altijd hierquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:30 schreef Kyran het volgende:
Gezellig hier weerOchtendhumeurtje allemaal?
Lekker man, geniet ervanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
De zon schijnt, de Ripples zitten in de lift en er zit heerlijk Portugese goatcheese op me te wachten. Mooi dag joh.²
ik ben toch bang dat we in lange downtrend zitten. na de crash van 2013 steeg de prijs ook hard maar kwam niet boven de vorige high.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Portfolio stijgt heel gestaag weer door
Alleen wel een beetje jammer om oude screenshots van december te zien, met veel minder fiat inleg een flink stuk hogere waarde
Afgelopen September wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:11 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik ben toch bang dat we in lange downtrend zitten. na de crash van 2013 steeg de prijs ook hard maar kwam niet boven de vorige high.
ja als je van plan bent jaren te blijven hodlen is t niet erg.quote:
September duurde maar paar maandjes hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:15 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ja als je van plan bent jaren te blijven hodlen is t niet erg.
in september kwam ie boven de vorige high van 2013 bedoelde je tog?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:16 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
September duurde maar paar maandjes hoor.
lol
Nee, ik doelde op de laatste vergelijkbare crash/dip, wat in September was 2017. Hierna hebben we nog nieuwe ATH's gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:21 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
in september kwam ie boven de vorige high van 2013 bedoelde je tog?
dat was -40%, dit was -70%. hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:22 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op de laatste vergelijkbare crash/dip, wat in September was 2017. Hierna hebben we nog nieuwe ATH's gezien.
Ripple heeft al meer in de praktijk gebracht dan heel dat universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?
GENOHOTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |