Oh dus iedereen zit puur in de crypto omdat ze banken haten...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopen
Dan moet je ook geen Ripple kopenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:44 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Oh dus iedereen zit puur in de crypto omdat ze banken haten...
Aha en ik maar denken dat de meesten in crypto zitten om GELD te verdienen.
ik zit voor geen van die redenen in crypto.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:44 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Oh dus iedereen zit puur in de crypto omdat ze banken haten...
Aha en ik maar denken dat de meesten in crypto zitten om GELD te verdienen.
Welke reden dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:46 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
ik zit voor geen van die redenen in crypto.
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
xrp stijgt dan krijg je dit nare gedoe altijd hier
ja 1:1quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:50 schreef mtchel112 het volgende:
De UTNP is eigenlijk de ICO coin van universa toch? Ik heb er 1090 gekocht, als straks universa blockchain er is kunnen deze omgewisseld worden tegen dezelfde waarde neem ik aan?
Met je chest vooruit en je dijwerken in de strijd!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik wil stoer doen met mijn dukaten in de kroeg.
Ik weet niet hoor, van 20 cent naar DIK 2 euro.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen Ripple kopen
Niet eens een blockchain? Shitcoinquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:50 schreef mtchel112 het volgende:
De UTNP is eigenlijk de ICO coin van universa toch? Ik heb er 1090 gekocht, als straks universa blockchain er is kunnen deze omgewisseld worden tegen dezelfde waarde neem ik aan?
Even opstarten joh komt vanzelf wel goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:53 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Niet eens een blockchain? Shitcoin
Ja man, sommige users zijn wel erg drachtig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:57 schreef BakkenKappen het volgende:
Laten we het vooral vriendelijk houden, las het topic beetje terug vanochtend en sommige mensen laten zich wel kennen
Drachtig is het woord wat ik zocht ja. Dankje Banshee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man, sommige users zijn wel erg drachtig.²
utnp is nog niet te vinden op blockfolioquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:20 schreef Gremen het volgende:
(Hoe) krijgen jullie tokens in je blockfolio? (bijv universa)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |