Dan zie ik in mijn Order History op welk tijdstip ik iets heb gekocht voor hoeveel ETH. Hoe kijk jij vervolgens hoeveel SAT dat was?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wordt bij binance gewoon in de logs bijgehouden
Gezien dit, gezien dat. Bladiebladiebla.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gezien je postgedrag ben je een 100% bitconnect sportschool tokkie.
Maar hoe kan je anders laten zien dat je beter bent dan iemand anders ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gezien dit, gezien dat. Bladiebladiebla.
Jij pocht met je grote aantallen in crypto, maar heb nog nooit een printscreen van je voorbij zien komen. Typisch gevalletje grote e-lul, maar in werkelijkheid zolderkamerautist 2.0.
Laat iedereen in zijn/haar waarde graftak of iemand nou 2 Ripple of 500 BTC heeft.
De winstquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?
Zelf uitrekenen ben ik bangquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:42 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Dan zie ik in mijn Order History op welk tijdstip ik iets heb gekocht voor hoeveel ETH. Hoe kijk jij vervolgens hoeveel SAT dat was?
Ik snap echt niet dat die ineens 33 procent is gestegen in 24 uur. Waar komt dat vandaan? Ik dacht dat we de meeste noobs wel kwijt waren na de crash.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is dat ripple toch een shitcoin.
Crypto nemen met het idee dat de banken en overheden dan zullen verdwijnenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopen
Nu we het toch hebben over mensen in hun waarde laten ...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Typisch gevalletje grote e-lul, maar in werkelijkheid zolderkamerautist 2.0.
Laat iedereen in zijn/haar waarde graftak
Dat vermoedde ik ook al, maar hoopte op iets makkelijkers.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Zelf uitrekenen ben ik bang
Zo niet wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je blijft wel weg dan he? Hebben we een deal?
Ah, de debielenkermis is nu helemaal compleet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Gaat lekker weer man. Ik voel me zo ontzettend stabiel.²
Oh sorry, niet goed gelezen. Ik handel alles tegenover BTC.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:42 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Dan zie ik in mijn Order History op welk tijdstip ik iets heb gekocht voor hoeveel ETH. Hoe kijk jij vervolgens hoeveel SAT dat was?
Goedemorgen Lenny, klopt. Ik zit zelf ook bij Binance. En de laatste dagen moet ik zeggen dat een en ander een stuk volwassener is. De markt lijkt rijp voor een volgende stap.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, de debielenkermis is nu helemaal compleet.
Goedemorgen Banshee²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
stfuquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:12 schreef tha_dark het volgende:
Jongens, doe eens aardig tegen elkaar.
Sowquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder triggerde me net nog met een lekkere tongbeweging op m’n eikel
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:27 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik vind het prettiger als je in percentages praat dan in euro's. Klinkt een beetje uit de hoogte.
Optyfenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Afwazig het volgende:
Hallo Magnet. Lekker een bak waves verdiend door de liquid pump vannacht?
leg de dukaten op je chest, ik heb coins en wie is rektquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Bent u voor het eerst hier, of bent u al bekend?
Heb jij je videokaart nou al aangemeld voor RMA?quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Afwazig het volgende:
Hallo Magnet. Lekker een bak waves verdiend door de liquid pump vannacht?
Zondag pas. Daarna weer 2 maanden wachten wsl.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb jij je videokaart nou al aangemeld voor RMA?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
Ik zal het bij percentages houden, heb 254% Waves voor iedere Liquid.
Ik had er niet zoveel maar heb ze toch nog voor 2.8 wave per stuk kunnen verkopen. Hoop dat ze weer naar 0,5 gaan .quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
Ik zal het bij percentages houden, heb 254% Waves voor iedere Liquid.
xrp stijgt dan krijg je dit nare gedoe altijd hierquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:30 schreef Kyran het volgende:
Gezellig hier weerOchtendhumeurtje allemaal?
Lekker man, geniet ervanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
De zon schijnt, de Ripples zitten in de lift en er zit heerlijk Portugese goatcheese op me te wachten. Mooi dag joh.²
ik ben toch bang dat we in lange downtrend zitten. na de crash van 2013 steeg de prijs ook hard maar kwam niet boven de vorige high.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Portfolio stijgt heel gestaag weer door
Alleen wel een beetje jammer om oude screenshots van december te zien, met veel minder fiat inleg een flink stuk hogere waarde
Afgelopen September wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:11 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik ben toch bang dat we in lange downtrend zitten. na de crash van 2013 steeg de prijs ook hard maar kwam niet boven de vorige high.
ja als je van plan bent jaren te blijven hodlen is t niet erg.quote:
September duurde maar paar maandjes hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:15 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ja als je van plan bent jaren te blijven hodlen is t niet erg.
in september kwam ie boven de vorige high van 2013 bedoelde je tog?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:16 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
September duurde maar paar maandjes hoor.
lol
Nee, ik doelde op de laatste vergelijkbare crash/dip, wat in September was 2017. Hierna hebben we nog nieuwe ATH's gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:21 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
in september kwam ie boven de vorige high van 2013 bedoelde je tog?
dat was -40%, dit was -70%. hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:22 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op de laatste vergelijkbare crash/dip, wat in September was 2017. Hierna hebben we nog nieuwe ATH's gezien.
Ripple heeft al meer in de praktijk gebracht dan heel dat universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?
GENOHOTquote:
Oh dus iedereen zit puur in de crypto omdat ze banken haten...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopen
Dan moet je ook geen Ripple kopenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:44 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Oh dus iedereen zit puur in de crypto omdat ze banken haten...
Aha en ik maar denken dat de meesten in crypto zitten om GELD te verdienen.
ik zit voor geen van die redenen in crypto.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:44 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Oh dus iedereen zit puur in de crypto omdat ze banken haten...
Aha en ik maar denken dat de meesten in crypto zitten om GELD te verdienen.
Welke reden dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:46 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
ik zit voor geen van die redenen in crypto.
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
xrp stijgt dan krijg je dit nare gedoe altijd hier
ja 1:1quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:50 schreef mtchel112 het volgende:
De UTNP is eigenlijk de ICO coin van universa toch? Ik heb er 1090 gekocht, als straks universa blockchain er is kunnen deze omgewisseld worden tegen dezelfde waarde neem ik aan?
Met je chest vooruit en je dijwerken in de strijd!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik wil stoer doen met mijn dukaten in de kroeg.
Ik weet niet hoor, van 20 cent naar DIK 2 euro.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen Ripple kopen
Niet eens een blockchain? Shitcoinquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:50 schreef mtchel112 het volgende:
De UTNP is eigenlijk de ICO coin van universa toch? Ik heb er 1090 gekocht, als straks universa blockchain er is kunnen deze omgewisseld worden tegen dezelfde waarde neem ik aan?
Even opstarten joh komt vanzelf wel goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:53 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Niet eens een blockchain? Shitcoin
Ja man, sommige users zijn wel erg drachtig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:57 schreef BakkenKappen het volgende:
Laten we het vooral vriendelijk houden, las het topic beetje terug vanochtend en sommige mensen laten zich wel kennen
Drachtig is het woord wat ik zocht ja. Dankje Banshee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man, sommige users zijn wel erg drachtig.²
utnp is nog niet te vinden op blockfolioquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:20 schreef Gremen het volgende:
(Hoe) krijgen jullie tokens in je blockfolio? (bijv universa)
ik zou liever zien dat je dit in procenten uitdruktquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta nog steeds 600 euro in de min trouwens.²
700quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ehh. Ik ben met 2200 ingestapt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zou liever zien dat je dit in procenten uitdrukt
Ik ook hoor, zo'n 35% van mijn portfolio staat in de min.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nog te wachten op een dipquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef Atlantis- het volgende:
universa prijs die maar blijft stijgen waardoor mijn bags nog niet zwaar genoeg zijn
Van welke coin?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op een dipIk moet en zal die 1 miljoen UTN tokens behalen
Ik een eerlijke omelet met extra maagdelijke olijfolie. En die Portugese goatcheese natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:27 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zo'n 35% van mijn portfolio staat in de min.
Hodl!!
Wat heb je als ontbijt gehad?
Ja he, ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zou liever zien dat je dit in procenten uitdrukt
Paar duizend procenten ? Toe maar..quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:59 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja he, ik ook.
Ik sta overigens een paar duizend in de plus.
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:15 schreef TwztId het volgende:
[..]
Paar duizend procenten ? Toe maar..
Nog 4 miljoen over van de 19quote:
pfff ik kan de mijne vergeten dan denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog 4 miljoen over van de 19
Jep, pleitos.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
pfff ik kan de mijne vergeten dan denk ik
Sorry dude.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
pleuris bende, dat hele bitgrail.
Ik vind Spankchain wel een goede usecasequote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog steeds genoeg dom geld dus in crypto, lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |