Had meer willen kopen tijdens de afgelopen dip, maar moet komende week de sleutel van ons nieuwe huis ophalen en de inrichting daarvan gaat genoeg kosten.quote:
Je kan ze naar mijn wallet sturen, pm voor adresquote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:34 schreef Isane het volgende:
Gaat hard met de Ripple
Waar kan ik t beste mn ripple verkopen?
Geen strength node hebben van venquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kan ze naar mijn wallet sturen, pm voor adres
ah 19/02 verkopen dusquote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Reikhalzend kijken we uit naar 20/02
Triggered?!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rot eens op lul. Met je nepgetallen.
Yep. Niet heel veel gelukkigquote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hier nog mensen met XRB op Bitgrail?
Je bent ze kwijt. Die kloothommel van die Exchange is gehackt zegtie en nu is het bijna allemaal pleite.quote:
Je moeder vertelde me dat hij ook al loog over zijn penislengte.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rot eens op lul. Met je nepgetallen.
Omdat?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is dat ripple toch een shitcoin.
Als je leest hoe dat bedrijf opereert, het feit dat het een centrale coin is en er nul waarde in die token zit kom je tot de conclusie dat het voldoet aan de definitie van een shitcoin.quote:
Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]![]()
verder kunnen die mafketels niet denken...
Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?
Dan ben je een eckte ecktequote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopen
Ik. Eggs. Respectievelijk 120 om 80 stuks. Shit happensquote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hier nog mensen met XRB op Bitgrail?
9 miljoen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:14 schreef deTributeBand het volgende:
Een goed begin van het weekend: boven de 9000k.
Laat dat maar rustig door groeien.
Ik vind het prettiger als je in percentages praat dan in euro's. Klinkt een beetje uit de hoogte.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zit inmiddels weer rond de 35k usd. Was ooit bijna een ton aan het worden dus mja
Ga de volgende keer dat het een ton in euro's benadert toch cashen en een vierde van mijn hypotheek inlossen
Gelukkig interesseert het me totaal geen ene reet wat jij prettig vindt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:27 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik vind het prettiger als je in percentages praat dan in euro's. Klinkt een beetje uit de hoogte.
Mooi fucked dus.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je bent ze kwijt. Die kloothommel van die Exchange is gehackt zegtie en nu is het bijna allemaal pleite.
Gelukkig ben ik niet de enige, is hier al vaker geopperd. Maar prima, ga je lekker door op die voet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert het me totaal geen ene reet wat jij prettig vindt.
Lekker janken met je twintig vechaintjesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:32 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige, is hier al vaker geopperd. Maar prima, ga je lekker door op die voet.
Dat wordt bij binance gewoon in de logs bijgehoudenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:33 schreef deTributeBand het volgende:
Wat doen jullie als je iets met ETH koopt, maar terug wilt zien hoeveel SAT dat was? Op CMC kijken naar tijdstip en het daaruit afleiden, of is er iets praktischers?
Dat is dan ook wel het maximale wat je kunt betalen met die shitcoinportfolio die jij eropna houdt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder triggerde me net nog met een lekkere tongbeweging op m’n eikel
Tja, dit was de meest verwachte reactie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker janken met je twintig vechaintjes
Vertel, wat is mijn portfolio?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel het maximale wat je kunt betalen met die shitcoinportfolio die jij eropna houdt.
Gezien je postgedrag ben je een 100% bitconnect sportschool tokkie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vertel, wat is mijn portfolio?
Dan zie ik in mijn Order History op welk tijdstip ik iets heb gekocht voor hoeveel ETH. Hoe kijk jij vervolgens hoeveel SAT dat was?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wordt bij binance gewoon in de logs bijgehouden
Gezien dit, gezien dat. Bladiebladiebla.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gezien je postgedrag ben je een 100% bitconnect sportschool tokkie.
Maar hoe kan je anders laten zien dat je beter bent dan iemand anders ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gezien dit, gezien dat. Bladiebladiebla.
Jij pocht met je grote aantallen in crypto, maar heb nog nooit een printscreen van je voorbij zien komen. Typisch gevalletje grote e-lul, maar in werkelijkheid zolderkamerautist 2.0.
Laat iedereen in zijn/haar waarde graftak of iemand nou 2 Ripple of 500 BTC heeft.
De winstquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vertel, wat maakt ripple zo uniek dat je erin zit?
Zelf uitrekenen ben ik bangquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:42 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Dan zie ik in mijn Order History op welk tijdstip ik iets heb gekocht voor hoeveel ETH. Hoe kijk jij vervolgens hoeveel SAT dat was?
Ik snap echt niet dat die ineens 33 procent is gestegen in 24 uur. Waar komt dat vandaan? Ik dacht dat we de meeste noobs wel kwijt waren na de crash.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 08:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is dat ripple toch een shitcoin.
Crypto nemen met het idee dat de banken en overheden dan zullen verdwijnenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Crypto nemen omdat je niet meer genaaid wil worden door banken en overheden, vervolgens ripple kopen
Nu we het toch hebben over mensen in hun waarde laten ...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Typisch gevalletje grote e-lul, maar in werkelijkheid zolderkamerautist 2.0.
Laat iedereen in zijn/haar waarde graftak
Dat vermoedde ik ook al, maar hoopte op iets makkelijkers.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Zelf uitrekenen ben ik bang
Zo niet wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je blijft wel weg dan he? Hebben we een deal?
Ah, de debielenkermis is nu helemaal compleet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Gaat lekker weer man. Ik voel me zo ontzettend stabiel.²
Oh sorry, niet goed gelezen. Ik handel alles tegenover BTC.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:42 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Dan zie ik in mijn Order History op welk tijdstip ik iets heb gekocht voor hoeveel ETH. Hoe kijk jij vervolgens hoeveel SAT dat was?
Goedemorgen Lenny, klopt. Ik zit zelf ook bij Binance. En de laatste dagen moet ik zeggen dat een en ander een stuk volwassener is. De markt lijkt rijp voor een volgende stap.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, de debielenkermis is nu helemaal compleet.
Goedemorgen Banshee²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
stfuquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:12 schreef tha_dark het volgende:
Jongens, doe eens aardig tegen elkaar.
Sowquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder triggerde me net nog met een lekkere tongbeweging op m’n eikel
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:27 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik vind het prettiger als je in percentages praat dan in euro's. Klinkt een beetje uit de hoogte.
Optyfenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Afwazig het volgende:
Hallo Magnet. Lekker een bak waves verdiend door de liquid pump vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |