Succes. Je zou toch eens wat moeite moeten doen he, poe poe, deze crypto markt...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus een leek als ik gaat het wel voor elkaar krijgen om wat van die tokens aan te schaffen en naar een mew walllet te versturen zonder half internet af te moeten struinen naar een stap voor stap uitleg. Misschien van het weekend eens proberen.
Nu redelijk zuur omdat ik me erger aan Geraltquote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:49 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien kan kthxbye ons iets vertellen over het sentiment in Azië.
https://www.dropbox.com/s(...)il_chat_log.pdf?dl=0quote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
linkje, bij mij werkt ie niet nml
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:50 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nu redelijk zuur omdat ik me erger aan Geralt
True. Ik ga ook geen heel verhaal typen voor hem.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet op ingaan, Geralt zoekt zelf niets uit, leest niets maar wil dat je stappenplannen met screenshots voor hem schrijft hoe die snel rijk kan worden. Alles wat ie hier vraagt dmv slappe posts, is op internet te vinden, maar Geralt vraagt het liever dmv een:[ afbeelding ]
Het blijft een oude Voss.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:50 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nu redelijk zuur omdat ik me erger aan Geralt
Helaas geen sluwe vosss meer tegenwoordigquote:
twitter:CryptoPower03 twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 00:58:49@bomberfrancy I AM BIG BAG HOLDER, I have lot of money : 10 000 XRB on @BitGrail , I'm a FRENCH RESIDENT and I live near Italy. I invested in december and I told yo I WILL FILE A COMPLAINT AGAINST YOU if I don't see my money back quickly. I just contacted my lawyer tonight reageer retweet
Ik zie het schuimbekken er dus gewoon bij als ik die tweet lees.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 01:03 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:CryptoPower03 twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 00:58:49@bomberfrancy I AM BIG BAG HOLDER, I have lot of money : 10 000 XRB on @BitGrail , I'm a FRENCH RESIDENT and I live near Italy. I invested in december and I told yo I WILL FILE A COMPLAINT AGAINST YOU if I don't see my money back quickly. I just contacted my lawyer tonight reageer retweet
Zal ie fan blijven of terug komen naar BTC?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 01:03 schreef MaGNeT het volgende:
Vechain. Niet alles verkocht toen hoor, maar wel een flink deel.quote:
Nee, dat heb je dus niet.quote:
Ik zie het hoofd van Louis de Funes erbijquote:Op zaterdag 10 februari 2018 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het schuimbekken er dus gewoon bij als ik die tweet lees.
Die hackers begrijpen het tenminste, die hebben ze nu veilig in hun wallet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 01:10 schreef metallicelmo het volgende:
Niet te geloven de hoeveelheid mensen die nog steeds zoveel coins op een exchange laten staan.
Ja die hackers geven tenminste het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 10 februari 2018 01:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die hackers begrijpen het tenminste, die hebben ze nu veilig in hun wallet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |