abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177071158
bomberfrancy twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 00:26:04 NANO on BitGrail have been stolen.Unfortunately there is no way to give it back to you at 100% (we only got 4 MLN XRN right now).The devs, as you have guessed, dont want to collaborate reageer retweet
:')
pi_177071164
Misschien dat anderen het beter weten maar volgens mij zijn de Universa tokens die je nu kunt kopen de coins die uit de ICO zijn gekomen. Mensen kunnen daar hun tokens dus al verhandelen nog voordat de echte coin is uitgebracht.
pi_177071177
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ga zo kijken. Ben met wat pasteitjes in de weer.

:{²
hahahaha deze man :d
pi_177071222
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoe werkt zoiets dan? Als je die op cobinhood koopt, staan ze dan op een wallet op die site, of moet je die dan op een of andere manier in my ether wallet zetten?
Na het kopen gelijk naar je eigen Ether wallet sturen.

Als je ETH stuurt, doe het dan liefst vanuit je eigen wallet, niet vanaf een exchange.
In het deposit scherm staan sowieso een paar exchanges waar het fout kan gaan als je ze daar vandaan verstuurt.
pi_177071242
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
bomberfrancy twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 00:26:04 NANO on BitGrail have been stolen.Unfortunately there is no way to give it back to you at 100% (we only got 4 MLN XRN right now).The devs, as you have guessed, dont want to collaborate reageer retweet
:')
Die kan zijn exchange ook opdoeken. Hopelijk zakt het allemaal nog iets verder.
Koning.
pi_177071250
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:29 schreef metallicelmo het volgende:
Misschien dat anderen het beter weten maar volgens mij zijn de Universa tokens die je nu kunt kopen de coins die uit de ICO zijn gekomen. Mensen kunnen daar hun tokens dus al verhandelen nog voordat de echte coin is uitgebracht.
Klopt, die kan je in een later stadium weer omwisselen voor de echte tokens op de Universa blockchain, even er vanuit gaande dat er een Universa blockchain komt :P
pi_177071254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Na het kopen gelijk naar je eigen Ether wallet sturen.

Als je ETH stuurt, doe het dan liefst vanuit je eigen wallet, niet vanaf een exchange.
In het deposit scherm staan sowieso een paar exchanges waar het fout kan gaan als je ze daar vandaan verstuurt.
Maar het zijn nog geen coins; hoe komen die dan in mijn ether wallet terecht? Moet ik daar handmatig iets voor doen of gewoon het ETH adres van die wallet opgeven bij withdrawen of hoe werkt dat? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177071304
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Maar het zijn nog geen coins; hoe komen die dan in mijn ether wallet terecht? Moet ik daar handmatig iets voor doen of gewoon het ETH adres van die wallet opgeven bij withdrawen of hoe werkt dat? :)
Het zijn nog geen coins? :?

Je koopt UTNP (ERC20) tokens, die stuur je naar je MEW adres (of wat voor geschikte wallet je ook gebruikt).

Je kan ze dan of weer verkopen of later omruilen voor de echte Universa tokens zodra de eigen blockchain online komt.
pi_177071324
coins/tokens
pi_177071331
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:29 schreef metallicelmo het volgende:
shitcoin pump coin sell sellllll selllllll
pi_177071345
Doe eens een screenshot van hoe dat er dan uit ziet in die ether wallet. Hoe weet diie wallet welke tokens het zijn; of snapt ie dat vanzelf?
pi_177071399
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:35 schreef Geralt het volgende:
coins/tokens
Het zijn gewoon coins/tokens die 1:1 staan voor een Universa coin/tokens op de toekomstige Universa blockchain.
pi_177071417
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het zijn gewoon coins/tokens die 1:1 staan voor een Universa coin/tokens op de toekomstige Universa blockchain.
Ik snap niet hoe MEW dat dan snapt als heel die toekomstige blockchain er nog niet is. :@
pi_177071418
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:36 schreef Geralt het volgende:
Doe eens een screenshot van hoe dat er dan uit ziet in die ether wallet. Hoe weet diie wallet welke tokens het zijn; of snapt ie dat vanzelf?
Zoiets? (Niet mijn Wallet)

https://etherscan.io/addr(...)eea7319f31e38635396e
pi_177071438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Die Nano-team / Bitgrail-eigenaar chatlog is puur entertainment.
linkje, bij mij werkt ie niet nml
pi_177071488
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:36 schreef Geralt het volgende:
Ik ga nu geen screenshots meer maken, ik lig al.
Maar het is nu gewoon een Ethereum token, net als WeTrust en MobileGo.
Ze staan op de Ethereum blockchain dus heb je genoeg aan een Ethereum wallet (zoals MEW) om ze te hodlen.
pi_177071518
De Aziaten worden wakker. Gaan we naar 9000? :)
pi_177071523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ga nu geen screenshots meer maken, ik lig al.
Maar het is gewoon een Ethereum token, net als WeTrust en MobileGo.
Ok dus een leek als ik gaat het wel voor elkaar krijgen om wat van die tokens aan te schaffen en naar een mew walllet te versturen zonder half internet af te moeten struinen naar een stap voor stap uitleg. Misschien van het weekend eens proberen. :)
pi_177071542
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:39 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe MEW dat dan snapt als heel die toekomstige blockchain er nog niet is. :@
Je moet het denk ik zien als twee aparte coins.
UTNP = een Ethereum ERC20 token. Die hebben ze tijdens de ICO verkocht aan het publiek. Met dat geld bouwen ze verder aan de Universa blockchain en de Universa coin UTN

UTNP is dus een token dat wordt herkend door Ethereum omdat ie op dat netwerk is gemaakt.

Universa zelf zal dan later een website openen waar jij jouw UTNP (tokens) kan omruilen voor de echte Universa coin (UTN) als die helemaal klaar is. Die nieuwe coin moet dan ook weer opnieuw worden gelist op exchanges omdat die coin dan niet meer op Ethereum zit
pi_177071543
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:42 schreef BadVlad het volgende:
Doen die ook weer leuk mee?
pi_177071592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:43 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Je moet het denk ik zien als twee aparte coins.
UTNP = een Ethereum ERC20 token. Die hebben ze tijdens de ICO verkocht aan het publiek. Met dat geld bouwen ze verder aan de Universa blockchain en de Universa coin UTN

UTNP is dus een token dat wordt herkend door Ethereum omdat ie op dat netwerk is gemaakt.

Universa zelf zal dan later een website openen waar jij jouw UTNP (tokens) kan omruilen voor de echte Universa coin (UTN) als die helemaal klaar is. Die nieuwe coin moet dan ook weer opnieuw worden gelist op exchanges omdat die coin dan niet meer op Ethereum zit
En voor dat laatste is geen enkele garantie dat dat ook daadwerkelijk gebeurt; dat zeg ik toch goed?

Is het in het verleden al vaak/vaker voorgekomen dat er na zo een ICO en tokens en shit gewoon ineens geen echte cooins kwamen en er niks gelist werd en iedereen kon fluiten naar zn centen? Of is dat maar zo heel af en toe een keer.
pi_177071603
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:42 schreef BadVlad het volgende:
Nee hè, niet weer die vervelende Aziaten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177071611
quote:
Niet op ingaan, Geralt zoekt zelf niets uit, leest niets maar wil dat je stappenplannen met screenshots voor hem schrijft hoe die snel rijk kan worden. Alles wat ie hier vraagt dmv slappe posts, is op internet te vinden, maar Geralt vraagt het liever dmv een: :@

:')14.gif
pi_177071621
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

En voor dat laatste is geen enkele garantie dat dat ook daadwerkelijk gebeurt; dat zeg ik toch goed?

Is het in het verleden al vaak/vaker voorgekomen dat er na zo een ICO en tokens en shit gewoon ineens geen echte cooins kwamen en er niks gelist werd en iedereen kon fluiten naar zn centen? Of is dat maar zo heel af en toe een keer.
Ja daarom zijn die regeringen niet zo dol op ICO's. Er zijn geen garanties. Maar ik denk wel dat als ze voor miljoenen aan tokens verkopen dat er wel mensen zijn die aankloppen bij Universa als er ineens niets van terecht zou komen.
pi_177071638
(en bovendien hebben we een newbie topic voor dat soort vragen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')