quote:
twitter:Slim_Jim_McGoo twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 23:43:55@nanocurrency I had 8300 of youre coins on bitgrail, I used the exchange on youre recommendation. What are you going to do to fix this for people like me? Im distraught! reageer retweet
Fok fomo van eth 0,000045 naar 0,000054.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:11 schreef Roellie80 het volgende:
Ook Universa gekocht, laar het ding maar snel een keer moonen, dan kan ik er weer vanaf :’)
Oh dear..quote:
Jij maakt nu een grap, maar ik laatst wel eens een coin verkocht omdat ik schrok van de hype er over hier op Fok!quote:
Haha! Welke?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij maakt nu een grap, maar ik laatst wel eens een coin verkocht omdat ik schrok van de hype er over hier op Fok!
Dit lijkt me redelijk rampzalig voor de koers, in ieder geval op korte termijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:50 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hoezo? Is er iets aan de tech veranderd?
quote:In our conversation yesterday (which you can find attached.. adding back shortly), Firano informed us of missing funds from BitGrail’s wallet. An option suggested by Firano was to modify the ledger in order to cover his losses — which is not possible, nor is it a direction we would ever pursue.
Omdat ie als een gladde Italiaanse bombamano alle vochtige Nano dukaten op heeft geblazen bon giorno de tutti pregoo jajaajajaja universaaaaaaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:10 schreef alilami het volgende:
Waarom heet hij nou "the bomber"? Omdat hij munten kapotbombardeert?
Vind dit ook wel leip ja, het is dom maar deze mensen weten gewoon niet beter...quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dear..![]()
Ja ze zijn dom en toch heb ik nog steeds moeite om dan geen medelijden te hebben.
https://cobinhood.com/trade/UTNP-ETHquote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:13 schreef metallicelmo het volgende:
Ik kom Universa nergens tegen? Waar kun je deze halen?
Yup, dat is wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:17 schreef metallicelmo het volgende:
UTNP is dat een Ethereum token die nog moet worden ingewisseld voor een echter coin op hun eigen blockchain ofzo?
Hoe werkt zoiets dan? Als je die op cobinhood koopt, staan ze dan op een wallet op die site, of moet je die dan op een of andere manier in my ether wallet zetten?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yup, dat is wel de bedoeling.
Als het misgaat dan huil ik met je mee
Ik gok dat hetzelfde moet gebeuren als bij Nimiq, je koopt ERC20 tokens, die je later met behulp van een coinswap ofzo laat omzetten naar de echte coin. Zie het als een soort voucher die je 1-1 kan omwisselen straks als de coin helemaal klaar is en hun systeem live gaat. zoiets denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets dan? Als je die op cobinhood koopt, staan ze dan op een wallet op die site, of moet je die dan op een of andere manier in my ether wallet zetten?
ja daar heb ik wel eens van gelezen, maar hoe gaat dat in de praktijk. Wat moet ik dan doen om die tokens te krijgen; is dat eigenlijk gewoon hetzelfde als met normale coins of werkt dat heel anders?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:27 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik gok dat hetzelfde moet gebeuren als bij Nimiq, je koopt ERC20 tokens, die je later met behulp van een coinswap ofzo laat omzetten naar de echte coin. Zie het als een soort voucher die je 1-1 kan omwisselen straks als de coin helemaal klaar is en hun systeem live gaat. zoiets denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |