abonnement Unibet Coolblue
pi_176916308


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176916411
Als je ouder wordt komen die Ripples vanzelf, geen geld in steken dus.
pi_176916455
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 22:55 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Hoe ik erbij kom? Ik heb er 1. :P
Ooh okee O-) :@
pi_176916512
Goede TT.
pi_176916587
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:05 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik nu ook. Thanks voor de tip.
:*
pi_176916593
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:14 schreef BadVlad het volgende:
Goede TT.
Less is more
(c)2018
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 23:18:03 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176916610
Post 6 wordt de nieuwe TT
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176916631
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

TimKuik
_O_
pi_176916678
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ben zelf wel verified dus zal een berichtje plaatsen zodra ik het heb kunnen withdrawen.
Hoe ga je zien of je verified bent, het staat bij mij nog steeds op "Documents submitted'
pi_176916700
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Less is more
(c)2018
Pas jij je UI eens aan.
pi_176916741
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:21 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Pas jij je UI eens aan.
Done :)

Spike is helaas niet meer...
pi_176916746
Net maar ff FUN gedumpt op Bittrex met verlies.

Wordt daar verwijderd per 9 feb en heb geen zin om alleen voor FUN nog een account te openen op een andere exchange.

Dan maar positief bekijken...dr is weer speelgeld :7
pi_176916805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Done :)

Spike is helaas niet meer...
pi_176916825
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
R.I.P. idd...

Maar 7,5 is een mooie leeftijd voor een fret... ;(
pi_176917149
Tether out, USD in.

Major Bitcoin Exchange Bittrex Indicates it will Open up to USD Deposits

https://btcmanager.com/ma(...)l-open-usd-deposits/
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176917234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:37 schreef ITrade het volgende:
Tether out, USD in.

Major Bitcoin Exchange Bittrex Indicates it will Open up to USD Deposits

https://btcmanager.com/ma(...)l-open-usd-deposits/
Ben benieuwd of er dan ook USD withdrawl bij komt.
pi_176917464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:17 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

:*
Heb je dan ook meteen nieuwe invites gekregen? :@ Asking for a friend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176917946
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:50 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Heb je dan ook meteen nieuwe invites gekregen? :@ Asking for a friend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vijf keer dezelfde code ontvangen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176918142
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:06 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik heb vijf keer dezelfde code ontvangen.
6e keer proberen? Ik wil me graag aanmelden maar heb een invite code nodig ;)
  zaterdag 3 februari 2018 @ 00:17:14 #20
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176918262
Ik hoop echt dat Ripple de nieuwe hoofdcoin wordt. BTC blijk traag en onbetrouwbaar, blockchain.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176918418
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:12 schreef Rijpie het volgende:

[..]

6e keer proberen? Ik wil me graag aanmelden maar heb een invite code nodig ;)
Ze moeten nog mijn account verifiëren. Zodra ik over 2 nieuwe codes beschik DM ik je er eentje.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176918569
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop echt dat Ripple de nieuwe hoofdcoin wordt. BTC blijk traag en onbetrouwbaar, blockchain.

:{²
Gast :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176918620
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:23 schreef alilami het volgende:

[..]

Ze moeten nog mijn account verifiëren. Zodra ik over 2 nieuwe codes beschik DM ik je er eentje.
Thanks! Mocht ik daarna ook krijgen dan vloeien ze hier uiteraard weer verder!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 februari 2018 @ 00:30:03 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176918631
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:28 schreef ITrade het volgende:

[..]

Gast :')
Don't feed the troll!
  zaterdag 3 februari 2018 @ 00:33:53 #25
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176918750
Pre-moon?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 3 februari 2018 @ 00:37:12 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176918841
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Don't feed the troll!
Eigenlijk is het een droom. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176918947
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Don't feed the troll!
Had toch op zijn minst verwacht dat hij voor zijn dukaten in zijn chest een flinke speurtocht heeft verricht.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zaterdag 3 februari 2018 @ 00:44:33 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176919015
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:41 schreef ITrade het volgende:

[..]

Had toch op zijn minst verwacht dat hij voor zijn dukaten in zijn chest een flinke speurtocht heeft verricht.
Chest is verleden tijd. Zet nu vooral mijn akoestische achterwerk in. Noodgedwongen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 februari 2018 @ 01:02:16 #29
163650 Greys
pi_176919472
FUN en RISE worden delisted van Bittrex binnenkort. Of was dat al gemeld :P Voor degenen die het nog op Trex hebben staan hierbij dan nogmaals. Doe er iets mee.

https://support.bittrex.c(...)et-Removals-2-9-2018
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 februari 2018 @ 01:03:11 #30
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176919499
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Don't feed the troll!
BansheeBoy & Co zijn tamme huistrollen, dan mag het. Je moet ze af en toe iets te eten geven anders sterven ze.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176919530
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:02 schreef Greys het volgende:
FUN en RISE worden delisted van Bittrex binnenkort. Of was dat al gemeld :P Voor degenen die het nog op Trex hebben staan hierbij dan nogmaals.

https://support.bittrex.c(...)et-Removals-2-9-2018
:o
Lambo of Rekt
pi_176919617
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:02 schreef Greys het volgende:
FUN en RISE worden delisted van Bittrex binnenkort. Of was dat al gemeld :P Voor degenen die het nog op Trex hebben staan hierbij dan nogmaals. Doe er iets mee.

https://support.bittrex.c(...)et-Removals-2-9-2018
huh hoezo dat dan :{2
pi_176919622
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

huh hoezo dat dan :{2
Fun :{3
Lambo of Rekt
pi_176919638
USA regulatie. Wellicht bang dat tokens als security gezien gaan worden. Dan kun je de lol op
  zaterdag 3 februari 2018 @ 01:09:51 #35
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176919645
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

BansheeBoy & Co zijn tamme huistrollen, dan mag het. Je moet ze af en toe iets te eten geven anders sterven ze.
Maar waarom dan die FUN dukaten deleten??? Ik heb ze ook. Gaan ze stoppen? :?

Random kleur: baksteen

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 3 februari 2018 @ 01:10:48 #36
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176919659
FUN gaat wel behoorlijk dood denk ik dan
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 februari 2018 @ 01:12:01 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176919690
https://tether.to/tether-update/

Deze nieuw? Zag ik net ergens voorbij komen. Kan alleen geen datum vinden. Prima nieuws als het recent is.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 01:14:17 #38
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176919724
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:10 schreef SugeLucky het volgende:
FUN gaat wel behoorlijk dood denk ik dan
Zonde, heb er 300 liggen. Nieuw in doos.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 3 februari 2018 @ 01:21:56 #39
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176919888
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar waarom dan die FUN dukaten deleten??? Ik heb ze ook. Gaan ze stoppen? :?

Random kleur: baksteen

:{²
Citroen
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176919943
Hoe gaat het eik met OMG?
pi_176920017
Heb m'n FUN dukaten zo voor het slapen gaan dan ook maar van m'n chest gehaald.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 01:29:31 #42
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176920021
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zonde, heb er 300 liggen. Nieuw in doos.

:{²
Dat is 15 dollar?
pi_176920022
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zonde, heb er 300 liggen. Nieuw in doos.

:{²
Lekker laten liggen!
pi_176920048
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:29 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat is 15 dollar?
Precies, geen man overboord, geen chest leakage, geen lowering of the pirate flag, geen parley!
pi_176920273
15 dollar? Alsjeblieft, Bansheeboy, ga ergens anders hard roepen om aandacht.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 februari 2018 @ 02:00:02 #46
163650 Greys
pi_176920346


Ik heb stiekem ff gekeken maar die tweets zijn idd echt en staan er nog :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176920549
Mijn HempCoin gaat goed. +64%
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 februari 2018 @ 02:27:39 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176920587
Azië wakker zo te zien.
pi_176920649
AZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE UNIVERSAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_176920707
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 02:27 schreef Kyran het volgende:
Azië wakker zo te zien.
:')
pi_176920713
Zou Azië al wakker zijn?
pi_176920756
UNI

VERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_176920759
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 02:51 schreef EggsTC het volgende:
UNI

VERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die dukaat is toch nog niet verhandelbaar?
pi_176920765
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 02:51 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Die dukaat is toch nog niet verhandelbaar?
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_176920796
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176920800
quote:
Ja die hebben we al 30 keer gezien, in 2013.
Lambo of Rekt
pi_176920882
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 03:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja die hebben we al 30 keer gezien, in 2013.
Ik heb het nog nooit gezien. En zo te zien de rest van Reddit ook niet:
https://www.reddit.com/r/(...)n4x/the_end_is_nigh/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176921171
Fun. :')
Gewoon hodl natuurlijk.
Koning.
pi_176921437
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook. :')
  zaterdag 3 februari 2018 @ 07:11:27 #60
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176921466
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook. :')
Als je niet zou zijn uitgestapt had je ook geen verlies gehad.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176921490
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:02 schreef Greys het volgende:
FUN en RISE worden delisted van Bittrex binnenkort. Of was dat al gemeld :P Voor degenen die het nog op Trex hebben staan hierbij dan nogmaals. Doe er iets mee.

https://support.bittrex.c(...)et-Removals-2-9-2018
Gvd waarom dit nou?
  zaterdag 3 februari 2018 @ 07:44:01 #62
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176921514
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:12 schreef Kyran het volgende:
https://tether.to/tether-update/

Deze nieuw? Zag ik net ergens voorbij komen. Kan alleen geen datum vinden. Prima nieuws als het recent is.
Oud nieuws: Friedman is inmiddels alweer gestopt met de audit vanwege te weinig medewerking vanuit Tether.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176921522
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook. :')
Sorry, maar verkopen met verlies is echt tantoe dom.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176921529
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 07:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Sorry, maar verkopen met verlies is echt tantoe dom.
Dit. Bedankt voor je gold.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 07:53:02 #65
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176921536
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook. :')
Dombo
pi_176921550
Heb ook deze opleving gebruikt alles naar tether te verplaatsen, als het verder dropt er weer in.
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
pi_176921583
Afgelopen nacht liggen inkopen:

- VEN
- ADA
- ZIL
pi_176921593
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:06 schreef pnxsinned het volgende:
Afgelopen nacht liggen inkopen:

- VEN
- ADA
- ZIL
Liggen nog wel :D
Lambo of Rekt
pi_176921595
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 03:12 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit gezien. En zo te zien de rest van Reddit ook niet:
https://www.reddit.com/r/(...)n4x/the_end_is_nigh/
Ik ook niet, ik bedoel; "the end of crypto".... dat hebben we al 1000 keer gezien, niet dit filmpje specifiek.
Lambo of Rekt
pi_176921597
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Liggen nog wel :D
Letterlijk, op de Ipad in bed shoppen :P
pi_176921601
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook. :')
Weak hand... blijf voortaan eruit. Kijk over 3 maanden nog eens wat je gehad had met de coins die je had.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 07:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
tantoe dom.
Lambo of Rekt
pi_176921618
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:08 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Letterlijk, op de Ipad in bed shoppen :P
:D
Lambo of Rekt
pi_176921713
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:23 schreef alilami het volgende:

[..]

Ze moeten nog mijn account verifiëren. Zodra ik over 2 nieuwe codes beschik DM ik je er eentje.
Zou je er voor mij ook 1 hebben?
pi_176921714
¤500 in FUN gestopt op bijna ATH, bijna verdampt _O-
  zaterdag 3 februari 2018 @ 08:55:53 #75
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176921807
FUN verkocht op 589, teruggekocht op 578 en zometeen maar eens overzetten naar Binance. Of MEW. Keuzes...
pi_176921822
FUN verkocht op geoie momenten. 3x sat.
Lambo of Rekt
pi_176921906
Icx is wel heel heel erg hard gezakken na vorige week. Zullen wel heel stelletje bagholders bij zijn gekomen.
pi_176921945
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Icx is wel heel heel erg hard gezakken na vorige week. Zullen wel heel stelletje bagholders bij zijn gekomen.
ICX gaat het prima doen in dit jaar, geen backholders dus, nergens.
Lambo of Rekt
pi_176921971
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ICX gaat het prima doen in dit jaar, geen backholders dus, nergens.
Ik ben benieuwd. Ik ben het met je eens hoor. Ik heb ze vorige week op de top verkocht. Heb dat geld in ven gestoken. Zit nu te twijfelen om weer van icx terug te kopen. Misschien na de rebranding.
pi_176921999
Bittrex is US based en delist al langer coins waardoor ze eventueel in de problemen kunnen komen met de SEC

Het is niet omdat FUN een shitcoin is :)
pi_176922004
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:20 schreef TwztId het volgende:
Bittrex is US based en delist al langer coins waardoor ze eventueel in de problemen kunnen komen met de SEC

Het is niet omdat FUN een shitcoin is :)
Ja, maar heeft wel grote consequenties voor FUN
Lambo of Rekt
pi_176922052
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:37 schreef Sala-adin het volgende:
¤500 in FUN gestopt op bijna ATH, bijna verdampt _O-
Check.
Koning.
pi_176922059
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar heeft wel grote consequenties voor FUN
Denk dat het wel mee zal vallen, zeker nu de prijs toch al bijna niet lager kan hehe..
pi_176922064
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:25 schreef TwztId het volgende:

[..]

Denk dat het wel mee zal vallen, zeker nu de prijs toch al bijna niet lager kan hehe..
De prijs kan altijd lager.
Lambo of Rekt
pi_176922188
Elastos blijkt tegen de trend in nu al een x5 ICO te zijn *O*
pi_176922198
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De prijs kan altijd lager.
Bij fun waarschijnlijk gewoon in de min.
Koning.
pi_176922470
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:39 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Bij fun waarschijnlijk gewoon in de min.
Wat ben ik daar een bak geld op kwijtgeraakt. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176922496
Ik sta nu nog maar 565k in de min t.o.v. begin januari, herstel is in zicht :')
pi_176922533
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:01 schreef MaGNeT het volgende:
Ik sta nu nog maar 565k in de min t.o.v. begin januari, herstel is in zicht :')
_O-
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176922534
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook. :')
wauw hoe dom kan je zijn
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:03:14 #91
131603 Afwazig
Serious business
pi_176922544
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:01 schreef MaGNeT het volgende:
Ik sta nu nog maar 565k in de min t.o.v. begin januari, herstel is in zicht :')
Ik ben blij dat er mensen zijn die zo eerlijk zijn als jij bent Magnet. Nu voel ik mezelf namelijk een stuk beter over mijn verdampte geld.

:')
pi_176922583
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er mensen zijn die zo eerlijk zijn als jij bent Magnet. Nu voel ik mezelf namelijk een stuk beter over mijn verdampte geld.

:')
hahaha herkenbaar. Anderszijds, the bigger you are the harder you fall..Maarrem magnet, je had al een goed deel uitgecashed toch?
pi_176922637
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er mensen zijn die zo eerlijk zijn als jij bent Magnet. Nu voel ik mezelf namelijk een stuk beter over mijn verdampte geld.

:')
Volgens mij is het ieder kwartaal wel een keer (bijna) gehalveerd geweest dus echt zorgen maak ik me niet. Slaap er geen minuut korter om.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:05 schreef Dicing het volgende:

[..]

hahaha herkenbaar. Anderszijds, the bigger you are the harder you fall..Maarrem magnet, je had al een goed deel uitgecashed toch?
Dat sowieso.
Maar 2/3e zit nog in coins (naja, de helft inmiddels :D).

Ik verwacht dat het wel goed komt, ergens in maart.
pi_176922676
Ik vraag me af wat de Bulgaarse regering met al hun bitcoins gedaan hebben.. :P
pi_176922741
Boven de 9k $
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:21:37 #96
131603 Afwazig
Serious business
pi_176922800
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Volgens mij is het ieder kwartaal wel een keer (bijna) gehalveerd geweest dus echt zorgen maak ik me niet. Slaap er geen minuut korter om.

[..]

Dat sowieso.
Maar 2/3e zit nog in coins (naja, de helft inmiddels :D).

Ik verwacht dat het wel goed komt, ergens in maart.
Je hebt gelijk hoor en zo sta ik er ook in. Heb deze cycle al vaker meegemaakt dus ben inmiddels een doorgewinterde hodler :P.
pi_176922802
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook. :')
man man man man

:') sold the bottom
:')
14.gif
pi_176922846
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:21 schreef kthxbye het volgende:

[..]

man man man man

:') sold the bottom
:')
[ afbeelding ]
"Heb het lang uitgehouden."

Waarschijnlijk nog geen maand bezig en meneer is teleurgesteld dat het nog geen miljoen is geworden. :')
Koning.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 februari 2018 @ 10:23:42 #99
163650 Greys
pi_176922852
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:16 schreef LoveProfuzion het volgende:
Boven de 9k $
Voor de algehele gemoedsrust in cryptoland moet ie weer even door de psychologische grens van 10K.

Maar dat komt wel weer. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176922862
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor de algehele gemoedsrust in cryptoland moet ie weer even door de psychologische grens van 10K.

Maar dat komt wel weer. ^O^
Binnen een dag. :+
Koning.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:26:10 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_176922884
FUN, what a disaster... -70%
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:26:24 #102
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176922887
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:21 schreef kthxbye het volgende:

[..]

man man man man

:') sold the bottom
:')
[ afbeelding ]
Ach, die mensen moeten er ook zijn, anders zou ik nu niet kunnen inkopen ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176922895
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:26 schreef Blik het volgende:
FUN, what a disaster... -70%
Alles in het groen behalve....
Koning.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:28:54 #104
62913 Blik
The one and Only!
pi_176922912
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:27 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Alles in het groen behalve....
Alle alt-coins in de +10% zelfs
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 februari 2018 @ 10:29:52 #105
163650 Greys
pi_176922932
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176922949
Icx staat laag zeg.
pi_176922967
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:27 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Alles in het groen behalve....
Waves :')
pi_176922976
Lisk houdt zich nog het best staande in m'n Blockfolio (als je de kortdurende ATH niet meerekent).

Bij de rest is er overal wel 35 tot 50% af.
pi_176922983
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:21 schreef kthxbye het volgende:

[..]

man man man man

:') sold the bottom
:')
[ afbeelding ]
nu istie legit... je :')

want :')
Lambo of Rekt
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:33:43 #110
62913 Blik
The one and Only!
pi_176922986
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:31 schreef Klaphark het volgende:
Icx staat laag zeg.
Die is ook goed door het putje gegaan ja
pi_176923001
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:33 schreef Blik het volgende:

[..]

Die is ook goed door het putje gegaan ja
Daarom bijkopen, nu.
Lambo of Rekt
pi_176923002
Precies op het juiste moment bijgekocht. Zei het toch! /Klaas
pi_176923009
Iedereen weer op de trein!



Chooo Choooo!!!!
pi_176923022
WE POMPEN OMHOOOGGGGGGGGG
pi_176923027
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:35 schreef MaGNeT het volgende:
Iedereen weer op de trein!

[ afbeelding ]

Chooo Choooo!!!!
Met oude avatar.
Lambo of Rekt
pi_176923076
Straks even een El Segundo wallet in elkaar draaien om alles veilig op te slaan.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:40:56 #117
286575 Roces18
Chef de party
pi_176923080
En morgen weer daaaalleennn. Ga straks ook ff inslaan😁
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176923083


_O-
pi_176923090
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:40 schreef hodlwave het volgende:
Straks even een El Segundo wallet in elkaar draaien om alles veilig op te slaan.
pi_176923096
quote:
Sinds gisteren is het Renate
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 februari 2018 @ 10:42:09 #121
163650 Greys
pi_176923098
"It will be the largest #bitcoin mining rig run completely on 100% clean, #renewableenergy.

https://www.digitaltrends(...)rrency-green-energy/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:42:35 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_176923106
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Waves :')
Vergeleken met andere alts in m'n bag heeft Waves deze slachting nog relatief goed doorstaan. Mijn strat bag bijvoorbeeld is harder gegaan.
pi_176923125
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat ben ik daar een bak geld op kwijtgeraakt. :')
Iedere keer als ik een post van jou voorbij zie komen moet ik :')
Gekocht op ATH iedere keer, volgens mij ben je zowat van iedere coin bagholder _O-
of je bent de grootste trol die er is _O- _O- _O-
pi_176923137
Al mijn FUN verpatst voor ICX. Als die stijgt dan misschien weer gedeelte fun terugkopen.
Koning.
pi_176923146
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:43 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Iedere keer als ik een post van jou voorbij zie komen moet ik :')
Gekocht op ATH iedere keer, volgens mij ben je zowat van iedere coin bagholder _O-
of je bent de grootste trol die er is _O- _O- _O-
Skv:

Shitcoin + Kopen = Verlies
pi_176923147
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:45 schreef tha_dark het volgende:
Al mijn FUN verpatst voor ICX. Als die stijgt dan misschien weer gedeelte fun terugkopen.
:') dat je uberhaupt nog aan FUN denkt
pi_176923151
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Skv:

Shitcoin + Kopen = Verlies
whahahahahahahahaha _O- _O- _O-
pi_176923152
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:45 schreef tha_dark het volgende:
Al mijn FUN verpatst voor ICX. Als die stijgt dan misschien weer gedeelte fun terugkopen.
Wel slechte sell, op ATL.
Lambo of Rekt
pi_176923159
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:29 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja, lekker greysie
Lambo of Rekt
pi_176923176
Mijn UTK'tjes +68% :D
pi_176923197
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:47 schreef pnxsinned het volgende:
Mijn UTK'tjes +68% :D
Wat UNIVERSA?!
Lambo of Rekt
pi_176923201
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat UNIVERSA?!
Huh, nee lol.
Utrust :D
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:50:06 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176923204
Ik hou FUN nog wel even aan hoor. Je gaat toch niet verkopen net voor het enige evenement wat ze in heel Q1 hebben? Als de munt al iets gaat doen is het volgende week
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176923207
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wel slechte sell, op ATL.
Klopt maar ICX staat ook nog laag. Gokje, verlies nemen en door. :+
Koning.
pi_176923211
Dit is het laatste moment om VEN nog goedkoop te halen.. Get on board.. :B
pi_176923214
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik hou FUN nog wel even aan hoor. Je gaat toch niet verkopen net voor het enige evenement wat ze in heel Q1 hebben? Als de munt al iets gaat doen is het volgende week
Ja zakken als ze van trex zijn
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:51:16 #137
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176923217
Nog meer mensen problemen met inloggen op Binance? Hij verstuurt de hele dag al geruime sms?
pi_176923219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:50 schreef RobinaHoed het volgende:
Dit is het laatste moment om VEN nog goedkoop te halen.. Get on board.. :B
Ben er.
To the moon.
pi_176923224
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ja zakken als ze van trex zijn
Ja relaxed dat ik ze eerder verkocht heb.
Lambo of Rekt
pi_176923225
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:51 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ben er.
To the moon.
*O*
pi_176923228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Skv:

Shitcoin + Kopen = Verlies
_O-

en TRX aan me proberen te shillen he :')
pi_176923238
Even wat ZEC kopen, de chart ziet er goed uit.
pi_176923253
Vandaag is groen _O_
pi_176923255
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja relaxed dat ik ze eerder verkocht heb.
Ruim een ton down the drain.
Het kan verkeren.
pi_176923261
Skv kan je me laten weten welke coins je hebt dan koop ik die niet :')
pi_176923312
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:54 schreef RobinaHoed het volgende:
Skv kan je me laten weten welke coins je hebt dan koop ik die niet :')
lol
pi_176923335
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ruim een ton down the drain.
Het kan verkeren.
Jonge, jij hoort niet te klagen, ik weet jouw cijfers.
Lambo of Rekt
  zaterdag 3 februari 2018 @ 11:00:57 #148
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176923356
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, jij hoort niet te klagen, ik weet jouw cijfers.
hahaahah

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176923362
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

hahaahah

:{²
;(
Lambo of Rekt
pi_176923477
Hoe betrouwbaar is Huobi? Heb normaal alles in eigen wallet, maar wat aankopen van vannacht staan daarop.
Als ik ze in mijn wallet wil krijgen, kost dat best wat. Is het beetje ok daar?
pi_176923489
Hup, alles weer int rood
Lambo of Rekt
pi_176923494
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:07 schreef pnxsinned het volgende:
Hoe betrouwbaar is Huobi? Heb normaal alles in eigen wallet, maar wat aankopen van vannacht staan daarop.
Als ik ze in mijn wallet wil krijgen, kost dat best wat. Is het beetje ok daar?
Nooit op exchange laten staan, tenzij je daytrader bent.
pi_176923502
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:07 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Nooit op exchange laten staan, tenzij je daytrader bent.
Ik heb nog 80 xrb op bitgrail unverified :P
Lambo of Rekt
  zaterdag 3 februari 2018 @ 11:20:30 #154
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_176923753
Universa (UTN) list 8 januari op Cobin Hood aldus Cobin Hood.

Hype is real. Hopelijk is de markt tegen die tijd weer een beetje normaal, al verwacht ik van niet.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_176923757
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:20 schreef Mr.Meneer het volgende:
Universa (UTN) list 8 januari op Cobin Hood! Hype is real. Hopelijk is de markt tegen die tijd weer een beetje normaal, al verwacht ik van niet.
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_176923779
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:20 schreef Mr.Meneer het volgende:
Universa (UTN) list 8 januari op Cobin Hood aldus Cobin Hood.

Hype is real. Hopelijk is de markt tegen die tijd weer een beetje normaal, al verwacht ik van niet.
8 feb denk ik zo
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176923783
Nog even wat geld overgemaakt naar m'n account. Alleen iets te laat. Alles zit alweer op de raket.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 11:23:30 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176923809
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:45 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

:') dat je uberhaupt nog aan FUN denkt
Dat je uberhaupt ooit aan FUN hebt gedacht :')
pi_176923821
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:20 schreef Mr.Meneer het volgende:
Universa (UTN) list 8 januari op Cobin Hood aldus Cobin Hood.

Hype is real. Hopelijk is de markt tegen die tijd weer een beetje normaal, al verwacht ik van niet.
2019?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 11:25:29 #160
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176923854
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:47 schreef pnxsinned het volgende:
Mijn UTK'tjes +68% :D
Werd eens tijd...
pi_176923876
Wie kan mij hier in Jip en Janneke taal uitleggen hoe de futures handel nu precies werkt? Ik ben er al aardig ingedoken en ik begrijp hoe short en long gaan werken, maar hoe de handel van de futures an sich nou precies werkt... Geen idee.

Wat ik al weet:
- Futures worden gesettled in cash, maar voor de eenvoud van het verhaal wil ik even uitgaan van settlement in Bitcoin
- Bij long gaan neem je de verplichting op je om bij afloop van het contract de overeengekomen aantal Bitcoin te kopen, voordeel bij koersstijging
- Bij short gaan neem je juiste de verplichting op je bij afloop van het contract de overeengekomen aantal Bitcoin te verkopen, voordeel bij koersdaling
- Futures zijn handig voor bijvoorbeeld miners, die de volatiliteit van Bitcoin kunnen hedgen om er zeker van de zijn een x bedrag per geminede Bitcoin te ontvangen zodat ze altijd hun gemaakte kosten dekken

Maar ik heb ook een aantal vragen:
- Is de koers van Bitcoin van het moment dat het contract geschreven/overeengekomen wordt uitgangspunt?
- Wanneer besluit iemand om juist hun long of short positie te verkopen? Die logica gaat er bij mij nog niet echt in.

Ik zie het zelf nu als volgt:
- Stel Bitcoin staat op een koers van $15.000 op het moment dat de future geschreven wordt
- Een partij neemt een longpositie in op 'Contract F'
- Andere partij neemt een shortpositie in op 'Contract F'
- In het contract staat de koers van $15.000 genoteerd

Stel Bitcoin stijgt nu door naar $20.000. De longpositie maakt winst, want bij settlement ontvangen zij een Bitcoin die $20.000 waard is terwijl ze hier $15.000 voor moeten betalen aan de tegenpartij. De shortpositie maakt verliest, want zij moeten op de markt een Bitcoin kopen voor $20.000 terwijl het hem $15.000 oplevert (dat ontvangen ze van de tegenpartij die long in).

Nu zit er tussen het schrijven van de future en de settlement volgens mij 4 weken. In die tijd wordt het future contract verhandeld. Vanaf hier begrijp ik het niet meer. Stel, een week nadat de future geschreven is gaat de koers van Bitcoin naar $18.000. Das goed nieuws voor de partij die long gegaan is ($3.000 winst), maar slecht nieuws voor de partij die short gegaan is ($3.000 verlies).

Wat is een logische stap voor beide partijen? Kan partij long het contract nu opeens verkopen voor $3.000 aan iemand anders? En wie koopt nu nog de shortzijde van het contract? Dat wil toch geen kip hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door fckdedeurkruk op 03-02-2018 12:01:14 ]
  zaterdag 3 februari 2018 @ 11:36:48 #162
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176924058
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:06 schreef pnxsinned het volgende:
Afgelopen nacht liggen inkopen:

- VEN
- ADA
- ZIL
ADA gaat het worden baas.
pi_176924073
Check out @fumanchu6666’s Tweet: https://twitter.com/fumanchu6666/status/959316040789323777?s=09

RIEPL MOON!! 111
:')14.gif
pi_176924340
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
En wie komt nu nog de shortzijde van het contract? Dat wil toch geen kip hebben?
Als je denkt dat het gaat dalen. Of als je je positie wil hedgen, dus bijvoorbeeld die miners die je aanhaalde.

Rest van het verhaal klopt zo op het eerste oog volledig, maar ik heb een ongelooflijke kater dus heb het niet heel precies gelezen.

Oh kleine edit: vaak verkoop je een future niet, maar ga je een andere future aan waardoor je je positie veilig stelt.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 11:52:44 #165
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_176924394
Haha alles dondert in mekaar en gaat kapot ! :'( :D
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zaterdag 3 februari 2018 @ 11:54:51 #166
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176924435
Misschien ook nog maar eens eea kopen voordat echt alles mooned. :P

Beste traiding pair op dit moment? Eth of Btc? Ik neem aan dat huidige situatie op bijv. een binance traden met eth als pair nog steeds de minste fees oplevert?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176924442
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:52 schreef Rozevla het volgende:
Haha alles dondert in mekaar en gaat kapot ! :'( :D
WE GAAN ALLEMAAL DEAUD
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176924473
Overigens gaan we nog wel een keer zakken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176924497
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens gaan we nog wel een keer zakken.
Weet je toevallig wanneer? :P
pi_176924552
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:58 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Weet je toevallig wanneer? :P
Morgen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176924571
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Morgen
Helder.
0000 haal ik er alles vanaf.
pi_176924589
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als je denkt dat het gaat dalen. Of als je je positie wil hedgen, dus bijvoorbeeld die miners die je aanhaalde.

Rest van het verhaal klopt zo op het eerste oog volledig, maar ik heb een ongelooflijke kater dus heb het niet heel precies gelezen.

Oh kleine edit: vaak verkoop je een future niet, maar ga je een andere future aan waardoor je je positie veilig stelt.
Maar dan koop je dus een short positie die als het ware $3.000 in het rood staat, dus je koopt een schuld. Want bij het openen van het contract was de koers van BTC $15.000 en die is door gestegen naar $18.000. Krijg je de short positie dan gratis overhandigd of zo? :P
pi_176924868
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:07 schreef EggsTC het volgende:
Hup, alles weer int rood
FUN bijgekocht :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176924889
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

FUN bijgekocht :9
:o Heb jij een coin gekocht?
pi_176924892
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens gaan we nog wel een keer zakken.
Dan koop ik weer FUN erbij. Die staan lekker laag nu en die gaan echt wel weer omhoog. Hopelijk :')

Sta nog altijd -50% ongeveer vanaf dat ik mee doe :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176924897
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

:o Heb jij een coin gekocht?
BTC, ETH, FUN, ADX en REP :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176925090
Iemand hier nog geïnvesteerd in de ico van Tezos en gelooft dat hij nog wordt gelanceerd?
pi_176925177
Alles in t groen, t zal nog wel weer een keer naar beneden knallen. :/
  Moderator zaterdag 3 februari 2018 @ 12:40:36 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176925196
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Alles in t groen, t zal nog wel weer een keer naar beneden knallen. :/
Zo gaat het al een paar weken.

-30%, dag later +20%, -15%, + 10%
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176925286
boven de 9200 word ik weer een beetje positief
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176925461
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176925535
Is er een site of app waar ik de koers van twee verschillende munten over een bepaalde periode in één grafiek kan laten zien?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 februari 2018 @ 13:06:57 #184
163650 Greys
pi_176925646
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

FUN bijgekocht :9
Waar? :P Indien op Bittrex niet te lang wachten met eraf halen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176925693
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:37 schreef Boun het volgende:

[..]

Zou je er voor mij ook 1 hebben?
^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Skv:

Shitcoin + Kopen = Verlies
O~)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Alles in t groen, t zal nog wel weer een keer naar beneden knallen. :/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176925749
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar? :P Indien op Bittrex niet te lang wachten met eraf halen.
Exodus wallet :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176925776
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar? :P Indien op Bittrex niet te lang wachten met eraf halen.
Wat doen ze eigenlijk als je het laat staan? Ben je dan alles kwijt of maken ze er BTC van ?

Vind het wel slecht dat je er geen mail over krijgt.
pi_176925852
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:15 schreef descon het volgende:
Vind het wel slecht dat je er geen mail over krijgt.
Ik vind persoonlijk heel veel dingen slecht bij zogenaamde grotere/bekendere exchanges en/of sites waar je crypto's kan kopen.

Staat echt nog in de kinderschoenen als je al dat amateurisme bij elkaar op telt.. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176925912
Was gister op een feestje waar iemand edje aan mij aan kwam raden. :')

Komt wel erg dichtbij zo.
pi_176925934
pi_176925949
quote:
photoshop
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 3 februari 2018 @ 13:27:45 #192
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_176926029
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:34 schreef Meneerik3 het volgende:
Iemand hier nog geïnvesteerd in de ico van Tezos en gelooft dat hij nog wordt gelanceerd?
Ja ik. Heb er vorig jaar wat eth ingegooid.

Wanneer? Waar?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_176926081
quote:
MSM :') FUD all over the place
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176926125
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

MSM :') FUD all over the place
RIPPLE KOPENNNNNNNNNNNN OMG
Lambo of Rekt
pi_176926208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:24 schreef alilami het volgende:

[..]

photoshop
buy op 2.57 is geen photoshop.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176926221
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:37 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

buy op 2.57 is geen photoshop.
klopt, 50% photoshop
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 3 februari 2018 @ 13:50:15 #197
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176926429
en we hebben 9k weer bereikt. bij de vorige 9k stonden sell orders, die zijn nu allemaal weg wat kan betekenen dat bitcoin verder gaat stijgen. :o
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176926458
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

RIPPLE KOPENNNNNNNNNNNN OMG
Kan iemand mij even kort uitleggen waarom ripple zo'n shitcoin is? Los van wat de koers doet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176926467
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kan iemand mij even kort uitleggen waarom ripple zo'n shitcoin is? Los van wat de koers doet.
central
pi_176926499
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:34 schreef Meneerik3 het volgende:
Iemand hier nog geïnvesteerd in de ico van Tezos en gelooft dat hij nog wordt gelanceerd?
Meldt!

:')14.gif
pi_176926540
Ik wil meer dip :( . Iemand nog wat FUD in de aanbieding om dat te triggeren?
pi_176926593
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kan iemand mij even kort uitleggen waarom ripple zo'n shitcoin is? Los van wat de koers doet.
handig om bij de hand te hebben

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 februari 2018 @ 13:58:42 #203
163650 Greys
pi_176926597
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:55 schreef EdNoolk het volgende:
Ik wil meer dip :( . Iemand nog wat FUD in de aanbieding om dat te triggeren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176926622
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:52 schreef Syphixx het volgende:

[..]

central
Dat riekt naar het veroordelen van ripple uit principe :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176926658
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:58 schreef alilami het volgende:

[..]

handig om bij de hand te hebben

[ afbeelding ]
En welke kritieken daarvan zijn terecht zou jij zeggen als je eerlijk bent?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176926678
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat riekt naar het veroordelen van ripple uit principe :P
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:05:26 #207
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_176926751
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:50 schreef _--_ het volgende:
en we hebben 9k weer bereikt. bij de vorige 9k stonden sell orders, die zijn nu allemaal weg wat kan betekenen dat bitcoin verder gaat stijgen. :o
De downtrend is voorlopig nog niet gebroken.. Ik ben erg benieuwd welke kant het op gaat.
pi_176926754
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En welke kritieken daarvan zijn terecht zou jij zeggen als je eerlijk bent?
alleen corporatecoin, maar dit zie ik niet als nadeel
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176926765
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat riekt naar het veroordelen van ripple uit principe :P
dit alleen gaat al tegenin het principe van CC :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 februari 2018 @ 14:06:14 #210
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176926768
Laat BTC maar even twee weken lekker hangen rond 9k, geen probleem. Daarna weer rustig stijgen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:13:42 #211
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176926954
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:06 schreef Kyran het volgende:
Laat BTC maar even twee weken lekker hangen rond 9k, geen probleem. Daarna weer rustig stijgen.
Ik zie mijn coins weer stijgen. Ik voel me echt goed.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176926964
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zie mijn coins weer stijgen. Ik voel me echt goed.

:{²
Coins? Wat zijn coins?

Ik heb louter dukaten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 februari 2018 @ 14:15:19 #213
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176926984
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zie mijn coins weer stijgen. Ik voel me echt goed.

:{²
Voel je je ook weer volwassen?
pi_176926995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Voel je je ook weer volwassen?
Volwassen willen zijn. :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 februari 2018 @ 14:16:15 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176927010
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Volwassen willen zijn. :')
Overrated inderdaad :@
pi_176927011
Net een heerlijke haring met uitjes op om deze groene dag te vieren.

ik dacht: doe eens gek, doe een dansje

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 14:16:27 ]
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:18:04 #217
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176927043
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:16 schreef Typisch het volgende:
Net een heerlijke haring met uitjes op om deze groene dag te vieren.
Een van de meeste betrouwbare en geavanceerde devices die de zee ons geeft. Als ik echt stout bent doe ik er bieslook-ui bij. Bij haring wordt de smaak op DNA niveau gekapitteld. Héérlijk!!!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:34:00 #218
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176927330
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:05 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

De downtrend is voorlopig nog niet gebroken.. Ik ben erg benieuwd welke kant het op gaat.
Op dit moment blijft hij haken bij 9k. Heel link, zou die gaan stijgen of dalen. :o
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176927387
Mn portfolio lijkt niet te stoppen vandaag :P
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:36:50 #220
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176927400
Stap voor stap is bitcoin aan het stijgen. Hou het vol!!!
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176927418
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:16 schreef Typisch het volgende:
heerlijke haring met uitjes
:9~
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:45:49 #222
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176927560
hoogste notatie in 24 uur. We gaan goed.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176927575
Groene candles genot.
pi_176927589
Hoeveel weak hands zitten er nu te huilen?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176927590
Van ¤-500 naar ¤-400..

Yes!
pi_176927598
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:47 schreef ITrade het volgende:
Hoeveel weak hands zitten er nu te huilen?
Vanochgtend verkocht er 1 nadat hij 4k winst stond en nu 1800 verlies :+
Lambo of Rekt
pi_176927604
POMPEN MET DIE HANDEL
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:49:01 #228
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176927610

Binnen 24 uur. Genot.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:50:30 #229
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176927635
Nu even door naar de 10K
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:50:36 #230
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176927636
OP NAAR DE 10K,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176927639
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:49 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen 24 uur. Genot.
8k gehit
Lambo of Rekt
pi_176927643
Wanner gaat die XRB deposit op Binance eens open :)
pi_176927648
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vanochgtend verkocht er 1 nadat hij 4k winst stond en nu 1800 verlies :+
Buy high, sell low, repeat.

^O^

Die momenten dat je jezelf slecht voelt, je bijna moet overgeven, je echt graag wilt verkopen. Dat zijn dé momenten om te kopen!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:51:57 #234
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176927661
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vanochgtend verkocht er 1 nadat hij 4k winst stond en nu 1800 verlies :+
Welke held was dat dan?
pi_176927668
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:51 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Welke held was dat dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook. :')
Lambo of Rekt
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:53:12 #236
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176927682
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Ai ai ai

Hij heeft het 2 maanden volgehouden zeker :D
pi_176927752
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:53 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ai ai ai

Hij heeft het 2 maanden volgehouden zeker :D
Hopelijk was 8k de bottom.
Lambo of Rekt
pi_176927753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:53 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ai ai ai

Hij heeft het 2 maanden volgehouden zeker :D
Zoveel weakhands die zijn ingestapt in Dec. :)
Hopelijk zijn ze allemaal eruit nu.
pi_176927764
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:57 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Zoveel weakhands die zijn ingestapt in Dec. :)
Hopelijk zijn ze allemaal eruit nu.
Die komen wel terug om op ath te kopen
Lambo of Rekt
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:59:00 #240
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176927775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die komen wel terug om op ath te kopen
Gelukkig wel
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 februari 2018 @ 15:01:01 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176927822
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:59 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Gelukkig wel
Werd hier gisteren uitgelachen omdat ik zei dat het dom was om nu te verkopen en dat je dan beter helemaal kon stoppen.

Meeste weak hands kopen nu weer hoger terug. Gelukkig wel zoals je zegt ...
pi_176927834
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Insominiacoins had er slapeloze nachten van. ;(
pi_176927840
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Werd hier gisteren uitgelachen omdat ik zei dat het dom was om nu te verkopen en dat je dan beter helemaal kon stoppen.

Meeste weak hands kopen nu weer hoger terug. Gelukkig wel zoals je zegt ...
Niemand lachte je uit man :')
pi_176927849
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Werd hier gisteren uitgelachen omdat ik zei dat het dom was om nu te verkopen en dat je dan beter helemaal kon stoppen.

Meeste weak hands kopen nu weer hoger terug. Gelukkig wel zoals je zegt ...
Lolwat.
Het holden is hier tot een soort meme verheven. :')
pi_176927858
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:01 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Insominiacoins had er slapeloze nachten van. ;(
Ja maar dat doe je zelf... verkopen op die momenten is een echte panicsell
Lambo of Rekt
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:06:23 #246
286575 Roces18
Chef de party
pi_176927945
Jongens. Wat zijn vandaag DE coins om te kopen? welke moet ik hebben in mijn portfolio die ik vandaag in de aanbieding kan halen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176927960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:06 schreef Roces18 het volgende:
Jongens. Wat zijn vandaag DE coins om te kopen? welke moet ik hebben in mijn portfolio die ik vandaag in de aanbieding kan halen.
Ven en ICX
Lambo of Rekt
pi_176927996
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:06 schreef Roces18 het volgende:
Jongens. Wat zijn vandaag DE coins om te kopen? welke moet ik hebben in mijn portfolio die ik vandaag in de aanbieding kan halen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:09:57 #249
286575 Roces18
Chef de party
pi_176928012
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ven en ICX
behalve die 2 :P ? iets wat nog niet superbekend is
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176928022
Beetoken.
pi_176928032
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Beetoken.
Dat gehackte ding?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 februari 2018 @ 15:11:19 #252
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176928035
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:09 schreef Roces18 het volgende:

[..]

behalve die 2 :P ? iets wat nog niet superbekend is
Voor februari verwacht ik het meest van LSK en VEN. Zit nu ook vooral in die twee en een klein beetje ENJ. ICX heb ik met een leuke winst verkocht. Kijken wat het gaat doen en misschien dat ik weer instap als ik wat LSK van de hand doe tegen 20 februari aan.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:12:19 #253
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_176928051
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:09 schreef Roces18 het volgende:

[..]

behalve die 2 :P ? iets wat nog niet superbekend is
Elastos

Edit: voeg daar Kyber aan toe :)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_176928052
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat gehackte ding?
Ja die gaat Airbnb toch verslaan? :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176928057
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat gehackte ding?
Zie PI. Maar werd zwaar geshilled hier :') door o.a mensen die VEN een shitcoin vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 15:12:56 ]
pi_176928100
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:09 schreef Roces18 het volgende:

[..]

behalve die 2 :P ? iets wat nog niet superbekend is
Persoonlijke keuze, lees je eerst in voor je koopt:
Quantstamp -- Long term
Utrust -- Afhankelijk wat April gaat doen misschien longterm of niet, maar zijn nu cheap.

Beide vrij nieuwe coins :)
pi_176928121
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:09 schreef Roces18 het volgende:

[..]

behalve die 2 :P ? iets wat nog niet superbekend is
sentinel chain

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 15:17:46 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 3 februari 2018 @ 15:18:04 #258
74056 crew  ToT
pi_176928138
Ff wat coins bijgekocht naast mijn VEN (QSP, ADA en een klein beetje CND), Blockfolio geinstalleerd, hatseflats! *O*
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:21:27 #259
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176928188
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Werd hier gisteren uitgelachen omdat ik zei dat het dom was om nu te verkopen en dat je dan beter helemaal kon stoppen.

Meeste weak hands kopen nu weer hoger terug. Gelukkig wel zoals je zegt ...
Ben het met je eens hoor. Laat ze maar lachen.
pi_176928204
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:18 schreef ToT het volgende:
Ff wat coins bijgekocht naast mijn VEN (QSP, ADA en een klein beetje CND), Blockfolio geinstalleerd, hatseflats! *O*
Goede keuzes! :P Welkom!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 3 februari 2018 @ 15:24:34 #261
74056 crew  ToT
pi_176928254
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:22 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Goede keuzes! :P Welkom!
Dank je! :D Maar ik zit "al" een week of 2 of zo hier in het topic! :T
15 januari 's avonds m'n allereerste coins gekocht en de volgende ochtend was het niet echt prettig wakker worden toen ik de koersen zo zag! _O- :')
pi_176928263
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
chinese national gov support strookt wel met de kernwaarden van satoshi?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:25:26 #263
286575 Roces18
Chef de party
pi_176928272
Ik kom er niet echt uit ... ik zoek een mooie coin onder de euro met een backed team met proffesionals (liefst usa)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 3 februari 2018 @ 15:26:48 #264
74056 crew  ToT
pi_176928311
Owjah, en ik heb ook nog PCL's, maar ik heb de indruk dat dat niet echt wat gaat worden.
pi_176928319
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:25 schreef Roces18 het volgende:
Ik kom er niet echt uit ... ik zoek een mooie coin onder de euro met een backed team met proffesionals (liefst usa)
Waarom US? SEC komt volgende week met een hoorzitting kan wel eens slecht uitpakken.
pi_176928334
Eh
Er is iets vreemds aan de hand.
Ik heb ineens 7 ton bij mn portfolio? wtf.
pi_176928340
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:28 schreef pnxsinned het volgende:
Eh
Er is iets vreemds aan de hand.
Ik heb ineens 7 ton bij mn portfolio? wtf.
Verkopen!
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_176928361
Hup ICX.
Koning.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:30:29 #269
286575 Roces18
Chef de party
pi_176928396
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:27 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom US? SEC komt volgende week met een hoorzitting kan wel eens slecht uitpakken.
zit zelf te denken aan civic ivm kyc
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176928399
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:28 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Verkopen!
Er is iets met Zilliqa aan de hand in die portfolio, ik snap er geen kut van.
pi_176928410
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:30 schreef Roces18 het volgende:

[..]

zit zelf te denken aan civic ivm kyc
Ah, dat is wel een goede ja. Identiteit gaat met regulatie steeds belangrijker worden.
pi_176928448
Portfolio Change ¤ 1.32 B
406.28 M%

Ok, beat that. Het blijft maar omhoog gaan :S
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:33:46 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176928489
Weer eens een bugje in blockfolio lijkt me
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176928519
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Weer eens een bugje in blockfolio lijkt me
Nee joh die winst is echt :D
pi_176928520
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Weer eens een bugje in blockfolio lijkt me
Ja zoiets idd, ik gebruik Cryptocompare op PC:
https://www.cryptocompare.com/coins/zil/overview/ETH

Maar zie deze piek nergens anders terug.
pi_176928587
AE is trouwens wel een bazencoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176928621
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Werd hier gisteren uitgelachen omdat ik zei dat het dom was om nu te verkopen en dat je dan beter helemaal kon stoppen.

Meeste weak hands kopen nu weer hoger terug. Gelukkig wel zoals je zegt ...
Fucking weak hands verdienen dit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176928633
Als het zo door gaat komt mijn nieuwe ATH er snel aan :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176928649
Kan iemand mij uitleggen hoe EtherDelta aan zo'n rare prijs komt?:

https://www.cryptocompare.com/coins/zil/markets/ETH
pi_176928678
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Fucking weak hands verdienen dit.
Haha doe rustaagghhhh ze verkopen gewoon crypto, niet wapens ofzo.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 februari 2018 @ 15:42:39 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176928688
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Haha doe rustaagghhhh ze verkopen gewoon crypto, niet wapens ofzo.
_O-
pi_176928708
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:21 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor. Laat ze maar lachen.
Als het om bitcoin gaat, is het inderdaad dom om nu te verkopen. Het beste was geweest om met 15000-16000 in november/december te hebben verkocht en nu weer in te kopen, maar ach... wie kan in de toekomst kijken.
pi_176928734
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Haha doe rustaagghhhh ze verkopen gewoon crypto, niet wapens ofzo.
Lol
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176928736
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:25 schreef Roces18 het volgende:
Ik kom er niet echt uit ... ik zoek een mooie coin onder de euro met een backed team met proffesionals (liefst usa)
De HempCoin.
pi_176928737
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Haha doe rustaagghhhh ze verkopen gewoon crypto, niet wapens ofzo.
_O- _O- _O-
hij is in zijn jeugd genaaid door weak hands :')
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:47:13 #286
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176928775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:45 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
hij is in zijn jeugd genaaid door weak hands :')
z'n rechter weakhand of wat
pi_176928779
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:28 schreef pnxsinned het volgende:
Eh
Er is iets vreemds aan de hand.
Ik heb ineens 7 ton bij mn portfolio? wtf.
cash out, NU! :P
pi_176928786
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:47 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

z'n rechter weakhand of wat
_O-
pi_176928790
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:47 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

cash out, NU! :P
Telaat, tis weer fixed :(
pi_176928792
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:47 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

z'n rechter weakhand of wat
++
Lambo of Rekt
pi_176928812
Was waarschijnlijk toekomst portfolio wat die liet zien. Komt goed met de tijd. :+
pi_176928866
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:47 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

z'n rechter weakhand of wat
die rukker heeft alles behalve een rechter weakhand
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:52:21 #293
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176928879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:25 schreef Roces18 het volgende:
Ik kom er niet echt uit ... ik zoek een mooie coin onder de euro met een backed team met proffesionals (liefst usa)
XLM.
pi_176928934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:52 schreef Chaes het volgende:

[..]

XLM.
Dit inderdaad.
pi_176928993
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:47 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

z'n rechter weakhand of wat
Hey bakkes
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:59:56 #296
286575 Roces18
Chef de party
pi_176929055
als je 1 coin mocht kopen nu onder 1 euro welke dan?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176929073
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:59 schreef Roces18 het volgende:
als je 1 coin mocht kopen nu onder 1 euro welke dan?
BLOCKv

Serieus.
pi_176929075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:59 schreef Roces18 het volgende:
als je 1 coin mocht kopen nu onder 1 euro welke dan?
Bitcoin
pi_176929080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:59 schreef Roces18 het volgende:
als je 1 coin mocht kopen nu onder 1 euro welke dan?
Tether
Lambo of Rekt
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:02:53 #300
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176929135
Gaat wel lekker zo :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176929181
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:59 schreef Roces18 het volgende:
als je 1 coin mocht kopen nu onder 1 euro welke dan?
Doge. Want 1 doge is altijd 1 doge.


Doge O+

Very science
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')