Vanochgtend verkocht er 1 nadat hij 4k winst stond en nu 1800 verliesquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:47 schreef ITrade het volgende:
Hoeveel weak hands zitten er nu te huilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Buy high, sell low, repeat.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vanochgtend verkocht er 1 nadat hij 4k winst stond en nu 1800 verlies
Welke held was dat dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vanochgtend verkocht er 1 nadat hij 4k winst stond en nu 1800 verlies
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook.
Hopelijk was 8k de bottom.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:53 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ai ai ai
Hij heeft het 2 maanden volgehouden zeker
Zoveel weakhands die zijn ingestapt in Dec.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:53 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ai ai ai
Hij heeft het 2 maanden volgehouden zeker
Die komen wel terug om op ath te kopenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:57 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Zoveel weakhands die zijn ingestapt in Dec.![]()
Hopelijk zijn ze allemaal eruit nu.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die komen wel terug om op ath te kopen
Werd hier gisteren uitgelachen omdat ik zei dat het dom was om nu te verkopen en dat je dan beter helemaal kon stoppen.quote:
Niemand lachte je uit manquote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Werd hier gisteren uitgelachen omdat ik zei dat het dom was om nu te verkopen en dat je dan beter helemaal kon stoppen.
Meeste weak hands kopen nu weer hoger terug. Gelukkig wel zoals je zegt ...
Lolwat.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Werd hier gisteren uitgelachen omdat ik zei dat het dom was om nu te verkopen en dat je dan beter helemaal kon stoppen.
Meeste weak hands kopen nu weer hoger terug. Gelukkig wel zoals je zegt ...
Ja maar dat doe je zelf... verkopen op die momenten is een echte panicsellquote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Insominiacoins had er slapeloze nachten van.
Ven en ICXquote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:06 schreef Roces18 het volgende:
Jongens. Wat zijn vandaag DE coins om te kopen? welke moet ik hebben in mijn portfolio die ik vandaag in de aanbieding kan halen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:06 schreef Roces18 het volgende:
Jongens. Wat zijn vandaag DE coins om te kopen? welke moet ik hebben in mijn portfolio die ik vandaag in de aanbieding kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |