Registraties weer open, alleen met invites helaas.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:25 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is met bl3p? Ik heb de hype gemist of zo?
invite geloof ik alleen als je reeds transacies hebt gedaan. ik was al wel verified namelijk maar zag geen invites?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Registraties weer open, alleen met invites helaas.
Uuuhhh neequote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:36 schreef TimKuik het volgende:
Je krijgt bij BL3P invites na het verhandelen van ¤10.000 aan crypto's.
Verkeerd de informatiepagina op BL3P gelezen.quote:
Ik zal nooit een invite hebben dusquote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:36 schreef TimKuik het volgende:
Je krijgt bij BL3P invites na het verhandelen van ¤10.000 aan crypto's.
Nee, wsl niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal nooit een invite hebben dus
Daar zit je toch zo aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal nooit een invite hebben dus
En het grote voordeel van bl3p is?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Verkeerd de informatiepagina op BL3P gelezen.
Het is in ieder geval uitgelegd op deze pagina:
https://bl3p.eu/nl/news/34/Aanmeldingen+open+op+uitnodiging
zo dan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:21 schreef fathank het volgende:
Nog ff over TA; een stilstaande klok heeft ook 2x per dag gelijk.
Dat zie ik nergens?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:15 schreef poebz het volgende:
Wordt FUN gedelist op Bittrex? "This market is getting delisted on February 2nd, 2018."
Hoezo dat opeens?
Iets met US regulators volgens Funfair telegram.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:15 schreef poebz het volgende:
Wordt FUN gedelist op Bittrex? "This market is getting delisted on February 2nd, 2018."
Hoezo dat opeens?
Als je over hebt hou ik mij aanbevolenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Ah, ik heb 2 invite codes op bl3p, dat was leuker geweest rond 10 januari dacht ik zo
Dat heb ik ergens in oktober gedaan maar ik kreeg niets.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:27 schreef RobinaHoed het volgende:
Als je bij Bitonic BTC hebt gekocht krijg je trouwens ook een invitecode.
het is sinds kort denk ik, want eerder heb ik het niet gezien..quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:28 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ergens in oktober gedaan maar ik kreeg niets.
Als je voor minimaal EUR 10.000 hebt gekocht dan wel jaquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:27 schreef RobinaHoed het volgende:
Meer dan 10k op bitonic gekocht of een storting hebt gedaan naar bl3p. Dan krijg je invite codesquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:27 schreef RobinaHoed het volgende:
In een land der blinden is eenoog koning qua exchanges.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:31 schreef RobinaHoed het volgende:
wat is trouwens de hype hier met bl3p? wat is er zo speciaal aan?
ook voor EUR 1.000quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Als je voor minimaal EUR 10.000 hebt gekocht dan wel ja
Goedkoper dan bitonic, litebit etc.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:31 schreef RobinaHoed het volgende:
wat is trouwens de hype hier met bl3p? wat is er zo speciaal aan?
ok dus puur om BTC aan te schaffen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goedkoper dan bitonic, litebit etc.
Of te verkopen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:34 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
ok dus puur om BTC aan te schaffen.
quote:
Ik zie niks over EUR 1000? Hoe kom je daarbij?quote:Wie komt in aanmerking voor een uitnodiging?
U kunt zich op dit moment weer aanmelden, maar komt daarmee op een wachtlijst. Om uw registratie af te ronden is een invitecode vereist. Bestaande BL3P gebruikers met een geverifieerd account die een succesvolle storting hebben gedaan, zullen over twee invitecodes beschikken. Deze zijn terug te vinden bij uw accountinstellingen (klik/tap op uw gebruikersnaam).
Invitecodes worden daarnaast in specifieke gevallen door ons verstrekt. Zie onder voor de voorwaarden.
U heeft één of meerdere transacties gedaan bij bitonic.nl met een gecombineerd volume van ten minste ¤10.000. U vindt een BL3P-invitecode op uw transactiepagina. Mogelijk heeft u een link naar uw transactiepagina laten versturen per e-mail, maar u kunt deze ook onderaan deze pagina terugvinden.
U wilt geautomatiseerde market making of arbitrage gaan aanbieden via onze API en kunt dit aantonen m.b.v. een bestaand script, referentie of ontwerpdocument. (Graag meesturen).
U wilt een zakelijk account aanmaken voor uw bedrijf en verwacht een volume van ten minste ¤2000 per dag. Laat ons weten welke producten en/of diensten uw bedrijf aanbiedt en wie uw eventuele klanten zijn.
Maar nu wordt het gelijk in een dag gedelist?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Iets met US regulators volgens Funfair telegram.
Zouden er nog een paar bijkomen.
Over een week.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:49 schreef poebz het volgende:
[..]
Maar nu wordt het gelijk in een dag gedelist?
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of te verkopen.
LTC handelen kan er ook. Ik stort via ideal op bl3p, koop er LTC en stuur van daaruit naar een exchange. Voor minder dan een euro aan fees staat je geld zo op bijvoorbeeld binance
Hoe ik erbij kom? Ik heb er 1.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niks over EUR 1000? Hoe kom je daarbij?
Oja, nu is de datum aangepast naar 9 feb inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Over een week.
Schijnt al paar weken geleden besloten te zijn.
Buy high, sell low toch?quote:
TimKuikquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:59 schreef RobinaHoed het volgende:
Bij welke Fok user was Bitgrail nou geverifieerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |