ICX gaat het prima doen in dit jaar, geen backholders dus, nergens.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Icx is wel heel heel erg hard gezakken na vorige week. Zullen wel heel stelletje bagholders bij zijn gekomen.
Ik ben benieuwd. Ik ben het met je eens hoor. Ik heb ze vorige week op de top verkocht. Heb dat geld in ven gestoken. Zit nu te twijfelen om weer van icx terug te kopen. Misschien na de rebranding.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ICX gaat het prima doen in dit jaar, geen backholders dus, nergens.
Ja, maar heeft wel grote consequenties voor FUNquote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:20 schreef TwztId het volgende:
Bittrex is US based en delist al langer coins waardoor ze eventueel in de problemen kunnen komen met de SEC
Het is niet omdat FUN een shitcoin is
Check.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:37 schreef Sala-adin het volgende:
¤500 in FUN gestopt op bijna ATH, bijna verdampt
Denk dat het wel mee zal vallen, zeker nu de prijs toch al bijna niet lager kan hehe..quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar heeft wel grote consequenties voor FUN
De prijs kan altijd lager.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:25 schreef TwztId het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee zal vallen, zeker nu de prijs toch al bijna niet lager kan hehe..
Wat ben ik daar een bak geld op kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Bij fun waarschijnlijk gewoon in de min.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:01 schreef MaGNeT het volgende:
Ik sta nu nog maar 565k in de min t.o.v. begin januari, herstel is in zicht
wauw hoe dom kan je zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook.
Ik ben blij dat er mensen zijn die zo eerlijk zijn als jij bent Magnet. Nu voel ik mezelf namelijk een stuk beter over mijn verdampte geld.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:01 schreef MaGNeT het volgende:
Ik sta nu nog maar 565k in de min t.o.v. begin januari, herstel is in zicht
hahaha herkenbaar. Anderszijds, the bigger you are the harder you fall..Maarrem magnet, je had al een goed deel uitgecashed toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er mensen zijn die zo eerlijk zijn als jij bent Magnet. Nu voel ik mezelf namelijk een stuk beter over mijn verdampte geld.
Volgens mij is het ieder kwartaal wel een keer (bijna) gehalveerd geweest dus echt zorgen maak ik me niet. Slaap er geen minuut korter om.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er mensen zijn die zo eerlijk zijn als jij bent Magnet. Nu voel ik mezelf namelijk een stuk beter over mijn verdampte geld.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:05 schreef Dicing het volgende:
[..]
hahaha herkenbaar. Anderszijds, the bigger you are the harder you fall..Maarrem magnet, je had al een goed deel uitgecashed toch?
Je hebt gelijk hoor en zo sta ik er ook in. Heb deze cycle al vaker meegemaakt dus ben inmiddels een doorgewinterde hodlerquote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij is het ieder kwartaal wel een keer (bijna) gehalveerd geweest dus echt zorgen maak ik me niet. Slaap er geen minuut korter om.
[..]
Dat sowieso.
Maar 2/3e zit nog in coins (naja, de helft inmiddels).
Ik verwacht dat het wel goed komt, ergens in maart.
man man man manquote:Op zaterdag 3 februari 2018 06:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik ben voorlopig uitgestapt, heb het lang uitgehouden maar de neerwaardse spiraal duurt mij te lang en het eind lijkt nog niet in zicht. Van 4000 winst naar 1800 verlies, er mag gelachen worden, doe ik ook.
"Heb het lang uitgehouden."quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
man man man mansold the bottom
[ afbeelding ]
Voor de algehele gemoedsrust in cryptoland moet ie weer even door de psychologische grens van 10K.quote:
Binnen een dag.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de algehele gemoedsrust in cryptoland moet ie weer even door de psychologische grens van 10K.
Maar dat komt wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |