Eigenlijk is het een droom.quote:
Had toch op zijn minst verwacht dat hij voor zijn dukaten in zijn chest een flinke speurtocht heeft verricht.quote:
Chest is verleden tijd. Zet nu vooral mijn akoestische achterwerk in. Noodgedwongen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:41 schreef ITrade het volgende:
[..]
Had toch op zijn minst verwacht dat hij voor zijn dukaten in zijn chest een flinke speurtocht heeft verricht.
BansheeBoy & Co zijn tamme huistrollen, dan mag het. Je moet ze af en toe iets te eten geven anders sterven ze.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:02 schreef Greys het volgende:
FUN en RISE worden delisted van Bittrex binnenkort. Of was dat al gemeldVoor degenen die het nog op Trex hebben staan hierbij dan nogmaals.
https://support.bittrex.c(...)et-Removals-2-9-2018
huh hoezo dat danquote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:02 schreef Greys het volgende:
FUN en RISE worden delisted van Bittrex binnenkort. Of was dat al gemeldVoor degenen die het nog op Trex hebben staan hierbij dan nogmaals. Doe er iets mee.
https://support.bittrex.c(...)et-Removals-2-9-2018
Maar waarom dan die FUN dukaten deleten??? Ik heb ze ook. Gaan ze stoppen?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
BansheeBoy & Co zijn tamme huistrollen, dan mag het. Je moet ze af en toe iets te eten geven anders sterven ze.
Zonde, heb er 300 liggen. Nieuw in doos.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:10 schreef SugeLucky het volgende:
FUN gaat wel behoorlijk dood denk ik dan
Citroenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar waarom dan die FUN dukaten deleten??? Ik heb ze ook. Gaan ze stoppen?
Random kleur: baksteen²
Dat is 15 dollar?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, heb er 300 liggen. Nieuw in doos.²
Lekker laten liggen!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, heb er 300 liggen. Nieuw in doos.²
Precies, geen man overboord, geen chest leakage, geen lowering of the pirate flag, geen parley!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |