handig om bij de hand te hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan iemand mij even kort uitleggen waarom ripple zo'n shitcoin is? Los van wat de koers doet.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:55 schreef EdNoolk het volgende:
Ik wil meer dip. Iemand nog wat FUD in de aanbieding om dat te triggeren?
Dat riekt naar het veroordelen van ripple uit principequote:
En welke kritieken daarvan zijn terecht zou jij zeggen als je eerlijk bent?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:58 schreef alilami het volgende:
[..]
handig om bij de hand te hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat riekt naar het veroordelen van ripple uit principe
De downtrend is voorlopig nog niet gebroken.. Ik ben erg benieuwd welke kant het op gaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:50 schreef _--_ het volgende:
en we hebben 9k weer bereikt. bij de vorige 9k stonden sell orders, die zijn nu allemaal weg wat kan betekenen dat bitcoin verder gaat stijgen.
alleen corporatecoin, maar dit zie ik niet als nadeelquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En welke kritieken daarvan zijn terecht zou jij zeggen als je eerlijk bent?
dit alleen gaat al tegenin het principe van CCquote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat riekt naar het veroordelen van ripple uit principe
Ik zie mijn coins weer stijgen. Ik voel me echt goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:06 schreef Kyran het volgende:
Laat BTC maar even twee weken lekker hangen rond 9k, geen probleem. Daarna weer rustig stijgen.
Coins? Wat zijn coins?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie mijn coins weer stijgen. Ik voel me echt goed.²
Voel je je ook weer volwassen?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie mijn coins weer stijgen. Ik voel me echt goed.²
Een van de meeste betrouwbare en geavanceerde devices die de zee ons geeft. Als ik echt stout bent doe ik er bieslook-ui bij. Bij haring wordt de smaak op DNA niveau gekapitteld. Héérlijk!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:16 schreef Typisch het volgende:
Net een heerlijke haring met uitjes op om deze groene dag te vieren.
Op dit moment blijft hij haken bij 9k. Heel link, zou die gaan stijgen of dalen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De downtrend is voorlopig nog niet gebroken.. Ik ben erg benieuwd welke kant het op gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |