Voor februari verwacht ik het meest van LSK en VEN. Zit nu ook vooral in die twee en een klein beetje ENJ. ICX heb ik met een leuke winst verkocht. Kijken wat het gaat doen en misschien dat ik weer instap als ik wat LSK van de hand doe tegen 20 februari aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
behalve die 2? iets wat nog niet superbekend is
Elastosquote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja die gaat Airbnb toch verslaan?quote:
Zie PI. Maar werd zwaar geshilled hierquote:
Persoonlijke keuze, lees je eerst in voor je koopt:quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sentinel chainquote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Laat ze maar lachen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Werd hier gisteren uitgelachen omdat ik zei dat het dom was om nu te verkopen en dat je dan beter helemaal kon stoppen.
Meeste weak hands kopen nu weer hoger terug. Gelukkig wel zoals je zegt ...
Goede keuzes!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:18 schreef ToT het volgende:
Ff wat coins bijgekocht naast mijn VEN (QSP, ADA en een klein beetje CND), Blockfolio geinstalleerd, hatseflats!
Dank je!quote:
chinese national gov support strookt wel met de kernwaarden van satoshi?quote:
Waarom US? SEC komt volgende week met een hoorzitting kan wel eens slecht uitpakken.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:25 schreef Roces18 het volgende:
Ik kom er niet echt uit ... ik zoek een mooie coin onder de euro met een backed team met proffesionals (liefst usa)
Verkopen!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:28 schreef pnxsinned het volgende:
Eh
Er is iets vreemds aan de hand.
Ik heb ineens 7 ton bij mn portfolio? wtf.
zit zelf te denken aan civic ivm kycquote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:27 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom US? SEC komt volgende week met een hoorzitting kan wel eens slecht uitpakken.
Ah, dat is wel een goede ja. Identiteit gaat met regulatie steeds belangrijker worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zit zelf te denken aan civic ivm kyc
Nee joh die winst is echtquote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Weer eens een bugje in blockfolio lijkt me
Ja zoiets idd, ik gebruik Cryptocompare op PC:quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Weer eens een bugje in blockfolio lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |