abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage maandag 12 december 2016 @ 13:46:17 #1
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_167278466
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie en Eggs :*
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 12 december 2016 @ 13:47:16 #2
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_167278486
Ik date nu al bijna 4 weken met een erg leuk meisje, zien elkaar 2 keer in de week zo ongeveer. Met kerst is er alvast een etentje geregeld :)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_167278500
Ik ga hem niks sturen, hard to get .. voor zover dat nog kan :') Nee ik stuur echt never wat uit mezelf. Nooit gedaans ook :P
pi_167278610
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2016 13:47 schreef JeMoeder het volgende:
Ik date nu al bijna 4 weken met een erg leuk meisje, zien elkaar 2 keer in de week zo ongeveer. Met kerst is er alvast een etentje geregeld :)
Dat is je gegund ^O^
  Redactie Frontpage maandag 12 december 2016 @ 13:56:41 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_167278701
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 13:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat is je gegund ^O^
Thanks. Echt een leuke vrouw, hoop dat er wat meer in zit. We kunnen in ieder geval erg goed praten met elkaar en willen ook beide echt iets voor de lange termijn.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_167278777
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2016 13:47 schreef JeMoeder het volgende:
Ik date nu al bijna 4 weken met een erg leuk meisje, zien elkaar 2 keer in de week zo ongeveer. Met kerst is er alvast een etentje geregeld :)
Lekkermen, succes ^O^

Topic centraal gezet.
Lambo of Rekt
  maandag 12 december 2016 @ 14:11:41 #7
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167278960
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 13:56 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Thanks. Echt een leuke vrouw, hoop dat er wat meer in zit. We kunnen in ieder geval erg goed praten met elkaar en willen ook beide echt iets voor de lange termijn.
Maar wat houdt jullie nu tegen voor de "volgende stap"? :) Ik bedoel als jullie het beide zien zitten?
  maandag 12 december 2016 @ 14:40:33 #8
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167279636
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 13:56 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Thanks. Echt een leuke vrouw, hoop dat er wat meer in zit. We kunnen in ieder geval erg goed praten met elkaar en willen ook beide echt iets voor de lange termijn.
Hoe noem je het nu dan? Zeker als je elkaar zo vaak ziet en vast niet alleen saai op de bank naast elkaar zit met zogenaamde gezellige of quasi-diepgaande gesprekken mag je het best benoemen. Of hebben jullie het overal behalve daarover? Dit mag je best een relatie noemen mijns inziens...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 12 december 2016 @ 14:43:14 #9
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167279704
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 13:48 schreef Uitgezonderd het volgende:
Ik ga hem niks sturen, hard to get .. voor zover dat nog kan :') Nee ik stuur echt never wat uit mezelf. Nooit gedaans ook :P
Hard to get in dit soort situaties _O-

Als je wil weten hoe of wat, vraag er dan gewoon naar. Soms heb ik echt het idee dat mensen niet meer met elkaar durven te praten of alles alleen via een schermpje doen. En juist daardoor creëer je onzekerheid. Kom op zeg, wel elkaar direct naakt durven zien maar een gesprek is dan weer 'eng'...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Redactie Frontpage maandag 12 december 2016 @ 15:14:07 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_167280366
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 14:11 schreef escalatie het volgende:

[..]

Maar wat houdt jullie nu tegen voor de "volgende stap"? :) Ik bedoel als jullie het beide zien zitten?
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 14:40 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe noem je het nu dan? Zeker als je elkaar zo vaak ziet en vast niet alleen saai op de bank naast elkaar zit met zogenaamde gezellige of quasi-diepgaande gesprekken mag je het best benoemen. Of hebben jullie het overal behalve daarover? Dit mag je best een relatie noemen mijns inziens...
Ik zou nog niet zeggen dat we al 'een relatie hebben'. We zijn erg geïnteresseerd in elkaar en willen alles van elkaar weten. Ik denk dat het bijna niet kan missen of dit wordt wel een relatie.

Ze heeft het nu tot aan kerst nog heel erg druk, en dus zijn de contact momenten vaak redelijk kort. Tijdens de periode tussen kerst en oud en nieuw hebben we genoeg tijd om eens even te kijken waar we op dat moment echt staan. Ik denk dat we dan bijna niet anders kunnen concluderen dan dat we een stel zijn, maar dat zien we dan wel weer :+ Tijdens de momenten dat wel wel langere tijd bij elkaar zijn is alles erg vertrouwd, trekken we constant naar elkaar toe en liggen we in elkaars armen... Wanneer we meer tijd voor dat soort momenten krijgen dan kan het niet missen.

Tot nu toe noem ik het nog steeds daten. Ik verhuis naar het andere topic zodra 'we' hier de knoop hebben doorgehakt ^O^
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_167280368
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 14:43 schreef yats het volgende:

[..]

Hard to get in dit soort situaties _O-

Als je wil weten hoe of wat, vraag er dan gewoon naar. Soms heb ik echt het idee dat mensen niet meer met elkaar durven te praten of alles alleen via een schermpje doen. En juist daardoor creëer je onzekerheid. Kom op zeg, wel elkaar direct naakt durven zien maar een gesprek is dan weer 'eng'...
Juist vanwege het feit dat je naakt begint (bij wijze van) is het nog vervelender als je dan niets van iemand hoort, begrijp je wel toch? :P
  Redactie Frontpage maandag 12 december 2016 @ 15:14:29 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_167280372
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 13:48 schreef Uitgezonderd het volgende:
Ik ga hem niks sturen, hard to get .. voor zover dat nog kan :') Nee ik stuur echt never wat uit mezelf. Nooit gedaans ook :P
Euh... je doet gewoon moeilijk mevrouw!
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 15:14 schreef Uitgezonderd het volgende:

[..]

Juist vanwege het feit dat je naakt begint (bij wijze van) is het nog vervelender als je dan niets van iemand hoort, begrijp je wel toch? :P
Dat geldt toch ook andersom? Jij laat ook niets van je horen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_167281135
Maar je hebt dus maar zes keer gesekst? Geen wonder dat ie nog niets heeft laten horen, die is gewoon niet aan zijn trekken gekomen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167282777
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 15:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar je hebt dus maar zes keer gesekst? Geen wonder dat ie nog niets heeft laten horen, die is gewoon niet aan zijn trekken gekomen.
Dat neem je zomaar aan dat dat de reden is :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  maandag 12 december 2016 @ 19:32:42 #15
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167285082
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kan natuurlijk zo zijn ja. Nee ik ben ook niet onaardig of creepy o.i.d., ik denk dat ik voor 'vleeskeuringsapps' gewoon tekortschiet.

Ik kan niet bevestigen of je ooit een foto van me gezien hebt, maar ik heb er geen moeite mee om er eentje te posten.

http://imgur.com/SM2pSWu

Ik heb m'n haar overigens niet altijd zo, soms ook wat platter of wat minder omhoog.
Niks mis met je, man. En ik heb je irl gezien.

Kapsel zou ik anders doen. Laat het eens goed kort knippen. Geschoren zijkant/achterkant en bovenop wat langer. En stap af van de wet-look.

En lach nou eens :P Echt, dat werkt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 12 december 2016 @ 19:39:09 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167285247
Hoewel ik nu leuke dates heb ga ik me de laatste tijd steeds meer afvragen of ik nu wel een relatie in moet... damn you, kuthoofd, met je ideeen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 12 december 2016 @ 19:58:04 #17
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_167285756
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoewel ik nu leuke dates heb ga ik me de laatste tijd steeds meer afvragen of ik nu wel een relatie in moet... damn you, kuthoofd, met je ideeen...
Je moet helemaal niks.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_167286973
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoewel ik nu leuke dates heb ga ik me de laatste tijd steeds meer afvragen of ik nu wel een relatie in moet... damn you, kuthoofd, met je ideeen...
Wat is er dan?
pi_167288426
Guys, ik heb dus paar weekjes geleden tinder aangemaakt.
Opzich genoeg matches (de eerste week verruit het meest, vreemd maargoed), maar wat is nou the way to go qua gesprek starten? Moet je echt zo'n enorm slechte openingszin gebruiken of voldoet ''leuk weekend / dag gehad ook''? Over het algemeen kijk ik of ik wat interessants kan vinden in de bio of op de fotoos, maar dit is lang niet altijd het geval...
pi_167290014
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een collega gebruikt wel vaker deze: best lastig om met een originele openingszin in huis te vallen vind je ook niet? Of een variant daarop.

Werkt wel prima voor hem geloof ik.
pi_167290198
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 21:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een collega gebruikt wel vaker deze: best lastig om met een originele openingszin in huis te vallen vind je ook niet? Of een variant daarop.

Werkt wel prima voor hem geloof ik.
Tja dat komt nogal over als een geforceerde zijstraat als je 't mij vraagt.

En dan zeggen ze: 'Ja inderdaad'...En dan? Mag je alsnog origineel proberen te zijn.
pi_167290612
En datisjammerzeg, is je date doorgegaan en hoe was het?

Hier woensdag én donderdag een date, woensdag is nieuw en vers, donderdag is date nummer 2 van een andere dame O-).

Ben benieuwd en heb er zin in :D
pi_167291465
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 22:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En datisjammerzeg, is je date doorgegaan en hoe was het?

Hier woensdag én donderdag een date, woensdag is nieuw en vers, donderdag is date nummer 2 van een andere dame O-).

Ben benieuwd en heb er zin in :D
Het is verboden om dat te vragen he :{

Heb op een of andere manier het idee dat Happn mij een kutuser vindt en zo geen matches meer geeft ofzo :')

Ben bijna geneigd om een keer te betalen :') Bijna.
pi_167291660
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 22:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En datisjammerzeg, is je date doorgegaan en hoe was het?

Hier woensdag én donderdag een date, woensdag is nieuw en vers, donderdag is date nummer 2 van een andere dame O-).

Ben benieuwd en heb er zin in :D
deezertje zit nu vuistdiep in dat meisje :9~
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 12 december 2016 @ 23:01:44 #25
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167291835
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoewel ik nu leuke dates heb ga ik me de laatste tijd steeds meer afvragen of ik nu wel een relatie in moet... damn you, kuthoofd, met je ideeen...
Dan ga je toch eerst een tijd op dezelfde voet door daten en dan aan haar vragen of ze exclusief wil zijn..

Mijn raincheck date van vanavond is weer eens niet doorgegaan. Was te verwachten aangezien ik in het weekend al geen berichten meer van dr kreeg. Heb haar nummer maar weer verwijderd, tchau :P
pi_167293116
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 22:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En datisjammerzeg, is je date doorgegaan en hoe was het?

Hier woensdag én donderdag een date, woensdag is nieuw en vers, donderdag is date nummer 2 van een andere dame O-).

Ben benieuwd en heb er zin in :D
Ik heb niks meer vernomen van haar en zelf ook maar bij gelaten. Per toeval echter direct een collega na het werk mee naar huis genomen en daar nog twee uur mee zitten praten hier. Ze is niet op zoek naar een relatie, maar we hadden wel een goede klik omdat we allebei hetzelfde type persoon waren, lekker akward en dus heerlijk op ons gemak. :) Wellicht bloeit daar nog een leuke vriendschap uit.
pi_167293446
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb niks meer vernomen van haar en zelf ook maar bij gelaten. Per toeval echter direct een collega na het werk mee naar huis genomen en daar nog twee uur mee zitten praten hier. Ze is niet op zoek naar een relatie, maar we hadden wel een goede klik omdat we allebei hetzelfde type persoon waren, lekker akward en dus heerlijk op ons gemak. :) Wellicht bloeit daar nog een leuke vriendschap uit.
Dat klinkt eigenlijk best goed. En neem nu je tijd gewoon en zie hoe het loopt.
  dinsdag 13 december 2016 @ 08:31:11 #28
416020 K44S
The bearded man
pi_167295272
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 21:13 schreef 12345r het volgende:
Guys, ik heb dus paar weekjes geleden tinder aangemaakt.
Opzich genoeg matches (de eerste week verruit het meest, vreemd maargoed), maar wat is nou the way to go qua gesprek starten? Moet je echt zo'n enorm slechte openingszin gebruiken of voldoet ''leuk weekend / dag gehad ook''? Over het algemeen kijk ik of ik wat interessants kan vinden in de bio of op de fotoos, maar dit is lang niet altijd het geval...
Tinder tip 1: neem tinder niet serieus
Tip 2; speel in op foto's.
Tip 3: lekker lullen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167295565
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb niks meer vernomen van haar en zelf ook maar bij gelaten. Per toeval echter direct een collega na het werk mee naar huis genomen en daar nog twee uur mee zitten praten hier. Ze is niet op zoek naar een relatie, maar we hadden wel een goede klik omdat we allebei hetzelfde type persoon waren, lekker akward en dus heerlijk op ons gemak. :) Wellicht bloeit daar nog een leuke vriendschap uit.
Rustig en lekker akward van genieten samen O+
  dinsdag 13 december 2016 @ 10:13:35 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167296470
quote:
5s.gif Op maandag 12 december 2016 20:37 schreef Uitgezonderd het volgende:

[..]

Wat is er dan?
Kort door de bocht: tijdens dates/afspraakjes vind ik het gezellig, leuk en spannend, daarbuiten voelt het allemaal vriendschappelijk van beide kanten. Soort leegte, ergens...
Wat ook prima is, maar dan heb ik de neiging om verder te kijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 13 december 2016 @ 10:28:02 #31
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167296701
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kort door de bocht: tijdens dates/afspraakjes vind ik het gezellig, leuk en spannend, daarbuiten voelt het allemaal vriendschappelijk van beide kanten. Soort leegte, ergens...
Wat ook prima is, maar dan heb ik de neiging om verder te kijken.
Heb ik ook hoor. Het lijkt mij ook prima dat je verder kijkt. Het gaat toch uiteindelijk om dat wow-effect. Je wilt uiteindelijk helemaal weg zijn van iemand.
  dinsdag 13 december 2016 @ 10:53:55 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167297065
En het gevoel hebben dat dat wederzijds ook zo is. Das me overigens maar eens overkomen maar dat was ook ineens over... (lang verhaal wel).
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167297266
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 09:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Rustig en lekker akward van genieten samen O+
Nou ja ze gaf heel duidelijk aan geen relatie te willen, en ook geen pleziertjes, dus dat schept al veel duidelijkheid qua verwachtingen :) Ze zit in een vergelijkbare situatie van weinig sociale contacten en wat te doen met je leven, dat helpt wellicht ook.
  dinsdag 13 december 2016 @ 11:14:49 #34
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167297336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:53 schreef Skull-splitter het volgende:
En het gevoel hebben dat dat wederzijds ook zo is. Das me overigens maar eens overkomen maar dat was ook ineens over... (lang verhaal wel).
Ik heb het ook maar 1x echt gehad... en dat duurde ook meteen meer dan 10 jaar. En dat was meteen vanaf de eerste ontmoeting vuurwerk.
Daarom vind ik het met daten wel moeilijk in te schatten of iemand "de moeite waard" is om er nog meer tijd in te steken. Ik bedoel, niet elke relatie zal meteen met vuurwerk beginnen, dat moet soms groeien. Begin dit jaar nog wel paar maanden een vriendin gehad, wat echt serieus een topmeid was, maar dat echte gevoel van verliefdheid kwam maar niet, wat voor mij dan ook de reden was om er mee te stoppen... En nu ben ik dus wat voorzichtiger.

Sorry als dit teveel off-topic is. :)
pi_167297580
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:25 schreef LuNaTiC het volgende:

Gisteravond zelf een gezellige date gehad. Paar uur gezellig wijn en speciaalbier gedronken in een Amsterdams cafétje en gezellig gekletst. Ze was zoals ze via app contact ook al overkwam. Leuk, nuchter, down to earth, classy, spontaan, intelligent, knap... (too be honest had ik van te voren zelfs een beetje het idee dat ze out of my league was :X)

Volgens mij vond zij het ook gezellig maar weet niet of het gezellig genoeg was voor een vervolgdate (voor haar dan). Hoop van wel dus dat ga ik maar eens uitzoeken (niet gister meteen al op aangestuurd, wil niet te eager overkomen). Ze is ook iemand van het initiatief in het appcontact, dus even kijken of dat nu ook nog zo is. Zo ja, ga ik het eens subtiel voorstellen. Zo niet dan zal ik nog wel even appen om er maar zeker van te zijn.

Maar goed, geen verwachtingen, dus kan de teleurstelling ook niet te groot zijn (al zou ik het wel jammer vinden ;)).
^^^ subtiel een tweede date gevraagd, en zei ja. Ze is een enorme kunstliefhebber en Rijksmuseum-fan, en laat ik daar nog steeds niet geweest zijn. Dus krijg een rondleiding van een hele leuke privé-gids *O*
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167298914
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kort door de bocht: tijdens dates/afspraakjes vind ik het gezellig, leuk en spannend, daarbuiten voelt het allemaal vriendschappelijk van beide kanten. Soort leegte, ergens...
Wat ook prima is, maar dan heb ik de neiging om verder te kijken.
Heel herkenbaar..
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:08:28 #37
416020 K44S
The bearded man
pi_167299366
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:43 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Heel herkenbaar..
Oh, dus je vond onze date saai ?!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:11:27 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167299413
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:08 schreef K44S het volgende:

[..]

Oh, dus je vond onze date saai ?!
Dat is noch wat ik zeg, noch wat zij zegt volgens mij.

De dates zijn prima, alleen blijft er zo'n knagend gevoel achter.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:13:08 #39
416020 K44S
The bearded man
pi_167299435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat is noch wat ik zeg, noch wat zij zegt volgens mij.

De dates zijn prima, alleen blijft er zo'n knagend gevoel achter.
Sorry, ik was beetje aan het fucken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:26:36 #40
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167299630
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat is noch wat ik zeg, noch wat zij zegt volgens mij.

De dates zijn prima, alleen blijft er zo'n knagend gevoel achter.
Herkenbaar ja.

Wil gewoon helemaal hoteldebotel zijn van iemand, knetterverliefd zijn en er moet vuur en passie zijn

Voor minder doe ik het niet
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167299660
Maar dat hele eendondereenbliksemeenslagtoenikjeslag gebeurt toch sowieso gewoon amper?

Ik herken het vuur en de passie en het knetterverliefd zijn, maar dat was niet na 1 date. Ook niet na 2.

Ik was wel vrij in het begin "ineens" verliefd op mijn vriend maar dus wel na x dates. Daarvoor dacht ik meer "eeeh de vorige date was eigenlijk leuk genoeg voor een volgende en verder hoef ik het nog niet echt te weten".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167299862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:08 schreef K44S het volgende:

[..]

Oh, dus je vond onze date saai ?!
It's you, not me. :6 :6
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dat hele eendondereenbliksemeenslagtoenikjeslag gebeurt toch sowieso gewoon amper?

Ik herken het vuur en de passie en het knetterverliefd zijn, maar dat was niet na 1 date. Ook niet na 2.

Ik was wel vrij in het begin "ineens" verliefd op mijn vriend maar dus wel na x dates. Daarvoor dacht ik meer "eeeh de vorige date was eigenlijk leuk genoeg voor een volgende en verder hoef ik het nog niet echt te weten".
Maar ik weet wel op de eerste date of het er ooit zal komen of niet. Dan kan ik al lichte kriebels voelen, verlegen worden of vanbinnen denken "damn hij heeft iets". De passie en het vuur volgt dan sowieso wel.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167300031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:39 schreef Subpoena het volgende:

[..]

It's you, not me. :6 :6

[..]

Maar ik weet wel op de eerste date of het er ooit zal komen of niet. Dan kan ik al lichte kriebels voelen, verlegen worden of vanbinnen denken "damn hij heeft iets". De passie en het vuur volgt dan sowieso wel.
Ik heb dat ook niet perse hoor, bij mijn beste, fijnste relaties zijn de gevoelens juist ontstaan toen ik iemand al langer kende. En die zijn echt niet minder sterk dan wanneer ik meteen voor iemand val.
Als ik spontaan hoteldebotel ben, kan ik er vanuit gaan dat t niks voor mij is :+
compact en kleverig.
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:55:30 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167300146
Wellicht is het ook te verklaren dat ik niemand, noch mezelf noch de ander aan een lijntje wil houden terwijl je dat met verder daten wel doet... Net vier maanden gedate met één meid, leuke dingen gedaan en tijdens afspraken ook echt gek op haar maar zodra we met ons eigen leven bezig waren vond ik het ook wel best. En dan vond zij mij leuker denk ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167300221
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Wellicht is het ook te verklaren dat ik niemand, noch mezelf noch de ander aan een lijntje wil houden terwijl je dat met verder daten wel doet... Net vier maanden gedate met één meid, leuke dingen gedaan en tijdens afspraken ook echt gek op haar maar zodra we met ons eigen leven bezig waren vond ik het ook wel best. En dan vond zij mij leuker denk ik.
dat snap ik ook wel, ik was beide keren niet echt aan t daten, tenminste, dat vond ik niet :')
Dus dan heb je dat 'aan t lijntje houden' gevoel ook niet zo.
compact en kleverig.
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:09:33 #46
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167300411
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dat hele eendondereenbliksemeenslagtoenikjeslag gebeurt toch sowieso gewoon amper?

Ik herken het vuur en de passie en het knetterverliefd zijn, maar dat was niet na 1 date. Ook niet na 2.

Ik was wel vrij in het begin "ineens" verliefd op mijn vriend maar dus wel na x dates. Daarvoor dacht ik meer "eeeh de vorige date was eigenlijk leuk genoeg voor een volgende en verder hoef ik het nog niet echt te weten".
Ik had dat dus wel. :D Binnen een paar uur in bed komen te liggen en er 3 dagen (nauwelijks) uit komen.

Gevaar is dat ik dit als de norm ga beschouwen, terwijl ik ook wel snap dat dit in de meeste gevallen niet zo gaat.
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:13:59 #47
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167300492
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat snap ik ook wel, ik was beide keren niet echt aan t daten, tenminste, dat vond ik niet :')
Dus dan heb je dat 'aan t lijntje houden' gevoel ook niet zo.
Tis allemaal ontdekken. Had enkele weken terug een date waar ik in het begin al zoiets had dat het niks zou worden. Afstand gehouden maar wel een goede avond gehad. Interessante gesprekken. Zij vroeg zich af waarom het niet meer als vroeger was, je vindt elkaar leuk genoeg en dan werd het een relatie.

Waarbij ik aangaf dat je nu eenmaal ouder wordt en andere dingen bij de ander als eisen gaat zoeken. Deels is het het head over heels in love gevoel wat ik fijn zou vinden maar buiten dat val ik gewoon sneller over dingen waar ik anno nu met al mijn ervaring anders naar kijk dan toen ik achttien was.
Als dat head over heels, us vs the world gevoel er wel is na een paar dates dan kan ik een hoop tolereren, als dat gevoel er niet is ben ik kennelijk flink wat kritischer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:17:22 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167300555
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:09 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ik had dat dus wel. :D Binnen een paar uur in bed komen te liggen en er 3 dagen (nauwelijks) uit komen.

Gevaar is dat ik dit als de norm ga beschouwen, terwijl ik ook wel snap dat dit in de meeste gevallen niet zo gaat.
Dat had ik met de betreffende dame dus ook. Langzaam kennis maken, spanning steeg, vonk sloeg over en hek was van de dam. Alleen wel beide uit een lange relatie en een lastige situatie om in een relatie te hebben. Dus toen ik een bezinkingsweek had vatte zij dat op als afstand nemen en heeft toen de knoop heel abrupt doorgehakt, waarvan ze tot op de dag van vandaag van zegt dat het meer verstand dan gevoel was.

Ik heb er twee jaar over moeten doen tot ik me weer een beetje normaal voelde, had inmiddels ook weer nieuwe vriendin waar ik gek op was en nog steeds wellicht ben maar waarvan ik inmiddels wel weet dat het tussen ons niet meer gaat werken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167300613
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:39 schreef Subpoena het volgende:

[..]

It's you, not me. :6 :6

[..]

Maar ik weet wel op de eerste date of het er ooit zal komen of niet. Dan kan ik al lichte kriebels voelen, verlegen worden of vanbinnen denken "damn hij heeft iets". De passie en het vuur volgt dan sowieso wel.
Mghi, dit dacht ik dus ook altijd :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:38:38 #50
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167300970
Zo nou, ik had dus vrijdag die date (Breda). Het eerste gevoel was bij mij heel goed. Ik was laat thuis we hebben nog een hele tijd door Breda geslenterd. Veel gelachen, heerlijk gegeten enzo. Maar dit weekend en de afgelopen dagen kreeg ik het gevoel dat ze totaal niet geinteresseerd meer in me was.

Dus mijn conclusies getrokken dit aangegeven en er een eind aan gemaakt. Wel jammer zoiets voelt altijd naar.
I wonder what it's all about
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 14:42:26 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167301043
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:38 schreef Habbezak het volgende:
Zo nou, ik had dus vrijdag die date (Breda). Het eerste gevoel was bij mij heel goed. Ik was laat thuis we hebben nog een hele tijd door Breda geslenterd. Veel gelachen, heerlijk gegeten enzo. Maar dit weekend en de afgelopen dagen kreeg ik het gevoel dat ze totaal niet geinteresseerd meer in me was.

Dus mijn conclusies getrokken dit aangegeven en er een eind aan gemaakt. Wel jammer zoiets voelt altijd naar.
En reageerde ze een beetje normaal?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:49:32 #52
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167301209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En reageerde ze een beetje normaal?
Jah wat is normaal.. ze zei sorry en dat ik haar liet schrikken. Ze antwoordde niet of het klopte of niet (de desinteresse). Ik kreeg net dit berichtje

⁠⁠⁠
quote:
Maar vind vooral jammer dat we er niet eerst over praatte voordat je een keuze maakte
I wonder what it's all about
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 14:50:48 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167301237
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:49 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Jah wat is normaal.. ze zei sorry en dat ik haar liet schrikken. Ze antwoordde niet of het klopte of niet (de desinteresse). Ik kreeg net dit berichtje

⁠⁠⁠

[..]

En wat ga jij daar op reageren?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:52:06 #54
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167301263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En wat ga jij daar op reageren?
Niet veel, heb dit gereageerd:

Als ik wat zeg/vraag is het antwoord kortaf. als het desinteresse is, trek ik liever die conclusie.
I wonder what it's all about
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 14:52:57 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167301277
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:52 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Niet veel, heb dit gereageerd:

Als ik wat zeg/vraag is het antwoord kortaf. als het desinteresse is, trek ik liever die conclusie.
En die desinteresse was er voor die date niet?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:53:28 #56
416020 K44S
The bearded man
pi_167301285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:39 schreef Subpoena het volgende:

[..]

It's you, not me. :6 :6

[..]

Maar ik weet wel op de eerste date of het er ooit zal komen of niet. Dan kan ik al lichte kriebels voelen, verlegen worden of vanbinnen denken "damn hij heeft iets". De passie en het vuur volgt dan sowieso wel.
Dat is altijd wel prettig ja.

Bij mij is volgens mij ook zo: Eerste date prima? Dan hooguit een 2e en misschien 3e...

Maar ik vind het vooral prettig als het spontaan gaat ipv afgesproken. Ik word altijd onnodig zenuwappig
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:53:41 #57
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167301287
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En die desinteresse was er voor die date niet?
Nee er is dit weekend wel iets veranderd. Direct na de date stuurde ze wel lieve dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Habbezak op 13-12-2016 15:43:06 ]
I wonder what it's all about
pi_167301294
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:52 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Niet veel, heb dit gereageerd:

Als ik wat zeg/vraag is het antwoord kortaf. als het desinteresse is, trek ik liever die conclusie.
Zonde man, je geeft haar niet eens ruimte, wellicht was er iets dit weekend ofzo, weet jij veel..
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 14:54:49 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167301309
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:53 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Nee er is dit weekend wel iets veranderd. Na de date stuurde ze wel lieve dingen.
Wacht even, ik snap het niet helemaal. Dus de date was goed. Na die date stuurde ze lieve dingen. Dan komt het weekend en dat gaat voorbij, en na dat weekend reageert ze kort op dingen. Daarop stuur jij dat je er klaar mee bent. Klopt dat?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:02:00 #60
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167301430
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wacht even, ik snap het niet helemaal. Dus de date was goed. Na die date stuurde ze lieve dingen. Dan komt het weekend en dat gaat voorbij, en na dat weekend reageert ze kort op dingen. Daarop stuur jij dat je er klaar mee bent. Klopt dat?
ja zo zegt ie het; wanne slaperd haha.

Geen geduld maat? Ach nou kan hij tenminste zeggen dat hij het heeft uitgemaakt. Scheelt een blauwtje.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:02:04 #61
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167301431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wacht even, ik snap het niet helemaal. Dus de date was goed. Na die date stuurde ze lieve dingen. Dan komt het weekend en dat gaat voorbij, en na dat weekend reageert ze kort op dingen. Daarop stuur jij dat je er klaar mee bent. Klopt dat?
Nee haar hele praten is veranderd. Voor de date wilde ze veel bellen etc, stuurde ze me dingen als ze ging slapen en wakker werd. vroeg ze hoe het ging etc. Haar hele appen is veranderd in kort, geen vragen meer stellen en niet doorvragen. desinteresse.

Dit is letterlijk wat ik stuurde:
ik krijg het gevoel dat je sinds vrijdag niet echt meer geintresseerd in me bent. Jammer, ik vind je een leuke meid. Maar misschien is het beter om maar gewoon te stoppen hiermee. Ik investeer dan liever in iemand die dat wel is. Jou neem ik niks kwalijk, jammer is het wel. We hadden goeie gesprekken.
I wonder what it's all about
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:02:22 #62
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167301438
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja zo zegt ie het; wanne slaperd haha.

Geen geduld maat? Ach nou kan hij tenminste zeggen dat hij het heeft uitgemaakt. Scheelt een blauwtje.
Uitgemaakt? 1 date..
I wonder what it's all about
pi_167301443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:52 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Niet veel, heb dit gereageerd:

Als ik wat zeg/vraag is het antwoord kortaf. als het desinteresse is, trek ik liever die conclusie.
Je hebt niet ff gevraagd waarom ze kortaf reageerde, maar trok direct een conclusie? Beetje kort door de bocht of niet. Of vond je haar misschien toch niet zo leuk en is dit het excuus om er vanaf te komen?
A mind with a heart of it's own
pi_167301462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Nee haar hele praten is veranderd. Voor de date wilde ze veel bellen etc, stuurde ze me dingen als ze ging slapen en wakker werd. vroeg ze hoe het ging etc. Haar hele appen is veranderd in kort, geen vragen meer stellen en niet doorvragen. desinteresse.

Dit is letterlijk wat ik stuurde:
ik krijg het gevoel dat je sinds vrijdag niet echt meer geintresseerd in me bent. Jammer, ik vind je een leuke meid. Maar misschien is het beter om maar gewoon te stoppen hiermee. Ik investeer dan liever in iemand die dat wel is. Jou neem ik niks kwalijk, jammer is het wel. We hadden goeie gesprekken.
Je weet dat er ook een belfunctie op je telefoon zit?
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:03:46 #65
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167301468
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je hebt niet ff gevraagd waarom ze kortaf reageerde, maar trok direct een conclusie? Beetje kort door de bocht of niet. Of vond je haar misschien toch niet zo leuk en is dit het excuus om er vanaf te komen?
kijk wat hij haar gestuurd heeft... creep
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:05:42 #66
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167301506
Flink bashen.. leuk. Ik heb dat wel gevraagd.

Als je dat gevoel hebt, kan je beter wel gewoon eerlijk zijn.
I wonder what it's all about
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 15:05:52 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167301509
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Nee haar hele praten is veranderd. Voor de date wilde ze veel bellen etc, stuurde ze me dingen als ze ging slapen en wakker werd. vroeg ze hoe het ging etc. Haar hele appen is veranderd in kort, geen vragen meer stellen en niet doorvragen. desinteresse.

Dit is letterlijk wat ik stuurde:
ik krijg het gevoel dat je sinds vrijdag niet echt meer geintresseerd in me bent. Jammer, ik vind je een leuke meid. Maar misschien is het beter om maar gewoon te stoppen hiermee. Ik investeer dan liever in iemand die dat wel is. Jou neem ik niks kwalijk, jammer is het wel. We hadden goeie gesprekken.
Dus. Jullie hadden 1 date, en jij denkt dat haar wereld om jou draait, want op het moment dat ze je niet de aandacht geeft die je blijkbaar 'gewend' bent trek jij de stekker er uit terwijl er 1001 dingen plaats gevonden kunnen hebben dat weekend waardoor ze nu even kortaf reageert?

Wat je nu hebt gestuurd had je altijd nog kunnen sturen. Je hebt niet eens geinformeerd of er wellicht wat aan de hand is of weet ik veel wat. Vaak zijn dat soort dingen inderdaad verlies van interesse vanuit de andere kant, maar aangezien ze je NA de date nog steeds lieve dingen stuurde zou ik er hier rekening mee houden dat er iets was dit weekend wat niets met jou te maken had.

Je hebt nu een conclusie getrokken die op zn minst voorbarig was. Is dat een kromme toepassing van 'de leiding nemen' of is het gewoon zo dat je geen zin had in een gesprek en je een afwijzing voor wilde zijn, en het dus maar zelf deed?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167301619
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:05 schreef Habbezak het volgende:
Flink bashen.. leuk. Ik heb dat wel gevraagd.

Als je dat gevoel hebt, kan je beter wel gewoon eerlijk zijn.
Heeft niks met bashen te maken. Zoas je het hier neerzet is het gewoon enorm kort door de bocht. Waarom niet ff bellen en vragen of er iets is? Waarom direct conclusies trekken die nog niet te trekken zijn?
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:12:35 #69
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167301632
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus. Jullie hadden 1 date, en jij denkt dat haar wereld om jou draait, want op het moment dat ze je niet de aandacht geeft die je blijkbaar 'gewend' bent trek jij de stekker er uit terwijl er 1001 dingen plaats gevonden kunnen hebben dat weekend waardoor ze nu even kortaf reageert?

Wat je nu hebt gestuurd had je altijd nog kunnen sturen. Je hebt niet eens geinformeerd of er wellicht wat aan de hand is of weet ik veel wat. Vaak zijn dat soort dingen inderdaad verlies van interesse vanuit de andere kant, maar aangezien ze je NA de date nog steeds lieve dingen stuurde zou ik er hier rekening mee houden dat er iets was dit weekend wat niets met jou te maken had.

Je hebt nu een conclusie getrokken die op zn minst voorbarig was. Is dat een kromme toepassing van 'de leiding nemen' of is het gewoon zo dat je geen zin had in een gesprek en je een afwijzing voor wilde zijn, en het dus maar zelf deed?
Jongen je trekt 100 conclusies waar je dat niet kan. Ik heb wel geïnformeerd of er iets aan de hand is. Ik heb vanalles gevraagd. Maar na 10x kort / geen wedervraag houdt het op. Ik denk niet dat haar wereld om mij draait. wat een achterlijke opmerking.

Ik had wel zin in een gesprek. Dat hebben we vanmorgen / gister gehad. Maar ik heb geen zin om te vragen of iemand nog wel geintresseerd in me is terwijl ik die conclusie prima zelf kan trekken. Dan vind ik het wel zo eerlijk om dat aan te geven. maar dan ben je blijkbaar een creep.
I wonder what it's all about
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:12:54 #70
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167301640
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:11 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Heeft niks met bashen te maken. Zoas je het hier neerzet is het gewoon enorm kort door de bocht. Waarom niet ff bellen en vragen of er iets is? Waarom direct conclusies trekken die nog niet te trekken zijn?
Hoe weet jij dat die niet te trekken zijn?
Ik wilde haar gister trouwens bellen maar dat wilde zij niet.. dus hebben we het met appen gedaan
I wonder what it's all about
pi_167301730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:12 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat die niet te trekken zijn?
Laat ik zo zeggen, als je net zo tegen haar communiceert als dat je hier doet dan snap ik dat ze kortaf is.
Zoals je het eerst neerzet trek jij direct conclusies. Nu zeg je dat je wel hebt doorgevraagd. Oftewel je komt eerst met een kwart verhaal en dan ga je moeilijk lopen doen als daar kritische reacties op komen :?
A mind with a heart of it's own
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 15:19:40 #72
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167301797
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Laat ik zo zeggen, als je net zo tegen haar communiceert als dat je hier doet dan snap ik dat ze kortaf is.
Zoals je het eerst neerzet trek jij direct conclusies. Nu zeg je dat je wel hebt doorgevraagd. Oftewel je komt eerst met een kwart verhaal en dan ga je moeilijk lopen doen als daar kritische reacties op komen :?
Exact dit.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:20:50 #73
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167301822
Of je kent een kwart verhaal en trekt direct conclusies
I wonder what it's all about
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 15:21:13 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167301829
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:20 schreef Habbezak het volgende:
Of je kent een kwart verhaal en trekt direct conclusies
Dan moet je misschien het hele verhaal vertellen ipv een kwart van het verhaal.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167301870
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:20 schreef Habbezak het volgende:
Of je kent een kwart verhaal en trekt direct conclusies
I rest my case :')
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:40:52 #76
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167302212
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan moet je misschien het hele verhaal vertellen ipv een kwart van het verhaal.
Ik denk dat je even terug moet lezen. Misschien heb je een bericht van iemand anders aangezien voor een bericht van mij.
I wonder what it's all about
pi_167302431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:40 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Ik denk dat je even terug moet lezen. Misschien heb je een bericht van iemand anders aangezien voor een bericht van mij.
Gewoon het hele verhaal vertellen ipv de helft of zelfs een kwart, scheelt een hoop onrust.

Soms is het juist wel handig om even een paar dagen geduld te hebben, alvorens je de conclusie trekt.. Je had bijvoorbeeld ook aan haar kunnen vragen of ze verder wilde op een 2de date, of hoe zij überhaupt verder wilde op welke manier dan ook.
pi_167302528
:')

Fuck is deze nou ineens weer?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:11:19 #79
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167302861
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Gewoon het hele verhaal vertellen ipv de helft of zelfs een kwart, scheelt een hoop onrust.

Soms is het juist wel handig om even een paar dagen geduld te hebben, alvorens je de conclusie trekt.. Je had bijvoorbeeld ook aan haar kunnen vragen of ze verder wilde op een 2de date, of hoe zij überhaupt verder wilde op welke manier dan ook.
Ik ben een beetje huiverig om verder te reageren omdat er zoveel overhaaste conclusies getrokken worden haha.
Maar ik liep al drie dagen dus met dat gevoel. Ik heb het ook aangegeven. 'waarom doe je zo kortaf' en dergelijke. Op den duur is het klaar, dat was vanmiddag. Als je na één date moet gaan vragen of iemand wel geintresseerd is in je, vind ik, kan je prima die conclusie trekken toch? Een tweede date is dan helemaal geen optie voor mij meer.
I wonder what it's all about
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:16:27 #80
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167302981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Ik ben een beetje huiverig om verder te reageren omdat er zoveel overhaaste conclusies getrokken worden haha.
Maar ik liep al drie dagen dus met dat gevoel. Ik heb het ook aan gegeven. 'waarom doe je zo kortaf' en dergelijke. Op den duur is het klaar, dat was vanmiddag. Als je na één date moet gaan vragen of iemand wel geintresseerd is in je, vind ik, kan je prima die conclusie trekken toch? Een tweede date is dan helemaal geen optie voor mij meer.
Toch kun je het anders doen. De vraag: waarom doe je zo kortaf? Is niet zo tactisch. Jij vindt dat ze kortaf doet, dus breng dat ook zo.
Komt wat minder aanvallend over.
Ik zou niet eens beginnen over kortaf zijn, want dat is een interpretatie van jezelf. Je kunt ook vragen: heb je het druk, dat je berichtjes kort zijn? Hoe gaat het met je? Zoiets.

Komt wat minder aanvallend over.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:17:20 #81
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167302998
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Toch kun je het anders doen. De vraag: waarom doe je zo kortaf? Is niet zo tactisch. Jij vindt dat ze kortaf doet, dus breng dat ook zo.
Komt wat minder aanvallend over.
Ik zou niet eens beginnen over kortaf zijn, want dat is een interpretatie van jezelf. Je kunt ook vragen: heb je het druk, dat je berichtjes kort zijn? Hoe gaat het met je?

Komt wat minder aanvallend over.
Ja dat is precies wat ik zei! sorry.
I wonder what it's all about
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:18:02 #82
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167303011
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:17 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Ja dat is precies wat ik zei! sorry.
Je bent lig zwaar ongeduldig (geweest)
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:26:21 #83
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167303215
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Toch kun je het anders doen. De vraag: waarom doe je zo kortaf? Is niet zo tactisch. Jij vindt dat ze kortaf doet, dus breng dat ook zo.
Komt wat minder aanvallend over.
Ik zou niet eens beginnen over kortaf zijn, want dat is een interpretatie van jezelf. Je kunt ook vragen: heb je het druk, dat je berichtjes kort zijn? Hoe gaat het met je? Zoiets.

Komt wat minder aanvallend over.
een voorbeeld antwoord op dergelijke vraag is: Nee. Goed hoor.
I wonder what it's all about
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:44:43 #84
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_167303545
Je neemt users hier kwalijk dat ze voorbarig conclusies trekken, maar zelf doe je het des te meer. Wie weet was ze gewoon wat drukker dit weekend of was ze met haar gedachten even ergens anders. Kan gebeuren. Waarom is communiceren zo moeilijk? Nu besluit je eigenlijk voor haar. Je legt je eigen conclusies, zonder dat echt te checken. Nouja, je beschuldigd haar van kortaf zijn om vervolgens de deur dicht te gooien.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 17:13:03 #86
447051 crew  Peejtur
pi_167304018
quote:
Misschien voor jou idd. Rest heeft het niet zo nodig ;)
  dinsdag 13 december 2016 @ 17:42:53 #87
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167304539
quote:
Ja dit was wel een beetje de achterliggende gedachte ook he.
I wonder what it's all about
pi_167304567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:26 schreef Habbezak het volgende:

[..]

een voorbeeld antwoord op dergelijke vraag is: Nee. Goed hoor.
maar misschien was dat dan ook? Niks echt, gewoon moe misschien of in een serie marathon

Het blijft iets kleins heel groot maken en andere kleine dingen (dat het leuk was, dat ze lieve dingen stuurde na de date, wat ook zo'n 30 uur eerder was) vallen dan opeens weg? Dan geef je wel heel weinig ruimte

Ik gok dat je ook te veel verwacht na 1 date, ook gezien hoe je na een eerste date kijkt
Het was maar 1 date. Ze hoeft niet meteen in katzwijm te liggen en dan is er toch nog eventueel potentie
pi_167304657
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:42 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Ja dit was wel een beetje de achterliggende gedachte ook he.
crisis wat een pua bullshit
Als je dat gelooft dan laat allemaal maar :')

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik bij stap 1 ben afgehaakt :')
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:00:47 #90
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167304841
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:48 schreef Allures het volgende:

[..]

crisis wat een pua bullshit
Als je dat gelooft dan laat allemaal maar :')

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik bij stap 1 ben afgehaakt :')
oke, toch helemaal afgekeken.. het is inderdaad nogal bullshit. Het eerste deel van stap 2 kan je misschien wat mee.
I wonder what it's all about
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:01:39 #91
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167304861
Hmm ja. Het uitblijven van vuurwerk of anderzijds heftige gevoelens herken ik ook best sterk. Al had ik tijdens mijn laatste (voor mij iig) serieuze relatie eerder dit jaar dat wel weer zo sterk dat andere vrouwen in vergelijking met haar ook minder snel een geweldige indruk achterlaten. En door hoe het uit is gegaan en het gedoe er na sta ik ook wat cynischer tegenover mezelf helemaal geven sta uit angst teleurgesteld te worden.

De komende tijd tinder en date ik sowieso maar gewoon voor de leuk: beetje nieuwe mensen leren kennen en mezelf steeds wat uit mijn comfortzone halen.
pi_167307931
quote:
Mwa, het zijn gewoon dingen die je in rekening moet houden wanneer je gaat daten. Niet relatie, laat staan een fantastische relatie.
1. Niet wanhopig zijn. De stelling om overvloed creëren is raar want als je zelf als man schaarste hebt kan je dat niet opeens 1,2,3 poef! Ladykiller worden :D En hij doet nu net of alle mannen die een paar jaar single zijn, gedoemd zijn om alleen te sterven want ze denken niet meer helder. :')
2. Beetje datingervaring is handig om uit te maken wat je precies wilt. Maar dan zou hij beter vertellen over het feit dat je door gestrande dates kan leren over de andere én jezelf.
3. 'De ballen uit je broek neuken? ' Whaaat? :') Haha. Nou mijn ervaring is dat sommige mannen gewoon niet snel uit die fase geraken eenmaal ze erin zitten. Ik zie het niet als een soort van 'oplossing' ertegen om dan volledig te kunnen omschakelen.
4. Niet te kieskeurig zijn als je zelf ook niet zo interessant bent, ok ja.... maar je vooral niet anders voor te doen als je het niet wilt zijn. Dan kan je beter samen lui zijn, pizza eten en niet piekeren over gewicht. O+
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167308737
* Veldfles meld zich

Ik lurk al eventjes mee, maar wil nu ook meeposten.

Ik ben getrouwd, maar heb een open relatie. Al valt t daten me flink tegen, zoals zovelen is het aantal matches/berichten niet heel erg hoog.
Ik heb ook een beetje moeite met ee profiel inelkaar knutselen, dus daar moet ik nog mee aan de slag.
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:02:25 #94
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167311483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:35 schreef Veldfles het volgende:
* Veldfles meld zich

Ik lurk al eventjes mee, maar wil nu ook meeposten.

Ik ben getrouwd, maar heb een open relatie. Al valt t daten me flink tegen, zoals zovelen is het aantal matches/berichten niet heel erg hoog.
Ik heb ook een beetje moeite met ee profiel inelkaar knutselen, dus daar moet ik nog mee aan de slag.
Zijn jullie sinds kort open dan? De man van mijn poly ex scheen daar in het begin ook last van te hebben maar dat is na verloop van tijd wel goed gekomen. Kwestie van je draai vinden denk ik?
pi_167316155
ik merk best vaak dat vrouwen op de eerste foto'd licht lijken, maar achteraan een duidelijke foto posten waarop zichtbaar is dat ze donkerdere huidskleur hebben
pi_167316365
En het probleem is?
  woensdag 14 december 2016 @ 08:34:38 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167316375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 08:32 schreef Peejtur het volgende:
En het probleem is?
Hij voelt zich belazerd!
Hij moet zowaar scrollen door de foto's voordat hij ze naar links kan swipen
pi_167316384
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 08:32 schreef Peejtur het volgende:
En het probleem is?
meer een constatering die ik wilde delen :D

wel treurig dat zij die nood voelen, als het inderdaad vooropgezet is
pi_167316638
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zijn jullie sinds kort open dan? De man van mijn poly ex scheen daar in het begin ook last van te hebben maar dat is na verloop van tijd wel goed gekomen. Kwestie van je draai vinden denk ik?
Nog niet heel erg lang nee. Ik ga dr vanuit dat t wel goedkomt ja :p

Het is alweer 5 jaar geleden sinds ik voor t laatst aan daten deed... maar ik ga t meemaken, vandaag heb ik een kantoordag dus tijd zat om te bedenken hoe ik mn okc/tinder profielen ga verbeteren 😂
pi_167317507
quote:
Naar dit soort filmpjes kan ik echt niet kijken.. :')
pi_167317583
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:35 schreef Veldfles het volgende:
* Veldfles meld zich

Ik lurk al eventjes mee, maar wil nu ook meeposten.

Ik ben getrouwd, maar heb een open relatie. Al valt t daten me flink tegen, zoals zovelen is het aantal matches/berichten niet heel erg hoog.
Ik heb ook een beetje moeite met ee profiel inelkaar knutselen, dus daar moet ik nog mee aan de slag.
Een veldfles is toch per definitie open én deelbaar met meerdere :D :P.

OT: gewoon opschrijven zoals je bent, zou er wel bijzetten dat je in een open relatie zit om gezeur (achteraf) te voorkomen.
pi_167318284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Mwa, het zijn gewoon dingen die je in rekening moet houden wanneer je gaat daten. Niet relatie, laat staan een fantastische relatie.
1. Niet wanhopig zijn. De stelling om overvloed creëren is raar want als je zelf als man schaarste hebt kan je dat niet opeens 1,2,3 poef! Ladykiller worden :D En hij doet nu net of alle mannen die een paar jaar single zijn, gedoemd zijn om alleen te sterven want ze denken niet meer helder. :')
2. Beetje datingervaring is handig om uit te maken wat je precies wilt. Maar dan zou hij beter vertellen over het feit dat je door gestrande dates kan leren over de andere én jezelf.
3. 'De ballen uit je broek neuken? ' Whaaat? :') Haha. Nou mijn ervaring is dat sommige mannen gewoon niet snel uit die fase geraken eenmaal ze erin zitten. Ik zie het niet als een soort van 'oplossing' ertegen om dan volledig te kunnen omschakelen.
4. Niet te kieskeurig zijn als je zelf ook niet zo interessant bent, ok ja.... maar je vooral niet anders voor te doen als je het niet wilt zijn. Dan kan je beter samen lui zijn, pizza eten en niet piekeren over gewicht. O+
Ik heb het dus niet gered tot stap 4 maar dan spreekt ie zichzelf wel tegen
Hij begint namelijk met 'neem geen genoegen met minder, ga voor dat mega WOW meisje' en bij 4 moet je dus niet te kieskeurig zijn
Hoe doe je dat tegelijk?
  woensdag 14 december 2016 @ 11:27:20 #103
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167318585
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 07:57 schreef Drug het volgende:
ik merk best vaak dat vrouwen op de eerste foto'd licht lijken, maar achteraan een duidelijke foto posten waarop zichtbaar is dat ze donkerdere huidskleur hebben
Bij mij in de omgeving op Tinder, helaas heel weinig meiden met een kleurtje... :{
pi_167319007
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 11:27 schreef escalatie het volgende:

[..]

Bij mij in de omgeving op Tinder, helaas heel weinig meiden met een kleurtje... :{
Misschien moet je gewoon even verder scrollen in de foto's dus!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 14 december 2016 @ 11:49:24 #105
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167319025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon even verder scrollen in de foto's dus!
Ooooh, is dat het! :P
  woensdag 14 december 2016 @ 11:53:55 #106
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_167319092
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 11:49 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ooooh, is dat het! :P
Zonnebank-oranje zou je bij sommige vrouwen toch nog wel op een foto moeten kunnen spotten denk ik wanneer je inderdaad tussen de verschillende foto's kijkt :)
  woensdag 14 december 2016 @ 12:06:54 #107
416020 K44S
The bearded man
pi_167319277
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Mwa, het zijn gewoon dingen die je in rekening moet houden wanneer je gaat daten. Niet relatie, laat staan een fantastische relatie.
1. Niet wanhopig zijn. De stelling om overvloed creëren is raar want als je zelf als man schaarste hebt kan je dat niet opeens 1,2,3 poef! Ladykiller worden :D En hij doet nu net of alle mannen die een paar jaar single zijn, gedoemd zijn om alleen te sterven want ze denken niet meer helder. :')
2. Beetje datingervaring is handig om uit te maken wat je precies wilt. Maar dan zou hij beter vertellen over het feit dat je door gestrande dates kan leren over de andere én jezelf.
3. 'De ballen uit je broek neuken? ' Whaaat? :') Haha. Nou mijn ervaring is dat sommige mannen gewoon niet snel uit die fase geraken eenmaal ze erin zitten. Ik zie het niet als een soort van 'oplossing' ertegen om dan volledig te kunnen omschakelen.
4. Niet te kieskeurig zijn als je zelf ook niet zo interessant bent, ok ja.... maar je vooral niet anders voor te doen als je het niet wilt zijn. Dan kan je beter samen lui zijn, pizza eten en niet piekeren over gewicht. O+
_O- _O- This why i like you.

Waarom maakt men het zo lastig..
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167319345
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:06 schreef K44S het volgende:

[..]

_O- _O- This why i like you.

Waarom maakt men het zo lastig..
Zou wel handig zijn, althans voor sommige, iemand die je constant ingewikkelde dingen uitlegt, hoe je zelf niet na te denken. Moet meteen aan Cyrano de Bergerac, iemand anders die voor je verteld hoe je chickies moet hosselen omdat je het zelf niet kan _O-

Zouden er vast een paar baat bij hebben in dit topic.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167320586
Zaterdag speeddaten. Het lijkt door te gaan volgens de site. Nu al 2x afgezegd door de organisatie.

Wel lullig want 1 van die speeddaten heb ik cadeau gegeven (met een cadeaubon). Benieuwd als het weer niet door gaat of ik het geld van de cadeau bon nog terug kan krijgen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Samzz op 14-12-2016 14:02:08 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167320910
quote:
13s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Offtopic

Zaterdag speeddaten. Het lijkt door te gaan volgens de site. Nu al 2x afgezegd door de organisatie.

Wel lullig want 1 van die speeddaten heb ik cadeau gegeven (met een cadeaubon). Benieuwd als het weer niet door gaat of ik het geld van de cadeau bon nog terug kan krijgen.
Hopelijk gaat het door! Alvast veel plezier!

Vanavond een thuisdate, eerste ontmoeting :D
pi_167321115
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vanavond een thuisdate, eerste ontmoeting :D
Gewaagd! Je denkt wat D. kan, kan ik beter? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167321186
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Een veldfles is toch per definitie open én deelbaar met meerdere :D :P.

OT: gewoon opschrijven zoals je bent, zou er wel bijzetten dat je in een open relatie zit om gezeur (achteraf) te voorkomen.
Zo had ik nog niet eens naar mn username gekeken :p

En dat vermeld ik idd wel netjes. Al vond iemand het nodig alsnog commentaar te gaan geven :x
pi_167321390
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:03 schreef Veldfles het volgende:

[..]

Zo had ik nog niet eens naar mn username gekeken :p

En dat vermeld ik idd wel netjes. Al vond iemand het nodig alsnog commentaar te gaan geven :x
bereid je maar voor. Dat ga je nog heel veel krijgen
  woensdag 14 december 2016 @ 14:22:12 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167321481
quote:
13s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:32 schreef Godshand het volgende:

Zaterdag speeddaten. Het lijkt door te gaan volgens de site. Nu al 2x afgezegd door de organisatie.

Wel lullig want 1 van die speeddaten heb ik cadeau gegeven (met een cadeaubon). Benieuwd als het weer niet door gaat of ik het geld van de cadeau bon nog terug kan krijgen.
Was bij mij wel zo dacht ik.
pi_167321860
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 11:11 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik heb het dus niet gered tot stap 4 maar dan spreekt ie zichzelf wel tegen
Hij begint namelijk met 'neem geen genoegen met minder, ga voor dat mega WOW meisje' en bij 4 moet je dus niet te kieskeurig zijn
Hoe doe je dat tegelijk?
Oh maar hij zegt dat jonge, intelligente, knappe vrouwen enkel en alleen vallen voor slimme, gepassioneerde, ambitieuze (/rijke), sportieve, gezonde, zelfstandige, zelfzekere, volwassen, werkende mannen met een huis die dingen kan fixen. ^)
En als ze het niet zijn, moeten ze niet zo kieskeurig zijn en zelf maar eerst veranderen om recht te hebben op beter. :6 (en voor het Wow meisje te kunnen gaan)

Ofzoiets. :+

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:06 schreef K44S het volgende:

[..]

_O- _O- This why i like you.

Waarom maakt men het zo lastig..
Omdat liefde lastig is?. :(
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167322508
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewaagd! Je denkt wat D. kan, kan ik beter? :P
LOL, nee, D. pakt de naïeve jonge dames, ik juist een iets oudere ;).

Ze kwam zelf met zinspelingen, dat ze een auto heeft, zo ingekopt :). Ben niet bang voor thuisdates, veel gezelliger, zelfs zonder seks.
pi_167322642
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 11:27 schreef escalatie het volgende:

[..]

Bij mij in de omgeving op Tinder, helaas heel weinig meiden met een kleurtje... :{
ik woon in da ghetto :D
pi_167323570
Om ontopic te blijven:

Ik ben nu toevallig aan het chatten met een dame. Ze is n beetje terughoudend mbt mn open relatie maar op zn minst een keer wat drinken moet kunnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Samzz op 14-12-2016 17:07:19 ]
  woensdag 14 december 2016 @ 17:07:53 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167324367
Alle offtopic weg. Discussie erover is prima prima, maar niet hier. Thanks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 14 december 2016 @ 17:17:14 #120
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167324569
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
Alle offtopic weg. Discussie erover is prima prima, maar niet hier. Thanks.
Heb jij nog een leuke date weten te versieren?
  woensdag 14 december 2016 @ 20:27:58 #121
416020 K44S
The bearded man
pi_167329396
Ondanks dat ik tinder had afgezworen, heb ik (als het verzetten van een afspraak lukt) volgende week maandag een mini date :).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167334820
Date was leuk, gezellig, goede klik. Niet gezoend, komt waarschijnlijk een vervolg (je weet het echter nooit ;)).
pi_167343967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:52 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Niet veel, heb dit gereageerd:

Als ik wat zeg/vraag is het antwoord kortaf. als het desinteresse is, trek ik liever die conclusie.
Misschien te voorbarig? Maar ik weet natuurlijk niet alles. Online-dating zuigt
FOK! is net een groot tijdschrift
  donderdag 15 december 2016 @ 14:51:13 #124
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167344349
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:31 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Misschien te voorbarig? Maar ik weet natuurlijk niet alles. Online-dating zuigt
Nee ik ben nog steeds heel overtuigd. Ze ontkende het ook niet. Her loss tho
I wonder what it's all about
pi_167344415
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Nee ik ben nog steeds heel overtuigd. Ze ontkende het ook niet. Her loss tho
Als ze het ontkende had je haar dan geloofd?
FOK! is net een groot tijdschrift
  donderdag 15 december 2016 @ 14:55:38 #126
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167344453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Als ze het ontkende had je haar dan geloofd?
nee, eerlijk gezegd niet. Anders had ik het ws ook niet gedaan
I wonder what it's all about
  donderdag 15 december 2016 @ 16:09:49 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167345793
Ik heb volgens mij de 30e een date met een collega :o
pi_167345804
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:27 schreef K44S het volgende:
Ondanks dat ik tinder had afgezworen, heb ik (als het verzetten van een afspraak lukt) volgende week maandag een mini date :).
Godverdomme gast :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 15 december 2016 @ 16:13:01 #129
416020 K44S
The bearded man
pi_167345870
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Godverdomme gast :')
Als je niks zinnigs te melden heb, zeg dan niets ^O^
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167345928
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Als je niks zinnigs te melden heb, zeg dan niets ^O^
Vind het grappig hoe je om de maand tinder afzweert en er elke keer bij terug komt :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167345930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb volgens mij de 30e een date met een collega :o
livin' on the edge :s)
  donderdag 15 december 2016 @ 16:16:10 #132
416020 K44S
The bearded man
pi_167345955
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vind het grappig hoe je om de maand tinder afzweert en er elke keer bij terug komt :)
Mooi dat je het grappig vindt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167345965
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb volgens mij de 30e een date met een collega :o
Die ene?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 15 december 2016 @ 16:19:44 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167346042
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef HostiMeister het volgende:

Die ene?
Uhm? Weet zo even niet op wie je doelt. (Edit: Nee die niet)

Maar nee :P
pi_167346346
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb volgens mij de 30e een date met een collega :o
Weet je niet zeker of je een date hebt, of weet je niet zeker of het een collega is? :P
A mind with a heart of it's own
  donderdag 15 december 2016 @ 16:36:23 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167346417
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:33 schreef DrMarten het volgende:

Weet je niet zeker of je een date hebt, of weet je niet zeker of het een collega is? :P
Het is zeker een collega, ben zelf niet zo snel van iets een date te noemen.
Maar de 30e duurt nog even, dus alles kan nog veranderen.
  donderdag 15 december 2016 @ 17:36:26 #137
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167347851
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is zeker een collega, ben zelf niet zo snel van iets een date te noemen.
Maar de 30e duurt nog even, dus alles kan nog veranderen.
Vroegtijdig vuurwerk dus.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 15 december 2016 @ 17:41:37 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167347943
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:36 schreef SonicVolcano het volgende:

Vroegtijdig vuurwerk dus.
Of een verlaat verschrikkelijke kerst ;)
pi_167347967
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of een verlaat verschrikkelijke kerst ;)
Welnee, komt wel goed ouwe :7
  donderdag 15 december 2016 @ 17:44:22 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167347992
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:42 schreef Toto69 het volgende:


Welnee, komt wel goed ouwe :7
Nu jij nog broekkie :)
pi_167348006
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nu jij nog broekkie :)
Ik heb helaas, alweer, andere dingen aan m'n hoofd
  donderdag 15 december 2016 @ 17:45:21 #142
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167348012
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of een verlaat witte kerst ;)
  donderdag 15 december 2016 @ 17:45:54 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167348024
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb helaas, alweer, andere dingen aan m'n hoofd
;(
Jammer om te horen .
  donderdag 15 december 2016 @ 17:46:41 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167348039
quote:
Lol, dat is absoluut niet mijn insteek.
Leuk als het klikt, evt zoenen. Meer niet.
  donderdag 15 december 2016 @ 19:17:58 #145
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167349774
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lol, dat is absoluut niet mijn insteek.
Leuk als het klikt, evt zoenen. Meer niet.
Zijn insteek wellicht wel.

Snap juh um?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 15 december 2016 @ 19:19:02 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167349806
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:17 schreef SonicVolcano het volgende:

Zijn insteek wellicht wel.

Snap juh um?
Dan heeft ie nog twee extra blauwe ballen voor in z'n boom
pi_167349818
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan heeft ie nog twee extra blauwe ballen voor in z'n boom
Deze vrouw
  donderdag 15 december 2016 @ 19:20:04 #148
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167349832
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan heeft ie nog twee extra blauwe ballen voor in z'n boom
:D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167349920
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Deze vrouw
... rijmt op kenau
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:07:34 #150
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167365882
Binnenkort een date. Met een vrouw die ik al tig keer gematched heb op Tinder. Moet er nu maar eens van komen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:50:42 #151
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_167395533
Ik heb vanavond een date met een fok!ker. 8-)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_167395539
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:50 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb vanavond een date met een fok!ker. 8-)
WIE? :o
pi_167398595
Ik zet in op Weiss
pi_167399617
Haha weg met datingapps en sites, dit topic is genoeg :p
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:37:06 #155
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167403657
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:06 schreef Allures het volgende:
Ik zet in op Weiss
neh
  zaterdag 17 december 2016 @ 22:28:17 #156
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167405467
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:50 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb vanavond een date met een fok!ker. 8-)
We zien een verslag graag tegenmoet
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 18 december 2016 @ 10:09:47 #157
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167412330
Het zou Faxie wel eens kunnen zijn. Of Gary.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167418362
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 10:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Het zou Faxie wel eens kunnen zijn. Of Gary.
Nope ;( Ik ben undateable
pi_167419900
Ik heb een man op date gevraagd. :') Het heeft mij maar 2 weken geduurd om al mijn moed bijeen te rapen. Pfoe. Dit is zoo enorm spannend. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167424220
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:42 schreef Subpoena het volgende:
Ik heb een man op date gevraagd. :') Het heeft mij maar 2 weken geduurd om al mijn moed bijeen te rapen. Pfoe. Dit is zoo enorm spannend. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven van een man is niet zo makkelijk he?
  zondag 18 december 2016 @ 20:30:02 #161
416020 K44S
The bearded man
pi_167428348
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:42 schreef Subpoena het volgende:
Ik heb een man op date gevraagd. :') Het heeft mij maar 2 weken geduurd om al mijn moed bijeen te rapen. Pfoe. Dit is zoo enorm spannend. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 18:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het leven van een man is niet zo makkelijk he?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167428556
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:50 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb vanavond een date met een fok!ker. 8-)
:o
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_167437292
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 18:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het leven van een man is niet zo makkelijk he?
ik heb heel vaak t initiatief genomen en ook wel eens het deksel op mn neus gekregen (niet zo vaak btw) en dat vond ik helemaal niet moeilijk.
Sterker nog, mijn langere relaties heb ik sowieso zelf gevraagd.

Ik kan me hier niet in vinden :+
compact en kleverig.
  maandag 19 december 2016 @ 08:27:31 #164
416020 K44S
The bearded man
pi_167437533
Date van vanavond gaat niet door. We zouden even wat gaan drinken in Amsterdam, maar mevrouw wil direct naar huis.

Jammer maar met de kerstdrukte,werk en school begrijp ik dit volkomen.

Ik heb aangegeven, mocht het weer wat rustiger zijn. Dat ze dan aan de bel mag trekken :).

Wie weet komt er een vervolg!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167438314
Zijn inderdaad een drukke weken om te gaan daten. De weekenden alleen al zijn wel zo'n beetje volgepropt zo...

Date om naar het Rijksmuseum te gaan was dan ook niet zo makkelijk met die volle dagen, vandaar dat ze zelf voorstelde om komende vrijdagavond uit eten te gaan en het Rijksmuseum een andere keer te bezoeken. Wel een leuk en goed teken alhoewel ik ook wel weet dat dat bezoek er misschien niet meer komt als de volgende date ineens blijkt tegen te vallen. Maar goed, nog te vroeg om daarbij stil te staan. Eerst vrijdag afwachten :) Vorige keer bij haar in Amsterdam, nu hier in Utrecht. Leuk restaurantje aan de Oudegracht en dan zien we verder wel.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167439314
Hallo. Daar was ik weer.

Een paar weken geleden ( lees, anderhalve maand geleden) zat ik op een niet nader te noemen site :@

Hier zag ik een meid posten welke verhaal heel erg bekend voorkwam. Na wat gepraat over en weer haar nummer gehad, na een week hebben we afgesproken. Ik had niet de intenties - ik was er helemaal klaar mee- maar het gebeurde, we zoende midden op straat.

Ik en zij wilde het rustig aan doen. Week later zijn we samen naar Rotterdam geweest, en die avond kreeg ik een berichtje van haar dat ze op mijn vrije dag geen school had. Die dag naar het rijksmuseum geweest.

Pas in het rijksmuseum sloeg écht de vonk over. Toen ik naar haar keek terwijl zij een schilderij bestudeerde wist ik zeker dat ik verliefd was. Toen wij het rijksmuseum uitstapte greep ze mij vast, en vroeg of we iets hadden. Ze wilde er echt voor gaan. Ik wist zeker van mijn gevoel, dus ik heb ja gezegd.

We zijn nu anderhalve week later. Gister de hele dag in Breda vertoeft. Dat was echt waanzinnig. We gaan er beide voor om iets moois op te bouwen, ik denk dat dit zeker gaat lukken.

Helaas doordat het kortdag is zieik haar niet met kerst en oud en nieuw. Gelukkig wel de 29e, dan gaan we ergens naartoe als verassing ( wat ze héél leuk gaat vinden).

Al met al heb ik mij nooit zo fijn gevoeld. Ik weet niet of ik oprecht verliefd was in het verleden. Het is een heel ander gevoel wat ik nu heb. En het voelt fantastisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2016 11:03:44 ]
  maandag 19 december 2016 @ 10:56:05 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167439327
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
verassing voor haar
Voor of van haar :o Dat is wel heel gemeen :(

Maar verder top! :)
pi_167439415
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2016 10:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voor of van haar :o Dat is wel heel gemeen :(

Maar verder top! :)
Voor haar, maar ook voor mij. Past bij ons beide zeg maar. Ze weet alleen dat we ernaar toe gaan, ik heb alleen een beetje gehint, dus ik moet wel mijn mond leren te houden..

Context was een beetje verkeerd, moet zijn 'als verassing'

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2016 11:03:02 ]
pi_167439430
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo. Daar was ik weer.

Een paar weken geleden ( lees, anderhalve maand geleden) zat ik op een niet nader te noemen site :@

Hier zag ik een meid posten welke verhaal heel erg bekend voorkwam. Na wat gepraat over en weer haar nummer gehad, na een week hebben we afgesproken. Ik had niet de intenties - ik was er helemaal klaar mee- maar het gebeurde, we zoende midden op straat.

Ik en zij wilde het rustig aan doen. Week later zijn we samen naar Rotterdam geweest, en die avond kreeg ik een berichtje van haar dat ze op mijn vrije dag geen school had. Die dag naar het rijksmuseum geweest.

Pas in het rijksmuseum sloeg écht de vonk over. Toen ik naar haar keek terwijl zij een schilderij bestudeerde wist ik zeker dat ik verliefd was. Toen wij het rijksmuseum uitstapte greep ze mij vast, en vroeg of we iets hadden. Ze wilde er echt voor gaan. Ik wist zeker van mijn gevoel, dus ik heb ja gezegd.

We zijn nu anderhalve week later. Gister de hele dag in Breda vertoeft. Dat was echt waanzinnig. We gaan er beide voor om iets moois op te bouwen, ik denk dat dit zeker gaat lukken.

Helaas doordat het kortdag is zieik haar niet met kerst en oud en nieuw. Gelukkig wel de 29e, dan gaan we ergens naartoe als verassing voor haar ( wat ze héél leuk gaat vinden).

Al met al heb ik mij nooit zo fijn gevoeld. Ik weet niet of ik oprecht verliefd was in het verleden. Het is een heel ander gevoel wat ik nu heb. En het voelt fantastisch.
O+

Speeddaten was geinig, het was met name een verjaardagscadeau voor een vriend van mij.

Die had het wel naar zijn zin, kon goed opschieten met zijn laatste speeddate en nog wat mee nagedronken.

Ikzelf vond iemand anders leuk die in de kroeg bevond waar de speeddate werd gehouden, maar geen speeddater was. Toch aan de praat weten te komen maar ze was al bezet :( maar vond de aandacht wel overduidelijk leuk (tot ergernis van de duidelijk chagrijnig kijkende echtgenoot/vriend waar ze later mee naar huis ging). Maar goed, schiet verder niet op. De speeddate matches waren aardig, ik vond er 1 wel leuk uitzien. Matchmail volgt vandaag.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167439458
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo. Daar was ik weer.

Een paar weken geleden ( lees, anderhalve maand geleden) zat ik op een niet nader te noemen site :@

Hier zag ik een meid posten welke verhaal heel erg bekend voorkwam. Na wat gepraat over en weer haar nummer gehad, na een week hebben we afgesproken. Ik had niet de intenties - ik was er helemaal klaar mee- maar het gebeurde, we zoende midden op straat.

Ik en zij wilde het rustig aan doen. Week later zijn we samen naar Rotterdam geweest, en die avond kreeg ik een berichtje van haar dat ze op mijn vrije dag geen school had. Die dag naar het rijksmuseum geweest.

Pas in het rijksmuseum sloeg écht de vonk over. Toen ik naar haar keek terwijl zij een schilderij bestudeerde wist ik zeker dat ik verliefd was. Toen wij het rijksmuseum uitstapte greep ze mij vast, en vroeg of we iets hadden. Ze wilde er echt voor gaan. Ik wist zeker van mijn gevoel, dus ik heb ja gezegd.

We zijn nu anderhalve week later. Gister de hele dag in Breda vertoeft. Dat was echt waanzinnig. We gaan er beide voor om iets moois op te bouwen, ik denk dat dit zeker gaat lukken.

Helaas doordat het kortdag is zieik haar niet met kerst en oud en nieuw. Gelukkig wel de 29e, dan gaan we ergens naartoe als verassing voor haar ( wat ze héél leuk gaat vinden).

Al met al heb ik mij nooit zo fijn gevoeld. Ik weet niet of ik oprecht verliefd was in het verleden. Het is een heel ander gevoel wat ik nu heb. En het voelt fantastisch.
Gaaf, lekker van genieten :).

OT: Ben ook aan het daten, voelt tot nu toe goed, vrijdag date 3, samen uiteten op haar initiatief :@ :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2016 11:04:55 ]
  maandag 19 december 2016 @ 11:06:47 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167439489
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:17 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Heb jij nog een leuke date weten te versieren?
Nee, ik heb t daten helemaal on hold gezet. Eerst zelf weer op de rit, dan de rest :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 19 december 2016 @ 11:07:31 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167439500
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Voor haar, maar ook voor mij. Past bij ons beide zeg maar. Ze weet alleen dat we ernaar toe gaan, ik heb alleen een beetje gehint, dus ik moet wel mijn mond leren te houden..

Context was een beetje verkeerd, moet zijn 'als verassing'
Ze doelt op je taalfaal.

Maar, tof en heel veel plezier :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167439518
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze doelt op je taalfaal.

Maar, tof en heel veel plezier :D.
Oh :@ sorry.

Bedankt, gaan we voor. Ik heb er enorm veel zin in. Alleen even kerst er tussen door. Geen zin daarin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2016 11:08:56 ]
pi_167439544
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo. Daar was ik weer.

Een paar weken geleden ( lees, anderhalve maand geleden) zat ik op een niet nader te noemen site :@

Hier zag ik een meid posten welke verhaal heel erg bekend voorkwam. Na wat gepraat over en weer haar nummer gehad, na een week hebben we afgesproken. Ik had niet de intenties - ik was er helemaal klaar mee- maar het gebeurde, we zoende midden op straat.

Ik en zij wilde het rustig aan doen. Week later zijn we samen naar Rotterdam geweest, en die avond kreeg ik een berichtje van haar dat ze op mijn vrije dag geen school had. Die dag naar het rijksmuseum geweest.

Pas in het rijksmuseum sloeg écht de vonk over. Toen ik naar haar keek terwijl zij een schilderij bestudeerde wist ik zeker dat ik verliefd was. Toen wij het rijksmuseum uitstapte greep ze mij vast, en vroeg of we iets hadden. Ze wilde er echt voor gaan. Ik wist zeker van mijn gevoel, dus ik heb ja gezegd.

We zijn nu anderhalve week later. Gister de hele dag in Breda vertoeft. Dat was echt waanzinnig. We gaan er beide voor om iets moois op te bouwen, ik denk dat dit zeker gaat lukken.

Helaas doordat het kortdag is zieik haar niet met kerst en oud en nieuw. Gelukkig wel de 29e, dan gaan we ergens naartoe als verassing ( wat ze héél leuk gaat vinden).

Al met al heb ik mij nooit zo fijn gevoeld. Ik weet niet of ik oprecht verliefd was in het verleden. Het is een heel ander gevoel wat ik nu heb. En het voelt fantastisch.
Leuk.
welke site?
  maandag 19 december 2016 @ 11:15:34 #175
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167439615
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Context was een beetje verkeerd, moet zijn 'als verassing'
Nee dat moet het dus niet
  maandag 19 december 2016 @ 11:20:12 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167439675
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oh :@ sorry.
ver-assing of ver-rassing ;)
  maandag 19 december 2016 @ 11:27:03 #177
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167439774
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Leuk.
welke site?
FOK!? :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167440262
Matchmail gehad, geen matches.

Nouja, ik was zelf niet enthousiast over ze dus dat straal je dan uit ~:)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 19 december 2016 @ 12:10:58 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167440477
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo. Daar was ik weer.

Een paar weken geleden ( lees, anderhalve maand geleden) zat ik op een niet nader te noemen site :@

Hier zag ik een meid posten welke verhaal heel erg bekend voorkwam. Na wat gepraat over en weer haar nummer gehad, na een week hebben we afgesproken. Ik had niet de intenties - ik was er helemaal klaar mee- maar het gebeurde, we zoende midden op straat.

Ik en zij wilde het rustig aan doen. Week later zijn we samen naar Rotterdam geweest, en die avond kreeg ik een berichtje van haar dat ze op mijn vrije dag geen school had. Die dag naar het rijksmuseum geweest.

Pas in het rijksmuseum sloeg écht de vonk over. Toen ik naar haar keek terwijl zij een schilderij bestudeerde wist ik zeker dat ik verliefd was. Toen wij het rijksmuseum uitstapte greep ze mij vast, en vroeg of we iets hadden. Ze wilde er echt voor gaan. Ik wist zeker van mijn gevoel, dus ik heb ja gezegd.

We zijn nu anderhalve week later. Gister de hele dag in Breda vertoeft. Dat was echt waanzinnig. We gaan er beide voor om iets moois op te bouwen, ik denk dat dit zeker gaat lukken.

Helaas doordat het kortdag is zieik haar niet met kerst en oud en nieuw. Gelukkig wel de 29e, dan gaan we ergens naartoe als verassing ( wat ze héél leuk gaat vinden).

Al met al heb ik mij nooit zo fijn gevoeld. Ik weet niet of ik oprecht verliefd was in het verleden. Het is een heel ander gevoel wat ik nu heb. En het voelt fantastisch.
Tof als je op dat soort momenten jezelf betrapt.

Hopen dat het een blijvertje is voor je :)

Hier aan het daten met nu 3 dames. Twee daarvan pas een enkele keer gezien en niet helemaal duidelijk waar ik sta, de laatste dame inmiddels vaker gezien en goed klik mee, maar ook ergens dat deels lege gevoel wat ik hier laatst omschreef. Kunnen goed praten, fysiek is de klik er ook en als we samen zijn is het heerlijk ontspannen en tof. Maar als ik thuis ben vind ik het ook wel best. Wellicht met alledrie zo wel. Ook betrap ik mezelf erop dat ik vanuit werk wel inga op issues die ze aandraagt maar er een bepaalde afstand in hou...

Met de twee dames waar ik slechter hoogte van krijg heb ik wel vervolgdates staan, maar geen verdere verwachtingen bij. Denk wel dat er de wens is elkaar vaker te zijn want beiden echt te timide, maar ook intelligent en grappig. En mooi. Maar mooi alleen is weer niet genoeg...

We'll see. Met de een een keer uitwaaien op strand en met de ander verdwalen in Amsterdam. Althans, zij verdwalen, ik ken de weg wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 19 december 2016 @ 14:49:00 #180
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167443846
Ik was eigenlijk een beetje date-moe en wilde een rustperiode inlassen, maar er staan deze week toch weer wat spontane afspraakjes waarbij de dames mij vroegen. :D
  maandag 19 december 2016 @ 14:50:18 #181
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_167443878
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:49 schreef escalatie het volgende:
Ik was eigenlijk een beetje date-moe en wilde een rustperiode inlassen, maar er staan deze week toch weer wat spontane afspraakjes waarbij de dames mij vroegen. :D
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  maandag 19 december 2016 @ 15:18:33 #182
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167444428
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:50 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  maandag 19 december 2016 @ 15:39:03 #183
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_167445018
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 12:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier aan het daten met nu 3 dames. Twee daarvan pas een enkele keer gezien en niet helemaal duidelijk waar ik sta, de laatste dame inmiddels vaker gezien en goed klik mee, maar ook ergens dat deels lege gevoel wat ik hier laatst omschreef. Kunnen goed praten, fysiek is de klik er ook en als we samen zijn is het heerlijk ontspannen en tof. Maar als ik thuis ben vind ik het ook wel best. Wellicht met alledrie zo wel. Ook betrap ik mezelf erop dat ik vanuit werk wel inga op issues die ze aandraagt maar er een bepaalde afstand in hou...

Met de twee dames waar ik slechter hoogte van krijg heb ik wel vervolgdates staan, maar geen verdere verwachtingen bij. Denk wel dat er de wens is elkaar vaker te zijn want beiden echt te timide, maar ook intelligent en grappig. En mooi. Maar mooi alleen is weer niet genoeg...

We'll see. Met de een een keer uitwaaien op strand en met de ander verdwalen in Amsterdam. Althans, zij verdwalen, ik ken de weg wel.
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet echt. Ik kan slecht tegen meerdere personen tegelijk daten qua logistiek, maar wil wel graag een goed afgewogen keuze kunnen maken.
Ik dacht dat jij een serieel dater was? Maar goed.
  maandag 19 december 2016 @ 16:11:21 #184
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167446023
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:39 schreef MsMessy het volgende:

[..]


[..]

Ik dacht dat jij een serieel dater was? Maar goed.
Dit is logistiek dan ook het uiterste. Timing is a bitch.

Als het alledrie niks ben ik er ook wel even klaar mee.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167447202
Hij zei dat hij er juist naar uitkeek om mij te zien maar nog niet durfde te vragen. 2 introverts bijeen. *)
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 18:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het leven van een man is niet zo makkelijk he?
Qua dating ben ik toch blij om de vrouw te zijn. :@
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo. Daar was ik weer.

Een paar weken geleden ( lees, anderhalve maand geleden) zat ik op een niet nader te noemen site :@

Hier zag ik een meid posten welke verhaal heel erg bekend voorkwam. Na wat gepraat over en weer haar nummer gehad, na een week hebben we afgesproken. Ik had niet de intenties - ik was er helemaal klaar mee- maar het gebeurde, we zoende midden op straat.

Ik en zij wilde het rustig aan doen. Week later zijn we samen naar Rotterdam geweest, en die avond kreeg ik een berichtje van haar dat ze op mijn vrije dag geen school had. Die dag naar het rijksmuseum geweest.

Pas in het rijksmuseum sloeg écht de vonk over. Toen ik naar haar keek terwijl zij een schilderij bestudeerde wist ik zeker dat ik verliefd was. Toen wij het rijksmuseum uitstapte greep ze mij vast, en vroeg of we iets hadden. Ze wilde er echt voor gaan. Ik wist zeker van mijn gevoel, dus ik heb ja gezegd.

We zijn nu anderhalve week later. Gister de hele dag in Breda vertoeft. Dat was echt waanzinnig. We gaan er beide voor om iets moois op te bouwen, ik denk dat dit zeker gaat lukken.

Helaas doordat het kortdag is zieik haar niet met kerst en oud en nieuw. Gelukkig wel de 29e, dan gaan we ergens naartoe als verassing ( wat ze héél leuk gaat vinden).

Al met al heb ik mij nooit zo fijn gevoeld. Ik weet niet of ik oprecht verliefd was in het verleden. Het is een heel ander gevoel wat ik nu heb. En het voelt fantastisch.
Zo schattig. O+
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167466246
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo. Daar was ik weer.

Een paar weken geleden ( lees, anderhalve maand geleden) zat ik op een niet nader te noemen site :@

Hier zag ik een meid posten welke verhaal heel erg bekend voorkwam. Na wat gepraat over en weer haar nummer gehad, na een week hebben we afgesproken. Ik had niet de intenties - ik was er helemaal klaar mee- maar het gebeurde, we zoende midden op straat.

Ik en zij wilde het rustig aan doen. Week later zijn we samen naar Rotterdam geweest, en die avond kreeg ik een berichtje van haar dat ze op mijn vrije dag geen school had. Die dag naar het rijksmuseum geweest.

Pas in het rijksmuseum sloeg écht de vonk over. Toen ik naar haar keek terwijl zij een schilderij bestudeerde wist ik zeker dat ik verliefd was. Toen wij het rijksmuseum uitstapte greep ze mij vast, en vroeg of we iets hadden. Ze wilde er echt voor gaan. Ik wist zeker van mijn gevoel, dus ik heb ja gezegd.

We zijn nu anderhalve week later. Gister de hele dag in Breda vertoeft. Dat was echt waanzinnig. We gaan er beide voor om iets moois op te bouwen, ik denk dat dit zeker gaat lukken.

Helaas doordat het kortdag is zieik haar niet met kerst en oud en nieuw. Gelukkig wel de 29e, dan gaan we ergens naartoe als verassing ( wat ze héél leuk gaat vinden).

Al met al heb ik mij nooit zo fijn gevoeld. Ik weet niet of ik oprecht verliefd was in het verleden. Het is een heel ander gevoel wat ik nu heb. En het voelt fantastisch.
Wat schattig!
1 + 1 = blauw
pi_167466812
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo. Daar was ik weer.

Een paar weken geleden ( lees, anderhalve maand geleden) zat ik op een niet nader te noemen site :@

Hier zag ik een meid posten welke verhaal heel erg bekend voorkwam. Na wat gepraat over en weer haar nummer gehad, na een week hebben we afgesproken. Ik had niet de intenties - ik was er helemaal klaar mee- maar het gebeurde, we zoende midden op straat.

Ik en zij wilde het rustig aan doen. Week later zijn we samen naar Rotterdam geweest, en die avond kreeg ik een berichtje van haar dat ze op mijn vrije dag geen school had. Die dag naar het rijksmuseum geweest.

Pas in het rijksmuseum sloeg écht de vonk over. Toen ik naar haar keek terwijl zij een schilderij bestudeerde wist ik zeker dat ik verliefd was. Toen wij het rijksmuseum uitstapte greep ze mij vast, en vroeg of we iets hadden. Ze wilde er echt voor gaan. Ik wist zeker van mijn gevoel, dus ik heb ja gezegd.

We zijn nu anderhalve week later. Gister de hele dag in Breda vertoeft. Dat was echt waanzinnig. We gaan er beide voor om iets moois op te bouwen, ik denk dat dit zeker gaat lukken.

Helaas doordat het kortdag is zieik haar niet met kerst en oud en nieuw. Gelukkig wel de 29e, dan gaan we ergens naartoe als verassing ( wat ze héél leuk gaat vinden).

Al met al heb ik mij nooit zo fijn gevoeld. Ik weet niet of ik oprecht verliefd was in het verleden. Het is een heel ander gevoel wat ik nu heb. En het voelt fantastisch.
O+ O+
Lambo of Rekt
pi_167466822
ahww
  dinsdag 20 december 2016 @ 11:11:51 #189
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_167468668
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo. Daar was ik weer.

Een paar weken geleden ( lees, anderhalve maand geleden) zat ik op een niet nader te noemen site :@

Hier zag ik een meid posten welke verhaal heel erg bekend voorkwam. Na wat gepraat over en weer haar nummer gehad, na een week hebben we afgesproken. Ik had niet de intenties - ik was er helemaal klaar mee- maar het gebeurde, we zoende midden op straat.

Ik en zij wilde het rustig aan doen. Week later zijn we samen naar Rotterdam geweest, en die avond kreeg ik een berichtje van haar dat ze op mijn vrije dag geen school had. Die dag naar het rijksmuseum geweest.

Pas in het rijksmuseum sloeg écht de vonk over. Toen ik naar haar keek terwijl zij een schilderij bestudeerde wist ik zeker dat ik verliefd was. Toen wij het rijksmuseum uitstapte greep ze mij vast, en vroeg of we iets hadden. Ze wilde er echt voor gaan. Ik wist zeker van mijn gevoel, dus ik heb ja gezegd.

We zijn nu anderhalve week later. Gister de hele dag in Breda vertoeft. Dat was echt waanzinnig. We gaan er beide voor om iets moois op te bouwen, ik denk dat dit zeker gaat lukken.

Helaas doordat het kortdag is zieik haar niet met kerst en oud en nieuw. Gelukkig wel de 29e, dan gaan we ergens naartoe als verassing ( wat ze héél leuk gaat vinden).

Al met al heb ik mij nooit zo fijn gevoeld. Ik weet niet of ik oprecht verliefd was in het verleden. Het is een heel ander gevoel wat ik nu heb. En het voelt fantastisch.
Leuk om eens over geslaagde en happy dates te lezen O+ O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:37:48 #190
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_167470596
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:18 schreef escalatie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_167475196
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 11:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Leuk om eens over geslaagde en happy dates te lezen O+ O+
Mwoa best saai, doe mij maar de verslagen over die kerel die op de parkeerplaats ineens zn pik laat zien of het meisje die op het terras in tranen uitbarst na het voorbijlopen van haar ex.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_167480075
Jullie maken mij wel verlegen hoor..

:$

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 19:07:57 ]
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:18:56 #193
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167480420
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 15:36 schreef habitue het volgende:

[..]

Mwoa best saai, doe mij maar de verslagen over die kerel die op de parkeerplaats ineens zn pik laat zien of het meisje die op het terras in tranen uitbarst na het voorbijlopen van haar ex.
Nee joh, super leuk die positieve verhalen :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 21 december 2016 @ 19:24:19 #194
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_167504779
Hoe werkt tinder eigenlijk. zoekt hij passende match nav je vrienden en interesses op FB?
Net efkes anges
pi_167512027
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoe werkt tinder eigenlijk. zoekt hij passende match nav je vrienden en interesses op FB?
Hij zoekt geen matches.

Je zet je lokatie aan in je telefoon en de app laat je alle vrouwen die ook Tinder hebben zien, binnen het afstandsbereik wat je hebt opgegeven.

Je kan aangeven welke foto je leuk vindt. Vindt zij jou ook leuk dan ben je een match. Simpeler kan niet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167520449
Vreemd dat bij installeren Tinder ik de vraag kreeg of ik het wilde koppelen aan mijn vriendenbestand.
Gelukkig heb ik FB alles prive staan (Speciaal voor Tindr fb aangemaakt :') ) en ook verder geen contacten
Net efkes anges
  donderdag 22 december 2016 @ 10:12:50 #197
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167520675
Je kunt iig meteen zien wie van je vrienden ook tindert ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167522589
Kleine maand geleden via Tinder een tijdje met een leuke meid gepraat. Het is nu al een week of 2 stil (heb nog een paar keer iets gestuurd) wat ik best jammer vind. Nu krijg je op FB af en toe een lijstje in beeld met "People you may know", en daar zag ik haar opeens tussen staan (geen gemeenschappelijke vrienden).
Nu twijfel ik of ik haar een bericht via FB zou moeten sturen. Is dat teveel "stalken"? :p
pi_167522601
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:00 schreef zealot het volgende:
Kleine maand geleden via Tinder een tijdje met een leuke meid gepraat. Het is nu al een week of 2 stil (heb nog een paar keer iets gestuurd) wat ik best jammer vind. Nu krijg je op FB af en toe een lijstje in beeld met "People you may know", en daar zag ik haar opeens tussen staan (geen gemeenschappelijke vrienden).
Nu twijfel ik of ik haar een bericht via FB zou moeten sturen. Is dat teveel "stalken"? :p
ja. Ze wil niet met je praten. Als ze dat wel zou willen had ze in 2 weken genoeg kans om dat te doen
  donderdag 22 december 2016 @ 12:01:14 #200
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167522608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:00 schreef zealot het volgende:
Kleine maand geleden via Tinder een tijdje met een leuke meid gepraat. Het is nu al een week of 2 stil (heb nog een paar keer iets gestuurd) wat ik best jammer vind. Nu krijg je op FB af en toe een lijstje in beeld met "People you may know", en daar zag ik haar opeens tussen staan (geen gemeenschappelijke vrienden).
Nu twijfel ik of ik haar een bericht via FB zou moeten sturen. Is dat teveel "stalken"? :p
Denk dat het via FB beter geaccepteerd wordt dan via WA ja...
pi_167522847
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:00 schreef Allures het volgende:

[..]

ja. Ze wil niet met je praten. Als ze dat wel zou willen had ze in 2 weken genoeg kans om dat te doen
Waarom dan niet de match opheffen?
pi_167523012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:11 schreef zealot het volgende:

[..]

Waarom dan niet de match opheffen?
Waarom wel? En waarom is dit niet duidelijk genorg voor je?

Ik hef ook zelden de match op. Te veel moeite
Ik sta er niet eens bij stil. Als iemand niet boeit verdwijnt ie uit mijn gedachten. Dan is er dus ook geen gedachte van 'ow ik moet die match nog opheffen)
Als ik een melding krijg van tinder waar ik geen zin in heb verwijder ik gewoon de melding en ga ik geen moeite doen van app openen, knopje duwen etc

Doe het soms als ik met iemand in gesprek ben en die is onbeschoft of zo en ik wil er heel direct en meteen vanaf
pi_167523502
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom wel? En waarom is dit niet duidelijk genorg voor je?

Ik hef ook zelden de match op. Te veel moeite
Ik sta er niet eens bij stil. Als iemand niet boeit verdwijnt ie uit mijn gedachten. Dan is er dus ook geen gedachte van 'ow ik moet die match nog opheffen)
Als ik een melding krijg van tinder waar ik geen zin in heb verwijder ik gewoon de melding en ga ik geen moeite doen van app openen, knopje duwen etc

Doe het soms als ik met iemand in gesprek ben en die is onbeschoft of zo en ik wil er heel direct en meteen vanaf
Als iemand je in de kroeg aanspreekt en je gaat het gesprek aan, stop je dan ook plots met praten? Ja ik weet, Tinder =! de kroeg, maar in beide gevallen zou ik zelf zo fatsoenlijk zijn het normaal af te sluiten :)
Ik heb zelf meldingen uit staan en heb ook periodes dat ik dagenlang niet op Tinder zit, vandaar ook mijn vraag.
pi_167523696
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:39 schreef zealot het volgende:

[..]

Als iemand je in de kroeg aanspreekt en je gaat het gesprek aan, stop je dan ook plots met praten? Ja ik weet, Tinder =! de kroeg, maar in beide gevallen zou ik zelf zo fatsoenlijk zijn het normaal af te sluiten :)
Ik heb zelf meldingen uit staan en heb ook periodes dat ik dagenlang niet op Tinder zit, vandaar ook mijn vraag.
als iemand je boeit zou je in 2 weken wel eens gaan kijken of je geen bericht gemist hebt toch

Maar je koppelt je eigen norm aan een ander terwijl het op tinder helemaal geen vaststaande omgangsvorm is
En of ze het nou wel of niet doet is dan een discussie over die omgangsvorm maar de boodschap is hoe dan ook duidelijk toch. Ik snap niet zo goed hoe je dan kunt denken dat als je haar ergens anders opzoekt dat positief uit zal pakken
Het is super opdringerig
pi_167524730
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vreemd dat bij installeren Tinder ik de vraag kreeg of ik het wilde koppelen aan mijn vriendenbestand.
Gelukkig heb ik FB alles prive staan (Speciaal voor Tindr fb aangemaakt :') ) en ook verder geen contacten
Nee hoor.

Het vrienden bestand koppelen doen ze, omdat je bij de profielen ziet, of ze vrienden zijn van jouw vrienden.

Zodat je bij een match al wat te lullen hebt, namelijk de gemeenschappelijke vriend.

Had je toch zelf wel kunnen bedenken of ben ik nu zo buitengewoon intelligent? :|W
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 22 december 2016 @ 15:25:04 #206
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167526689
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom wel? En waarom is dit niet duidelijk genorg voor je?

Ik hef ook zelden de match op. Te veel moeite
Ik sta er niet eens bij stil.

...

Doe het soms als ik met iemand in gesprek ben en die is onbeschoft of zo en ik wil er heel direct en meteen vanaf
Opheffen kost je geen kut aan moeite, en niet opheffen en wel laten lullen vind ik persoonlijk wel redelijk onbeschoft. Dat maakt je best hypocriet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167526730
Tja liever hypocriet dan totaal niet snappen wat overduidelijk is...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167527098
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Opheffen kost je geen kut aan moeite, en niet opheffen en wel laten lullen vind ik persoonlijk wel redelijk onbeschoft. Dat maakt je best hypocriet.
Ik bedoel een andere vorm van onbeschoft. Als iemand echt gemene dingen gaat zeggen omdat je aangeeft dat het niks gaat worden of zo

Ik vind het serieus niet zo onbeschoft om me niet na elk gesprek af te melden en daarna die persoon te verwijderen
Zo ver ik weet is daar ook geen ongeschreven norm in of zo. Iedereen vult dat anders in
De meeste mannen hebben overigens genoeg aan de hint. Als iemand 2 weken lang om de 3 dagen of zo toch contact zoekt komt ie bij mij vanzelf in categorie 1 en zal ik hem wel verwijderen omdat dat dan uiteindelijk minder moeite kost dan steeds de melding weg halen

Ik denk dat je als man misschien ook niet in kunt schatten hoe anders het is als vrouw op tinder
Ik ben nu niet actief (en krijg nog elke dag wazige matches van tinder, van mensen die ik echt niet gematched heb of meldingen van superlikes zodat ik die app maar open) maar op een actieve dag kun je zo veel mensen spreken. Het is in mijn ogen belachelijk als dan van je verwacht word dat je overal tijd in stopt

Ik vind het andersom overigens helemaal niet erg als iemand niet meer reageert. Hij wil blijkbaar niet, klaar, verder
Vind het behoorlijk kleinzerig en onzeker als je daar moeilijk over gaat doen
pi_167528131
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik bedoel een andere vorm van onbeschoft. Als iemand echt gemene dingen gaat zeggen omdat je aangeeft dat het niks gaat worden of zo

Ik vind het serieus niet zo onbeschoft om me niet na elk gesprek af te melden en daarna die persoon te verwijderen
Zo ver ik weet is daar ook geen ongeschreven norm in of zo. Iedereen vult dat anders in
De meeste mannen hebben overigens genoeg aan de hint. Als iemand 2 weken lang om de 3 dagen of zo toch contact zoekt komt ie bij mij vanzelf in categorie 1 en zal ik hem wel verwijderen omdat dat dan uiteindelijk minder moeite kost dan steeds de melding weg halen

Ik denk dat je als man misschien ook niet in kunt schatten hoe anders het is als vrouw op tinder
Ik ben nu niet actief (en krijg nog elke dag wazige matches van tinder, van mensen die ik echt niet gematched heb of meldingen van superlikes zodat ik die app maar open) maar op een actieve dag kun je zo veel mensen spreken. Het is in mijn ogen belachelijk als dan van je verwacht word dat je overal tijd in stopt

Ik vind het andersom overigens helemaal niet erg als iemand niet meer reageert. Hij wil blijkbaar niet, klaar, verder
Vind het behoorlijk kleinzerig en onzeker als je daar moeilijk over gaat doen
Waarom zo bevooroordeeld? Volgens mij kennen wij elkaar niet ;)
Ik heb het eerder gehad dat het enkele weken stil was en vervolgens weer verder ging met als enige verschil hiermee dat ze toevallig opdook via FB en ik me bedacht misschien maar een bericht te sturen :P

Ennuh een beetje een idee hoe het als vrouw is op Tinder kan ik me wel voorstellen. Meisje met wie ik een paar dates heb gehad vertelde dat ze via een datingsite regelmatig van die kansloze berichten kreeg (ook van 50+ers), dat zal op Tinder vast niet anders zijn
pi_167528917
Ik bedoelde het meer in het algemeen
De verwachte verplichting elk tindergesprek naar iedereens voldoening af te sluiten komt hier vaak voorbij
pi_167529292
Laat mensen eerst maar eens leren praten op Tinder (8>.
  donderdag 22 december 2016 @ 17:53:25 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167529786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik bedoel een andere vorm van onbeschoft. Als iemand echt gemene dingen gaat zeggen omdat je aangeeft dat het niks gaat worden of zo

Ik vind het serieus niet zo onbeschoft om me niet na elk gesprek af te melden en daarna die persoon te verwijderen
Zo ver ik weet is daar ook geen ongeschreven norm in of zo. Iedereen vult dat anders in
De meeste mannen hebben overigens genoeg aan de hint. Als iemand 2 weken lang om de 3 dagen of zo toch contact zoekt komt ie bij mij vanzelf in categorie 1 en zal ik hem wel verwijderen omdat dat dan uiteindelijk minder moeite kost dan steeds de melding weg halen

Ik denk dat je als man misschien ook niet in kunt schatten hoe anders het is als vrouw op tinder
Ik ben nu niet actief (en krijg nog elke dag wazige matches van tinder, van mensen die ik echt niet gematched heb of meldingen van superlikes zodat ik die app maar open) maar op een actieve dag kun je zo veel mensen spreken. Het is in mijn ogen belachelijk als dan van je verwacht word dat je overal tijd in stopt

Ik vind het andersom overigens helemaal niet erg als iemand niet meer reageert. Hij wil blijkbaar niet, klaar, verder
Vind het behoorlijk kleinzerig en onzeker als je daar moeilijk over gaat doen
Mjah, als ik merk dat er geen schot in een gesprek zit dan ben ik niet te lam om ook de persoon dan maar te verwijderen uit de lijst. Match in stand houden heeft immers geen enkele meerwaarde en vervuilt enkel mijn lijst. Je hoeft IMO ook echt geen boeken te schrijven aan redenen waarom je het doet, maar ik snap niet dat je het werkelijk teveel moeite vindt.

Maar dat is vooral kleinzerig en onzeker. Hoezo projectie :')

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja liever hypocriet dan totaal niet snappen wat overduidelijk is...
Zoals gezegd: dode gesprekken gewoon opheffen en klaar toch? Zo moeilijk hoeft het ook niet te zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 22 december 2016 @ 20:36:25 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_167533901
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:00 schreef zealot het volgende:
Kleine maand geleden via Tinder een tijdje met een leuke meid gepraat. Het is nu al een week of 2 stil (heb nog een paar keer iets gestuurd) wat ik best jammer vind. Nu krijg je op FB af en toe een lijstje in beeld met "People you may know", en daar zag ik haar opeens tussen staan (geen gemeenschappelijke vrienden).
Nu twijfel ik of ik haar een bericht via FB zou moeten sturen. Is dat teveel "stalken"? :p
Natuurlijk gewoon doen! Want kennelijk heb je ze hint nog niet begrepen en moet die nog duidelijker worden na een doodse stilte op je facebook acties naar haar toe. Kijk meteen even waar ze werkt en stuur daar een lief kaartje heen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_167534220
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Natuurlijk gewoon doen! Want kennelijk heb je ze hint nog niet begrepen en moet die nog duidelijker worden na een doodse stilte op je facebook acties naar haar toe. Kijk meteen even waar ze werkt en stuur daar een lief kaartje heen.
Soms hebben 2 weken geen reactie geven een goede reden. Meestal is het dan einde oefening en is het beter om het er dan bij te laten...

Al heb ik ooit eens iemand benaderd via LinkedIn, met succes.
  donderdag 22 december 2016 @ 20:57:12 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167534739
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Soms hebben 2 weken geen reactie geven een goede reden. Meestal is het dan einde oefening en is het beter om het er dan bij te laten...

Al heb ik ooit eens iemand benaderd via LinkedIn, met succes.

Godverdomme, daar ging mijn koffie _O- _O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167538496
Hoi!
Na een jaar niets ga ik ook weer eens daten. Tinder laat ik even voor wat t is, ik heb me ingeschreven voor speeddaten. Iets met een goed voornemen voor 2017.

Zijn hier mensen die dit al eens gedaan hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 22-12-2016 22:36:47 ]
  vrijdag 23 december 2016 @ 13:13:21 #217
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167549904
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi!
Na een jaar niets ga ik ook weer eens daten. Tinder laat ik even voor wat t is, ik heb me ingeschreven voor speeddaten. Iets met een goed voornemen voor 2017.

Zijn hier mensen die dit al eens gedaan hebben?

jup. Ik heb het gedaan :)
  vrijdag 23 december 2016 @ 13:33:17 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167550327
Yup, matige ervaringen.
Doe t enkel nog heel af en toe als t gratis is. Helaas komt dan ook meestal dezelfde jongen die blijkbaar z'n heil ook niet kan vinden.
  vrijdag 23 december 2016 @ 13:46:12 #219
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167550576
Deze week weer twee dates gehad:

- Date 1: Was bij een dame thuis. Leuke sociale kletskous met humor, maar qua uiterlijk niet mijn type. Het was verder een gezellige avond en we spreken misschien binnenkort vriendschappelijk wat af.

- Date 2: Uit eten met een Braziliaanse. Echt een bloedmooie meid, maar ik moest de woorden uit haar trekken, het gesprek ging wat moeizaam, dus ik had het idee dat zij mij helemaal niks vond. Verrassend genoeg op het einde nog wel een tijdje gezoend. En eenmaal thuis kreeg ik appjes dat ze het erg leuk en gezellig vond... Maar goed, na de feestdagen gaat ze weer terug, maar ze kwam over een aantal maanden weer hier en wilde dan weer afspreken. Dat zien we tegen die tijd dan wel weer.

Voorlopig ben ik nu wel klaar met daten.
  vrijdag 23 december 2016 @ 13:46:46 #220
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167550585
Doe gewoon vanavond in de kroeg man.

Veel van die kerstborrelaars. Heb iedere avond een stap een speeddate avond. 50 gesprekjes van 3 minuten.
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:07:14 #221
416020 K44S
The bearded man
pi_167550995
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:13 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

jup. Ik heb het gedaan :)
Wat is je ervaring?
Ik heb een vriend belooft om dit samen met hem te gaan doen namelijk :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167551304
Straks een date. Neem haar eerst mee naar een leuk proeflokaaltje voor een wijnproeverij. Daarna tapas eten. :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:28:43 #223
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167551441
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Straks een date. Neem haar eerst mee naar een leuk proeflokaaltje voor een wijnproeverij. Daarna tapas eten. :)
Leuk! Veel plezier!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167551468
thanks ;) Saillant detail: ik drink werkelijk waar nooit wijn. The things you do... :s)

wil het overigens wel leren drinken, dus ach dan maar gelijk zo he :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 december 2016 @ 14:45:00 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167551711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Yup, matige ervaringen.
Doe t enkel nog heel af en toe als t gratis is. Helaas komt dan ook meestal dezelfde jongen die blijkbaar z'n heil ook niet kan vinden.
Loopt er nog wat rond op zo'n avond, of is het slecht voor je gemoedsrust omdat je zelf verreweg de lekkerste en de leukste bent.
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:10:18 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167552148
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Loopt er nog wat rond op zo'n avond, of is het slecht voor je gemoedsrust omdat je zelf verreweg de lekkerste en de leukste bent.
Jij miss wel, ik zeker niet.
Qua vrouwen is t aanbid best divers en goed. (Ten minste qua uiterlijk en kort gesprek wat ik tussendoor heb kunnen doen)
Qua mannen voldoet t wel aan de stereotypering met af en toe een uitzondering. Maar daar gaan alle vrouwen op af, dus trek ik sowieso aan t kortste eind.
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:13:08 #227
47102 Elvi
miemkwien
pi_167552194
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi!
Na een jaar niets ga ik ook weer eens daten. Tinder laat ik even voor wat t is, ik heb me ingeschreven voor speeddaten. Iets met een goed voornemen voor 2017.

Zijn hier mensen die dit al eens gedaan hebben?

Oh bestaat speeddaten nog :D lijkt me ook wel leuk. Waar schrijf je je in dan?
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:14:42 #228
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167552213
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij miss wel, ik zeker niet.
Qua vrouwen is t aanbid best divers en goed. (Ten minste qua uiterlijk en kort gesprek wat ik tussendoor heb kunnen doen)
Qua mannen voldoet t wel aan de stereotypering met af en toe een uitzondering. Maar daar gaan alle vrouwen op af, dus trek ik sowieso aan t kortste eind.
aahhhwwww

Maare voor mij persoonlijk was het wel een succes. paar jaar geleden gedaan en aardig wat matches moet ik zeggen. Viel mij niet tegen :D Nog een tijd met eentje gedate ook. Daarna nog een keer gedaan en dat was dan weer een drama. Probleem was ook dat de sfeer bij de tweede keer ruk was.In zo'n zaaltje waar ze ook bedrijfsvergaderingen houden, iedereen aan een tafeltje, fel licht :') Eerste keer was in de een kroeg dus toch wat gezelliger allemaal
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 december 2016 @ 15:20:44 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167552315
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij miss wel, ik zeker niet.
Qua vrouwen is t aanbid best divers en goed. (Ten minste qua uiterlijk en kort gesprek wat ik tussendoor heb kunnen doen)
Qua mannen voldoet t wel aan de stereotypering met af en toe een uitzondering. Maar daar gaan alle vrouwen op af, dus trek ik sowieso aan t kortste eind.
Klinkt goed. Wanneer gaan we.
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:22:28 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167552337
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klinkt goed. Wanneer gaan we.
Wanneer ik gratis mag :P
pi_167552533
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:46 schreef BeamofLight het volgende:
Doe gewoon vanavond in de kroeg man.

Veel van die kerstborrelaars. Heb iedere avond een stap een speeddate avond. 50 gesprekjes van 3 minuten.
zijn meisjes tijdens de kerst gewilliger
pi_167552604
Er loopt / zit van alles tijdens een speeddate avond, zowel qua mannen als vrouwen. Gewoon doen! Is leuk om een keer mee te maken :D
pi_167552630
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

zijn meisjes tijdens de kerst gewilliger
Alleen wanneer je mee wil naar haar ouders voor kerstdiner.
pi_167552791
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:35 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Alleen wanneer je mee wil naar haar ouders voor kerstdiner.
Daar aangekomen volgieten met drank en meteen volle bak erop en legen die handel 8-)
pi_167552925
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:13 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh bestaat speeddaten nog :D lijkt me ook wel leuk. Waar schrijf je je in dan?
Ik schreef me in bij flitsdate. Maar het is in Eindhoven en ja, ergens ben ik bang een zaal vol maagdelijke autisten in ruitjesbloezen die nog bij moeder wonen aan te treffen. Maar hopelijk valt t mee.

Een vriend van me gaat ook dus als het tegenvalt kan ik 3 minuten bij hem uithuilen.
pi_167552975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:14 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

aahhhwwww [ afbeelding ]

Maare voor mij persoonlijk was het wel een succes. paar jaar geleden gedaan en aardig wat matches moet ik zeggen. Viel mij niet tegen :D Nog een tijd met eentje gedate ook. Daarna nog een keer gedaan en dat was dan weer een drama. Probleem was ook dat de sfeer bij de tweede keer ruk was.In zo'n zaaltje waar ze ook bedrijfsvergaderingen houden, iedereen aan een tafeltje, fel licht :') Eerste keer was in de een kroeg dus toch wat gezelliger allemaal
Degene waar ik heenga is ook in een kroeg, ook wel een aardige kroeg om gewoon wat te gaan drinken dus qua sfeer denk ik dat t wel goed zit.
pi_167553023
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er loopt / zit van alles tijdens een speeddate avond, zowel qua mannen als vrouwen. Gewoon doen! Is leuk om een keer mee te maken :D
Ik heb me al ingeschreven en betaald dus ik ga sowieso wel. Maar ik vind t best spannend. Heb nog nooit zoiets gedaan en ook eerder niet veel gedate. Ik kwam altijd wel een leuke man tegen waar ik een relatie mee kreeg. Na 2,5 jaar single en n jaar niet daten vond ik t wel tijd worden om weer wat rond te gaan kijken maar ik vind nergens mannen van mijn leeftijd.
pi_167553068
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb me al ingeschreven en betaald dus ik ga sowieso wel. Maar ik vind t best spannend. Heb nog nooit zoiets gedaan en ook eerder niet veel gedate. Ik kwam altijd wel een leuke man tegen waar ik een relatie mee kreeg. Na 2,5 jaar single en n jaar niet daten vond ik t wel tijd worden om weer wat rond te gaan kijken maar ik vind nergens mannen van mijn leeftijd.
En wat is je leeftijd? *inb4; dat vraag je niet enzo :z
pi_167553215
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

En wat is je leeftijd? *inb4; dat vraag je niet enzo :z
Pf, t is geen geheim hoor. Ik ben 33.

De meeste mannen van mijn leeftijd die ik tegenkom zijn getrouwd + kinderen en daar kom ik niet aan. En het manvolk dat ik in de kroeg tegenkom is of veel te jong, of gedraagt zich als 23.
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:02:36 #240
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167553219
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik schreef me in bij flitsdate. Maar het is in Eindhoven en ja, ergens ben ik bang een zaal vol maagdelijke autisten in ruitjesbloezen die nog bij moeder wonen aan te treffen. Maar hopelijk valt t mee.

Een vriend van me gaat ook dus als het tegenvalt kan ik 3 minuten bij hem uithuilen.
Ik moet zeggen dat ik het bij mijn eerste speeddate echt superrelaxed vond. ook met mede-mannelijke gangers goede gesprekken gehad. Zaten wel een paar typische types tussen maar over het algemeen normale mannen (en vrouwen) :)

Wat mij wel opviel trouwens: veel vrouwen kwamen met een vriendin. volgens mij erg weinig alleen
pi_167553290
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:02 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het bij mijn eerste speeddate echt superrelaxed vond. ook met mede-mannelijke gangers goede gesprekken gehad. Zaten wel een paar typische types tussen maar over het algemeen normale mannen (en vrouwen) :)

Wat mij wel opviel trouwens: veel vrouwen kwamen met een vriendin. volgens mij erg weinig alleen
Ook typische types hebben natuurlijk hun behoeftes. Vind ik geen punt, maar dat gaan ze van mij niet krijgen. Ik wil liever iemand die een beetje normaal is.
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:07:56 #242
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167553347
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ook typische types hebben natuurlijk hun behoeftes. Vind ik geen punt, maar dat gaan ze van mij niet krijgen. Ik wil liever iemand die een beetje normaal is.
Wat ik bedoel te zeggen: je hoeft niet bang te zijn voor een zaal vol thuiswonende autisten :P Er zijn ook voldoende normale mannen :Y)
pi_167553381
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:07 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen: je hoeft niet bang te zijn voor een zaal vol thuiswonende autisten :P Er zijn ook voldoende normale mannen :Y)
Gelukkig maar!
Nou weet ik wel dat er genoeg normale leuke mannen zijn. Ze zijn alleen vaak al bezet en de single mannen lastig te vinden.
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:11:17 #244
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167553414
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb me al ingeschreven en betaald dus ik ga sowieso wel. Maar ik vind t best spannend. Heb nog nooit zoiets gedaan en ook eerder niet veel gedate. Ik kwam altijd wel een leuke man tegen waar ik een relatie mee kreeg. Na 2,5 jaar single en n jaar niet daten vond ik t wel tijd worden om weer wat rond te gaan kijken maar ik vind nergens mannen van mijn leeftijd.
Heeeeel herkenbaar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167553493
Waarom niet gewoon je kansen spreiden mevrouw?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:22:07 #246
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167553686
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Degene waar ik heenga is ook in een kroeg, ook wel een aardige kroeg om gewoon wat te gaan drinken dus qua sfeer denk ik dat t wel goed zit.
welke kroeg in Eindhoven? En vooral wanneer?
Mag ook in dm, met naakte foto's
pi_167553689
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom niet gewoon je kansen spreiden mevrouw?
En naar t casino?

Ik hoef niet meteen hardcore te gaan daten. Zo'n speeddate lijkt me wel oke om er weer in te komen.

Maar wat zou jij aanraden?
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:25:28 #248
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167553786
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

welke kroeg in Eindhoven? En vooral wanneer?
Mag ook in dm, met naakte foto's
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167553854
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi!
Na een jaar niets ga ik ook weer eens daten. Tinder laat ik even voor wat t is, ik heb me ingeschreven voor speeddaten. Iets met een goed voornemen voor 2017.

Zijn hier mensen die dit al eens gedaan hebben?

Ja 5x in mijn leven.

Aan het eind ben je moe van het lullen. Meeste vrouwen hebben een neiging een interview er van te maken, dus moet je steeds proberen het juist gezellig te maken, als man zijnde.

Maar goed, een vriendin van mij is getrouwd met haar speeddate. Een vriend is nu aan het daten met zijn speeddate :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167553918
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

En naar t casino?

Ik hoef niet meteen hardcore te gaan daten. Zo'n speeddate lijkt me wel oke om er weer in te komen.

Maar wat zou jij aanraden?
Tinder erbij, paiq erbij, happn erbij. Allemaal gratis, allemaal makkelijk in gebruik. Probeer ze 2 weken en als het niets is deinstalleer je de app weer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167554004
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

En naar t casino?

Ik hoef niet meteen hardcore te gaan daten. Zo'n speeddate lijkt me wel oke om er weer in te komen.

Maar wat zou jij aanraden?
Het idee van normale mannen los laten en gewoon open minded contact maken met aantrekkelijke jongens/mannen en dan kom je er zelf achter of ze leuk zijn :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167554170
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

welke kroeg in Eindhoven? En vooral wanneer?
Mag ook in dm, met naakte foto's
Het is in de Wildeman, en naakte foto's?... ik wil je best naakte foto's sturen maar over t algemeen kleed ik mijn foto's niet aan ofzo.
pi_167554232
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tinder erbij, paiq erbij, happn erbij. Allemaal gratis, allemaal makkelijk in gebruik. Probeer ze 2 weken en als het niets is deinstalleer je de app weer.
Paiq heb ik lang lang geleden al eens gebruikt. Vond ik teveel gedoe.

Tinder kostte teveel tijd. Alsin, ik zat daar eens in de week op en zijn al je matches ineens verdwenen omdat je niet elke dag checkt. Maar ik heb n leven enzo en dus niet altijd tijd om te chatten.
pi_167554317
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het idee van normale mannen los laten en gewoon open minded contact maken met aantrekkelijke jongens/mannen en dan kom je er zelf achter of ze leuk zijn :)
Oh zo. Ik snap wat je bedoelt. Mijn opmerking komt voort uit dat ik juist veel mannen heb gedate die heel raar bleken te zijn toen ik ze beter leerde kennen. Mijn sensor is een beetje stuk op dat vlak. ;(

Daarom wil ik wel eens een wat gewonere man daten.
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:46:14 #255
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167554318
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tinder erbij, paiq erbij, happn erbij. Allemaal gratis, allemaal makkelijk in gebruik. Probeer ze 2 weken en als het niets is deinstalleer je de app weer.
happn? :o Is dat wat? Ik ken het niet?
pi_167554472
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Pf, t is geen geheim hoor. Ik ben 33.

De meeste mannen van mijn leeftijd die ik tegenkom zijn getrouwd + kinderen en daar kom ik niet aan. En het manvolk dat ik in de kroeg tegenkom is of veel te jong, of gedraagt zich als 23.
Mooie leeftijd, dicht bij de mijne ;), tevens niet getrouwd en heb ik geen kinderen :)
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:52:15 #257
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167554490
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mooie leeftijd, dicht bij de mijne ;), tevens niet getrouwd en heb ik geen kinderen :)
en jou kennende vind jij Pokemon GO ook helemaal je-van-het! You GO girls.
pi_167554569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:52 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en jou kennende vind jij Pokemon GO ook helemaal je-van-het! You GO girls.
Jij hebt in mijn pohi gespiekt!
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:56:31 #259
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167554596
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Jij hebt in mijn pohi gespiekt!
Dit soort opmerkingen moet je tijdens die speeddate-shit niet maken he. Just saying.
pi_167554664
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen moet je tijdens die speeddate-shit niet maken he. Just saying.
T zou me verbazen als ik daar Fok!ers tegenkom.

Maar uhm, ik zoek wel in de categorie pietsje nerdy. Want anders gaat t niet matchen.

Ik heb iets teveel nerd hobbies ben ik bang.
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:08:30 #261
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167554925
Nerd meld zich.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:08:54 #262
47102 Elvi
miemkwien
pi_167554941
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Nerd meld zich.
Same :P
pi_167555025
8-) daarom zit ik op Fok! Kan ik me af en toe even uitleven en daarna weer terug naar t normale leven. B-)

Maarre ontopic. Ik wil wel daten maar heb best een druk leven. Daarom lijkt zo'n speeddate avond me wel handig maar ook wel leuk. Lekker avondje kletsen en naderhand aangeven met wie je nog wel eens wil kletsen.
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:48:19 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167555880
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Same :P
High five :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:55:36 #265
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167556029
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

High five :)
Zitten hier ook nog niet nerds dan? :P
  vrijdag 23 december 2016 @ 18:18:34 #266
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167556534
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zitten hier ook nog niet nerds dan? :P
Sst.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 23 december 2016 @ 18:25:09 #267
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167556700
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sst.
Okok. Ik ga wel weer verder bouwen aan mijn raket, daten doe ik momenteel toch niet dus heb nu even niets te zoeken hiero :P
pi_167559595
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Oh zo. Ik snap wat je bedoelt. Mijn opmerking komt voort uit dat ik juist veel mannen heb gedate die heel raar bleken te zijn toen ik ze beter leerde kennen. Mijn sensor is een beetje stuk op dat vlak. ;(

Daarom wil ik wel eens een wat gewonere man daten.
Definieer gewone man?
Dat is voor iedereen anders nl :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:31:29 #269
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167560280
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Definieer gewone man?
Dat is voor iedereen anders nl :P
dm da wijf gewoon
pi_167560385
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

dm da wijf gewoon
Fok kennende zit die DM al vol nu
Hell To The Liars
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:40:00 #271
47102 Elvi
miemkwien
pi_167560559
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Oh zo. Ik snap wat je bedoelt. Mijn opmerking komt voort uit dat ik juist veel mannen heb gedate die heel raar bleken te zijn toen ik ze beter leerde kennen. Mijn sensor is een beetje stuk op dat vlak. ;(

Daarom wil ik wel eens een wat gewonere man daten.
Gurl, me too _O-
Een gewone man, lijkt me zo verfrissend _O-

En iedereen maakt wel grappen over "oh dan zit je DM vol" maar ik vind het nog vies tegenvallen :P
pi_167561712
Volgens mij is er ook kerststress op Tinder... in twee dagen tijd 10 matches en de meeste beginnen uit zichzelf te praten.. Zelfs op Happn 2 matches maar die zijn dan weer muisstil :') Na de kerst schijnt drukste tijd te zijn in datingland... *volgend jaar zit ik niet alleen aan de kersttafel!!*

Oh wauw, stuur net 'ik ga zo een foute kerstfilm kijken, kijk je mee?' en over een kwartier staat ze voor de deur :D Ze zei wel meteen geen ONS-type te zijn, maar ik had ook niet verwacht dat ze meteen ja zou zeggen na 2 zinnen... :') Voortaan iets minder spontaan zijn.. nu komt ze zo dus langs haha.

[ Bericht 39% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 23-12-2016 21:15:15 ]
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:46:04 #273
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167563496
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gurl, me too _O-
Een gewone man, lijkt me zo verfrissend _O-

En iedereen maakt wel grappen over "oh dan zit je DM vol" maar ik vind het nog vies tegenvallen :P
Verkapte uitnodiging dus :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:46:37 #274
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167563524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Volgens mij is er ook kerststress op Tinder... in twee dagen tijd 10 matches en de meeste beginnen uit zichzelf te praten.. Zelfs op Happn 2 matches maar die zijn dan weer muisstil :') Na de kerst schijnt drukste tijd te zijn in datingland... *volgend jaar zit ik niet alleen aan de kersttafel!!*

Oh wauw, stuur net 'ik ga zo een foute kerstfilm kijken, kijk je mee?' en over een kwartier staat ze voor de deur :D Ze zei wel meteen geen ONS-type te zijn, maar ik had ook niet verwacht dat ze meteen ja zou zeggen na 2 zinnen... :') Voortaan iets minder spontaan zijn.. nu komt ze zo dus langs haha.
Nou, wat een ramp joh dat ze langskomt.. Of wacht....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_167565187
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Nou, wat een ramp joh dat ze langskomt.. Of wacht....
:D

Voor haar wel, ben ik bang :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167565727
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

:D

Voor haar wel, ben ik bang :{
Het is bijna kerst...wees eens lief.
Hell To The Liars
  vrijdag 23 december 2016 @ 23:48:38 #277
416020 K44S
The bearded man
pi_167568102
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zitten hier ook nog niet nerds dan? :P
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167568195
Iemands DM loopt over nu denk ik. :+
  vrijdag 23 december 2016 @ 23:58:18 #279
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167568390
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 23:48 schreef K44S het volgende:

[..]

Ha! N3rd in denial gespot.
pi_167568866
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

:D

Voor haar wel, ben ik bang :{
Nou zij stemde dus na amper 3 zinnen al in... best bijzonder blijf ik het vinden.

Ze is net weg, inderdaad film gekeken en wat gepraat ondertussen. Verder niks gebeurd.. maar durfde ook niet wat te doen want ze gaf al aan dat het geen Netflix and chill zou worden :P
Qua uiterlijk niet helemaal mijn type maar ze is niet lelijk of volslank, gewoon normaal. Ze is wel zeer relaxed en gewoon lief, dus ben benieuwd of ik nog wat van d'r ga horen na de kerst... van zulke ervaringen wordt ik idd nooit slechter want elk contact is meegenomen en ik hoor van iedereen dat ik blijkbaar betrouwbaar genoeg overkom tussen het 'normale' Tinder volk om meteen maar thuis af te spreken :D

[ Bericht 1% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 24-12-2016 00:29:35 ]
pi_167570955
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Definieer gewone man?
Dat is voor iedereen anders nl :P
Dat is helemaal waar.
Een gewone man... eentje die lief is voor mij? Eentje die zijn leven enigzins op orde heeft. Enigzins sociaal is en voor zichzelf kan zorgen. En die het leuk vind om met mij zombiefilms of science fiction te kijken, te praten over vanalles en het oke vind als ik even om een knuffel vraag omdat ik dat even nodig heb. En ehm... houdt van ontbijtjes op bed? En ergens in zijn grote teen iets van romantisch is? T hoeft allemaal niet zo perfect, zolang het maar werkbaar is. Een pre is als ie snapt van welke dingen ik echt heel blij wordt en die dingetjes doet, maar dat is natuurlijk altijd n kwestie van aanvoelen en elkaar leren kennen.

Ik ben zelf niet de allermakkelijkste, of juist wel. In die zin dat ik het fijn vind om mijn eigen gang te gaan, afspreken met wie ik wil wanneer ik wil, dus ook laat thuiskomen en met vrienden vanalles doen zondee iemand die aan mn been hangt. Maar ik ben wel weer opperloyaal dus als ik afspreek met vriendlief ben ik er en op de momenten dat t uitmaakt ook. Daarbuiten heb ik echt mn eigen leven.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 24-12-2016 03:24:41 ]
pi_167570967
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gurl, me too _O-
Een gewone man, lijkt me zo verfrissend _O-

En iedereen maakt wel grappen over "oh dan zit je DM vol" maar ik vind het nog vies tegenvallen :P
Ja ach ik kan ook niet tteveel eisen want ik heb zel fook echt mijn quirks wel hoor. En mijn dm is vrij rustig gebleven.
pi_167570981
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 00:17 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou zij stemde dus na amper 3 zinnen al in... best bijzonder blijf ik het vinden.

Ze is net weg, inderdaad film gekeken en wat gepraat ondertussen. Verder niks gebeurd.. maar durfde ook niet wat te doen want ze gaf al aan dat het geen Netflix and chill zou worden :P
Qua uiterlijk niet helemaal mijn type maar ze is niet lelijk of volslank, gewoon normaal. Ze is wel zeer relaxed en gewoon lief, dus ben benieuwd of ik nog wat van d'r ga horen na de kerst... van zulke ervaringen wordt ik idd nooit slechter want elk contact is meegenomen en ik hoor van iedereen dat ik blijkbaar betrouwbaar genoeg overkom tussen het 'normale' Tinder volk om meteen maar thuis af te spreken :D
Mooi compliment toch? Fijn dat t leuk was!
pi_167571445
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 03:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Mooi compliment toch? Fijn dat t leuk was!
Ja op zich wel :P Vind het zelf nog steeds best bizar hoeveel meiden er al zijn langsgekomen hier de afgelopen maanden terwijl ik nooit die kant op heb gemoeten voor een eerste date, allemaal oké met dus deze kant opkomen en nog meteen thuis ook.. Het voordeel van deze ultra speeddate is dat ik ook geen verwachtingen had en ik was positief verrast, in het echt was ze leuker :P. Dus op het einde zei ze ook: 'wie weet tot ziens...' en normaal is dat geen goed teken maar nu zitten de kerstdagen er tussen dus gewoon van de week een bericht sturen hoe haar dagen waren en of ze zin heeft om nog eens wat te doen dan weet je genoeg :) En ook eens heerlijk om meteen elkaar te zien ipv eerst eindeloos te appen. Nu was het van: ik ga zo film kijken, toevallig zin om mee te kijken? Voortaan dus gewoon wat sneller dingen voorstellen en dan zien we wel. Beter dan eindeloos appen en dan alsnog geen date hebben :P
  zaterdag 24 december 2016 @ 07:37:33 #285
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167571455
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 03:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar.
Een gewone man... eentje die lief is voor mij? Eentje die zijn leven enigzins op orde heeft. Enigzins sociaal is en voor zichzelf kan zorgen. En die het leuk vind om met mij zombiefilms of science fiction te kijken, te praten over vanalles en het oke vind als ik even om een knuffel vraag omdat ik dat even nodig heb. En ehm... houdt van ontbijtjes op bed? En ergens in zijn grote teen iets van romantisch is? T hoeft allemaal niet zo perfect, zolang het maar werkbaar is. Een pre is als ie snapt van welke dingen ik echt heel blij wordt en die dingetjes doet, maar dat is natuurlijk altijd n kwestie van aanvoelen en elkaar leren kennen.

Ik ben zelf niet de allermakkelijkste, of juist wel. In die zin dat ik het fijn vind om mijn eigen gang te gaan, afspreken met wie ik wil wanneer ik wil, dus ook laat thuiskomen en met vrienden vanalles doen zondee iemand die aan mn been hangt. Maar ik ben wel weer opperloyaal dus als ik afspreek met vriendlief ben ik er en op de momenten dat t uitmaakt ook. Daarbuiten heb ik echt mn eigen leven.
Zombie en SF, daar gaat het mis denk ik ;)

De rest moet toch niet zo moeilijk zijn?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 24 december 2016 @ 07:59:23 #286
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167571510
Zombie en sf is juist tof man.
pi_167571524
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 03:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar.
Een gewone man... eentje die lief is voor mij? Eentje die zijn leven enigzins op orde heeft. Enigzins sociaal is en voor zichzelf kan zorgen. En die het leuk vind om met mij zombiefilms of science fiction te kijken, te praten over vanalles en het oke vind als ik even om een knuffel vraag omdat ik dat even nodig heb. En ehm... houdt van ontbijtjes op bed? En ergens in zijn grote teen iets van romantisch is? T hoeft allemaal niet zo perfect, zolang het maar werkbaar is. Een pre is als ie snapt van welke dingen ik echt heel blij wordt en die dingetjes doet, maar dat is natuurlijk altijd n kwestie van aanvoelen en elkaar leren kennen.

Ik ben zelf niet de allermakkelijkste, of juist wel. In die zin dat ik het fijn vind om mijn eigen gang te gaan, afspreken met wie ik wil wanneer ik wil, dus ook laat thuiskomen en met vrienden vanalles doen zondee iemand die aan mn been hangt. Maar ik ben wel weer opperloyaal dus als ik afspreek met vriendlief ben ik er en op de momenten dat t uitmaakt ook. Daarbuiten heb ik echt mn eigen leven.
lijkt me haalbaar :D
pi_167571943
En ze is weg als match. Nou dat was snel maar waarom ze dan weer moest afsluiten met nou wie weet tot ziens.. en nog niet eens een doei of een reden. Al zit er dus niet meer in dan gisteravond en niks verloren dus.
  zaterdag 24 december 2016 @ 09:17:39 #289
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_167571961
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
En ze is weg als match. Nou dat was snel maar waarom ze dan weer moest afsluiten met nou wie weet tot ziens..
Met tot ziens zegt ze al genoeg toch?! Als in; misschien dat jullie elkaar nog eens ergens tegen komen...
Als ze je leuk vond had ze wel "tot de volgende keer" gezegd of "we moeten nog eens afspreken".
Wil trouwens niet zeggen dat ze het niet gezellig vond, het was alleen geen match voor iets meer. Klaar.

Mijn date van laatst ook definitief gedag gezwaaid. Afgelopen week nog een keer gezien, maar kwam uiteindelijk tot de conclusie dat ik er meer stress dan plezier van had. :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_167571998
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:17 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Met tot ziens zegt ze al genoeg toch?! Als in; misschien dat jullie elkaar nog eens ergens tegen komen...
Als ze je leuk vond had ze wel "tot de volgende keer" gezegd of "we moeten nog eens afspreken".
Wil trouwens niet zeggen dat ze het niet gezellig vond, het was alleen geen match voor iets meer. Klaar.
Jup ook wel eens lekker dit. Blijkbaar vond ze het gezellig want het was geen minuut stil en veel gelachen... Maar ze is wederom de zoveelste die blijkbaar niks romantisch voelt, wel gezellig meer niet. Ze was jonger en had al meteen een fulltime baan na haar studie en ik ben soort van werkloos dus dat als eerste vraag toen ze binnenkwam van zo je moet wel een baan hebben om dit mooie plekje te financieren haha was al iets ongemakkelijk begin haha.. maar goed.
  zaterdag 24 december 2016 @ 09:25:52 #291
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167572033
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:17 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Met tot ziens zegt ze al genoeg toch?! Als in; misschien dat jullie elkaar nog eens ergens tegen komen...
Als ze je leuk vond had ze wel "tot de volgende keer" gezegd of "we moeten nog eens afspreken".
Wil trouwens niet zeggen dat ze het niet gezellig vond, het was alleen geen match voor iets meer. Klaar.

Mijn date van laatst ook definitief gedag gezwaaid. Afgelopen week nog een keer gezien, maar kwam uiteindelijk tot de conclusie dat ik er meer stress dan plezier van had. :{
Het kan ook polsen zijn of de ander je leuk vind. Ik heb met "tot ziens" een flink aantal vervolgdates gehad iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 24 december 2016 @ 09:46:52 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167572215
Mijn collega-date van de 30e is verplaatst naar vanmiddag. Kerstmiddag met vrienden van hem en ook nog 1 andere collega. Vast niet slim, maar ach. Wel zin in een feestje.
  zaterdag 24 december 2016 @ 09:52:06 #293
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_167572259
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het kan ook polsen zijn of de ander je leuk vind. Ik heb met "tot ziens" een flink aantal vervolgdates gehad iig.
Het kan idd wel. Ik vind tot ziens altijd zo zakelijk. Gebruik het zelf nooit en sowieso niet bij iemand die ik nog vaker zou willen zien. Maar ieder zijn ding natuurlijk ;)

D. ik zou me minder druk maken over het feit dat jij nog geen werk hebt en je date wel direct een vaste baan had na haar studie. Als iemand je echt leuk vindt, boeit het echt geen zak hoe en wanneer je die baan gekregen hebt. Als je al jaren werkeloos bent en geen zak uitvoert is het natuurlijk anders, maar je lijkt wel je best te doen. Dus het komt vast goed.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_167572294
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:46 schreef Cue_ het volgende:
Vast niet slim, maar ach. Wel zin in een feestje.
_O_
pi_167572475
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:52 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Het kan idd wel. Ik vind tot ziens altijd zo zakelijk. Gebruik het zelf nooit en sowieso niet bij iemand die ik nog vaker zou willen zien. Maar ieder zijn ding natuurlijk ;)

D. ik zou me minder druk maken over het feit dat jij nog geen werk hebt en je date wel direct een vaste baan had na haar studie. Als iemand je echt leuk vindt, boeit het echt geen zak hoe en wanneer je die baan gekregen hebt. Als je al jaren werkeloos bent en geen zak uitvoert is het natuurlijk anders, maar je lijkt wel je best te doen. Dus het komt vast goed.
Enige voordeel van zoveel dates de laatste tijd is dat ik geen verwachtingen meer heb en nu dus beter om kan gaan met afwijzingen. Ook al blijf ik het een nadeel vinden van zo gemakkelijk daten dat ze dus zomaar de match opheft zonder nog een reden te geven dan de hint dat dit eenmalig was. Voorlopig kan ik dus lekker vrij blijven flirten en afspreken met iedereen.
  zaterdag 24 december 2016 @ 10:22:30 #296
416020 K44S
The bearded man
pi_167572548
quote:
16s.gif Op vrijdag 23 december 2016 23:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ha! N3rd in denial gespot.
Ok, als het gaat om DC/Marvel ben ik best een nerd :@ .

Ok. Ik ga weer ontopic maar ik heb verder niks te melden. :W
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 24 december 2016 @ 10:28:58 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167572671
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:52 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Het kan idd wel. Ik vind tot ziens altijd zo zakelijk. Gebruik het zelf nooit en sowieso niet bij iemand die ik nog vaker zou willen zien. Maar ieder zijn ding natuurlijk ;)

Het was als ik het goed las dan ook "tot ziens wellicht".

Als ik dan betekenisvol aangekeken wordt stuur ik kort daarop vaak wel een nieuw voorstel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167572738
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het was als ik het goed las dan ook "tot ziens wellicht".

Als ik dan betekenisvol aangekeken wordt stuur ik kort daarop vaak wel een nieuw voorstel.
Die kans kreeg ik dus niet.. vanmorgen wat gestuurd en toen ik net voor eventueel antwoord wou kijken was ze gevlogen en aangezien we na 3 zinnen al hebben afgesproken verder geen telefoonnummer van haar.. en om haar nou op Facebook te gaan spammen heeft ze ook geen behoefte aan.
pi_167572825
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 07:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja op zich wel :P Vind het zelf nog steeds best bizar hoeveel meiden er al zijn langsgekomen hier de afgelopen maanden terwijl ik nooit die kant op heb gemoeten voor een eerste date, allemaal oké met dus deze kant opkomen en nog meteen thuis ook.. Het voordeel van deze ultra speeddate is dat ik ook geen verwachtingen had en ik was positief verrast, in het echt was ze leuker :P. Dus op het einde zei ze ook: 'wie weet tot ziens...' en normaal is dat geen goed teken maar nu zitten de kerstdagen er tussen dus gewoon van de week een bericht sturen hoe haar dagen waren en of ze zin heeft om nog eens wat te doen dan weet je genoeg :) En ook eens heerlijk om meteen elkaar te zien ipv eerst eindeloos te appen. Nu was het van: ik ga zo film kijken, toevallig zin om mee te kijken? Voortaan dus gewoon wat sneller dingen voorstellen en dan zien we wel. Beter dan eindeloos appen en dan alsnog geen date hebben :P
Dat klinkt idd wel goed. En sowieso is weken appen denk ik niet de beste manier. Dan heb je al allerlei verwachtingen van elkaar en kan t haast alleen maar tegenvallen.
pi_167572859
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 07:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Zombie en SF, daar gaat het mis denk ik ;)

De rest moet toch niet zo moeilijk zijn?
Ik kijk ook wel andere films hoor. En sf kan ook met vrienden. Maar zombiefilms wil ik niet alleen kijken. Dan kan ik namelijk niet slapen erna.
pi_167572871
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
En ze is weg als match. Nou dat was snel maar waarom ze dan weer moest afsluiten met nou wie weet tot ziens.. en nog niet eens een doei of een reden. Al zit er dus niet meer in dan gisteravond en niks verloren dus.
-O-
Jammer zeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')