Een veldfles is toch per definitie open én deelbaar met meerderequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:35 schreef Veldfles het volgende:
* Veldfles meld zich
Ik lurk al eventjes mee, maar wil nu ook meeposten.
Ik ben getrouwd, maar heb een open relatie. Al valt t daten me flink tegen, zoals zovelen is het aantal matches/berichten niet heel erg hoog.
Ik heb ook een beetje moeite met ee profiel inelkaar knutselen, dus daar moet ik nog mee aan de slag.
Ik heb het dus niet gered tot stap 4 maar dan spreekt ie zichzelf wel tegenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Mwa, het zijn gewoon dingen die je in rekening moet houden wanneer je gaat daten. Niet relatie, laat staan een fantastische relatie.
1. Niet wanhopig zijn. De stelling om overvloed creëren is raar want als je zelf als man schaarste hebt kan je dat niet opeens 1,2,3 poef! Ladykiller wordenEn hij doet nu net of alle mannen die een paar jaar single zijn, gedoemd zijn om alleen te sterven want ze denken niet meer helder.
![]()
2. Beetje datingervaring is handig om uit te maken wat je precies wilt. Maar dan zou hij beter vertellen over het feit dat je door gestrande dates kan leren over de andere én jezelf.
3. 'De ballen uit je broek neuken? ' Whaaat?Haha. Nou mijn ervaring is dat sommige mannen gewoon niet snel uit die fase geraken eenmaal ze erin zitten. Ik zie het niet als een soort van 'oplossing' ertegen om dan volledig te kunnen omschakelen.
4. Niet te kieskeurig zijn als je zelf ook niet zo interessant bent, ok ja.... maar je vooral niet anders voor te doen als je het niet wilt zijn. Dan kan je beter samen lui zijn, pizza eten en niet piekeren over gewicht.
Bij mij in de omgeving op Tinder, helaas heel weinig meiden met een kleurtje...quote:Op woensdag 14 december 2016 07:57 schreef Drug het volgende:
ik merk best vaak dat vrouwen op de eerste foto'd licht lijken, maar achteraan een duidelijke foto posten waarop zichtbaar is dat ze donkerdere huidskleur hebben
Misschien moet je gewoon even verder scrollen in de foto's dus!quote:Op woensdag 14 december 2016 11:27 schreef escalatie het volgende:
[..]
Bij mij in de omgeving op Tinder, helaas heel weinig meiden met een kleurtje...
Ooooh, is dat het!quote:Op woensdag 14 december 2016 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon even verder scrollen in de foto's dus!
Zonnebank-oranje zou je bij sommige vrouwen toch nog wel op een foto moeten kunnen spotten denk ik wanneer je inderdaad tussen de verschillende foto's kijktquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Mwa, het zijn gewoon dingen die je in rekening moet houden wanneer je gaat daten. Niet relatie, laat staan een fantastische relatie.
1. Niet wanhopig zijn. De stelling om overvloed creëren is raar want als je zelf als man schaarste hebt kan je dat niet opeens 1,2,3 poef! Ladykiller wordenEn hij doet nu net of alle mannen die een paar jaar single zijn, gedoemd zijn om alleen te sterven want ze denken niet meer helder.
![]()
2. Beetje datingervaring is handig om uit te maken wat je precies wilt. Maar dan zou hij beter vertellen over het feit dat je door gestrande dates kan leren over de andere én jezelf.
3. 'De ballen uit je broek neuken? ' Whaaat?Haha. Nou mijn ervaring is dat sommige mannen gewoon niet snel uit die fase geraken eenmaal ze erin zitten. Ik zie het niet als een soort van 'oplossing' ertegen om dan volledig te kunnen omschakelen.
4. Niet te kieskeurig zijn als je zelf ook niet zo interessant bent, ok ja.... maar je vooral niet anders voor te doen als je het niet wilt zijn. Dan kan je beter samen lui zijn, pizza eten en niet piekeren over gewicht.
Zou wel handig zijn, althans voor sommige, iemand die je constant ingewikkelde dingen uitlegt, hoe je zelf niet na te denken. Moet meteen aan Cyrano de Bergerac, iemand anders die voor je verteld hoe je chickies moet hosselen omdat je het zelf niet kanquote:Op woensdag 14 december 2016 12:06 schreef K44S het volgende:
[..]![]()
This why i like you.
Waarom maakt men het zo lastig..
Hopelijk gaat het door! Alvast veel plezier!quote:Op woensdag 14 december 2016 13:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Offtopic
Zaterdag speeddaten. Het lijkt door te gaan volgens de site. Nu al 2x afgezegd door de organisatie.
Wel lullig want 1 van die speeddaten heb ik cadeau gegeven (met een cadeaubon). Benieuwd als het weer niet door gaat of ik het geld van de cadeau bon nog terug kan krijgen.
Gewaagd! Je denkt wat D. kan, kan ik beter?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vanavond een thuisdate, eerste ontmoeting
Zo had ik nog niet eens naar mn username gekeken :pquote:Op woensdag 14 december 2016 10:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Een veldfles is toch per definitie open én deelbaar met meerdere![]()
.
OT: gewoon opschrijven zoals je bent, zou er wel bijzetten dat je in een open relatie zit om gezeur (achteraf) te voorkomen.
bereid je maar voor. Dat ga je nog heel veel krijgenquote:Op woensdag 14 december 2016 14:03 schreef Veldfles het volgende:
[..]
Zo had ik nog niet eens naar mn username gekeken :p
En dat vermeld ik idd wel netjes. Al vond iemand het nodig alsnog commentaar te gaan geven :x
Was bij mij wel zo dacht ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:32 schreef Godshand het volgende:
Zaterdag speeddaten. Het lijkt door te gaan volgens de site. Nu al 2x afgezegd door de organisatie.
Wel lullig want 1 van die speeddaten heb ik cadeau gegeven (met een cadeaubon). Benieuwd als het weer niet door gaat of ik het geld van de cadeau bon nog terug kan krijgen.
Oh maar hij zegt dat jonge, intelligente, knappe vrouwen enkel en alleen vallen voor slimme, gepassioneerde, ambitieuze (/rijke), sportieve, gezonde, zelfstandige, zelfzekere, volwassen, werkende mannen met een huis die dingen kan fixen.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet gered tot stap 4 maar dan spreekt ie zichzelf wel tegen
Hij begint namelijk met 'neem geen genoegen met minder, ga voor dat mega WOW meisje' en bij 4 moet je dus niet te kieskeurig zijn
Hoe doe je dat tegelijk?
Omdat liefde lastig is?.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:06 schreef K44S het volgende:
[..]![]()
This why i like you.
Waarom maakt men het zo lastig..
LOL, nee, D. pakt de naïeve jonge dames, ik juist een iets ouderequote:Op woensdag 14 december 2016 13:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewaagd! Je denkt wat D. kan, kan ik beter?
ik woon in da ghettoquote:Op woensdag 14 december 2016 11:27 schreef escalatie het volgende:
[..]
Bij mij in de omgeving op Tinder, helaas heel weinig meiden met een kleurtje...
Heb jij nog een leuke date weten te versieren?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
Alle offtopic weg. Discussie erover is prima prima, maar niet hier. Thanks.
Misschien te voorbarig? Maar ik weet natuurlijk niet alles. Online-dating zuigtquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:52 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Niet veel, heb dit gereageerd:
Als ik wat zeg/vraag is het antwoord kortaf. als het desinteresse is, trek ik liever die conclusie.
Nee ik ben nog steeds heel overtuigd. Ze ontkende het ook niet. Her loss thoquote:Op donderdag 15 december 2016 14:31 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Misschien te voorbarig? Maar ik weet natuurlijk niet alles. Online-dating zuigt
Als ze het ontkende had je haar dan geloofd?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Nee ik ben nog steeds heel overtuigd. Ze ontkende het ook niet. Her loss tho
nee, eerlijk gezegd niet. Anders had ik het ws ook niet gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Als ze het ontkende had je haar dan geloofd?
Godverdomme gastquote:Op woensdag 14 december 2016 20:27 schreef K44S het volgende:
Ondanks dat ik tinder had afgezworen, heb ik (als het verzetten van een afspraak lukt) volgende week maandag een mini date.
Als je niks zinnigs te melden heb, zeg dan nietsquote:
Vind het grappig hoe je om de maand tinder afzweert en er elke keer bij terug komtquote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden heb, zeg dan niets
livin' on the edgequote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb volgens mij de 30e een date met een collega
Mooi dat je het grappig vindt.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het grappig hoe je om de maand tinder afzweert en er elke keer bij terug komt
Die ene?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Weet je niet zeker of je een date hebt, of weet je niet zeker of het een collega is?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Het is zeker een collega, ben zelf niet zo snel van iets een date te noemen.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:33 schreef DrMarten het volgende:
Weet je niet zeker of je een date hebt, of weet je niet zeker of het een collega is?
Vroegtijdig vuurwerk dus.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is zeker een collega, ben zelf niet zo snel van iets een date te noemen.
Maar de 30e duurt nog even, dus alles kan nog veranderen.
Welnee, komt wel goed ouwequote:Op donderdag 15 december 2016 17:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of een verlaat verschrikkelijke kerst
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb helaas, alweer, andere dingen aan m'n hoofd
Zijn insteek wellicht wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, dat is absoluut niet mijn insteek.
Leuk als het klikt, evt zoenen. Meer niet.
Dan heeft ie nog twee extra blauwe ballen voor in z'n boomquote:Op donderdag 15 december 2016 19:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn insteek wellicht wel.
Snap juh um?
Deze vrouwquote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog twee extra blauwe ballen voor in z'n boom
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog twee extra blauwe ballen voor in z'n boom
... rijmt op kenauquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |