Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen.
Leuk als in uiterlijk of laten en doen?quote:Op donderdag 16 april 2026 16:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Als de persoon zelf al niet leuk is dan zou ik die al helemaal niet aan mijn lijf willen hebben.
Kan me niet heugen dat ik het met heb gedaan eigenlijk.quote:Op donderdag 16 april 2026 09:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jup, hoef geen souvenirs mee te nemen
Laten en doen. Karakter is het belangrijkste.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Leuk als in uiterlijk of laten en doen?
Misschien was het een blind datequote:Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Laten en doen. Karakter is het belangrijkste.
Uiterlijk: dat is meestal wel al ok bevonden, anders was er geen date hè?
Dit snap ik wel. Jij pakt ze toch in. Letterlijk.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:09 schreef Wrapster het volgende:
Uiterlijk is voor mij niet belangrijk (...).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je Chad of niet?quote:Op donderdag 16 april 2026 16:10 schreef incel het volgende:
Moet je tegenwoordig echt betalen om matches te krijgen of kan je nog steeds gegund zijn?
quote:Op donderdag 16 april 2026 22:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dit snap ik wel. Jij pakt ze toch in. Letterlijk.Klopt, ik maak er hoe dan ook mooie mummies vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis nog wel te doen maar je moet echt een stuk harder werken voor een date dan 5 jaar geleden, de gloriedagen liggen wel achter onsquote:Op donderdag 16 april 2026 16:10 schreef incel het volgende:
Zijn datingsapps nog een beetje chill dan tegenwoordig? Ik heb een vriendin dus ja ik kan er niet echt op zitten. Maar zat er al bijna 2 jaar geleden voor het laatst op en toen begon het echt al ruk te worden. Moet je tegenwoordig echt betalen om matches te krijgen of kan je nog steeds gegund zijn? Tijdens corona was het wel super chill weet ik nog.
Tijdje terug OkCupid weer eens geïnstalleerd en een profiel aangemaakt. Helaas zitten veel functies tegenwoordig achter een betaalmuur en heb je (als je er geen geld aan wilt spenderen) een erg uitgeklede app met weinig functionaliteit.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tis nog wel te doen maar je moet echt een stuk harder werken voor een date dan 5 jaar geleden, de gloriedagen liggen wel achter ons
Jawel maar niet meer echt zo erg als vroeger. Ben meer lui geworden. Dus ben vooral chad qua karakter en handelen en niet zo zeer qua uiterlijkquote:
Ja ik volg het soms een beetje en hoor mensen echt klagen. Zeggen het is niet meer leuk, moet betalen en krijg nooit matches en zo. Ik vond het tijdens covid echt super chill gaan maar de laatste jaren dat ik er op zat was het echt huilen met de pet op. Tinder en Bumble waren helemaal dood. Had meer succes op Badoo.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tis nog wel te doen maar je moet echt een stuk harder werken voor een date dan 5 jaar geleden, de gloriedagen liggen wel achter ons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |