Deze niet. Deze puppy is geboren in een arm land, geadopteerd naar Nederland en heeft nogal wat issues.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Deze niet. Deze puppy is geboren in een arm land, geadopteerd naar Nederland en heeft nogal wat issues.
Misschien komt dat als het korte rokjes seizoen weer aangebroken is?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:44 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens mij ben ik best saai, want ik heb totaal niet iets als "lentekriebels" dat ik ineens als een bronstige eland op pad wil de natuur in.
Nee maar het klonk zo grappigquote:
Ik ben ook best wel grappig zo nu en dan.quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar het klonk zo grappig
quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel grappig zo nu en dan.![]()
Ook goed.quote:
Leeftijd is maar een getal. Getrainde man met jaren ervaringquote:Op woensdag 25 maart 2026 09:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ben je een afgetrainde 20 something year old?
Ha! Op mijn telefoon zijn het juist de vrouwen die erg actief zijn (ja, dat kan ook ^^). Gezellig, maar daar doen we niets mee.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Het jeukt al bij een hele hoop mannen als ik zo eens naar m'n telefoon kijk.
Geloof ik ook meteen hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:21 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ha! Op mijn telefoon zijn het juist de vrouwen die erg actief zijn (ja, dat kan ook ^^). Gezellig, maar daar doen we niets mee.
Die moet je me ff uitleggen, je bent matches aan het sparen op tinder?quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:21 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ha! Op mijn telefoon zijn het juist de vrouwen die erg actief zijn (ja, dat kan ook ^^). Gezellig, maar daar doen we niets mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |