Goedquote:
Donna is van de marktquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Goed! Lekker genoten van de hittegolf
En met jou dan? Waar zijn je avonturen gebleven?
Hittegolven zijn niet mijn ding, maar ik ben idd van de markt. Haha!quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Goed! Lekker genoten van de hittegolf
En met jou dan? Waar zijn je avonturen gebleven?
Ja gelukkig wel! Alleen werd mij gevraagd waar m'n avonturen gebleven zijn. 😊quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog een paar miljoen andere vrouwen dan Donna in Nederland aanwezig
Waar al die mensen zich toch mee bemoeien hequote:Op woensdag 1 juli 2026 11:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel! Alleen werd mij gevraagd waar m'n avonturen gebleven zijn. 😊
Stapje voor stapjequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:26 schreef Chandler het volgende:
Geen avonturen te melden nog, al begin ik er wel iets meer voor open te staan...
Ja, want het is wel handig als m'n ex niet de boventoon voert in mijn bovenkamer!quote:
Eruit schoppen, ze betaalt geen huur!quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja, want het is wel handig als m'n ex niet de boventoon voert in mijn bovenkamer!
Klopt, maar deze kraker is hardhandig........quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eruit schoppen, ze betaalt geen huur!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |