nee, eerlijk gezegd niet. Anders had ik het ws ook niet gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Als ze het ontkende had je haar dan geloofd?
Godverdomme gastquote:Op woensdag 14 december 2016 20:27 schreef K44S het volgende:
Ondanks dat ik tinder had afgezworen, heb ik (als het verzetten van een afspraak lukt) volgende week maandag een mini date.
Als je niks zinnigs te melden heb, zeg dan nietsquote:
Vind het grappig hoe je om de maand tinder afzweert en er elke keer bij terug komtquote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden heb, zeg dan niets
livin' on the edgequote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb volgens mij de 30e een date met een collega
Mooi dat je het grappig vindt.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het grappig hoe je om de maand tinder afzweert en er elke keer bij terug komt
Die ene?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Weet je niet zeker of je een date hebt, of weet je niet zeker of het een collega is?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Het is zeker een collega, ben zelf niet zo snel van iets een date te noemen.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:33 schreef DrMarten het volgende:
Weet je niet zeker of je een date hebt, of weet je niet zeker of het een collega is?
Vroegtijdig vuurwerk dus.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is zeker een collega, ben zelf niet zo snel van iets een date te noemen.
Maar de 30e duurt nog even, dus alles kan nog veranderen.
Welnee, komt wel goed ouwequote:Op donderdag 15 december 2016 17:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of een verlaat verschrikkelijke kerst
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb helaas, alweer, andere dingen aan m'n hoofd
Zijn insteek wellicht wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, dat is absoluut niet mijn insteek.
Leuk als het klikt, evt zoenen. Meer niet.
Dan heeft ie nog twee extra blauwe ballen voor in z'n boomquote:Op donderdag 15 december 2016 19:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn insteek wellicht wel.
Snap juh um?
Deze vrouwquote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog twee extra blauwe ballen voor in z'n boom
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog twee extra blauwe ballen voor in z'n boom
... rijmt op kenauquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |