Je had dus niks te vertellen in een stil kaal betonnen hok...quote:Op maandag 12 december 2016 11:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het klopt dat het redelijk stil is hier, maar ik zet zelf ook nooit muziek op dus denk ik daar ook niet zo aan.. Maar voor haar was dus dat een dealbreaker als dat d'r echte reden is ten minste. Mijn huis is al redelijk clean en wel kerstversiering enzo maar het is nu nog vrij kil door de kleuren. Beetje Scandinavische stijl.
hij heeft haar iig niet aan de haak weten te slaanquote:Op maandag 12 december 2016 11:34 schreef avotar het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk wist hij niet .......... te boeien?
[..]
Maar als je zelf nu merkt dat je huis je in de weg staat, overweeg dan elders wat te gaan doen.
Alleen als je er heel hard 'DIT IS BDSM' bij schreeuwt.quote:Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef Molo het volgende:
En ik wil Toto slaan maar dat mag vast weer niet
Oh jaquote:Op maandag 12 december 2016 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen als je er heel hard 'DIT IS BDSM' bij schreeuwt.
Waaromquote:Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef Molo het volgende:
En ik wil Toto slaan maar dat mag vast weer niet
Omdat je op fok overkomt als een leuke gast en volgens mij heb ik weleens een foto van jou gezien en ben je niet lelijk.quote:
Kan natuurlijk zo zijn ja. Nee ik ben ook niet onaardig of creepy o.i.d., ik denk dat ik voor 'vleeskeuringsapps' gewoon tekortschiet.quote:Op maandag 12 december 2016 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat je op fok overkomt als een leuke gast en volgens mij heb ik weleens een foto van jou gezien en ben je niet lelijk.
Dat die apps kut zijn snap ik wel, maar misschien is het jouw medium gewoon niet, het hoeft niet zo te zijn dat jij zelf kut bent
Ik denk dat je met een beetje geduld vanzelf een leuk lief meisje tegen gaat komen.quote:Op maandag 12 december 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zo zijn ja. Nee ik ben ook niet onaardig of creepy o.i.d., ik denk dat ik voor 'vleeskeuringsapps' gewoon tekortschiet.
Ik kan niet bevestigen of je ooit een foto van me gezien hebt, maar ik heb er geen moeite mee om er eentje te posten.
http://imgur.com/SM2pSWu
Ik heb m'n haar overigens niet altijd zo, soms ook wat platter of wat minder omhoog.
Je ziet er gewoon jong uit, verre van lelijk hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zo zijn ja. Nee ik ben ook niet onaardig of creepy o.i.d., ik denk dat ik voor 'vleeskeuringsapps' gewoon tekortschiet.
Ik kan niet bevestigen of je ooit een foto van me gezien hebt, maar ik heb er geen moeite mee om er eentje te posten.
Ik heb m'n haar overigens niet altijd zo, soms ook wat platter of wat minder omhoog.
Dank jequote:Op maandag 12 december 2016 12:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een beetje geduld vanzelf een leuk lief meisje tegen gaat komen.
Je hebt een crash-course Tinder gehad dit weekend johquote:Op maandag 12 december 2016 12:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Je ziet er gewoon jong uit, verre van lelijk hoor.
Misschien heb je er slechte foto's op staan (écht lachen helpt enorm), geen idee.
Ik ben al weet ik hoe lang niet aan het daten en volg deze reeks omdat het vermakelijk is soms, dus weet niks van of Tinder enzo nou echt werkt. Maar je bent geen freak en je ziet er prima uit. Niet zo onzeker zijn over jezelf
Ik lach nooit heel erg op foto's, soms wel eens een glimlachje of zo. Denk dat dat ook deels de onzekerheid is. Maar thanks voor je mening in elk geval.quote:Op maandag 12 december 2016 12:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Je ziet er gewoon jong uit, verre van lelijk hoor.
Misschien heb je er slechte foto's op staan (écht lachen helpt enorm), geen idee.
Ik ben al weet ik hoe lang niet aan het daten en volg deze reeks omdat het vermakelijk is soms, dus weet niks van of Tinder enzo nou echt werkt. Maar je bent geen freak en je ziet er prima uit. Niet zo onzeker zijn over jezelf
Ja maar dat is tóch anders van een anderquote:Op maandag 12 december 2016 12:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt een crash-course Tinder gehad dit weekend joh
En ik heb die twee fotos die je stuurde nu in gebruik genomen. Geen nieuwe match vooralsnog
Nou ja, dat speelt ook zeker mee ja.quote:Op maandag 12 december 2016 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toto, jouw grootste probleem is volgens mij je kont en zelfs daar ga je als een baas mee om.
Hou op met je gemier en het bevestigen van je negatieve gedachten. Voor je het weet ben je Deezer/Syndroom III. Besef je dat je jezelf in charge bent van dat pad.
Je ziet er prima uit. Geen god, maar alleszins datebaar. Zowel je looks als je uitstraling, voor wat ik daar van gezien heb. Sommige vrouwen zullen op je vallen, andere weer niet, net als dat voor iedereen geldt. Je bent ondernemend ingesteld en je leeft je leven volgens mij op een eigen manier.
Allemaal dingen die ontzettend voor je spreken. Trap niet in de val dat dingen die ontbreken je definiëren, want je ziet in deze reeks de praktijkvoorbeelden van hoe je daar geen stap verder mee komt.
Geef je zelf een schop onder je kont en geniet van je leven.
Haar moet sowieso anders.quote:Op maandag 12 december 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahaha, draai om je oren dan maar ja :'Dquote:Op maandag 12 december 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, dat speelt ook zeker mee ja.
Nou ja, zo hoop ik niet te worden nee. Met alle respect. Bedankt voor je feedback iig. Al laat ik die schop onder m'n kont liever even zitten
Het is vooral wat je uitstraalt. Ik zie er ook niet slecht uit, maar als je dan ook uitstraalt dat je zelf niet zeker bent is het wel lastig jezelf te verkopen.quote:Op maandag 12 december 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, dat speelt ook zeker mee ja.
Nou ja, zo hoop ik niet te worden nee. Met alle respect. Bedankt voor je feedback iig. Al laat ik die schop onder m'n kont liever even zitten
quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef Uitgezonderd het volgende:
hij heeft tot nu niks meer gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |