abonnement Unibet Coolblue
pi_153080968



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153080994
De laatste reacties:

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Toch nog weer anders dan die van Bangood die ik had dus.
En zie ik daar naast de powerknop nu een lijntje (breuk?).

[..]

Ja, dat doet hij. Welke integratie met fit :o?!

[..]

Vergeet de douane ook niet :'(!
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

De Mi Fit app werkt nu ook samen met Google Fit sinds deze week. :) En de douane komt dan ook nog ja. :(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153081313
Ook ik heb die blitzwolf vandaag binnengekregen. Kan hem aanraden aan iedereen die meer dan 3 op te laden apparaten heeft (maar dat zullen jullie hier allemaal wel hebben :7 )
pi_153081472
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:49 schreef RobertNL het volgende:
Toch nog weer anders dan die van Bangood die ik had dus.
En zie ik daar naast de powerknop nu een lijntje (breuk?).
Nope geen breukje, is net de lichtval.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153081646
Waar we :')
pi_153081855
Voor degene die te weinig hebben aan 4 poorten :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153082739
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:41 schreef Zspirit het volgende:
Ik wil een snoopdog gpen kopen om ehh kruiden mee te veradampen.
Weet iemand of die van alibuy gewoon echt zijn?
Het scheelt namelijk echt 40 euro ofzo.

Gewoon een Vapormax flowermate 5 van aliexpress halen.

Edit: o die staan er bijna niet meer op, vreemd.

[ Bericht 4% gewijzigd door kikoooooo op 29-05-2015 20:14:04 ]
pi_153086012
Is de kans om invoer + btw te mogen betalen vanuit de VS even hoog als uit China? Of hoger? Sta op t punt om wat van 400$ te bestellen, maar dit houdt me nog tegen.

Denk dat de kans vanuit de VS hoger is of niet?
pi_153086740
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
Is de kans om invoer + btw te mogen betalen vanuit de VS even hoog als uit China? Of hoger? Sta op t punt om wat van 400$ te bestellen, maar dit houdt me nog tegen.

Denk dat de kans vanuit de VS hoger is of niet?
Geen harde feiten, maar ik heb altijd gehoord dat de import van de VS heel streng is altijd.
pi_153087605
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
Is de kans om invoer + btw te mogen betalen vanuit de VS even hoog als uit China? Of hoger? Sta op t punt om wat van 400$ te bestellen, maar dit houdt me nog tegen.

Denk dat de kans vanuit de VS hoger is of niet?
Zeker niet doen :') hang je gegarandeerd aan. Kan je beter naar Amerika vliegen, nog meer kopen ginder en verstoppen in je bagage :P
pi_153088668
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Gewoon een Vapormax flowermate 5 van aliexpress halen.

Edit: o die staan er bijna niet meer op, vreemd.
Ja dat vind ik dus ook jammer!
Tweedehands vind ik niet echt prettig
Gegroet!
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 22:34:28 #12
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153088899
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:39 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die te weinig hebben aan 4 poorten :')
[ afbeelding ]
Komt dit met gratis inboedelverzekering?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 22:57:41 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153089739
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nope geen breukje, is net de lichtval.
Ok, valt mee dus :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:39 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die te weinig hebben aan 4 poorten :')
[ afbeelding ]
Dan liever 2 ankers :')
__
Meer mensen waar Allbuy maar half werkt?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153089953
Allbuy werkt hier ook niet echt soepel...
pi_153094732
Ik had besteld bij allbuy, na 7 dagen nog niks verzonden. Order weer geannuleerd.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 09:26:35 #16
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153095003
Het moet niet gekker worden!

Laatste status:
May 28, 2015
03:27 pm
Leaving the post Air China Post
Guangzhou Terminal

Terwijl hij toen al in NL was! :D
7 Dagen na ontvangst door China Post!
  zaterdag 30 mei 2015 @ 11:14:26 #17
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_153096741
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
Is de kans om invoer + btw te mogen betalen vanuit de VS even hoog als uit China? Of hoger? Sta op t punt om wat van 400$ te bestellen, maar dit houdt me nog tegen.

Denk dat de kans vanuit de VS hoger is of niet?
Mijn vader heeft een keer een xenonkit voor zijn motor uit de VS gehaald, de import kostte nog meer dan dat ding zelf :')
Naar mijn mening geen aanrader dus.
You can't be late if you don't show up.
pi_153097208
De meeste kennen hem wel en hebben al de review van Techmoan gezien natuurlijk, maar voor degene die even wat basis info over de Xiaomi Yi willen lezen:


Misschien vanmiddag even proberen een filmpje te maken met de waterproof case in mijn aquarium :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 30 mei 2015 @ 14:49:56 #19
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153101472
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:36 schreef rene90 het volgende:
De meeste kennen hem wel en hebben al de review van Techmoan gezien natuurlijk, maar voor degene die even wat basis info over de Xiaomi Yi willen lezen:
[ link | afbeelding ]

Misschien vanmiddag even proberen een filmpje te maken met de waterproof case in mijn aquarium :')
Leuke (basis)review :Y Deze hou ik in mijn achterhoofd als verjaarscadeau voor mijn broer.

(En wat een dieptriest volk in de reacties overigens :') )
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_153104323
Gearbest, 13 mei verzonden met Sweden post, vandaag binnen gekregen. Een hoesje voor een tablet. Netjes verpakt verder en blijkbaar kan het dus wel relatief snel met Sweden post :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:38:57 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153104346
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:36 schreef rene90 het volgende:
De meeste kennen hem wel en hebben al de review van Techmoan gezien natuurlijk, maar voor degene die even wat basis info over de Xiaomi Yi willen lezen:
[ link | afbeelding ]

Misschien vanmiddag even proberen een filmpje te maken met de waterproof case in mijn aquarium :')
Leuk stukje weer, goede basisinformatie inderdaad. Maar ik heb hem al :+!

Vandaag binnen:
https://www.allbuy.com/detail/4800

Kon het niet weerstaan het een keer te proberen :+.
H2testw: 17.9MB/s write, 19.3MB/s read en niet corrupt of iets dergelijks. Lijkt dus een prima kaartje :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153104512
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Leuk stukje weer, goede basisinformatie inderdaad. Maar ik heb hem al :+!

Vandaag binnen:
https://www.allbuy.com/detail/4800

Kon het niet weerstaan het een keer te proberen :+.
H2testw: 17.9MB/s write, 19.3MB/s read en niet corrupt of iets dergelijks. Lijkt dus een prima kaartje :D!
Die is dan toch net te langzaam voor de xiaomi cam? Omdat die op 1080p 60gps iets van 24mb/s wegschrijft?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:50:03 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153104597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die is dan toch net te langzaam voor de xiaomi cam? Omdat die op 1080p 60gps iets van 24mb/s wegschrijft?
MB vs Mb toch :P? of doe ik het nu zelf verkeerd :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153105440
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

MB vs Mb toch :P? of doe ik het nu zelf verkeerd :D
klopt. Die cam schijft op 1080 max 35 Mbit ps weg. Dus met 18MB ps zit je wel ruim goed :)
:]
pi_153106715
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef rene90 het volgende:
Gearbest, 13 mei verzonden met Sweden post, vandaag binnen gekregen. Een hoesje voor een tablet. Netjes verpakt verder en blijkbaar kan het dus wel relatief snel met Sweden post :)
Laten we het hopen. Allbuy heeft mijn earson met sweden post verstuurd.
Wel met tracking terwijl ik daar niet voor betaald had :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_153107047
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag binnen:
https://www.allbuy.com/detail/4800

Kon het niet weerstaan het een keer te proberen :+.
H2testw: 17.9MB/s write, 19.3MB/s read en niet corrupt of iets dergelijks. Lijkt dus een prima kaartje :D!
't is dat die van mij al in de IP-camera zit, maar anders kon ik wel even vergelijken met de 64GB variant van mij. Toch mooi dat het goed lijkt; in Nederland ben je voor het allergoedkoopste kaartje al (relatief gezien) veel meer kwijt.
Naast deze Ebay-store dus nog een adres erbij voor goedkoop geheugen.

Overigens ook de NFC-stickers binnengekregen uit Engeland.
25 mei besteld, 26 mei verzonden en vandaag binnen.
Krijg bijna weer vertrouwen in de Britse postservice...

Heb al jaren telefoons met NFC en nu eindelijk dat ook maar eens uitproberen of dat wat is.
Sowieso gaat er een sticker in de auto; maar wat ik met de overige 9 ga doen :') ...

EDIT: Trigger/NFC valt toch vies tegen. Vaak root nodig en bluetooth wil ook niet nog helemaal lukken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 30-05-2015 20:40:40 ]
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:22:04 #27
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_153108463
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 14:49 schreef N22 het volgende:

[..]

Leuke (basis)review :Y Deze hou ik in mijn achterhoofd als verjaarscadeau voor mijn broer.

(En wat een dieptriest volk in de reacties overigens :') )
We kunnen de frontpage maar beter vergeten. Lekker in ons eigen holletje blijven zitten met Chinese spulletjes :Y
pi_153110143
vanmiddag de 10.000mah XPB binnen gekregen via GB
heeft er 12 dagen over gedaan.
heb gecontroleerd op de xiaomi site en hij is echt.
de pb is een kwart kleiner dan de 10.400 versie.
en het viel me gelijk op dat er een langer kabeltje bij zit.
nog steeds een plat kabeltje maar wel met andere connectoren.
pi_153110276
Iemand ervaring met de [url=http://www.**********.net/product918009.html]Escam Ant QF605[/url] ip camera? Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede ip camera (met IR) voor in huis ter beveiliging. Iemand van jullie nog advies/ervaring met een goede cam?

Ever buying mag hier niet genoemd worden?
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:47:17 #30
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153110860
Als dat dezelfde is als de ants cam is het wel een goed dingetje.
pi_153111142
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:29 schreef FreaZ het volgende:
Iemand ervaring met de [url=http://www.**********.net/product918009.html]Escam Ant QF605[/url] ip camera? Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede ip camera (met IR) voor in huis ter beveiliging. Iemand van jullie nog advies/ervaring met een goede cam?

Ever buying mag hier niet genoemd worden?

Iemand heeft die vorige week gekregen en die werkte niet. Als je een paar pagina's terug kijkt zie je de post vanzelf :P
  zaterdag 30 mei 2015 @ 21:20:30 #32
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153111719
Balen, geen free shipping voor de scale...
Starbucks, waar blijf je
pi_153112528
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:16 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 en nog een pilletje extra ervoor :D
http://www.gearbest.com/l(...)_campaign=shareasale
pi_153120560
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 21:53 schreef Jonmen het volgende:

[..]

2 en nog een pilletje extra ervoor :D
http://www.gearbest.com/l(...)_campaign=shareasale
Wauw dat die dingen nog bestaan.
Zon 8 jaar geleden heb ik die besteld bij DX, mooie tijden toen duurde het nog een maand voordat bestellingen binnen kwamen :D
Gegroet!
  zondag 31 mei 2015 @ 10:39:16 #35
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153120624
Goede tijden, toen hier nog de pioniers van het China shoppen zaten :P
pi_153121097
Oh, waar zijn mijn ledpigs eigenlijk :D Ik had er volgens mij ook 1 met logo :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 31 mei 2015 @ 11:59:46 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153122319
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
Oh, waar zijn mijn ledpigs eigenlijk :D Ik had er volgens mij ook 1 met logo :P
Met logo mocht niet O-) .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 21:20 schreef doctor.starbucks het volgende:
Balen, geen free shipping voor de scale...
Tja, kost ze te veel geld natuurlijk :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153123077
Nieuwe bestelling geplaatst een weekje geleden, Display cable to hdmi en xiaomi pistons 3.
Will keep you updated.
Btw heb even zitten kijken voor android media boxes, lees vooral dat de minix x8-h goed is, nog andere opties die ook goed zijn, als iemand hier al ervaring mee heeft?
pi_153123372
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:30 schreef mitchy112 het volgende:
Nieuwe bestelling geplaatst een weekje geleden, Display cable to hdmi en xiaomi pistons 3.
Will keep you updated.
Btw heb even zitten kijken voor android media boxes, lees vooral dat de minix x8-h goed is, nog andere opties die ook goed zijn, als iemand hier al ervaring mee heeft?
Ligt er ook een beetje aan wat je zoekt en waar je het voor gebruiken. Ik zat ook te kijken voor zoiets dergelijks voor Netflix en misschien wat browsen, maar uiteindelijk een Chromecast gekocht en dat is voor mij al voldoende :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153124348
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan wat je zoekt en waar je het voor gebruiken. Ik zat ook te kijken voor zoiets dergelijks voor Netflix en misschien wat browsen, maar uiteindelijk een Chromecast gekocht en dat is voor mij al voldoende :)
Gewoon voor XBMC voornamelijk, maar het moet wel vloeiend beeld zijn, liefst een optische out hebben en natuurlijk Full HD, zonder stotteren.
  zondag 31 mei 2015 @ 13:51:01 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153125098
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 13:22 schreef mitchy112 het volgende:

[..]

Gewoon voor XBMC voornamelijk, maar het moet wel vloeiend beeld zijn, liefst een optische out hebben en natuurlijk Full HD, zonder stotteren.
Boxje met de S812-H chipset pakken inderdaad ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153128871
Zo'n intel nuc is ook leuk, voor de gebruikers met wat meer vereisten. Ook een iets ander prijssegment. Zoek eigenlijk ook nog een fijn stickje o.i.d. die ik als downloadserver kan gebruiken (liefst door lonux erop te flashen).
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 31 mei 2015 @ 16:11:01 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153129239
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:58 schreef relativity het volgende:
Zo'n intel nuc is ook leuk, voor de gebruikers met wat meer vereisten. Ook een iets ander prijssegment. Zoek eigenlijk ook nog een fijn stickje o.i.d. die ik als downloadserver kan gebruiken (liefst door lonux erop te flashen).
Denk dat zo'n atom stickje daar wel voor kan dienen. Externe HDD en booten van USB :Y.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153131938
Foto's




  zondag 31 mei 2015 @ 17:50:19 #45
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153132679


Eens een keer wat anders uit china, een gitaar pedaal. En specifiek een Noise gate gitaar pedaal. Is toch het proberen waard vond ik toen ik 'm bij de new-arrivals langs zag komen. Besteld, snel geshipped en binnen paar weekjes was hij binnen zoals het tegenwoordig met china-post gaat.



De JF-31 Noise Gate is een pedaal dat achtergrondgeluiden filtert. Door in te stellen hoe gevoelig hij hierin moet zijn kan je bepalen hoeveel en tot op zekere hoogte welke geluiden er worden gefilterd. Dit is simpel in te stellen met de "treshold" knop. Je kan de Noise Gate aan en uit zetten met een knopje op het pedaal.

De Noise Gate wordt geleverd in een strakke kartonnen verpakking. Bij het uitpakken bleek dat het apparaat geen bijgeleverde adapter of batterij had. Er zit een klein papiertje in dat in bijna correct Engels(Chinglish) een heel basis beschrijving geeft van het apparaat.


Om de (9V) batterij in het pedaal te plaatsen moet het pedaal aan de achterzijde met vier schroeven worden losgeschroefd. De schroeven zijn echter van lage kwaliteit en een van de schroeven sleet tijdens het opendraaien zo ver door dat deze niet meer los kwam. Na wat wrik en trek werk kreeg ik het pedaal licht beschadigd open.
Na een batterij in het apparaat te plaatsen en het weer dicht te schroeven heb ik hem aangesloten op mijn gitaar. Achtergrond geluiden bleken goed weggefilterd worden, en het pedaal werkt intuïtief. Omdat in de handleiding werd gewaarschuwd dat het pedaal het niet altijd goed deed met een delay effect heb ik hier wat op getest. Het blijkt dat als je de treshhold van de het pedaal heel hoog zet dat het delay effect deels wordt weggefilterd, wat een vreemd geluid ter gevolge heeft. Bij lagere (normale) treshholds was dit probleem nauwelijks ter sprake.

Het knopje om het pedaal aan of uit te switchen werkt aardig, maar voelt niet hoog kwalitatief aan. Het geeft een onbevredigend zacht klikje als hij aan of uit wordt geschakeld. Naast het knopje zit een ledje dat aangeeft of het apparaat aan of uit is. Deze werkt naar behoren.

Verder viel het mij op dat de afwerking van de aluminium casing niet precies over de binnenste elektronica zit, wat het apparaatje een wat slordig uiterlijk geeft als je het van dichterbij bekijkt.





De JF-31 Noise Gate is een leuk apparaatje dat goed achtergrondgeluid blijkt te filtert. De afwerking van het apparaatje blijkt echter niet erg sterk te zijn, waardoor het goedkoop aanvoelt in gebruik. Voor de relatief lage prijs die je voor het apparaatje betaald is het echter een goed pedaaltje.

Het pedaal heb ik bij Lightake vandaan, hier voor 30 dollar. Ze hebben trouwens ook wat andere pedalen en gitaar accessoires op deze pagina. Wil je meer informatie over de andere Joyo muziek producten dan kan je hun officiële pagina even bezoeken hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 31-05-2015 20:56:20 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 31 mei 2015 @ 18:10:13 #46
174940 W00fer
Maar echt
pi_153133269
Afwerking, maarja ergens moet de prijs vandaan komen. Een goed gitaar pedaal kan zo het 3 voudige kosten.

Ik heb wel eens een Ditto Looper in mijn handen gehad (ongeveer zelfde case) en die zit als een huis in elkaar

Friettent dikke Willie, met Willie
pi_153136847
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 16:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Denk dat zo'n atom stickje daar wel voor kan dienen. Externe HDD en booten van USB :Y.
Dat is inderdaad wel een goed idee. Ubuntu headless erop draaien, of misschien xfce (via vnc login). Alleen even kijken welke ik daar het best voor kan gaan gebruiken en waar genoeg voor ontwikkeld wordt + support. Dat vind ik bij Chinese producten toch wel belangrijk.

Aanraders? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_153136901
Dit is toch een razend interessant artikel voor .27 cent ...



https://www.allbuy.com/detail/80580
  zondag 31 mei 2015 @ 20:01:42 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153136945
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:58 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een goed idee. Ubuntu headless erop draaien, of misschien xfce (via vnc login). Alleen even kijken welke ik daar het best voor kan gaan gebruiken en waar genoeg voor ontwikkeld wordt + support. Dat vind ik bij Chinese producten toch wel belangrijk.

Aanraders? :P
Freaktab even raadplegen voor welke de driver packs er zijn. De meeste drivers werken ook op W10 dus dat is al een goed begin.

Dacht dat er voor een aantal boxjes ook Ubuntu builds waren die vanaf de USB draaien, maar welke dat zijn heb ik mij niet in verdiept (MiniX z64 wel als ik mij goed herinner).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153137230
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Freaktab even raadplegen voor welke de driver packs er zijn. De meeste drivers werken ook op W10 dus dat is al een goed begin.

Dacht dat er voor een aantal boxjes ook Ubuntu builds waren die vanaf de USB draaien, maar welke dat zijn heb ik mij niet in verdiept (MiniX z64 wel als ik mij goed herinner).
Zijn allemaal wel vrij prijzig als ik het zo zie. De Minix z64A is al 130 usd en weinig usb poorten (jammergenoeg geen usb3.0).
De pipo x7 ziet er wel leuk uit. Ik ga me er eens meer in verdiepen :) thanks
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_153143281
Die Oral-B tandenborstel opzet-stukjes zijn echt pure aids. Ik had al zo'n vermoeden voor het geld, maar ja met 75 reviews en vrijwel allemaal positief. Mijn ervaring is dus toch wel wat minder, op zich het borsteltje zelf is best prima, past goed en draait gewoon zoals het hoort. Het probleem echter is dat die kop los op het borsteltje zit, dus dat het sowieso wel 1 keer tijdens het poetsen voorkomt dat er een stukje huid tussen die kop en het verlengde van dat borsteltje komt.

Kortom, niet kopen dus. Gaat om deze:
http://www.banggood.com/4(...)Oral-b-p-924719.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 31 mei 2015 @ 22:32:48 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153143392
With free weekmakers for you my fliend!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153143421
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:32 schreef RobertNL het volgende:
With free weekmakers for you my fliend!
Ach misschien worden je tanden er wel witter van. :6
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153143441
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:29 schreef rene90 het volgende:
Die Oral-B tandenborstel opzet-stukjes zijn echt pure aids. Ik had al zo'n vermoeden voor het geld, maar ja met 75 reviews en vrijwel allemaal positief. Mijn ervaring is dus toch wel wat minder, op zich het borsteltje zelf is best prima, past goed en draait gewoon zoals het hoort. Het probleem echter is dat die kop los op het borsteltje zit, dus dat het sowieso wel 1 keer tijdens het poetsen voorkomt dat er een stukje huid tussen die kop en het verlengde van dat borsteltje komt.

Kortom, niet kopen dus. Gaat om deze:
http://www.banggood.com/4(...)Oral-b-p-924719.html
Haha had ook wel zo iets verwacht ja!
Ik vermijd alle china producten die hygiënisch moten zijn als de pest.
of als aids in dit geval.
Gegroet!
  zondag 31 mei 2015 @ 22:40:11 #55
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153143645
I threw them directly to the trash Compared to the original poor quality, toothache

Maar wel 5 sterren geven :') Het is jammer dat er geen betrouwbare leverancier is van goede borstels want er zit stervensveel marge op die dingen.
  zondag 31 mei 2015 @ 23:09:47 #56
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153144596
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:40 schreef Erasmo het volgende:
I threw them directly to the trash Compared to the original poor quality, toothache

Maar wel 5 sterren geven :') Het is jammer dat er geen betrouwbare leverancier is van goede borstels want er zit stervensveel marge op die dingen.
Ik heb zowat twee jaar geleden ofzo voor iets van 20¤ een meerjarenvoorraad van die dingen gescored bij de kassa van de MëdiäMärkt vw. een prijsfoutje :D

[ Bericht 2% gewijzigd door dodge_911 op 31-05-2015 23:18:10 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 31 mei 2015 @ 23:17:19 #57
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_153144831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:29 schreef FreaZ het volgende:
Iemand ervaring met de [url=http://www.**********.net/product918009.html]Escam Ant QF605[/url] ip camera? Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede ip camera (met IR) voor in huis ter beveiliging. Iemand van jullie nog advies/ervaring met een goede cam?

Ever buying mag hier niet genoemd worden?

Deze had ik bij BG besteld.. Waardeloos ding, niet aan te raden.. Camera werd echt ontzettend heet en ik kreeg hem niet aan de praat. Refund gekregen na wat heen en weer gemail, was wel netjes.

Kan natuurlijk ook zijn dat net die van mij niet goed was ;)
  zondag 31 mei 2015 @ 23:51:58 #58
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153145886
Vorige week vrijdag 2 Nillkin 2A micro-USB kabels besteld bij Banggood, gisteren al binnen ^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_153146328
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:29 schreef rene90 het volgende:
Die Oral-B tandenborstel opzet-stukjes zijn echt pure aids. Ik had al zo'n vermoeden voor het geld, maar ja met 75 reviews en vrijwel allemaal positief. Mijn ervaring is dus toch wel wat minder, op zich het borsteltje zelf is best prima, past goed en draait gewoon zoals het hoort. Het probleem echter is dat die kop los op het borsteltje zit, dus dat het sowieso wel 1 keer tijdens het poetsen voorkomt dat er een stukje huid tussen die kop en het verlengde van dat borsteltje komt.

Kortom, niet kopen dus. Gaat om deze:
http://www.banggood.com/4(...)Oral-b-p-924719.html
Ik denk dat je voor zo'n dingen beter eens op AliExpress moet rondkijken :)
pi_153146448
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:00 schreef psz-e het volgende:
Dit is toch een razend interessant artikel voor .27 cent ...

[ afbeelding ]

https://www.allbuy.com/detail/80580
Dat is dit ding: http://www.dx.com/nl/p/17(...)lack-1-x-ag10-173930

quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:17 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Deze had ik bij BG besteld.. Waardeloos ding, niet aan te raden.. Camera werd echt ontzettend heet en ik kreeg hem niet aan de praat. Refund gekregen na wat heen en weer gemail, was wel netjes.

Kan natuurlijk ook zijn dat net die van mij niet goed was ;)
Hmmm, niet gemakkelijk dus om een goed(kope) ip cam met IR en fatsoenlijke resolutie te vinden... ik kan over deze cam ook nog geen enkele review vinden.
pi_153147428
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:15 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Dat is dit ding: http://www.dx.com/nl/p/17(...)lack-1-x-ag10-173930

[..]

Hmmm, niet gemakkelijk dus om een goed(kope) ip cam met IR en fatsoenlijke resolutie te vinden... ik kan over deze cam ook nog geen enkele review vinden.
niet goedkoop, wel goed: Escam HD3100
iets minder hoge resolutie maar wel goedkoper Escam QD300
Over het algemeen krijg die escam's wel goede review.
pi_153148625
Ik ga trouwens nu even de batterij capaciteit van de Xiaomi Yi cam testen, en daarna de batterij die Kingma maakt als imitatie. Kijken wat de uitslagen zijn van de capaciteit.Let you know.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153149486
Als iemand nog die Xiaomi speaker wil uitproberen:

Xiaomi0519 of Mispeaker0527 geeft als het goed is korting op die nieuwe box.

5000 mAh XPB: mi30off
10000 mAh XPB: Mi26off
16000 mAh XPB: power31off

:P
  maandag 1 juni 2015 @ 11:16:17 #64
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_153150547
Ik heb op DE DX een Bluetooth hartslagmeter gekocht voor ¤24. Hierbij doe je eerst een band om je borst waar twee drukkers op zitten die vast zitten aan geleiders die je hartslag meten. Het bluetooth apparaatje klik je vervolgens op de drukkers. Bij aankomst was een van de drukkers van de band los/kapot. Een essentieel onderdeel voor de werking. Ik heb hier melding van gemaakt en nu bieden ze hun excuses en $7 compensatie in mijn account aan. Dit lijkt me niet in verhouding staan, ik wil uiteraard een nieuwe.

Hoe is jullie ervaring met het klachtenmanagement van DEDX? Kwestie van volhouden, of geven ze bij defecten inderdaad niet thuis?

[ Bericht 3% gewijzigd door Coelho op 01-06-2015 11:20:32 (De afkorting van Deal Extreme is uiteraard DX) ]
  maandag 1 juni 2015 @ 11:22:52 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153150679
zou eerst nog even volhouden. En even zoeken op Ebay of er een nieuwe band te vinden is (denk van wel).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153150768
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:18 schreef Kenzi het volgende:
Als iemand nog die Xiaomi speaker wil uitproberen:

Xiaomi0519 of Mispeaker0527 geeft als het goed is korting op die nieuwe box.

5000 mAh XPB: mi30off
10000 mAh XPB: Mi26off
16000 mAh XPB: power31off

:P
thnx Kenzi,
misschien toch maar een 16000mAh bestellen :@
pi_153150989
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:26 schreef julius123 het volgende:

[..]

thnx Kenzi,
misschien toch maar een 16000mAh bestellen :@
dan wel met LEDje erbij en een Mi Fan :P Da's best leuk zo'n verlichte fan op powerbank
pi_153151047
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 04:00 schreef Kenzi het volgende:

[..]

niet goedkoop, wel goed: Escam HD3100
iets minder hoge resolutie maar wel goedkoper Escam QD300
Over het algemeen krijg die escam's wel goede review.
Die HD3100 is way te duur :{
De QC300 ligt qua prijs dan meer in mijn straatje, maar is voor indoors nou niet bepaald goed te verbergen. Vandaar dat die Ants(-like) camera's mij zo leuk leken. Jammer dat de Xiaomi geen IR heeft, want dat maakt hem voor surveillance in huis gelijk nutteloos.
pi_153151106
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:38 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Die HD3100 is way te duur :{
De QC300 ligt qua prijs dan meer in mijn straatje, maar is voor indoors nou niet bepaald goed te verbergen. Vandaar dat die Ants(-like) camera's mij zo leuk leken. Jammer dat de Xiaomi geen IR heeft, want dat maakt hem voor surveillance in huis gelijk nutteloos.
Die Xiaomi heeft geen IR maar schijnt wel redelijk goed te werken in het donker. En er zijn IR lampjes los te krijgen.

Een aantal hier in dit topic hebben dat gedaan, ben alleen ff vergeten wie :@ :@
  maandag 1 juni 2015 @ 11:41:56 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153151134
De HD3100 zou ik ook niet kopen :P. Voor dat geld heb je ook een HKvision camera :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153151153
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:16 schreef Coelho het volgende:
Ik heb op DE DX een Bluetooth hartslagmeter gekocht voor ¤24. Hierbij doe je eerst een band om je borst waar twee drukkers op zitten die vast zitten aan geleiders die je hartslag meten. Het bluetooth apparaatje klik je vervolgens op de drukkers. Bij aankomst was een van de drukkers van de band los/kapot. Een essentieel onderdeel voor de werking. Ik heb hier melding van gemaakt en nu bieden ze hun excuses en $7 compensatie in mijn account aan. Dit lijkt me niet in verhouding staan, ik wil uiteraard een nieuwe.

Hoe is jullie ervaring met het klachtenmanagement van DEDX? Kwestie van volhouden, of geven ze bij defecten inderdaad niet thuis?
Zie DM ;) Even contact gehad met mijn contact bij DX en er komt een oplossing.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153151222
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:18 schreef Kenzi het volgende:
Als iemand nog die Xiaomi speaker wil uitproberen:

Xiaomi0519 of Mispeaker0527 geeft als het goed is korting op die nieuwe box.

5000 mAh XPB: mi30off
10000 mAh XPB: Mi26off
16000 mAh XPB: power31off

:P
Da's de 10400, smeerlap ;).
Als je ook nog een code hebt voor de 10000, I'm in.
pi_153151242
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:18 schreef rene90 het volgende:
Ik ga trouwens nu even de batterij capaciteit van de Xiaomi Yi cam testen, en daarna de batterij die Kingma maakt als imitatie. Kijken wat de uitslagen zijn van de capaciteit.Let you know.
Ik zie je post wel verschijnen in dit topic. Ben er erg benieuwd naar omdat ik zelf ook van plan ben deze te bestellen.
pi_153151302
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:45 schreef Majesty het volgende:

[..]

Da's de 10400, smeerlap ;).
Als je ook nog een code hebt voor de 10000, I'm in.
u vraagt, wij draaien ... of zoiets w/

Mi37off

wie o wie kan er mij een Tefal poffertjespan opsturen? Die dingen zijn hier niet te vinden :'(
pi_153151370
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:48 schreef Kenzi het volgende:
u vraagt, wij draaien ... of zoiets

Mi37off
Die code doet niet bijzonder veel in mijn winkelmandje?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153151390
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien ... of zoiets w/

Mi37off

wie o wie kan er mij een Tefal poffertjespan opsturen? Die dingen zijn hier niet te vinden :'(
Valid coupon volgens TD, maar er gebeurt bar weinig in je winkelwagentje.
pi_153151394
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die code doet niet bijzonder veel in mijn winkelmandje?
:o :@ ik heb eerlijk gezegd de codes nog niet getest. weet alleen dat ze vandaag zijn aangemaakt.
pi_153151572
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:40 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Die Xiaomi heeft geen IR maar schijnt wel redelijk goed te werken in het donker. En er zijn IR lampjes los te krijgen.

Een aantal hier in dit topic hebben dat gedaan, ben alleen ff vergeten wie :@ :@
Dat wordt weer zo'n gepruts... denk dat ik die escam ant maar eens ga proberen binnenkort. Heb toch niks aan de Xiaomi app i.v.m. windows phone en voor 35$ wil ik de gok wel wagen.
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 12:08:57 #79
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153151965
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien ... of zoiets w/

Mi37off

wie o wie kan er mij een Tefal poffertjespan opsturen? Die dingen zijn hier niet te vinden :'(
Wat voor 1 wil je? Zo'n plaat of zo'n omdraaigeval?
Heb volgens mij nog een plaat liggen die ik niet gebruik.
Betaal jij de verzendkosten richting China?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_153152055
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien ... of zoiets w/

Mi37off

wie o wie kan er mij een Tefal poffertjespan opsturen? Die dingen zijn hier niet te vinden :'(
Thanks! :)
Nu wilde ik natuurlijk de fan bij de 16000 bestellen, duss, mocht je hier nu ook een coupon voor hebben ;)
http://www.tinydeal.com/o(...)sb-fan-p-150694.html
Anders bestel ik 'm wel los :)

Die is
pi_153152135
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 12:11 schreef Majesty het volgende:

[..]

Thanks! :)
Nu wilde ik natuurlijk de fan bij de 16000 bestellen, duss, mocht je hier nu ook een coupon voor hebben ;)
http://www.tinydeal.com/o(...)sb-fan-p-150694.html
Anders bestel ik 'm wel los :)

Die is
http://www.banggood.com/O(...)r-Bank-p-953908.html

Is goedkoper bij BG.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 1 juni 2015 @ 12:32:53 #82
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153152744
't Is vandaag XPB leverdag blijkbaar :

De nieuwe 10.000mAh versie binnengekregen, was af fabriek half geladen.
Kwam waarschijnlijk van Geekbuying (had er 4 besteld, bij verschillende shops, dus ik weet het niet zeker)
Staat nu leeg te lopen met 'n MiLed erop, om straks te kunnen testen hoeveel erin gaat en er terug uit komt :)
Vergelijkende pics volgen vanavond :)

En verder wat Sanrenmu EDC spullekes :

Meer voor de handigheid dan de heb :)

en nog twee remotes voor m'n MiLight systeem die ik nog niet had :)


[ Bericht 20% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2015 12:52:49 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153154433
quote:
Hmm goede, de combinatie met fan maakt 'm een stuk duurder.
De link die Kenzi gaf is 'ie 23 inclusief kortingscode: http://www.tinydeal.com/o(...)y-pack-p-140856.html

Toch maar die dan :).
pi_153155141
Vandaag mijn afstudeerscriptie ingeleverd en daarom mag ik van mezelf weer wat leuks bestellen :)
Ik heb nog steeds geen XPB omdat ik laatst een waka waka heb gehad echter is de accu wel heel erg klein.Leuk voor de lamp zelf maar telefoons op laden is nauwelijks de moeite.
Dus ga ik lekker een XPB kopen maar twijfel ik tussen de 16000 en de 10000 versie.
Ik wil eigenlijk mijn iphone 5S er wel 4 a 5 keer mee op kunnen laden.
Gaat dat lukken met die 10000? Sorry is vast al 10 keer gevraagd maar kan het zo snel niet vinden.
Gegroet!
  maandag 1 juni 2015 @ 14:53:36 #85
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153156490
N
quote:
0s.gif [b]Op maandag 1 juni 2015 13:55 schreef Zspirit het volgende:[/b
Gaat dat lukken met die 10000? Sorry is vast al 10 keer gevraagd maar kan het zo snel niet vinden.
Nope, daar ga je toch de 16000 voor moeten hebben...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153156516
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 14:53 schreef dodge_911 het volgende:
N

[..]

Nope, daar ga je toch de 16000 voor moeten hebben...
Mij lijkt juist van wel eerlijk gezegt. De iPhone 5s heeft een 1560 MaH batterij. 10000 / 1560 = 6.nogwat. :)
pi_153156577
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 14:54 schreef igi0n het volgende:

[..]

Mij lijkt juist van wel eerlijk gezegt. De iPhone 5s heeft een 1560 MaH batterij. 10000 / 1560 = 6.nogwat. :)
10.000 heeft op 5.1V 6250mAh (staat er zelfs op)
  maandag 1 juni 2015 @ 14:58:14 #88
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153156609
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 14:54 schreef igi0n het volgende:

[..]

Mij lijkt juist van wel eerlijk gezegt. De iPhone 5s heeft een 1560 MaH batterij. 10000 / 1560 = 6.nogwat. :)
Yeah, sure, ik heb ook maar 16 van die dingen ofzo, wat weet ik er nou van :p *nofi*
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153156625
Op al die vragen kan je toch gewoon even op de xiaomi pagina kijken om de antwoorden heel simpel te zien?

Met betrekking tot de Xiaomi Yi camera batterij wel iets aparts.

Kingma


Originele
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153157492
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 14:58 schreef rene90 het volgende:
Op al die vragen kan je toch gewoon even op de xiaomi pagina kijken om de antwoorden heel simpel te zien?

Met betrekking tot de Xiaomi Yi camera batterij wel iets aparts.

Kingma
[ afbeelding ]

Originele
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.
Mag ik vragen waar je die Kingma batterij vandaan hebt?
pi_153157546
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:30 schreef Thierry92 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit.
Mag ik vragen waar je die Kingma batterij vandaan hebt?
Volgens mij Tinydeal destijds, nu nog maar 4 dollar trouwens :P
http://www.tinydeal.com/n(...)camera-p-147961.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 1 juni 2015 @ 15:46:28 #92
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_153157960
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]


wie o wie kan er mij een Tefal poffertjespan opsturen? Die dingen zijn hier niet te vinden :'(
AliExpress staat er vol mee hoor. De goedkoopste moet je ff zoeken op "Dutch Pancakes Poffertjes Pan Iron Mold" 38$ c_/
  maandag 1 juni 2015 @ 15:48:57 #93
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153158039
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:46 schreef funky_fart het volgende:

[..]

AliExpress staat er vol mee hoor. De goedkoopste moet je ff zoeken op "Dutch Pancakes Poffertjes Pan Iron Mold" 38$ c_/
Hij wil 'n Tefal, geen TengFang :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 1 juni 2015 @ 15:52:40 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153158130
Gewoon ff buienradar volgen en kijken waar hagelbuien zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 juni 2015 @ 15:53:31 #95
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153158164
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:52 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon ff buienradar volgen en kijken waar hagelbuien zijn.
In China?!?? :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 1 juni 2015 @ 15:55:07 #96
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_153158210
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:48 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hij wil 'n Tefal, geen TengFang :D
Poffeltjes zijn poffeltjes hool, niet mekkelen :6
  maandag 1 juni 2015 @ 15:55:59 #97
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153158241
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:55 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Poffeltjes zijn poffeltjes hool, niet mekkelen :6
_O-

On another note : had hier iemand die Xiaomi Scale al binnen?
't Blijft hier kriebelen om zo 'n ding te bestellen, zelfs met de hoge verzendingskosten.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 1 juni 2015 @ 15:57:39 #98
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_153158305
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:52 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon ff buienradar volgen en kijken waar hagelbuien zijn.
Haha, jaren geleden hagelstenen zo groot als golfballen op autodak gekregen. Kon je idd gemakkelijk Poffertjes in maken, gasbrander onder m'n dak en gáán :+
  maandag 1 juni 2015 @ 16:05:04 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153158565
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:57 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Haha, jaren geleden hagelstenen zo groot als golfballen op autodak gekregen. Kon je idd gemakkelijk Poffertjes in maken, gasbrander onder m'n dak en gáán :+
M'n vader had het laatst ook. :P 13 per portie leverde dat dan op.
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:53 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

In China?!?? :)
Teifoen met hagel jonguh! ZONNUH GROOTU HAGEL! BAM!
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:55 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

_O-

On another note : had hier iemand die Xiaomi Scale al binnen?
't Blijft hier kriebelen om zo 'n ding te bestellen, zelfs met de hoge verzendingskosten.
Ha'k ja laten zien toch?

Mja. 't Is een weegschaal... N'espresso. Nothing else. :s)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 juni 2015 @ 16:08:36 #100
429602 julius123
julius123
pi_153158706
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:55 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

_O-

On another note : had hier iemand die Xiaomi Scale al binnen?
't Blijft hier kriebelen om zo 'n ding te bestellen, zelfs met de hoge verzendingskosten.
Scale is onderweg :P
vorige week besteld toen die bij TD in de aanbieding was voor 18 euro
met verzendkosten kwam die op 48 euro.
toch net vakantiegeld gekregen dus what the heck O-)
  maandag 1 juni 2015 @ 16:13:05 #101
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153158839
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:05 schreef shiznuts het volgende:

Ha'k ja laten zien toch?
[ afbeelding ]
Mja. 't Is een weegschaal... N'espresso. Nothing else. :s)
Dat was 2 topics geleden ofzo, mijn geheugen is niet meer van de beste :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 1 juni 2015 @ 16:37:12 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153159649
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:48 schreef Kenzi het volgende:
wie o wie kan er mij een Tefal poffertjespan opsturen? Die dingen zijn hier niet te vinden
Wil je er ook stroopwafels bij :9
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 1 juni 2015 @ 16:45:38 #103
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153159946
XPB Size comparison :

VLNR : 5000mAH, 5200mAh, 10000mAh, 10400mAh, 16000mAh XPB
De 10400 is een donkergrijze versie, al m'n zilveren 10400's heb ik verkocht

Cable comparison :

VLNR : kabeltjes meegeleverd met 16000mAh, 10400mAh, 10000mAh XPB

[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2015 16:56:24 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153160375
De 10000 is dus qua formaat het interessants :) Denk dat ik (wanneer die TD code het weer doet) er ook maar een voor mezelf ga bestellen.
pi_153160595
Iemand had hier een keer een polijstset voor op de boormachine gekocht.
Kan iemand die post terugvinden?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153160667
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:07 schreef Miniem het volgende:
Iemand had hier een keer een polijstset voor op de boormachine gekocht.
Kan iemand die post terugvinden?
Loop even het review topic door, en druk dan naast het getal van de pagina op dat tekentje, dan krijg je alle posts van dat topic op 1 pagina en kan je met ctrl+f makkelijk die post terug vinden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153160731
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Loop even het review topic door, en druk dan naast het getal van de pagina op dat tekentje, dan krijg je alle posts van dat topic op 1 pagina en kan je met ctrl+f makkelijk die post terug vinden.
Ah, wist niet dat die post in het review topic staat?..
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 1 juni 2015 @ 17:13:07 #108
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153160751
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:59 schreef FreaZ het volgende:
De 10000 is dus qua formaat het interessants :) Denk dat ik (wanneer die TD code het weer doet) er ook maar een voor mezelf ga bestellen.
BG heeft 'm zonder coupon al 2¤ goedkoper en met foknlbg gaat er nog eens 80 cent af ofzo...

Het prijsverschil met de 'oude' 10400 versie is bij BG ook heel klein geworden (die oude is op 4 dagen meer dan 2 euro terug gestegen)

[ Bericht 9% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2015 17:18:12 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153160773
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:13 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

BG heeft 'm zonder coupon al 2¤ goedkoper en met foknlbg gaat er nog eens 80 cent af ofzo...
Bij Gearbest was hij 15 dollar met XM1000 (of nog een 0) volgens mij :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 1 juni 2015 @ 17:14:20 #110
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153160790
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bij Gearbest was hij 15 dollar met XM1000 (of nog een 0) volgens mij :)
True, maar dan krijg je 'm via SE post :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153160831
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:14 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

True, maar dan krijg je 'm via SE post :)
Naja, laatst ook SE post met 19 dagen in huis en iets met PostNL direct dat 11 dagen bij de inklaring heeft gelegen en er dus uiteindelijk langer over deed. Dat ene weekje verschil maakt mij niet meer uit eigenlijk :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153161219
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:13 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

BG heeft 'm zonder coupon al 2¤ goedkoper en met foknlbg gaat er nog eens 80 cent af ofzo...

Het prijsverschil met de 'oude' 10400 versie is bij BG ook heel klein geworden (die oude is op 4 dagen meer dan 2 euro terug gestegen)
Die coupon zou (als je op help klikt en de coupon checkt) ~37% korting moeten geven. Op een prijs van 19$ nog wat komt dat toch wel een stukje goedkoper uit. Maar tot op heden werkt hij niet op de 10000 versie...
pi_153161473
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:33 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Die coupon zou (als je op help klikt en de coupon checkt) ~37% korting moeten geven. Op een prijs van 19$ nog wat komt dat toch wel een stukje goedkoper uit. Maar tot op heden werkt hij niet op de 10000 versie...
Ja, ik vraag het me af of het echt zoveel korting is eerlijk gezegd :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153161619
ik zoek de XBP van 16k mAh. Waar vind ik deze het goedkoopst (mét coupon code)??
pi_153161695
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:52 schreef TheSatanSlayer het volgende:
ik zoek de XBP van 16k mAh. Waar vind ik deze het goedkoopst (mét coupon code)??
Kijk even in de OP en ga gewoon de verschillende sites langs, coupons kan je ook in de OP vinden of in dit topic dat je dan even moet doorbladeren :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153161837
Weet iemand waar ik de xiaomi 5000 powerbank nog kan vinden, want vind ze bijna nergens, alleen bij tinydeal, maar die postnl shipping vermijd ik liever.
pi_153162055
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:02 schreef mitchy112 het volgende:
Weet iemand waar ik de xiaomi 5000 powerbank nog kan vinden, want vind ze bijna nergens, alleen bij tinydeal, maar die postnl shipping vermijd ik liever.
Kijk even in de reactie boven je, want je hebt niet op de bekende sites gekeken namelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 1 juni 2015 @ 18:10:36 #118
375927 Halldor
like a boss
pi_153162060
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:02 schreef mitchy112 het volgende:
Weet iemand waar ik de xiaomi 5000 powerbank nog kan vinden, want vind ze bijna nergens, alleen bij tinydeal, maar die postnl shipping vermijd ik liever.
http://chinaprices.us?q=Xiaomi%205000mAh&to=20
pi_153162223
Sorry mannen verkeerd gekeken, en ik had bi de bekende sites gekeken, maar ben er met mijn kop niet bij vind ze nu namelijk wel...
pi_153162235
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:15 schreef mitchy112 het volgende:
Sorry mannen verkeerd gekeken, en ik had bi de bekende sites gekeken, maar ben er met mijn kop niet bij vind ze nu namelijk wel...
Onder xiaomi + 5000 vind je ze op alle bekende sites in ieder geval, en voor coupons kan je ook in de OP terecht ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153162483
Silicon case voor de 10.000 op Ali gehaald voor $2.99 trouwens.
http://www.aliexpress.com(...)ase/32361586719.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 1 juni 2015 @ 18:47:38 #122
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153163115
Is 't vandaag luizakkendag ofzo? :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 1 juni 2015 @ 19:13:16 #123
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153164034
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:40 schreef Erasmo het volgende:
I threw them directly to the trash Compared to the original poor quality, toothache

Maar wel 5 sterren geven :') Het is jammer dat er geen betrouwbare leverancier is van goede borstels want er zit stervensveel marge op die dingen.
Als ie 1 ster had gegeven was de review zonder meer verwijderd. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_153165862
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 14:53 schreef dodge_911 het volgende:
N

[..]

Nope, daar ga je toch de 16000 voor moeten hebben...
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 14:58 schreef rene90 het volgende:
Op al die vragen kan je toch gewoon even op de xiaomi pagina kijken om de antwoorden heel simpel te zien?
Klopt, en ik maar zoeken :|W
Op de site staat 4.5 keer
Aan de fotos te zien ga ik dan mooi voor de 10000.
Gegroet!
  maandag 1 juni 2015 @ 20:42:31 #125
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_153167663
Vorige week donderdag voor het eerst wat besteld bij Wish, ben benieuwd!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_153170689
Mijn SJ4000 is vervangen voor een Xiaomi Yi, ga hem woensdag op de motor testen.

Nu wil ik alleen nog een waterproof case bestellen (niet dat ik met de motor het water in ga :+ ) maar heb ooit gelezen dat hier problemen mee waren? (origineel, imitatie) maar kan het niet meer terug vinden.
  maandag 1 juni 2015 @ 21:48:56 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153170832
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:45 schreef Giel_gssl het volgende:
Mijn SJ4000 is vervangen voor een Xiaomi Yi, ga hem woensdag op de motor testen.

Nu wil ik alleen nog een waterproof case bestellen (niet dat ik met de motor het water in ga :+ ) maar heb ooit gelezen dat hier problemen mee waren? (origineel, imitatie) maar kan het niet meer terug vinden.
De originele is nog niet uit. Wel zijn er / is er een aftermarket case(s) beschikbaar ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153170971
oke thanks, ja zie inderdaad meerdere imitatie cases. iemand wel al ervaring met de imitatie cases?
  maandag 1 juni 2015 @ 21:54:10 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153171045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:52 schreef Giel_gssl het volgende:
oke thanks, ja zie inderdaad meerdere imitatie cases. iemand wel al ervaring met de imitatie cases?
Ja, prima case: http://imgur.com/a/CKjIi
Getest op waterdichtheid en dat was prima :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153171155
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, prima case: http://imgur.com/a/CKjIi
Getest op waterdichtheid en dat was prima :)
Je hebt in de titel Kingma case staan, maar die van jou lijkt me een fake Kingma vergeleken met die van mij? Ik heb echt het merk bovenop staan namelijk en ook een andere achterkant en gebruik van kussentjes.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 1 juni 2015 @ 22:00:07 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153171281
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je hebt in de titel Kingma case staan, maar die van jou lijkt me een fake Kingma vergeleken met die van mij? Ik heb echt het merk bovenop staan namelijk en ook een andere achterkant en gebruik van kussentjes.
Ja, klopt. Aangepast ;).
Overigens wel een prima case, de Xiaomi past perfect en hij is tijdens het testen gewoon waterdicht gebleken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153172395
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:15 schreef FreaZ het volgende:
Hmmm, niet gemakkelijk dus om een goed(kope) ip cam met IR en fatsoenlijke resolutie te vinden... ik kan over deze cam ook nog geen enkele review vinden.
Zoek op Aliexpress naar een Hikvision. Wordt in de EU ook verkocht maar hier zijn ze veel duurder.
Beetje oppassen met firmware (soms staat er een Chinese firmware op die je dan moet omzetten naar een Europese).
Ik heb zelfs een Dome-camera genomen en die bevalt uitstekend (kort reviewtje hier).
Kan opnemen in 1080p maar ook hoger.

Sorteer op Ali op meest verkocht en je komt mooie modellen tegen. Vanaf zo'n $80-90 heb je een thuisgestuurd wat voor die kwaliteit geen geld is.
Moet je 'm alleen wel bekabeld aan je netwerk hangen. Wifi kan ook maar ben je wel aardig wat meer kwijt; wat in mijn geval helaas het geval was (kon 'm hier onmogelijk bekabeld aan netwerk hangen)
  maandag 1 juni 2015 @ 22:32:41 #133
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_153172669
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien ... of zoiets w/

Mi37off

wie o wie kan er mij een Tefal poffertjespan opsturen? Die dingen zijn hier niet te vinden :'(
Iets groots bestellen bij TD en dan via Paypal de poffertjespan gratis terugsturen :7
pi_153173405
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 22:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Iets groots bestellen bij TD en dan via Paypal de poffertjespan gratis terugsturen :7
Op zich geen slecht idee :s)

Wat me nog opviel, je hebt Swiss post en Sweden post. Sweden = SE, Swiss is CH. En de tracking van Swiss is netjes overzichtelijk en ook redelijk snel want hij wordt morgen al aangeboden hier.
quote:
2015-06-01 20:19
NL, Handover to domestic sorting
2015-05-30 14:33
NLAMSA, Arrival at border point of destination country
2015-05-18 17:49
Asendia Hong Kong, Departure from border point of origin country
2015-05-18 17:49
Asendia Hong Kong, Arrival at border point of origin country
2015-05-18 17:49
Asendia Hong Kong, Mailed
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153179089
quote:
12s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:45 schreef dodge_911 het volgende:
XPB Size comparison :
[ afbeelding ]
VLNR : 5000mAH, 5200mAh, 10000mAh, 10400mAh, 16000mAh XPB
De 10400 is een donkergrijze versie, al m'n zilveren 10400's heb ik verkocht
En ik maar een 5000 halen ipv 10000 omdat ie wat makkelijker mee te nemen is. Of is dit een oude ofzo?
pi_153179157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:46 schreef Thierry92 het volgende:

[..]

Ik zie je post wel verschijnen in dit topic. Ben er erg benieuwd naar omdat ik zelf ook van plan ben deze te bestellen.
Ik had vorig topic gepost hoelang de originele accu kon filmen (zonder WiFi). Ik heb m nu aanstaan met de Kinga accu, ben ook benieuwd welke het langer volhoudt.
pi_153179217
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:33 schreef Onufriev het volgende:

[..]

En ik maar een 5000 halen ipv 10000 omdat ie wat makkelijker mee te nemen is. Of is dit een oude ofzo?
er is geen 'oude' 5000 en 10.000. Wel de 5200, die vervangen is door de 5000.

misschien dat we dodge_11 nog even lief aan moeten kijken voor een zijaanzicht.

De 5000 = lipo en vrij dun.
De 5200, 10.000, 10.400 en 16.000 hebben 18650's en zijn dus een stuk dunner.
De ZMI 10.000 is ook een lipo en dun.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:40:38 #138
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153179221
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:33 schreef Onufriev het volgende:

[..]

En ik maar een 5000 halen ipv 10000 omdat ie wat makkelijker mee te nemen is. Of is dit een oude ofzo?
Nope, die 10000 is echt gloednieuw :) Besteld op de dag dat'ie bij BG uit preorder kwam, gisteren aangekomen.
Wel opletten : alleen de 5000mAh is 9,9mm dik, de rest is 22mm dik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef Kenzi het volgende:

[..]
misschien dat we dodge_911 nog even lief aan moeten kijken voor een zijaanzicht.
Ik wacht nog op 'n zilveren XPB10400 voor een fotoreview/comparison :) Heb die van mij per ongeluk allemaal doorverkocht...

[ Bericht 16% gewijzigd door dodge_911 op 02-06-2015 09:50:22 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153179527
mi37off gaat niet werken op de 10000XPB... hij is al met 38% afgeprijsd volgens de klantenservice... naar $19,59....
pi_153179821
17track is kapot :'(

edit: schiet opppp 2015-05-26 14:58 The shipment item is under transportation, Item received for processing 8 dagen is wel erg lang toch :')

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2015 10:10:33 ]
pi_153180141
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Nope, die 10000 is echt gloednieuw :) Besteld op de dag dat'ie bij BG uit preorder kwam, gisteren aangekomen.
Wel opletten : alleen de 5000mAh is 9,9mm dik, de rest is 22mm dik.
Ik dacht een oude 5000, omdat ik hem veel kleiner had verwacht. Maar zoals Kenzi aangaf is die er niet eens.
Misschien scheelt het dat ie dunner is, ik zie het wel. Bedankt.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:48:35 #142
375927 Halldor
like a boss
pi_153180923
quote:
18s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef d4v1d het volgende:
17track is kapot :'(

edit: schiet opppp 2015-05-26 14:58 The shipment item is under transportation, Item received for processing 8 dagen is wel erg lang toch :')
Sweden Post zeker?
pi_153181591
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:48 schreef Halldor het volgende:

[..]

Sweden Post zeker?
jup.
pi_153182915
Zie dat ze bij de Action ook platte kabels hebben.
Maar eens testen.

http://www.action.nl/100-(...)erry-samsung-div-klr
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 2 juni 2015 @ 12:42:13 #145
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153183762
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 12:07 schreef Miniem het volgende:
Zie dat ze bij de Action ook platte kabels hebben.
Maar eens testen.

http://www.action.nl/100-(...)erry-samsung-div-klr
Been there, done that, niet de moeite...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:01:33 #146
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_153184274
Nadeel van kabels die niet origineel zijn is dat ze meestal niet met evenveel MaH laden als bij de echte..
Mijn echte Samsung kabel laad op met iets van 1200 MaH en neppe vaak met 800 ofzo
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_153184405
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 12:42 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Been there, done that, niet de moeite...
Omdat? Ik heb ze nl nog niet eerder gezien.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:06:18 #148
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153184409
1ste runtime test van de nieuwe XPB10000 : 5980mAh
Komt dus aardig in de buurt van wat ze claimen op 5V :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:06 schreef Miniem het volgende:

[..]

Omdat? Ik heb ze nl nog niet eerder gezien.
Dan koop je d'r toch gewoon 1 en test 't zelf.... om dan vast te stellen dat ik toch gelijk heb :p
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153184488
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:06 schreef dodge_911 het volgende:
1ste runtime test van de nieuwe XPB10000 : 5980mAh
Komt dus aardig in de buurt van wat ze claimen op 5V :)

[..]

Dan koop je d'r toch gewoon 1 en test 't zelf.... om dan vast te stellen dat ik toch gelijk heb :p
Ik vraag waarom, het gaat er niet om dat ik gelijk moet hebben.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:41:47 #150
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153185523
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik vraag waarom, het gaat er niet om dat ik gelijk moet hebben.
Waarom is een kabel slecht?
Waarschijnlijk omdat'ie niet genoeg doorlaat?
2A voeding, 2A verbruiker, maar toch maar 1,2A door de kabel meten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef Kenzi het volgende:

[..]
misschien dat we dodge_911 nog even lief aan moeten kijken voor een zijaanzicht.
De zilveren 10400 is deze namiddag binnengekomen, dus :
at your selvice my fliend :

Excuses voor de crappy gelightroomde phonepic, ik duik later deze week nog de studio in voor iets minder snapshotlike pics
Wel handig dat ze 't zo op de achterkant zetten :D

[ Bericht 20% gewijzigd door dodge_911 op 02-06-2015 17:15:44 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153189625
Wow bestelling van Banggood binnen in 5 werkdagen! Dit gaat steeds sneller, me happy :)
pi_153189876
1/4" to 5/8" Adaptor van Ebay binnengekregen (op 15 mei besteld).
Is de thread van de 5/8" adapter anders dan die van de laserwaterpas.

Dan gaat die adapter maar vastgelijmd worden op de waterpas. :')
  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:32:53 #153
366734 dimmak
bitcoin
pi_153190220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:10 schreef Fipotje het volgende:
Wow bestelling van Banggood binnen in 5 werkdagen! Dit gaat steeds sneller, me happy :)
Een vriend wacht al bijna een maand. Ik denk dat het bij de douane ligt :P :(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153190317
Goeie dag voor de euro koers vandaag, ik ga mijn Jiayu S3 maar bestellen *)
pi_153191232
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een vriend wacht al bijna een maand. Ik denk dat het bij de douane ligt :P :(
Kan je gewoon checken natuurlijk, even via twitter de tracking code tweeten naar postnl en je krijgt snel bericht met een 3S code als hij in Nederland is. Bevalt me echt goed dat twitter daarvoor.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153192510
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:37 schreef J.B. het volgende:
Goeie dag voor de euro koers vandaag, ik ga mijn Jiayu S3 maar bestellen *)
Volgens mij is het nog steeds hetzelfde hoor... 1.10
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_153192543
Mn eachine h8 is binnen! 22 mei verzonden, vandaag binnen. Voor 13 euro, ben ik echt amazed hoe goed ie werkt. Het is nog wel mijn eerste quadcopter, dus heb er nog niet echt buiten mee gevlogen. Ben ook nog van plan om er een paar extra batterijtjes bij te halen, want hij vliegt maar rond de 5 minuten. Top ding ^O^ !
pi_153195776
Vandaag de Nillkin bluetooth speaker binnen gekregen, een erg handzaam formaat en ik heb hem natuurlijk vergeleken naast de Earson ER-151(A). Wat ik ervan kan zeggen is dat ik de Nillkin zeker een erg goed ding vind, het is een goed ontworpen en ziet er zeer degelijk uit. Zelfs wat beter dan de Earson op dat gebied. Voorbeeldje is de afsluit dopjes die perfect aansluiten en onderop een rubberen ring zodat hij stevig op tafel kan blijven staan.

Je kan hem verbinden met NFC (heb ik niet), een gewone 3.5mm jack en bluetooth, die laatste heb ik gekozen. Qua geluid vind ik hem wat helderder klinken dan de Earson, dat maakt dat in bepaalde song het wat 'scheller' klinkt maar ik ervaar dit over het algemeen wat beter dan de Earson die ik juist op een aantal gebieden weer te vol/dof vind klinken waardoor je de verschillen minder lekker hoort.

Het volume is ook in orde, hij vervormd maar erg weinig en alleen op het allerhoogste merk je er iet van, maar dat heeft de Earson natuurlijk ook. De handsfree functie kan praktisch zijn voor Skype gesprekken wat ik ook nog later even zal proberen. Kortom, tevreden met dit dingetje, kan hem ook best wel adviseren voor die $24 en denk dat ik hem eerder zal pakken dan de Earson vanwege het kleinere formaat (kan nog even kijken of ik een coupon kan regelen).
Linkje naar de Nillkin




[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 02-06-2015 19:43:46 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153196096
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:36 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik had vorig topic gepost hoelang de originele accu kon filmen (zonder WiFi). Ik heb m nu aanstaan met de Kinga accu, ben ook benieuwd welke het langer volhoudt.
Met die accu van Kingma heb ik 76 minuten kunnen filmen, net iets minder dus dan de 83 minuten van de originele accu.
pi_153198313
Mooi ding hoor! Gaat hij harder of net zo hard als de Earson?
Gegroet!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:54:10 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_153198743
De vraag om een goede laser waterpas komt hier regelmatig langs.
Morgen bij de Aldi 40 euro, lijkt me geen slechte deal.



http://www.aldi.nl/aldi_laserwaterpas_48_5_16082_26235.html
pi_153198892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:43 schreef Zspirit het volgende:
Mooi ding hoor! Gaat hij harder of net zo hard als de Earson?
Vergelijkbaar, de Earson lijkt wat harder te kunnen, maar dan wordt het gelijk wat minder mooi. Als ik beide setjes op de max zet dat het nog goed klinkt zijn ze vrijwel gelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153198935
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Vergelijkbaar, de Earson lijkt wat harder te kunnen, maar dan wordt het gelijk wat minder mooi. Als ik beide setjes op de max zet dat het nog goed klinkt zijn ze vrijwel gelijk.
En wat is het volume over 3.5mm? Bij de Earson is dat nl vrij zacht.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153199036
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

En wat is het volume over 3.5mm? Bij de Earson is dat nl vrij zacht.
Bij de Nillkin ook, heb dat eigenlijk bij de meeste speakers wel ervaren dat bluetooth het hoogste geluid geeft. Weet niet waar dat aan ligt eigenlijk, gehoorbescherming die is ingebouwd in Android?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153199724
Iemand nog een link voor de engelse app voor de xiaomi ip camera?
pi_153199869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bij de Nillkin ook, heb dat eigenlijk bij de meeste speakers wel ervaren dat bluetooth het hoogste geluid geeft. Weet niet waar dat aan ligt eigenlijk, gehoorbescherming die is ingebouwd in Android?
Stom is dat, met 3.5mm gaat de batterij nl langer mee van beide apparaten. Is op vakantie met weinig stopcontacten wel handig.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153199946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Stom is dat, met 3.5mm gaat de batterij nl langer mee van beide apparaten. Is op vakantie met weinig stopcontacten wel handig.
Ja ik heb ook geen idee, kan hem morgen avond wel op een normaal volume op bluetooth laten draaien om te kijken hoe lang hij meegaat?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153200027
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja ik heb ook geen idee, kan hem morgen avond wel op een normaal volume op bluetooth laten draaien om te kijken hoe lang hij meegaat?
Is voor mij niet nodig, toch bedankt ;)
Wel interessant als je een coupon kan regelen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153200105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:25 schreef Miniem het volgende:
Wel interessant als je een coupon kan regelen.
Daar kom ik nog wel op terug of dat is gelukt morgen ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 2 juni 2015 @ 21:35:46 #170
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153200491
TinyDeal nog steeds de goedkoopste met de Xiaomi LED? :D
pi_153200671
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:35 schreef Goddelijker het volgende:
TinyDeal nog steeds de goedkoopste met de Xiaomi LED? :D
93 cent op allbuy.com, veel goedkoper :D
  dinsdag 2 juni 2015 @ 21:49:25 #172
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153201062
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:40 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

93 cent op allbuy.com, veel goedkoper :D
Meteen maar 2 LED's en de ventilator gekocht. _O-
  dinsdag 2 juni 2015 @ 22:02:02 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_153201594
Fiio binnen! 8-)

  dinsdag 2 juni 2015 @ 22:07:47 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153201848
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:16 schreef Coelho het volgende:
Ik heb op DE DX een Bluetooth hartslagmeter gekocht voor ¤24. Hierbij doe je eerst een band om je borst waar twee drukkers op zitten die vast zitten aan geleiders die je hartslag meten. Het bluetooth apparaatje klik je vervolgens op de drukkers. Bij aankomst was een van de drukkers van de band los/kapot. Een essentieel onderdeel voor de werking. Ik heb hier melding van gemaakt en nu bieden ze hun excuses en $7 compensatie in mijn account aan. Dit lijkt me niet in verhouding staan, ik wil uiteraard een nieuwe.

Hoe is jullie ervaring met het klachtenmanagement van DEDX? Kwestie van volhouden, of geven ze bij defecten inderdaad niet thuis?
https://www.allbuy.com/detail/52270

Dit wat? Aansturen op een refund ter hoogte van dat bedrag zou ik dan doen :P (mits het past).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153202175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

https://www.allbuy.com/detail/52270

Dit wat? Aansturen op een refund ter hoogte van dat bedrag zou ik dan doen :P (mits het past).
Heb het al opgepakt met hem ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153202255
Thanks, de earson is op vol volume bij mij 9 uur(!) meegegaan met gewoon audiojack.
https://www.allbuy.com/detail/131621

Mooi ding dit zeg!
Heb het totaal niet nodig maar past wel mooi naast een imac!

https://www.allbuy.com/detail/19089
Denken jullie dat dit de echt pistons zijn?
Het staat nergens maar wel erg goedkoop :)
Gegroet!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 22:21:12 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153202427
for Xiaomi :N
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 juni 2015 @ 23:01:58 #178
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153204242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef monkeybrain het volgende:
Fiio binnen! 8-)

[ afbeelding ]
En pronken met China-schoenen. _O-
pi_153204307
Zit te denken om de Bluedio I4 te kopen voor het sporten:


Heeft iemand hier ervaring mee? Of als er een beter alternatief is hoor ik het ook graag natuurlijk,
pi_153204388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:03 schreef MineraalWater het volgende:
Zit te denken om de Bluedio I4 te kopen voor het sporten:
[ afbeelding ]

Heeft iemand hier ervaring mee? Of als er een beter alternatief is hoor ik het ook graag natuurlijk,
Sansa clip?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153204596
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

Sansa clip?
Nouja, Ik wil eigenlijk via mijn mobiel de muziek streamen en dat ik mijn eigen IEMS kan gebruiken zonder dat ik een mobiel van 5+" in mn broekzak moet doen en dat er bijv een dumbell of iets op valt (want je weet maar nooit, Is al een keer bijna gebeurd :') ). Vind het niet fijn zo'n mp3 spelertje, Heb ik ook al een keer gekocht.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 23:46:19 #182
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153206111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Nouja, Ik wil eigenlijk via mijn mobiel de muziek streamen en dat ik mijn eigen IEMS kan gebruiken zonder dat ik een mobiel van 5+" in mn broekzak moet doen en dat er bijv een dumbell of iets op valt (want je weet maar nooit, Is al een keer bijna gebeurd :') ). Vind het niet fijn zo'n mp3 spelertje, Heb ik ook al een keer gekocht.
Bluedio i6
Die's wat nieuwer dan de i4 die jij noemde. Want, immers, audio is technologie :)
Gebruik 'm zelf in combo met Pistons V3

Werd mij uiterst warm aanbevolen door unser aller shiz.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153208314
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:40 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

93 cent op allbuy.com, veel goedkoper :D
Onder de inkoopprijs. Grote kans dat het neppers zijn. :P
pi_153209624
Vers van de pers, UMI komt met een nieuwe headphone, kijkend naar de titel is het de AC300. Het enige wat ik tot dusver weet is dat hij rond de 100 dollar gaat kosten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153211923
Ik zie dat ze bij de action ook een wanna be miiband hebben
http://www.action.nl/fitness-armband/
Iemand er bekend mee?
Ziet er nog best aardig uit.
Gegroet!
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:01:38 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153212102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:54 schreef Zspirit het volgende:
Ik zie dat ze bij de action ook een wanna be miiband hebben
http://www.action.nl/fitness-armband/
Iemand er bekend mee?
Ziet er nog best aardig uit.
http://gearbullet.tweakbl(...)-smartband-vidonn-x6
Ongeveer de zelfde hardware, interface is in ieder geval identiek en de functies ook groot en deels. Voordeel van de Vidonn is wel de app nog regelmatig updates ontvangt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153212154
Wat een achterlijke lui bij de chat van Bangood zeg :')

quote:
You are now chatting with 'Gao'

Gao: Thank you for contacting Banggood customer service. How may I assist you today?

Miniem: Order **** isnt shipped yet. I ordered it on 26-5 and it was in stock then.

Gao: Ok, I am checking for you now, could you wait for a moment?

Gao: **** SKU212468 Eu was out of stock

Miniem: when does it ship? because a few days ago i saw expected restock on 3-6 (today)

Gao: I will be right with you.

Miniem: what?

Gao: Thanks for your patience while we check your order details

Gao: Ok, I am checking for you now, could you wait for a moment?

Minieml: yes

Gao: SKU212468 Eu no purchase now
:')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153213040
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://gearbullet.tweakbl(...)-smartband-vidonn-x6
Ongeveer de zelfde hardware, interface is in ieder geval identiek en de functies ook groot en deels. Voordeel van de Vidonn is wel de app nog regelmatig updates ontvangt.
Hmm niet veel bijzonders zo te zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:04 schreef Miniem het volgende:
Wat een achterlijke lui bij de chat van Bangood zeg :')

[..]

:')
Heerlijk, volgens mij zitten die mensen ook gewoon alles wat je typt in google translate te vertalen.

Weet iemand toevallig of ergens een instructie is voor zon usb meter?
Ik heb flink wat kabels besteld en die wil ik gaan testen.
Heb geen die hoe dat ding werk of waar de knop voor is >:O
Gegroet!
pi_153213134
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:36 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Hmm niet veel bijzonders zo te zien.

[..]

Heerlijk, volgens mij zitten die mensen ook gewoon alles wat je typt in google translate te vertalen.

Weet iemand toevallig of ergens een instructie is voor zon usb meter?
Ik heb flink wat kabels besteld en die wil ik gaan testen.
Heb geen die hoe dat ding werk of waar de knop voor is >:O
Google Translate werkt niet in China :6 Tenminste niet zonder VPN

Bing Translate / Baidu Translate ftw O+

En welke meter heb je ? de KCX-10 ?
pi_153213170
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:40 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Google Translate werkt niet in China :6 Tenminste niet zonder VPN

Bing Translate / Baidu Translate ftw O+

En welke meter heb je ? de KCX-10 ?
KCX-017
Gegroet!
pi_153213910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:36 schreef Zspirit het volgende:

Weet iemand toevallig of ergens een instructie is voor zon usb meter?
Ik heb flink wat kabels besteld en die wil ik gaan testen.
Heb geen die hoe dat ding werk of waar de knop voor is >:O


Met die knop kan je naar een ander 'geheugen' gaan en dus je andere gegevens wissen. Als je kabels wilt testen is eigenlijk het enige wat van belang is de 'Current Values'
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:15:00 #192
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153214054
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:09 schreef Jonmen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met die knop kan je naar een ander 'geheugen' gaan en dus je andere gegevens wissen. Als je kabels wilt testen is eigenlijk het enige wat van belang is de 'Current Values'
1 keer lang drukken verspringt naar de volgende geheugenbank en reset deze naar 0.
2 keer kort drukken en het display begint te flikkeren, dan kan je met een druk op de knop naar de volgende geheugenbank zonder deze te resetten, om bvb vorige waarden uit te lezen. Opnieuw 2 keer kort sluit deze modus terug af.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153216312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef Zspirit het volgende:

[..]

KCX-017

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:09 schreef Jonmen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met die knop kan je naar een ander 'geheugen' gaan en dus je andere gegevens wissen. Als je kabels wilt testen is eigenlijk het enige wat van belang is de 'Current Values'
Bedankt, ik snap vooral niet helemaal hoe ik hem aan dien te sluiten als ik kabels wil meten.
De KCX-017 usb in een stroom punt en dan gewoon de kabel er in doen en aan je telefoon hangen?
Gegroet!
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:10:31 #194
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153216540
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:58 schreef Zspirit het volgende:

[..]

[..]

Bedankt, ik snap vooral niet helemaal hoe ik hem aan dien te sluiten als ik kabels wil meten.
De KCX-017 usb in een stroom punt en dan gewoon de kabel er in doen en aan je telefoon hangen?
Juistem! Die micro-usb-poort aan de aanvoerkant is om je meter apart stroom te geven, zodat'ie de metingen niet beïnvloedt, maar da's imho verwaarloosbaar.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153216587
Iemand aanrader voor oordopjes?

Heb nu die goedkope van jmf. Maar ik verslijt ze redelijk snel. Elke maand wel een nieuw setje nodig..

Kwaliteit vind ik prima, maar ze gaan me niet lang genoeg mee.
pi_153216824
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand aanrader voor oordopjes?

Heb nu die goedkope van jmf. Maar ik verslijt ze redelijk snel. Elke maand wel een nieuw setje nodig..

Kwaliteit vind ik prima, maar ze gaan me niet lang genoeg mee.
De pistons al eens geprobeerd?
Bij mij gingen oordopjes ook elke maand kapot maar mijn pistons gaan nu al bijna twee maanden mee zonder problemen.

quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Juistem! Die micro-usb-poort aan de aanvoerkant is om je meter apart stroom te geven, zodat'ie de metingen niet beïnvloedt, maar da's imho verwaarloosbaar.
Thanks!
Als ze allemaal binnen zijn kan ik mooi kijken of het prijsverschil te zien is!
Gegroet!
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:00:46 #197
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153219668
Nog een XPB10Ah binnengekregen vandaag...

Zo was'ie dus verpakt :? Even gechecked op originality en volgens mij is'ie wel genuine.
Alleen wel raar dat'ie zo slordig verpakt zat. Komt volgens mij van bij Banggood, en daar ga ik ze toch even op aanspreken. Heb er nog 2 die er aan zitten te komen, maar die zijn geshipped met SE post, dus met trackingnr, en deze envelop had geen trackingnummer.

[ Bericht 17% gewijzigd door dodge_911 op 03-06-2015 16:06:27 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153220809
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:46 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Bluedio i6
Die's wat nieuwer dan de i4 die jij noemde. Want, immers, audio is technologie :)
Gebruik 'm zelf in combo met Pistons V3
[ afbeelding ]
Werd mij uiterst warm aanbevolen door unser aller shiz.
Die ziet er inderdaad ook een stuk beter uit! Thanks _O_
pi_153221856
Gehavend pakketje binnen gekregen, wel mooi spul. Al zijn ze wel echt groot voor in-ears.

pi_153223269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:20 schreef Zspirit het volgende:

[..]

De pistons al eens geprobeerd?
Bij mij gingen oordopjes ook elke maand kapot maar mijn pistons gaan nu al bijna twee maanden mee zonder problemen.

[..]

Thanks!
Als ze allemaal binnen zijn kan ik mooi kijken of het prijsverschil te zien is!
Zal het eens proberen, dank je.

Misschien moet ik er ook maar een doosje bijkopen ofzo. Zal ook wel wchelen
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:08:16 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153223296
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:23 schreef Dasjonny het volgende:
Gehavend pakketje binnen gekregen, wel mooi spul. Al zijn ze wel echt groot voor in-ears.

[ afbeelding ]
Nou ja, er zijn grotere bluetooth toeters. Soundwise?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153223419
NETHERLANDS 2015-06-03 14:46:00 Shipment unloaded due to capacity issue (aircraft-truck)

WTF is dit nou weer :(
pi_153223471
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:12 schreef julius123 het volgende:
NETHERLANDS 2015-06-03 14:46:00 Shipment unloaded due to capacity issue (aircraft-truck)

WTF is dit nou weer :(
Wat een hilarische melding _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153223552
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat een hilarische melding _O-
Echt super wazig aangezien het pakket al in NL is volgens de tracking.
als ik het goed begrijp hebben ze het pakket weer terug gestopt in het vliegtuig omdat de truck te vol zat? :'(
pi_153223938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 19:36 schreef rene90 het volgende:
Vandaag de Nillkin bluetooth speaker binnen gekregen, een erg handzaam formaat en ik heb hem natuurlijk vergeleken naast de Earson ER-151(A). Wat ik ervan kan zeggen is dat ik de Nillkin zeker een erg goed ding vind, het is een goed ontworpen en ziet er zeer degelijk uit. Zelfs wat beter dan de Earson op dat gebied. Voorbeeldje is de afsluit dopjes die perfect aansluiten en onderop een rubberen ring zodat hij stevig op tafel kan blijven staan.

Je kan hem verbinden met NFC (heb ik niet), een gewone 3.5mm jack en bluetooth, die laatste heb ik gekozen. Qua geluid vind ik hem wat helderder klinken dan de Earson, dat maakt dat in bepaalde song het wat 'scheller' klinkt maar ik ervaar dit over het algemeen wat beter dan de Earson die ik juist op een aantal gebieden weer te vol/dof vind klinken waardoor je de verschillen minder lekker hoort.

Het volume is ook in orde, hij vervormd maar erg weinig en alleen op het allerhoogste merk je er iet van, maar dat heeft de Earson natuurlijk ook. De handsfree functie kan praktisch zijn voor Skype gesprekken wat ik ook nog later even zal proberen. Kortom, tevreden met dit dingetje, kan hem ook best wel adviseren voor die $24 en denk dat ik hem eerder zal pakken dan de Earson vanwege het kleinere formaat (kan nog even kijken of ik een coupon kan regelen).
Linkje naar de Nillkin

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coupon binnen gekregen, voor $19 dollar is hij nu te koop met cashbackxl en de coupon die 5 dollar korting geeft. Coupon is 12 dagen geldig, max 50 keer te gebruiken.
c357f2 Nillkin Stone speaker
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153226063
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn grotere bluetooth toeters. Soundwise?
Bass is niet zo diep maar wel krachtig, juist dat krachtige overheerst wel een beetje bij bepaalde nummers. Het voelt alsof ze gemaakt zijn om een flinke impact te hebben, maar komen bijvoorbeeld niet zo diep als bij de Piston V2. Ze voelen alsof ze gemaakt zijn voor tijdens het sporten waar zo'n impact wel voor bedoeld is.

Mids zijn wel oké, niet speciaal, gewoon dynamic drivers, vergelijkbaar met met de Delta's die ik heb.

High ook wel oké, ook niets speciaals. Ten opzichte van mijn Astrotec AM90 vallen al die dopjes zoals de Delta's, Piston's en ook deze BLU-100 erg tegen.

Geluid via bluetooth gaat trouwens veel harder dan via 3.5mm jack. Is wel iets om mee op te letten.

Audio feedback is trouwens wel erg fijn, geeft telkens een piepje als je bijvoorbeeld zoveel seconde erop zit om een nummer te skippen, als je hem langer ingedrukt houd gaat hij naar voice dial. Als hij uitgezet word, aan gezet word, gepaird word komt er een spraakcommando. Erg prettig en tot nu toe nog nergens naast gezeten of uitgevallen.

Overigens zitten ze wel gewoon erg prettig, maar heb ook nooit echt problemen gehad met de Piston's waar sommigen over klagen zolang ik maar gebruik maak van foam tips. Net tasje trouwens, duidelijke beschrijving ( op de knopbeschrijving na, knop 1 hoort bij nummer 3 8)7 ) en een prima, goed aantal dopjes en ear clips voor het sporten.

Ben verder tot nu toe wel tevreden, zeker gezien mijn headphone jack aan het sterven is van m'n Z3 compact is dit een mooie oplossing in plaats van 3 weken zonder telefoon. Wel weer een extra apparaat om op te laden... Word toch maar tijd voor zo'n Anker lader

[ Bericht 2% gewijzigd door Dasjonny op 03-06-2015 19:41:38 ]
pi_153226570
Mijn iDeal refund duurt nu al sinds 16 mei voor. Iets lang of..? (AE). Eens even contact opnemen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:55:20 #208
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_153226654
Voor mijn vader ben ik op zoek naar een imagetank waarop hij in vakanties zijn gefilmde materiaal van zijn geheugenkaart kan kopieren. Zo hoeft hij niet tig kaartjes mee te nemen en kan hij het dagelijks in zijn hotelkamer naar de schijf kopieren.
Belangrijk is dat het een makkelijk te bedienen apparaat moet zijn want de beste man is al 76 jaar.
Hebben jullie aanraders?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_153226956
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:52 schreef davedavy het volgende:
Mijn iDeal refund duurt nu al sinds 16 mei voor. Iets lang of..? (AE). Eens even contact opnemen.
En geregeld :P Via Alibaba 24/7 chat doorverbonden met iemand van AE. Nog nooit heb ik zo'n beleefde chat medewerker gezien als deze gast :') Reageerde ontzettend snel, beleefd en loste het op in minuten. Well done AE.
pi_153227558
Ik ben eigenlijk naar zoiets opzoek voor mijn mp3 speler, alleen krijg ik kabels gevonden van 120 cm terwijl het eigenlijk maar 10 cm hoeft te zijn, inc remote.

pi_153229977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:05 schreef davedavy het volgende:

[..]

En geregeld :P Via Alibaba 24/7 chat doorverbonden met iemand van AE. Nog nooit heb ik zo'n beleefde chat medewerker gezien als deze gast :') Reageerde ontzettend snel, beleefd en loste het op in minuten. Well done AE.
mm ook maar eens doen dan, bij mij staat ie ook al twee weken op refund pending.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zal het eens proberen, dank je.

Misschien moet ik er ook maar een doosje bijkopen ofzo. Zal ook wel wchelen
Zeker doen! Je krijgt bij de Pistons ook een bewaar doosjes dus dan heb je dat probleem ook gelijk opgelost!
Gegroet!
pi_153232268
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html

Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd :+
pi_153232648
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html

Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd :+
Me is jelly :o. Heb zelf nog een Syma x5c clone besteld omdat ik het niet kon laten :D
pi_153232674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Coupon binnen gekregen, voor $19 dollar is hij nu te koop met cashbackxl en de coupon die 5 dollar korting geeft. Coupon is 12 dagen geldig, max 50 keer te gebruiken.
c357f2 Nillkin Stone speaker
Besteld, ben benieuwd.. Earson er-151 die net binnen is voor een vriend z'n verjaardag bevalt goed. :s)
pi_153232704
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html

Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd :+
Toch wel FOKNLBG gebruikt? Scheelt toch weer ruim 11 dollar ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153232853
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Toch wel FOKNLBG gebruikt? Scheelt toch weer ruim 11 dollar ^O^
Yes :) En ook nog een 3000 mah batterij bijbesteld, daar ging ook nog 1.50 af ofzo.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:31 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Me is jelly :o. Heb zelf nog een Syma x5c clone besteld omdat ik het niet kon laten :D
Haha die heb ik maandag ook besteld :D Eerst maar ff oefenen
pi_153233246
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html

Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd :+
Goeie shit. Hoop wel dat je je broer over mogelijke douanekosten hebt ingelicht?
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  woensdag 3 juni 2015 @ 22:44:05 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153233260
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html

Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd :+
Bij Conrad heb ik 10% korting vrijdag. :P Zat al te spelen met de gedachte de DJI Phantom 3 Pro te halen. :%
Quadjes zijn wel leuk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153233368
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:35 schreef kikoooooo het volgende:
Haha die heb ik maandag ook besteld Eerst maar ff oefenen
Ik heb de UDI U27 hier ontvangen afgelopen week, erg tof dingetje en is nu maar 38 dollar op tmart . Ook het op de kop vliegen gaat perfect en de loopings maken met 1 knopje zonder te botsen. Komt nog een reviewtje van op de FP maar een stuk beter dan de Cheerson ... (type nummer even kwijt, Shiz weet wel welke ik bedoel, die ene waar die protector nog niet geleverd van kon worden destijds).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153233799
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Goeie shit. Hoop wel dat je je broer over mogelijke douanekosten hebt ingelicht?
Hij is ook een chinashopper
pi_153233993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb de UDI U27 hier ontvangen afgelopen week, erg tof dingetje en is nu maar 38 dollar op tmart . Ook het op de kop vliegen gaat perfect en de loopings maken met 1 knopje zonder te botsen. Komt nog een reviewtje van op de FP maar een stuk beter dan de Cheerson ... (type nummer even kwijt, Shiz weet wel welke ik bedoel, die ene waar die protector nog niet geleverd van kon worden destijds).
Ik heb deze besteld om te oefenen. http://m.ever buying.net/product770302.html
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:15:56 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153234789
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb de UDI U27 hier ontvangen afgelopen week, erg tof dingetje en is nu maar 38 dollar op tmart . Ook het op de kop vliegen gaat perfect en de loopings maken met 1 knopje zonder te botsen. Komt nog een reviewtje van op de FP maar een stuk beter dan de Cheerson ... (type nummer even kwijt, Shiz weet wel welke ik bedoel, die ene waar die protector nog niet geleverd van kon worden destijds).
De Cheerson CX-10. Is wel een leuke deskflyer. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153234990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De Cheerson CX-10. Is wel een leuke deskflyer. :)
Nee het was een andere, iets groter, zwart, die nieuwere versie had van die rubberen dopjes onderop zodat hij wat sterker was...

Ben erachter...de Hubsan X4 bedoelde ik, geen cheerson dus.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:28:19 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153235345
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee het was een andere, iets groter, zwart, die nieuwere versie had van die rubberen dopjes onderop zodat hij wat sterker was...

Ben erachter...de Hubsan X4 bedoelde ik, geen cheerson dus.
Ah, inderdaad. De Cheerson heeft eigenlijk betere vliegeigenschappen dan de X4. Naarmate de accucapaciteit afneemt, verloopt de trim van de Hubsan ook. En hij heeft af en toe te weinig moment om een scherpe bocht te draaien. Had niet veel verwacht van de Cheerson CX10 en zeker niet die transmitter, maar juist dat de boel extreem klein is, maakt de drempel lager om 'em op je desk te houden en er ff bij te pakken als je een paar minuutjes niks te doen hebt. Dan die prijs erbij... aanrader wel. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153235402
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb deze besteld om te oefenen. http://m.ever buying.net/product770302.html

Dat is precies dezelfde kloon als die ik heb besteld :P. Vergeet niet eventueel nog wat extra batterijen erbij te halen.
pi_153235865
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html

Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd :+
Shipping weight ligt geloof ik om en nabij de 3KG. Verder grote doos dus vrij grote kans dat die eruit gepakt wordt.
Totaal komt je bedrag dan wel om en nabij de ¤280-290 te liggen.
Dan kon je 'm net zo goed uit de EU-warehouse van Hobbyking halen waar hij ¤272.99 + ¤5.65 = ¤278.64 kost.

Wel leuk ding. Als zelfbouwspul te verkopen was kocht ik 'm denk ik ook.
DJI is op zich leuk spul maar heeft hoog GoPro-gehalte...



[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 04-06-2015 11:50:02 ]
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:44:15 #227
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153235919
Nou, ik heb ook maar de proef op de som genomen, XPB5000 bij allbuy besteld, samen met een USB-fan. Voor dat geld wil ik de proef wel op de som nemen o|O

Ook maar een KCX-017 besteld bij banggood, heb hier intussen veel verschillende USB-kabels liggen en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de capaciteiten er van.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 4 juni 2015 @ 04:51:48 #228
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_153238154
Iocean X9 komt pas eind juni op de markt :X :X
Ben nog geen andere phone gevonden die ik wil hebben.
pi_153239120
Yeah, mijn Ali koop is ook binnen. Degene die ik met ideal heb betaald :D
pi_153239532
$0,10-deal bij Gearbest:
http://www.gearbest.com/other-rc-toys/pp_188818.html
met coupon HY558A
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153240820
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:15 schreef rene90 het volgende:
$0,10-deal bij Gearbest:
http://www.gearbest.com/other-rc-toys/pp_188818.html
met coupon HY558A
[ afbeelding ]
Thanks heb er even 5 besteld voor 50 cent :)
Gegroet!
pi_153241155
zo een xiaomi miband waar kan ik deze halen voor beste price / beste shipping?
pi_153241222
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 10:35 schreef kovenant het volgende:
zo een xiaomi miband waar kan ik deze halen voor beste price / beste shipping?
Ik zou hem uit de UK Warehouse halen van BG.Dan heb je hem zo thuis. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153241264
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 10:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik zou hem uit de UK Warehouse halen van BG.Dan heb je hem zo thuis. :)
^O^
pi_153241342
Vandaag de OVEVO bluetooth headset binnen gekregen van BangGood welke ik 28 mei besteld heb. Super snel thuis dus. Eerder dan mijn powerbank die ik 2 dagen eerder heb besteld.



Ik ga hem deze week nog uitproberen met sporten en volgende week schrijf ik een korte review. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153241704
Wat is banggood toch dikke pleuris }:| }:| Ik wil gewoon mijn pakketje maar ik wacht verdomme al sinds 15 mei :') En verstuurd op 26 mei, tyfus sweden post :')

Of ik heb gewoon pech :')
pi_153241727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef d4v1d het volgende:
Wat is banggood toch dikke pleuris }:| }:| Ik wil gewoon mijn pakketje maar ik wacht verdomme al sinds 15 mei :') En verstuurd op 26 mei, tyfus sweden post :')

Of ik heb gewoon pech :')
Kan banggood toch niet zoveel aan doen verder?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153241768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan banggood toch niet zoveel aan doen verder?
Tussen 15 en 2624 mei wel. Mijn verzending stond op "customer contact" terwijl mijn ticket diezelfde dag al afgesloten was :') Dus al die tijd heb ik zitten wachten op verzending..

En sweden post is gewoon vertiefde sloom :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 11:07:01 ]
pi_153241794
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef d4v1d het volgende:
Tussen 15 en 2624 mei wel. Mijn verzending stond op "customer contact" terwijl mijn ticket diezelfde dag al afgesloten was Dus al die tijd heb ik zitten wachten op verzending..
In dat geval was ik even de livechat in gegaan om navraag te doen :Y
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153241816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef rene90 het volgende:

[..]

In dat geval was ik even de livechat in gegaan om navraag te doen :Y
Ja dat heb ik toen via de email gedaan, want via livechat kreeg elke keer iemand die me niet begreep dat ik gewoon verzending wou. Elke keer als ik in de livechat ging, situatie uitlegde werd mijn chat geredirect naar Gao (die mij de eerste keer hielp) :') Toen via de email gedaan, in hoop op beter antwoord. Maar dat duurde even :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 11:10:02 ]
pi_153241853
Audiokabel voor mijn koptelefoon met express service was hier wel lekker snel binnen
pi_153241854
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Tussen 15 en 2624 mei wel. Mijn verzending stond op "customer contact" terwijl mijn ticket diezelfde dag al afgesloten was :') Dus al die tijd heb ik zitten wachten op verzending..

En sweden post is gewoon vertiefde sloom :')
Klopt, het pakketje van mij collega is ook via Sweden post gegaan en wacht er ook nog op. 25 mei verzonden ofzo.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153242370
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html

Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd :+
Krijgen we nog wel een reviewtje van je (of van je broer :))? Lijkt me een tof ding!
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:59:04 #244
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153242923
Hmm m'n Earson ER-160 is in Nederland, maar jammergenoeg bij de Douane volgens mevrouw van PostNL, dus de brief afwachten en dan weer opsturen.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_153243095
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:36 schreef tharonny het volgende:

[..]

Krijgen we nog wel een reviewtje van je (of van je broer :))? Lijkt me een tof ding!
Reken er maar niet op. Ik heb niks met reviews.
pi_153245813
Voor de mensen die net als ik de blitzwolf met us stekker hebben gekocht.
Ga even langs een pandjeshuis of kringloop winkel, daar hebben meestal genoeg van die kabels liggen voor een paar cent.
Net voor 5 euro zon kabel gekocht, daarna naar de pandjes winkel om wat dvd's af te geven hebben ze daar ook gewoon meerdere C7 kabels liggen :)
Gegroet!
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:22:51 #247
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153246746
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Zspirit het volgende:
Voor de mensen die net als ik de blitzwolf met us stekker hebben gekocht.
Ga even langs een pandjeshuis of kringloop winkel, daar hebben meestal genoeg van die kabels liggen voor een paar cent.
Net voor 5 euro zon kabel gekocht, daarna naar de pandjes winkel om wat dvd's af te geven hebben ze daar ook gewoon meerdere C7 kabels liggen :)
Niet alleen het pandjeshuis }) })
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Moderator donderdag 4 juni 2015 @ 14:37:05 #248
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153247103
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Zspirit het volgende:
Voor de mensen die net als ik de blitzwolf met us stekker hebben gekocht.
Ga even langs een pandjeshuis of kringloop winkel, daar hebben meestal genoeg van die kabels liggen voor een paar cent.
Net voor 5 euro zon kabel gekocht, daarna naar de pandjes winkel om wat dvd's af te geven hebben ze daar ook gewoon meerdere C7 kabels liggen :)
Ik heb m met EU plug gekocht maar het hele kreng is nog niet verzonden. :(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:11:00 #249
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153248014
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:22 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Niet alleen het pandjeshuis }) })
[ afbeelding ]
Allemachtig _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:21:06 #250
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_153248277
quote:
16s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:59 schreef tokko1 het volgende:
Hmm m'n Earson ER-160 is in Nederland, maar jammergenoeg bij de Douane volgens mevrouw van PostNL, dus de brief afwachten en dan weer opsturen.
Shit ;( Wacht echt al lang op een review. Grrr.. Mijn Blitzwolf ga ik vanmiddag bij het postkantoor ophalen C:

Tevens deze besteld:
http://www.amazon.com/Auk(...)attery/dp/B00NBI1GQK

Was de goedkoopste laptop powerbank die ik kon vinden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:23:52 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153248350
Ik ga zondag weer naar huus. Goede kans dat de ER160 al ligt te wachten op het self service depot, of bij de buren. :P Hopelijk maandag dus een first impression! BOSE heeft trouwens de SoundLink Mini II uit. :o

Oh en... http://brands.aliexpress.com

En next up!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:27:50 #252
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_153248434
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:23 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga zondag weer naar huus. Goede kans dat de ER160 al ligt te wachten op het self service depot, of bij de buren. :P Hopelijk maandag dus een first impression! BOSE heeft trouwens de SoundLink Mini II uit. :o

Oh en... http://brands.aliexpress.com
[ afbeelding ]
En next up!
[ afbeelding ]
Dat zou zeer chill zijn. Voor mij zou een vergelijking met de ER-151 al voldoende zijn. Vooral de vraag: Is it wurf?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:57:57 #253
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153249114
Zijn er voor zover bekend fake XPB16000 ??
Maat van me heeft hier www.benl.ebay.be/itm/321740637111?_mwBanner=1 een 16000mAh XPB besteld. Dodge_911 had die link in #349 gepost. Ding komt met een deuk aan, geen krascode op de verpakking, er past slecht een male USB in de usb-poort en het meegeleverde kabeltje past niet goed op zijn telefoon.
Volgens hem is het een neppe, afgaande op de tutorials over hoe een neppe xpb te herkennen.

Ik zal zometeen foto's posten.

[ Bericht 4% gewijzigd door N22 op 04-06-2015 16:24:30 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:18:16 #254
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153249540





[ Bericht 0% gewijzigd door N22 op 04-06-2015 16:24:42 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_153250072
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:57 schreef N22 het volgende:
Zijn er voor zover bekend fake XPB16000 ??
Maat van me heeft hier www.benl.ebay.be/itm/321740637111?_mwBanner=1 een 16000mAh XPB besteld. Dodge_911 had die link in #349 gepost. Ding komt met een deuk aan, geen krascode op de verpakking, er past slecht een male USB in de usb-poort en het meegeleverde kabeltje past niet goed op zijn telefoon.
Volgens hem is het een neppe, afgaande op de tutorials over hoe een neppe xpb te herkennen.

Ik zal zometeen foto's posten.
Volgens mij beantwoord je zelf al de vraag ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153250205
Ziet er wel fake uit, in deze post zijn alle xiaomi onderkantjes gefotografeerd.
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:56:03 #257
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_153250448
5 van deze besteld: http://www.benl.ebay.be/i(...)id=p3984.m1497.l2649

Wel heel goedkoop voor 5v 2A, dus ga er niet vanuit dat ze werken. Maar goed. Als ze niet werken, dan heb ik weer een gratis set Micro USB kabels. Van honderden feedbacks slechts 1 die zegt dat het geen 2A 5V is... Dus was het risico wel waard.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_153251065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Edit: laat maar. Het zijn micro-usb kabels
pi_153251389
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben eigenlijk naar zoiets opzoek voor mijn mp3 speler, alleen krijg ik kabels gevonden van 120 cm terwijl het eigenlijk maar 10 cm hoeft te zijn, inc remote.

[ afbeelding ]
Niemand die me kan helpen waar ik op moet zoeken??
  donderdag 4 juni 2015 @ 17:51:03 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153251608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:40 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Niemand die me kan helpen waar ik op moet zoeken??
Wat is gedachte erachter? Dat is bedoeld voor smartphones, niet mp3-spelers...
Als het gaat om volume control enzo/ofzo, denk niet dat die mp3-speler naar die instructies luisteren zal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153251701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat is gedachte erachter? Dat is bedoeld voor smartphones, niet mp3-spelers...
Als het gaat om volume control enzo/ofzo, denk niet dat die mp3-speler naar die instructies luisteren zal.
Ik heb een Apple shuffle, hier zitten geen knopjes op. Dit moet je doen met de afstandsbediening op de Apple oortjes.
Omdat deze oortjes er standaard uitvliegen tijdens het hardlopen, heb ik oortjes gekocht met zo beugel voor om je oor. Maar hier zit dus weer geen regeling op. Nu heb ik die van Belkin 2x gehad maar door het lopen gaat die kabel telkens kapot. Nu zocht ik dus een goedkoper alternatief dan telkens 15 euro te betalen.
  donderdag 4 juni 2015 @ 17:59:31 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153251775
Moet je wel een specifieke x -> Apple connector cable hebben. Dunno of die er goedkoop zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153251807
Heb nu Apple shuffle-Belkin aux met afstandsbediening - Philips oortjes.

Werkt perfect
  donderdag 4 juni 2015 @ 18:11:22 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153252029
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb nu Apple shuffle-Belkin aux met afstandsbediening - Philips oortjes.

Werkt perfect
ehm http://www.ebay.nl/itm/261197820087 en met kleurkeuze: http://www.ebay.nl/itm/310704458818 ...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153252173
had ze iets goedkoper verwacht, wel bedankt!!
  donderdag 4 juni 2015 @ 19:05:11 #266
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_153253274
Hoi hoi,

Tijdje het topic niet meer gevolgd.. dus weet niet of het al is besproken (in dit deel niet).

Sooo,, voor mn vakantie wil ik een action cam aanschaffen. Veel zon (paragliding), zand (quad, dune buggy, strand) en zee (Snorkelen, duiken). Welke action cam is daar het meest geschikt voor?

sj4000
sj5000
sj5000+
Xiaomi Yi Action Camera

De sj5000+ lijkt volgens mij het beste.. maar kan het dus mis hebben. Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
Ik ben geil
  donderdag 4 juni 2015 @ 19:46:48 #267
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153254388
quote:
99s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoi hoi,

Tijdje het topic niet meer gevolgd.. dus weet niet of het al is besproken (in dit deel niet).

Sooo,, voor mn vakantie wil ik een action cam aanschaffen. Veel zon (paragliding), zand (quad, dune buggy, strand) en zee (Snorkelen, duiken). Welke action cam is daar het meest geschikt voor?

sj4000
sj5000
sj5000+
Xiaomi Yi Action Camera

De sj5000+ lijkt volgens mij het beste.. maar kan het dus mis hebben. Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
GoPro Hero 4 Black.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153254704
quote:
Die lijkt behoorlijk nep ja. Waar gehaald?
  donderdag 4 juni 2015 @ 20:17:46 #269
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_153255142
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die lijkt behoorlijk nep ja. Waar gehaald?
Hier o|O
quote:
12s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:07 schreef dodge_911 het volgende:
16000mAh XPB @ 17,07¤
Doe d'r je voordeel mee :)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_153255543
quote:
Afgelopen week m'n SJ4000 verkocht :') Is de 5000+ veel beter? Indien ja wil met korting nog wel een poging wagen :P
  donderdag 4 juni 2015 @ 20:34:52 #271
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153255566
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef J.B. het volgende:

[..]

Afgelopen week m'n SJ4000 verkocht :') Is de 5000+ veel beter? Indien ja wil met korting nog wel een poging wagen :P
Wat heb je er voor gekregen? :)
pi_153255656
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wat heb je er voor gekregen? :)
¤67,50 ^O^ Zat wel een monopod + floater bij, maar ik gebruikte hem toch nooit. Ik miste nogal dat ik hem met mijn telefoon kon verbinden, het was de variant zonder wifi.
  donderdag 4 juni 2015 @ 20:59:05 #273
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153256259
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:17 schreef N22 het volgende:

[..]

Hier o|O

[..]

Auw!!! :@
Zal 't nooit meer doen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor straf ligt d'r nu 'n pakketje van ¤21,99 bij de douane :X
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:22:39 #274
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153256984
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:37 schreef J.B. het volgende:

[..]

¤67,50 ^O^ Zat wel een monopod + floater bij, maar ik gebruikte hem toch nooit. Ik miste nogal dat ik hem met mijn telefoon kon verbinden, het was de variant zonder wifi.
Nette prijs, toch?
Klein beetje geld erbij leggen en je kan de Xiaomi kopen O-)
pi_153257050
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RE985547369SE

Do i need to worry?:P Of is het normaal dat je pakketje 9 dagen op dezelfde plek ligt?

Edit: Zie eerder in dit topic dat het via Zweden wat langzamer gaat :'( :'( Why?

[ Bericht 35% gewijzigd door WaikikiWim op 04-06-2015 21:30:47 ]
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:34:59 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153257393
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef J.B. het volgende:

[..]

Afgelopen week m'n SJ4000 verkocht :') Is de 5000+ veel beter? Indien ja wil met korting nog wel een poging wagen :P
Heppum niet. Voor de cams ff bij Downstar en Techmoan wezen. :D

Soms gewoon iets dichtbij bestellen. Heeft ook wel een keer wat. Bestellen en volgende dag in huis. :9~
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153257431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:24 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RE985547369SE

Do i need to worry?:P Of is het normaal dat je pakketje 9 dagen op dezelfde plek ligt?

Edit: Zie eerder in dit topic dat het via Zweden wat langzamer gaat :'( :'( Why?
Als ik jou was zou ik niet zo vasthouden aan de tracking, als hij 3 weken op 1 status staat mag je wel je vraagtekens zetten maar 9 dagen op 1 status is niet bijzonder ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:36:18 #278
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153257445
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:24 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RE985547369SE

Do i need to worry?:P Of is het normaal dat je pakketje 9 dagen op dezelfde plek ligt?

Edit: Zie eerder in dit topic dat het via Zweden wat langzamer gaat :'( :'( Why?
Beheers jezelf.
pi_153257559
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik niet zo vasthouden aan de tracking, als hij 3 weken op 1 status staat mag je wel je vraagtekens zetten maar 9 dagen op 1 status is niet bijzonder ofzo.
Ik dacht altijd dat dat max 3 dagen duurde ofzo :P Is die tracking tot op de dag actueel dan? Of kan het ook zo zijn dat het pakketje een dezer dagen ineens hier is?

quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Beheers jezelf.
Ik probeer het :'(
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:40:41 #280
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153257604
Gisteren een pakketje binnen gekregen met:


Lekt hij een beetje en heeft hij een scheve onderkant, waardoor hij soms omvalt. Kut Chinezen. Nu maar proberen tot een oplossing te komen met de verkoper, anders een AE-dispute openen.
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:41:32 #281
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153257642
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:39 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat dat max 3 dagen duurde ofzo :P Is die tracking tot op de dag actueel dan? Of kan het ook zo zijn dat het pakketje een dezer dagen ineens hier is?

[..]

Ik probeer het :'(
Hecht niet teveel waarde aan de tracking.
Soms klopt hij, soms niet.
Laatst had ik een pakketje dat de laatste statusverandering binnen China op 28 mei had binnen, terwijl hij die dag al in NL was aangekomen.
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:47:55 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153257861
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:40 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren een pakketje binnen gekregen met:
[ afbeelding ]

Lekt hij een beetje en heeft hij een scheve onderkant, waardoor hij soms omvalt. Kut Chinezen. Nu maar proberen tot een oplossing te komen met de verkoper, anders een AE-dispute openen.
Sowieso... dingen die met eten, drinken en andere toestanden in aanraking komen... zou ik niet zo snel uit China halen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:57:37 #283
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153258198
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sowieso... dingen die met eten, drinken en andere toestanden in aanraking komen... zou ik niet zo snel uit China halen. :P
http://www.bol.com/nl/p/f(...)od/9200000045398561/

http://watermetfruit.nl/
Gratis levering: 5-15 werkdagen
_O-

http://www.vlesje.nl/

Dusja...
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:05:17 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153258418
Nou ja, bol.com en vage sites die 'em waarschijnlijk allemaal uit China hebben. :P
Moet je gewoon bij de ALDI, Lidl, Marskramer ofzo toeslaan. Mag je toch verwachten dat iets goed is en ze anders een terugroepactie doen als het anders blijkt (zoals de Trekpleister met die babyvoedingblender ofzo).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:06:13 #285
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153258445
Psst... Handeltje beginnen?
pi_153259030
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nette prijs, toch?
Klein beetje geld erbij leggen en je kan de Xiaomi kopen O-)
Hele nette prijs, ik heb er zelfs ¤2,50 winst op gemaakt! *O* Dat was trouwens absoluut niet de intentie, er werd gewoon meer geboden :P
pi_153259175
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:05 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, bol.com en vage sites die 'em waarschijnlijk allemaal uit China hebben. :P
Moet je gewoon bij de ALDI, Lidl, Marskramer ofzo toeslaan. Mag je toch verwachten dat iets goed is en ze anders een terugroepactie doen als het anders blijkt (zoals de Trekpleister met die babyvoedingblender ofzo).
Die moet ik ook nog terugbrengen o|O
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:55:20 #288
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153260233
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:22 schreef J.B. het volgende:

[..]

Hele nette prijs, ik heb er zelfs ¤2,50 winst op gemaakt! *O* Dat was trouwens absoluut niet de intentie, er werd gewoon meer geboden :P
Misschien hem ook maar eens op MP gooien. Ben niet verplicht om 'm te verkopen. O-)
* Goddelijker zet het op zijn to-do list voor morgen
  vrijdag 5 juni 2015 @ 12:00:37 #289
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153270520
Banggood heeft gereageerd naar aanleidng van dit :


quote:
Dear friend,

Sorry for your inconvenience.

We checked the packaging of the stocks,they're in original packaging.Sorry that i also can't understand the packaging you received.Maybe some one damaged packaging when sampling test.Please be assured that we are genuine authentic guarantee.
Ze snappen 't zelf ook niet, blijkbaar :D

Krijg wel 200 BG points voor het ongemak, maar die kan ik dus nog steeds niet ingeven bij Checkout op de webpagina. Als ik via de app bestel, kan ik wel punten inleveren.

Heb de checks gedaan, ding is wel origineel en haalt z'n geclaimde outputcapaciteit.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_153270843
Ik heb gister de Kingma case van geekbuying binnen gekregen!

Dus ik stop vol enthousiamse mn yi erin, krast een knopje van de case de shutterbutton op mn yi. :{

Druk daarna als de case leeg is dat knopje in, vliegt de circlip eraf om nooit meer gevonden te worden.

Heb customer service gecontact, maar zou deze 'kingma' case erg afraden!
pi_153273427
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:15 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik heb gister de Kingma case van geekbuying binnen gekregen!

Dus ik stop vol enthousiamse mn yi erin, krast een knopje van de case de shutterbutton op mn yi. :{

Druk daarna als de case leeg is dat knopje in, vliegt de circlip eraf om nooit meer gevonden te worden.

Heb customer service gecontact, maar zou deze 'kingma' case erg afraden!
Ik heb nergens last van...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153273553
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:40 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren een pakketje binnen gekregen met:
[ afbeelding ]

Lekt hij een beetje en heeft hij een scheve onderkant, waardoor hij soms omvalt. Kut Chinezen. Nu maar proberen tot een oplossing te komen met de verkoper, anders een AE-dispute openen.
link?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:38:03 #293
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153274748

Iets groter dan verwacht :')

Bovenop de UDI U27, onderop de X8W van Syma
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 5 juni 2015 @ 15:37:05 #295
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_153275189
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_153275248
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 15:20 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Iets groter dan verwacht :')

Bovenop de UDI U27, onderop de X8W van Syma
Je wilde gewoon je pooltafel aan ons laten zien :P
pi_153282779
Volgens mij heb ik neppe pistons gekregen van geekbuying kwamen in zo een verpakking:
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:00:46 #298
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_153283005
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:54 schreef mitchy112 het volgende:
Volgens mij heb ik neppe pistons gekregen van geekbuying kwamen in zo een verpakking:
[ afbeelding ]
Die van mij zijn vandaag netjes om zo'n rubbertje heen gerold in een doosje.

Geluid is goed!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_153283342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:54 schreef mitchy112 het volgende:
Volgens mij heb ik neppe pistons gekregen van geekbuying kwamen in zo een verpakking:
[ afbeelding ]
Compleet ander doosje dan ik ontvangen heb 2 maanden terug. Zit er niet verschil in met de youth versie oid?
pi_153292671
Whats the difference then? Alleen dat pakje dan? Want als ik de qr code van het pak scan wordt ik verwezen naar een app in de pkaystore genaamd wechat
pi_153293677
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 00:37 schreef mitchy112 het volgende:
Whats the difference then? Alleen dat pakje dan? Want als ik de qr code van het pak scan wordt ik verwezen naar een app in de pkaystore genaamd wechat
Oh, WeChat is slechts de meest gebruikte app in Azië. :P
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')