Shipping weight ligt geloof ik om en nabij de 3KG. Verder grote doos dus vrij grote kans dat die eruit gepakt wordt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html
Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd
Thanks heb er even 5 besteld voor 50 centquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:15 schreef rene90 het volgende:
$0,10-deal bij Gearbest:
http://www.gearbest.com/other-rc-toys/pp_188818.html
met coupon HY558A
[ afbeelding ]
Ik zou hem uit de UK Warehouse halen van BG.Dan heb je hem zo thuis.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:35 schreef kovenant het volgende:
zo een xiaomi miband waar kan ik deze halen voor beste price / beste shipping?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou hem uit de UK Warehouse halen van BG.Dan heb je hem zo thuis.
Kan banggood toch niet zoveel aan doen verder?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef d4v1d het volgende:
Wat is banggood toch dikke pleuris![]()
Ik wil gewoon mijn pakketje maar ik wacht verdomme al sinds 15 mei
En verstuurd op 26 mei, tyfus sweden post
![]()
Of ik heb gewoon pech
Tussen 15 en 2624 mei wel. Mijn verzending stond op "customer contact" terwijl mijn ticket diezelfde dag al afgesloten wasquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan banggood toch niet zoveel aan doen verder?
In dat geval was ik even de livechat in gegaan om navraag te doenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef d4v1d het volgende:
Tussen 15 en 2624 mei wel. Mijn verzending stond op "customer contact" terwijl mijn ticket diezelfde dag al afgesloten was Dus al die tijd heb ik zitten wachten op verzending..
Ja dat heb ik toen via de email gedaan, want via livechat kreeg elke keer iemand die me niet begreep dat ik gewoon verzending wou. Elke keer als ik in de livechat ging, situatie uitlegde werd mijn chat geredirect naar Gao (die mij de eerste keer hielp)quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
In dat geval was ik even de livechat in gegaan om navraag te doen
Klopt, het pakketje van mij collega is ook via Sweden post gegaan en wacht er ook nog op. 25 mei verzonden ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tussen 15 en 2624 mei wel. Mijn verzending stond op "customer contact" terwijl mijn ticket diezelfde dag al afgesloten wasDus al die tijd heb ik zitten wachten op verzending..
En sweden post is gewoon vertiefde sloom
Krijgen we nog wel een reviewtje van je (of van je broerquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html
Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd
Reken er maar niet op. Ik heb niks met reviews.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:36 schreef tharonny het volgende:
[..]
Krijgen we nog wel een reviewtje van je (of van je broer)? Lijkt me een tof ding!
Niet alleen het pandjeshuisquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Zspirit het volgende:
Voor de mensen die net als ik de blitzwolf met us stekker hebben gekocht.
Ga even langs een pandjeshuis of kringloop winkel, daar hebben meestal genoeg van die kabels liggen voor een paar cent.
Net voor 5 euro zon kabel gekocht, daarna naar de pandjes winkel om wat dvd's af te geven hebben ze daar ook gewoon meerdere C7 kabels liggen
Ik heb m met EU plug gekocht maar het hele kreng is nog niet verzonden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Zspirit het volgende:
Voor de mensen die net als ik de blitzwolf met us stekker hebben gekocht.
Ga even langs een pandjeshuis of kringloop winkel, daar hebben meestal genoeg van die kabels liggen voor een paar cent.
Net voor 5 euro zon kabel gekocht, daarna naar de pandjes winkel om wat dvd's af te geven hebben ze daar ook gewoon meerdere C7 kabels liggen
Allemachtigquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:22 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Niet alleen het pandjeshuis![]()
![]()
[ afbeelding ]
Shitquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:59 schreef tokko1 het volgende:
Hmm m'n Earson ER-160 is in Nederland, maar jammergenoeg bij de Douane volgens mevrouw van PostNL, dus de brief afwachten en dan weer opsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |