Nou ja, er zijn grotere bluetooth toeters. Soundwise?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:23 schreef Dasjonny het volgende:
Gehavend pakketje binnen gekregen, wel mooi spul. Al zijn ze wel echt groot voor in-ears.
[ afbeelding ]
Wat een hilarische meldingquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:12 schreef julius123 het volgende:
NETHERLANDS 2015-06-03 14:46:00 Shipment unloaded due to capacity issue (aircraft-truck)
WTF is dit nou weer
Echt super wazig aangezien het pakket al in NL is volgens de tracking.quote:
Coupon binnen gekregen, voor $19 dollar is hij nu te koop met cashbackxl en de coupon die 5 dollar korting geeft. Coupon is 12 dagen geldig, max 50 keer te gebruiken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:36 schreef rene90 het volgende:
Vandaag de Nillkin bluetooth speaker binnen gekregen, een erg handzaam formaat en ik heb hem natuurlijk vergeleken naast de Earson ER-151(A). Wat ik ervan kan zeggen is dat ik de Nillkin zeker een erg goed ding vind, het is een goed ontworpen en ziet er zeer degelijk uit. Zelfs wat beter dan de Earson op dat gebied. Voorbeeldje is de afsluit dopjes die perfect aansluiten en onderop een rubberen ring zodat hij stevig op tafel kan blijven staan.
Je kan hem verbinden met NFC (heb ik niet), een gewone 3.5mm jack en bluetooth, die laatste heb ik gekozen. Qua geluid vind ik hem wat helderder klinken dan de Earson, dat maakt dat in bepaalde song het wat 'scheller' klinkt maar ik ervaar dit over het algemeen wat beter dan de Earson die ik juist op een aantal gebieden weer te vol/dof vind klinken waardoor je de verschillen minder lekker hoort.
Het volume is ook in orde, hij vervormd maar erg weinig en alleen op het allerhoogste merk je er iet van, maar dat heeft de Earson natuurlijk ook. De handsfree functie kan praktisch zijn voor Skype gesprekken wat ik ook nog later even zal proberen. Kortom, tevreden met dit dingetje, kan hem ook best wel adviseren voor die $24 en denk dat ik hem eerder zal pakken dan de Earson vanwege het kleinere formaat (kan nog even kijken of ik een coupon kan regelen).
Linkje naar de Nillkin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bass is niet zo diep maar wel krachtig, juist dat krachtige overheerst wel een beetje bij bepaalde nummers. Het voelt alsof ze gemaakt zijn om een flinke impact te hebben, maar komen bijvoorbeeld niet zo diep als bij de Piston V2. Ze voelen alsof ze gemaakt zijn voor tijdens het sporten waar zo'n impact wel voor bedoeld is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn grotere bluetooth toeters. Soundwise?
En geregeldquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:52 schreef davedavy het volgende:
Mijn iDeal refund duurt nu al sinds 16 mei voor. Iets lang of..? (AE). Eens even contact opnemen.
mm ook maar eens doen dan, bij mij staat ie ook al twee weken op refund pending.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
En geregeldVia Alibaba 24/7 chat doorverbonden met iemand van AE. Nog nooit heb ik zo'n beleefde chat medewerker gezien als deze gast
Reageerde ontzettend snel, beleefd en loste het op in minuten. Well done AE.
Zeker doen! Je krijgt bij de Pistons ook een bewaar doosjes dus dan heb je dat probleem ook gelijk opgelost!quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal het eens proberen, dank je.
Misschien moet ik er ook maar een doosje bijkopen ofzo. Zal ook wel wchelen
Me is jellyquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html
Voor mn broer. Zn paypal is geblokkeerd
Besteld, ben benieuwd.. Earson er-151 die net binnen is voor een vriend z'n verjaardag bevalt goed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Coupon binnen gekregen, voor $19 dollar is hij nu te koop met cashbackxl en de coupon die 5 dollar korting geeft. Coupon is 12 dagen geldig, max 50 keer te gebruiken.
c357f2 Nillkin Stone speaker
Toch wel FOKNLBG gebruikt? Scheelt toch weer ruim 11 dollarquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag mn duurste sinees aankoop tot nu toe gedaan -> http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html
Yesquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Toch wel FOKNLBG gebruikt? Scheelt toch weer ruim 11 dollar
Haha die heb ik maandag ook besteldquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:31 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Me is jelly. Heb zelf nog een Syma x5c clone besteld omdat ik het niet kon laten
Goeie shit. Hoop wel dat je je broer over mogelijke douanekosten hebt ingelicht?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Bij Conrad heb ik 10% korting vrijdag.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb de UDI U27 hier ontvangen afgelopen week, erg tof dingetje en is nu maar 38 dollar op tmart . Ook het op de kop vliegen gaat perfect en de loopings maken met 1 knopje zonder te botsen. Komt nog een reviewtje van op de FP maar een stuk beter dan de Cheerson ... (type nummer even kwijt, Shiz weet wel welke ik bedoel, die ene waar die protector nog niet geleverd van kon worden destijds).quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:35 schreef kikoooooo het volgende:
Haha die heb ik maandag ook besteld Eerst maar ff oefenen
Hij is ook een chinashopperquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Goeie shit. Hoop wel dat je je broer over mogelijke douanekosten hebt ingelicht?
Ik heb deze besteld om te oefenen. http://m.ever buying.net/product770302.htmlquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb de UDI U27 hier ontvangen afgelopen week, erg tof dingetje en is nu maar 38 dollar op tmart . Ook het op de kop vliegen gaat perfect en de loopings maken met 1 knopje zonder te botsen. Komt nog een reviewtje van op de FP maar een stuk beter dan de Cheerson ... (type nummer even kwijt, Shiz weet wel welke ik bedoel, die ene waar die protector nog niet geleverd van kon worden destijds).
De Cheerson CX-10. Is wel een leuke deskflyer.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb de UDI U27 hier ontvangen afgelopen week, erg tof dingetje en is nu maar 38 dollar op tmart . Ook het op de kop vliegen gaat perfect en de loopings maken met 1 knopje zonder te botsen. Komt nog een reviewtje van op de FP maar een stuk beter dan de Cheerson ... (type nummer even kwijt, Shiz weet wel welke ik bedoel, die ene waar die protector nog niet geleverd van kon worden destijds).
Nee het was een andere, iets groter, zwart, die nieuwere versie had van die rubberen dopjes onderop zodat hij wat sterker was...quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De Cheerson CX-10. Is wel een leuke deskflyer.
Ah, inderdaad. De Cheerson heeft eigenlijk betere vliegeigenschappen dan de X4. Naarmate de accucapaciteit afneemt, verloopt de trim van de Hubsan ook. En hij heeft af en toe te weinig moment om een scherpe bocht te draaien. Had niet veel verwacht van de Cheerson CX10 en zeker niet die transmitter, maar juist dat de boel extreem klein is, maakt de drempel lager om 'em op je desk te houden en er ff bij te pakken als je een paar minuutjes niks te doen hebt. Dan die prijs erbij... aanrader wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee het was een andere, iets groter, zwart, die nieuwere versie had van die rubberen dopjes onderop zodat hij wat sterker was...
Ben erachter...de Hubsan X4 bedoelde ik, geen cheerson dus.
Dat is precies dezelfde kloon als die ik heb besteldquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld om te oefenen. http://m.ever buying.net/product770302.html
Shipping weight ligt geloof ik om en nabij de 3KG. Verder grote doos dus vrij grote kans dat die eruit gepakt wordt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Thanks heb er even 5 besteld voor 50 centquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:15 schreef rene90 het volgende:
$0,10-deal bij Gearbest:
http://www.gearbest.com/other-rc-toys/pp_188818.html
met coupon HY558A
[ afbeelding ]
Ik zou hem uit de UK Warehouse halen van BG.Dan heb je hem zo thuis.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:35 schreef kovenant het volgende:
zo een xiaomi miband waar kan ik deze halen voor beste price / beste shipping?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou hem uit de UK Warehouse halen van BG.Dan heb je hem zo thuis.
Kan banggood toch niet zoveel aan doen verder?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef d4v1d het volgende:
Wat is banggood toch dikke pleuris![]()
Ik wil gewoon mijn pakketje maar ik wacht verdomme al sinds 15 mei
En verstuurd op 26 mei, tyfus sweden post
![]()
Of ik heb gewoon pech
Tussen 15 en 2624 mei wel. Mijn verzending stond op "customer contact" terwijl mijn ticket diezelfde dag al afgesloten wasquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan banggood toch niet zoveel aan doen verder?
In dat geval was ik even de livechat in gegaan om navraag te doenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef d4v1d het volgende:
Tussen 15 en 2624 mei wel. Mijn verzending stond op "customer contact" terwijl mijn ticket diezelfde dag al afgesloten was Dus al die tijd heb ik zitten wachten op verzending..
Ja dat heb ik toen via de email gedaan, want via livechat kreeg elke keer iemand die me niet begreep dat ik gewoon verzending wou. Elke keer als ik in de livechat ging, situatie uitlegde werd mijn chat geredirect naar Gao (die mij de eerste keer hielp)quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
In dat geval was ik even de livechat in gegaan om navraag te doen
Klopt, het pakketje van mij collega is ook via Sweden post gegaan en wacht er ook nog op. 25 mei verzonden ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tussen 15 en 2624 mei wel. Mijn verzending stond op "customer contact" terwijl mijn ticket diezelfde dag al afgesloten wasDus al die tijd heb ik zitten wachten op verzending..
En sweden post is gewoon vertiefde sloom
Krijgen we nog wel een reviewtje van je (of van je broerquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
Reken er maar niet op. Ik heb niks met reviews.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:36 schreef tharonny het volgende:
[..]
Krijgen we nog wel een reviewtje van je (of van je broer)? Lijkt me een tof ding!
Niet alleen het pandjeshuisquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Zspirit het volgende:
Voor de mensen die net als ik de blitzwolf met us stekker hebben gekocht.
Ga even langs een pandjeshuis of kringloop winkel, daar hebben meestal genoeg van die kabels liggen voor een paar cent.
Net voor 5 euro zon kabel gekocht, daarna naar de pandjes winkel om wat dvd's af te geven hebben ze daar ook gewoon meerdere C7 kabels liggen
Ik heb m met EU plug gekocht maar het hele kreng is nog niet verzonden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Zspirit het volgende:
Voor de mensen die net als ik de blitzwolf met us stekker hebben gekocht.
Ga even langs een pandjeshuis of kringloop winkel, daar hebben meestal genoeg van die kabels liggen voor een paar cent.
Net voor 5 euro zon kabel gekocht, daarna naar de pandjes winkel om wat dvd's af te geven hebben ze daar ook gewoon meerdere C7 kabels liggen
Allemachtigquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:22 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Niet alleen het pandjeshuis![]()
![]()
[ afbeelding ]
Shitquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:59 schreef tokko1 het volgende:
Hmm m'n Earson ER-160 is in Nederland, maar jammergenoeg bij de Douane volgens mevrouw van PostNL, dus de brief afwachten en dan weer opsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |