Dat zou zeer chill zijn. Voor mij zou een vergelijking met de ER-151 al voldoende zijn. Vooral de vraag: Is it wurf?quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:23 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga zondag weer naar huus. Goede kans dat de ER160 al ligt te wachten op het self service depot, of bij de buren.Hopelijk maandag dus een first impression! BOSE heeft trouwens de SoundLink Mini II uit.
Oh en... http://brands.aliexpress.com
[ afbeelding ]
En next up!
[ afbeelding ]
Volgens mij beantwoord je zelf al de vraagquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:57 schreef N22 het volgende:
Zijn er voor zover bekend fake XPB16000 ??
Maat van me heeft hier www.benl.ebay.be/itm/321740637111?_mwBanner=1 een 16000mAh XPB besteld. Dodge_911 had die link in #349 gepost. Ding komt met een deuk aan, geen krascode op de verpakking, er past slecht een male USB in de usb-poort en het meegeleverde kabeltje past niet goed op zijn telefoon.
Volgens hem is het een neppe, afgaande op de tutorials over hoe een neppe xpb te herkennen.
Ik zal zometeen foto's posten.
Niemand die me kan helpen waar ik op moet zoeken??quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben eigenlijk naar zoiets opzoek voor mijn mp3 speler, alleen krijg ik kabels gevonden van 120 cm terwijl het eigenlijk maar 10 cm hoeft te zijn, inc remote.
[ afbeelding ]
Wat is gedachte erachter? Dat is bedoeld voor smartphones, niet mp3-spelers...quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:40 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Niemand die me kan helpen waar ik op moet zoeken??
Ik heb een Apple shuffle, hier zitten geen knopjes op. Dit moet je doen met de afstandsbediening op de Apple oortjes.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat is gedachte erachter? Dat is bedoeld voor smartphones, niet mp3-spelers...
Als het gaat om volume control enzo/ofzo, denk niet dat die mp3-speler naar die instructies luisteren zal.
ehm http://www.ebay.nl/itm/261197820087 en met kleurkeuze: http://www.ebay.nl/itm/310704458818 ...quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb nu Apple shuffle-Belkin aux met afstandsbediening - Philips oortjes.
Werkt perfect
GoPro Hero 4 Black.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoi hoi,
Tijdje het topic niet meer gevolgd.. dus weet niet of het al is besproken (in dit deel niet).
Sooo,, voor mn vakantie wil ik een action cam aanschaffen. Veel zon (paragliding), zand (quad, dune buggy, strand) en zee (Snorkelen, duiken). Welke action cam is daar het meest geschikt voor?
sj4000
sj5000
sj5000+
Xiaomi Yi Action Camera
De sj5000+ lijkt volgens mij het beste.. maar kan het dus mis hebben. Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
Die lijkt behoorlijk nep ja. Waar gehaald?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:18 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die lijkt behoorlijk nep ja. Waar gehaald?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:07 schreef dodge_911 het volgende:
16000mAh XPB @ 17,07¤
Doe d'r je voordeel mee
Afgelopen week m'n SJ4000 verkochtquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:23 schreef shiznuts het volgende:
Oh en... http://brands.aliexpress.com
[ afbeelding ]
En next up!
[ afbeelding ]
Wat heb je er voor gekregen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef J.B. het volgende:
[..]
Afgelopen week m'n SJ4000 verkochtIs de 5000+ veel beter? Indien ja wil met korting nog wel een poging wagen
¤67,50quote:
Auw!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor straf ligt d'r nu 'n pakketje van ¤21,99 bij de douane
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
Nette prijs, toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:37 schreef J.B. het volgende:
[..]
¤67,50Zat wel een monopod + floater bij, maar ik gebruikte hem toch nooit. Ik miste nogal dat ik hem met mijn telefoon kon verbinden, het was de variant zonder wifi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |