abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 januari 2015 @ 10:53:24 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149067362
De afgelopen tijd verschijnen er steeds meer topics in BNW over hoe vanalles in de ruimtevaart nep zou zijn. Verongelukte mensen zouden nog leven, foto's van sonde's zouden onmogelijk zijn etc etc. Om alles een mooi plekje te geven, en het apollo topic een beetje schoon te houden, lijkt het mij wel tijd voor een centraal topic hiervoor :Y

De meningen over dit onderwerp zijn heel wijd verdeeld. Sommige mensen hebben alleen twijfels bij een specifieke missie of project. Andere nemen weer de veel extremere positie in dat raketten niet werken in een vacuum, en het complete ruimtevaart programma dus nep is.

Anyway, veel meer heb ik er op dit punt niet over te melden denk ik. Dus, game on :7
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 januari 2015 @ 10:58:44 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149067485
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149070914
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:53 schreef ATuin-hek het volgende:
De afgelopen tijd verschijnen er steeds meer topics in BNW over hoe vanalles in de ruimtevaart nep zou zijn. Verongelukte mensen zouden nog leven, foto's van sonde's zouden onmogelijk zijn etc etc. Om alles een mooi plekje te geven, en het apollo topic een beetje schoon te houden, lijkt het mij wel tijd voor een centraal topic hiervoor :Y

De meningen over dit onderwerp zijn heel wijd verdeeld. Sommige mensen hebben alleen twijfels bij een specifieke missie of project. Andere nemen weer de veel extremere positie in dat raketten niet werken in een vacuum, en het complete ruimtevaart programma dus nep is.

Anyway, veel meer heb ik er op dit punt niet over te melden denk ik. Dus, game on :7
Ik had 'n thread gemaakt 'n paar jaar terug dacht ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 26 januari 2015 @ 13:19:10 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149071068
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik had 'n thread gemaakt 'n paar jaar terug dacht ik.
Daar ging jij op geen enkele manier in op commentaar, IIRC. Was niet veel meer dan een linkdump.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149072523
Mars Rover is nep

Echte Rover


Mars Rover
  maandag 26 januari 2015 @ 14:11:12 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149072579
Dit is mss iets om hierheen te verhuizen:

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar tis wel iets te maken met fakery in space?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149072654
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Dit is mss iets om hierheen te verhuizen:

[..]

Die past hier beter idd ^O^
  maandag 26 januari 2015 @ 14:15:28 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149072688
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:25 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

'100% undebunkable' zelfs :P Misschien een nieuw topic maken over 'fakery in space'?

Omdat je de zero-g condities in een vliegtuig kortstondig kunt nabootsen (handig om te oefenen voor in de ruimte!), is het ISS nep volgens het filmpje. Zijn vliegtuigen dan ook nep omdat er simulatoren bestaan? Omdat het één op het ander lijkt bestaat één van beide niet? Aparte argumentatie.

De maker van het filmpje wijst er continu op dat de astronauten zich moeten vasthouden aan de wand om op hun plek te blijven, terwijl dat ook bij zero-g vluchten gebeurt. Dit is echter nogal logisch en ook precies wat je onder die omstandigheden zou verwachten (denk aan de derde wet van Newton). Zijn punt ontgaat me dan ook compleet.

Zijn enige andere punt is dat het ISS onder een hoek lijkt te staan(?), zoals in een parabolische vlucht. Zijn 'bewijs' zijn de schuine lijnen in beeld (puur een gevolg van perspectief). Hij begrijpt blijkbaar ook niet dat de hoek waaronder het gefilmde lijkt te staan doorgaans een gevolg is van de hoek waaronder de camera staat. Je ziet geen horizon of instrumenten waaruit de pitch van het ISS zou kunnen blijken. En ook al was die pitch negatief, dan zou dat nog niets betekenen. 100% debunkable dus.
Zo dan :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149072715
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:08 schreef Beathoven het volgende:
Mars Rover is nep

Echte Rover
[ afbeelding ]

Mars Rover
[ afbeelding ]
Als je in de winkel een Mars haalt zonder te betalen ben je ook een Mars rover.
  maandag 26 januari 2015 @ 14:18:05 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149072760
Naar mijn mening is de maker van dat filmpje btw compleet gestoord. Hij ziet het boven je hoofd naar een handle bar grijpen om jezelf op 1 plek te houden als bewijs dat het nep is, omdat men ook zoiets doet in een zero-g plane.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149072775
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:16 schreef JDx het volgende:

[..]

Als je in de winkel een Mars haalt zonder te betalen ben je ook een Mars rover.
oh, is dat roven? :@
pi_149073643
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:18 schreef ATuin-hek het volgende:
Naar mijn mening is de maker van dat filmpje btw compleet gestoord. Hij ziet het boven je hoofd naar een handle bar grijpen om jezelf op 1 plek te houden als bewijs dat het nep is, omdat men ook zoiets doet in een zero-g plane.
Ja precies, het is juist iets dat je zou verwachten als ze in het ISS echt gewichtloos zijn, en de beelden van de zero-g vlucht ondersteunen dat alleen maar :D
Ik dacht eerst dat hij bedoelde dat de momenten waarop ze zich vastgrijpen de momenten zijn waarop ze in de 'bodem' van de parabool zijn, maar je ziet gewoon andere dingen blijven zweven en haar overeind blijven staan. En daarbij blijf je niet even zo relaxed met één handje hangen op het moment dat je van 0g naar ~1.8g gaat :P
pi_149075404
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Ja precies, het is juist iets dat je zou verwachten als ze in het ISS echt gewichtloos zijn, en de beelden van de zero-g vlucht ondersteunen dat alleen maar :D
Ik dacht eerst dat hij bedoelde dat de momenten waarop ze zich vastgrijpen de momenten zijn waarop ze in de 'bodem' van de parabool zijn, maar je ziet gewoon andere dingen blijven zweven en haar overeind blijven staan. En daarbij blijf je niet even zo relaxed met één handje hangen op het moment dat je van 0g naar ~1.8g gaat :P
Waarom schudt dat 0G vliegtuig dan als de ziekte en doet de ISS dat niet, of zit daar ergens een stabilisator in.
pi_149077898
quote:
12s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Waarom schudt dat 0G vliegtuig dan als de ziekte en doet de ISS dat niet, of zit daar ergens een stabilisator in.
Volgens mij is het de filmer die schudt :P en verder zal de atmosfeer wellicht een kleine rol spelen.
Zoals de meeste ruimtesystemen heeft het ISS uiteraard een attitude control system (voornamelijk control moment gyroscopes, met thrusters en de gravity gradient als ondersteuning) om het station 'stabiel' te houden, maar dat staat hier verder los van.
  maandag 26 januari 2015 @ 17:45:01 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149079206
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo dan :)

Duikvlucht duurt +- 30 seconden..
dus je bent +- 30sec gewichtsloos!
Niet een uur!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 26 januari 2015 @ 17:45:45 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149079227
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:16 schreef JDx het volgende:

[..]

Als je in de winkel een Mars haalt zonder te betalen ben je ook een Mars rover.
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 26 januari 2015 @ 23:41:26 #17
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149092683
Haha dit filmpje, hangen die ondersteboven aan een tuigje te bungelen of zoiets?
Die pipo rechts verspreekt zich en zegt dat ze in amerika zijn terwijl ze filmen?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 januari 2015 @ 23:43:31 #18
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149092775
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef theguyver het volgende:

[..]


Duikvlucht duurt +- 30 seconden..
dus je bent +- 30sec gewichtsloos!
Niet een uur!
Wel een zootje daarbinnen zeg, overal losse kabels langs de muren.
Je zou er maar in blijven hangen met je armen of benen terwijl je daar gewichtsloos zonder controle rond dwarrelt ..
o wacht ....
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 januari 2015 @ 23:46:51 #19
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149092891
Deze ook maar hier dan, de lange versie van het filmpje dat Tingo heeft gepost
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149093093
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wel een zootje daarbinnen zeg, overal losse kabels langs de muren.
Je zou er maar in blijven hangen met je armen of benen terwijl je daar gewichtsloos zonder controle rond dwarrelt ..
o wacht ....
Ja ze zijn helemaal niet bang.
Ach ja-maakt niet uit als m'n kapsel gets tangled up and pulls one of those very important life support power cables out of the socket :)
They could do with a bit of a tidy-up before they go live on-air to mother earth.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149093329
Gelukkig is de ISS gewoon met de ISS tracker te volgen en soms te zien.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:03:19 #22
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149093450
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja ze zijn helemaal niet bang.
Ach ja-maakt niet uit als m'n kapsel gets tangled up and pulls one of those very important life support power cables out of the socket :)
They could do with a bit of a tidy-up before they go live on-air to mother earth.
Haha ja die haren van die vrouwen, daar zitten wel 10 bussen haarlak in om ze omhoog te houden.
Beetje dit effect :)



Je zou eerder zoiets verwachten:
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:09:07 #23
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149093654
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:59 schreef Beathoven het volgende:
ISS tracker
Ja, kinderen kunnen sinterklaas ook live op tv zien.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149093825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha ja die haren van die vrouwen, daar zitten wel 10 bussen haarlak in om ze omhoog te houden.
Beetje dit effect :)

[ afbeelding ]

Je zou eerder zoiets verwachten:
Je gelooft niet dat de vlag kan wapperen zonder wind op de maan maar dat haar alle kanten op moet waaien 'binnen' in de ISS is voor jou dikke prima. Mooi hoor.
pi_149093850
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja, kinderen kunnen sinterklaas ook live op tv zien.
Heb je de nazi-sympathiser Walt Disney NASA promo fimpjes gezien met ex-nazi Werner von Braun?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149093873
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:41 schreef Izzy73 het volgende:
Haha dit filmpje, hangen die ondersteboven aan een tuigje te bungelen of zoiets?
Die pipo rechts verspreekt zich en zegt dat ze in amerika zijn terwijl ze filmen?
Ehm nee, ze zijn in vrije val. Je kunt zijn woorden ook anders opvatten dan je nu doet.

quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wel een zootje daarbinnen zeg, overal losse kabels langs de muren.
Je zou er maar in blijven hangen met je armen of benen terwijl je daar gewichtsloos zonder controle rond dwarrelt ..
o wacht ....
Als je geen last van zwaartekracht hebt kun je elke muur en het plafond gebruiken, dat is wel zo efficiënt. Er is nogal veel apparatuur nodig en de ruimte is beperkt, dus het ziet er zo uit als je zou verwachten.
Wat zou er volgens jou dan gebeuren als je blijft hangen? Er werkt nauwelijks een resultante kracht op je.

quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja ze zijn helemaal niet bang.
Ach ja-maakt niet uit als m'n kapsel gets tangled up and pulls one of those very important life support power cables out of the socket :)
They could do with a bit of a tidy-up before they go live on-air to mother earth.
Die kans is dus praktisch nihil, nog los van het feit dat het ontwerp echt niet zo klunzig in elkaar zit dat je met één tikje het life support systeem kunt ontregelen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha ja die haren van die vrouwen, daar zitten wel 10 bussen haarlak in om ze omhoog te houden.
Beetje dit effect :)

[ afbeelding ]

Je zou eerder zoiets verwachten:
En ondanks die haarlak bewegen de haren zo los heen en weer?

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja, kinderen kunnen sinterklaas ook live op tv zien.
Grappig. Je kunt het ISS met je blote ogen zien.
pi_149093875
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja, kinderen kunnen sinterklaas ook live op tv zien.
Klopt, dat is Bram van der Vlugt.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:18:21 #28
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149093903
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je gelooft niet dat de vlag kan wapperen zonder wind op de maan maar dat haar alle kanten op moet waaien 'binnen' in de ISS is voor jou dikke prima. Mooi hoor.
Leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb, ik bemoei me nooit met de Moon hoax.
Als jij in sprookjes wil geloven moet je zelf weten maar doe dat niet dmv loze argumenten jegens mij
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:19:05 #29
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149093919
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:20:46 #30
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149093960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je de nazi-sympathiser Walt Disney NASA promo fimpjes gezien met ex-nazi Werner von Braun?
Ja die heb ik bekeken, je had die eerder al eens gepost. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:24:29 #31
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149094062
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:17 schreef Chrysippus het volgende:

Ehm nee, ze zijn in vrije val. Je kunt zijn woorden ook anders opvatten dan je nu doet.

Als je geen last van zwaartekracht hebt kun je elke muur en het plafond gebruiken, dat is wel zo efficiënt. Er is nogal veel apparatuur nodig en de ruimte is beperkt, dus het ziet er zo uit als je zou verwachten.
Wat zou er volgens jou dan gebeuren als je blijft hangen? Er werkt nauwelijks een resultante kracht op je.

Die kans is dus praktisch nihil, nog los van het feit dat het ontwerp echt niet zo klunzig in elkaar zit dat je met één tikje het life support systeem kunt ontregelen...

En ondanks die haarlak bewegen de haren zo los heen en weer?
Vrije val? De ISS is toch gewichtsloos en hangt in de ruimte.

Mijn schuur is nog meer opgeruimd dan het ISS.

Als je niet ziet dat die beelden niet realistisch zijn dan weet ik het ook niet meer hoor.
Alle draden ed die aan de muur hangen bewegen precies zoals op aarde alles bungelt naar beneden.

Haarlak? Dat is een filmpje van haren zonder lak waar wind op gericht is.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149094112
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja die heb ik bekeken, je had die eerder al eens gepost. :)
Tis de jaren 50 versie van de Living on Mars BS.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149094139
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:18 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb, ik bemoei me nooit met de Moon hoax.
Als jij in sprookjes wil geloven moet je zelf weten maar doe dat niet dmv loze argumenten jegens mij
Staat er een stevige wind in jouw woonkamer?
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:30:09 #34
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149094184
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis de jaren 50 versie van de Living on Mars BS.
Ahh oké, het Mars One project is ook alleen een publiciteitsstunt.
Het hoofdkantoor is in Nederland, en aan dat pand is helemaal niets te zien.
Het is een leeg kantoor, geen reclame voor het project niets. :?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:33:25 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149094270
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Vrije val? De ISS is toch gewichtsloos en hangt in de ruimte.

Mijn schuur is nog meer opgeruimd dan het ISS.

Als je niet ziet dat die beelden niet realistisch zijn dan weet ik het ook niet meer hoor.
Alle draden ed die aan de muur hangen bewegen precies zoals op aarde alles bungelt naar beneden.

Haarlak? Dat is een filmpje van haren zonder lak waar wind op gericht is.
De gewichtsloosheid komt juist door de oneindige vrije val waarin een voorwerp in een baan rond de aarde zich in bevind. Dat is niet omdat je hoog boven de aarde zit of zo.

En haar waar wind op gericht is? :? Dat ziet er totaal anders uit. Staat niet uit naar de zijkanten for one, en veel belangrijker beweegt totaal anders!

[ Bericht 11% gewijzigd door ATuin-hek op 27-01-2015 00:39:16 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149094275
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Vrije val? De ISS is toch gewichtsloos en hangt in de ruimte.
Vrije val ja, het ISS is zeker niet gewichtsloos en is in Low Earth Orbit.
quote:
Mijn schuur is nog meer opgeruimd dan het ISS.

Als je niet ziet dat die beelden niet realistisch zijn dan weet ik het ook niet meer hoor.
Non-argumenten. Argumenten in de vorm van "Haha dit filmpje, hangen die ondersteboven aan een tuigje te bungelen of zoiets?" zijn verre van overtuigend. Waarom zou rotzooi überhaupt aantonen dat de beelden niet realistisch zijn?
quote:
Alle draden ed die aan de muur hangen bewegen precies zoals op aarde alles bungelt naar beneden.
Nee hoor, kijk nog maar eens een keer.
quote:
Haarlak? Dat is een filmpje van haren zonder lak waar wind op gericht is.
Jij had het over haarlak:

quote:
Haha ja die haren van die vrouwen, daar zitten wel 10 bussen haarlak in om ze omhoog te houden.
En dat is duidelijk niet het geval.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:37:39 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149094336
MIR was overigens nog veel erger qua draden, kabels en een OCDer's ergste nachtmerrie:

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149094374
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:37 schreef ATuin-hek het volgende:
MIR was overigens nog veel erger qua draden, kabels en een OCDer's ergste nachtmerrie:

[ afbeelding ]
Gave foto! Russen vinden alles wel best, als het maar werkt :+
pi_149094377
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:33 schreef Chrysippus het volgende:

Non-argumenten. Argumenten in de vorm van "Haha dit filmpje, hangen die ondersteboven aan een tuigje te bungelen of zoiets?"
Hij zweeft! Mensen kunnen helemaal niet zweven, daarom is dit onzin 8-)

Het is maar goed dat vliegtuigen binnen de aardse sferen blijven anders hadden ze dat ook nooit geloofd.
Conscience do cost.
pi_149094544
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ahh oké, het Mars One project is ook alleen een publiciteitsstunt.
Het hoofdkantoor is in Nederland, en aan dat pand is helemaal niets te zien.
Het is een leeg kantoor, geen reclame voor het project niets. :?
Dus iedereen weet dat 't BS is? Ik dacht guyfie en Hek vonden t allemaal echt?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:50:18 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149094556
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus iedereen weet dat 't BS is? Ik dacht guyfie en Hek vonden t allemaal echt?
Volgens mij heb ik me daar niet over uitgelaten, en verzin je dit nu zelf.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:54:14 #42
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149094600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus iedereen weet dat 't BS is? Ik dacht guyfie en Hek vonden t allemaal echt?
Nee alleen de complotgekkies weten de waarheid, de MSM-aluhoedjes weten van niets sst. >:)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149094674
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik me daar niet over uitgelaten, en verzin je dit nu zelf.
Want je wist al dat 't onzin was vanaf 't begin? Maar je wi niet wat zeggen over?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 27 januari 2015 @ 01:02:31 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149094694
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 01:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want je wist al dat 't onzin was vanaf 't begin? Maar je wi niet wat zeggen over?
Ik was er vanaf het begin al behoorlijk sceptisch over ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149096454
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:17 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Ehm nee, ze zijn in vrije val. Je kunt zijn woorden ook anders opvatten dan je nu doet.

Bovendien verspreken mensen zich regelmatig, om daar nu de conclusie aan op te hangen dat het bewijst dat het ISS niet in een baan rond de Aarde zweeft is nogal vergaand.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:39:32 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149097183
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Klopt, dat is Bram van der Vlugt Stefan de Walle.
Sinds 2011

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 01:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want je wist al dat 't onzin was vanaf 't begin? Maar je wi niet wat zeggen over?
Lees het nog even door.
BNW / Mars One Project

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus iedereen weet dat 't BS is? Ik dacht guyfie en Hek vonden t allemaal echt?
Krijg ik nu alweer een nieuwe nickname?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149100775


Alleen 't haar van Izzy dwarrelt alle kanten op.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:32:03 #48
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149101213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:14 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen 't haar van Izzy dwarrelt alle kanten op.
Ik hoop dat je zelf ook door hebt dat deze vergelijking kant noch wal slaat :D
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:39:11 #49
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149101387
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:32 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je zelf ook door hebt dat deze vergelijking kant noch wal slaat :D
Dat is omdat je het niet snapt, net zoals je niet weet hoe haar wapperend in de wind er uit ziet :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 12:47:12 #50
231686 budvar
budvar
pi_149101559
Hoe kan je nou niet geloven dat het ISS echt bestaat? :') Je kan hem gewoon zien rondjes draaien om de aarde.
Als je nou nog zou beweren dat er dingen verborgen worden gehouden zoals die Ancient Aliens-theorie aanhangers beweren dan kan ik er nog wel mee inkomen maar dat het er helemaal geen ISS of ruimtevaarten zijn is natuurlijk echt onzin.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:07:06 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149102074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:47 schreef budvar het volgende:
Hoe kan je nou niet geloven dat het ISS echt bestaat? :') Je kan hem gewoon zien rondjes draaien om de aarde.
Als je nou nog zou beweren dat er dingen verborgen worden gehouden zoals die Ancient Aliens-theorie aanhangers beweren dan kan ik er nog wel mee inkomen maar dat het er helemaal geen ISS of ruimtevaarten zijn is natuurlijk echt onzin.
ISS tracker op je telefoon installeren..
mocht je dan ook te paranoia zijn dat je geen fatsoenlijke mobiel hebt kan je gewoon android op je pc zetten en via de store dus ook ISS tracker downloaden.
Dan weet je exact wanneer je omhoog moetn kijken.

Voor de gene die geen pc hebben, vraag even een van je vrienden die minder paranoia is om deze dan te installeren.

Mocht je geen vrienden hebben, gewoon op je dak gaan liggen de komende 7 dagen en hij komt vanzelf voorbij!

BTW was ooit al eens aan bod gekomen in moonhoax topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149102136
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:47 schreef budvar het volgende:
Hoe kan je nou niet geloven dat het ISS echt bestaat? :') Je kan hem gewoon zien rondjes draaien om de aarde.
Als je nou nog zou beweren dat er dingen verborgen worden gehouden zoals die Ancient Aliens-theorie aanhangers beweren dan kan ik er nog wel mee inkomen maar dat het er helemaal geen ISS of ruimtevaarten zijn is natuurlijk echt onzin.
Gelooft je ook dat je kan 't zien met je blote oog?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149102161
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

ISS tracker op je telefoon installeren..
mocht je dan ook te paranoia zijn dat je geen fatsoenlijke mobiel hebt kan je gewoon android op je pc zetten en via de store dus ook ISS tracker downloaden.
Dan weet je exact wanneer je omhoog moetn kijken.

Voor de gene die geen pc hebben, vraag even een van je vrienden die minder paranoia is om deze dan te installeren.

Mocht je geen vrienden hebben, gewoon op je dak gaan liggen de komende 7 dagen en hij komt vanzelf voorbij!

BTW was ooit al eens aan bod gekomen in moonhoax topic.
Ja hoor - en daar je betrouwbaar scherpe beelden van ? Nee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 13:12:30 #54
231686 budvar
budvar
pi_149102195
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

ISS tracker op je telefoon installeren..
mocht je dan ook te paranoia zijn dat je geen fatsoenlijke mobiel hebt kan je gewoon android op je pc zetten en via de store dus ook ISS tracker downloaden.
Dan weet je exact wanneer je omhoog moetn kijken.

Voor de gene die geen pc hebben, vraag even een van je vrienden die minder paranoia is om deze dan te installeren.

Mocht je geen vrienden hebben, gewoon op je dak gaan liggen de komende 7 dagen en hij komt vanzelf voorbij!

BTW was ooit al eens aan bod gekomen in moonhoax topic.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, heb hem wel eens voorbij zien komen. :)
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:12:34 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149102199
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor - en daar je betrouwbaar scherpe beelden van ? Nee.
Je eigen ogen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 13:12:56 #56
231686 budvar
budvar
pi_149102208
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gelooft je ook dat je kan 't zien met je blote oog?
Dat heb ik, dus ja.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:13:33 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149102226
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:12 schreef budvar het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, heb hem wel een voorbij zien komen. :)
i know, maar toch handige app, wist niet of je hem had.
Met dank aan hekje anders had ik m zelf ook niet :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 13:16:15 #58
231686 budvar
budvar
pi_149102300
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

i know, maar toch handige app, wist niet of je hem had.
Met dank aan hekje anders had ik m zelf ook niet :)
Nee die kende ik nog niet, zie er trouwens 2 ISS tracker en detector? Maakt dat nog uit?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:19:17 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149102391
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:16 schreef budvar het volgende:

[..]

Nee die kende ik nog niet, zie er trouwens 2 ISS tracker en detector? Maakt dat nog uit?
Ik had zelf de tracker gebruikt.
Denk niet dat het veel uit maakt, staat keurig bij wanneer je omhoog moet kijken en waar je moet kijken.

Maar is al weer bijna jaar geleden dat ik hem op mijn telefoon had staan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 13:22:37 #60
231686 budvar
budvar
pi_149102483
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik had zelf de tracker gebruikt.
Denk niet dat het veel uit maakt, staat keurig bij wanneer je omhoog moet kijken en waar je moet kijken.

Maar is al weer bijna jaar geleden dat ik hem op mijn telefoon had staan.
Over 4,5 uur komt ie over maar zal nu niet zoveel te zien zijn met al die wolken.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_149102557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

ISS tracker op je telefoon installeren..
mocht je dan ook te paranoia zijn dat je geen fatsoenlijke mobiel hebt kan je gewoon android op je pc zetten en via de store dus ook ISS tracker downloaden.
Dan weet je exact wanneer je omhoog moetn kijken.

Voor de gene die geen pc hebben, vraag even een van je vrienden die minder paranoia is om deze dan te installeren.

Mocht je geen vrienden hebben, gewoon op je dak gaan liggen de komende 7 dagen en hij komt vanzelf voorbij!

BTW was ooit al eens aan bod gekomen in moonhoax topic.
En zijn ook gewoon sites waarop je heel veel satellieten kan volgen.
Geen "app" nodig.
pi_149102612
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:22 schreef budvar het volgende:

[..]

Over 4,5 uur komt ie over maar zal nu niet zoveel te zien zijn met al die wolken.
Oh jammer - anders kan je gewoon 'n foto nemen toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:28:10 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149102652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh jammer - anders kan je gewoon 'n foto nemen toch?
Yep, daarom is jouw positie hierin ook zo onzinnig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 13:31:06 #64
231686 budvar
budvar
pi_149102737
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh jammer - anders kan je gewoon 'n foto nemen toch?
Ja dat had gekund zonder wolken. Echt bizar dat je dit niet geloofd.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:34:19 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149102839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh jammer - anders kan je gewoon 'n foto nemen toch?
En dan?
Ga je weer roepen dat fake is?

Zijn wel wat filmpjes en foto's te vinden hoor, Hekje had het toen ook al gepost..

Voordat je begint te jammeren, dit is gemaakt met telescoop hier onder, filmpje van ISS zonder telescoop!

Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:39:55 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149103010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh jammer - anders kan je gewoon 'n foto nemen toch?
Je kan ook zelf kijken!
Of zoals een mooi oud twents spreekwoord al zegt.

Heb je stront in je ogen :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:06:14 #67
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149103758
ISS hangt op 330.000 meter hoogte 330km! en is zo groot als een voetbalveld.
Een vliegtuig dat op 10km hoogte vliegt is al amper te zien, toch knap dat sommige mensen zo ver kunnen kijken.
Zoom eens uit op een voetbalveld op google maps. Al snel zie je niets meer dan een stipje.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 14:09:27 #68
231686 budvar
budvar
pi_149103866
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:06 schreef Izzy73 het volgende:
ISS hangt op 330.000 meter hoogte 330km! en is zo groot als een voetbalveld.
Een vliegtuig dat op 10km hoogte vliegt is al amper te zien, toch knap dat sommige mensen zo ver kunnen kijken.
Zoom eens uit op een voetbalveld op google maps. Al snel zie je niets meer dan een stipje.
Downloaden die app nou gewoon, en dan gewoon proberen te kijken als ie overkomt en het niet bewolkt is. Je zult je verbazen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:13:07 #69
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149103973
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:09 schreef budvar het volgende:

[..]

Downloaden die app nou gewoon, en dan gewoon proberen te kijken als ie overkomt en het niet bewolkt is. Je zult je verbazen.
ISS heeft een snelheid van 27,600 km/h,
als het al mogelijk zou zijn om het te zien is het in een flits voorbij.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:18:06 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149104157
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:13 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

ISS heeft een snelheid van 27,600 km/h,
als het al mogelijk zou zijn om het te zien is het in een flits voorbij.
Nah hij blijft wel even zichtbaar hoor, op foto zetten of op film is wat lastiger..

Newsflash de aarde draait ook met pakweg 1000km/h dat we met die snelheid er nog niet afgekieperd zijn..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 14:19:19 #71
230491 Zith
pls tip
pi_149104205
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:06 schreef Izzy73 het volgende:
ISS hangt op 330.000 meter hoogte 330km! en is zo groot als een voetbalveld.
Een vliegtuig dat op 10km hoogte vliegt is al amper te zien, toch knap dat sommige mensen zo ver kunnen kijken.
Zoom eens uit op een voetbalveld op google maps. Al snel zie je niets meer dan een stipje.
https://www.google.nl/sea(...)oAg&biw=1920&bih=971

Alstu
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 14:22:11 #72
230491 Zith
pls tip
pi_149104302
Beter nog:

Hier is een livestream van ISS + een map waar hij zich bevindt :)

http://eol.jsc.nasa.gov/ForFun/HDEV/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 14:32:13 #73
230491 Zith
pls tip
pi_149104660
Geloof je trouwens wel in satelieten, Izzy?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149104719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:06 schreef Izzy73 het volgende:
ISS hangt op 330.000 meter hoogte 330km! en is zo groot als een voetbalveld.
Een vliegtuig dat op 10km hoogte vliegt is al amper te zien, toch knap dat sommige mensen zo ver kunnen kijken.
Zoom eens uit op een voetbalveld op google maps. Al snel zie je niets meer dan een stipje.
Izzy Izzy Izzy-edit-
Je raakt een beetje van het padje af de laatste tijd, je komt met 'argumenten' aanzetten zonder enige kennis te hebben over het 'object' of onderwerp...

Je bent makkelijk voer voor de complotbedenkers, een discussie is leuk, tot een zekere hoogte, dan begint er het welbekende 'ik aai lekker tegen alle haren in gedrag'.
Of nog erger, zeggen en denken dat je openstaat voor andere denkwijzen, kom op zeg, je neus staat maar een richting op, en dat terwijl je overkomt alsof je 'openstaat voor andere opties.

Op het moment geloof ik meer dat jij een kloon bent, dan dat ik geloof in jou bronnen en goedheid/oprechtheid bij het versprijden van 'info'

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 27-01-2015 14:55:08 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 14:51:02 #75
231686 budvar
budvar
pi_149105355
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:13 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

ISS heeft een snelheid van 27,600 km/h,
als het al mogelijk zou zijn om het te zien is het in een flits voorbij.
Nee natuurlijk niet. Als je in een auto zit lijkt het ook toch alsof objecten in de horizon nauwelijks bewegen en de hectometerpaaltjes vliegen voorbij. Omdat het ISS zover weg is zie je er nauwelijks aan dat ie zo snel gaat en schuift ie vrij rustig voorbij aan de hemel.
(Is ook een woord voor volgens mij maar daar kan ik even niet opkomen)
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_149105379
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:06 schreef Izzy73 het volgende:
ISS hangt op 330.000 meter hoogte 330km! en is zo groot als een voetbalveld.
Een vliegtuig dat op 10km hoogte vliegt is al amper te zien, toch knap dat sommige mensen zo ver kunnen kijken.
Zoom eens uit op een voetbalveld op google maps. Al snel zie je niets meer dan een stipje.
Probeer het maar eens, je kunt hem toch echt zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:13 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

ISS heeft een snelheid van 27,600 km/h,
als het al mogelijk zou zijn om het te zien is het in een flits voorbij.
Opnieuw is alles maar direct onwaar omdat jij het je niet kunt voorstellen. Je zou het beter zelf eens kunnen testen of wat diepgaander onderzoek kunnen doen voordat je maar wat roept omdat het tegen je wereldbeeld ingaat.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:53:03 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_149105432
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:34 schreef theguyver het volgende:
Zijn wel wat filmpjes en foto's te vinden hoor, Hekje had het toen ook al gepost..
[ afbeelding ]
Een Tie Fighter! :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_149105455
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:51 schreef budvar het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Als je in een auto zit lijkt het ook toch alsof objecten in de horizon nauwelijks bewegen en de hectometerpaaltjes vliegen voorbij. Omdat het ISS zover weg is zie je er nauwelijks aan dat ie zo snel gaat en schuift ie vrij rustig voorbij aan de hemel.
(Is ook een woord voor volgens mij maar daar kan ik even niet opkomen)
Parallax. Dit is Izzy73 ook al verteld toen het over Rosetta ging, maar dat nam hij toen ook niet aan meen ik me te herinneren.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 15:21:04 #79
231686 budvar
budvar
pi_149106495
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:53 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Parallax. Dit is Izzy73 ook al verteld toen het over Rosetta ging, maar dat nam hij toen ook niet aan meen ik me te herinneren.
Parallax inderdaad, bedankt. Dat dus Izzy73.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_149106734
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:51 schreef budvar het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Als je in een auto zit lijkt het ook toch alsof objecten in de horizon nauwelijks bewegen en de hectometerpaaltjes vliegen voorbij. Omdat het ISS zover weg is zie je er nauwelijks aan dat ie zo snel gaat en schuift ie vrij rustig voorbij aan de hemel.
(Is ook een woord voor volgens mij maar daar kan ik even niet opkomen)
Is ook vrij makkelijk te zien door eens vliegtuigen te gaan kijken rondom schiphol, die krengen lijken verdomd langzaam te gaan als je op de A4 rijdt als ze bezig zijn met landen, maar ze zijn dan ook stiekem best nog vaak een eindje van je verwijderd. Of andersom, vanuit het vliegtuig naar de snelweg kijken! :D!
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:13:48 #81
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149108251
Ziet dit eruit als 330.000m of zelfs 435.000m?



Hier nog een filmpje.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 16:27:31 #82
231686 budvar
budvar
pi_149108672
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:13 schreef Izzy73 het volgende:
Ziet dit eruit als 330.000m of zelfs 435.000m?

[ afbeelding ]

Hier nog een filmpje.
Ga nou gewoon een keer naar boven kijken als ie voorbij komt joh. Je kan hem echt zien.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_149108707
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:27 schreef budvar het volgende:

[..]

Ga nou gewoon een keer naar boven kijken als ie voorbij komt joh. Je kan hem echt zien.
Op kerstavond kwam hij nog voorbij gecruised toen ik keek, kon 'm* goed zien in Den Haag :)

*het licht wat het ding weerkaatst dus.
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:30:13 #84
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149108752
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:27 schreef budvar het volgende:

[..]

Ga nou gewoon een keer naar boven kijken als ie voorbij komt joh. Je kan hem echt zien.
Ga ik doen, ik wil weleens met eigen ogen zien hoe die ISS heliumballon er uit ziet. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149108845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:13 schreef Izzy73 het volgende:
Ziet dit eruit als 330.000m of zelfs 435.000m?

[ afbeelding ]
Eigenlijk wel ja, waarom niet volgens jou? Het niveau blijft blijkbaar "ik kan me niet voorstellen dat het zo is, dus het is niet zo".

quote:
Je ziet twee foto's, onder compleet verschillende hoeken, en ze zien er anders uit. Dus is het ISS nep. Ik zie een paar problemen met die argumentatie, jij ook?
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 16:33:19 #86
231686 budvar
budvar
pi_149108869
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ga ik doen, ik wil weleens met eigen ogen zien hoe die ISS heliumballon er uit ziet. :)
Doe dat ja.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 16:33:26 #87
230491 Zith
pls tip
pi_149108874
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:13 schreef Izzy73 het volgende:
Ziet dit eruit als 330.000m of zelfs 435.000m?

[ afbeelding ]

Hier nog een filmpje.
Al die moeite die NASA in het photoshoppen stopt en dan vergeten ze hem verder weg van aarde te plakken!

Weet je trouwens wat het effect is van een zoom lens op een object en zijn achtergrond?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:34:00 #88
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149108905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:32 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja, waarom niet volgens jou? Het niveau blijft blijkbaar "ik kan me niet voorstellen dat het zo is, dus het is niet zo".

[..]

Je ziet twee foto's, onder compleet verschillende hoeken, en ze zien er anders uit. Dus is het ISS nep. Ik zie een paar problemen met die argumentatie, jij ook?
Nee ik zie het probleem niet. Ga eens naar googlemaps en zoom uit naar 200km.
Dan zie je heel Europa en half Rusland :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 16:36:16 #89
230491 Zith
pls tip
pi_149108991
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:34 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee ik zie het probleem niet. Ga eens naar googlemaps en zoom uit naar 200km.
Dan zie je heel Europa en half Rusland :)
Ga maar eens bij het begin van London Bridge staan en maak een foto, dan zie je de hele brug en de poort!

Of hangt het er van af wat voor field of view je camera heeft?

gr
gr






I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149109084
Al zouden ze hem/haar/het de ruimte inschieten en uit 't deurtje flikkeren in een ruimtepak op 1 meter naast het ISS, dan nog zal het niet echt zijn, dames en heren, geef het op :')
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:42:27 #91
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149109213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:36 schreef Zith het volgende:

[..]

Ga maar eens bij het begin van London Bridge staan en maak een foto, dan zie je de hele brug en de poort!

Of hangt het er van af wat voor field of view je camera heeft?

gr
gr

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja en? Ik weet wel hoe een lens werkt hoor.
De toren komt dichterbij. Maar de wolken hangen nog steeds net zo ver van de toren af.
Die komen niet dichterbij de toren door de lens
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 16:44:49 #92
230491 Zith
pls tip
pi_149109298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja en? Ik weet wel hoe een lens werkt hoor.
De toren komt dichterbij. Maar de wolken hangen nog steeds net zo ver van de toren af.
Die komen niet dichterbij de toren door de lens
Ok, directe vraag omdat je het alsnog niet snapt maar denk van wel:

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:34 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ga eens naar googlemaps en zoom uit naar 200km.
Dan zie je heel Europa en half Rusland :)


Als de camera van de foto van het ISS bjiv. een 1000 mm lens gebruikte, verwacht je dan ook heel Europa en Rusland te zien op een paar honderd kilometer?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149109346
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:34 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee ik zie het probleem niet. Ga eens naar googlemaps en zoom uit naar 200km.
Dan zie je heel Europa en half Rusland :)
Je begrijpt niet dat de hoek waaronder een foto wordt genomen van groot belang is? Of wil je het gewoon niet zien?
pi_149109352
Mijn vingers jeuken :X
Maar Motorbloempje heeft gelijk, het maakt niet uit wat je zegt of laat zien.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 16:49:17 #95
230491 Zith
pls tip
pi_149109445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:44 schreef Zith het volgende:

[..]

Ok, directe vraag omdat je het alsnog niet snapt maar denk van wel:

[..]

[ afbeelding ]

Als de camera van de foto van het ISS bjiv. een 1000 mm lens gebruikte, verwacht je dan ook heel Europa en Rusland te zien op een paar honderd kilometer?




Hoe kan het dat je bij de ene foto veel meer landoppervlakte ziet dan bij de andere!!!!???
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149109594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef schommelstoel het volgende:
Mijn vingers jeuken :X
Maar Motorbloempje heeft gelijk, het maakt niet uit wat je zegt of laat zien.
Idd. Het maakt geen donder uit.
pi_149109632
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:49 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoe kan het dat je bij de ene foto veel meer landoppervlakte ziet dan bij de andere!!!!???
Op die eerste foto lijkt het alsof er een minion in 't midden zit! :D! O+

Inclusief armpjes en blauwe broek! :D!
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:07:13 #98
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149109991
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:49 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoe kan het dat je bij de ene foto veel meer landoppervlakte ziet dan bij de andere!!!!???
Goeie vraag, kan in ieder geval niet aan de lens liggen want het ISS is even groot. PS?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:07:15 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149109993
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja en? Ik weet wel hoe een lens werkt hoor.
De toren komt dichterbij. Maar de wolken hangen nog steeds net zo ver van de toren af.
Die komen niet dichterbij de toren door de lens
Nee dat weet je duidelijk niet, dat is juist het probleem. Dat ging met je begrip van Rosetta ook al fout.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:08:31 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149110032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Goeie vraag, kan in ieder geval niet aan de lens liggen want het ISS is even groot. PS?
En het bewijs van wat ik net post. De lens is juist precies waar het hier aan ligt :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:08:36 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149110036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:13 schreef Izzy73 het volgende:
Ziet dit eruit als 330.000m of zelfs 435.000m?

[ afbeelding ]
Ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:10:33 #102
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149110088
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En het bewijs van wat ik net post. De lens is juist precies waar het hier aan ligt :D
Koekoek :D
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:12:11 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149110130
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:10 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Koekoek :D

Voor uw educatie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 17:13:09 #104
230491 Zith
pls tip
pi_149110155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Goeie vraag, kan in ieder geval niet aan de lens liggen want het ISS is even groot. PS?
..........................................................
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:13:17 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149110157
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:10 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Koekoek :D
Leuk gifje voor je.

Allemaal met lens-settings gedaan.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_149110201
Jezus, jogy, daar word je para van als je daar te lang naar kijkt :')
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:16:10 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149110229
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus, jogy, daar word je para van als je daar te lang naar kijkt :')
Weet je meteen hoe Izzy zich voelt :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_149110241
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Weet je meteen hoe Izzy zich voelt :{.
Dizzy.
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:26:27 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149110503
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Leuk gifje voor je.

Allemaal met lens-settings gedaan.

[ afbeelding ]
Dat is ook precies waar dat fotografie filmpje over gaat :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:27:51 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149110532
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is ook precies waar dat fotografie filmpje over gaat :Y
Ja maar een plaatje is makkelijker :{. (en hij is gewoon een beetje psychedelisch dus is het altijd leuk om het een keer ontopic te kunnen posten met de kans dat er iemand zeeziek wordt (Hoi mb :W ) )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:31:40 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149110632
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja maar een plaatje is makkelijker :{. (en hij is gewoon een beetje psychedelisch dus is het altijd leuk om het een keer ontopic te kunnen posten met de kans dat er iemand zeeziek wordt (Hoi mb :W ) )
Oh helemaal mee eens :) Is ook veel korter dan dat hele filmpje kijken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:19:23 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149111832
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
Al zouden ze hem/haar/het de ruimte inschieten en uit 't deurtje flikkeren in een ruimtepak op 1 meter naast het ISS, dan nog zal het niet echt zijn, dames en heren, geef het op :')
;) weet je wel wat dat kost!

Laat dan gelijk wat ruimte puin opvegen ter compensatie :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149113215
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:32 schreef Zith het volgende:
Geloof je trouwens wel in satelieten, Izzy?
Dat postte ik een paar dagen geleden al ergens: What's next? satellieten bestaan ook niet?
in a crowd you lose humanity
pi_149115934
Om het echter te doen lijken faket men de UFO's erbij?http://m.disclose.tv/news(...)gh_Detail/113313#DTV
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_149115960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat postte ik een paar dagen geleden al ergens: What's next? satellieten bestaan ook niet?
De ruimte bestaat niet! 8-)
Conscience do cost.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 20:22:48 #116
230491 Zith
pls tip
pi_149116006
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:20 schreef Resonancer het volgende:
Om het echter te doen lijken faket men de UFO's erbij?http://m.disclose.tv/news(...)gh_Detail/113313#DTV
Hoho, dit is juist echt volgens de sceptici.

Of is er een tweedeling tussen ruimte-hoaxers en alien-believers?

quote:
With a source like that these photos cannot be disputed or debunked, but many have tried
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149116288
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:22 schreef Zith het volgende:

[..]

Hoho, dit is juist echt volgens de sceptici.

Of is er een tweedeling tussen ruimte-hoaxers en alien-believers?

[..]

Wel meer dan twee.
Ik ben geen pure ruimte hoaxer. Meer Kubrick e.d., men ging wel maar zag iets dat wij niet mogen zien.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_149116449
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:21 schreef ems. het volgende:

[..]

De ruimte bestaat niet! 8-)
De ruimte bestaat toch uit leegte? Leegte = niets. Dus bestaat het niet idd 8-)
in a crowd you lose humanity
pi_149119660
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:06 schreef Izzy73 het volgende:
ISS hangt op 330.000 meter hoogte 330km! en is zo groot als een voetbalveld.
Een vliegtuig dat op 10km hoogte vliegt is al amper te zien, toch knap dat sommige mensen zo ver kunnen kijken.
Zoom eens uit op een voetbalveld op google maps. Al snel zie je niets meer dan een stipje.
Er is 'n hele mooie verzameling van ISS vids en veel interessante discussie over hier:

Fakery in Orbit: THE I$$
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=720

De MSM' ers vinden 't niet leuk, dus misschien is 't wat voor jou. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 27-01-2015 21:57:17 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:56:37 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149122845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is 'n hele mooie verzameling van ISS vids en veel interessante discussie over hier:

Fakery in Orbit: THE I$$
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=720

De MSM' ers vinden 't niet leuk, dus misschien is 't wat voor jou. :)
Mooi topic ja, waar het verschil tusssen de voorkant en de achterkant van een voorwerp te moeilijk om te begrijpen is. Hoe je dat soort dingen nog serieus kan nemen gaat mij dan weer boven de pet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149126888
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mooi topic ja, waar het verschil tusssen de voorkant en de achterkant van een voorwerp te moeilijk om te begrijpen is. Hoe je dat soort dingen nog serieus kan nemen gaat mij dan weer boven de pet.
Had ik niks anders verwacht.
-edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 28-01-2015 10:59:33 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 28 januari 2015 @ 08:47:34 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149129803
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 00:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Had ik niks anders verwacht.
.
Dat ze daar dergelijke simpele dingen fout hebben doet je helemaal niets?

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 28-01-2015 10:59:46 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 28 januari 2015 @ 10:43:34 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149132007
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:30 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wel meer dan twee.
Ik ben geen pure ruimte hoaxer. Meer Kubrick e.d., men ging wel maar zag iets dat wij niet mogen zien.
Die tak houd ik ook lichtjes aan inderdaad. Wel gegaan maar shit gezien die (nog) niet gedeeld kan/mag worden. Dat ze gewoon helemaal nooit van de aarde afgekomen zijn en de maanlandingen en ISS neppe ongein is lijkt me wel heel extreem onwaarschijnlijk. Vooral omdat elke amateur sterrekijker met een speelgoed telescoop het ISS gewoon irl kan volgen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_149132558
Die ISS die je met een telescoop kunt zien is van strokarton. ;)
  woensdag 28 januari 2015 @ 11:22:00 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149133012
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:05 schreef Beathoven het volgende:
Die ISS die je met een telescoop kunt zien is van strokarton. ;)
Ah duidelijk, wel knap dat ze het makkelijker vinden om een strokartonnen ISS de wereld over te slingeren (internationale grenzen over en alles) voor het geval dat er iemand ergens op de wereld per ongeluk met hun amateurtelescoop een kijkje willen nemen. En het zouden er dan ook meerdere moeten zijn omdat het anders niet 'realistisch' overkomt.

Maar verder best logisch hoor dat ze miljarden euro's verspillen aan de illusie dat we een internationaal ruimtestation hebben terwijl dat niet zo is, ik zie ook zo veel voordelen aan dat sterke staaltje bedrog.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_149134990
Nooit geweten dat je die ISS kon volgen per app :D. Ik vond flightradar qua app eigenlijk al tof genoeg.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149135219
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:30 schreef kalinhos het volgende:
Nooit geweten dat je die ISS kon volgen per app :D. Ik vond flightradar qua app eigenlijk al tof genoeg.
Je kunt zelfs live meekijken! Erg fraai uitzicht.
  woensdag 28 januari 2015 @ 12:56:51 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149135608
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:40 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Je kunt zelfs live meekijken! Erg fraai uitzicht.
Kun je nagaan hoe groot het serverpark zou moeten zijn om dit allemaal live te renderen, en ook nog eens in overeenkomst met het lokale weer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:03:18 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149135788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe groot het serverpark zou moeten zijn om dit allemaal live te renderen, en ook nog eens in overeenkomst met het lokale weer.
En vergeet dat rondfladderende model niet voor de amateur sterrekijkers.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_149136279
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:05 schreef Beathoven het volgende:
Die ISS die je met een telescoop kunt zien is van strokarton. ;)
Wat denk je dan wat al die mensen bij Nasa doen? Die zijn de hele dag natuurlijk bezig met kartonnen iss'en aan een hengel om ze voor de telescoop/verrekijkers van ons te hangen.
pi_149136896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat denk je dan wat al die mensen bij Nasa doen? Die zijn de hele dag natuurlijk bezig met kartonnen iss'en aan een hengel om ze voor de telescoop/verrekijkers van ons te hangen.
Eigenlijk is het dus een soort werkverschaffingsproject voor de geavanceerde modelbouwer?
in a crowd you lose humanity
pi_149137750
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Eigenlijk is het dus een soort werkverschaffingsproject voor de geavanceerde modelbouwer?
Voor een groot gedeelte wel maar er zijn natuurlijk ook nog andere projecten. Niet geheel onbelangrijk is de afdeling fotobewerken zodat objecten groter/kleiner/dicherbij/verderweg lijken dan ze in werkelijkheid zijn.
pi_149180282
Don't shoot the messenger.
Interessant voor space travel fans en non-space travel fans misschien,geposte door Boethius,die lijkt 'n beetje verstaan te hebben.Ik ben open voor 't idee dat 'ie heeft 't helemaal verkeerd.

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=1632&start=495

" The reason space travel is not possible is because the systems we claim
to use to propel a rocket through space operate on gas pressure and
there is no gas pressure in space.

Gas pressure requires molecules to be in contact with each other,
bouncing off each other, causing millions of collisions per second,
etc... If you release gas into the vacuum of space, the first molecule
that pops out will shoot off into the distance at a constant speed, so
will the one behind that, never catching up with the first one. The
third, fourth, etc... all fly off into the distance trying to fill the
vacuum by finding their empty corner. So no matter how much gas you
produce none of it will ever change the pressure under a space ship.
None of it will ever push a spaceship. To push a spaceship there must be
some locally high pressure under it, which is impossible since the
pressure in space is 0 everywhere.

Back the the Nozzle and the Massflow equation F=MA on earth
Think about a fire hose shooting water. A force comes directly back
against the column of water shooting out. Why? Because the first drop of
water has to pas through air, which is dense, causing many collisions,
slowing down the drop of water. The second drop, directly behind the
first, will not be slowed down by the air so it will collide with the
first drop, the third drop hits the second drop and so on, the fast
water coming through the hose pushing through the slower water outside
causes Newton's 3rd Law to push back on the column of water. This is why
you need people holding the hose to add an unbalanced force otherwise
the hose would not be able to push water through that column anymore,
the water column would be diverted and the hose would flop around. It is
obvious that one drop of water does not push back on the hose, you need
a fast moving column.

The nozzle and the Massflow equation in space
Since the molecules leaving the combustion chamber and entering the
vacuum never slow down, never collide with any outside objects, nor with
each other, their force is always moving forward, away from the ship.
There is no way for that force to be returned to the ship. There is no
way for the force of the moving molecules to be extracted and used for
propulsion. Their force is carried off into the far corners of space.
This is also known as Joule Expansion. Remember that as soon as the
nozzle is opened, the combustion chamber becomes part of the vacuum of
space and is subject to its laws. A closed chamber is under pressure but
not an open one.

NASA is lying at the molecular level
But that's OK because most people don't usually look there. The awesome,
spectacular and heroic nature of space exploration is enough to cloud
the most logical minds. Most respectable engineering schools won't touch
space flight and those who do have tiny departments. If it was really a
multi-billion dollar government funded operation, every school in
America would have their hands out for government grants like the do
with Engineering, Computer Science and Biology. But why train thousands
of the best minds of a generation in a field that doesn't exist?"
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 20:06:14 #134
230491 Zith
pls tip
pi_149180445
3de wet van newton.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 29 januari 2015 @ 20:18:42 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149181116
Die mensen hebben het dus helemaal fout Tingo. Een raket werkt niet op arbeid door expansie van gas, maar door het behoud van impuls.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149185169
Wow, het ontbreekt de schrijver van dat stuk tekst wel echt aan de meest basale natuurkundekennis. Die laatste paragraaf is wel echt het toonbeeld van het Dunning-Kruger effect.

Zoals Zith en ATuin-hek al zeggen, de basisprincipes van een raket zijn simpelweg de derde wet van Newton en impulsbehoud.
pi_149207127
HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OPEN JE OGEN!!!!!!!! AL HET GELD VAN DE SPACEPROGRAMM GAAT GEWOON NAAR ISRAEL HET IS EEN ZIONISTISCH COMPLEET VAN DE TEMPELIERS EN DE ILLUMINATI TRAP ER NIET IN MENSEN OOK NEDERLAND DOET MEE VIA ESA
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 13:15:49 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_149207219
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:12 schreef Nielsch het volgende:
HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OPEN JE OGEN!!!!!!!! AL HET GELD VAN DE SPACEPROGRAMM GAAT GEWOON NAAR ISRAEL HET IS EEN ZIONISTISCH COMPLEET VAN DE TEMPELIERS EN DE ILLUMINATI TRAP ER NIET IN MENSEN OOK NEDERLAND DOET MEE VIA ESA
Niet zo hard! Mijn arme oren ;(
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:00:18 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149214018
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:18:20 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149223362
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:01 schreef Tingo het volgende:
Don't shoot the messenger.
Interessant voor space travel fans en non-space travel fans misschien,geposte door Boethius,die lijkt 'n beetje verstaan te hebben.Ik ben open voor 't idee dat 'ie heeft 't helemaal verkeerd.

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=1632&start=495
...
Dit is wel een nuttige voor jou om te lezen:
http://science.howstuffworks.com/rocket.htm
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 februari 2015 @ 18:37:28 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149270676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:01 schreef Tingo het volgende:
Don't shoot the messenger.
Interessant voor space travel fans en non-space travel fans misschien,geposte door Boethius,die lijkt 'n beetje verstaan te hebben.Ik ben open voor 't idee dat 'ie heeft 't helemaal verkeerd.

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=1632&start=495
Heb je al naar die link gekeken? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 februari 2015 @ 00:33:55 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149285190
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 februari 2015 @ 01:49:51 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149286459
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:12 schreef Nielsch het volgende:
HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OPEN JE OGEN!!!!!!!! AL HET GELD VAN DE SPACEPROGRAMM GAAT GEWOON NAAR ISRAEL HET IS EEN ZIONISTISCH COMPLEET VAN DE TEMPELIERS EN DE ILLUMINATI TRAP ER NIET IN MENSEN OOK NEDERLAND DOET MEE VIA ESA


Geld naar Israel op zich wel een goeie..!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:22:45 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149353822
Compilatie van beelden vanuit het ISS:

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149354661
quote:
Op zondag 1 februari 2015 18:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Heb je al naar die link gekeken? :)
Nee, en over drie maanden komt-ie gewoon weer heel triomfantelijk met hetzelfde 'bewijs' op de proppen.
Zo rolt Tingo.
pi_149356538
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:57 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Nee, en over drie maanden komt-ie gewoon weer heel triomfantelijk met hetzelfde 'bewijs' op de proppen.
Zo rolt Tingo.
-weg-

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 04-02-2015 14:24:39 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149356572
Je had er nog aan kunnen toevoegen dat schelden, wanneer vastgeluld, ook een reeële optie is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149356607
quote:
Op woensdag 4 februari 2015 14:02 schreef Tingo het volgende:

Ik ook van jou. :*

En bedankt voor het maken van mijn punt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 04-02-2015 14:25:46 ]
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:05:52 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149356638
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:02 schreef Tingo het volgende:

[..]


Heb je naar die link gekeken, en snap je nu waarom dat stuk van het clues forum nergens op slaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 04-02-2015 14:26:02 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:17:56 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149356997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

:*
Thats how you Roll.
Hij heeft wel een punt, maar het antwoord slaat nergens op.

Je kan ook gewoon zelf even de moeite nemen om iets te bekijken, de rest doet ook moeite voor jou, als je filmpje post!

Dat we het niet altijd eens zijn met jou filmpjes/links of kritiek op de punten die aangehaald worden in het filmpje is wat anders!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:09:30 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149771496
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149984596
Hier nog een zooitje nieuwe foto's om te analyseren:

Hundreds Of Unseen NASA Photographs Reveal The Vintage Beauty Of Outer Space
http://www.huffingtonpost(...)raphs_n_6673854.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150010187
De aarde is plat.
pi_150029140
NASA doet een live-spacewalk op het moment:

http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150031081
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:10 schreef Ceased2Be het volgende:
NASA doet een live-spacewalk op het moment:

http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
tering :') pas na 30 seconden had ik door waar die liep. Handig, zo'n wit pak tegen een wit space station achtergrond. Kleed lekker af. . Wel vette beelden
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150031594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:13 schreef kalinhos het volgende:

[..]

tering :') pas na 30 seconden had ik door waar die liep. Handig, zo'n wit pak tegen een wit space station achtergrond. Kleed lekker af. . Wel vette beelden
hehe, ja wel cool. ze deden ook een #asknasa sessie met de astronauten via twitter.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 1 maart 2015 @ 11:14:02 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150172414
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gelooft je ook dat je kan 't zien met je blote oog?
Ik zie hem regelmatig overkomen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150212464
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik zie hem regelmatig overkomen
Van 'n hoogte 220 miles.
Wat heb je goeie ogen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150212571
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van 'n hoogte 220 miles.
Wat heb je goeie ogen.
Alsof afstand het enige is wat uitmaakt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150212651
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van 'n hoogte 220 miles.
Wat heb je goeie ogen.
Hoe ver staan de sterren dan die we (denken te) zien?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2015 13:37:31 ]
  maandag 2 maart 2015 @ 13:46:55 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150212910
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van 'n hoogte 220 miles.
Wat heb je goeie ogen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 maart 2015 @ 14:14:28 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150213716
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe ver staan de sterren dan die we (denken te) zien?
Of de maan :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 maart 2015 @ 14:16:51 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150213783
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 maart 2015 @ 18:22:14 #164
56724 Wombcat
rent wiel
pi_150222831
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of de maan :)
Wie zegt eigenlijk dat de maan wel echt is?
in a crowd you lose humanity
pi_150223032
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van 'n hoogte 220 miles.
Wat heb je goeie ogen.
Het ISS kan je inderdaad regelmatig zien overkomen, richting het zuiden. Ziet er dan uit als een hele heldere maar bewegende ster.


Zo heb ik hem al vaak gezien, kan ook precies zien hoe laat hij overkomt via de ISS tracker:
http://www.isstracker.com

Toen er nog spaceshuttles naar toe vlogen zag ik ze een keer in een baan een stukje achterelkaar vliegen toen de spaceshuttle net was afgekoppeld. Erg mooi om te zien.
Dat kan nu ook nog als er zo'n voorraadrakket achter hangt om te (un)docken. Moet je wel geluk hebben dat hij net dan overkomt.

Met een fatsoenlijke telescoop kan je zelfs de vormen goed zien, alleen het volgen is vrij lastig omdat hij beweegt.
pi_150224741
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het ISS kan je inderdaad regelmatig zien overkomen, richting het zuiden. Ziet er dan uit als een hele heldere maar bewegende ster.


Zo heb ik hem al vaak gezien, kan ook precies zien hoe laat hij overkomt via de ISS tracker:
http://www.isstracker.com

Toen er nog spaceshuttles naar toe vlogen zag ik ze een keer in een baan een stukje achterelkaar vliegen toen de spaceshuttle net was afgekoppeld. Erg mooi om te zien.
Dat kan nu ook nog als er zo'n voorraadrakket achter hangt om te (un)docken. Moet je wel geluk hebben dat hij net dan overkomt.

Met een fatsoenlijke telescoop kan je zelfs de vormen goed zien, alleen het volgen is vrij lastig omdat hij beweegt.
Dus,je kan helemaal niet de ISS duidelijk met je blote ogen zien.
Dankje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 2 maart 2015 @ 23:54:08 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150236747
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wie zegt eigenlijk dat de maan wel echt is?
BNW / Is onze maan kunstmatig?

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus,je kan helemaal niet de ISS duidelijk met je blote ogen zien.
Dankje.
Jawel!
Plus wat wel handig is, voor eventueel wat duidelijker beeld!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 00:21:37 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150237327
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus,je kan helemaal niet de ISS duidelijk met je blote ogen zien.
Dankje.
Ga nou gewoon een keer kijken...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150237336
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus,je kan helemaal niet de ISS duidelijk met je blote ogen zien.
Dankje.
Bacteriën bestaan niet. 8)7
Conscience do cost.
pi_150237461
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus,je kan helemaal niet de ISS duidelijk met je blote ogen zien.
Dankje.
Door een telescoop of een Nikon P900 wel.

Dat je zonder telescoop niet meer ziet dan een zeer heldere ster die beweegt is logisch, gezien de afstand. Je ziet op dat moment alleen het zonlicht dat gereflecteerd wordt op het ISS.

Maar je kan met de ISS tracker precies zien wanneer hij voorbij komt en als hij voorbijkomt mis je 'm ook niet, zeer helder en beweegt vlot. Mocht er een bevoorradingsschip in de buurt hangen (zichtbaar op ISS tracker) dan zie je die ook in z'n kielzog meekomen.

Ik schaf dit jaar een telescoop aan met een opzetstukje voor m'n camera dus ik zal zeker proberen een paar mooie foto's te schieten. Ook van Jupiter overigens, dat is ook nog een doel voor 2015.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:36:47 #171
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150252937
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:02:05 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150253876
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 00:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Door een telescoop of een Nikon P900 wel.

Dat je zonder telescoop niet meer ziet dan een zeer heldere ster die beweegt is logisch, gezien de afstand. Je ziet op dat moment alleen het zonlicht dat gereflecteerd wordt op het ISS.

Maar je kan met de ISS tracker precies zien wanneer hij voorbij komt en als hij voorbijkomt mis je 'm ook niet, zeer helder en beweegt vlot. Mocht er een bevoorradingsschip in de buurt hangen (zichtbaar op ISS tracker) dan zie je die ook in z'n kielzog meekomen.

Ik schaf dit jaar een telescoop aan met een opzetstukje voor m'n camera dus ik zal zeker proberen een paar mooie foto's te schieten. Ook van Jupiter overigens, dat is ook nog een doel voor 2015.
Vet ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:30:07 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150265424
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef El_Matador het volgende:

...

Betere? Welnee. Juist niet. We kunnen helemaal de ruimte niet in met raketten. Rakettechnologie werkt niet zonder atmosfeer.
Raketten hebben geen atmosfeer nodig omdat ze op impuls behoud werken. Gas wordt met grote snelheid naar achter uitgestoten, en heeft dus een hoeveel impuls. De netto impuls moet behouden blijven, en dus veranderd de impuls van de raket en gaat deze sneller. Daar heb je geen atmosfeer voor nodig om je tegen af te zetten.

Het zou fijn zijn als onze matador eens verteld wat hier mis aan is, want het is toch echt vrij simpele natuurkunde.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:32:19 #174
56724 Wombcat
rent wiel
pi_150265564
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Raketten hebben geen atmosfeer nodig omdat ze op impuls behoud werken. Gas wordt met grote snelheid naar achter uitgestoten, en heeft dus een hoeveel impuls. De netto impuls moet behouden blijven, en dus veranderd de impuls van de raket en gaat deze sneller. Daar heb je geen atmosfeer voor nodig om je tegen af te zetten.

Het zou fijn zijn als onze matador eens verteld wat hier mis aan is, want het is toch echt vrij simpele natuurkunde.
Dat is wel hele basale fysica idd.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:33:09 #175
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150268432
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150271358
quote:
Probeer je me nu een boek te verkopen?
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:35:12 #177
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150302382
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:53 schreef High-on-Fire het volgende:

[..]

Probeer je me nu een boek te verkopen?
ik nee hoor.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 5 maart 2015 @ 06:20:48 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150304832
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van 'n hoogte 220 miles.
Wat heb je goeie ogen.
Niemand is zo blind als hij die niet zien wil
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2015 @ 07:22:53 #179
231686 budvar
budvar
pi_150305001
Nog een vraagje voor de ontkenners: Hoe zit dat dan met de Hubble telescoop en alle prachtige plaatjes die we daarvan verkregen hebben?



Is dat ook allemaal nep?!
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_150310695
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:22 schreef budvar het volgende:
Nog een vraagje voor de ontkenners: Hoe zit dat dan met de Hubble telescoop en alle prachtige plaatjes die we daarvan verkregen hebben?

[ afbeelding ]

Is dat ook allemaal nep?!
Het ziet eruit als 'n digitaal schilderij.
Ik kan zelf zoiets doen met acrylverf denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150311263
Maar dat zegt niks natuurlijk. Ik kan ook een koe schilderen. Dat betekent niet dat een koe dan ineens niet bestaat.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150311370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:53 schreef kalinhos het volgende:
Maar dat zegt niks natuurlijk. Ik kan ook een koe schilderen. Dat betekent niet dat een koe dan ineens niet bestaat.
En imo de beelden betekent niet dat 't echte beelden van space zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150311636
Dat kan. Maar jij gelooft überhaupt niet dat er ooit iets echt gebeurd is, dus ach.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:55:49 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150313627
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

En imo de beelden betekent niet dat 't echte beelden van space zijn.
Wat zou jij wel overtuigend vinden?

En ook een goede vraag, wat vind jij van de werking van raketten in een vacuum?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150332508
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Betere? Welnee. Juist niet. We kunnen helemaal de ruimte niet in met raketten. Rakettechnologie werkt niet zonder atmosfeer.
Ik ben ook nog steeds wel benieuwd naar de argumentatie hierachter, ik kan me er namelijk niet zoveel bij voorstellen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:21:05 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150333441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:06 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds wel benieuwd naar de argumentatie hierachter, ik kan me er namelijk niet zoveel bij voorstellen.
Ja dat wil ik dus ook nog steeds graag weten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:43:03 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150334775
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat wil ik dus ook nog steeds graag weten.
Ik ook
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150336769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef kalinhos het volgende:
Dat kan. Maar jij gelooft überhaupt niet dat er ooit iets echt gebeurd is, dus ach.
Dat heb ik nooit geschreven.
Dus,ach.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150338537
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:22 schreef budvar het volgende:
Nog een vraagje voor de ontkenners: Hoe zit dat dan met de Hubble telescoop en alle prachtige plaatjes die we daarvan verkregen hebben?

[ afbeelding ]

Is dat ook allemaal nep?!
Veel is 3D art, de originelen zijn een stuk minder spectaculair.

Ik vraag me altijd af wat die witte streepjes zijn.





  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2015 @ 00:05:58 #190
231686 budvar
budvar
pi_150339017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:52 schreef High-on-Fire het volgende:

[..]

Veel is 3D art, de originelen zijn een stuk minder spectaculair.

Ik vraag me altijd af wat die witte streepjes zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat ze ingekleurd zijn wist ook wel maar die kleur komt wel ergens vandaan natuurlijk(infrarood en andere kleuren die wij niet kunnen zien).
Die witte streepjes zijn wel interessant, maar dan is het wel handig om de sluitertijd te weten van die foto's want hoe korter die is hoe interessanter die streepjes zijn :)
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_150339992
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:52 schreef High-on-Fire het volgende:

[..]

Veel is 3D art, de originelen zijn een stuk minder spectaculair.

Ik vraag me altijd af wat die witte streepjes zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
3D-art is niet echt de goede term, de kleuren zijn een representatie van de werkelijke informatie die door de sensors wordt verzameld. Wat je uiteindelijk ziet is een compilatie van (soms behoorlijk veel) beelden waaruit de gewenste informatie goed naar voren komt.

De witte streepjes kunnen verschillende dingen zijn. Meestal is het kosmische straling (als die onder een hoek binnenkomt zie je strepen, als het recht binnenkomt puntjes), hoogstwaarschijnlijk zijn dat ook de streepjes op je eerste plaatje.
Soms zie je asteroïden of kometen als strepen, en uiteraard satellieten. Die strepen zien er meestal meer gekromd uit door relatieve beweging en langere exposure.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:24:18 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150344449
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:06 schreef Chrysippus het volgende:

Ik ben ook nog steeds wel benieuwd naar de argumentatie hierachter, ik kan me er namelijk niet zoveel bij voorstellen.
In een ander topic vond Mata het off-topic, dus misschien wil hij het hier on-topic komen uitleggen ...

quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:13 schreef El_Matador het volgende:

Mijn pa gaf geen natuurkunde maar juist de fysica is het antwoord op die vraag, maar dat is hier offtopic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:13:20 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150360229

niet in space, maar tegen het randje aan..
het blijven mooie beelden!

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=1451
no helium balloon can fly at 39 000 m altitude in almost vacuum and carry 1000+ kg of capsule & Felix with another ballon filming, etc. :lol: It was a nice stunt, though.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150360869
Als de Aarde draait met 1670 km/u, zou die Boomtuinier dan niet in de oceaan hebben moeten vallen?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:02:13 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150361432
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:39 schreef High-on-Fire het volgende:
Als de Aarde draait met 1670 km/u, zou die Boomtuinier dan niet in de oceaan hebben moeten vallen?
Die boomtuinier beweegt mee met ongeveer diezelfde snelheid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150386368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:13 schreef theguyver het volgende:

niet in space, maar tegen het randje aan..
het blijven mooie beelden!
Was erg gaaf inderdaad!

quote:
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=1451
no helium balloon can fly at 39 000 m altitude in almost vacuum and carry 1000+ kg of capsule & Felix with another ballon filming, etc. :lol: It was a nice stunt, though.
Nu werken ballonnen ook al niet :D

quote:
[T]he Felix stunt is a fake because the balloon could never reach 39 000 m altitude and lack of air (buoyant medium) there.
quote:
Thus - it is physically impossible to use a ballon to ascend to 120 000 feet.
Ik heb in 2010 voor een testje een heliumballon met camera opgelaten, die haalde iets van 35 km hoogte zonder problemen. Daar kwamen ook wel leuke foto's uit (excuus aan mobiele gebruikers):





Hopelijk vindt Tingo ze niet nep! ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Chrysippus op 07-03-2015 15:49:24 ]
pi_150386459
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:39 schreef High-on-Fire het volgende:
Als de Aarde draait met 1670 km/u, zou die Boomtuinier dan niet in de oceaan hebben moeten vallen?
Als de TGV 280 km/h rijdt, zou je dan niet tegen de achterkant van de coupé moeten knallen als je omhoog springt? ;)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:13:45 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150388933
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:35 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Was erg gaaf inderdaad!

[..]

Nu werken ballonnen ook al niet :D

[..]

[..]

Ik heb in 2010 voor een testje een heliumballon met camera opgelaten, die haalde iets van 35 km hoogte zonder problemen. Daar kwamen ook wel leuke foto's uit (excuus aan mobiele gebruikers):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hopelijk vindt Tingo ze niet nep! ;)
VET hoor, en mooie foto's heeft de ballon ook nog een mooie afstand afgelegd?

En ik heb geen idee, maar goed je kan het gewoon zelf doen, was dit voor een project voor werk of voor de lol :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:16:12 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150388999
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:35 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Was erg gaaf inderdaad!

[..]

Nu werken ballonnen ook al niet :D

[..]

[..]

Ik heb in 2010 voor een testje een heliumballon met camera opgelaten, die haalde iets van 35 km hoogte zonder problemen. Daar kwamen ook wel leuke foto's uit (excuus aan mobiele gebruikers):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hopelijk vindt Tingo ze niet nep! ;)
Nice! _O_

Heb je de camera later weer op moeten zoeken, of zijn de foto's via een draadloze verbinding verstuurd?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150389264
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:35 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Was erg gaaf inderdaad!

[..]

Nu werken ballonnen ook al niet :D

[..]

[..]

Ik heb in 2010 voor een testje een heliumballon met camera opgelaten, die haalde iets van 35 km hoogte zonder problemen. Daar kwamen ook wel leuke foto's uit (excuus aan mobiele gebruikers):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hopelijk vindt Tingo ze niet nep! ;)
Misschien een domme vraag maar je zegt dat je ballon op 35km hoogte hangt.
Op wikipedia staat dat kunstmanen/satellieten op +/- 36km hoogte hangen (zo'n 3600 stuks).
Waarom zie je die nooit op dit soort foto's?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:26:04 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150389288
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:25 schreef High-on-Fire het volgende:

[..]

Misschien een domme vraag maar je zegt dat je ballon op 35km hoogte hangt.
Op wikipedia staat dat kunstmanen/satellieten op +/- 36km hoogte hangen (zo'n 3600 stuks).
Waarom zie je die nooit op dit soort foto's?
Die hangen op +-36.000 km ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:30:22 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150389391
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die hangen op +-36.000 km ;)
Nee, tussen ongeveer 400 en 40.000 km
De hubble hangt op 569 km, 35.786 km is voor geostationare banen (communicatie sat)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150389561
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die hangen op +-36.000 km ;)
Oeps foutje, maar het ISS hangt op 400-600 km, dus die satellieten hangen nog veel hoger?
Waarschijnlijk weer een domme vraag maar GPS werkt toch via satelliet?
Dat is nogal een afstand om signalen op te kunnen vangen niet?
Zijn daar die atoomklokken voor om de vertraging te corrigeren.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:44:33 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150389820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:37 schreef High-on-Fire het volgende:

[..]

Oeps foutje, maar het ISS hangt op 400-600 km, dus die satellieten hangen nog veel hoger?
Waarschijnlijk weer een domme vraag maar GPS werkt toch via satelliet?
Dat is nogal een afstand om signalen op te kunnen vangen niet?
Zijn daar die atoomklokken voor om de vertraging te corrigeren.
GPS zitten op 20.200km
http://nl.wikipedia.org/wiki/Global_positioning_system
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150390331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:37 schreef High-on-Fire het volgende:

[..]

Oeps foutje, maar het ISS hangt op 400-600 km, dus die satellieten hangen nog veel hoger?
Waarschijnlijk weer een domme vraag maar GPS werkt toch via satelliet?
Dat is nogal een afstand om signalen op te kunnen vangen niet?
Zijn daar die atoomklokken voor om de vertraging te corrigeren.
Dat is min of meer hoe GPS werkt, door uit te vogelen hoe lang het signaal onderweg is geweest weet je de afstand tot een aantal satellieten, waardoor je je positie kunt bepalen (simpel gezegd).
pi_150390567
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

VET hoor, en mooie foto's heeft de ballon ook nog een mooie afstand afgelegd?

En ik heb geen idee, maar goed je kan het gewoon zelf doen, was dit voor een project voor werk of voor de lol :)
Ik gok zo'n 80 kilometer hemelsbreed, weet het niet meer exact. Het is zeker prima te doen voor de lol (als je het risico wilt lopen een camera kwijt te raken), in dit geval was het onderdeel van het uitwerken van een concept voor een missie naar Mars (de camera was een leuk extraatje). Het was een goed excuus om dit te doen ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nice! _O_

Heb je de camera later weer op moeten zoeken, of zijn de foto's via een draadloze verbinding verstuurd?
Dat was nog het moeilijkste gedeelte, de camera en de meetresultaten hingen meer dan twintig meter hoog in een boom _O- gelukkig hadden we de ballon wel goed kunnen tracken.

BNW-bonus: geen sterren te zien op de foto's!
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:43:33 #207
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150391584
Ik vind het echt hilarisch dat Tingo het bestaan van het ISS ontkent terwijl het enige wat ie hoeft te doen is omhoog kijken.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:57:41 #208
56724 Wombcat
rent wiel
pi_150392092
Het is natuurlijk een projectie, net als de vliegtuigen in het WTC.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:05:04 #209
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150392358
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:43 schreef Erasmo het volgende:
Ik vind het echt hilarisch dat Tingo het bestaan van het ISS ontkent terwijl het enige wat ie hoeft te doen is omhoog kijken.
Informatie op vage websites is betrouwbaarder dan wat je gewoon zelf kan zien
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150395440
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:43 schreef Erasmo het volgende:
Ik vind het echt hilarisch dat Tingo het bestaan van het ISS ontkent terwijl het enige wat ie hoeft te doen is omhoog kijken.
Tingo redeneert dan als "wie zegt mij dat dat ding aan de hemel wel ISS is, en niet een ster of een vliegtuig? "
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150396040
Fakery in space is onmogelijk
  zondag 8 maart 2015 @ 00:12:30 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150406285
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, tussen ongeveer 400 en 40.000 km
De hubble hangt op 569 km, 35.786 km is voor geostationare banen (communicatie sat)
Oh wacht, ik dacht dat hij communicatie satellieten bedoelde.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 8 maart 2015 @ 18:39:16 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150426395
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef El_Matador het volgende:

...

Betere? Welnee. Juist niet. We kunnen helemaal de ruimte niet in met raketten. Rakettechnologie werkt niet zonder atmosfeer.
Hoe zit dat nou?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 8 maart 2015 @ 18:40:52 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150426445
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe zit dat nou?
Hij doet een Lambiekje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 maart 2015 @ 11:05:05 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150453453


Door NASA gepubliceerde foto van de aankomende crew voor expeditie 45 naar het ISS :D
http://www.nasa.gov/missi(...)itions/expedition45/
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 9 maart 2015 @ 11:07:45 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150453519
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij doet een Lambiekje
Dat komt allemaal nog in zijn uitgebreide verslag over de moonhoax waar hij al bijna een jaar mee bezig is ;)

Dat super simpele verhaaltje, wat zo simpel is maar wel een jaar nodig heeft om te maken, momenteel is mijnheer te druk met sponsoring voor zijn expeditie naar panama om vakantie te vieren en uit te zoeken wat er met de 2 meisjes gebeurd is! :')
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 9 maart 2015 @ 13:20:16 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150457478
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat komt allemaal nog in zijn uitgebreide verslag over de moonhoax waar hij al bijna een jaar mee bezig is ;)

Dat super simpele verhaaltje, wat zo simpel is maar wel een jaar nodig heeft om te maken, momenteel is mijnheer te druk met sponsoring voor zijn expeditie naar panama om vakantie te vieren en uit te zoeken wat er met de 2 meisjes gebeurd is! :')
En het erge is, hij geeft schijnbaar al 10 jaar les... Kan je het voorstellen hoe erg dat moet zijn voor die arme studenten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 19:39:19 #218
249559 crew  Lavenderr
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:40:15 #219
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_150541831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:37 schreef High-on-Fire het volgende:

[..]

Oeps foutje, maar het ISS hangt op 400-600 km, dus die satellieten hangen nog veel hoger?
Waarschijnlijk weer een domme vraag maar GPS werkt toch via satelliet?
Dat is nogal een afstand om signalen op te kunnen vangen niet?
Zijn daar die atoomklokken voor om de vertraging te corrigeren.
Gps zend slechts een continu signaal uit (hoeft dus niks van je zwakke apparaat te ontvangen). Elektromagnetische straling in de vorm van radiogolven heeft weinig weerstand van de atmosfeer en is dus goed te ontvangen van die afstand. Die atoomklokken zijn er om de tijd op de exact uit te zenden want zelfs een klein verschil veroorzaakt een foute berekening in je navi die resulteert in 10 tot 100 meter de verkeerde kant op.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_150542319
in a crowd you lose humanity
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:24:04 #221
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150544106
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gps zend slechts een continu signaal uit (hoeft dus niks van je zwakke apparaat te ontvangen). Elektromagnetische straling in de vorm van radiogolven heeft weinig weerstand van de atmosfeer en is dus goed te ontvangen van die afstand. Die atoomklokken zijn er om de tijd op de exact uit te zenden want zelfs een klein verschil veroorzaakt een foute berekening in je navi die resulteert in 10 tot 100 meter de verkeerde kant op.
En de boel moet regelmatig gecalibreerd worden omdat de satellieten snel bewegen en daardoor loopt de tijd langzamer, relativiteitstheorie in de praktijk!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:24:52 #222
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150544157
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat komt allemaal nog in zijn uitgebreide verslag over de moonhoax waar hij al bijna een jaar mee bezig is ;)

Dat super simpele verhaaltje, wat zo simpel is maar wel een jaar nodig heeft om te maken, momenteel is mijnheer te druk met sponsoring voor zijn expeditie naar panama om vakantie te vieren en uit te zoeken wat er met de 2 meisjes gebeurd is! :')
Typisch leraarszoontje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150549933
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En het erge is, hij geeft schijnbaar al 10 jaar les... Kan je het voorstellen hoe erg dat moet zijn voor die arme studenten.
De tentamens zijn dan denk ik wel weer makkelijk. Ik neem aan dat je gewoon kunt antwoorden met 'het antwoord is 42, het is heel simpel maar ik ga het later uitwerken'. Full points!
pi_150550016
quote:
Mooie beelden! Met behulp van deze raketten gaan we waarschijnlijk weer terug naar de maan (en verder) :)
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 23:08:53 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_150550246
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:06 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Mooie beelden! Met behulp van deze raketten gaan we waarschijnlijk weer terug naar de maan (en verder) :)
Ja prachtig he? Indrukwekkend!
  zaterdag 14 maart 2015 @ 10:41:39 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150627082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:06 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Mooie beelden! Met behulp van deze raketten gaan we waarschijnlijk weer terug naar de maan (en verder) :)
Tape a lawn chair to it and ride that rocket like Jebediah *O*
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 maart 2015 @ 17:44:46 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150704591
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij legt zelf niets uit over die raketten. Je schreeuwt "impulsbehoud" en verder niks. Kom met een natuurkundige berekende verklaring en ik reageer erop.
Kijk eens, een serie mooie formules en hoe je ze via algebra bepaald.

http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/rocket.html

Krijgen we nu dan eindelijk een reactie?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150792936
Amazing Space programme on BBC2(Live with Buzz Aldrin no less) Misschien gaat ie stoms zeggen! Spannend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150793078
Ik vermoed dat jij achteraf in ieder geval een hoop stoms gaat zeggen. Ik verheug me erop!
Conscience do cost.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:28:52 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150812377
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150816189
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef El_Matador het volgende:

[...] We kunnen helemaal de ruimte niet in met raketten. Rakettechnologie werkt niet zonder atmosfeer.
Eerst deze stellige claim zonder argumenten. Herhaalde verzoeken om onderbouwing werden genegeerd.

quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef El_Matador het volgende:

Jij legt zelf niets uit over die raketten. Je schreeuwt "impulsbehoud" en verder niks. Kom met een natuurkundige berekende verklaring en ik reageer erop.
Toen stelde je aan het eindelijk leveren van een onderbouwing voor je eigen stelling de voorwaarde dat iemand anders eerst maar het tegendeel moest aantonen. Dat gebeurde...

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is juist het mooie ervan, het is zo'n simpel natuurkundig principe dat je geen berekening nodig hebt om te laten zien dat het werkt. Als je specifiek de thrust wil berekenen, sure dan moet je rekenen. Maar puur voor het principe... Je bent het vast wel met me eens dat het gas wat uitgestoten wordt een snelheidsvector naar achter heeft. Daaruit volgt dat deze massa gas een impuls in diezelfde richting heeft. Om de netto impuls van het systeem 0 te houden moet de impuls van de raket dus naar voren vergroten, en ondervind deze een versnelling.

It's that simple :) Als je daar iets tegen in te brengen hebt nodig ik je uit dit in het space fakery of Apollo topic te plaatsen.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kijk eens, een serie mooie formules en hoe je ze via algebra bepaald.

http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/rocket.html

Krijgen we nu dan eindelijk een reactie?
...en daarna bleef het weer stil.
  donderdag 19 maart 2015 @ 16:49:24 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150816928
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:26 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Eerst deze stellige claim zonder argumenten. Herhaalde verzoeken om onderbouwing werden genegeerd.

[..]

Toen stelde je aan het eindelijk leveren van een onderbouwing voor je eigen stelling de voorwaarde dat iemand anders eerst maar het tegendeel moest aantonen. Dat gebeurde...

[..]

[..]

...en daarna bleef het weer stil.
En dan mij beschuldigen dat ik alleen maar wat schreeuw over impulsbehoud en verder niets onderbouw he...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150831795
Jeetje- Star Gazing op BBC2 is leuk voor space fans en sceptics tegelijk.Voor verschillende redenen,natuurlijk.
Its turning into the Buzz Aldrin talks rubbish Show.
I used to think the big Irish bloke was funny(a few moons ago)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150833927
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dan mij beschuldigen dat ik alleen maar wat schreeuw over impulsbehoud en verder niets onderbouw he...
Erg jammer, het is wel een leuk onderwerp om over te babbelen :) maar inhoudelijke reacties over ruimtevaart of natuurkunde lijken er niet in te zitten.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:15 schreef Tingo het volgende:
Jeetje- Star Gazing op BBC2 is leuk voor space fans en sceptics tegelijk.Voor verschillende redenen,natuurlijk.
Its turning into the Buzz Aldrin talks rubbish Show.
I used to think the big Irish bloke was funny(a few moons ago)
Begrijp ik hieruit goed dat je jezelf onder de sceptici schaart? Daar is wel meer voor nodig dan continu 'looks fake to me' roepen.
pi_150840185


[ Bericht 53% gewijzigd door kalinhos op 20-03-2015 10:01:02 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator vrijdag 20 maart 2015 @ 10:19:08 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_150840856
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:15 schreef Tingo het volgende:
Jeetje- Star Gazing op BBC2 is leuk voor space fans en sceptics tegelijk.Voor verschillende redenen,natuurlijk.
Its turning into the Buzz Aldrin talks rubbish Show.
I used to think the big Irish bloke was funny(a few moons ago)
En nu graag serieus posten, want dit trucje kennen we nu wel van je.
pi_150845976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En nu graag serieus posten, want dit trucje kennen we nu wel van je.
Die grote Ierse gozer en cute Brian Cox(vormalige boyband lid) waren aan 't lachen toen ze hadden 't over 'men on the moon'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:04:14 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150846046
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die grote Ierse gozer en cute Brian Cox(vormalige boyband lid) waren aan 't lachen toen ze hadden 't over 'men on the moon'.
Weer lekker denigrerend over iemand als Brian Cox :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:04:39 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150846057
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die grote Ierse gozer en cute Brian Cox(vormalige boyband lid) waren aan 't lachen toen ze hadden 't over 'men on the moon'.
Ik moet ook vaak lachen als ik jou stukjes lees!
Je bent verkikkerd op die gozer? O+ wat schattig :D

of bedoel je toch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150846333
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik moet ook vaak lachen als ik jou stukjes lees!
Je bent verkikkerd op die gozer? O+ wat schattig :D

of bedoel je toch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet lachen als ik ooit de tijd nemen/verspillen om jouwe (serieuse bedoelde) posts te lezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:17:41 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150846501
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik moet lachen als ik ooit de tijd nemen/verspillen om jouwe (serieuse bedoelde) posts te lezen.
Hebben we beiden wat gelachen mooi toch..
Maar heb je ook een link naar het filmpje?
Bedoel dat iemand lacht als ze het hebben over de maanlanding dat kan natuurlijk!
20% van de amerikanen zal het met je eens zijn, mja die 20 % schreeuwt maar wat en doet net als jij.. negeren van belangrijke dingen die je zelf kan doen zoals een keer met je eigen OGEN naar de ISS gaan kijken of zo :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:18:18 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150846518
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik moet lachen als ik ooit de tijd nemen/verspillen om jouwe (serieuse bedoelde) posts te lezen.
Snap jij ondertussen al hoe een raket werkt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:23:02 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150846704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Snap jij ondertussen al hoe een raket werkt?

1940/1945 CGI ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150851839
quote:
De claim is dat raketten buiten de atmosfeer opeens niet meer werken (waarom precies weigert El_Matador te onderbouwen), dus deze beelden zullen vermoedelijk niet betwist worden dan. Anders zouden waterraketten of vuurwerk ook al genoeg vragen oproepen ;)
pi_150852996
Iets geveegd..
pi_150860043
Ze claimden vandaag een zonsverduistering. Ik heb er niets van gezien.
De main stream media zijn echt niet te vertrouwen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 21:10:57 #247
231686 budvar
budvar
pi_150862823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:20 schreef nietzeuren het volgende:
Ze claimden vandaag een zonsverduistering. Ik heb er niets van gezien.
De main stream media zijn echt niet te vertrouwen.
Heb jij de zon gezien dan vanochtend?! :P
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 23:00:01 #248
230491 Zith
pls tip
pi_150868165
Was te donker om iets te kunnen zien helaas.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator vrijdag 20 maart 2015 @ 23:04:16 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_150868347
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:00 schreef Zith het volgende:
Was te donker om iets te kunnen zien helaas.
Heel jammer die bewolking.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:49:23 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150870394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:01 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

De claim is dat raketten buiten de atmosfeer opeens niet meer werken (waarom precies weigert El_Matador te onderbouwen), dus deze beelden zullen vermoedelijk niet betwist worden dan. Anders zouden waterraketten of vuurwerk ook al genoeg vragen oproepen ;)
;) klopt, mja er hangen niet zoveel camera's in space om raketten goed te kunnen volgen zeg maar, en dan nog kan er gegild worden dat het onzin is..
deze beelden zijn oud ... erg oud en geeft mooi aan wat raketten in de jaren 40 al konden! +- 25 jaar voor dat een raket naar de maan ging!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 09:35:49 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150876346
El Matador is druk met weer andere claims te doen die hij niet hard kan maken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 09:41:36 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150876390
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
El Matador is druk met weer andere claims te doen die hij niet hard kan maken.
En weer bezig met het laten zien dat hij een wetenschappelijke skill niet beheerst.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150989049
Weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar dit was ook een redelijk wtf bericht deze week:

Does this week’s solar eclipse prove the moon is a giant alien spaceship?

http://metro.co.uk/2015/0(...)n-spaceship-5106083/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:15:34 #254
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_151010359
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar dit was ook een redelijk wtf bericht deze week:

Does this week’s solar eclipse prove the moon is a giant alien spaceship?
[ afbeelding ]
http://metro.co.uk/2015/0(...)n-spaceship-5106083/
Dat mensen dit echt geloven...Ik blijf me verbazen |:( . BNW volg ik vooral als vermaak (met uitzondering van het ronde huis).
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_151010434
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar dit was ook een redelijk wtf bericht deze week:

Does this week’s solar eclipse prove the moon is a giant alien spaceship?
[ afbeelding ]
http://metro.co.uk/2015/0(...)n-spaceship-5106083/
Zou die associatie ook gemaakt zijn als Star Wars nooit gemaakt zou zijn?
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:20:36 #256
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151010451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zou die associatie ook gemaakt zijn als Star Wars nooit gemaakt zou zijn?
De geschiedenis van het "de maan is een ruimteschip" verhaal
http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceship_Moon_Theory
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151010502
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De geschiedenis van het "de maan is een ruimteschip" verhaal
http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceship_Moon_Theory
Ik weet dat die theorie er al langer is maar dit artikel plus plaatje hebben dan wel veel overeenkomsten met de death star.
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:24:53 #258
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151010526
Meer geschiedenis ervan in SF literatuur
https://moonconspiracy.wo(...)a-hollow-spacecraft/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:56:07 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151012755
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar dit was ook een redelijk wtf bericht deze week:

Does this week’s solar eclipse prove the moon is a giant alien spaceship?
[ afbeelding ]
http://metro.co.uk/2015/0(...)n-spaceship-5106083/


We’ve all heard the “official conspiracy theory” of the Death Star attack. We all know about Luke Skywalker and his ragtag bunch of rebels, how they mounted a foolhardy attack on the most powerful, well-defended battle station ever built. And we’ve all seen the video over, and over, and over, of the one-in-a-million shot that resulted in a massive chain reaction that not just damaged, but completely obliterated that massive technological wonder.
http://www.debunking911.com/questions.htm
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151017817
Ik denk dat als er een kwaadaardig ras van aliens was, we allang waren vernietigd en de planeet geroofd van alle grondstoffen. En met zo een tech dan heb je autonome robots die dan 24/7 rotklusjes doen en zichzelf repareren en opladen dus mensen tot slaaf maken heeft ook geen zin.

We zijn gewoon te ver weg, of te onbelangrijk om grondstoffen te verspillen aan een reis( wij gaan ook niet met het vliegtuig naar de VS voor een zakje gratis marsmellows of om iemand de hand te schudden) .

Wij zijn voor hun net zo belangrijk als wij naar een primiteve groep mensen kijken de jungle. En niemand heeft de neiging om er naar toe te gaan met een schip vol laptops, dure medische aparatuur en moderne wapens om die te geven, en te zeggen "Alsjeblieft, gebruik dit en jullie ziektes zijn genezen en jullie hebben hier alles om een gezonde moderne maatschappij te beginnen" Nee... we wachten tot er eentje uit de jungle komt , gewassen en geschoren in een maatpak met stropdas, en in onze taal spreekt zonder mogelijk herkenbaar dialect.

Zo zijn wij pas interresant als we geen oorlog meer voeren, geen mensen haten die er anders uitzien of mensen uitlachen en belachelijk maken die een beetje vreemd eruit zien, of een raar stemmetje heben, geen rare geloofsovertuingen hebben waarbij het de kunst is om alles te vernietigen wat niet in het geloofsbeleid past.

Kijk en als we dat kunnen, en tech ontwikkelen die niet de grond in word geboord door mensen die E=mc2 als enige waarheid zien, Is er de kans dat we bij de club aliens gaan horen.
🐱
pi_151018104
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:33 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk dat als er een kwaadaardig ras van aliens was, we allang waren vernietigd en de planeet geroofd van alle grondstoffen. En met zo een tech dan heb je autonome robots die dan 24/7 rotklusjes doen en zichzelf repareren en opladen dus mensen tot slaaf maken heeft ook geen zin.

We zijn gewoon te ver weg, of te onbelangrijk om grondstoffen te verspillen aan een reis( wij gaan ook niet met het vliegtuig naar de VS voor een zakje gratis marsmellows of om iemand de hand te schudden) .

Wij zijn voor hun net zo belangrijk als wij naar een primiteve groep mensen kijken de jungle. En niemand heeft de neiging om er naar toe te gaan met een schip vol laptops, dure medische aparatuur en moderne wapens om die te geven, en te zeggen "Alsjeblieft, gebruik dit en jullie ziektes zijn genezen en jullie hebben hier alles om een gezonde moderne maatschappij te beginnen" Nee... we wachten tot er eentje uit de jungle komt , gewassen en geschoren in een maatpak met stropdas, en in onze taal spreekt zonder mogelijk herkenbaar dialect.

Zo zijn wij pas interresant als we geen oorlog meer voeren, geen mensen haten die er anders uitzien of mensen uitlachen en belachelijk maken die een beetje vreemd eruit zien, of een raar stemmetje heben, geen rare geloofsovertuingen hebben waarbij het de kunst is om alles te vernietigen wat niet in het geloofsbeleid past.

Kijk en als we dat kunnen, en tech ontwikkelen die niet de grond in word geboord door mensen die E=mc2 als enige waarheid zien, Is er de kans dat we bij de club aliens gaan horen.
Je eerste gedeelte is nogal in tegenspraak met het laatste gedeelte.

Waarom zouden we pas interessant zijn als we geen oorlog meer voeren en/of mensen beledigen?

Als aliens ons zouden kunnen bezoeken, wat gezien de enorme afstanden niet waarschijnlijk is, dan hebben ze waarschijnlijk ook meer "geloof" in E=MC2 en wetenschappelijke principes dan in zweverige praatjes dat we lief voor elkaar moeten zijn.
pi_151018818
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je eerste gedeelte is nogal in tegenspraak met het laatste gedeelte.

Waarom zouden we pas interessant zijn als we geen oorlog meer voeren en/of mensen beledigen?

Als aliens ons zouden kunnen bezoeken, wat gezien de enorme afstanden niet waarschijnlijk is, dan hebben ze waarschijnlijk ook meer "geloof" in E=MC2 en wetenschappelijke principes dan in zweverige praatjes dat we lief voor elkaar moeten zijn.
(Er zijn altijd uitzonderingen)

Ik denk dat het te maken heeft met volwassenheid, en bezitterigheid, bijna niemand zal zomaar delen wat hij heeft. Nog steeds zijn er mensen die denken dat hun eigen mening en idealogie of geloofsovertuiging de enige is die goed is, en de wereld verbeteren als iedereen er hetzelfde over denkt, ookal moeten ze alles en iedereen vernietigen die anders denkt en doet als hun.

Het eerste wat er gebeurt is als er een Alien land, dat er een machtshebber in het gebied waar deze Alien terechtkomt het zal ontkennen en de tech zal gebruiken als oorlogswapen. daarnaast verdwijnt de Alien op een snijtafel of erger.

Ik weet zeker dat Kim Jong-un , Vladimir Putin of Barack Obama nooit zal zeggen "Mensen van de wereld ik heb uitzonderlijke buitenaardse technologie ontdekt ik deel het met jullie allemaal omdat dit onze oorlogswapens onbruikbaar maakt, nu is er wereldvrede" (dat zeg ik dan krom) Ze zullen het geheimhouden voor eigen gerief, en overheersing. Pas als dat idee helemaal weg is, zijn we denk ik volwassen genoeg voor interactie met de andere buitenaardsen
🐱
pi_151019052
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:02 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

(Er zijn altijd uitzonderingen)

Ik denk dat het te maken heeft met volwassenheid, en bezitterigheid, bijna niemand zal zomaar delen wat hij heeft. Nog steeds zijn er mensen die denken dat hun eigen mening en idealogie of geloofsovertuiging de enige is die goed is, en de wereld verbeteren als iedereen er hetzelfde over denkt, ookal moeten ze alles en iedereen vernietigen die anders denkt en doet als hun.

Het eerste wat er gebeurt is als er een Alien land, dat er een machtshebber in het gebied waar deze Alien terechtkomt het zal ontkennen en de tech zal gebruiken als oorlogswapen. daarnaast verdwijnt de Alien op een snijtafel of erger.

Ik weet zeker dat Kim Jong-un , Vladimir Putin of Barack Obama nooit zal zeggen "Mensen van de wereld ik heb uitzonderlijke buitenaardse technologie ontdekt ik deel het met jullie allemaal omdat dit onze oorlogswapens onbruikbaar maakt, nu is er wereldvrede" (dat zeg ik dan krom) Ze zullen het geheimhouden voor eigen gerief, en overheersing. Pas als dat idee helemaal weg is, zijn we denk ik volwassen genoeg voor interactie met de andere buitenaardsen
Als die alien al in staat is om hier te komen en te landen denk ik niet dat er veel machthebbers in staat zijn om deze alien te overmeesteren. En waarom zou een alien zich bezighouden met zweverige concepten als vrede, waarom zou een alien geen ideologie hebben?

Als er al aliens zijn die technologisch zo ver gevorderd zijn, dan zijn we in het positieve geval niet interessant of studiemateriaal en in het slechte geval primitief ongedierte of goedkope arbeidskracht. Gelijkwaardig zijn we niet en gezien hoe het hier in de natuur gaat kun je eerder verwachten dat we of uitgebuit gaan worden of uitgeroeid.
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:30:41 #264
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151041118
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zou die associatie ook gemaakt zijn als Star Wars nooit gemaakt zou zijn?
http://www.redicecreation(...)eathmoonspheres.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:23:49 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151069406
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij legt zelf niets uit over die raketten. Je schreeuwt "impulsbehoud" en verder niks. Kom met een natuurkundige berekende verklaring en ik reageer erop.
Ga je nog reageren of hoe zit dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151070184
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:02 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

(Er zijn altijd uitzonderingen)

Ik denk dat het te maken heeft met volwassenheid, en bezitterigheid, bijna niemand zal zomaar delen wat hij heeft. Nog steeds zijn er mensen die denken dat hun eigen mening en idealogie of geloofsovertuiging de enige is die goed is, en de wereld verbeteren als iedereen er hetzelfde over denkt, ookal moeten ze alles en iedereen vernietigen die anders denkt en doet als hun.

Het eerste wat er gebeurt is als er een Alien land, dat er een machtshebber in het gebied waar deze Alien terechtkomt het zal ontkennen en de tech zal gebruiken als oorlogswapen. daarnaast verdwijnt de Alien op een snijtafel of erger.

Ik weet zeker dat Kim Jong-un , Vladimir Putin of Barack Obama nooit zal zeggen "Mensen van de wereld ik heb uitzonderlijke buitenaardse technologie ontdekt ik deel het met jullie allemaal omdat dit onze oorlogswapens onbruikbaar maakt, nu is er wereldvrede" (dat zeg ik dan krom) Ze zullen het geheimhouden voor eigen gerief, en overheersing. Pas als dat idee helemaal weg is, zijn we denk ik volwassen genoeg voor interactie met de andere buitenaardsen
Misschien gaan ze 't faken, zoals de Mars habitation onzin.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151076113
Volgens de aluhoedjes natuurlijk leuke photoshop skills, maar damn wat een planning en gaaf resultaat!
ISS in front of the sun during eclipse:



Hebben we overigens ooit al eens een antwoord gekregen op wat ik nou zie als ik door m'n telescoop naar het ISS kijk en exact dit silhouette zie? Hebben Tingo en Biekje inmiddels zelf al eens gekeken?
of zijn de oogjes niet van de vage blogjes en fora af te houden?
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:24:42 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151077598
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:51 schreef nikao het volgende:
Volgens de aluhoedjes natuurlijk leuke photoshop skills, maar damn wat een planning en gaaf resultaat!
ISS in front of the sun during eclipse:

[ afbeelding ]

Hebben we overigens ooit al eens een antwoord gekregen op wat ik nou zie als ik door m'n telescoop naar het ISS kijk en exact dit silhouette zie? Hebben Tingo en Biekje inmiddels zelf al eens gekeken?
of zijn de oogjes niet van de vage blogjes en fora af te houden?
Dit is toch wel duidelijk de gaafste foto die ik in lange tijd gezien heb.... De planning die hiervoor nodig is geweest :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 26 maart 2015 @ 23:27:28 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_151077693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:51 schreef nikao het volgende:
Volgens de aluhoedjes natuurlijk leuke photoshop skills, maar damn wat een planning en gaaf resultaat!
ISS in front of the sun during eclipse:

[ afbeelding ]

Hebben we overigens ooit al eens een antwoord gekregen op wat ik nou zie als ik door m'n telescoop naar het ISS kijk en exact dit silhouette zie? Hebben Tingo en Biekje inmiddels zelf al eens gekeken?
of zijn de oogjes niet van de vage blogjes en fora af te houden?
Geweldig _O_
  vrijdag 27 maart 2015 @ 11:22:21 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151086439
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien gaan ze 't faken, zoals de Mars habitation onzin.
Snap jij ondertussen al hoe een raket werkt, en waarom je daar geen atmosfeer voor nodig hebt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151093344
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:51 schreef nikao het volgende:
Volgens de aluhoedjes natuurlijk leuke photoshop skills, maar damn wat een planning en gaaf resultaat!
ISS in front of the sun during eclipse:

[ afbeelding ]

Hebben we overigens ooit al eens een antwoord gekregen op wat ik nou zie als ik door m'n telescoop naar het ISS kijk en exact dit silhouette zie? Hebben Tingo en Biekje inmiddels zelf al eens gekeken?
of zijn de oogjes niet van de vage blogjes en fora af te houden?
Duidelijk Photoshop, de zon staat veel te ver weg om zo groot te zijn (of het ISS is gigantisch!), en de zon lijkt niet eens bewogen terwijl die met bijna 800,000 kilometer per uur beweegt!
  † In Memoriam † vrijdag 27 maart 2015 @ 14:58:35 #272
231686 budvar
budvar
pi_151093527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:52 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Duidelijk Photoshop, de zon staat veel te ver weg om zo groot te zijn (of het ISS is gigantisch!), en de zon lijkt niet eens bewogen terwijl die met bijna 800,000 kilometer per uur beweegt!
:|W
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:00:55 #273
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151093603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:52 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Duidelijk Photoshop, de zon staat veel te ver weg om zo groot te zijn (of het ISS is gigantisch!), en de zon lijkt niet eens bewogen terwijl die met bijna 800,000 kilometer per uur beweegt!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151095677
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:52 schreef Chrysippus het volgende:
Duidelijk Photoshop!
Blij dat je het toegeeft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151095822
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Blij dat je het toegeeft.
Nu je hier toch bent, kun je jouw visie op het werkingsprincipe van raketten toelichten? Dank.
pi_151095901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:07 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Nu je hier toch bent, kun je jouw visie op het werkingsprincipe van raketten toelichten? Dank.
Geduld jongen. Geduld.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:31:37 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151096652
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geduld jongen. Geduld.
Dat roep je al maanden zonder ergens mee te komen :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151096843
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Blij dat je het toegeeft.
Blij dat je laat zien dat je niet beperkt wordt door enige kennis van relevante zaken..
damn....
pi_151096872
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:52 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Duidelijk Photoshop, de zon staat veel te ver weg om zo groot te zijn (of het ISS is gigantisch!), en de zon lijkt niet eens bewogen terwijl die met bijna 800,000 kilometer per uur beweegt!
  Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 16:39:31 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_151096954
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:37 schreef nikao het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
sarcasme schat ik
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:52:54 #281
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151097424
Dit topic geeft me echt de neiging om de telescoop van mijn zwager een keer te kapen en het ISS op te nemen met een spiegelreflex camera als dat mogelijk is. Of een webcam zodat er live meegekeken kan worden. :'). Zo ongelooflijk makkelijk zelf na te kijken in het echt dat het ontkennen van de ISS gewoon lachwekkend is. Op het cluesforum ontkennen ze hun eigen moeder nog als ze per ongeluk een keer een andere bril op heeft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:15:31 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151098246
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:52 schreef jogy het volgende:
Dit topic geeft me echt de neiging om de telescoop van mijn zwager een keer te kapen en het ISS op te nemen met een spiegelreflex camera als dat mogelijk is. Of een webcam zodat er live meegekeken kan worden. :'). Zo ongelooflijk makkelijk zelf na te kijken in het echt dat het ontkennen van de ISS gewoon lachwekkend is. Op het cluesforum ontkennen ze hun eigen moeder nog als ze per ongeluk een keer een andere bril op heeft.
Daarom vind ik het ook zo lachwekkend dat sommige mensen hier die lui nog steeds serieus nemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:49:24 #283
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151099315
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geduld jongen. Geduld.
Falende Faalhaas
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:51:32 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151099380
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Falende Faalhaas
Ik voorspel een "goed onderzoek heeft tijd nodig" excuus.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:06:18 #285
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151099724
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik voorspel een "goed onderzoek heeft tijd nodig" excuus.
He aint no rocket scientist, thats for sure
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151100945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:37 schreef nikao het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Poe's Law strikes again :D het zijn wel min of meer dezelfde argumenten die eerder in het topic zonder sarcasme voorbij zijn gekomen ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:

He aint no rocket scientist, thats for sure
Zo klopt 'ie ook nog, gezien de gebruikte 'onderzoeks'methode en het gebrek aan kennis van statistiek.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:58:09 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151101094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:52 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Poe's Law strikes again :D het zijn wel min of meer dezelfde argumenten die eerder in het topic zonder sarcasme voorbij zijn gekomen ;)

[..]

Zo klopt 'ie ook nog, gezien de gebruikte 'onderzoeks'methode en het gebrek aan kennis van statistiek.
Ik maakte een grap over zijn standpunt in combinatie met dit topic, de letterlijke en de overdrachtelijke betekenis van Rocket Scientist (genie)

http://en.m.wiktionary.org/wiki/rocket_scientist
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151101464
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik maakte een grap over zijn standpunt in combinatie met dit topic, de letterlijke en de overdrachtelijke betekenis van Rocket Scientist (genie)

http://en.m.wiktionary.org/wiki/rocket_scientist
I know, als 'letterlijke' rocket scientist maak ik graag gebruik van die grap :P maar hij kwam ook goed uit om een punt te maken ;)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:33:15 #289
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151102261
Onderstaande livestream is zeker ook cgi?

http://www.nytimes.com/live/international-space-station-launch/
  Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 20:12:11 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_151103833
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:33 schreef Erasmo het volgende:
Onderstaande livestream is zeker ook cgi?

http://www.nytimes.com/live/international-space-station-launch/
Dat lijkt me niet :N
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:25:41 #291
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151104438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet :N
Als je gelooft dat 'ze' in 2001 de vliegtuigen konden simuleren moet dit wel een eitje zijn natuurlijk.
  Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 20:42:41 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_151105263
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:25 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Als je gelooft dat 'ze' in 2001 de vliegtuigen konden simuleren moet dit wel een eitje zijn natuurlijk.
Dat wel ja :P
  zaterdag 28 maart 2015 @ 08:39:53 #293
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_151118051
Gister zijn er er weer astronauten naar de ISS vertrokken, dezegaan een jaar in de ruimte verblijven. Nu ben ik benieuwd waar deze astronauten verblijven volgens de non believers? Andre Kuipers heeft een jaar achter een playstation in een flatje in groningen gezeten?
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_151120353
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:39 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Gister zijn er er weer astronauten naar de ISS vertrokken, dezegaan een jaar in de ruimte verblijven. Nu ben ik benieuwd waar deze astronauten verblijven volgens de non believers? Andre Kuipers heeft een jaar achter een playstation in een flatje in groningen gezeten?
mjah das nog best makkelijk te regelen natuurlijk. Blijf toch vooral met de vraag zitten wat ik toch steeds zie vanuit m'n achtertuin door m'n telescoop volgens deze lui.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:07:03 #295
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_151120496
Maar dat zou wel de smoking gun zijn....
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_151158053
Wat zouden overheden precies willen bereiken met liegen over hun ruimtevaartprogramma's?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 29 maart 2015 @ 17:13:13 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_151160456
quote:
15s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zouden overheden precies willen bereiken met liegen over hun ruimtevaartprogramma's?
Hele goede vraag.
  maandag 6 april 2015 @ 13:58:59 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151416286
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij legt zelf niets uit over die raketten. Je schreeuwt "impulsbehoud" en verder niks. Kom met een natuurkundige berekende verklaring en ik reageer erop.
Krijgen we deze reactie nog?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151467773
Interessante fotos van de crew...past en present... of zo 't lijkt.

http://opobnews.com/was-t(...)oax-by-darrell-foss/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151469746
quote:
Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Tingo het volgende:
Interessante fotos van de crew...past en present... of zo 't lijkt.

http://opobnews.com/was-t(...)oax-by-darrell-foss/
Je wist 't misschien nog niet, maar daar is al een topic over:
BNW / Judith Resnik from Challenger Shuttle Disaster IS Still ALIVE
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:19:34 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151470402
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Tingo het volgende:
Interessante fotos van de crew...past en present... of zo 't lijkt.

http://opobnews.com/was-t(...)oax-by-darrell-foss/
Nou vooruit de twee micheal J Smits lijken inderdaad wel heel erg op elkaar :@.

en
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')