Ah- je bent meer geinteresseerd in presentatie dan inhoud?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
Heb het filmpje gekeken maar zoals die vent praat
Als je heb wat meer over gelezen dan zie je dat t gaat 'n beetje verder dan dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:43 schreef Erasmo het volgende:
Oh noes twee mensen met dezelfde naam die op elkaar lijken.
Resnick had een PH.D. in electrical engineering.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:16 schreef Tingo het volgende:
Jeetje! Wat moeten we dit van maken?!
Judith Resnik from Challenger Shuttle Disaster IS Still ALIVE
Commentaren zijn ook heel interessant!
En met grote dank aan Clues forum voor 't vinden.
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=935&start=705
She was an actress employed by NASA?
En dit zijn precies dezelfde individuen, alleen 28 jaar verschil?quote:Judith Resnik joined Yale Law School as the Arthur Liman Professor of Law in 1997. She is founding director of the Arthur Liman Public Interest Program and Fund. She concentrates her teaching and research in the areas of federalism, procedure, large-scale litigation, feminism, and equality.
Mooi hè. Dat doen 'ze' expres. Om zo de ontwaakten helemaal gek te maken. Gek, zeg ik je!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:11 schreef Wombcat het volgende:
OK. Ze doen dus moeite om te doen alsof ze op de Challenger zit, maar vergeten haar vervolgens een valse identiteit te geven en laten haar rustig onder haar echte naam doorleven?
Blijft opvallend dat bij complottheorieën ze aan de ene kant de meest ingewikkelde plannen kunnen laten slagen, maar aan de andere kant altijd de meest simpele fouten maken. Ik bedoel: er moet toch wel iemand hebben gedacht "hm, misschien moeten we haar maar een valse naam geven, anders wordt het wel erg gemakkelijk om dit te doorzien. "
Is TS er overigens mee bekend dat de afgelopen jaren het in NL al 2x is voorgekomen dat er twee kinderen in hetzelfde ziekenhuis zijn geboren op dezelfde dag en dat hun ouders hen dezelfde naam hebben gegeven, zonder van elkaar op de hoogte te zijn?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
Heb het filmpje gekeken maar zoals die vent praat
Welke inhoud?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah- je bent meer geinteresseerd in presentatie dan inhoud?
Ik niet.De mensen die maken dit soort vids zijn niet professionele nieuw lezers,dat proberen ze ook niet te zijn en dat gaat 't niet om,anyway.
Dit filmpje heeft weing met dit topic te maken maar is wel erg verhelderend over NASA.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je heb wat meer over gelezen dan zie je dat t gaat 'n beetje verder dan dat.
Als het weinig met dit topic te maken heeft kun je het beter posten in het topic waar het wél mee te maken heeft.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft weing met dit topic te maken maar is wel erg verhelderend over NASA.![]()
Hoe is het verhelderend precies? Die gozer is een idioot. Mensen mogen volgens hem niet lachen om dat ze, volgens hem, in gevaar zijn. Tevens mogen ze niet lachen want hij heeft het idee dat iedereen maar random poept en plast in het ISS.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft weing met dit topic te maken maar is wel erg verhelderend over NASA.![]()
Ah het welbekende verweer, vis er een aantal elementen uit die in je straatje passen en noemquote:Op zondag 25 januari 2015 23:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoe is het verhelderend precies? Die gozer is een idioot. Mensen mogen volgens hem niet lachen om dat ze, volgens hem, in gevaar zijn. Tevens mogen ze niet lachen want hij heeft het idee dat iedereen maar random poept en plast in het ISS.
En eerst heeft hij het erover dat het geluid wat je hoort de motor van een vliegtuig is. Gewichtloos is idd te simuleren in een vliegtuig, maar niet voor langer dan een paar minuten. Laat staan uren.
Reacties onder de video stellen me wat meer gerust, er zijn gelukkig niet zoveel idioten.
Ik vraag me echt af Izzy hoe jij hier niet kritisch naar kan kijken en het niet kan verwerpen
Minuten is al erg optimistischquote:Op zondag 25 januari 2015 23:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoe is het verhelderend precies? Die gozer is een idioot. Mensen mogen volgens hem niet lachen om dat ze, volgens hem, in gevaar zijn. Tevens mogen ze niet lachen want hij heeft het idee dat iedereen maar random poept en plast in het ISS.
En eerst heeft hij het erover dat het geluid wat je hoort de motor van een vliegtuig is. Gewichtloos is idd te simuleren in een vliegtuig, maar niet voor langer dan een paar minuten. Laat staan uren.
Ik begrijp dat ook niet, zeker niet als je ziet hoe kritisch Izzy73 in het Apollo topic is over de argumenten van mensen die een andere mening hebben. Maar we kunnen het filmpje uiteraard in een ander topic bespreken als daar behoefte aan is.quote:Reacties onder de video stellen me wat meer gerust, er zijn gelukkig niet zoveel idioten.
Ik vraag me echt af Izzy hoe jij hier niet kritisch naar kan kijken en het niet kan verwerpen
Des te makkelijker voor jou om mijn vragen te beantwoorden en mijn argumenten, gebaseerd op verdraaiing van de feiten, te weerleggenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ah het welbekende verweer, vis er een aantal elementen uit die in je straatje passen en noem
de maker van de video een idioot. Beetje poep en plas erbij voor wat extra jeu.
Nog even wat feiten verdraaien die in het filmpje worden aangehaald en klaar.
Nogmaals: bespreek dit in een ander topic. Dit topic gaat over Judith Resnik.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ah het welbekende verweer, vis er een aantal elementen uit die in je straatje passen en noem
de maker van de video een idioot. Beetje poep en plas erbij voor wat extra jeu.
Nog even wat feiten verdraaien die in het filmpje worden aangehaald en klaar.
Sorry mag niet van Lavenderr.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Des te makkelijker voor jou om mijn vragen te beantwoorden en mijn argumenten, gebaseerd op verdraaiing van de feiten, te weerleggen
Maar tis wel iets te maken met fakery in space?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals: bespreek dit in een ander topic. Dit topic gaat over Judith Resnik.
Gebruikt die gast nog steeds windows 98?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:16 schreef Tingo het volgende:
Jeetje! Wat moeten we dit van maken?!
Judith Resnik from Challenger Shuttle Disaster IS Still ALIVE
Commentaren zijn ook heel interessant!
En met grote dank aan Clues forum voor 't vinden.
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=935&start=705
She was an actress employed by NASA?
'100% undebunkable' zelfsquote:Op zondag 25 januari 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar tis wel iets te maken met fakery in space?
Dit duurt max 30 seconden.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:25 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
'100% undebunkable' zelfsMisschien een nieuw topic maken over 'fakery in space'?
Omdat je de zero-g condities in een vliegtuig kortstondig kunt nabootsen (handig om te oefenen voor in de ruimte!), is het ISS nep volgens het filmpje. Zijn vliegtuigen dan ook nep omdat er simulatoren bestaan? Omdat het één op het ander lijkt bestaat één van beide niet? Aparte argumentatie.
De maker van het filmpje wijst er continu op dat de astronauten zich moeten vasthouden aan de wand om op hun plek te blijven, terwijl dat ook bij zero-g vluchten gebeurt. Dit is echter nogal logisch en ook precies wat je onder die omstandigheden zou verwachten (denk aan de derde wet van Newton). Zijn punt ontgaat me dan ook compleet.
Zijn enige andere punt is dat het ISS onder een hoek lijkt te staan(?), zoals in een parabolische vlucht. Zijn 'bewijs' zijn de schuine lijnen in beeld (puur een gevolg van perspectief). Hij begrijpt blijkbaar ook niet dat de hoek waaronder het gefilmde lijkt te staan doorgaans een gevolg is van de hoek waaronder de camera staat. Je ziet geen horizon of instrumenten waaruit de pitch van het ISS zou kunnen blijken. En ook al was die pitch negatief, dan zou dat nog niets betekenen. 100% debunkable dus.
Wie had 't over Big Pharma?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gebruikt die gast nog steeds windows 98?
Waarvan 2 look a likes?
7 miljard mensen op deze aardkloot, punt1 big phamra zou ons allemaal uitmoorden... KUCH!
en punt 2 sommige mensen lijken gewoon veel op elkaar, http://totallylookslike.tumblr.com
Ik lijk op Moby, en toch ben ik het niet.. en nu?
7 miljard mensen?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie had 't over Big Pharma?
Wat jammer voor je dat lijkt op Moby.
Die komen allemaal uit dezelfde mal.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:31 schreef theguyver het volgende:
Maar wat ik wil aangeven is dat er genoeg mensen veel op elkaar lijken, en als groot voorbeeld Hollywood stikt er van!
BNW / Send in the clones!!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die komen allemaal uit dezelfde mal.
Misschien is Moby 'n aardig gozer maar hij is kaal en draagt stomme brillen.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
7 miljard mensen?
Ow nee hoor .. vind grappig word er geregeld voor aangezien op straat.. erg leuk![]()
Maar wat ik wil aangeven is dat er genoeg mensen veel op elkaar lijken, en als groot voorbeeld Hollywood stikt er van!
Maar mijn grootste vraag is, waarom werkt die gast nog met win98?
En dat heeft te maken met dit topic hoe?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien is Moby 'n aardig gozer maar hij is kaal en draagt stomme brillen.
Hij ziet eruit als computer game geek.
Niks - je sidekick heeft begonnen over Moby.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met dit topic hoe?
Fogel?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niks - je sidekick heeft begonnen over Moby.
Ik bedoeld hij!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 13:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien is Moby 'n aardig gozer maar hij is kaal en draagt stomme brillen.
Hij ziet eruit als computer game geek.
Nee,laat maar,dankje.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:44 schreef theguyver het volgende:
[..]daarom lijkt hij op mij... hij heeft mijn stijl gejat!
Maar snap je nu wat ik probeer duidelijk te maken..
Of moet ik nog een stuk of wat voorbeelden geven?
Guyfie heeft 't deraild.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:22 schreef kalinhos het volgende:
Hij snapt het donders goed hoor theguyver. Wanneer Tingo verslagen wordt op argumenten gaat hij zich fixeren op 1 woord/regeltje (zoals nu bv dat jij op Moby lijkt). Hierdoor lijkt het net of zijn punt niet net van tafel is geveegd. Vervolgens, let op, komt hij over 10-15 posts ineens met het argument dat het wel heel vreemd is dat 2 mensen op elkaar lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |