abonnement Unibet Coolblue
pi_145910646
Welkom in het Feedbacktopic van FHF!

Hier kun je al je verzoekjes vermelden m.b.t. moderatie.

Dit kan een aanvraag voor een TT-verandering zijn of voor het wijzen op een dubbel topic. Van het melden van een spammer tot het melden van een overbodig topic waar een slotje op mag und so weiter. Ook kun je hier je onderbouwde kritiek en complimenten kwijt

De FAQ vind je hier: FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ

Veel plezier met FHF.

.
pi_145910668
Doe je zo je best, verschiet alles ineens in roze }:|

In de herhaling *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:34 schreef Queller het volgende:
In den beginne (oma vertelt) was het mooi en leuk en had het ook echt een functie. Er werd achter de schermen van alles en nog wat op poten gezet, geregeld en afgehandeld en dat was aan de voorkant zichtbaar in hartverwarmende topics.

Inmiddels is het verworden tot een soort prullenbak voor zegels, enquetes en (blijkbaar) dingen die gratis zijn. Ik mis iemand die de kar trekt en de boel smoel geeft.

Waar maak ik me druk om? Nou ja, nergens om eigenlijk :D Maar ik vind het jammer...
pi_145910706
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:34 schreef Queller het volgende:
In den beginne (oma vertelt) was het mooi en leuk en had het ook echt een functie. Er werd achter de schermen van alles en nog wat op poten gezet, geregeld en afgehandeld en dat was aan de voorkant zichtbaar in hartverwarmende topics.

Inmiddels is het verworden tot een soort prullenbak voor zegels, enquetes en (blijkbaar) dingen die gratis zijn. Ik mis iemand die de kar trekt en de boel smoel geeft.

Waar maak ik me druk om? Nou ja, nergens om eigenlijk :D Maar ik vind het jammer...
Das ook een puntje natuurlijk, het is door Yvonne als leuk stokpaardje en 'kindje' opgezet, maar er is een tijd geweest dat de interesse uit de crew volgens mij below zero lag, het had geen mod, niks. Ik oordeel daar verder niet over, want die mensen zullen (als vrijwilliger zijnde) heus andere prioriteiten gehad hebben, maar het helpt in ieder geval niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2014 23:36:53 ]
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:37:01 #4
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_145910728
Ik citeer deze post ook even, is ook een mooie. :Y

quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Najah, die acties zijn leuk, maar deels laat het zich natuurlijk niet dwingen, en is het juist de charme van spontane dingen als met JoyOfLife laatst waar FOK! echt z'n meerwaarde kan laten zien. Hartstikke leuk als je als 'community' zo'n meid even nét dat duwtje in de rug kan geven om op gang te komen.

Verder denk ik dat het in de basis al 'mis gaat', of in ieder geval; er wordt zo af en toe best bruikbaar spul aangeboden, maar er lijkt gewoon geen markt voor te zijn. Ik heb zelf wat topics gehad tijdje geleden, en er is gewoon geen interesse. Ik kan me nog Oognip d'r koelkast (?) topic herinneren, dat stond alleen maar vol met flauwe kutgrappen, en uiteindelijk is zowel haar 'oude meuk' als mijn 'oude meuk' via bv. een Marktplaats of Gratis op/af te halen.nl weggegaan.

Het moet heus geen veredelde dumpplek worden voor mensen die te lui zijn zelf naar het grofvuil te rijden, maar er zijn gewoon makkelijkere alternatieven als je van wat nog bruikbare spullen af moet. Facebook-groepen, speciale sites die er voor zijn (gratisaftehalen etc.), Marktplaats heeft er een 'hoekje' voor. En ik denk dat het bij iedereen redelijk hetzelfde werkt; het moet zo snel mogelijk weg, tegen zo min mogelijk inspanning. En hier is het gewoon vaak gesteggel, je moet je topic 10x kicken, dan wil wel iemand het, maar kunnen ze het niet halen, dus of je dan het even op een treinstation 20km verderop wil dumpen, want daar komt dan wéér een ander toevallig langs, en die neemt het dan wel mee en dropt het 15km bij de uiteindelijke eigenaar vandaan.

En ik denk dat dat toch een beetje de basis en je 'smoel' moet zijn. Dan zijn die acties leuk, maar face it; je kan geen forum laten draaien op een kerstpakkettenactie, of een incidentele 'JoyOfLife'...

Verder vind ik het overigens ook onzin alle enquêtes en andere onzin hierheen te schoppen, daar trap je een forum wat al niet zo geweldig loopt alleen maar dieper de stront in. Plus is het schijnbaar ook gewoon niet duidelijk genoeg wát FHF doet, gezien het grote aantal 'oh ik ben te stom iets zelf uit te zoeken, ik zet het in FHF' en 'Hmm, geen idee waar dit topic hoort, ik dump het wel in FHF' topics.

En het is natuurlijk op een gegeven moment redelijk ontspoord aangezien het beeld ontstond dat er een 'vaste kliek' was die aasde op van alles, en wat het hele imago van FHF geen goed heeft gedaan. Wat denk ik doorwerkt in dat mensen niet 'durven' vragen, en ik zou wel 3x nadenken als bepaalde users iets wel zouden kunnen gebruiken wat ik aanbied. Maar dat is meer omdat ik vind dat je niet afhankelijk van iets als dit moet blijven, waar sommige mensen het wel lekker makkelijk leken te vinden. Zo'n afweging kan iedere 'gever' voor zich maken natuurlijk.

Het hele 'voor de minderbedeelden' is ook gewoon lastig te checken, en door de weinige interesse gaan spullen soms naar mensen die al toegeven niet krap te zitten, maar het 'wel kunnen gebruiken', dus ja, om er dan maar vanaf te zijn...
Kaleidoscopiklimax
pi_145910852
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Das ook een puntje natuurlijk, het is door Yvonne als leuk stokpaardje en 'kindje' opgezet, maar er is een tijd geweest dat de interesse uit de crew volgens mij below zero lag, het had geen mod, niks. Ik oordeel daar verder niet over, want die mensen zullen (als vrijwilliger zijnde) heus andere prioriteiten gehad hebben, maar het helpt in ieder geval niet.
Het is ook een moeilijk forum om te modden. Of eigenlijk: moeilijk om er iets van te maken.
pi_145910917
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:39 schreef Queller het volgende:

[..]

Het is ook een moeilijk forum om te modden. Of eigenlijk: moeilijk om er iets van te maken.
Het laat zich niet dwingen, en misschien is de conclusie wel gewoon dat er andere, makkelijkere, alternatieven zijn, en FHF z'n doel heeft verloren. Als gebruiker nummer 1 nu al roept dat ze tegenwoordig alles van Facebook e.d. haalt B-)
pi_145911047
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het laat zich niet dwingen, en misschien is de conclusie wel gewoon dat er andere, makkelijkere, alternatieven zijn, en FHF z'n doel heeft verloren. Als gebruiker nummer 1 nu al roept dat ze tegenwoordig alles van Facebook e.d. haalt B-)
Dat zou wmb een prima conclusie zijn!
pi_145911652
Ik zie nu ook net dat topic waar deze discussie begon.

Het neefje van de baas, really :') En dan omdat het 'gratis' is...

Fokkers helpen fokkers. Het woord waar het om gaat staat notabene 2x in de titel van dit forum.
pi_145911723
Kan deze hierheen gezet worden; GC / Folding@home

Het is wel niet voor een FOK!ker, maareh ja het is een goed doel, en gratis enzo...
pi_145911755
FOK! is langzaam maar zeker steeds rustiger aan het worden. FHF is daar een mooi maar triest voorbeeld van. Daarnaast is er zoveel gebeurt in dit subforum alsmede andere subforums dat mensen er simpelweg geen zin meer in hebben. Gebruikers welke geweldig waren zijn langzaam maar zeker weggejaagd door een vast kliekje tot het dood was/is. En dan word het nooit meer zoals het oude. Maar dat mag nooit gezegd worden.
pi_145912105
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:08 schreef Mark het volgende:
Dan niet
Seriously :')
pi_145912179
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:10 schreef Queller het volgende:

[..]

Seriously :')
Jullie hebben hem boos gemaakt :'(
pi_145912231
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie hebben hem boos gemaakt :'(
Volgens mij was jij het >:)

Maar ff serieus... gebeurt er eens iets in FHF - alles vriendelijk en beleefd - reageer je zo.
Dat gaat 'm dan toch niet worden, of hoe ist?
pi_145912989
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:10 schreef Queller het volgende:

[..]

Seriously :')
Dat :D

Iets meer uitleg naar TS was handig geweest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145913873
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:33 schreef Cat22 het volgende:
Dat :D

Iets meer uitleg naar TS was handig geweest.
Jij hebt zijn emmertje en schepje kwijtgemaakt... ;(
  Admin zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:20:39 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145919895
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:55 schreef Queller het volgende:

[..]

Jij hebt zijn emmertje en schepje kwijtgemaakt... ;(
Nou ja, dit nodigt natuurlijk ook niet uit tot een dialoog toch.

Heeft FHF nog wel nut in 2014?
Op facebook wordt je om de oren gemept met pagina's vol met gratiesssz spul.
En als ik heel eerlijk ben :@ Waarom een kerstpakketten-actie als men dit forum toch helemaal kut vindt of er iig nooit meer komt na een actie?

Voor de zegeltjes, bonnetjes en codes kan het natuurlijk net zo goed een hoekje krijgen in V&A
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145920145
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou ja, dit nodigt natuurlijk ook niet uit tot een dialoog toch.

Heeft FHF nog wel nut in 2014?
Op facebook wordt je om de oren gemept met pagina's vol met gratiesssz spul.
En als ik heel eerlijk ben :@ Waarom een kerstpakketten-actie als men dit forum toch helemaal kut vindt of er iig nooit meer komt na een actie?

Voor de zegeltjes, bonnetjes en codes kan het natuurlijk net zo goed een hoekje krijgen in V&A
Ik kom er nog wel na de kerstpakkettenactie ;(
Twiddel
pi_145921592
Er spelen denk ik een paar dingen mee die zorgen dat FHF (jammer genoeg) niet meer is wat het geweest is.

1) een duidelijke haat en nijd tussen twee groepen, beide met hun eigen gelijk, groepen die niet tot elkaar zullen komen, maar waarvan je de haat en nijd tot op de dag van vandaag zo nu en dan tegen komt.
2) FHF is niet regio gebonden, waardoor dingen in zuid aangeboden kunnen zijn, terwijl er vraag is in noord of omgekeerd. Wanneer mensen zo gek zijn om die afstanden te overbruggen ontstaan de mooie emotionele topics, maar op een gegeven moment stopt die bereidheid, en dat kan zijn door een gevoel van misbruik (wordt er weer gevraagd dat ik tijd, energie en geld ergens insteek), of van het inzicht dat goedkoop of gratis iets in de buurt ophalen voordeliger is dan met veel transportkosten iets gratis ergens ver vandaan weghalen (vergelijkbaar met dat laatste is mijn onwil om koffie per 1 of 2 pakjes te versturen. porto is in dat geval hoger dan de waarde van de inhoud), of door simpelweg een verandering in belangstelling.
3) Bij het ontstaan is het forum gedragen door een groep gemotiveerde mensen, door deze motivatie was er ook een hoge inzet bij velen. Op een gegeven moment raakt de motivatie weg (door welke reden dan ook, en dat hoeft niet eens met 1 of 2 te maken te hebben hoewel dat wel mee kan spelen natuurlijk), en zouden andere gemotiveerden eigenlijk het stokje moeten overnemen om de motivatie erin te houden. En daarbij moet je concurreren met andere platformen, want waarom kiest dat nieuwe bloed voor jou, en niet voor een ander platform?

Al met al meer oorzaken dan oplossingen, oplossingen brengen vind ik ook lastiger dan het aanstippen van oorzaken, soms ook omdat er ergens geen oplossing voor bestaat
pi_145921634
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:20 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, dit nodigt natuurlijk ook niet uit tot een dialoog toch.
Nee, maar een dialoog wilde hij waarschijnlijk toch niet, want we waren inmiddels een behoorlijke poos verder :)

quote:
Heeft FHF nog wel nut in 2014?
Op facebook wordt je om de oren gemept met pagina's vol met gratiesssz spul.
En als ik heel eerlijk ben :@ Waarom een kerstpakketten-actie als men dit forum toch helemaal kut vindt of er iig nooit meer komt na een actie?
Ik denk dat het nut zou kunnen hebben. Juist in 2014. Maar dan moet eraan getrokken worden. De vraag is of dat nut heeft, omdat er inderdaad zat plekken zijn waar het makkelijk gaat.

quote:
Voor de zegeltjes, bonnetjes en codes kan het natuurlijk net zo goed een hoekje krijgen in V&A
Ja, zullen ze leuk vinden daar _O-

Sorry :@
pi_145921730
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou ja, dit nodigt natuurlijk ook niet uit tot een dialoog toch.

Heeft FHF nog wel nut in 2014?
Op facebook wordt je om de oren gemept met pagina's vol met gratiesssz spul.
En als ik heel eerlijk ben :@ Waarom een kerstpakketten-actie als men dit forum toch helemaal kut vindt of er iig nooit meer komt na een actie?

Voor de zegeltjes, bonnetjes en codes kan het natuurlijk net zo goed een hoekje krijgen in V&A
Volgens mij vang je 90% van wat hier nu nog gebeurt inderdaad af met een algemeen hoekje/topic in V&A voor zegels en codes ruilen, en zo'n Wijnvoordeel topic kan ook best daar (of in GC lijkt me). Jaarlijks actietopic kan ook best in GC. Dus ja, wat is eigenlijk nog de meerwaarde. Ik denk dat 'we' nu eenmaal gewoon zijn ingehaald door Facebook weggeefhoeken en sites die alleen dat als doel hebben. Daar ben je gewoon sneller en makkelijker van je 'troep' af, en laat dat nou voor het gros van het volk het belangrijkste punt te zijn; je moet er snel en simpel vanaf zijn.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:42:01 #21
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_145923386
Oke, heb ik ook nog een kleine toevoeging :)

Ik ben een aantal keer heel goed geholpen hier met dingen, heb ook af en toe zelf mensen kunnen helpen. Paar keer met succes (als gever en als ontvanger!) meegedaan met de kerstpakketten actie. Alleen als ik dan op een gegeven moment via PMs te horen krijg dat ik aardig op DJMO begin te lijken qua inhaligheid en gedrag dan is voor mij al snel de lol er af om ergens op te willen durven reageren. En dan is facebook idd als alternatief om de hoek.

Is de spirit weg? Neuh! Integendeel! Knal er een kerstpakkettenactie in en we gaan wee oliebollen bakken en verkopen om geld in te zamelen :)


(dit is overigens niet bedoeld als sneer naar DJMO toe en dat weet ze zelf ook, maar ik behoud graag mijn eigen identiteit en wil niet vergeleken worden met wie dan ook)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_145926815
Anders proberen we gewoon weer het kerstpakketten-actie topic en kijken we naar de hand daarvan of FHF nog actief is.
Twiddel
pi_145926939
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:45 schreef summer2bird het volgende:
Anders proberen we gewoon weer het kerstpakketten-actie topic en kijken we naar de hand daarvan of FHF nog actief is.
Sowieso een leuke actie, maar natuurlijk totaal niet representatief verder qua populariteit of drukte.
pi_145928608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:42 schreef Ireth het volgende:
Oke, heb ik ook nog een kleine toevoeging :)

Ik ben een aantal keer heel goed geholpen hier met dingen, heb ook af en toe zelf mensen kunnen helpen. Paar keer met succes (als gever en als ontvanger!) meegedaan met de kerstpakketten actie. Alleen als ik dan op een gegeven moment via PMs te horen krijg dat ik aardig op DJMO begin te lijken qua inhaligheid en gedrag dan is voor mij al snel de lol er af om ergens op te willen durven reageren. En dan is facebook idd als alternatief om de hoek.

Is de spirit weg? Neuh! Integendeel! Knal er een kerstpakkettenactie in en we gaan wee oliebollen bakken en verkopen om geld in te zamelen :)


(dit is overigens niet bedoeld als sneer naar DJMO toe en dat weet ze zelf ook, maar ik behoud graag mijn eigen identiteit en wil niet vergeleken worden met wie dan ook)

Is dit ook niet iets om over na te denken bij de vraag hoe verder met FHF?
Het is uiting dat een community ook nadelen kan hebben. In het begin was de community (wij van FOK) een positief iets voor de inzet.
Maar hoe langer een groep bestaat, des te duidelijker worden je beelden over een groepsgenoot.
En binnen FHF zijn er een aantal die niet in stilte in armoede leven, en een aantal anderen die hun waarde oordeel over het handelen van de eerste groep niet voor zich kunnen houden (in de trant van "in zijn of haar situatie zou ik nu of in het verleden anders gehandeld hebben"). In het voorbeeld van Ireth komt daar dan de vergelijking met DJMO bij, maar het is ook een waardeoordeel die de sfeer kan bepalen (een waardeoordeel over een bepaald voor de verzender van de pm onwenselijk gedrag).

Is het voor het het voortbestaan van FHF niet handiger om ervan uit te gaan dat iedereen anders is, en dat het je vrij staat om aan te bieden, te vragen, te weigeren als je iets niet wilt, maar vooral een ander wel vrij te laten om wel te geven en vragen als jij zelf niet zou geven?

Een leven en laten leven zeg maar?
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 13:29:25 #25
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_145955644
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou ja, dit nodigt natuurlijk ook niet uit tot een dialoog toch.

Heeft FHF nog wel nut in 2014?
Op facebook wordt je om de oren gemept met pagina's vol met gratiesssz spul.
En als ik heel eerlijk ben :@ Waarom een kerstpakketten-actie als men dit forum toch helemaal kut vindt of er iig nooit meer komt na een actie?

Voor de zegeltjes, bonnetjes en codes kan het natuurlijk net zo goed een hoekje krijgen in V&A
Er kan uiteraard een centraal zegels/bonnetjetopic komen. Een kortingscodetopic is er ook al. Maar dat is toch ook eigenlijk niet wat FHF was en toch ook eigenlijk niet wat FHF moet zijn.
FHF moet geen plek zijn om je overtollige shit te dumpen, maar kan natuurlijk prima gebruikt worden om een ander aan spullen te helpen die het nodig heeft als jij het anders toch maar voor een paar euro zou verkopen op MP aan iemand die het helemaal niet nodig heeft, bijvoorbeeld.

Ik snap dat die scheidingslijn heel dun is en wat de kerstpakketten betreft vind ik ook dat je gelijk hebt: mensen die er 1x komen voor het pakket en je daarna nooit meer ziet dat is gewoon profiteren en dat is nou net niet de gedachte achter FHF.
Net als het steeds weer opnieuw krijgen van spullen van een en dezelfde persoon (niemand in het bijzonder, maar er schijnen mensen te zijn die nogal veel krijgen en steeds opnieuw een noodkreet doen).

Het hinkt dus op twee gedachten: het is zo'n mooi, lief, leuk forum. Zonde als dat stop.
De andere kant: er wordt op een verkeerde manier gebruik van gemaakt door een aantal mensen en dat is kut. De topics die de overhand hebben kunnen elders terecht.

Misschien tijd voor een FHF-crew die structuur aanbrengt en het dan nog eens een doorstart geeft?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:42:05 #26
47102 Elvi
miemkwien
pi_145956062
En als er nou meerdere acties zijn en niet alleen de kerstpakketten-actie? Misschien zijn er wel fokkers die ergens werken of vrijwilligerswerk doen en waar ze wel wat hulp kunnen gebruiken :) Dan trek je het wat breder dan wachten op mensen met een noodkreet.
pi_145956462
Dan zal ik ook even een duit in het zakje doen:

Ik kom al jaren in FHF en heb een aantal mensen kunnen helpen én ik ben zelf ook enorm goed geholpen geweest toen ik een paar jaar terug om hulp vroeg.
Het 1e was ontzettend leuk om te doen en voor de hulp die ik zelf kreeg ben ik nog steeds dankbaar. ^O^

Maar ik zie ook wel het verschil tussen nu en toen.
Eerder was FHF veel drukker bezocht en volgens mij komt dat omdat de topics toen ook beter in FHF pasten.
Er was ook een SC die op een aantal persoonlijke aanvallen na best gezellig was en ook dat trekt mensen aan en houdt ze betrokken.

De regels in FHF zijn duidelijk alleen lezen blijkbaar weinig mensen de FAQ waardoor er steeds meer topics komen die hier totaal niet op z'n plek zijn.
Hier komt het op handhaving/modden aan en dat ging in het verleden ook beter.

Topics die wél op z'n plek zijn worden steeds vaker bezocht door mensen die alleen maar even komen "meeuwen": Ze komen aanvliegen, schijten de boel onder en vertrekken weer.
Van mij mogen niet relevante of zelfs kwetsende opmerkingen af en toe (vaker) verwijderd worden, dit nodigt namelijk ook niet echt uit om een topic te openen terwijl je dat eigenlijk wel wil.

Kan er nog wel uitgebreider op in gaan maar dit zijn zo ongeveer de hoofdlijnen van hoe ik er over denk.
  Admin zondag 26 oktober 2014 @ 14:33:48 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145957820
Dialoog ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145958167
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef yvonne het volgende:
Dialoog ^O^
Heerlijk! Waar blijft de mod *O*
  Admin zondag 26 oktober 2014 @ 14:57:24 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145958682
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:43 schreef Queller het volgende:

[..]

Heerlijk! Waar blijft de mod *O*
Zondagsrust *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145960034
Kom ik ook even binnenrollen, het wás leuk totdat er een hele heisa begon die velen wakker heeft gehouden (met of zonder popcorn :') ) en dat gedram van borstkloppers me de oren uitkwam. Met een zooi bannen als gevolg en de rest van het gedoe.
Ik heb ook nogal behoorlijk eea gedaan, vanuit het hart? Absoluut! Maar het ging steeds meer tegenstaan toen die hele heisa begon. Ik was er toen ook klaar mee en zie voor mezelf ook geen aanleiding meer met bijvoorbeeld de KPA mee te doen en áls doe ik dat lekker privé, of dat nou voor een fokker is of niet (en ja :Y ), ik regel het liever zelf, heb ik zelf inspraak op wie ik eea gun.
Achteraf had ik sommige dingen ook liever niet gedaan (of liever: sommigen niet gegund) maar da's achteraf, op het moment dát werd het wel gegund maar ja, je weet niet alles op dat moment.
Het is alleen jammer dat die wrange nasmaak er is en daar en ik niet de enige in. Ik herinner me nog een topics waar gevers de logische bedenkingen hadden en het glashard werd ontkent en de brengers wisten hoe het zat en die wisten wat ze een aantal trappen opgesjouwd hadden... niemand sjouwt kapotte meuk een paar trappen op dus is het dan gek dat het hele FHF dan inkakt?
En de opmerking dat sommigen hun meuk hier aanbieden vind ik nogal een bewering, er worden ook nog compleet prima "afdankers" hier aangeboden (been there done that) maar er wordt niet eens op gereageerd.
Dat is omdat óf er geen behoefte aan is óf wie het wel wil niet meer durft te reageren.
Ik zeg het even bot: FHF is verzuurd geraakt en dat is jammer maar inderdaad werkt Gratisaftehalen en facebook een stuk beter. Meer anoniem want eerlijk is eerlijk, straks komt er weer een KPA en dan rollen de "bekenden" ineens weer binnen die deels de rest van het jaar onzichtbaar zijn maar wél ontvanger willen wezen, die hang ontgaat me compleet want waar zijn ze de rest van het jaar (en dat geldt niet voor iedereen uiteraard)?.
Hard zijn is niet echt mijn ding en ik vind het verdomd lastig het toe te geven maar dit is mijn gevoel.
*duikt maar weer weg*

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 26-10-2014 16:17:16 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_145960074
Yvonne, mag er een centraal kaartjes topic komen? Waar men oproepen kan doen voor kaartjes en waarbij de mensen die willen sturen diegene dan kunnen PMmen. Of vica versa. En wanneer gaat het kerstpakketten-actie topic open? :@
Twiddel
pi_145960477
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:40 schreef summer2bird het volgende:
Yvonne, mag er een centraal kaartjes topic komen? Waar men oproepen kan doen voor kaartjes en waarbij de mensen die willen sturen diegene dan kunnen PMmen. Of vica versa. En wanneer gaat het kerstpakketten-actie topic open? :@
Ik denk dat een centraal topic niet werkt. En waarom denk ik dat?
Op een ander forum waar ik kom is er een centraal hulp, ruil en weggeeftopic maar omdat het maar 1 topic is raakt een aanbod of vraag mede door reacties tussendoor ondergesneeuwd en dat is jammer.
Onzin uit meerdere topics filteren is overzichtelijker én per kaartjesactie maar 1 topic. Geen 3 topics over 1 actie zeg maar.

Edit: * vannelle moet leren lezen.
Je had het over kaartjes sturen en niet over zegel- of kortingacties.
pi_145960849
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef yvonne het volgende:

Zondagsrust *O*
Gofter... is het tegenwoordig een deeltijdbaan of zo?? :{w
pi_145961034
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:02 schreef Queller het volgende:

[..]

Gofter... is het tegenwoordig een deeltijdbaan of zo?? :{w
Misschien is FHF-mod zijn tegenwoordig wel een complete uitdaging :{w
Waar het stinkt is het warm.
pi_145961608
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef yvonne het volgende:
Dialoog ^O^
Dialoog dus, is prima maar het lijkt me nu al duidelijk waar de dialoog naar toe gaat. No offence want het was ooit jouw kindje Yvonne maar eerlijk is eerlijk, het is nogal uit de hand gelopen en jij weet precies wat ik bedoel :X
Waar het stinkt is het warm.
pi_145961926
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:26 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dialoog dus, is prima maar het lijkt me nu al duidelijk waar de dialoog naar toe gaat. No offence want het was ooit jouw kindje Yvonne maar eerlijk is eerlijk, het is nogal uit de hand gelopen en jij weet precies wat ik bedoel :X
En waar gaat de dialoog naar toe volgens jou? Ik zie nog geen aanwijzingen in een bepaalde richting.
Ik lees alleen maar reacties waarin mensen hun mening/visie geven en daar is niks mis mee mits de reacties ook fatsoenlijk zijn.
pi_145962525
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

En waar gaat de dialoog naar toe volgens jou? Ik zie nog geen aanwijzingen in een bepaalde richting.
Ik lees alleen maar reacties waarin mensen hun mening/visie geven en daar is niks mis mee mits de reacties ook fatsoenlijk zijn.
Als je mijn post hebt gelezen zie jij waar wat mij betreft het dialoog naar toe gaat. Naar het er geen energie meer insteken en er wel een beetje klaar mee te zijn.
Denk niet dat FOK!kers nog braaf gaan zitten wachten tot er weer een KPA komt, ineens mensen weer een pakket vragen terwijl ze nooit hier komen? Dat is de feitelijke dialoog. Hoe kun je weer vol ineens de KPA duiken als vrager als je hier enkel rondom die tijd aktief bent? En even zo goed voor de aanbieders?

[ Bericht 11% gewijzigd door knoblaucha6 op 26-10-2014 17:04:29 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_145962676
Ik héb je post gelezen. }:|
pi_145962777
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:01 schreef vannelle het volgende:
Ik héb je post gelezen. }:|
Ja, en snáp je hem ook?
( :* )
Waar het stinkt is het warm.
pi_145963220
Vroegâ, toen FHF nog FHF was wist iedereen wie er klem zat en dat was helemaal oké qua begrip en zo, iedereen leefde hartstikke mee dus als er een KPA was was de basis er dus ook en dat wás me een toffe basis met toffe resultaten *O* . Nu is er amper meer in FHF iemand die durft toe te geven in de shit te zitten en wat mijn eerdere post probeert te zeggen: dus durven zij ook niet meer te vragen om wat ook. Absolute kúl maar wel begrijpelijk gezien dus die non-discussie toen.
En dan komt er dadelijk weer een KPA en ineens duikt iedereen weer op? Denk het niet want veel mensen zijn hier al ietwat vernedert vanwege andere figuren die eisten en verder niks bijdroegen nog bijdragen :X .
Ten koste van vele anderen die nu in hun schulp kruipen. Maar dat zijn mijn 2 centen, verder is het gewoon mijn gevoel.
Waar het stinkt is het warm.
pi_145963304
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:05 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ja, en snáp je hem ook?
( :* )
Ja hoor, en ik ben het ook wel (gedeeltelijk) met je eens.
Het lijkt me alleen handig om gewoon te typen wat je bedoelt ipv alleen maar hints te geven zodat iedereen weet waar het over gaat ipv slechts enkelen. ;)
pi_145963408
Hints? Dat spelletje is al 20 jaar uit hoor, en een goed verstaander heeft geen hints nodig dus ik zeg niks raars :') Verder ga ik niet hier en publique verkondigen wie ik alles ooit wel of niet gunde want dat spreekt denk ik voor de doorwinterde FHF-er nogal voor zich, en dat weet jij ook, temeer daar het er maar één of 2 waren nietwaar? :{w
Waar het stinkt is het warm.
pi_145963705
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hints? Dat spelletje is al 20 jaar uit hoor, en een goed verstaander heeft geen hints nodig dus ik zeg niks raars :') Verder ga ik niet hier en publique verkondigen wie ik alles ooit wel of niet gunde want dat spreekt denk ik voor de doorwinterde FHF-er nogal voor zich, en dat weet jij ook, temeer daar het er maar één of 2 waren nietwaar? :{w
Jij snapt me niet vrees ik.
Ik bedoel dat als je alleen maar met hints ( idd al 20 jaar uitgestorven) werkt het alleen maar begrijpelijk is voor mensen die hier al langer komen.
En aangezien dit een openbare discussie is pleit ik voor duidelijkheid, iedereen mag weten hoe of wat.
Door met hints te werken sluit je een hoop mensen uit denk ik.

"Doorgewinterde FHF'er" laat ik maar even in het midden.
pi_145964108
Ik snap je volkomen. jij wilt een voorbeeld? Ik vind het triest dat bijvoorbeeld Ireth zich al heeft lopen verdedigen; dat ze vergeleken wordt met DJMO en dat ook nog eens via DM? Ik ben het eens met sommigen dat sommige mensen meer induiken op aangeboden zaken maar maakt dat iemand per defenitie een graaier? Ik ben bij Ireth geweest en ik snap volkomen dat zij eea kan gebruiken, vooral voor haar dochter. Werd het een keer te veel? Misschien. Maar dat zij dan gemene DM's krijgt zegt meer over de FOK!kers die haar een DM sturen ipv openlijk eerlijk te zijn daar waar het mag of kan.
Vamperotiva die enorm geholpen is maar o o o toen zij nog een kleintje kreeg, de beren waren los. En nie in zunige bewoordingen. Waaróm?????????
Ik vind dat je niet kunt oordelen over een ander's situatie en ik neem ook met liefde sommigen in bescherming maar eerlijk is eerlijk, DJMO ben ik zó klaar mee en later die hele geschiedenis met Ingrid heeft de beer losgemaakt voor wat betreft FHF en daar zij meerderen het slachtoffer van.
Nou ja, jij vraagt het, ik probeer te antwoorden in die zin dat ik probeer uit te leggen waar het knelpunt (in elk geval voor mij) ligt.
Waar het stinkt is het warm.
  Admin zondag 26 oktober 2014 @ 17:46:24 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145964324
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:26 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dialoog dus, is prima maar het lijkt me nu al duidelijk waar de dialoog naar toe gaat.
Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee waar deze dialoog heengaat.
Oude koeien die allang verzopen zijn uit de sloot proberen te vissen heeft met het huidige FHF niets van doen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145964758
Toch wel want die ouwe koeien splonsen nog vrolijk in die sloot rond en ze zijn nog steeds niet gered.
En verder is lezen heul niet zo moeilijk hoor >:)
Zal ik het iets duidelijker zeggen dan?
FHF wás leuk, is echter nu zwaar kut door het hele gedoe door vooral die één of misschien 2 users die er compleet misbruik van maakten. En toen viel het dood.
Dat is niet de schuld van de FOK!kers, meer misschien van het beleid om sommigen maar toe te staan (toen) te blijven laten graaien voor méér méér en méér?
Sommigen krijgen voor minder al een ban :{w
En dat had precies de taak voor jou, Yvonne, als bedenker moeten liggen, even die waarschuwing dat sommigen niet over de top moesten gaan en dan had FHF nog geleefd, denk ik.
Maar voor alles in het echte leve geldt: genoeg is genoeg. Dus eerder ingrijpen van jouw kant vóór men het zat was was geen overbodige luxe geweest. En nee, het is niet jouw schuld op zich maar als moeder van FHF had je dat vast ook al bedacht dat het zo zou kunnen gaan, ooit :{w

[ Bericht 26% gewijzigd door knoblaucha6 op 26-10-2014 18:12:33 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_145965355
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik snap je volkomen. jij wilt een voorbeeld? Ik vind het triest dat bijvoorbeeld Ireth zich al heeft lopen verdedigen; dat ze vergeleken wordt met DJMO en dat ook nog eens via DM? Ik ben het eens met sommigen dat sommige mensen meer induiken op aangeboden zaken maar maakt dat iemand per defenitie een graaier? Ik ben bij Ireth geweest en ik snap volkomen dat zij eea kan gebruiken, vooral voor haar dochter. Werd het een keer te veel? Misschien. Maar dat zij dan gemene DM's krijgt zegt meer over de FOK!kers die haar een DM sturen ipv openlijk eerlijk te zijn daar waar het mag of kan.
Vamperotiva die enorm geholpen is maar o o o toen zij nog een kleintje kreeg, de beren waren los. En nie in zunige bewoordingen. Waaróm?????????
Ik vind dat je niet kunt oordelen over een ander's situatie en ik neem ook met liefde sommigen in bescherming maar eerlijk is eerlijk, DJMO ben ik zó klaar mee en later die hele geschiedenis met Ingrid heeft de beer losgemaakt voor wat betreft FHF en daar zij meerderen het slachtoffer van.
Nou ja, jij vraagt het, ik probeer te antwoorden in die zin dat ik probeer uit te leggen waar het knelpunt (in elk geval voor mij) ligt.
Ik ga dan geen namen noemen, het gaat me meer om het algemeen.
Dingen die gezegd zijn hoeven niet persé te kloppen trouwens, ik ken de 3 dames persoonlijk ( de 1 wat beter dan de ander ;) ) en ik vind de aantijgingen onzin.
Het zijn juist de anderen die er een zootje van hebben gemaakt, geen van beiden had of heeft verkeerde intenties alleen is eea voor sommigen blijkbaar moeilijk te begrijpen of te waarderen.
Alleen maar oordelen van mensen die de situatie niet kenden en iig in 1 geval val jij daar ook onder.

Maar laat maar, dat was vroeger. Het gaat er nu om hoe FHF verder moet en daar heb ik mijn eigen mening al over gegeven.
Of mijn mening de beste is? Geen idee. Maar ik ben iig niet overtuigd van mijn eigen gelijk itt sommigen.
Laten we vooruit kijken ipv achterom.
pi_145965699
De beer ging los toen DJMO weer voor de zoveelste keer kwam bedelen dus die vind ik persoonlijk nogal bepalend voor het vallen of slagen van FHF. Ik durf het tenminste eerlijk te zeggen!
Voor de rest heb ik het duidelijk gemaakt dat anderen niet het slachtoffer dienen te worden van het eerdere gedonder maar eerlijk is eerlijk, het blijkt hangen en daarom is FHF nooit meer wat het ooit was. Hoe je het wendt of keert, het is niet meer wat het was en zal het ook nooit meer worden.
Ik hoop echt dat de KPA weer op gang komt hoor, echt maar in kan nu al voorspellen wie zich als ontvangers gaan aangeven , en check die eens op hun pohi? :')
Ik ga hartstikke voor de KPA maar in eigen beheer, ik vertrouw het hele gedoe hier op FOK! gewoon niet meer -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 26-10-2014 18:30:57 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_145965947
Waarom nou weer namen noemen?
Alsof het alleen aan haar ligt. What about de mods die in hadden moeten grijpen als het volgens jou zo fout ging of de users die ook nee hadden kunnen zeggen met aanbieden als het echt zo erg was?
En je vergeet ook de positieve dingen te noemen. Denk daar maar eens over na.

Jouw waarheid is niet dé waarheid al doe je het wel zo voor komen.
pi_145967848
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:30 schreef vannelle het volgende:
Waarom nou weer namen noemen?
Alsof het alleen aan haar ligt. What about de mods die in hadden moeten grijpen als het volgens jou zo fout ging of de users die ook nee hadden kunnen zeggen met aanbieden als het echt zo erg was?
En je vergeet ook de positieve dingen te noemen. Denk daar maar eens over na.

Jouw waarheid is niet dé waarheid al doe je het wel zo voor komen.
Laat maar, het is net als toen, die oeverloze discussie waar jij ook bepaald een rol in had... dat jij het niet snapt en ook nooit zult proberen te snappen :') is wat ik probeer uit te leggen en oa jouw reactie is precies tekenend voor de dood van FHF. Ik steek in jou en in FHF geen moeite meer :W
Het is het niet waard voor een toch ooit goedlopend gemeen doodgeschopt paard .
Waar het stinkt is het warm.
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:22:53 #52
47102 Elvi
miemkwien
pi_145967912
Wat is de kerstpakketten-actie eigenlijk? :@

Ik kwam hier eigenlijk per ongeluk omdat ik een gratis kastje in V&A had geplaatst wat beter hier thuishoorde. Maar ik weet gewoon niet zo heel veel over dit subforum _O- is het tijdens die actie de bedoeling dat je mensen kan aandragen voor een kerstpakket?
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:24:57 #53
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145968002
Zijn er figuren die ireth aanspreken? Pass mij even namen zodat ik wat klapjes kan gaan uitdelen k thx.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:25:24 #54
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145968029
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:22 schreef Elvi het volgende:
Wat is de kerstpakketten-actie eigenlijk? :@

Ik kwam hier eigenlijk per ongeluk omdat ik een gratis kastje in V&A had geplaatst wat beter hier thuishoorde. Maar ik weet gewoon niet zo heel veel over dit subforum _O- is het tijdens die actie de bedoeling dat je mensen kan aandragen voor een kerstpakket?
Dat laatste, en er zijn mensen die een pakket aanbieden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145968805
de kerstpakket actie was de voorgaande jaren een hartverwarmende actie waardoor mijn kerst 2x is opgefleurd! O+

wb FHF vroegah kwam ik nog wel eens in de sc en keek regelmatig of ik nog ergens mee kon helpen,maar de laatste tijd... en dat terwijl ik echt nog wel goede spullen heb die weg mogen.

zeker in deze tijden heeft een subforum als fhf potentie, mits men het elkaar gunt.
S. 2014
J. 2016
pi_145969587
Ow gezellig, gelijk weer herrie in de keet.
Kunnen we misschien in overleg zonder modder te gooien?
pi_145969704
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:40 schreef summer2bird het volgende:
Yvonne, mag er een centraal kaartjes topic komen? Waar men oproepen kan doen voor kaartjes en waarbij de mensen die willen sturen diegene dan kunnen PMmen. Of vica versa. En wanneer gaat het kerstpakketten-actie topic open? :@
Volgens mij is er nu juist net een hele discussie OF een kerstpakkettenactie überhaupt wel zin heeft (naast de vraag of FHF nog zin heeft) :+

Zou FHF niet een onderdeel van V&A kunnen worden? Dus naast [vraag] en [aanbod] [FHF] waarin je dingen weg kunt geven/om gratis dingen kunt vragen ofzo?

En terugkomend op de kerstpakkettenactie;
Sowieso is het idee natuurlijk leuk en harverwarmend, maar gezien de tendens dat hoe langer FHF bestaat, hoe meer gedoe en gezeur en wrevel er is, is het wellicht niet handig (nu)? Misschien moet je stoppen op je hoogtepunt; met plezier terugdenken aan de successen van de vorige acties, en voorkomen dat de volgende actie uitloopt op veel gedoe... :@

Het is beste een hoop (achter de schermen) geregel, het is nu rustig in FHF en als het dan ineens weer druk is roept dat wellicht vragen op over hoe eerlijk het is. Daarbij, als het dan weer drukker is dan is er meer moderatie nodig, en gezien het feit dat er maar 1 mod is nu...

En wie moet de actie gaan leiden? De mod die op dat moment al druk genoeg is met dit subforum op dat moment? Een willekeurige user die zich opwerpt? Maar vertrouw je die zomaar met oa adresgegevens van users?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145969733
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:24 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er figuren die ireth aanspreken? Pass mij even namen zodat ik wat klapjes kan gaan uitdelen k thx.
Ik ben echt niet roomser dan de paus, en steek m'n afkeer van bepaalde acties/figuren ook niet onder stoelen of banken, maar iemand zoiets PM'en is wel erg droevig, ga dan in een topic de discussie aan, of vraag hier 'Goh, die Ireth hé, heeft die niet al ladingen dingen gehad laatst'. Maar een beetje laf PM'en dat je moet dimmen is wel erg sneu :')
pi_145969772
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Volgens mij is er nu juist net een hele discussie OF een kerstpakkettenactie überhaupt wel zin heeft (naast de vraag of FHF nog zin heeft) :+

Zou FHF niet een onderdeel van V&A kunnen worden? Dus naast [vraag] en [aanbod] [FHF] waarin je dingen weg kunt geven/om gratis dingen kunt vragen ofzo?

En terugkomend op de kerstpakkettenactie;
Sowieso is het idee natuurlijk leuk en harverwarmend, maar gezien de tendens dat hoe langer FHF bestaat, hoe meer gedoe en gezeur en wrevel er is, is het wellicht niet handig (nu)? Misschien moet je stoppen op je hoogtepunt; met plezier terugdenken aan de successen van de vorige acties, en voorkomen dat de volgende actie uitloopt op veel gedoe... :@

Het is beste een hoop (achter de schermen) geregel, het is nu rustig in FHF en als het dan ineens weer druk is roept dat wellicht vragen op over hoe eerlijk het is. Daarbij, als het dan weer drukker is dan is er meer moderatie nodig, en gezien het feit dat er maar 1 mod is nu...

En wie moet de actie gaan leiden? De mod die op dat moment al druk genoeg is met dit subforum op dat moment? Een willekeurige user die zich opwerpt? Maar vertrouw je die zomaar met oa adresgegevens van users?
Scropei kan zo modden :Y
pi_145969797
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Scropei kan zo modden :Y
wie is dat :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145969943
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:21 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Laat maar, het is net als toen, die oeverloze discussie waar jij ook bepaald een rol in had... dat jij het niet snapt en ook nooit zult proberen te snappen :') is wat ik probeer uit te leggen en oa jouw reactie is precies tekenend voor de dood van FHF. Ik steek in jou en in FHF geen moeite meer :W
Het is het niet waard voor een toch ooit goedlopend gemeen doodgeschopt paard .
Dank je voor het duiden van wat ik bedoel met: "ik noem geen namen".
En voor het duiden van wat ik ook zei: Vergeet het verleden en kijk naar de toekomst.
En: Jouw waarheid is niet persé DE waarheid.
Waar jij het over hebt was je niet eens bij, wat lul je nou.
En nou idd klaar, we gaan naar de toekomst kijken.
pi_145969975
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wie is dat :(
Denk dat ie Scorpie bedoelt. ;)
pi_145970044
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ben echt niet roomser dan de paus, en steek m'n afkeer van bepaalde acties/figuren ook niet onder stoelen of banken, maar iemand zoiets PM'en is wel erg droevig, ga dan in een topic de discussie aan, of vraag hier 'Goh, die Ireth hé, heeft die niet al ladingen dingen gehad laatst'. Maar een beetje laf PM'en dat je moet dimmen is wel erg sneu :')
Laat ik voorop stellen dat ik die verstuurder niet ben geweest, maar contact per pm/dm kan ook zijn voordeel hebben. Dat voorkomt bijvoorbeeld ook "gezichtsverlies", of inhaken van een hele groep. Je kan op die manier namelijk wel discreet iets zeggen, zonder dat het gelijk een 10 tegen 1 wordt als anderen jou gelijk zouden geven
Dan maakt het natuurlijk wel uit op welke manier je iets brengt (en daar ben ik niet altijd even goed in)
pi_145970088
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

Denk dat ie Scorpie bedoelt. ;)
ah.

ik kan het in theorie ook, en ik kan in theorie ook de kerstpakkettenactie leiden. Maar willen we dat, hebben we er tijd voor, heeft FOK! het gezeur er voor over...

etc etc etc -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:09:01 #65
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145970095
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ben echt niet roomser dan de paus, en steek m'n afkeer van bepaalde acties/figuren ook niet onder stoelen of banken, maar iemand zoiets PM'en is wel erg droevig, ga dan in een topic de discussie aan, of vraag hier 'Goh, die Ireth hé, heeft die niet al ladingen dingen gehad laatst'. Maar een beetje laf PM'en dat je moet dimmen is wel erg sneu :')
Als jij tegen ireth zou beginnen zou ik je klappen mattie, wollah.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145970112
quote:
8s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als jij tegen ireth zou beginnen zou ik je klappen mattie, wollah.
bitchfight *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:10:46 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145970182
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ah.

ik kan het in theorie ook, en ik kan in theorie ook de kerstpakkettenactie leiden. Maar willen we dat, hebben we er tijd voor, heeft FOK! het gezeur er voor over...

etc etc etc -O-
Als ik de kerstpakkettenactie zou leiden zouden er een hoop mensen gaan huilen denk. Ik ben keihard, meedogenloos en kom nooit terug op mijn standpunt. Scheelt een hoop gezeik.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145970206
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ah.

ik kan het in theorie ook, en ik kan in theorie ook de kerstpakkettenactie leiden. Maar willen we dat, hebben we er tijd voor, heeft FOK! het gezeur er voor over...

etc etc etc -O-
Wat KPA betreft: het hoeft niet van een mod uit te gaan, ik zou zeggen begin er gewoon aan. Open een topic.
Je merkt snel genoeg of er animo voor is.
Wel tof dat je dat evt. wil doen. ^O^
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:11:43 #69
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145970214
Overigens moet FHF opgedoekt worden, maar dat terzijde.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145970258
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als ik de kerstpakkettenactie zou leiden zouden er een hoop mensen gaan huilen denk. Ik ben keihard, meedogenloos en kom nooit terug op mijn standpunt. Scheelt een hoop gezeik.
Welke reclame was dat ook alweer? Hard van buiten maar zacht van binnen? ;)
pi_145970307
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef frederik het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik die verstuurder niet ben geweest, maar contact per pm/dm kan ook zijn voordeel hebben. Dat voorkomt bijvoorbeeld ook "gezichtsverlies", of inhaken van een hele groep. Je kan op die manier namelijk wel discreet iets zeggen, zonder dat het gelijk een 10 tegen 1 wordt als anderen jou gelijk zouden geven
Dan maakt het natuurlijk wel uit op welke manier je iets brengt (en daar ben ik niet altijd even goed in)
Dat is misschien ook een beetje waar de schoen wringt. Een hoop redenen blijven vaak een beetje schimmig, en het is best te snappen dat je je hebben en houwen niet op een openbaar forum wil neerplempen. Maar daardoor krijg je misschien wel een beetje scheve gezichten; er zijn maar weinigen op de hoogte wáárom iemand zo geholpen moet worden, en daardoor krijg je gesmoes en geroddel en misgunnen mensen elkaar dingen, of krijg je de verhalen a la 'maar die heeft toch laatst al ladingen gehad'.

Nogmaals; volkomen begrijpelijk dat mensen hun situatie hier niet volkomen uit de doeken doen, maar misschien moet je dan ook wel concluderen dat het dus niet het meest ideale platform voor zoiets is.

Verder blijf ik deels de kritiek op de werkwijze en/of bepaalde mensen wel gewoon valide vinden.Het zou een vangnet moeten zijn, en er waren wat mensen die er erg hebberig van werden of er eigenlijk gewoon misbruik van maken.
pi_145970325
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:11 schreef vannelle het volgende:

[..]

Wat KPA betreft: het hoeft niet van een mod uit te gaan, ik zou zeggen begin er gewoon aan. Open een topic.
Je merkt snel genoeg of er animo voor is.
Wel tof dat je dat evt. wil doen. ^O^
Ik zeg niet dat ik het wil he ;) Ik zeg dat ik het KAN :+ (en nou ja, er is geen onwil hoor, maar tijdgebrek en ik ken de verhalen van vorige initiatiefnemers dat het echt wel een werk is :s) )
En ik denk niet dat het de bedoeling is dat een user dit oppakt, het is best privacy-gevoelig, en als er iets mis gaat wordt sowieso FOK! aangekeken erop ben ik bang.

En nou ja ik ben ook totaal niet onbevooroordeeld dus ik weet niet of ik er geschikt voor zou zijn sowieso _O- :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:15:33 #73
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145970372
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het wil he ;) Ik zeg dat ik het KAN :+
En ik denk niet dat het de bedoeling is dat een user dit oppakt, het is best privacy-gevoelig, en als er iets mis gaat wordt sowieso FOK! aangekeken erop ben ik bang.

En nou ja ik ben ook totaal niet onbevooroordeeld dus ik weet niet of ik er geschikt voor zou zijn sowieso _O- :@
Ik zou alles gewoon met naam en toenaam publiceren. Zo rol ik.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145970428
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:14 schreef tombolafan het volgende:

En ik denk niet dat het de bedoeling is dat een user dit oppakt, het is best privacy-gevoelig, en als er iets mis gaat wordt sowieso FOK! aangekeken erop ben ik bang.

Da's dan ook wel weer zo. Maar je KAN het wel. ^O^ ;)
pi_145970434
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou alles gewoon met naam en toenaam publiceren. Zo rol ik.
Ik zou iedereen mijn adres geven *O* :9 :Y)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145970443
Eigenlijk was SHE gewoon de grootste 'FHF-actie' ooit. Volgens mij is zo'n bedrag (of het equivalent in goederen) nooit meer geëvenaard.
pi_145970446
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:17 schreef vannelle het volgende:

[..]

Da's dan ook wel weer zo. Maar je KAN het wel. ^O^ ;)
YES I CAN *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145970483
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk was SHE gewoon de grootste 'FHF-actie' ooit. Volgens mij is zo'n bedrag (of het equivalent in goederen) nooit meer geëvenaard.
volgens mij was de grootste actie de FOK voor FOK actie.
iets van 10 of 15 duizend euro opgehaald
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:20:24 #79
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145970576
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk was SHE gewoon de grootste 'FHF-actie' ooit. Volgens mij is zo'n bedrag (of het equivalent in goederen) nooit meer geëvenaard.
Ik huil mezelf nog steeds in slaap omdat die foto's er nooit zijn gekomen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145970579
volgens mij is de vraag of het aanbod het enigste privacy-aspect wat de organisator echt moet weten. Met eventueel de omgeving waarin mensen wonen (voor afstanden tussen ontvanger en gever). Echte adressen en namen kunnen deelnemers zelf ook wel uitwisselen.
pi_145970657
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:20 schreef frederik het volgende:
volgens mij is de vraag of het aanbod het enigste privacy-aspect wat de organisator echt moet weten. Met eventueel de omgeving waarin mensen wonen (voor afstanden tussen ontvanger en gever). Echte adressen en namen kunnen deelnemers zelf ook wel uitwisselen.
Ja maarrrrr er zijn ook elk jaar mensen die (zowel als gever als als ontvanger) anoniem willen blijven... Wat doe je daar dan mee?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:23:04 #82
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145970704
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja maarrrrr er zijn ook elk jaar mensen die (zowel als gever als als ontvanger) anoniem willen blijven... Wat doe je daar dan mee?
Je bouwt een website waarop men elkaar anoniem een pakket kan toesturen en anoniem kan ontvangen en alleen bij wederzijdse toestemming elkaars gegevens mag inzien.

Godverdomme ik ga het nu gelijk bouwen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145970705
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:20 schreef frederik het volgende:
volgens mij is de vraag of het aanbod het enigste privacy-aspect wat de organisator echt moet weten. Met eventueel de omgeving waarin mensen wonen (voor afstanden tussen ontvanger en gever). Echte adressen en namen kunnen deelnemers zelf ook wel uitwisselen.
Dan nog is het een hele administratie, je zit met gezinssamenstelling, wensen van vragers, beschikbaarheid en voorkeuren van aanbieders, eventuele afstanden/verzending etc.

Maar goed, volgens mij ging dit JUIST om FHF als geheel, en niet zozeer om de kerstpakkettenactie an sich
pi_145970804
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bouwt een website waarop men elkaar anoniem een pakket kan toesturen en anoniem kan ontvangen en alleen bij wederzijdse toestemming elkaars gegevens mag inzien.

Godverdomme ik ga het nu gelijk bouwen.
ja nee wacht, als je het op een aparte website doet moet je wel ook inbouwen dat je kan vragen of iemand een bepaald iemand is op FOK! omdat we te maken hebben met vetes etc (8>
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145970848
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan nog is het een hele administratie, je zit met gezinssamenstelling, wensen van vragers, beschikbaarheid en voorkeuren van aanbieders, eventuele afstanden/verzending etc.

Maar goed, volgens mij ging dit JUIST om FHF als geheel, en niet zozeer om de kerstpakkettenactie an sich
Mja, maar de kerstpakkettenactie lijkt het enige/bestlopende topic te zijn van FHF, als dat al niet van de grond komt...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:26:31 #86
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145970874
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja nee wacht, als je het op een aparte website doet moet je wel ook inbouwen dat je kan vragen of iemand een bepaald iemand is op FOK! omdat we te maken hebben met vetes etc (8>
Ik zet hem op de backlog en verwerk hem alvast in het domeinmodel.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:26:44 #87
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145970884
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mja, maar de kerstpakkettenactie lijkt het enige/bestlopende topic te zijn van FHF, als dat al niet van de grond komt...
Fhf is dood.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145970958
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zet hem op de backlog en verwerk hem alvast in het domeinmodel.
^O^ Als je hulp nodig hebt *)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145970962
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Fhf is dood.
Klopt, en deze discussie ging er volgens mij over hoe er weer leven in kan komen.
pi_145970975
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Fhf is dood.
we posten in een lijk :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145971001
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:27 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt, en deze discussie ging er volgens mij over hoe er weer leven in kan komen.
Ik kreeg meer het idee dat het er om ging of reanimeren zin heeft, of dat beter deels tot donatie overgegaan kan worden
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145971084
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Fhf is dood.
In ieder geval in deze vorm denk ik. Of er moet echt een enorme actie komen om de boel aan te zwengelen, maar vraag me sowieso af of dat nut heeft. Denk dat je met een paar goedlopende topics in V&A en/of GC 90% kan afdekken. Waarom zou je overigens ook geen 'gratis' hoekje toevoegen in V&A? En dan niet alleen voor minderbedeelden. Het is nu ook allemaal op goed vertrouwen, en niet écht te checken, en je krijgt een hoop gedoe er om. Dan maar gewoon 'first come, first serve', zoals op alle weggeefhoeken. De doelgroep zit toch thuis in de bijstand, dus die zien het als eerste B-)
pi_145971364
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is misschien ook een beetje waar de schoen wringt. Een hoop redenen blijven vaak een beetje schimmig, en het is best te snappen dat je je hebben en houwen niet op een openbaar forum wil neerplempen. Maar daardoor krijg je misschien wel een beetje scheve gezichten; er zijn maar weinigen op de hoogte wáárom iemand zo geholpen moet worden, en daardoor krijg je gesmoes en geroddel en misgunnen mensen elkaar dingen, of krijg je de verhalen a la 'maar die heeft toch laatst al ladingen gehad'.

Nogmaals; volkomen begrijpelijk dat mensen hun situatie hier niet volkomen uit de doeken doen, maar misschien moet je dan ook wel concluderen dat het dus niet het meest ideale platform voor zoiets is.

Verder blijf ik deels de kritiek op de werkwijze en/of bepaalde mensen wel gewoon valide vinden.Het zou een vangnet moeten zijn, en er waren wat mensen die er erg hebberig van werden of er eigenlijk gewoon misbruik van maken.
Ik heb jouw post nog even doorgelezen, maar zoals ik het lees had jij meer het idee dat ik bedoelde van helpen, en kennis opdoen via PM/DM.
Terwijl ik eigenlijk bedoelde dat je ook via PM/DM een beetje kan "sturen" als je dingen begint op te vallen, in de hoop dat dit opgepakt wordt. Sturing wat op die manier nog klein kan blijven, komt er gelijk in topics commentaar dan kan het veel ingrijpender zijn.
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Fhf is dood.
ben ik het niet mee eens.
Op dat bloemen topic van mij heb ik al 2 inzendingen, bij een dood forum zou ik met bloemen blijven zitten.
Misschien dat FHF wel aan de hartbewaking en het zuurstof ligt, maar dood, nee.
pi_145971829
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bouwt een website waarop men elkaar anoniem een pakket kan toesturen en anoniem kan ontvangen en alleen bij wederzijdse toestemming elkaars gegevens mag inzien.

Godverdomme ik ga het nu gelijk bouwen.
Lullo O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145972327
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lullo O+
Cattttt *O*
vroegah, toen jij er nog was O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145972343
En verder:
- ik denk dat FHF (of in ieder geval de gedachte erachter) nog steeds een plek heeft op FOK!
- ik denk (weet :7 ) dat het verdomde lastig te modden is
- ik denk dat oude koeien uit de sloot halen echt niet gaat helpen om het nieuw leven in te blazen
- ik denk dat FHF echt niet morsdood is, maar dat een wat sneller modbeleid wel wenselijk is. Ook om irritatie over verkeerd geplaatste topics te voorkomen. Een user die voor het eerst hier komt en de topiclijst ziet, weet vaak ook niet wat nu wel en niet kan in FHF.

Wat denk ik veel :D

Oh, en de kerstpakkettenactie moet doorgaan! Ja, je ziet er mensen die normaliter niet vaak komen, maar niet iedereen heeft de behoeft zich vaak hier als vrager te etaleren. En -wellicht ietsepietsie gehinderd door achtergrondkennis na een paar keer georganiseerd te hebben- weet ik dat een aantal vragers, zodra het kon, zelf gingen bijdragen. Of via de kerstpakketten, of op andere manieren. En dat je er mensen zo ontzettend blij mee kunt maken. O+ En dat weegt voor mij nog steeds op tegen die paar mensen waarbij het discutabel (want niet te controleren) is of ze tot de doelgroep behoren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:51:14 #97
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145972386
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lullo O+
Ik ook van jou :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145972389
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:50 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Cattttt *O*
vroegah, toen jij er nog was O+
O+

Toen er nog dinosaurussen waren, bedoel je? :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145972419
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook van jou :*
Wij O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145972468
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

O+

Toen er nog dinosaurussen waren, bedoel je? :7
Na jouw vertrek en dat van Lies is de boel hier wel compleet ingestort.
pi_145972490
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

O+

Toen er nog dinosaurussen waren, bedoel je? :7
O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145972546
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Na jouw vertrek en dat van Lies is de boel hier wel compleet ingestort.
Eerlijk is eerlijk, het begon net daarvoor al eigenlijk :@

Maar het versnelde weer door het opstappen van de dames :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145972718
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, het begon net daarvoor al eigenlijk :@

Maar het versnelde weer door het opstappen van de dames :(
Het begon met al die k*t enquêtes die ineens thuis hoorden in dit forum en een stel inhalige deelnemers. Maar dat werd door de dames nog strak gemodereerd O+
pi_145972789
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Het begon met al die k*t enquêtes die ineens thuis hoorden in dit forum en een stel inhalige deelnemers. Maar dat werd door de dames nog strak gemodereerd O+
true, maar het gedoe begon toen wel :Y
Misschien moeten we ze terugeisen :Y)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145972926
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

O+

Toen er nog dinosaurussen waren, bedoel je? :7
Die hebben jij en Tombo in jullie jeugd nog als huisdier gehad, of niet?
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:59:47 #106
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_145972992
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die hebben jij en Tombo in jullie jeugd nog als huisdier gehad, of niet?
Ze hebben ze eigenhandig uitgeroeid :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_145973011
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ze hebben ze eigenhandig uitgeroeid :P
_O-
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:01:25 #108
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145973110
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ze hebben ze eigenhandig uitgeroeid :P
Ireth :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145973230
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ze hebben ze eigenhandig uitgeroeid :P
Eigen schuld, ze zaten ons gruwelijk in de weg. }:| :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:03:29 #110
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_145973243
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ireth :*
:@ O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_145973250
Sorry evolutie :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 21:04:47 #112
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_145973332
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Na jouw vertrek en dat van Lies is de boel hier wel compleet ingestort.
Het is ook een hele tijd stuurloos geweest, dat heeft niet geholpen natuurlijk.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_145973337
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die hebben jij en Tombo in jullie jeugd nog als huisdier gehad, of niet?
:(
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ze hebben ze eigenhandig uitgeroeid :P
Ik ben jonger dan jij o|O
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Sorry evolutie :@
Heuj, das evolutie, de sterken blijven over :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145975309
Ah, de SC is terug. Goed begin :7
pi_145975344
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:38 schreef Queller het volgende:
Ah, de SC is terug. Goed begin :7
Ja jij had ook niet weg moeten gaan :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145975413
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Na jouw vertrek en dat van Lies is de boel hier wel compleet ingestort.
En dat is wat ik bedoel met dat het handhaven van forumregels best belangrijk is.
pi_145975416
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:39 schreef tombolafan het volgende:

Ja jij had ook niet weg moeten gaan :(
Wellicht, maar ik moest ook niet blijven....
pi_145975436
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja jij had ook niet weg moeten gaan :(
Het is gewoon haar schuld! }:|
pi_145975497
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:40 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Het is gewoon haar schuld! }:|
:o
pi_145975544
quote:
8s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:42 schreef Queller het volgende:

[..]

:o
Ja, kijk nu maar niet zo geschokt alsof je ineens nergens wat vanaf weet! :(
pi_145975574
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:40 schreef Queller het volgende:

[..]

Wellicht, maar ik moest ook niet blijven....
Wellicht, of niet :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145975580
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, kijk nu maar niet zo geschokt alsof je ineens nergens wat vanaf weet! :(
Oke :@
pi_145975592
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:40 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Het is gewoon haar schuld! }:|
Dit :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145975656
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:43 schreef Queller het volgende:

[..]

Oke :@
Quellert for mod dan maar. Opgelost. Slotje. Regel je ook gelijk even de kerstpakkettenactie?
pi_145975705
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Quellert for mod dan maar. Opgelost. Slotje. Regel je ook gelijk even de kerstpakkettenactie?
Ai, wat jammer nou; ik kan niet. Moet nog naar de bieb om mijn boeken terug te brengen. Jammer!
De volgende kandidaat meer succes ^O^
pi_145975789
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:46 schreef Queller het volgende:

[..]

Ai, wat jammer nou; ik kan niet. Moet nog naar de bieb om mijn boeken terug te brengen. Jammer!
De volgende kandidaat meer succes ^O^
Doe ik wel ff voor je. Met liefde!
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:48:21 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145975802
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:46 schreef Queller het volgende:

[..]

Ai, wat jammer nou; ik kan niet. Moet nog naar de bieb om mijn boeken terug te brengen. Jammer!
De volgende kandidaat meer succes ^O^
En je haar wassen.... ook dat nog.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145975806
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:46 schreef Queller het volgende:

[..]

Ai, wat jammer nou; ik kan niet. Moet nog naar de bieb om mijn boeken terug te brengen. Jammer!
De volgende kandidaat meer succes ^O^
Geef de bieb op als ontvanger, koppel jezelf eraan opgelost slotje ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145975850
Slowchatalert! :+
pi_145975880
quote:
17s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Doe ik wel ff voor je. Met liefde!
Je bent te goed O+
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:48 schreef Leandra het volgende:
En je haar wassen.... ook dat nog.
Verrek, ja dat ook nog 8)7
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Geef de bieb op als ontvanger, koppel jezelf eraan opgelost slotje ^O^
Wat ben jij toch heerlijk praktisch! Jammer dat je het al met Scorpie doet!
pi_145975906
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:49 schreef vannelle het volgende:
Slowchatalert! :+
We verdubbelen in een uur de postcount van een half jaar FHF *O*
pi_145975960
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:50 schreef Queller het volgende:

[..]

We verdubbelen in een uur de postcount van een half jaar FHF *O*
Daar is de SC voor, dit hoort serieus te blijven. Oh wacht........ :P
pi_145975981
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:49 schreef Queller het volgende:

[..]

Wat ben jij toch heerlijk praktisch! Jammer dat je het al met Scorpie doet!
Wait! Whut? :o
pi_145976011
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:49 schreef Queller het volgende:


[..]

Wat ben jij toch heerlijk praktisch! Jammer dat je het al met Scorpie doet!
Leugens ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145976012
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:51 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Wait! Whut? :o
JA DIT :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145976015
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wait! Whut? :o
Wist je dat niet? Sinds een poosje... Ik was geschokt. Zeg maar GEschokt -O-
pi_145976047
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leugens ;(
Ja ho! JIJ vindt het niet jammer, maar WIJ wel. Dus nix leugens :{w
pi_145976093
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:52 schreef Queller het volgende:

[..]

Wist je dat niet? Sinds een poosje... Ik was geschokt. Zeg maar GEschokt -O-
Ik wist niets! NIETS!

Niet dat ik nou zo op de hoogte ben of wil zijn, maar toch!
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:54:28 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145976144
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:52 schreef Queller het volgende:

[..]

Wist je dat niet? Sinds een poosje... Ik was geschokt. Zeg maar GEschokt -O-
Ik dacht dat Scorpie ging trouwen.... ook met Cat dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145976162
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik wist niets! NIETS!

Niet dat ik nou zo op de hoogte ben of wil zijn, maar toch!
Nou, ik had het gráág willen weten...

Maar goed. Water under the bridge. Oog op de toekomst maar weer!
pi_145976205
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat Scorpie ging trouwen.... ook met Cat dan?
Daar weet ik dan weer niets van. Het zou zomaar kunnen.
Of hij houdt Cat erbij. Dat kan natuurlijk ook nog. Zo is hij wel hoor...
pi_145976220
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:51 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Wait! Whut? :o
Hij is wel mijn O+ lullo O+ :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145976279
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij is wel mijn O+ lullo O+ :@
D'awwwwwwww.... eckte liefde! ^) *;
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:56:54 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145976283
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:55 schreef Queller het volgende:

[..]

Daar weet ik dan weer niets van. Het zou zomaar kunnen.
Of hij houdt Cat erbij. Dat kan natuurlijk ook nog. Zo is hij wel hoor...
Ik hou het allemaal niet meer bij... dus als iemand even een timeline voor me zou willen maken? Thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145976471
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hou het allemaal niet meer bij... dus als iemand even een timeline voor me zou willen maken? Thnx.
Ik ben ook helemaal de weg kwijt :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145976588
Kunnen we weer ontopic, stelletje notoire kutusers? Mark kan morgen een heel topic bijlezen als z'n dienst weer begint
pi_145976595
Ah, mooi. Chaos 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145976629
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we weer ontopic, stelletje notoire kutusers? Mark kan morgen een heel topic bijlezen als z'n dienst weer begint
Even braafstejongetjevandeklas quoten :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145976672
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hou het allemaal niet meer bij... dus als iemand even een timeline voor me zou willen maken? Thnx.
Mail 'm even door naar mij als ie klaar is!

Kolere zeg...
pi_145976708
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Even braafstejongetjevandeklas quoten :6
ex-rokers zijn ook de grootste antirokers, blijkbaar werkt dat met mods precies zo :+
pi_145976726
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we weer ontopic, stelletje notoire kutusers? Mark kan morgen een heel topic bijlezen als z'n dienst weer begint
Ik begon met heel nuttige opmerkingen en het aanwijzen van Quellert als mod! Verder lost zij het op dus kunnen wij het nu hebben over Cat haar lover! *;
pi_145977010
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik begon met heel nuttige opmerkingen en het aanwijzen van Quellert als mod! Verder lost zij het op dus kunnen wij het nu hebben over Cat haar lover! *;
Ja hallo, hier de zus van Queller... Ik moet jullie helaas mededelen dat iemand net haar Wifi per ongeluk heeft doorgesneden. Jullie moeten dus op zoek naar een ander. Jullie krijgen wel de groetjes overigens!

Groetjes,
De zus van Queller
pi_145977014
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Even braafstejongetjevandeklas quoten :6
die wil gewoon mod worden :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_145977023
Het was best opbouwend en interessant allemaal, maar halverwege de vorige pagina ben ik toch maar afgehaakt :o !
pi_145977038
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

die wil gewoon mod worden :')
Ow, wie roept dinges ff...

FredvZ!
pi_145977088
quote:
3s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef Anne het volgende:
Het was best opbouwend en interessant allemaal, maar halverwege de vorige pagina ben ik toch maar afgehaakt :o !
Tsja... dat is in een klas ook altijd zo. Als de meester maar wegblijft, dan gaan de kinders op een gegeven moment toch wat voor zichzelf doen :@
pi_145977210
Waar is Mark wanneer je 'm nodig hebt? Hij zou toch niet nog steeds in de kerk zitten?
pi_145977301
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja hallo, hier de zus van Queller... Ik moet jullie helaas mededelen dat iemand net haar Wifi per ongeluk heeft doorgesneden. Jullie moeten dus op zoek naar een ander. Jullie krijgen wel de groetjes overigens!

Groetjes,
De zus van Queller
Dan moeten we jou maar mod maken ^O^
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:14:48 #159
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_145977328
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:49 schreef vannelle het volgende:
Slowchatalert! :+
Oeh, nieuwe SC! *O*
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_145977332
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Waar is Mark wanneer je 'm nodig hebt? Hij zou toch niet nog steeds in de kerk zitten?
Waar heb je hem > nu < voor nodig dan :+ ?
pi_145977344
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Waar is Mark wanneer je 'm nodig hebt? Hij zou toch niet nog steeds in de kerk zitten?
Najah het lijkt me ook niet echt nodig nu Mark ineens te grazen te nemen, die doet het naar mijn bescheiden mening gewoon prima, alleen is het forum gewoon op het punt dat er meer troep dan nuttige topics bijkomen, en er eigenlijk gewoon een impuls nodig is om het überhaupt weer een beetje op gang te krijgen. En dat is denk ik wel iets meer dan wat er van de gemiddelde mod gevraagd wordt, plus is hij ook nog in z'n eentje, na het vertrek van Toto. Die je overigens wel in ieder ander topic op ziet duiken.
pi_145977435
quote:
3s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef Anne het volgende:

[..]

Waar heb je hem > nu < voor nodig dan :+ ?
Ligt eraan. Is het wat? :9
pi_145977490
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Queller het volgende:

[..]

Tsja... dat is in een klas ook altijd zo. Als de meester maar wegblijft, dan gaan de kinders op een gegeven moment toch wat voor zichzelf doen :@
We moeten niet vergeten het bord straks schoon te vegen :D
Echt, PaarsBeestje heeft veel teveel foute films gezien :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145977512
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

We moeten niet vergeten het bord straks schoon te vegen :D
Echt, PaarsBeestje heeft veel teveel foute films gezien :X
_O-
pi_145977522
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja hallo, hier de zus van Queller... Ik moet jullie helaas mededelen dat iemand net haar Wifi per ongeluk heeft doorgesneden. Jullie moeten dus op zoek naar een ander. Jullie krijgen wel de groetjes overigens!

Groetjes,
De zus van Queller
zus van Queller for mod *O* *O* *O* *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145977664
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

plus is hij ook nog in z'n eentje, na het vertrek van Toto. Die je overigens wel in ieder ander topic op ziet duiken.
Ik wist niet dat je, als je van blauw naar zwart gaat, minder op FOK! mocht posten :o

Oftewel: het een heeft toch niets met het ander te maken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145977685
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

We moeten niet vergeten het bord straks schoon te vegen :D
Echt, PaarsBeestje heeft veel teveel foute films gezien :X
M'n reputaaaassiee! :o
pi_145977726
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Najah het lijkt me ook niet echt nodig nu Mark ineens te grazen te nemen, die doet het naar mijn bescheiden mening gewoon prima, alleen is het forum gewoon op het punt dat er meer troep dan nuttige topics bijkomen, en er eigenlijk gewoon een impuls nodig is om het überhaupt weer een beetje op gang te krijgen. En dat is denk ik wel iets meer dan wat er van de gemiddelde mod gevraagd wordt, plus is hij ook nog in z'n eentje, na het vertrek van Toto. Die je overigens wel in ieder ander topic op ziet duiken.
ergens posten is heel anders dan modden hoor, ik vind het juist goed dat ie een stap terug deed toen ie dacht dat het niet meer ging :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145977773
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ergens posten is heel anders dan modden hoor, ik vind het juist goed dat ie een stap terug deed toen ie dacht dat het niet meer ging :s)
Dit! En bedoel ik serieus. ^O^
pi_145977837
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je, als je van blauw naar zwart gaat, minder op FOK! mocht posten :o

Oftewel: het een heeft toch niets met het ander te maken?
dit dus :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145977883
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

M'n reputaaaassiee! :o
ja die bracht je net zelf omlaag harrie _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145977968
Anders word ik wel mod. Kan ik eindelijk in het crewforum.
Twiddel
pi_145977978
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je, als je van blauw naar zwart gaat, minder op FOK! mocht posten :o
Dan weet je het nu :7
pi_145977981
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja die bracht je net zelf omlaag harrie _O-
Dat zou ik nooit doen! Ik ben altijd zo bloedserieus! En onschuldig!
pi_145978001
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat zou ik nooit doen! Ik ben altijd zo bloedserieus! En onschuldig!
O-)
pi_145978030
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef summer2bird het volgende:
Anders word ik wel mod. Kan ik eindelijk in het crewforum.
Goeie motivatie wel _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145978061
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat zou ik nooit doen! Ik ben altijd zo bloedserieus! En onschuldig!
Wie ben jij en wat heb je met PaarsBeestje gedaan o|O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145978081
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef summer2bird het volgende:
Anders word ik wel mod. Kan ik eindelijk in het crewforum.
Goeie grap _O-
pi_145978115
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wie ben jij en wat heb je met PaarsBeestje gedaan o|O
Ow, da's ook mijn zus. Die kan hacken -O-
Teringwijf :{
pi_145978170
Wat betreft het modden heb ik het idee dat het sinds mijn vertrek (en wellicht al sinds liesje stopte en ik alleen was) een beetje 'erbij' gedaan wordt. :@ Eerst een FA die het overneemt, daarna een mod die niet elke dag aanwezig kan zijn. Wat in je eentje gewoon ook knap lastig is.

Maar, ook als je er niet iedere dag kan zijn, dan moet je -de momenten dat je er bent- wel zo volledig mogelijk zijn in je reacties. Ik vind het bij voorbeeld ronduit jammer dat Queller en ik in dat bestel-via-webshop-voor-goed-doel onze twijfels uiten maar dan verwijzen naar FB en dat Mark het topic sluit, zonder even in FB te kijken (of in ieder geval niet te reageren), waar de discussie toen al liep.
En inmiddels zijn we ruim een dag verder en dan loop je als mod best achter de feiten aan.

Maar misschien moet ik er niet teveel van zeggen, ik ben natuurlijk ook gekleurd door mijn eigen stijl, wat niet noodzakelijk die van een ander hoeft te zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145978175
Ik ben Quellert's zus! :o

Dat wist ik ook al niet! :(
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:28:14 #182
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145978301
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:
Dit is een FB dames. Er is vast wel ergens een SC te vinden.

Danku.
Nee, dat is het hem juist, die is er niet, is dichtgegooid.
Edit: en ik was serieus over mij als mod :7
Twiddel
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:30:45 #184
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145978370
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:29 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee, dat is het hem juist, die is er niet, is dichtgegooid.
Dit topic leent zich niet voor SC, dus zoek een andere.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:36:13 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145978756
Ik waarschuw maar 1x. Zoek een SC ergens, anders kun je helemaal niet meer posten.
pi_145978789
Maar, en dat is serieus een FB vraag,

waarom mag dat topic niet? Waarom mogen mensen die zich om FHF bekommeren niet van gedachten wisselen over hoe het eventueel opgelapt kan worden? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145978795
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:35 schreef tombolafan het volgende:
omdat 'neh' kennelijk
Ik vond het wel een goed idee van je. FB is niet bedoeld voor slowchat (hoewel het voor de smering van FHF wel prima is om een beetje beweging in de keet te krijgen). En inspiratie is nodig. En draagkracht. En voor draagkracht moet er een beetje leven zijn.

Jammer...
pi_145978852
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:36 schreef Snakey het volgende:
Ik waarschuw maar 1x. Zoek een SC ergens, anders kun je helemaal niet meer posten.
Ja, hallo... sinds wanneer is FB dan geen FB meer?

Ow wacht... Snakey...
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:38:03 #189
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145978884
Je mag het best hebben over hoe FHF eventueel in leven te houden, maar als het omslaat in SC is dat niet welkom. Die SC dus.
pi_145978954
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef Snakey het volgende:
Je mag het best hebben over hoe FHF eventueel in leven te houden, maar als het omslaat in SC is dat niet welkom. Die SC dus.
Bon, sluit deze tent dan maar. Want als we er ondertussen niet ook een beetje lol in mogen hebben, dan heeft het geen enkele zin. Ga achter de schermen dan maar lekker vergaderen en heb er plezier in.

:W
pi_145979041
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef Snakey het volgende:
Je mag het best hebben over hoe FHF eventueel in leven te houden, maar als het omslaat in SC is dat niet welkom. Die SC dus.
Maar, dat deed ik in dat topic? En dan wordt EN het topic gewoon gesloten, EN het linkje ernaartoe gewist? :?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145979095
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef Snakey het volgende:
Je mag het best hebben over hoe FHF eventueel in leven te houden, maar als het omslaat in SC is dat niet welkom. Die SC dus.
Is er, naast mededelingen over wat hier niet mag, ook input van jullie kant uit over hoe FHF uit het slop te trekken? Of hebben jullie het subforum opgegeven?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:42:43 #193
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145979152
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja, hallo... sinds wanneer is FB dan geen FB meer?

Ow wacht... Snakey...
FB is gewoon FB, en dus geen SC.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:43:33 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145979204
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef Queller het volgende:

[..]

Bon, sluit deze tent dan maar. Want als we er ondertussen niet ook een beetje lol in mogen hebben, dan heeft het geen enkele zin. Ga achter de schermen dan maar lekker vergaderen en heb er plezier in.

:W
Je mag best lol hebben, maar niet een SC in een FB topic starten.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:44:11 #195
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_145979230
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Wat betreft het modden heb ik het idee dat het sinds mijn vertrek (en wellicht al sinds liesje stopte en ik alleen was) een beetje 'erbij' gedaan wordt. :@ Eerst een FA die het overneemt, daarna een mod die niet elke dag aanwezig kan zijn. Wat in je eentje gewoon ook knap lastig is.

Maar, ook als je er niet iedere dag kan zijn, dan moet je -de momenten dat je er bent- wel zo volledig mogelijk zijn in je reacties. Ik vind het bij voorbeeld ronduit jammer dat Queller en ik in dat bestel-via-webshop-voor-goed-doel onze twijfels uiten maar dan verwijzen naar FB en dat Mark het topic sluit, zonder even in FB te kijken (of in ieder geval niet te reageren), waar de discussie toen al liep.
En inmiddels zijn we ruim een dag verder en dan loop je als mod best achter de feiten aan.

Maar misschien moet ik er niet teveel van zeggen, ik ben natuurlijk ook gekleurd door mijn eigen stijl, wat niet noodzakelijk die van een ander hoeft te zijn.
Met jou was het tenminste nog leuk O+ :*

In de herhaling, want de vorige was na 2 sec. verwijderd :')
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:44:21 #196
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145979240
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar, dat deed ik in dat topic? En dan wordt EN het topic gewoon gesloten, EN het linkje ernaartoe gewist? :?
Zou kunnen, dan heb ik iets teveel gedelete.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:44:54 #197
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_145979269
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zou kunnen, dan heb ik iets teveel gedelete.
Oh, was jij dat o|O
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:45:02 #198
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145979278
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is er, naast mededelingen over wat hier niet mag, ook input van jullie kant uit over hoe FHF uit het slop te trekken? Of hebben jullie het subforum opgegeven?
Ja hoor. Dat komt vanzelf, niet op afroep.
  Admin zondag 26 oktober 2014 @ 22:47:31 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145979393
Sjongejonge, ik kan m'n kont ook niet keren of de hele zooi is verspeeltuint.

Ik ga zo opruimen hoor, dit heeft met dialoog niets te maken
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 26 oktober 2014 @ 22:47:52 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145979408
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zou kunnen, dan heb ik iets teveel gedelete.
Oh was jij al bezig, mooi O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145979418
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zou kunnen, dan heb ik iets teveel gedelete.
Nou ja Yvonne sloot hem ook "zomaar" dus het is niet alleen jouw schuld :+

Maar goed, als initiatieven om te helpen (HEUJ! FOKKERS HELPEN FOKKERS <3 ) niet gewaardeerd worden dan blijft het trekken aan een dood paard denk ik -O- ):O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145979451
Je bedoelt het vast goed, Snakey, maar het komt zo verrekte bot je toetsenbord uit.

Ik vind het jammer dat de lol zo met harde hand de kop moet worden ingedrukt terwijl we het in feite goed bedoelen en FHF graag beter zien worden dan dat het nu gaat. Beetje zonde dit.
  Admin zondag 26 oktober 2014 @ 22:49:48 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145979511
Ik wilde nog even roepen dat het niet gekker moet worden: ik was het met vannelle eens _O-

Even in het kort;
DJMO is kut, Ingrid is kut, vroeger was alles beter en in feite is het mijn schuld.

Mooi, hebben we dat gehad en kunnen we nu weer verder waar we gebleven zijn.

Als er mensen zijn die toch nog door willen miepen over dode en vergane koeien, ga je gang, alleen niet hier.

_-----------------------------------------------------------------------

Zo, mooie streep.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 26 oktober 2014 @ 22:50:18 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145979532
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja Yvonne sloot hem ook "zomaar" dus het is niet alleen jouw schuld :+

Maar goed, als initiatieven om te helpen (HEUJ! FOKKERS HELPEN FOKKERS <3 ) niet gewaardeerd worden dan blijft het trekken aan een dood paard denk ik -O- ):O
Daar ging en gaat het helemaal niet over :') Ik weet niet waar opeens iedereen vandaan komt _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145979559
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde nog even roepen dat het niet gekker moet worden: ik was het met vannelle eens _O-

Even in het kort;
DJMO is kut, Ingrid is kut, vroeger was alles beter en in feite is het mijn schuld.

Mooi, hebben we dat gehad en kunnen we nu weer verder waar we gebleven zijn.

Als er mensen zijn die toch nog door willen miepen over dode en vergane koeien, ga je gang, alleen niet hier.

------------------------------------------------------------------------

Zo, mooie streep.
fixed O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:50:55 #206
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_145979566
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Daar ging en gaat het helemaal niet over :') Ik weet niet waar opeens iedereen vandaan komt _O-
Hey spetter :*
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_145979590
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Daar ging en gaat het helemaal niet over :') Ik weet niet waar opeens iedereen vandaan komt _O-
Nee maar serieus, als je er nou eens van uit gaat dat wij hier oprecht willen dat het goed komt en daar aan bij willen dragen? -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145979658
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je bedoelt het vast goed, Snakey, maar het komt zo verrekte bot je toetsenbord uit.

Ik vind het jammer dat de lol zo met harde hand de kop moet worden ingedrukt terwijl we het in feite goed bedoelen en FHF graag beter zien worden dan dat het nu gaat. Beetje zonde dit.
Deze post ^O^

Natuurlijk moet FB niet verslowchat worden, maar is het zo erg om het een avondje wat losser te laten? Het ging toch in een goede sfeer en nu slaat het weer om naar irritatie en dat is gewoon jammer,
Vanuit positiviteit komen vaak betere ideeën dan vanuit negativiteit. Alleen wordt het met veel SC-achtige posts wat lastiger om ze eruit te vissen, maar is dat nu zo erg, als je daarmee weer wat leven in FHF krijgt?

En als het echt een probleem is, laat dan dat topic van tombo open als denktank, waar ook wat losse praat mogelijk is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:53:03 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145979676
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja Yvonne sloot hem ook "zomaar" dus het is niet alleen jouw schuld :+

Maar goed, als initiatieven om te helpen (HEUJ! FOKKERS HELPEN FOKKERS <3 ) niet gewaardeerd worden dan blijft het trekken aan een dood paard denk ik -O- ):O
Dat zeg ik niet. Dat is zelfs welkom, maar het moet niet overgaan in SC. Een paar grapjes prima, maar een hele SC niet.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:53:15 #210
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_145979688
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Deze post ^O^

Natuurlijk moet FB niet verslowchat worden, maar is het zo erg om het een avondje wat losser te laten? Het ging toch in een goede sfeer en nu slaat het weer om naar irritatie en dat is gewoon jammer,
Vanuit positiviteit komen vaak betere ideeën dan vanuit negativiteit. Alleen wordt het met veel SC-achtige posts wat lastiger om ze eruit te vissen, maar is dat nu zo erg, als je daarmee weer wat leven in FHF krijgt?

En als het echt een probleem is, laat dan dat topic van tombo open als denktank, waar ook wat losse praat mogelijk is.
O+
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_145979706
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde nog even roepen dat het niet gekker moet worden: ik was het met vannelle eens _O-

Dat had ik dus ook! :o _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145979779
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Daar ging en gaat het helemaal niet over :') Ik weet niet waar opeens iedereen vandaan komt _O-
FHF FB staat nog steeds in mijn AT. ^O^

Omdat O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145979823
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

FHF FB staat nog steeds in mijn AT. ^O^

Omdat O+
Nou dit idd, omdat het ooit echt iets was om trots op te zijn :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:56:17 #214
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_145979835
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

FHF FB staat nog steeds in mijn AT. ^O^

Omdat O+
Same here. Het enige wat ik ook nog lees volgens mij :') En al ruim anderhalf jaar niet meer in gepost, totdat het vanavond opeens gezellig werd :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Admin zondag 26 oktober 2014 @ 23:00:12 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145980054
quote:
15s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee maar serieus, als je er nou eens van uit gaat dat wij hier oprecht willen dat het goed komt en daar aan bij willen dragen? -O-
Houdt deze even vast wil je? Ik ben nét terug van m'n werk, en ik wil hier serieus op antwoordem zodat we voor eens en voor altijd alle ergernissen, misverstanden en geouwehoer achter ons kunnen laten.
Morgen weer.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145980104
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Houdt deze even vast wil je? Ik ben nét terug van m'n werk, en ik wil hier serieus op antwoordem zodat we voor eens en voor altijd alle ergernissen, misverstanden en geouwehoer achter ons kunnen laten.
Morgen weer.
Okee, ik wacht geduldig af :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145980135
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Houdt deze even vast wil je? Ik ben nét terug van m'n werk, en ik wil hier serieus op antwoordem zodat we voor eens en voor altijd alle ergernissen, misverstanden en geouwehoer achter ons kunnen laten.
Morgen weer.
Kijk, daar kunnen we wat mee ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Admin zondag 26 oktober 2014 @ 23:02:12 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145980165
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Okee, ik wacht geduldig af :*
Maar dan ook echt voor eens en voor altijd klaar, het ettert al lang genoeg. nergens voor nodig.

Bank :W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145980910
Deze 2 MOET ik ff quoten zodat ik een screenshot kan maken voor mijn bureaubladachtergrond.
Zien jullie nou wel dat ik er best wel iets zinnigs uit kan gooien once in a while? :+

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde nog even roepen dat het niet gekker moet worden: ik was het met vannelle eens _O-
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook! :o _O-
Ik ben nu een gelukkig mens. *O* *;
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:23:50 #220
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_145981009
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef vannelle het volgende:
Deze 2 MOET ik ff quoten zodat ik een screenshot kan maken voor mijn bureaubladachtergrond.
Zien jullie nou wel dat ik er best wel iets zinnigs uit kan gooien once in a while? :+

[..]

[..]

Ik ben nu een gelukkig mens. *O* *;
:D
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_145981256
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef vannelle het volgende:
Zien jullie nou wel dat ik er best wel iets zinnigs uit kan gooien once in a while? :+


Zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145981309
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zo.
Nou moe? :(
Waar is dat voor nodig?
pi_145981404
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nou moe? :(
Waar is dat voor nodig?
Dat ik het een keer met je eens ben maakt nog niet dat ik je een leuke user ga vinden.
En dat is vast wederzijds. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145981530
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat ik het een keer met je eens ben maakt nog niet dat ik je een leuke user ga vinden.
En dat is vast wederzijds. :)
We hebben idd een verleden wat dat betreft (al weet ik de reden niet precies want mij werd altijd de mond gesnoerd als ik wat zei of vroeg) maar dat houdt mij niet tegen een normale dialoog aan te gaan.
Ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt. ;)
  maandag 27 oktober 2014 @ 00:29:13 #225
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_145982918
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef vannelle het volgende:
Ik ben nu een gelukkig mens. *O* *;
En weer een geslaagde FHF actie! O+ Weer een Fok!ker gelukkig gemaakt! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_145983534
Psies, kleine moeite, groot plezier! :)
pi_145993256
Jammer dat Mark dit compleet lijkt te negeren, snap best dat je niet 24/7 on call bent, maar de discussie begon zaterdagavond, was gewoon opbouwend en naar mijn idee niet heel kritisch richting hem als mod, maar meer the bigger picture. Maar ondertussen mogen spelletjes in MUZ en MEN wel op een reactie van hem rekenen en blijft het hier angstvallig stil.

Das jammer, want nogmaals is het totaal geen aanval richting / kritiek op zijn persoon, maar het zou wel handig zijn als de enige mod van dit forum ook even zijn licht laat schijnen op dingen als de kerstpakkettenactie, en of hij uberhaupt nog voortbestaan ziet in FHF in de huidige vorm, en/of er tijd in wil steken 'er aan te trekken' (uehehehehhe).
pi_145993338
Even samenvattend dan, vanaf deze post werd het interessant; FHF / FHF Feedback, voor FOK!kers onderling

En van dit topic kan je eigenlijk alles na post 45 wel overslaan, zonder veel te missen wat niet al was gezegd (op een paar goede posts na van Cat en Tombo) :7
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 13:50:29 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145993468
quote:
15s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee maar serieus, als je er nou eens van uit gaat dat wij hier oprecht willen dat het goed komt en daar aan bij willen dragen? -O-
Zo, hier waren we.

Het is niet makkelijk en toch oh zo makkelijk.

Ik zal nu wel op tenen gaan staan en daarna gaan we op mijn tenen gaan staan en dan kan er een streep onder,
het constante gedoe over vroeger lost niets op.
* open mind*

Vanuit mijn blikveld yvonne, usert: FHF kabbelt was losjes voort, er gebeurt iets, joechei, een verkeerd slotje, beoordeling, een weetikveelwat.
Ken beur'n.
Maar dan wil je daar iets op zeggen maar voor je het weet komen overal lui vandaan die FHF een goed hart toedragen, en allemaal willen ze iets zeggen, in veel gevallen herhalen omdat het ver daarboven al gezegd is.

Kun je je enigszins voor stellen dat degeen die aan de andere kant zit eerst gaat proberen op alles antwoord te gevene, want gaandeweg wordt dat wel verwacht, je komt erachter dat dat ondoenlijk is, dan gaan er een paar roepen dat op hun lange post geen antwoord komt dus we zullen allemaal wel * vulmaarin* zijn en dáárna krijg je nog een hele groep over je heen met oud zeer en een andere groep die gewoon verbaal erg sterk aanwezig zijn.

Het onderwerp war het eigenlijk over ging is zo ondergesneeuwd, wat leidt tot dan maar geen actie, onbegrip, zie je wel en de eerstkomende 'knal' gaan we vrolijk weer verder daar waar we gebleven waren.

Dit kunnen we vast jaren volhouden, maar het is te onzinnig voor woorden.

Mods, beslissingen, raad, enquetes en andere zooi

De regels voor enquetes staan in MED, dat wordt de enige leidraad.
Liefst vaste user
Werk in je enquete gestopt hebben
en geen hit and run acties.

"Jamaar die mod doet het stom,fout,luisterniet,eigenwijs *vulmaarin*"
Ja dat kan, mods nemen net zo goed stomme beslissingen, maar gelukkig, zoals in de Wondere Wereld die FOK! heet zijn dingen te corrigeren.

Geheel in FHF stylo, kun je ene mod even apart aanspreken, hé tralala, daar en daar staat iets niet goed, hoort daar en daar, waarom, kijk maar.
Fokkers helpen Mods ;)
Je kunt hem/haar ook in een topic hier en daar door de mangel halen, kan ook.
Maar eerlijk gezegd? Ik heb daar niet zoveel trek meer in.

'Jamaar als mod op FOK! moet je maar tegen een stootje kunnen hoor"

Ja en daar wringt de schoen, dat is niet altijd zo, als je door een groep users ( neutraal dus) her en der van kwaad tot erger ergens móet komen, of ergens op het matje geroepen wordt, of dat een groep ( nog steeds neutraal, want je kunt alle fora, mods en groepen hiervoor invullen) en je leest dat over jezelf, terwijl je van goede wil bent, en wat je leest wordt steeds erger, dan heb je de kans dat je volledig in je schulp kruipt, of er juist voluit tegenin gaat met al het nagedoe vandien.
Sommige groepen zijn verbaal zo dominant dat je er nieteens meer tussenkomt, hoe gepokt en gemazeld je als mod, of mens, ook bent.

"joh het is maar internet'

Doen woorden of gebeurtenissen dan minder zeer?
Absoluut niet, ze kunnen je ceht verlammen

Jamaar dan hebben we lekker gewonnen

Als dat het doel is geweest, of als men blij is met zo'n afloop, dan moet in ons denken het roer om.
Dan helpen we een ander de vernieling in, dat is dan ook wel FHF, maar toch niet zoals het bedoeld was.

"oude acties liepen zooooooooooooooooooooooveel beter"

Ja, Open het Dorp liep ook super, maar het is een algemeen gegeven dat acties minder lopen.
Ik zie dinges geen 10 km meer langs het strand rennen voor een goed doel, ( oude doosch, Q weet wat ik bedoel)
De afgelopen bijenactie liep al met al top,spontaan.
Kaartjes voor zieke users lopen ook prima, als ik zo rond kijk, zie ik best veel topics die het wel doen. De boel is anders, maar niet kapot.

Gedwongen spontaan loopt niet echt zo eigenlijk, dingen ontstaan gaande weg.

Dus, gaandeweg zijn we afgedwaald, niet alleen in mijn topic _O- maar ook met FHF.

Beetje geven, beetje nemen, als 1 verbaal sterk iemand al het woord gedaan heeft hoeft wmb niet de andere 6 sterk verbalen er nog eens overheen.
Geef ons ook eens de kans met een antwoord te komen, ook al is het een antwoord dat niet meteen aansluit.
FOK!kers helpen Mods, help eens nieuwe mod eens, doe het eens in dm, give it a try.

En ik denk dat er een vrouwelijk mod bijmoet voor de vrouwelijke touch, want blalala, er is geen verschil in vrouw en man, nou dat is er lekker wel.

Ik ben vast dingen vergeten, maar probeer eens op je handen te zitten als truusje voor de 98798687587657654e keer iets komt vragen en pietje voor de 8768758765764 komt bulderen.
Het kankerfonds hangt ook zo'n beetje maandeljks aan de foon, en daar word ik ook kriegel van, maar ik doneer wel, gewoon omdat.
Het gaat om HELPEN, zit het in je om te HELPEN, doe dat dan, denk je sterf het lekker een poosje af doe je het niet.
En de reden waarom je wel of niet helpt is in feite niet belangrijk.

Ben ik er zo een beetje?

Samenvatting?
Even in het kort;
DJMO is kut, Ingrid is kut, vroeger was alles beter en in feite is het mijn schuld.

Mooi, hebben we dat gehad en kunnen we nu weer verder waar we gebleven zijn.

Als er mensen zijn die toch nog door willen miepen over dode en vergane koeien ga je inschrijven bij Hogeschool Wageningen


En ja dit is nou yvonniaans, hak/tak/etc
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:55:37 #230
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145993661
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Jammer dat Mark dit compleet lijkt te negeren,
Nee hoor, maar het leek me beter om de discussie eerst maar eens te laten voeren. En nu ik wil reageren komt Yvonne met een prima post ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_145993768
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:55 schreef Mark het volgende:

[..]

Nee hoor, maar het leek me beter om de discussie eerst maar eens te laten voeren. En nu ik wil reageren komt Yvonne met een prima post ;)
Yes I see :7
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 13:59:08 #232
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145993784
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Jammer dat Mark dit compleet lijkt te negeren, snap best dat je niet 24/7 on call bent, maar de discussie begon zaterdagavond, was gewoon opbouwend en naar mijn idee niet heel kritisch richting hem als mod, maar meer the bigger picture. Maar ondertussen mogen spelletjes in MUZ en MEN wel op een reactie van hem rekenen en blijft het hier angstvallig stil.

Das jammer, want nogmaals is het totaal geen aanval richting / kritiek op zijn persoon, maar het zou wel handig zijn als de enige mod van dit forum ook even zijn licht laat schijnen op dingen als de kerstpakkettenactie, en of hij uberhaupt nog voortbestaan ziet in FHF in de huidige vorm, en/of er tijd in wil steken 'er aan te trekken' (uehehehehhe).
quote:
Mods, beslissingen, raad, enquetes en andere zooi

De regels voor enquetes staan in MED, dat wordt de enige leidraad.
Liefst vaste user
Werk in je enquete gestopt hebben
en geen hit and run acties.

"Jamaar die mod doet het stom,fout,luisterniet,eigenwijs *vulmaarin*"
Ja dat kan, mods nemen net zo goed stomme beslissingen, maar gelukkig, zoals in de Wondere Wereld die FOK! heet zijn dingen te corrigeren.

Geheel in FHF stylo, kun je ene mod even apart aanspreken, hé tralala, daar en daar staat iets niet goed, hoort daar en daar, waarom, kijk maar.
Fokkers helpen Mods ;)
Je kunt hem/haar ook in een topic hier en daar door de mangel halen, kan ook.
Maar eerlijk gezegd? Ik heb daar niet zoveel trek meer in.

'Jamaar als mod op FOK! moet je maar tegen een stootje kunnen hoor"

Ja en daar wringt de schoen, dat is niet altijd zo, als je door een groep users ( neutraal dus) her en der van kwaad tot erger ergens móet komen, of ergens op het matje geroepen wordt, of dat een groep ( nog steeds neutraal, want je kunt alle fora, mods en groepen hiervoor invullen) en je leest dat over jezelf, terwijl je van goede wil bent, en wat je leest wordt steeds erger, dan heb je de kans dat je volledig in je schulp kruipt, of er juist voluit tegenin gaat met al het nagedoe vandien.
Sommige groepen zijn verbaal zo dominant dat je er nieteens meer tussenkomt, hoe gepokt en gemazeld je als mod, of mens, ook bent.

"joh het is maar internet'

Doen woorden of gebeurtenissen dan minder zeer?
Absoluut niet, ze kunnen je ceht verlammen
Love serieus, je wéét dat je nu binnen no time ik noem ze even je aanhangers meekrijgt, dat weten we, valt ook best wel op 8-) Maar aan jou de vraag, draai het nou eens om?
Je wéét dat binnen no time het topic draait om even lekker tijdens kantoortijd de mods schofferen en daarna is het, we hebben het weer leuk gehad tijdens de werkuren, tot morgen.
A) niet constructief
B) 8768567654653 posts over waarom een mod niet antwoord is dat nog minder
en C) denk ik dat het nu best oké is dat we eerst de dingen hier weer een beetje in orde krijgen voor we met de mods ook hun lichtje laten schijen.

Snap je wat ik hoierboven zeg?
Je zit wel na te zoeken waar hij wél reageert, en niet hier, je doet de voorzet voor anderen om daar eens lekker over door te gaan.
Laten we dat nou eens niet doen. Laat hem nou gewoon eens in rust kijken en leren hoe het in FHF werkte, en nu hopelijk anders gaat werken :')

/yvonniaans
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145993797
Volgens heb je geen flauw idee wat mensen bedoelen? Het gaat echt totaal niet om 'mod doet iets stoms, laten we er met z'n allen op gaan hakken', waar het grootste deel van jouw post om gaat. Het gaat puur om de identiteit van dit forum, los van de personen (userts en mods). Uiteraard zijn er in het verleden voorvalletjes geweest waardoor mensen een bepaald oordeel over elkaar of FHF hebben, maar nu wordt weer een 'lief spelen, en vooral niet zeiken' aanpak. Terwijl het totaal geen gezeik is. Men concludeert puur dat het hier voornamelijk een verzamelbak is van meuk die nergens anders kan of waar van men niet weet wáár het moet, plus nog wat dingen die nooit ergens gewenst waren (enquêtes en vragenlijsten).

Een aantal dingen uit de FAQ die naar mijn idee nou niet bepaald meer ter harte worden genomen;

quote:
6s.gif Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef BrandX het volgende:
[i]Wat is er gaande:
Rondkijkend zie ik een totale overvloed aan dingen in huis die we niet meer gebruiken, of nooit gebruikt hebben. Of als ik zie wat mensen bij het groot vuil zetten, dingen, gloednieuw, nog in doos zittend, nooit gebruikt, hop bij het groot vuil.
Enfin, ik denk dat iedereen zoiets wel in huis heeft.

Wat zie ik met regelmaat op FOK!?
Users die het door omstandigheden even moeilijk hebben en best wat spullen kunnen gebruiken, spullen die wij over hebben.
Een jaar of wat geleden hebben users van FOK! een gescheiden vader enorm geholpen.
Nu is er bv een gescheiden moeder die best wat hulp kan gebruiken, en iemand die net verhuisd is en een leven weer op de rails aan het zetten is.
En misschien nog wel meer users die het gewoon even kut hebben.

Wat gaan we niet doen
De moraalridder uithangen, gezeur over hoe het zo gekomen is hebben ze vast al heel vaak gehoord, en dat helpt niet echt...

Wat zijn de regels van FOK!kers Helpen FOK!kers?
Zoals gezegd kunnen FOK!kers hier hulp vragen en aanbieden. Producten, diensten, talenten, alles is welkom! Kijk maar eens rond voor ideeën.

De bedoeling is wel dat je, wanneer je hulp vraagt, je hulpvraag serieus is en geen gemakzucht.

Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoeld:
- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
- Geldinzamelacties
- alles wat ook maar enigszins iets commercieels in zich heeft
---bijv. dat je korting wil bieden bij je bedrijf, of reclame er voor terug wil, dat soort dingen
- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.

Grijze gebieden
De wereld is niet zwart-wit, en dat is FHF ook niet. Twijfel je of je een topic hier mag openen, PM ons even!
En ja, het ontspoorde gisterenavond wat, al viel het me nog alles mee, maar er was wat onnodige SC, verder zag ik weinig personen opduiken die hier anders niet komen?

Oh, en voor ik die zwarte piet krijg, zal ik mezelf even ongegeneerd quoten;

quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Welkom Mark!

Misschien zoals op diverse plekken geopperd wordt de FAQ weer eens wat strenger handhaven (of de FAQ aanpassen als FHF de vergaarbak moet zijn die het nu is geworden):

[..]

Toch regelmatig dat in FHF dingen belanden waarvan mensen niet weten waar ze het moeten plaatsen, iets lichtelijk commercieels in zich hebben (kortingsacties voor FOK!kers etc.), redelijk wat hulpvragen voor mensen buiten FOK!, en gewoon algehele 'ik ben te lui om te googlen, dus ik vraag het wel hier'-topics.
Ten tijde van Mark's 'aanstelling', dus nee, ik kom in ieder geval niet hier omdat er nú wat te klagen valt. B-)
pi_145993860
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Love serieus, je wéét dat je nu binnen no time ik noem ze even je aanhangers meekrijgt, dat weten we, valt ook best wel op 8-) Maar aan jou de vraag, draai het nou eens om?
Je wéét dat binnen no time het topic draait om even lekker tijdens kantoortijd de mods schofferen en daarna is het, we hebben het weer leuk gehad tijdens de werkuren, tot morgen.
A) niet constructief
B) 8768567654653 posts over waarom een mod niet antwoord is dat nog minder
en C) denk ik dat het nu best oké is dat we eerst de dingen hier weer een beetje in orde krijgen voor we met de mods ook hun lichtje laten schijen.

Snap je wat ik hoierboven zeg?
Je zit wel na te zoeken waar hij wél reageert, en niet hier, je doet de voorzet voor anderen om daar eens lekker over door te gaan.
Laten we dat nou eens niet doen. Laat hem nou gewoon eens in rust kijken en leren hoe het in FHF werkte, en nu hopelijk anders gaat werken :')

/yvonniaans
Ik keek of hij al online was, en zag wat meuk in MEN en MUZ omhoog springen, is het dan werkelijk zo raar dat ik me hier even hardop afvraag waarom daar wel tijd voor is, en een reactie in z'n 'eigen forum' er niet vanaf kan? Het antwoord volgde al vrij snel overigens; nl. dat jij al met een uitgebreide reactie bezig was. Verder heb ik geen aanhangers, en was ik ook niet diegene die deze discussie begon, dus dat mensen mij hierin zouden volgen is nergens op gebaseerd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 14:02:46 #235
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145993912
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
FHF / Het centrale V&A "Gratis" linkjestopic
Misschien een idee om de topics aan te passen zodra het item weg is?
Zet bv in het betreffende post Verkocht zodat men meteen ziet wat er nog is en wat niet. :)
}:|
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_145993924
Oh, en de 'discussie' begon op vrijdagavond, ik weet niet hoe jouw kantoortijden liggen?
pi_145993925
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:55 schreef Mark het volgende:

[..]

Nee hoor, maar het leek me beter om de discussie eerst maar eens te laten voeren. En nu ik wil reageren komt Yvonne met een prima post ;)
Ook een insteek, als je dat tig posts geleden had gezegd, dan was je heel anders overgekomen.

Kun je snappen dat (laat ik voor mezelf spreken) ik het raar vind als ik je op andere plekken wel zie posten, je zelf post (en slot) in een FHF topic waarin verwezen wordt naar FB maar je je daar niet laat zien?
Misschien las je wel mee, maar dat zien wij niet he. ;)

Ook met de kerstpakkettenactie: diverse mensen vroegen naar de status, en misschien ligt het achter en zijn jullie er nog niet uit, misschien is al besloten dat deze kar dit keer niet getrokken wordt, misschien verras je ons morgen met een schitterend aanmeldtopic, maar meld dat even. Scheelt jou een hoop vragen, die je achteraf moet beantwoorden.

Dit is een lastig forum, lastige materie, niet zwartwit en IEDEREEN weet het beter, maar laat je zién. ^O^

Anywho, ik moet niet teveel op de man spelen, maar ben wel benieuwd hoe jij als FHF mod dit hele verhaal ziet (met inmiddels al 4 nieuwe posts geplaatst risico op mosterd-maaltijd).

Hoe zie jij FHF?
Waar loop je tegenaan?
Welke kansen zie je nog?
Wat (of wie) heb je nodig om het op de rails te krijgen?

En vooral ... vind je het modden hier leuk? Zeer belangrijk, het blijft immers vrijwilligerswerk. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 14:06:30 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145994034
quote:
6s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens heb je geen flauw idee wat mensen bedoelen? Het gaat echt totaal niet om 'mod doet iets stoms, laten we er met z'n allen op gaan hakken',
quote:
Houdt deze even vast wil je? Ik ben nét terug van m'n werk, en ik wil hier serieus op antwoordem zodat we voor eens en voor altijd alle ergernissen, misverstanden en geouwehoer achter ons kunnen laten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 14:08:58 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145994128
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik keek of hij al online was, en zag wat meuk in MEN en MUZ omhoog springen, is het dan werkelijk zo raar dat ik me hier even hardop afvraag waarom daar wel tijd voor is, en een reactie in z'n 'eigen forum' er niet vanaf kan? Het antwoord volgde al vrij snel overigens; nl. dat jij al met een uitgebreide reactie bezig was. Verder heb ik geen aanhangers, en was ik ook niet diegene die deze discussie begon, dus dat mensen mij hierin zouden volgen is nergens op gebaseerd.
Ik probeer uit alle macht je dingen anders te laten zien, maar je gedraagt je volledig nu als het fictieve gegeven uit m'n post(en)

Zie je dat nu echt niet?
Ik kan het uittekenen wie er nu jouw posts komen beamen en waar nodig aandikken.

Heb je ook gelezen dat er ergens een streep getrokken moet worden?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145994169
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Ja? Ik lees een heel stuk wat ongeveer neerkomt op 'liever zijn voor de mod(s)', want dat het allemaal niet zo makkelijk is. Wat ik overigens niet bestrijd ofzo, maar dat is toch niet de kern van de discussie? Het begon om één topic ja, en Mark z'n afweging daarom, maar het ging binnen een paar posts al over 'de huidige staat van FHF', en daar werden volgens mij hele zinnige dingen gezegd, en met geen woord gerept over het functioneren van de crew ofzo, want volgens mij IS daar helemaal geen probleem? Het is gewoon dat FHF wat afgedreven is van z'n originele setup, en dan kan je naar mijn idee twee dingen doen

1) Bijsturen en terug naar 'hoe het was', of in ieder geval; hoe het neergezet is, en hoe het grotendeels nog beschreven staat in de FAQ
2) Je doel met FHF wijzigen naar de huidige koers van FHF, en dus je FAQ aanpassen.

Staat allebei compleet los van wat Mark wel of niet doet hier, ik heb helemaal geen probleem met die beste man, dus ik vind het een beetje jammer dat het nu wordt neergezet alsof men hier onwijs de mod(s) hebben lopen afzeiken, en dan eigenlijk ook nog een beetje onder mijn aanvoering?
pi_145994251
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik probeer uit alle macht je dingen anders te laten zien, maar je gedraagt je volledig nu als het fictieve gegeven uit m'n post(en)

Zie je dat nu echt niet?
Ik kan het uittekenen wie er nu jouw posts komen beamen en waar nodig aandikken.

Heb je ook gelezen dat er ergens een streep getrokken moet worden?
Ja, maar 'men' klaagt toch niet over de streep. En ja, dat kan ik ook uittekenen, dat zijn bv. de mensen die deze discussie begonnen, en da was ik nie kan ik verklappen. Dus ja, dat kan leuk neergezet worden als dat er complot is ontmaskerd, en zo mijn minions hier komen ja-knikken, maar het is allemaal niet zo mysterieus. Er was een discussie, mensen waren het eens, mensen waren het oneens, allemaal niet zo spannend.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 14:13:02 ]
pi_145994366
Serieus? Er was geen kont aan de hand?!

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef yvonne het volgende:

En ja dit is nou yvonniaans, hak/tak/etc
Christus nou zeg! Geen touw aan vast te knopen _O-

Hoe dan ook, volgens mij heb ik het over totaal iets anders, was mijn bedoeling totaal iets anders en is er werkelijk niets, maar dan ook niets aan de hand. Behalve - en als je dat hebt gezien dan heb je gelijk - dat ik me weer eens aan Snakey stoor. Maar dat is geen nieuws en staat verder wmb buiten de discussie.
  maandag 27 oktober 2014 @ 14:16:13 #243
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145994372
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:03 schreef Cat22 het volgende:
ben wel benieuwd hoe jij als FHF mod dit hele verhaal ziet
Daar zal ik op terugkomen als ik iets meer tijd heb dan nu (ben gewoon aan het werk).
En ja, dan kun je wel snel posten in een quiztopic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_145994466
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:08 schreef yvonne het volgende:

Ik kan het uittekenen wie er nu jouw posts komen beamen en waar nodig aandikken.

Beloof me dat je niet gaat beweren dat ik dat ben, want als je dat denkt, dan ben je dronken of anderszins niet tot een zuiver oordeel in staat... :@
pi_145994477
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:19 schreef Queller het volgende:

[..]

Beloof me dat je niet gaat beweren dat ik dat ben, want als je dat denkt, dan ben je dronken of anderszins niet tot een zuiver oordeel in staat... :@
Mijn favoriete aanhangster *;
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 14:20:21 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145994491
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:19 schreef Queller het volgende:

[..]

Beloof me dat je niet gaat beweren dat ik dat ben, want als je dat denkt, dan ben je dronken of anderszins niet tot een zuiver oordeel in staat... :@
Doe normaal, en anders zeg ik het je wel }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145994495
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn favoriete aanhangster *;
You wish :6
  Admin maandag 27 oktober 2014 @ 14:20:43 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_145994497
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mijn favoriete aanhangster *;
Serieus topic ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_145994501
En overigens was het eerder dan andersom, in dit specifieke geval. Aangezien Cat en Queller de discussie openden, en ik pas daarna kwam. Dus ja, ik mis echt even hoe ik nou schijnbaar weer de aanstichter van dit geheel ben.

Ik heb het idee dat men een beetje langs elkaar heen praat :Y
pi_145994503
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe normaal, en anders zeg ik het je wel }:|
Fijn, dank je O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145994541
Ik heb je hele verhaal gelezen Yvonne, en ik snap het grootste deel echt wel. Wat ik me wel afvraag, vind jij dat FHF nog recht heeft van bestaan? Zaken als kaartjes sturen naar zieke FOK!kers kunnen prima in GC, de bijenactie liep volgens mij in F&F, en alle vragen en aanboden kunnen in V&A... En als je echt een kerstpakkettenactie wil laten lopen, dan kan dat prima in FEE

Het mooie van "kom we gaan met zn allen iedereen die het nodig heeft helpen O+ O+ " is er imho een beetje vanaf, en dat vind ik persoonlijk jammer... Het krijgt steeds meer een slechte naam (dat gevoel heb ik iig...), het wordt een uithoek (de hufterwijk van FOK! }) ) en dat vind ik zo zonde! En met mij meerderen, en dáárom maken we ons hard voor veranderingen...

Ik ben gewoon bang dat op een gegeven moment het echt dood gebloed is en het dan gesloten wordt en er alleen de nare herinnering blijft. Als je het nu opdoekt, de belangrijke zaken verdeelt en met een glimlach ernaar terug kunt kijken lijkt mij persoonlijk fijner. En als er over een jaar of wat weer blijkt dat het WEL nodig is kan je m zo weer opensmijten dunkt me? *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 27 oktober 2014 @ 14:23:41 #252
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_145994581
Wat ik mij afvraag he, vaak zie ik topics met ''ja voor iemand die anoniem wil blijven zoek ik X''. Is dit in overleg met de Mod dat hij het verifieert oid? Of is dit allemaal op basis van vertrouwen van de TS?

Want vaak denk ik ''jaaaaaaaa right :')'' en klik ik het weg. Puur en alleen omdat ik zelf geen vertrouwen in de mensheid heb :D
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_145994593
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:16 schreef Mark het volgende:

[..]

Daar zal ik op terugkomen als ik iets meer tijd heb dan nu (ben gewoon aan het werk).
En ja, dan kun je wel snel posten in een quiztopic
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145994617
quote:
4s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat ik mij afvraag he, vaak zie ik topics met ''ja voor iemand die anoniem wil blijven zoek ik X''. Is dit in overleg met de Mod dat hij het verifieert oid? Of is dit allemaal op basis van vertrouwen van de TS?

Want vaak denk ik ''jaaaaaaaa right :')'' en klik ik het weg. Puur en alleen omdat ik zelf geen vertrouwen in de mensheid heb :D
Oh maar dat heb ik wel vaker gehad :@ Ik zoek [insertietsvanweinigwaarde] en dan in dig piepen over een telefoon die gekocht is voor 200 euro :|W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145994639
quote:
4s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat ik mij afvraag he, vaak zie ik topics met ''ja voor iemand die anoniem wil blijven zoek ik X''. Is dit in overleg met de Mod dat hij het verifieert oid? Of is dit allemaal op basis van vertrouwen van de TS?

Want vaak denk ik ''jaaaaaaaa right :')'' en klik ik het weg. Puur en alleen omdat ik zelf geen vertrouwen in de mensheid heb :D
Vroeger (oma vertelt al weer) ging dat we zo ongeveer zo. Dan was er overleg met de mod, werd het waar mogelijk geverifieerd en was er geen vuiltje aan de lucht. Of ik was blind en heb het gewoon nooit gezien. Dat vuiltje...
pi_145994655
quote:
4s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat ik mij afvraag he, vaak zie ik topics met ''ja voor iemand die anoniem wil blijven zoek ik X''. Is dit in overleg met de Mod dat hij het verifieert oid? Of is dit allemaal op basis van vertrouwen van de TS?

Want vaak denk ik ''jaaaaaaaa right :')'' en klik ik het weg. Puur en alleen omdat ik zelf geen vertrouwen in de mensheid heb :D
Nou ja sowieso zou dat volgens de FAQ via de mods of vertrouwenspersoon moeten lopen, net zoals dat bij twijfel eerst ge'PMt moet worden alvorens er topics geopend worden... :+

Deels is dat natuurlijk ook gewoon een 'risico' wat je zelf moet afwegen, en wat eigenlijk voor ieder topic FOK!-wide geldt. Zekerheid dat het 'echt' is heb je zelden, en als je het niet vertrouwt doe je lekker niet mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 14:28:24 ]
pi_145994664
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:25 schreef Queller het volgende:

[..]

Vroeger (oma vertelt al weer) ging dat we zo ongeveer zo. Dan was er overleg met de mod, werd het waar mogelijk geverifieerd en was er geen vuiltje aan de lucht. Of ik was blind en heb het gewoon nooit gezien. Dat vuiltje...
Dat vuiltje in je oog dus? :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145994729
quote:
4s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat ik mij afvraag he, vaak zie ik topics met ''ja voor iemand die anoniem wil blijven zoek ik X''. Is dit in overleg met de Mod dat hij het verifieert oid? Of is dit allemaal op basis van vertrouwen van de TS?

Want vaak denk ik ''jaaaaaaaa right :')'' en klik ik het weg. Puur en alleen omdat ik zelf geen vertrouwen in de mensheid heb :D
Vertrouwen, je users kennen, soms irl contacten hebben (niet dat ik ooit in een kliko voor de deur heb gelegen hoor. _O- ). Dat zo'n beetje.
En ja, daar is een flink stuk vertrouwen in de mensheid voor nodig. Veel mensen hebben dat niet en die klikken het weg, anderen willen dat risico wel nemen, al is het maar voor de karma punten.
En daarmee zullen we best een keer het schip zijn ingegaan. Het is een persoonlijke afweging hoe erg je dat vindt en dat bepaalt in hoeverre je meedoet in topics in FHF.

De laatste tijd neemt het wantrouwen wel toe, lijkt. En dan kun je op een punt komen dat steeds minder topics serieus genomen worden en dat er zelfs een smet gaat kleven op topics openen in FHF. En dat laatste kan nooit de bedoeling zijn geweest en dan is het tijd om het roer om te gooien of te stoppen, lijkt me.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 14:33:10 #259
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_145994897
Hmm goed punt wel. Alleen als ik een advies mag geven, ik zou het voor -mezelf- prettiger vinden om van een Mod/vertrouwenspersoon een bevestiging te hebben in een topic. Van het is inderdaad voor iemand op FOK!, die kan het gebruiken e.d.

Want nu twijfel ik vaak, en dan zoek ik liever even verder naar iemand waar ik zeker van weet dat hij/zij het kan gebruiken.

/my2centsenzo

Ga gerust verder met alles wat er speelde voor mijn post :') :D
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_145994971
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm goed punt wel. Alleen als ik een advies mag geven, ik zou het voor -mezelf- prettiger vinden om van een Mod/vertrouwenspersoon een bevestiging te hebben in een topic. Van het is inderdaad voor iemand op FOK!, die kan het gebruiken e.d.

Want nu twijfel ik vaak, en dan zoek ik liever even verder naar iemand waar ik zeker van weet dat hij/zij het kan gebruiken.

/my2centsenzo

Ga gerust verder met alles wat er speelde voor mijn post :') :D
Maar, in het verleden was het juist zo dat FOK! zich liever niet teveel mengde in dit soort dingen, omdat áls dan iets toch nep blijkt te zijn, of verkeerd wordt besteed of god knows what, dan is het altijd 'JA MAAR FOK! ZEI DAT HET LEGIT WAS!!'. Meen dat na SHE-gate er vrij resoluut de handen zijn afgetrokken van directe inmenging door crew in dit soort dingen. Omdat áls je je goedkeuring geeft dat ook een bepaald soort verantwoordelijkheid impliceert.
pi_145995029
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja sowieso zou dat volgens de FAQ via de mods of vertrouwenspersoon moeten lopen, net zoals dat bij twijfel eerst ge'PMt moet worden alvorens er topics geopend worden... :+

Deels is dat natuurlijk ook gewoon een 'risico' wat je zelf moet afwegen, en wat eigenlijk voor ieder topic FOK!-wide geldt. Zekerheid dat het 'echt' is heb je zelden, en als je het niet vertrouwt doe je lekker niet mee.
Gesloten forum waarbij alleen mods kunnen openen is wat sterk, maar je idee klopt wel.
Ik kreeg ook vaker vragen in PM, als we toestemming gaven lieten we TS er altijd bijzetten dat het in overleg met ons was. En omdat je van het bestaan van het topic wist kon je ook gauw even je OK stempel posten.

En voor de rest inderdaad zelf onderzoek doen (FOK! is niet aansprakelijk voor bladibla en zulks). Via de PoHi en Sherlock is vaak best wat info te vinden.

Dat een topic open mag van de crew wil niet zeggen dat het 100% gegarandeerd oké is. Dan zou je zoveel gegevens moeten hebben van users, daar doet niemand in mee en dan kun je FHF echt opdoeken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 oktober 2014 @ 14:40:41 #262
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_145995152
@ de posts boven mij :6

Uiteraard kun je nooit dingen 100% uitsluiten.
Maar het ''ik vraag voor iemand anders'' is zo makkelijk vind ik.
Ik weet het ook niet meer :'(
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_145995318
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar, in het verleden was het juist zo dat FOK! zich liever niet teveel mengde in dit soort dingen, omdat áls dan iets toch nep blijkt te zijn, of verkeerd wordt besteed of god knows what, dan is het altijd 'JA MAAR FOK! ZEI DAT HET LEGIT WAS!!'. Meen dat na SHE-gate er vrij resoluut de handen zijn afgetrokken van directe inmenging door crew in dit soort dingen. Omdat áls je je goedkeuring geeft dat ook een bepaald soort verantwoordelijkheid impliceert.
:?

Wat had SHE met FHF te maken?
pi_145995358
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:44 schreef Queller het volgende:

[..]

:?

Wat had SHE met FHF te maken?
Helemaal geen reet inderdaad. Dat was een Serious Request Actie die in GC plaats vond.
pi_145995368
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:44 schreef Queller het volgende:

[..]

:?

Wat had SHE met FHF te maken?
Alletwee een H in het midden (8>
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_145995496
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:44 schreef Queller het volgende:

[..]

:?

Wat had SHE met FHF te maken?
Niks. Maar ná SHE werd er nl. wel vrij duidelijk gesteld dat FOK! zich niet meer ging mengen in dat soort acties, dus ik kán me voorstellen dat men zich ook liever niet al te veel mengt in óf 'verhalen' hier legit zijn. Maar je hebt gelijk, het heeft vrij weinig met FHF of deze discussie te maken :D :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 14:50:38 ]
pi_145995565
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niks. Maar ná SHE werd er nl. wel vrij duidelijk gesteld dat FOK! zich niet meer ging mengen in dat soort acties, dus ik kán me voorstellen dat men zich ook liever niet al te veel mengt in óf 'verhalen' hier legit zijn. Maar je hebt gelijk, het heeft vrij weinig met FHF of deze discussie te maken :D :@
Welnee joh, dat was daarvoor ook al. Terecht ende verstandig. Hooguit werd het door dat idiote voorval nog een keer bevestigd: moeten we vooral niet doen. Want wat een teringzooi :X
pi_145995597
quote:
3s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:46 schreef Anne het volgende:

[..]

Helemaal geen reet inderdaad. Dat was een Serious Request Actie die in GC plaats vond.
Dank voor het opfrissen van mijn geheugen. Ik wist dat het érgens mee was, maar waar het mee was, was ik ff kwijt. Ook geen 20 meer hè :@
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 14:56:38 #269
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_145995708
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:53 schreef Queller het volgende:

[..]

Dank voor het opfrissen van mijn geheugen. Ik wist dat het érgens mee was, maar waar het mee was, was ik ff kwijt. Ook geen 20 meer hè :@
Het was toen:

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_145995747
quote:
En welk jaar was dat?
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 14:58:41 #271
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_145995775
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:57 schreef Queller het volgende:

[..]

En welk jaar was dat?
2008 staat in de beschrijving (maar die komt niet mee)
Uploaded on Dec 23, 2008
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_145995867
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
2008 staat in de beschrijving (maar die komt niet mee)
Uploaded on Dec 23, 2008
Sorry, zag het inderdaad niet staan. Thnx :*

Anyway: ruim na de Warme Voeten actie en daar was het* ook al zo. Opgelost, slotje :)
pi_146001453
De nog steeds onbeantwoorde vraag is : heeft FHF toekomst en zo ja, hoe ziet die toekomst eruit.

Ik zou graag willen lezen hoe Yvonne daar als initiator en admin tegenaan kijkt. FHF wordt namelijk alleen weer een succes als de admins er toekomst in zien en het beeld dat bij die eventuele toekomst hoort door de betrokken users gedeeld wordt en door users en mods (bewust in die volgorde) gehandhaafd wordt.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_146001679
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:32 schreef komrad het volgende:
De nog steeds onbeantwoorde vraag is : heeft FHF toekomst en zo ja, hoe ziet die toekomst eruit.

Ik zou graag willen lezen hoe Yvonne daar als initiator en admin tegenaan kijkt. FHF wordt namelijk alleen weer een succes als de admins er toekomst in zien en het beeld dat bij die eventuele toekomst hoort door de betrokken users gedeeld wordt en door users en mods (bewust in die volgorde) gehandhaafd wordt.
_O_
pi_146001933
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Najah het lijkt me ook niet echt nodig nu Mark ineens te grazen te nemen, die doet het naar mijn bescheiden mening gewoon prima, alleen is het forum gewoon op het punt dat er meer troep dan nuttige topics bijkomen, en er eigenlijk gewoon een impuls nodig is om het überhaupt weer een beetje op gang te krijgen. En dat is denk ik wel iets meer dan wat er van de gemiddelde mod gevraagd wordt, plus is hij ook nog in z'n eentje, na het vertrek van Toto. Die je overigens wel in ieder ander topic op ziet duiken.
Ja, ik post gewoon weer 'vrolijk' door, wat dan niet betekent dat het goed gaat of wat dan ook. Doormodden leek me niet verstandig aangezien ik me als moderator niet voor 100% kon inzetten. Ik weet natuurlijk niet of je er iets mee bedoelde, maar dit dan even 'in my defense.'

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 17:46:27 ]
  Spellchecker maandag 27 oktober 2014 @ 18:00:41 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_146002395
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:15 schreef Loveless85 het volgende:

Na het vertrek van Toto. Die je overigens wel in ieder ander topic op ziet duiken.
Dat is laag van jou .....
Als je "ieder ander topic" gelezen had, gumde je die regel heel gauw uit.
pi_146002715
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, ik post gewoon weer 'vrolijk' door, wat dan niet betekent dat het goed gaat of wat dan ook. Doormodden leek me niet verstandig aangezien ik me als moderator niet voor 100% kon inzetten. Ik weet natuurlijk niet of je er iets mee bedoelde, maar dit dan even 'in my defense.'
Je defence is niet nodig. Écht niet... :*
pi_146002831
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
plus is hij ook nog in z'n eentje, na het vertrek van Toto. Die je overigens wel in ieder ander topic op ziet duiken.
Deze had ik ff gemist. Wat impliceer je?
pi_146002915
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:17 schreef Queller het volgende:

[..]

Deze had ik ff gemist. Wat impliceer je?
Niks, en ik dacht dat t nu eindelijk weer over FHF ging?
pi_146002949
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:13 schreef Queller het volgende:

[..]

Je defence is niet nodig. Écht niet... :*
het legt wel een groot probleem bloot : het aantal Posts in FHF met een be / veroordelende toonzetting. In plaats van niet reageren of vragen te stellen met als doel een beter begrip van de situatie / behoefte te krijgen duiken in FHF steeds meer Posts op die geen aanwijsbare toegevoegde waarde hebben behalve om de hulpvrager te kleineren of af te zeiken. Niet iedereen begrijpt denk ik hoe kwetsbaar sommige users met een hulpvraag zijn.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 18:32:06 #281
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146003329
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:20 schreef komrad het volgende:

[..]

het legt wel een groot probleem bloot : het aantal Posts in FHF met een be / veroordelende toonzetting. In plaats van niet reageren of vragen te stellen met als doel een beter begrip van de situatie / behoefte te krijgen duiken in FHF steeds meer Posts op die geen aanwijsbare toegevoegde waarde hebben behalve om de hulpvrager te kleineren of af te zeiken. Niet iedereen begrijpt denk ik hoe kwetsbaar sommige users met een hulpvraag zijn.
Dan is het juist zaak om als vaste FHF'er in te grijpen en ts in bescherming te nemen.
Maak een TR aan en post het in het betreffende FB topic.
Als de FHF mod niet reageert, wat altijd kan gebeuren, en het is een notoire baggeraar uit bv KLB of ONZ zou je een FA kunnen dm'en of pm' en. Of in het uiterste geval een KLB of ONZ mod die dan de betreffende baggeraar kunnen aanspreken dat ze er mee moeten nokken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146003670
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:32 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dan is het juist zaak om als vaste FHF'er in te grijpen en ts in bescherming te nemen.
Maak een TR aan en post het in het betreffende FB topic.
Als de FHF mod niet reageert, wat altijd kan gebeuren, en het is een notoire baggeraar uit bv KLB of ONZ zou je een FA kunnen dm'en of pm' en. Of in het uiterste geval een KLB of ONZ mod die dan de betreffende baggeraar kunnen aanspreken dat ze er mee moeten nokken.
Die toonzetting komt lang niet altijd vanuit andere delen van FOK.
Zo staat me bij (maar kan het niet meer terugvinden) dat er in FHF / Boekenpakketten ook een post richting DJMO stond met een be/veroordelende toonzetting.
pi_146003860
Daar ik niet 24/7 hier zit toch even heeeeeeeeeeeeel laat nog een nuance: het gekloot begon toen DJMO voor de derde keer weer spullen vroeg en het ging fout op die klote koffiekopjes. Toen begon de hele heisa en het ging toen niet eens om iemand in het bijzonder, het ging enkel om die klotekopjes. Dat iemand wat vraagt, al is het voor de 8ste keer zal mij worst wezen, negeer het dan maar ga er geen halszaak van maken. Feitelijk lag het niet eens aan haar maar aan de reacties daarop en toen was de beer los.
Dat iemand zo vals is iemand via DM te betichten van inhaligheid is echt té ziek en totaal en compleet onverdiend.
Kortom, de hele heisa is vooral neergeslagen door het zuigen en gelijk te halen. Het is simpel, je geeft wat weg, een ander wil het en als het weg is ik het niet meer van jou. Wat een ander er mee doet is dan niet meer jouw probleem, hoe zuur soms ook maar jij geeft, een ander neemt en verder is het niet meer jouw aak wat een ander ermee doet. Zo simpel is dat en hoe leuk zou het zijn als iedereen dat ook zo zou zien. (en ja, ik geef toe het ook niet altijd zo te zien maar toch :P )
Verder: dm's naar een user om die uit te maken voor weet ik wat is not-done, never :')
Waar het stinkt is het warm.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 18:51:23 #284
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146004036
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:42 schreef frederik het volgende:

[..]

Die toonzetting komt lang niet altijd vanuit andere delen van FOK.
Zo staat me bij (maar kan het niet meer terugvinden) dat er in FHF / Boekenpakketten ook een post richting DJMO stond met een be/veroordelende toonzetting.
Ook dan geldt dat men gewoon moet ingrijpen en ts "in bescherming" "moet" nemen.
Om escalatie te voorkomen is het dan slimmer en raadzamer om de betreffende post te negeren maar wel aan te geven via een TR of dm/pm naar een mod/fa/a.
Hoe meer mensen namelijk op zo'n post reageren hoe sneller het uit de hand zal lopen en het betreffende topic om zeep zal gaan. En daar is niemand bij gebaat en de ts al helemaal niet.
Want die komt niet meer terug....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146004883
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:17 schreef Queller het volgende:

[..]

Deze had ik ff gemist. Wat impliceer je?
Tombo en ik hadden hem al aangepakt. ~O>
Want die vergelijking sloeg echt nergens op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 oktober 2014 @ 19:08:40 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_146004913
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ook dan geldt dat men gewoon moet ingrijpen en ts "in bescherming" "moet" nemen.
Om escalatie te voorkomen is het dan slimmer en raadzamer om de betreffende post te negeren maar wel aan te geven via een TR of dm/pm naar een mod/fa/a.
Hoe meer mensen namelijk op zo'n post reageren hoe sneller het uit de hand zal lopen en het betreffende topic om zeep zal gaan. En daar is niemand bij gebaat en de ts al helemaal niet.
Want die komt niet meer terug....
dat is gedaan maar dan krijg je gezegd in dit zelfde FB topic dat de persoon t op zich afgeroepen heeft door diezelfde mensen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_146005036
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tombo en ik hadden hem al aangepakt. ~O>
Want die vergelijking sloeg echt nergens op.
Nog niet hard genoeg blijkbaar, want ik heb hem nog geen verontschuldigingen zien maken aan het adres van Toto. Ten eerste: iemand die geen mod meer is mag elders op FOK! doen wat ie bloody well leuk vindt. En bovenal: gezien de situatie is de sneer ver beneden de gordel. Misselijk.
pi_146005045
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ook dan geldt dat men gewoon moet ingrijpen en ts "in bescherming" "moet" nemen.
Om escalatie te voorkomen is het dan slimmer en raadzamer om de betreffende post te negeren maar wel aan te geven via een TR of dm/pm naar een mod/fa/a.
Hoe meer mensen namelijk op zo'n post reageren hoe sneller het uit de hand zal lopen en het betreffende topic om zeep zal gaan. En daar is niemand bij gebaat en de ts al helemaal niet.
"t is zund }:| }:|
Want die komt niet meer terug....
Goede post en helemaal waar. En dan nog, ook de oudere, laat staan nieuwe users durven na dat gedonder niet meer terug te komen. Terwijl juist iedereen recht heeft op een vraag, welke vraag ook en ja, ook om spullen om een huis in te richten. Maar het is om zeep gebracht door eerdere toestanden. Misschien een goed moment dat alles wat hangt aan die shit weg te halen van FOK! Schone lei, mooiere schone topics .
Waar het stinkt is het warm.
pi_146005236
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:11 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Goede post en helemaal waar. En dan nog, ook de oudere, laat staan nieuwe users durven na dat gedonder niet meer terug te komen. Terwijl juist iedereen recht heeft op een vraag, welke vraag ook en ja, ook om spullen om een huis in te richten. Maar het is om zeep gebracht door eerdere toestanden. Misschien een goed moment dat alles wat hangt aan die shit weg te halen van FOK! Schone lei, mooiere schone topics .
Als jij ophoudt om hier telkens weer de oude toestanden aan te halen zou dat een stuk helpen. En dat bedoel ik écht niet lullig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146005359
Voor een schone lei is het denk ik handig om te handelen naar "leven en laten leven".
Die be/veroordelende toonzetting grijpt namelijk wel steeds terug op die verzopen koeien, en als daarover in FB gesproken wordt wordt er op 2 manieren op gereageerd.

1) het zijn oude koeien, vergeet ze nu maar
2) we starten maar weer een SC om het niet over die toonzetting te hoeven hebben, maar over iets anders.

Gevolg is dat het door blijft etteren, en er niet veel aan die be/veroordelende toonzetting binnen FHF gedaan wordt.
pi_146005369
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Nog niet hard genoeg blijkbaar, want ik heb hem nog geen verontschuldigingen zien maken aan het adres van Toto. Ten eerste: iemand die geen mod meer is mag elders op FOK! doen wat ie bloody well leuk vindt. En bovenal: gezien de situatie is de sneer ver beneden de gordel. Misselijk.

En daar sluit ik me met liefde bij aan, volkomen!
[quote]0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Nog niet hard genoeg blijkbaar, want ik heb hem nog geen verontschuldigingen zien maken aan het adres van Toto. Ten eerste: iemand die geen mod meer is mag elders op FOK! doen wat ie bloody well leuk vindt. En bovenal: gezien de situatie is de sneer ver beneden de gordel. Misselijk.
Zo mee eens!
Waar het stinkt is het warm.
pi_146005505
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Nog niet hard genoeg blijkbaar, want ik heb hem nog geen verontschuldigingen zien maken aan het adres van Toto. Ten eerste: iemand die geen mod meer is mag elders op FOK! doen wat ie bloody well leuk vindt. En bovenal: gezien de situatie is de sneer ver beneden de gordel. Misselijk.
En jij bent het geweten van FHF en/of Toto dat je na 4 voorgangers het toch weer even op moet dissen?
pi_146005511
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als jij ophoudt om hier telkens weer de oude toestanden aan te halen zou dat een stuk helpen. En dat bedoel ik écht niet lullig.
Openbaar forum en dus zolang alles terug te lezen is staat het er en nuanceer ik dat (poging tot that is) en verder mag ik zelf bepalen wat ik waar zeg en waar ik aan refereer, juist om te nuanceren nietwaar?
En ook dat is juist niet lullig bedoeld en dat weet jij ook.
Waar het stinkt is het warm.
pi_146005566
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En jij bent het geweten van FHF en/of Toto dat je na 4 voorgangers het toch weer even op moet dissen?
Ik hoop dat jij een eigen geweten hebt en probeer het aan te spreken. Tevergeefs zie ik. Geeft niet hoor. Maar dan weet je even wat ik ervan vind.
pi_146005704
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:22 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij een eigen geweten hebt en probeer het aan te spreken. Tevergeefs zie ik. Geeft niet hoor. Maar dan weet je even wat ik ervan vind.
Staat genoteerd. Kan het dan eindelijk over FHF gaan ipv toto en mij en/of knoflook en DJMO?
pi_146005767
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:21 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Openbaar forum en dus zolang alles terug te lezen is staat het er en nuanceer ik dat (poging tot that is) en verder mag ik zelf bepalen wat ik waar zeg en waar ik aan refereer, juist om te nuanceren nietwaar?
En ook dat is juist niet lullig bedoeld en dat weet jij ook.
Ik snap niet hoe je in één post zaken (en users) uit het verleden met naam en toenaam noemt om aan te geven hoe slecht dat was (handig voor nieuwe users, weten ze meteen wie blijkbaar een slechte naam heeft of zo?) om in de volgende post te roepen dat je helemaal voorstander bent van een schone lei.

Voor mij rijmt dat niet.

Als je -zoals je zegt- voorstander bent van schoon forum en schone lei (en dat ben ik met je eens hoor!) maak je het de poetsmods op deze manier niet echt makkelijk in ieder geval.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146005858
Oh ja, het ging over FHF. :@

Ik wacht tot Mark hier zijn zegje over heeft gedaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146005897
Over jou, mij en DJMO? really? Waar ven ik in deze duscussie, ik geef aan waar het fout is gegaan bij de hele FHF en ik geloof niet dat ik daar een woord verkeerd in heb gezegd.
Waar het stinkt is het warm.
pi_146006147
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je in één post zaken (en users) uit het verleden met naam en toenaam noemt om aan te geven hoe slecht dat was (handig voor nieuwe users, weten ze meteen wie blijkbaar een slechte naam heeft of zo?) om in de volgende post te roepen dat je helemaal voorstander bent van een schone lei.

Voor mij rijmt dat niet.

Als je -zoals je zegt- voorstander bent van schoon forum en schone lei (en dat ben ik met je eens hoor!) maak je het de poetsmods op deze manier niet echt makkelijk in ieder geval.
Lezen is ook zoooooooo lastig hè? Ik ben er helemaal klaar mee, met heel FOK! inmiddels want neem ik het op voor wie ook: niet goed, lever ik kritiek: ook niet goed.
Geen wonder dat heel die KPA me aan mijn reet zal roesten, heel het tégen wie dan ook hier is echt zo triest. Ik had sommige mensen hoger ingeschat ;(
Waar het stinkt is het warm.
pi_146006153
Iedere keer dat gezeur van mensen die ook eens wat gedaan hebben over andere mensen in dit forum kap daar verdomme eens mee. Iedere keer dat welles nietes spelletje. Iedere keer die berg zure zooi. Dat is de reden dat FOK! voor mij langzaam echt vervelend werd. Je plaatst een topic gratis af te halen en je krijgt een berg zooi waar je geen kut mee aanhebt. En vraag je zelf eens iets word je compleet vernederd zo onderhand. Daar pas ik voor.

FOK! was leuk tot een jaar ofzo toen begon het na jaren van trouwe dienst flauw te worden nu ben ik weer een lurker heerlijk die rust en nu ben ik weer weg heb wel wat beters te doen :z

Toedels schatjes.
pi_146006215
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:33 schreef italianquaker het volgende:
Iedere keer dat gezeur van mensen die ook eens wat gedaan hebben over andere mensen in dit forum kap daar verdomme eens mee. Iedere keer dat welles nietes spelletje. Iedere keer die berg zure zooi. Dat is de reden dat FOK! voor mij langzaam echt vervelend werd. Je plaatst een topic gratis af te halen en je krijgt een berg zooi waar je geen kut mee aanhebt. En vraag je zelf eens iets word je compleet vernederd zo onderhand. Daar pas ik voor.

FOK! was leuk tot een jaar ofzo toen begon het na jaren van trouwe dienst flauw te worden nu ben ik weer een lurker heerlijk die rust en nu ben ik weer weg heb wel wat beters te doen :z

Toedels schatjes.
Dat dus
Waar het stinkt is het warm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')