Enige wat je hoeft te doen is de client downloaden, te installeren, in te loggen, en dat is het. Je computer gaat dan op de achtergrond rekenwerk uitvoeren samen met duizenden andere computers om precies te bepalen hoe bepaalde eiwitten vouwen. Deze bepaling wordt vervolgens gebruikt om onderzoek naar verschillende ziektes te vorderen, je doet dus op ieder moment dat je achter de computer zit goed werk.quote:Help Stanford University scientists studying Alzheimer's, Huntington's, Parkinson's, and many cancers by simply running a piece of software on your computer.
The problems we are trying to solve require so many calculations, we ask people to donate their unused computer power to crunch some of the numbers.
Beide.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
maakt dit dan gebruik van je GPU of CPU?
Nu gaat je computer rekenwerk op de achtergrond doen en help je met onderzoek (en punten verzamelen natuurlijk).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het nu geinstalleerd en die code ingevuld
en nu
Je moet het ook niet op een laptop gaan draaien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
Nou ik ben er wel weer klaar mee, zelfs op minimum gaat hij naar 90 graden met de bijkomende herrie tot gevolg.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet het ook niet op een laptop gaan draaien.
wat een kankerprogrammaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat een kankerprogrammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja, vast wel. Hoe blij men daarmee is daarentegen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:09 schreef Silven het volgende:
Ben in de positie dat ik dit via een automation policy op 13000 computers kn uitvoeren. Kom je dan hoog in de ranking?
dan wordt je kankerkoningquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:09 schreef Silven het volgende:
Ben in de positie dat ik dit via een automation policy op 13000 computers kn uitvoeren. Kom je dan hoog in de ranking?
Staat nu in de OP.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar zeg dat dan even vooraf
I don't get it.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:16 schreef Erasmo het volgende:
Ik doe al jaren mee, maar wel met de koetjes
twiekers?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:16 schreef Erasmo het volgende:
Ik doe al jaren mee, maar wel met de koetjes
bom op afika, zo makkelijk. Negers zijn al jaren nutteloos geblekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:18 schreef Catch22- het volgende:
Dit kan toch nooit meer uit? Geef een paar ton uit een regel wat power bij Amazon ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |