Kloptquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:56 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij mag dit niet volgens de Policy. Maar weet 't niet zeker.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef BrandX het volgende:
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoeld:
- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik vraag toch niet om geld of donaties? Ik vraag enkel of mensen 10 seconden extra tijd willen nemen om dit kind gewoon een kans te geven. Het kost niemand iets en als je kiest voor een ander goed doel is het ook prima, maar er wordt ontzettend veel besteld zonder iets te doneren terwijl het gewoon gratis is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Iedereen die ziek is wil wel geld om naar amerika te gaan.
waarom hij wel en mijn lieve buurmeisje van 18 met kanker niet??
Ja, dat gebeurt. Het is allemaal kei "zonde van het geld", maar niets als het je niets kost. Want ook al zorgt het er maar voor dat 25% van de behandelde het overleven, dan is het toch voor een kind van 6 al de moeite waard?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:08 schreef Pixxie. het volgende:
Oud klasgenootje had een een dodelijke hersentumor die had nog een heel benefiet gala georganiseerd om geld op te halen zodat ze naar Amerika kon. Terwijl het een experimentele behandeling zou zijn
3 maanden later hartstikke deud
Zo blijf je aan de gang joh allemaal zonde geld
Dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Iedereen die ziek is wil wel geld om naar amerika te gaan.
waarom hij wel en mijn lieve buurmeisje van 18 met kanker niet??
Maar het heeft niets met FHF te makenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Mark het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat er hier aandacht aan gegeven is, want ik wist van het bestaan van "bestellen via een link" niets af. En aangezien ik regelmatig bij webshops bestel, had ik stiekem al best wat bij een goed doel terecht kunnen laten komen.
Hij blijft voorlopig open, TS doet idd geen oproep om te doneren, hij wijst slechts op een mogelijkheid die mensen kunnen gebruiken of niet, en voor een doel dat hij sympathiek vindt of niet.
Ik vind het in ieder geval een eye-opener.
Eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar het heeft niets met FHF te maken
Is misschien meer iets voor Feedback? Dan duik ik met je mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, er is zoveel gratis. FHF is een beetje aan het... afzakken
* in hoekje duikt
quote:Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoeld:
- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
- Geldinzamelacties
- alles wat ook maar enigszins iets commercieels in zich heeft
---bijv. dat je korting wil bieden bij je bedrijf, of reclame er voor terug wil, dat soort dingen
- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |