abonnement Unibet Coolblue
pi_144815669


Wat is Tinder en hoe werkt het?
Tinder is een datingapp voor je mobiele telefoon. Je koppelt Tinder aan je Facebook maar wel pas met als je minimaal 50 vrienden hebt. Tinder zal nooit iets posten op je Facebook maar gebruikt wel je likes, gemeenschappelijke vrienden en foto's. Je kan de afstand, leeftijd en het geslacht naar smaak instellen en zo beginnen met swipen. Indien je iemand naar rechts swiped en hij/zij heeft jou ook naar rechts geswiped dan worden jullie een match en kunnen jullie met elkaar chatten.
De mensen die jou als eerst geliket hebben zullen vooraan komen. Als je vaak Tindert zal het minder vaak voorkomen dat je gelijk matches hebt.

Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots

FAQ
Q: Kan ik een foto op Tinder zetten zonder dat iemand die op Facebook ziet?
A: Ja. Upload hem via je telefoon naar Facebook en selecteer bij wie je foto mag zien “Alleen ik”. Op Tinder zie je hem dan staan tussen mobile uploads.

Q: Ik heb iemand geliket en die had maar 2km afstand. Nu we match zijn ineens 80km. hoe kan dit?
A: Dan heeft hij/zij jou geliket op het moment dat er 2km afstand was. Bijvoorbeeld mensen die in de trein Tinderen veroorzaken dat veel. Wanneer jullie match zijn zien jullie de echte afstand omdat hij/zij op dat moment dan misschien weer thuis is of op het werk.

Q: Ik krijg geen matches, wat is er aan de hand?
A: Waarschijnlijk ben je lelijk. Of dik. Of allebei. 7.gif

Q: Worden de bio’s gelezen?
A: In eerste instantie werd er gedacht van niet maar dit blijkt eigenlijk wel zo te zijn. Je geeft matches zo een manier om ergens mee te openen.

Q: Wat voor foto’s kan ik het beste gebruiken?
A: Duidelijke selfies. Begin niet met een groepsfoto of zonnebrillen foto. Voor de dames geldt dat de negerkindjes en dolfijnen best achterwege mogen blijven. Lieve heren, als jullie zo’n vieze smerige vis hebben gevangen willen wij die alleen op ons bord zien. Niet op de Tinder foto’s.
Let op! Dit is wel een kwestie van smaak.

Q: Wat kan ik met die momenten?
A: Met momenten kan je foto’s uploaden van o.a je sport, je eten of wat je op dat moment je aan het doen bent. De meeste gebruiken het voor recente selfies, hierdoor zie je oude matches vaak alsnog een gesprek beginnen.

Q: Ik had een match en nu is hij/zij ineens uit mijn lijst. Hoe kan dit?
A: Sommige mensen swipen alles naar rechts en op het moment dat de matches binnenkomen zullen zij kieskeurig selecteren.Het kan zijn dat je haar of zijn type toch niet was en dat zij de match hebben opgeheven. Je kan dan geen contact meer opnemen.

Q: Ik krijg geen berichten of meldingen van matches binnen. Is dat normaal?
A: Tinder is heel erg buggy, er zijn regelmatig updates maar helaas nog geen verbetering, log eens een keer uit of installeer Tinder opnieuw, soms is het dan iets beter maar dit is nooit zeker te zeggen.
Heb je een leuke match en doet Tinder raar? Gebruik dat dan om zijn of haar nummer te hosselen.

Q: Waarom zijn we match maar krijg ik geen reactie op mijn berichten?
A: Misschien was je openingszin niet leuk of heeft hij/zij op dat moment al gesprekken lopen of geen zin om er 1 te starten maar wil wel de lol van het swipen. Als boven de 200 matches zit heb je geen zin om iedere keer een gesprek te starten met iedereen. Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn klootzakken. Stop met huilen en ga naar de volgende.

Deel hier je (wilde) Tinder avonturen en veel plezier. 7.gif
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144815769
Tinderaccount zojuist verwijderd. Vanmiddag maar eens opnieuw beginnen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144816148
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:35 schreef SiIk het volgende:
Tinderaccount zojuist verwijderd. Vanmiddag maar eens opnieuw beginnen.
Veel plezier!

Het lijkt er net op of een vrouw dat hier ook telkens doet, bijna elke dag komt ze wel voorbij. Heb een vermoeden dat ze mij wel geliked heeft. Zal ik volgende keer ook eens doen, en dan direct unmatchen om er vanaf te zijn.
Get stoned
pi_144816167
Ben benieuwd Silk :). Mijn Tinder is officieel dood verklaard..
pi_144816215
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:35 schreef SiIk het volgende:
Tinderaccount zojuist verwijderd. Vanmiddag maar eens opnieuw beginnen.
Ook gisteren weer eens gedaan, ben benieuwd.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:22:20 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144816878
Hoe begin je opnieuw? Ik heb 3 maanden niet getinderd (werkwoord toch?) en hij onthield al mijn 'matches' en gesprekken. Leuke app... maar soms traag en niet kunnen landscape typen is irritant. Gelukkig vragen vrouwen snel of we niet naar whatsapp kunnen verhuizen, dus ben ik niet de enige die het maar een crappy app vindt om te praten met elkaar.

En swipen is leuk voor als je in de file staat. :P Zeker als er staat 'afstand tussen jullie 400 meter'. Dat is best een afstand in de file trouwens... -O-
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_144816990
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef -Splash- het volgende:
Hoe begin je opnieuw? Ik heb 3 maanden niet getinderd (werkwoord toch?) en hij onthield al mijn 'matches' en gesprekken. Leuke app... maar soms traag en niet kunnen landscape typen is irritant. Gelukkig vragen vrouwen snel of we niet naar whatsapp kunnen verhuizen, dus ben ik niet de enige die het maar een crappy app vindt om te praten met elkaar.

En swipen is leuk voor als je in de file staat. :P Zeker als er staat 'afstand tussen jullie 400 meter'. Dat is best een afstand in de file trouwens... -O-
Ik had de app eraf gegooid en ook vanuit FB de koppeling er af gehaald.
Weer opnieuw geïnstalleerd en moest dus opnieuw koppelen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:27:00 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144817017
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik had de app eraf gegooid en ook vanuit FB de koppeling er af gehaald.
Weer opnieuw geïnstalleerd en moest dus opnieuw koppelen.
Ah, ik heb die koppeling niet ongedaan gemaakt. Dus daar zat het waarschijnlijk in. Goed om te weten. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_144817668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:27 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ah, ik heb die koppeling niet ongedaan gemaakt. Dus daar zat het waarschijnlijk in. Goed om te weten. :)
Weet ook niet of het direct helpt maar proberen kan geen kwaad.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144818049
Zojuist weer een hele lading matches verwijderd, en laten verwijderen. ( foto uploaden met 't verzoek hef de match op svp :P )
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:07:19 #11
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144820020
Ik kruip richting de 700 :')

#inrealifestillaloser #foreveralonebehindmymobile #achievementunlocked #1000isnear #Ideserveamedal
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144820392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik had de app eraf gegooid en ook vanuit FB de koppeling er af gehaald.
Weer opnieuw geïnstalleerd en moest dus opnieuw koppelen.
Ben je dan ook je matches etc kwijt?
Misschien ook wel eens de moeite om te proberen inderdaad :)
pi_144820436
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ben je dan ook je matches etc kwijt?
Misschien ook wel eens de moeite om te proberen inderdaad :)
Zover ik kan zien ben ik alles kwijt.
Al krijg ik hier op werk wel dezelfde dames weer getoond -O-
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144820532
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef Solique het volgende:

[..]

Zover ik kan zien ben ik alles kwijt.
Al krijg ik hier op werk wel dezelfde dames weer getoond -O-
Haha, dat is wel jammer :')
Hier loopt namelijk ook niet veel leuks rond en ben toch echt wel weer toe aan een nieuwe match :P
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:24:15 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144820590
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kruip richting de 700 :')

#inrealifestillaloser #foreveralonebehindmymobile #achievementunlocked #1000isnear #Ideserveamedal
Waarom zou je dat willen 8)7
Word je toch knettergek van op een gegeven moment.

Hier valt het ook tegen de laatste tijd, maarja selectief dus ik verwacht ook niet zoveel matches. Hoewel 1e match nog steeds de leukste is en terugpraat :)
pi_144820654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen 8)7
Word je toch knettergek van op een gegeven moment.

Hier valt het ook tegen de laatste tijd, maarja selectief dus ik verwacht ook niet zoveel matches. Hoewel 1e match nog steeds de leukste is en terugpraat :)
Ik ben ook wel redelijk selectief. Zeker na mn date van 1,5 week geleden :')
Maar daarnaast lopen de meeste gesprekken al snel dood, als ze al reageren.
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:28:18 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144820727
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ik ben ook wel redelijk selectief. Zeker na mn date van 1,5 week geleden :')
Maar daarnaast lopen de meeste gesprekken al snel dood, als ze al reageren.
Dat heb ik hier ook. Maar zal er gewoon door komen dat ze iemand anders leuker vinden en tja, shit happens.

What happenend? Zo erg? :P
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:30:38 #18
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144820794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat heb ik hier ook. Maar zal er gewoon door komen dat ze iemand anders leuker vinden en tja, shit happens.

What happenend? Zo erg? :P
Wat is er leuk aan een foto of 6? Oke natuurlijk heb je wel leuke dingen erop staan.
Je ziet er leuk uit of niet. Vrouwen krijgen gewoon veel matches binnen en een beetje openingszin die aandacht opvraagt werkt.
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:30:42 #19
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144820797
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kruip richting de 700 :')

#inrealifestillaloser #foreveralonebehindmymobile #achievementunlocked #1000isnear #Ideserveamedal
Doe je goed. Dat red ik bij lange na niet helaas...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144820825
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kruip richting de 700 :')

#inrealifestillaloser #foreveralonebehindmymobile #achievementunlocked #1000isnear #Ideserveamedal
`wrm ben je loser
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:32:13 #21
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144820856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

`wrm ben je loser
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

`wrm ben je loser
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:34:46 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144820935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:30 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat is er leuk aan een foto of 6? Oke natuurlijk heb je wel leuke dingen erop staan.
Je ziet er leuk uit of niet. Vrouwen krijgen gewoon veel matches binnen en een beetje openingszin die aandacht opvraagt werkt.
Ik heb het over matches die opeens niks meer terug zeggen ondanks dat je leuk/aardig in gesprek was ;)
Dan is iemand anders gewoon interessanter voor hun.
pi_144820959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat heb ik hier ook. Maar zal er gewoon door komen dat ze iemand anders leuker vinden en tja, shit happens.

What happenend? Zo erg? :P
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ook maar eens hier posten. Ik lees inmiddels al een tijdje mee en afgelopen vrijdag m'n eerste Tinder date gehad.
Had dr al 3 weken op whatsapp en het was best gezellig allemaal. Leuk zitten kletsen en ouwehoeren. Bijna elke dag de gehele dag door. Gezien ik wel hou van verlaten en vervallen gebouwen bezoeken en te fotograferen zouden we dat gaan doen bij haar in de buurt. Nou prima dacht ik zo. Eenmaal aangekomen wist ik binnen een paar minuten eigenlijk al dat het totaal niks zou worden. Ze was lomp, simpel en totaal niet mijn type. Naja goed, ik wilde toch wel dat gebouw even zien. Eenmaal aangekomen was het al gesloopt :')
Toen maar wat gedronken en toen kwam ze er ook nog eens mee dat ze het niet heeft op buitenlanders.
Toen was ik maar naar huis gegaan en een vriend gewhatsappt om wat te drinken. Uiteindelijk was dat veel leuker :')
:P
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:37:31 #24
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144821016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik heb het over matches die opeens niks meer terug zeggen ondanks dat je leuk/aardig in gesprek was ;)
Dan is iemand anders gewoon interessanter voor hun.
Oh gewoon uitschelden voor hoer dan.
En dan proberen of je het kan fixen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:38:52 #25
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144821051
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:35 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

:P
Ah, die had ik al gelezen inderdaad, en op gereageerd geloof ik. Naja, blijft jammer.

quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:37 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Oh gewoon uitschelden voor hoer dan.
En dan proberen of je het kan fixen.
Ja dat werkt :') :D
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:40:21 #26
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144821087
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
Ja dat werkt
Mwahhhh misschien wat subtieler. Negging op z'n best.
pi_144821116
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, die had ik al gelezen inderdaad, en op gereageerd geloof ik. Naja, blijft jammer.

Ach, had natuurlijk ook wat leuks gewild, maar ben wel weer een ervaring rijker. Daarnaast echt jaren lang geen date gehad gezien relaties en zo, dus wat dat betreft wel weer leuk :)
pi_144821238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik had de app eraf gegooid en ook vanuit FB de koppeling er af gehaald.
Weer opnieuw geïnstalleerd en moest dus opnieuw koppelen.
Waar doe je dat? Als ik bij 'apps' kijk op facebook zie ik Tinder er niet tussen?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144821373
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Mwahhhh misschien wat subtieler. Negging op z'n best.
PUA. :') :') :') :') :') :') ___!!!!
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144821391
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:45 schreef SiIk het volgende:

[..]

Waar doe je dat? Als ik bij 'apps' kijk op facebook zie ik Tinder er niet tussen?
Stond bij mij onder instellingen, apps, alles weergeven, tinder. (werkt alleen via browser op een pc)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144821496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:50 schreef Solique het volgende:

[..]

Stond bij mij onder instellingen, apps, alles weergeven, tinder. (werkt alleen via browser op een pc)
Gevonden, danku.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:03:10 #32
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144821770
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:50 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

PUA. :') :') :') :') :') :') ___!!!!
Nooit die haat op PUA gesnapt. De tips die worden gegeven zijn best handig voor zowel het versieren van vrouwen als je sociale leven. Tenzij je een smoothboy like George Clooney himself bent kan ik het snappen.
Maar zal vast dezelfde reden hebben als mensen die haten op sportschool guys. Tevreden over jezelf meestal maar mensen die werken aan hun lichaam zijn faggots. :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:10:34 #33
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144822004
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Mwahhhh misschien wat subtieler. Negging op z'n best.
Ik zeg gewoon niks, want tijdverspilling :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:41 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ach, had natuurlijk ook wat leuks gewild, maar ben wel weer een ervaring rijker. Daarnaast echt jaren lang geen date gehad gezien relaties en zo, dus wat dat betreft wel weer leuk :)
Zou toch zeggen dat je tijdens het praten wel al aanleidingen krijgt daarvan. Maar dat had ik toen ook al gevraagd volgens mij :P

Maar ik ben zelf ook niet zo snel van het afspreken hoor, eerst maar eens de kat uit de boom kijken en zien wat voor vlees ik in de kuip heb. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:03 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nooit die haat op PUA gesnapt. De tips die worden gegeven zijn best handig voor zowel het versieren van vrouwen als je sociale leven. Tenzij je een smoothboy like George Clooney himself bent kan ik het snappen.
Maar zal vast dezelfde reden hebben als mensen die haten op sportschool guys. Tevreden over jezelf meestal maar mensen die werken aan hun lichaam zijn faggots. :')
Als je gewoon zen bent waarom zou je dan haat hebben naar omdat iemand anders er 'wat' beter uitziet. Schoonheid is relatief en niet elke vrouw houdt van opgepompte spieren. (bijvoorbeeld)
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:12:40 #34
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144822080
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
Als je gewoon zen bent waarom zou je dan haat hebben naar omdat iemand anders er 'wat' beter uitziet. Schoonheid is relatief en niet elke vrouw houdt van opgepompte spieren. (bijvoorbeeld)
Jij snapt hem.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:18:32 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144822268
Oh god, waarom herken ik de TT?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_144822296
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:18 schreef Fir3fly het volgende:
Oh god, waarom herken ik de TT?
Come on, Barbie, let's go party. :s)
pi_144822971
Saai topic tegenwoordig :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:48:58 #38
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144823234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen 8)7
Word je toch knettergek van op een gegeven moment.

Hier valt het ook tegen de laatste tijd, maarja selectief dus ik verwacht ook niet zoveel matches. Hoewel 1e match nog steeds de leukste is en terugpraat :)
Tsja, en dan ben ik nog kieskeurig. Bij die 'momenten' is het wel even een egoboost, maar er gebeurt vrijwel niets. Vaak toch weer die 'hoi, alles goed' gesprekken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

`wrm ben je loser
In real life speel ik nauwelijks wat klaar de laatste tijd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144823276
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef SiIk het volgende:

[..]

Gevonden, danku.
alstu.

quote:
15s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:40 schreef Godshand het volgende:
Saai topic tegenwoordig :(
Tja, geen matches -O-
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144823307
Ahh lekker, Tinder tijdens het werk aan laten staan. Nu een match van 154km verderop. Ze is even lekker als ik. ;(
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 23 september 2014 @ 14:51:44 #41
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_144823328
Alweer acht maanden samen met m'n tinderdate.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:57:03 #42
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144823486
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Tsja, en dan ben ik nog kieskeurig. Bij die 'momenten' is het wel even een egoboost, maar er gebeurt vrijwel niets. Vaak toch weer die 'hoi, alles goed' gesprekken.
Wat is kieskeurig?
1 op de 100 liken, of lager? :P

Dat is bij de meeste gesprekken inderdaad zo, 1:10 die een beetje normaal terugpraat met meer dan alleen 'hoi, hoe gaat het' is het hier ongeveer. (Op paiq dan, ook wat actiever daar)
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:59:40 #43
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144823570
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is bij de meeste gesprekken inderdaad zo, 1:10 die een beetje normaal terugpraat met meer dan alleen 'hoi, hoe gaat het' is het hier ongeveer. (Op paiq dan, ook wat actiever daar)
Zit nu een match bij die juist heel anders het gesprek aangaat, veel (flauwe) humor, maar dan ben ik al verkocht. Ik houd daar van O+ En ook haar nummer al gekregen, dus binnenkort maar op date :)

Op je edit in te gaan: nee das wel heel kieskeurig. Van de 20 denk ik dat er 2 of 3 like.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:07:05 #44
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144823813
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:59 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zit nu een match bij die juist heel anders het gesprek aangaat, veel (flauwe) humor, maar dan ben ik al verkocht. Ik houd daar van O+ En ook haar nummer al gekregen, dus binnenkort maar op date :)

Op je edit in te gaan: nee das wel heel kieskeurig. Van de 20 denk ik dat er 2 of 3 like.
Die zijn meestal het leukste inderdaad, niet zo uptight als de meeste. Sommige vrouwen krijg ik het idee dat ze zulke debiele standaarden hebben, en te serieus. Niks voor mij.

Maargoed ik ben dan ook iemand die juist 'hoi' zegt bij een gesprek beginnen _O-
Gewoon omdat dat kan :P
pi_144824338
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alweer acht maanden samen met m'n tinderdate.
Alles kan kapot :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144824605
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alles kan kapot :)
:')
pi_144825424
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Tsja, en dan ben ik nog kieskeurig. Bij die 'momenten' is het wel even een egoboost, maar er gebeurt vrijwel niets. Vaak toch weer die 'hoi, alles goed' gesprekken.

[..]

In real life speel ik nauwelijks wat klaar de laatste tijd.
Stuur het gesprek andere richting op dan.
pi_144825472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:19 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Come on, Barbie, let's go party. :s)
Ahhh ahhh yeah heahhh, fuck me hardy. :s)
pi_144825505


[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 16:02:15 ]
pi_144826594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik had de app eraf gegooid en ook vanuit FB de koppeling er af gehaald.
Weer opnieuw geïnstalleerd en moest dus opnieuw koppelen.
Waarom zo ingewikkeld?

Gewoon naar Appinstellingen en dan helemaal naar beneden scrollen en "account verwijderen"
Hoef je ook niets op FB te verwijderen etc, al je likes/matches worden gereset.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:35 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

[..]

:P
Voor jou niet leuk maar wel leuk om te lezen :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144826677
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:35 schreef UnicornFarts het volgende:

Waarom zo ingewikkeld?

Gewoon naar Appinstellingen en dan helemaal naar beneden scrollen en "account verwijderen"
Hoef je ook niets op FB te verwijderen etc, al je likes/matches worden gereset.

Ach, was tinder zat dus wilde even alles weg hebben.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144826773
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:51 schreef Hinder het volgende:

[..]

Veel plezier!

Het lijkt er net op of een vrouw dat hier ook telkens doet, bijna elke dag komt ze wel voorbij. Heb een vermoeden dat ze mij wel geliked heeft. Zal ik volgende keer ook eens doen, en dan direct unmatchen om er vanaf te zijn.
Hmm, elke dag resetten lijkt me een beetje overdreven. Dit is mijn eerste reset sinds december ofzo :P
Denk dat dat meer een gevalletje is van wat ik hier vaker lees, dat mensen pendelen van huis naar werk ofzo, en daardoor elke keer als ze weer in de buurt zijn weer langs komen op je scherm.
Hoewel je aan de andere kant ook weer zou denken dat tinder het wel onthoud.. Maar matchen en dan opheffen zal wel helpen. Zo niet dan reset ze inderdaad elke dag :+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:45:35 #53
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_144826927
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:40 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hmm, elke dag resetten lijkt me een beetje overdreven. Dit is mijn eerste reset sinds december ofzo :P
Denk dat dat meer een gevalletje is van wat ik hier vaker lees, dat mensen pendelen van huis naar werk ofzo, en daardoor elke keer als ze weer in de buurt zijn weer langs komen op je scherm.
Hoewel je aan de andere kant ook weer zou denken dat tinder het wel onthoud.. Maar matchen en dan opheffen zal wel helpen. Zo niet dan reset ze inderdaad elke dag :+
Elke dag resetten kan niet, dan werkt je hele tinder niet meer als je in korte tijd 2x reset..
pi_144826950
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:45 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Elke dag resetten kan niet, dan werkt je hele tinder niet meer als je in korte tijd 2x reset..
Of jij faalt gewoon.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144827073
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

Of jij faalt gewoon.
Tinder is sowieso een faal app.

Het zou leuker zijn als je op sommige foto's al kon reageren. Kan zij beslissen of ze je toch toevoegt vanwege je leuke reactie.

Al 2 keer vissende vrouwen gezien, incl vis :P Toch jammer dat ik die niets kon sturen, mij matchen willen ze natuurlijk niet :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:51:27 #56
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_144827134
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

Of jij faalt gewoon.
Is goed, show me how its done dan. *)
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:57:00 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144827300
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Stuur het gesprek andere richting op dan.
Het orakel heeft gesproken.

Nee, je hebt wel gelijk maar heb ook niet altijd zin om moeite te doen :') Zeker niet na de zoveelste keer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:36:53 #58
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144828387
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Tsja, en dan ben ik nog kieskeurig. Bij die 'momenten' is het wel even een egoboost, maar er gebeurt vrijwel niets. Vaak toch weer die 'hoi, alles goed' gesprekken.

[..]

In real life speel ik nauwelijks wat klaar de laatste tijd.
Dat laatste verbaasd me een beetje

quote:
15s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:40 schreef Godshand het volgende:
Saai topic tegenwoordig :(
Geen matches atm.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144828495
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:36 schreef yats het volgende:

Dat laatste verbaasd me
:D :') :'( :X :%
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144828530
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:36 schreef yats het volgende:

Geen matches atm.
Je had toch geen Tinder meer eh? Dan is dat niet zo moeilijk.
En wat doe je hier dan nog?? :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:46:40 #61
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144828627
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je had toch geen Tinder meer eh? Dan is dat niet zo moeilijk.
En wat doe je hier dan nog?? :(
Inmiddels wel weer :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144829418


:')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144829519
quote:
Zou liken.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:20:32 #64
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144829529
quote:
Binnen 0.1 seconde geliked toch zeker?
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:21:11 #65
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144829541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tinder is sowieso een faal app.

Het zou leuker zijn als je op sommige foto's al kon reageren. Kan zij beslissen of ze je toch toevoegt vanwege je leuke reactie.

Al 2 keer vissende vrouwen gezien, incl vis :P Toch jammer dat ik die niets kon sturen, mij matchen willen ze natuurlijk niet :P
HotOrNot nemen daar kan je ze vriendenverzoeken sturen op FB. :')
pi_144829577
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:20 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Zou liken.
Gedaan, staat cool bij mijn MLP trui.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:22:40 #67
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144829579
quote:
Niet meteen liken :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:26:23 #68
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144829662
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Gedaan, staat cool bij mijn MLP trui.
36 ook echt, waar haal je die figuren vandaan UF. Is dat een aparte app ofzo, buiten tinder om waar alle weirdos op zitten? :P
pi_144829701
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Gedaan, staat cool bij mijn MLP trui.
Ik heb een Johnny Bravo shirt in de bestelling staan.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144829753
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ik heb een Johnny Bravo shirt in de bestelling staan.
Wat?! En daar kom je nu pas mee?! ;(

Ik heb echt geen idee waarom ik die gasten altijd tref :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:30:06 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_144829760
quote:
Fabulous.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_144830000
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Wat?! En daar kom je nu pas mee?! ;(

Ik heb echt geen idee waarom ik die gasten altijd tref :')
Ja.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:44:44 #73
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144830139
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Wat?! En daar kom je nu pas mee?! ;(

Ik heb echt geen idee waarom ik die gasten altijd tref :')
_O-

Ow wacht... :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144830831
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:40 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hmm, elke dag resetten lijkt me een beetje overdreven. Dit is mijn eerste reset sinds december ofzo :P
Denk dat dat meer een gevalletje is van wat ik hier vaker lees, dat mensen pendelen van huis naar werk ofzo, en daardoor elke keer als ze weer in de buurt zijn weer langs komen op je scherm.
Hoewel je aan de andere kant ook weer zou denken dat tinder het wel onthoud.. Maar matchen en dan opheffen zal wel helpen. Zo niet dan reset ze inderdaad elke dag :+
Wellicht is 't het pendelen, inderdaad. Misschien moet ik met mijn luie reet ook eens gaan pendelen, dan is resetten niet eens nodig.
Get stoned
pi_144831546
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:35 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Waarom zo ingewikkeld?

Gewoon naar Appinstellingen en dan helemaal naar beneden scrollen en "account verwijderen"
Hoef je ook niets op FB te verwijderen etc, al je likes/matches worden gereset.

[..]

Voor jou niet leuk maar wel leuk om te lezen :')
Haha ach, op het moment was het kut. 's Avonds in de kroeg met een paar vrienden en wat biertjes met z'n allen er om zitten lachen :P
pi_144832124
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:06 schreef Hinder het volgende:

[..]

Wellicht is 't het pendelen, inderdaad. Misschien moet ik met mijn luie reet ook eens gaan pendelen, dan is resetten niet eens nodig.
Of gewoon de kroeg eens op vrijdagavond inlopen of zondagmiddag dat meisje op de golfbaan vragen of ze jouw golfbal heeft gespot :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:42:58 #77
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144832213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of gewoon de kroeg eens op vrijdagavond inlopen of zondagmiddag dat meisje op de golfbaan vragen of ze jouw golfbal heeft gespot :)
Niet zoals op tinder je lul uit je broek halen na 3 woorden? Dat schijnt de normale gang van zaken te zijn toch.

--

Ned3, bwoah, cute :9

Blijft altijd grappig die catfish verhalen. :D
pi_144832464
quote:
_O- DafuQ ?! Whuhaha hij heeft wel lef :+
pi_144832510
Hmmz als ik niet al mijn matches verwijderd had of mij had laten verwijderen
weet ik niet eens hoeveel 't er zouden zijn geweest. Schat ook een 1000/1100 :+
pi_144833114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of gewoon de kroeg eens op vrijdagavond inlopen of zondagmiddag dat meisje op de golfbaan vragen of ze jouw golfbal heeft gespot :)
Dat gaat me te ver, hoor :{w.
Get stoned
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:32:28 #81
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144833934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:36 schreef yats het volgende:

[..]

Dat laatste verbaasd me een beetje
Och, zo bijzonder ben ik niet :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:35:57 #82
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144834088
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Och, zo bijzonder ben ik niet :)
Niet zo bescheiden
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:44:38 #83
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144835857
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Och, zo bijzonder ben ik niet :)
Zou geven :9
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 september 2014 @ 23:56:20 #84
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144841767
TT is wel goede tagline denk ik
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144845716
Mooi ook dat sommigen zichzelf als 'enthousiast' en 'spontaan' omschrijven, en 't gesprek is alsof je aan een dood paard staat te trekken :').

Overigens begon het met iets originelers dan 'hoi, alles goed?'.
Get stoned
  woensdag 24 september 2014 @ 10:23:33 #86
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_144846851
quote:
Je hebt mij niet geliked?
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_144851635
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:23 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Je hebt mij niet geliked?
Nee want bezet toch.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
TT is wel goede tagline denk ik
Zal ik proberen ja?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144852396
Hallo, wellicht is hier iemand die mij duidelijkheid kan geven. Ik ben wat dit betreft een newbie - heb nog nooit gedate oid via het internet of een app. Na wederom een 'normale' date zonder goede afloop wil ik het eens een kans geven.

Ik weet dat Tinder al een tijdje bestaat - vinden jullie wel leuke matches af en toe? En hoe vaak zitten jullie erop? Kan mij voorstellen dat als je er vaak op zit steeds weer dezelfde krijgt.

En hoe zit het met foto's? Ik snap dat ik mijn facebook eraan moet linken, maar kunnen ze dan al mijn foto's zien of alleen mijn profielfoto's? Ik ben niet erg actief op facebook - heb maar 2 profielfoto's in totaal gehad. Heb liever niet dat ze door al mij getagde foto's kunnen gaan aangezien daar ook troep tussen zit (grote groepsfotos/slechte kwaliteit/foto's waarbij ik padje af lijk terwijl dat wel meeviel etc jullie kennen het wel).
pi_144852755
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:34 schreef Dineur het volgende:
Hallo, wellicht is hier iemand die mij duidelijkheid kan geven. Ik ben wat dit betreft een newbie - heb nog nooit gedate oid via het internet of een app. Na wederom een 'normale' date zonder goede afloop wil ik het eens een kans geven.

Ik weet dat Tinder al een tijdje bestaat - vinden jullie wel leuke matches af en toe? En hoe vaak zitten jullie erop? Kan mij voorstellen dat als je er vaak op zit steeds weer dezelfde krijgt.

En hoe zit het met foto's? Ik snap dat ik mijn facebook eraan moet linken, maar kunnen ze dan al mijn foto's zien of alleen mijn profielfoto's? Ik ben niet erg actief op facebook - heb maar 2 profielfoto's in totaal gehad. Heb liever niet dat ze door al mij getagde foto's kunnen gaan aangezien daar ook troep tussen zit (grote groepsfotos/slechte kwaliteit/foto's waarbij ik padje af lijk terwijl dat wel meeviel etc jullie kennen het wel).
Het succes is wisselend, er zijn succesverhalen, maar er zijn ook faalverhalen. Probeer 't zelf, en deel 't hier, zou ik zeggen.

Je kunt in ieder geval zelf aangeven welke foto's je op Tinder wilt gebruiken (maximaal 5 volgens mij). Dit kunnen eventueel ook foto's uit een privé-album van Facebook zijn, die je vrienden dus niet kunnen zien.
Get stoned
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 24 september 2014 @ 15:10:15 #90
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144855896
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:10 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee want bezet toch.

[..]

Zal ik proberen ja?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik proberen?

Pakfoto is trouwens goud :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144856043
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zal ik proberen?

Pakfoto is trouwens goud :')
Dat ligt niet aan het pak hoor.

Al is een cervelaatworst verpakt met diamanten, ik ga voor de worst!

Wist even geen betere vergelijking :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 24 september 2014 @ 15:16:31 #92
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_144856139
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

ik ga voor de worst!

Hommo :o !!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_144863770
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hommo :o !!
Hihi :@
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144865650
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:34 schreef Dineur het volgende:
Hallo, wellicht is hier iemand die mij duidelijkheid kan geven. Ik ben wat dit betreft een newbie - heb nog nooit gedate oid via het internet of een app. Na wederom een 'normale' date zonder goede afloop wil ik het eens een kans geven.

Ik weet dat Tinder al een tijdje bestaat - vinden jullie wel leuke matches af en toe? En hoe vaak zitten jullie erop? Kan mij voorstellen dat als je er vaak op zit steeds weer dezelfde krijgt.

En hoe zit het met foto's? Ik snap dat ik mijn facebook eraan moet linken, maar kunnen ze dan al mijn foto's zien of alleen mijn profielfoto's? Ik ben niet erg actief op facebook - heb maar 2 profielfoto's in totaal gehad. Heb liever niet dat ze door al mij getagde foto's kunnen gaan aangezien daar ook troep tussen zit (grote groepsfotos/slechte kwaliteit/foto's waarbij ik padje af lijk terwijl dat wel meeviel etc jullie kennen het wel).
Heel af en toe een succesverhaal, maar vooral weinig matches als je een man bent. Vrouwen hebben er veel, dus worden ze lui of ben je niet origineel genoeg. :') En de meeste tindervrouwen hebben een beperking.
Hoogachtend
pi_144865920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Heel af en toe een succesverhaal, maar vooral weinig matches als je een man bent. Vrouwen hebben er veel, dus worden ze lui of ben je niet origineel genoeg. :') En de meeste tindervrouwen hebben een beperking.
Ben het zowaar eens met mavo over dat laatste.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144865962
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ben het zowaar eens met mavo over dat laatste.
Ik ben een keer van mijn zolderkamer afgekomen en heb vrouwen in het echt gesproken, wat een verademing! _O_
Hoogachtend
pi_144873701

Eckte alpha man dit.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144874303
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Eckte alpha man dit.
Wel mooi hoor.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144874736
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Wel mooi hoor.
Ja echt mooi strak gezet. Heel realistisch.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  woensdag 24 september 2014 @ 22:59:41 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144877154
Je nieuwe match UF? Van ponies naar badboyz.
pi_144879099
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
Je nieuwe match UF? Van ponies naar badboyz.
Hy is egt heel lieffff ho0r!! Hy segt dat hy eige bedrijf heef en nieuwe BMW ens0. Hy k0mt me maandag halen k kan bij hem werke hy segt dat ik carrière ga maken.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  woensdag 24 september 2014 @ 23:52:32 #102
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144879267
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hy is egt heel lieffff ho0r!! Hy segt dat hy eige bedrijf heef en nieuwe BMW ens0. Hy k0mt me maandag halen k kan bij hem werke hy segt dat ik carrière ga maken.
Klinkt goed, dus maandag gaan jullie op date O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144879424
Haha mooie blondine, zit ze op die 2de foto op een boomstam in een jurkje en je kijkt zo naar haar onderbroekje :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: het praat ook nog :o

Edit 2: oke faker denk ik :')

[ Bericht 8% gewijzigd door UnicornFarts op 25-09-2014 00:02:59 ]
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 00:27:45 #104
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144880430
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Haha mooie blondine, zit ze op die 2de foto op een boomstam in een jurkje en je kijkt zo naar haar onderbroekje :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: het praat ook nog :o

Edit 2: oke faker denk ik :')
Waarom like je vrouwen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144881823
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
Je nieuwe match UF? Van ponies naar badboyz.
UF doet alleen maar alpha's.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144881827
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ja echt mooi strak gezet. Heel realistisch.
Misschien moet ik ook maar eens foto's op tinder zetten van mijn oorlogs-littekens.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144882451
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waarom like je vrouwen
Waarom like jij vrouwen?
Same reason I guess..
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144882627
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:06 schreef SiIk het volgende:

[..]

Waarom like jij vrouwen?
Same reason I guess..
Hoe kunnen vrouwen elkaar neuken?
Hoogachtend
pi_144883361



[ Bericht 33% gewijzigd door UnicornFarts op 25-09-2014 09:22:37 ]
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144883967
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waarom like je vrouwen
Newsflash: iedere vrouw op FOK! is bi.

Serieus, let er maar eens op :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144886112
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef Hinder het volgende:

[..]

Eerder een 'Catfish Experiment'.
Een catfish is toch iemand die een geheel nieuwe identiteit aanneemt?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144886210
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Een catfish is toch iemand die een geheel nieuwe identiteit aanneemt?
Onjuiste foto's spelen daarbij toch vaak/meestal de grootste rol? Ze hebben zich met 'oude' foto's voorgedaan als iemand anders.
Get stoned
pi_144886220
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Newsflash: iedere vrouw op FOK! is bi.

Serieus, let er maar eens op :')
Fixed :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2014 11:18:05 ]
pi_144886327
Overigens betwijfel ik altijd de echtheid van dit soort filmpjes (als in: de reactie van de 'slachtoffers'). Die kerel lijkt vooral 'succes' te hebben door zelfverzekerd over te komen en alles. Ik heb 't idee dat dit voor iemand in het echt in zo'n situatie niet gemakkelijk zal zijn. Het is immers de reden waarom hij/zij een andere foto gebruikt.
Get stoned
pi_144886356
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef Hinder het volgende:
Overigens betwijfel ik altijd de echtheid van dit soort filmpjes. Die kerel lijkt vooral 'succes' te hebben door zelfverzekerd over te komen en alles. Ik heb 't idee dat dit voor iemand in het echt in zo'n situatie niet gemakkelijk zal zijn. Het is immers de reden waarom hij/zij een andere foto gebruikt.
Andere foto's, waarom posten de iets dikkere mensen alleen een gezichtsfoto? Juist :'( :{
  donderdag 25 september 2014 @ 11:31:13 #117
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144886566
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef Hinder het volgende:
Overigens betwijfel ik altijd de echtheid van dit soort filmpjes (als in: de reactie van de 'slachtoffers'). Die kerel lijkt vooral 'succes' te hebben door zelfverzekerd over te komen en alles. Ik heb 't idee dat dit voor iemand in het echt in zo'n situatie niet gemakkelijk zal zijn. Het is immers de reden waarom hij/zij een andere foto gebruikt.
Dit is gewoon geacteerd.
Geloof er geen flikker van dat die meiden serieus blijven als zo'n figuur (hoe zelfverzekerd ook) opeens 60Kg zwaarder is.
pi_144886813
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Newsflash: iedere vrouw op FOK! is bi.

Serieus, let er maar eens op :')
Nee.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144887633
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef SiIk het volgende:

[..]

Nee.
Heb je jezelf wel eens geproefd?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 25 september 2014 @ 13:46:22 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144890636
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hy is egt heel lieffff ho0r!! Hy segt dat hy eige bedrijf heef en nieuwe BMW ens0. Hy k0mt me maandag halen k kan bij hem werke hy segt dat ik carrière ga maken.
_O- Ik hoor het je ook gewoon zeggen...Ik weet niet of dat positief of negatief is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144892112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:46 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Ik hoor het je ook gewoon zeggen...Ik weet niet of dat positief of negatief is.
Dan ken je mij voor geen meter.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  donderdag 25 september 2014 @ 14:54:39 #122
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144892713
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dan ken je mij voor geen meter.
Je kent mij inmiddels toch goed genoeg om mijn sarcasme te herkennen dacht ik.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144892922
Proberen te doen alsof je post sarcastisch was om het goed te maken :')_!
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144894227
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Heb je jezelf wel eens geproefd?
Wat een heerlijk awkward vraag dit.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144894430
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Wat een heerlijk awkward vraag dit.
Op Tinder werkt het als een tiet als openingsvraag.

Dan komt de ware aard van al die vrouwen naar boven :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144894720
Die Duitse matches zijn wel heel vriendelijk trouwens. En aantrekkelijk.

Ook iemand in een Duits voetbalshirt en van die Duitse vlaggetjes geschminkt op haar wangen. Lang blond haar. Ik vind dat sexy O+ :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144895256
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Duitse matches zijn wel heel vriendelijk trouwens. En aantrekkelijk.

Ook iemand in een Duits voetbalshirt en van die Duitse vlaggetjes geschminkt op haar wangen. Lang blond haar. Ik vind dat sexy O+ :')
Bij Duitse chicks is dat ook sexy omdat WELTMEISTER!
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144895638
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Newsflash: iedere vrouw op FOK! is bi.

Serieus, let er maar eens op :')
Natuurlijk, anders verwijdert Danny hun account, indien het tegendeel bewezen wordt ~O>
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 16:24:10 #129
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144895664
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Duitse matches zijn wel heel vriendelijk trouwens. En aantrekkelijk.

Ook iemand in een Duits voetbalshirt en van die Duitse vlaggetjes geschminkt op haar wangen. Lang blond haar. Ik vind dat sexy O+ :')
Ik ook
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 25 september 2014 @ 16:42:29 #130
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144896230
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:00 schreef SiIk het volgende:
Proberen te doen alsof je post sarcastisch was om het goed te maken :')_!
:N Jij kent me duidelijk niet
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144896501
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:42 schreef yats het volgende:

[..]

:N Jij kent me duidelijk niet
Hé, dit heb ik hier vanmiddag eerder gelezen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144897303
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 17:20:09 #133
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144897385
quote:
Sws zijn buitenlandse chicks beter

En ook veel vindt Dven Roemeense vrouwen niets, ik zou haar doen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144897633
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sws zijn buitenlandse chicks beter

En ook veel vindt Dven Roemeense vrouwen niets, ik zou haar doen
[ afbeelding ]
Goed ge-edit, mafklapper.

Wel een mooierd!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144898173
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sws zijn buitenlandse chicks beter

En ook veel vindt Dven Roemeense vrouwen niets, ik zou haar doen
[ afbeelding ]
Wat zijn die gemeenschappelijke interesses? FOK!?
Loopt ze hier rond? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 18:28:07 #136
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144899022
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat zijn die gemeenschappelijke interesses? FOK!?
Loopt ze hier rond? :P
Zac Efron, Ryan Gosling, The Notebook, Sex and the City en Gossip Girl
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144900413
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zac Efron, Ryan Gosling, The Notebook, Sex and the City en Gossip Girl
Ik ging een beetje huillachen toen ik Zac Efron las, maar toen las ik de rest en moest ik gewoon lachen. _O- :D
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  donderdag 25 september 2014 @ 19:16:44 #138
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144900543
Zo schijt irritant, vrouwen op tinder met een zonnebril op.
Dan kan je net zo goed geen foto plaatsen.
pi_144900901
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
Zo schijt irritant, vrouwen op tinder met een zonnebril op.
Dan kan je net zo goed geen foto plaatsen.
Doen ze om te voorkomen dat er in hun ogen gespoten wordt.
Hoogachtend
pi_144901478
quote:
Ben jij dat :D
  donderdag 25 september 2014 @ 19:57:49 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144901943
Als jullie over gaan op de app halen jullie dan je match uit tinder vandaan?
pi_144903383
Nee, laat ik gewoon staan.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144903841
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ben jij dat :D
Een match :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144905666
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Een match :)
Zou niet raken 2/10 :P
pi_144905853
Die van Mort vind ik wel cute.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  donderdag 25 september 2014 @ 21:36:17 #146
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144905940
Eerste wel (want blonT), tweede niet (want kut zonnebril :( en niet blonT).
pi_144906099
quote:
6s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
Eerste wel (want blonT), tweede niet (want kut zonnebril :( en niet blonT).
peroxide blonT met zwarte wenkbrauwen is niet geil.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144906250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zac Efron, Ryan Gosling, The Notebook, Sex and the City en Gossip Girl
Volgens mij ben je een beetje bi. Maar kom je nog wel achter... Tenminste, laten we maar van uitgaan dat je niet serieus bent :P


Sex and the City, Gossip Girl als interesse als man hebben :') Nouja, jij kan je date nog uitnodigen voor een avond Boer Zoekt Vrouw op de bank :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 25 september 2014 @ 21:46:58 #149
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144906457
quote:
13s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

peroxide blonT met zwarte wenkbrauwen is niet geil.
I really dont care. :)
  donderdag 25 september 2014 @ 22:14:10 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144907705
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sws zijn buitenlandse chicks beter
Braziliaanse chicks O+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_144908289
Nee jongens. Zo werkt het niet. Het gras is gewoon altijd groener aan de overkant. Niet voor niks dat zo'n beetje alle buitenlandse gasten die ik spreek vinden nederlandse chicks lekker.

Niettemin doe mij ook maar Spaansen en Portugezen hoor.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 22:45:38 #152
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144909081
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Braziliaanse chicks O+.
Heb ik ook een van op de App nu. 1,52 :~
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144909198
quote:
13s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

peroxide blonT met zwarte wenkbrauwen is niet geil.
:')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 22:51:25 #154
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144909337
Wat een bèta ben ik toch
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144909588
PUA meister
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144909618
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een bèta ben ik toch
[ afbeelding ]
Als je lelijk was, was je gewoon een creep :')

Mooie meid trouwens O+

Lijkt wel erger te worden op Tinder :')

Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  donderdag 25 september 2014 @ 22:59:15 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144909694
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Als je lelijk was, was je gewoon een creep :')

Mooie meid trouwens O+

Lijkt wel erger te worden op Tinder :')

[ afbeelding ]
Of zij is naief :P

Hier ook alleen maar aan het wegswipen :')
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 23:04:03 #158
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144909932
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Als je lelijk was, was je gewoon een creep :')

Mooie meid trouwens O+

Lijkt wel erger te worden op Tinder :')

[ afbeelding ]
Inmiddels heb ik gevraagd of ze een bedelaar of straatmuzikant is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144910289
Waarom hebben meiden met een vriendje toch een Tinderaccount? Had net een match met een leuke meid. Zit ik met haar te praten op whatsapp, appt haar vriendje mij opeens dat ik haar met rust moet laten.
:')
(she/her)
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 23:12:18 #160
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144910334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom hebben meiden met een vriendje toch een Tinderaccount? Had net een match met een leuke meid. Zit ik met haar te praten op whatsapp, appt haar vriendje mij opeens dat ik haar met rust moet laten.
:')
Haha nice. Gewoon doorgaan zolang zij doorgaat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 25 september 2014 @ 23:13:23 #161
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144910382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom hebben meiden met een vriendje toch een Tinderaccount? Had net een match met een leuke meid. Zit ik met haar te praten op whatsapp, appt haar vriendje mij opeens dat ik haar met rust moet laten.
:')
Lol _O-

Aandacht tekort waarschijnlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Haha nice. Gewoon doorgaan zolang zij doorgaat
Gewoon zeggen dat ze al geneukt hebben :P
pi_144910399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Haha nice. Gewoon doorgaan zolang zij doorgaat
Ze en haar vriendje hebben me nu geblokkeerd. _O-
(she/her)
pi_144910404
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom hebben meiden met een vriendje toch een Tinderaccount? Had net een match met een leuke meid. Zit ik met haar te praten op whatsapp, appt haar vriendje mij opeens dat ik haar met rust moet laten.
:')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 september 2014 @ 23:21:16 #164
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144910729
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ze en haar vriendje hebben me nu geblokkeerd. _O-
Next
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144911693
Gister Tinder geïnstalleerd, hoe openen jullie een gesprek? Met een geforceerde semi grappige vraag of iets anders
  donderdag 25 september 2014 @ 23:56:01 #166
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144912161
Lol een match, maar 3204Km verderop _O-
pi_144912983
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ze en haar vriendje hebben me nu geblokkeerd. _O-
Hebben vast knetterende ruzie nu :p
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144913001
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
Lol een match, maar 3204Km verderop _O-
wat? _O-
(she/her)
  vrijdag 26 september 2014 @ 00:26:10 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144913028
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hebben vast knetterende ruzie nu :p
Even erachteraan sturen dat het neuken lekker was en hij het jammer vind.
pi_144913030
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:42 schreef Senderious het volgende:
Gister Tinder geïnstalleerd, hoe openen jullie een gesprek? Met een geforceerde semi grappige vraag of iets anders
Doe zoals Mortaxx hierboven...

Gegarandeerd neuken :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144913055
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Even erachteraan sturen dat het neuken lekker was en hij het jammer vind.
Ja dat lezen ze door de blokkade heen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 26 september 2014 @ 00:32:42 #172
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144913227
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:

[..]

wat? _O-
Ik moest ook even kijken ja :') :D
Denk op vakantie, fotos zijn wel nederlands.

quote:
4s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja dat lezen ze door de blokkade heen?
Sms ;)
pi_144913390
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef S95Sedan het volgende:

Sms ;)
Goede redding ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144921087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom hebben meiden met een vriendje toch een Tinderaccount? Had net een match met een leuke meid. Zit ik met haar te praten op whatsapp, appt haar vriendje mij opeens dat ik haar met rust moet laten.
:')
Misschien moet hij z'n chick maar dumpen als ze random dudes toevoegt op Whatsapp. :D
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:43:32 #175
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144923147
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Misschien moet hij z'n chick maar dumpen als ze random dudes toevoegt op Whatsapp. :D
Als mijn vriendin dat soort dingen zou doen (zonder afspraken over een open relatie) dan zou ik mezelf wel eens flink achter m'n oren krabben ja :')
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:29:21 #176
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144927715
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144928257
Hoe krijgen jullie eigenlijk meiden uit et buitenland?
(she/her)
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:46:21 #178
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144928270
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
Hoe krijgen jullie eigenlijk meiden uit et buitenland?
Weggaan uit Nederland.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144928295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
Hoe krijgen jullie eigenlijk meiden uit et buitenland?
Fake gps.
Hoogachtend
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:49:30 #180
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144928361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
Hoe krijgen jullie eigenlijk meiden uit et buitenland?
Ik werk vlakbij de Duitse grens.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144928406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Fake gps.
Hoe werkt dat dan. Bij mij lukt het niet
(she/her)
pi_144928546
Nou, ik ben weer even klaar met datingsites, apps als Tinder en real life. Ik ben het zat zijn alleen, en heb juist nu weer tijd zat. Misschien ligt daar ook het probleem, te veel een leuke meid willen ontmoeten. Of in ieder geval iemand met wie ik me niet zo alleen voel en lekker kan praten.

Maar deze keer ligt het iig niet aan mij, ik ben meer buitenhuis te vinden dan thuis de laatste tijd. Vier ker per week in de sportschool waar 95% van de meiden met muziek in sport en de overige 5% geen zinnig gesprek kan/wil voeren. Ik zit uren per week in het OV en maak veel oogcontact, en af en toe een praatje. Je voelt gewoon dat het voor die meiden ongemakkelijk is. En ontmoet ik een keer een leuk iemand dan hebben ze al een vriend... En dan leg ik de lat nog laag qua uiterlijk hoor. Ondertussen zie ik wel de meest vreemde en lelijke koppels door de stad lopen (als zij het lukt, waarom ik dan niet?!).

En de apps/sites: genoeg matches, maar meiden reageren gewoon heel traag of niet terwijl ze wel online zijn. En ze verwijderen me ook niet, dus dat snap ik dan nog niet.

En ik moet de deur wel uit, want ik woon niet in een stad. Dus als ik thuis zit gebeurt er gewoon NIETS. Maar aan de andere kant weet ik dat als ik vanavond een kroeg in de stad induik, het ook niks wordt, omdat ik alleen ga en de rest er waarschijnlijk al met vriend of vriendinnen zijn.
pi_144928708
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:51 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan. Bij mij lukt het niet
Je selecteert daar een locatie, killt de tinder app en start de tinder app op.
Hoogachtend
pi_144928724
oh het is nu gelukt
lekkere chicks hoor in London :@
(she/her)
pi_144928759
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:02 schreef Fylax het volgende:
oh het is nu gelukt
lekkere chicks hoor in London :@
De enige lekkere chicks in Engeland zijn de niet 100% Engelse chicks.
Hoogachtend
pi_144928788
Naar welke stad moet ik voor lekkere chicks
(she/her)
pi_144929502
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:04 schreef Fylax het volgende:
Naar welke stad moet ik voor lekkere chicks
Titjerkstradeel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144931901
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Doe zoals Mortaxx hierboven...

Gegarandeerd neuken :)
Top! Bedankt voor de tip. :7

Heeft iemand al genuekt via Tinder of de liefde van zijn/haar leven ontmoet?
pi_144939652
2 matches erbij. 1 typt alsof haar leven eraf hangt en nu heeft mijn mobiel veel te doen.
De ander zou wel eens een CatFish kunnen zijn, verder dan een intelligent " :) " berichtje kwam ze niet, plus een foto waar ze laat zien wat haar inkijk inhoud...

Verder is het net zo saai als dit topic. Tot morgen :W
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:32:00 #190
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144941191
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:58 schreef Godshand het volgende:
2 matches erbij. 1 typt alsof haar leven eraf hangt en nu heeft mijn mobiel veel te doen.
De ander zou wel eens een CatFish kunnen zijn, verder dan een intelligent " :) " berichtje kwam ze niet, plus een foto waar ze laat zien wat haar inkijk inhoud...

Verder is het net zo saai als dit topic. Tot morgen :W
Rook uit je mobiel?
pi_144942286
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Rook uit je mobiel?
Nee, maar wel een leeglopende accu..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:56:45 #192
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144942315
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, maar wel een leeglopende accu..
Nadeel ja, die locatie bepaling van Tinder vreet echt batterijen. :')
pi_144944242
Na 3 maanden maar weer eens proberen, krijg nog steeds dezelde bullshit fout kan mobiele nummer niet vinden probeer het opnieuwd...wat een kudt app. :/
pi_144944929
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:45 schreef AlterEg0 het volgende:
Na 3 maanden maar weer eens proberen, krijg nog steeds dezelde bullshit fout kan mobiele nummer niet vinden probeer het opnieuwd...wat een kudt app. :/
Mobiele nummer vinden? Je moet je toch aanmelden met facebook?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144945842
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:52 schreef Senderious het volgende:

[..]

Top! Bedankt voor de tip. :7

Heeft iemand al genuekt via Tinder of de liefde van zijn/haar leven ontmoet?
geneukt alleen

liefde ga je daar niet vinden
pi_144958961
Herkansing van de afgezegde date van vorige week gehad. Was weer leuker en gezelliger dan de twee dates hiervoor met andere matches. Ze was ook weer leuker dan op de foto's. Wellicht komt hier wel een vervolg op.
Get stoned
pi_144973255
Wordt er nog geneukt bij jullie? Ik merkte wel een verschil met de zomer/vakantie tijd. Toen lagen ze voor het oprapen bijna.

Maar wat haalden/halen jullie eraf? Zesjes, zeventjes of beter?
pi_144973335
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Hinder het volgende:
Herkansing van de afgezegde date van vorige week gehad. Was weer leuker en gezelliger dan de twee dates hiervoor met andere matches. Ze was ook weer leuker dan op de foto's. Wellicht komt hier wel een vervolg op.
Wat hebben jullie gedaan?
(she/her)
pi_144973350
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 01:54 schreef Zombiehoofd het volgende:
Wordt er nog geneukt bij jullie? Ik merkte wel een verschil met de zomer/vakantie tijd. Toen lagen ze voor het oprapen bijna.

Maar wat haalden/halen jullie eraf? Zesjes, zeventjes of beter?
Helaas niet geneukt.
(she/her)
pi_144973442
Hoe vaak hebben jullie dat die chicks tegen je beginnen te praten?. Dat was ook in de zomervakantie absurd. Kun je nagaan wat zomer, rokjes en vogeltjes voor invloed hebben ook op die meisjes terwijl wij eigenlijk gewoon constant willen naaien.
pi_144973486
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:05 schreef Zombiehoofd het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dat die chicks tegen je beginnen te praten?. Dat was ook in de zomervakantie absurd. Kun je nagaan wat zomer, rokjes en vogeltjes voor invloed hebben ook op die meisjes terwijl wij eigenlijk gewoon constant willen naaien.
Nooit. Ik moet altijd beginnen.
(she/her)
pi_144973496
Ik wil trouwens naar Londen verhuizen. Ik had m'n locatie daar na toe gezet en ik kreeg super veel lekkere wijven als match. Dat heb ik hier in Nederland niet. :'(
(she/her)
pi_144973525
ik wil verhuizen naar waar het nu zomer zodat die meisjes weer wulps en wild worden.
pi_144973794
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:09 schreef Zombiehoofd het volgende:
ik wil verhuizen naar waar het nu zomer zodat die meisjes weer wulps en wild worden.
Juist niet. In de herfst worden ze veel wilder: niks kunnen scoren of die van de lente viel tegen. Nu dus snel wat regelen voor de koude winter
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144975018
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 01:59 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat hebben jullie gedaan?
Glowgolf. Daarna een wat rustiger plekje opgezocht. Wat een chaos was 't daar met al die kinderfeestjes :D.
Get stoned
pi_144975117
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 02:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Juist niet. In de herfst worden ze veel wilder: niks kunnen scoren of die van de lente viel tegen. Nu dus snel wat regelen voor de koude winter
Ik weet niet hoe dat met andere meiden is maar in de lente/zomer is mijn honger ( :')!!) bijna niet te stillen maar nu het weer kouder begint te worden wil ik eigenlijk voornamelijk kroelen op de bank met warme chocomelk en een dekentje :') Vooral die eerste overgang naar de kou nekt mijn libido.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144975125
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 08:21 schreef Hinder het volgende:

[..]

Glowgolf. Daarna een wat rustiger plekje opgezocht. Wat een chaos was 't daar met al die kinderfeestjes :D.
Gelijk een goede test of ze dol is op kinderen.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144975143
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2014 08:48 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Gelijk een goede test of ze dol is op kinderen.
Dat ze pabo doet, zei eigenlijk al wel genoeg.
Get stoned
  zondag 28 september 2014 @ 12:57:11 #209
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_144978938
Hoe trek je die chicks het snelst/best je bed in? :p
pi_144979375
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 12:57 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoe trek je die chicks het snelst/best je bed in? :p
Door normaal te doen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_144979953
quote:
9s.gif Op zondag 28 september 2014 08:45 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat met andere meiden is maar in de lente/zomer is mijn honger ( :')!!) bijna niet te stillen maar nu het weer kouder begint te worden wil ik eigenlijk voornamelijk kroelen op de bank met warme chocomelk en een dekentje :') Vooral die eerste overgang naar de kou nekt mijn libido.
zie je. In de zomer hing je om mijn vinger. Nu loop je de bitchen over alles en nog wat.
pi_144980010
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 12:57 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoe trek je die chicks het snelst/best je bed in? :p
Door door te laten schemeren dat je wil naaien op een leuke manier. Niks is onaantrekkelijker en meer creepy dan over koetjes en kalfjes te praten terwijl je sole intentie is om potje te rampetampen (weet zij ook wel).

[ Bericht 2% gewijzigd door Zombiehoofd op 28-09-2014 13:47:28 ]
  zondag 28 september 2014 @ 13:57:36 #213
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144980443
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 13:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Door normaal te doen.
Lijkt wel alsof al die tinder dudes opeens fok hebben gevonden.
Slipping slope :')

OT: Nog steeds in gesprek met tinder dame, so far so good.
  zondag 28 september 2014 @ 15:51:15 #214
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_144983572
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Door door te laten schemeren dat je wil naaien op een leuke manier. Niks is onaantrekkelijker en meer creepy dan over koetjes en kalfjes te praten terwijl je sole intentie is om potje te rampetampen (weet zij ook wel).
En hoe laat je dat dan in hemels naam doorschemeren
pi_144983706
quote:
9s.gif Op zondag 28 september 2014 08:45 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat met andere meiden is maar in de lente/zomer is mijn honger ( :')!!) bijna niet te stillen maar nu het weer kouder begint te worden wil ik eigenlijk voornamelijk kroelen op de bank met warme chocomelk en een dekentje :') Vooral die eerste overgang naar de kou nekt mijn libido.
Mannen zonder shirt drijven mijn libido tot ongekende hoogtes en in die zin is het in de zomer wel beter ja. :P Maar ik kan ook heel moeilijk kroelen zonder meer te willen, dus het maakt me niet zoveel uit. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_144983714
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 15:51 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

En hoe laat je dat dan in hemels naam doorschemeren
Door je lul voor haar gezicht te houden.

Tering, moeten we op date ook nog je handje gaan vasthouden???
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 28 september 2014 @ 16:07:19 #217
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_144984173
quote:
13s.gif Op zondag 28 september 2014 15:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Door je lul voor haar gezicht te houden.

Tering, moeten we op date ook nog je handje gaan vasthouden???
Oké man. Jeetje zeg doe niet gefrustreerd.

Doe t voor t eerst via tinder dan in de kroeg.
pi_144984192
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 15:51 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

En hoe laat je dat dan in hemels naam doorschemeren
Niet, want dat is het worst advice ever. Tuurlijk, je kunt wel flirten, niks mis mee. Maar ga niet de nadruk leggen op het feit dat je haar wilt naaien. Dat snapt zij inderdaad ook wel zonder dat je dat als een kwijlende mongool hoeft te verkopen en als die date/jij haar bevalt en ze eenmaal weet wat voor vlees ze in de kuip (sic) heeft ben je er al. Tenminste, als je de boel een beetje goed aan weet te voelen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 28 september 2014 @ 16:35:33 #219
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_144985233
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mannen zonder shirt drijven mijn libido tot ongekende hoogtes en in die zin is het in de zomer wel beter ja. :P Maar ik kan ook heel moeilijk kroelen zonder meer te willen, dus het maakt me niet zoveel uit. :')
Wat is 2 in 1 toch zalig als ik dit allemaal lees..

Ben ik blij dat ik vastigheid heb in mijn leven..
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_144985296
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Wat is 2 in 1 toch zalig als ik dit allemaal lees..

Ben ik blij dat ik vastigheid heb in mijn leven..
Tuurlijk is 2 in 1 zalig. Maar alleen met de juiste persoon. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144986324
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Wat is 2 in 1 toch zalig als ik dit allemaal lees..

Ben ik blij dat ik vastigheid heb in mijn leven..
2 in 1?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144986778
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Wat is 2 in 1 toch zalig als ik dit allemaal lees..

Ben ik blij dat ik vastigheid heb in mijn leven..
Meneer heeft ook net een paar maand een vriendin hoor.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 28 september 2014 @ 18:07:52 #223
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144988947
quote:
9s.gif Op zondag 28 september 2014 08:45 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat met andere meiden is maar in de lente/zomer is mijn honger ( :')!!) bijna niet te stillen maar nu het weer kouder begint te worden wil ik eigenlijk voornamelijk kroelen op de bank met warme chocomelk en een dekentje :') Vooral die eerste overgang naar de kou nekt mijn libido.
:')!
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zondag 28 september 2014 @ 18:10:26 #224
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144989053
Fucking dood hier jongens. Het was een paar maanden terug zo leuk.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144990423
Ik word nu gestalkt door die match die steeds d'r vriend(in) op date meenam :').
Get stoned
pi_144991370
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:05 schreef Zombiehoofd het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dat die chicks tegen je beginnen te praten?. Dat was ook in de zomervakantie absurd. Kun je nagaan wat zomer, rokjes en vogeltjes voor invloed hebben ook op die meisjes terwijl wij eigenlijk gewoon constant willen naaien.
Verschilt. Laatste tijd wel veel. Eerst zelden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_144992258
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2014 18:07 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

:')!
Ik zag een quote alert van jou en wist gewoon al wat erin zou staan :')!

quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Meneer heeft ook net een paar maand een vriendin hoor.
Dit. :')

quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mannen zonder shirt drijven mijn libido tot ongekende hoogtes en in die zin is het in de zomer wel beter ja. :P Maar ik kan ook heel moeilijk kroelen zonder meer te willen, dus het maakt me niet zoveel uit. :')
Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oud ;(
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 28 september 2014 @ 19:36:24 #228
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144992610
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik zag een quote alert van jou en wist gewoon al wat erin zou staan :')!

[..]

Dit. :')

[..]

Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oud ;(
Bijna bejaard man.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144992661
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Bijna bejaard man.
Toch zou je me raken.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 28 september 2014 @ 19:46:10 #230
349633 SiIk
Echt zijde
pi_144993124
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef Hinder het volgende:
Ik word nu gestalkt door die match die steeds d'r vriend(in) op date meenam :').
:D :') Ernstig. Had je nog wel aangegeven dat het wat jou betreft wel goed was zo? Loopt ze gewoon contact te zoeken, of echt vervelend?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144993369
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Toch zou je me raken.
Hele zomer tijd voor gehad en het is er niet van gekomen? ;(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144993399
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oud ;(
_O- Maakt dat echt verschil ja? Vanaf welke leeftijd zakt dat? Ik geloof dat het mijne nog nooit zo hoog is geweest als nu, met 22. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_144993707
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

:D :') Ernstig. Had je nog wel aangegeven dat het wat jou betreft wel goed was zo? Loopt ze gewoon contact te zoeken, of echt vervelend?
Ik heb sinds die dag niets bijzonders meer gemeld. Na het privé-voorval van vorige week vrijdag, dat ik aankaarte toen ze na de 'date' vroeg hoe 't ging of zo, zocht ze vele malen contact incl. bellen om te vragen wat er precies was. Toen was ik er eigenlijk al wel klaar mee :').

Ze zocht nu overigens contact op WA: 'Hee' :')_! :r.
Get stoned
  zondag 28 september 2014 @ 21:27:26 #234
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144998136
Hamstermatch O+

1.66, hoe cute :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145001493
Ik helemaal blij met 3 matches, blijkt het spam te zijn :')
pi_145001860
Ow heb die nieuwe fobofoto geplaats, en die met de dame verwijderd. Kijken of dat effect heeft.
  maandag 29 september 2014 @ 00:06:46 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145006233
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:

Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oud ;(
Kut, dat beloofd weinig goeds. Wij mannen lopen toch immers altijd een paar jaar op vrouwen achter qua ontwikkeling.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 29 september 2014 @ 00:07:47 #238
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145006248
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Hamstermatch O+

1.66, hoe cute :D
1,53
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145008098
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 29 september 2014 @ 03:54:36 #240
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145008218
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:06 schreef yats het volgende:

[..]

Kut, dat beloofd weinig goeds. Wij mannen lopen toch immers altijd een paar jaar op vrouwen achter qua ontwikkeling.
Wat een onzin. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  maandag 29 september 2014 @ 05:33:49 #241
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145008295
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

1,53
Das wel erg klein.

1.58 is het kleinst wat ik gedate heb. Naast mijn 1.94 een nogal bijzonder gezicht :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 29 september 2014 @ 08:43:04 #242
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145009257
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 05:33 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Das wel erg klein.

1.58 is het kleinst wat ik gedate heb. Naast mijn 1.94 een nogal bijzonder gezicht :')
Ik weet niet waarom, maar ik had jou serieus kleiner ingeschat. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145009313
Ik heb dezelfde lengte als SV.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste wat ik altijd krijg te horen is "Wow" of "Tering wat ben je klein".
Ben vaak ook de kleinste die mannen gedate hebben 8-)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145009340
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
Ow heb die nieuwe fobofoto geplaats, en die met de dame verwijderd. Kijken of dat effect heeft.
Welke foto's gebruik je fax? En wat staat er in je bio?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 29 september 2014 @ 08:49:14 #245
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145009342
quote:
6s.gif Op maandag 29 september 2014 08:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb dezelfde lengte als SV.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste wat ik altijd krijg te horen is "Wow" of "Tering wat ben je klein".
Ben vaak ook de kleinste die mannen gedate hebben 8-)
Ik ben in alles gemiddeld, ook mijn lengte.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145009356
quote:
9s.gif Op maandag 29 september 2014 08:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ben in alles gemiddeld, ook mijn lengte.
Dan kan je tenminste bij de bovenste plank in de supermarkt ;(
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 29 september 2014 @ 08:50:57 #247
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145009372
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 08:50 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dan kan je tenminste bij de bovenste plank in de supermarkt ;(
Nét. Maar dan wel als het vooraan staat.

Jij kan tenminste leuke, lange mannen om hulp vragen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145009394
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 08:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Nét. Maar dan wel als het vooraan staat.

Jij kan tenminste leuke, lange mannen om hulp vragen.
Lange mannen :9~
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 29 september 2014 @ 09:54:48 #249
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145010407
quote:
17s.gif Op maandag 29 september 2014 08:53 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Lange mannen :9~
QFT
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145013799
Vrouwen die niet terug praten als je een match bent met haar :')
  maandag 29 september 2014 @ 12:11:33 #251
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145014477
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 08:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik had jou serieus kleiner ingeschat. :')
Nou, niet vergeten dus. 1.94

Binnenkort een SO over Sonic's kenmerken/eigenschappen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145014554
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 11:50 schreef Ro-ald het volgende:
Vrouwen die niet terug praten als je een match bent met haar :')
Allemaal hoeren.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145014581
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Allemaal hoeren.
Haha nee, maar het is een kleine moeite toch om terug te praten.
pi_145014694
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 12:14 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Haha nee, maar het is een kleine moeite toch om terug te praten.
Niet zoveel matches hebben dat de app crasht :').
Get stoned
pi_145014699
Heb je al een paar keer "Hallo!? Waarom zeg je nu niks??" geroepen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145014735
quote:
5s.gif Op maandag 29 september 2014 12:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je al een paar keer "Hallo!? Waarom zeg je nu niks??" geroepen?
Nee
pi_145014757
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 12:17 schreef Hinder het volgende:

[..]

Niet zoveel matches hebben dat de app crasht :').
:D
  maandag 29 september 2014 @ 12:38:52 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145015327
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Allemaal hoeren.
_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 29 september 2014 @ 12:42:02 #259
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145015413
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 08:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik had jou serieus kleiner ingeschat. :')
Hij moet model worden vind je niet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145017581
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 08:49 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Welke foto's gebruik je fax? En wat staat er in je bio?
Mijn FB profielfoto, de eerste uit m'n fobo, zwart/witte poolfoto en 2 kitesurffoto's.

M'n profieltekst is kort nu. Hobbies, en het type vrouwen waar ik op val :P
  maandag 29 september 2014 @ 13:54:13 #261
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145017778
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 12:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hij moet model worden vind je niet
Zijn huidige beroep is nuttiger voor de samenleving.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 29 september 2014 @ 13:55:14 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145017814
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nou, niet vergeten dus. 1.94

Binnenkort een SO over Sonic's kenmerken/eigenschappen.
Ik ben benieuwd wat we in de volgende les behandelen. :7
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145019081
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mijn FB profielfoto, de eerste uit m'n fobo, zwart/witte poolfoto en 2 kitesurffoto's.

M'n profieltekst is kort nu. Hobbies, en het type vrouwen waar ik op val :P
Verpleegsters toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145019092
quote:
5s.gif Op maandag 29 september 2014 14:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Verpleegsters toch?
Meer de secretaresses
pi_145019126
quote:
6s.gif Op maandag 29 september 2014 08:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb dezelfde lengte als SV.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben vaak ook de kleinste die mannen gedate hebben 8-)
En de dikste?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145019133
quote:
5s.gif Op maandag 29 september 2014 12:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je al een paar keer "Hallo!? Waarom zeg je nu niks??" geroepen?
Daarachter "Prima, dan niet!"

Werkt super.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145019173
quote:
5s.gif Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

En de dikste?
Ja.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145019215
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mijn FB profielfoto, de eerste uit m'n fobo, zwart/witte poolfoto en 2 kitesurffoto's.

M'n profieltekst is kort nu. Hobbies, en het type vrouwen waar ik op val :P
Haal sowieso dat laatste eruit :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145019235
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ja.
Natuurlijk. Knappe vrouwen op Fok! zijn sowieso een hoax :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145019242
quote:
13s.gif Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Haal sowieso dat laatste eruit :')
:{
pi_145019260
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Meer de secretaresses
Verkeerde keus
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145019278
Ik like eigenlijk bijna niemand die gemeenschappelijke vrienden met mij heeft.
pi_145019305
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

:{
Als ik aan t swipen ben en ik zie iemand die erin heeft staan dat ie dol is op verpleegsters dan ga ik hem niet liken want ik ben er geen :') Die ene foto is trouwens leuker, die met dat kader, ergens in het midden.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145019326
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 14:38 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Als ik aan t swipen ben en ik zie iemand die erin heeft staan dat ie dol is op verpleegsters dan ga ik hem niet liken want ik ben er geen :') Die ene foto is trouwens leuker, die met dat kader, ergens in het midden.
Ik heb m'n hele tekst maar weggenaaid
pi_145019334
quote:
6s.gif Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk. Knappe vrouwen op Fok! zijn sowieso een hoax :)
Nouja daardoor in iedergeval geen puntige knieën dus +1
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145019350
Kader? ...
pi_145019385
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Kader? ...
Van instagram met dat meisje, kan haar wegfotoshoppen. Zou naar rechts swipen dan.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 29 september 2014 @ 14:40:31 #278
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145019388
quote:
9s.gif Op maandag 29 september 2014 08:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ben in alles gemiddeld, ook mijn lengte.
Ben je altijd nog langer dan ik :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145019402
quote:
6s.gif Op maandag 29 september 2014 14:40 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Van instagram met dat meisje, kan haar wegfotoshoppen. Zou naar rechts swipen dan.
Ik hoor juist vaak dat ik die foto moet dumpen.... :')
pi_145019419
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik hoor juist vaak dat ik die foto moet dumpen.... :')
Nee man. Knappe man daar met kale bats. 7.gif
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145019433
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 14:41 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee man. Knappe man daar met kale bats. [ afbeelding ]
Met een vrouw erbij...
pi_145019450
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb m'n hele tekst maar weggenaaid
Gewoon wat steekwoorden neergooien en klaar. Je profiel wordt op Tinder toch niet gelezen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145019460
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Met een vrouw erbij...
Geef me 15 minuten en check dan je DM.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145019484
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nouja daardoor in iedergeval geen puntige knieën dus +1
Inderdaad, bonus punten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145019509
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 14:41 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee man. Knappe man daar met kale bats. [ afbeelding ]
Wow.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_145019529
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 14:42 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Geef me 15 minuten en check dan je DM.
Lol :D

Maar ze zien toch dat er iets weggeshopped is? Da's juist verdacht :P
pi_145019571
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lol :D

Maar ze zien toch dat er iets weggeshopped is? Da's juist verdacht :P
Foto kader gewoon aanpassen :) ik zie zoveel geshopte foto's van vrouwen. Moet dan een ex-man of ex-vriend zijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 29 september 2014 @ 14:46:49 #288
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145019592
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 14:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon wat steekwoorden neergooien en klaar. Je profiel wordt op Tinder toch niet gelezen
Jawel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145019649
quote:
4s.gif Op maandag 29 september 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Foto kader gewoon aanpassen :) ik zie zoveel geshopte foto's van vrouwen. Moet dan een ex-man of ex-vriend zijn.
Photoshop is tegenwoordig bijna een must :(
  maandag 29 september 2014 @ 14:49:19 #290
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145019660
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 14:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon wat steekwoorden neergooien en klaar. Je profiel wordt op Tinder toch niet gelezen
Doe ik vaak wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145019992
quote:
11s.gif Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Doe ik vaak wel.
Wat doe je wel?
Ik ga niet alles erop zetten. Waar is die chat anders voor?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 29 september 2014 @ 14:59:46 #292
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145020020
quote:
5s.gif Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat doe je wel?
Ik ga niet alles erop zetten. Waar is die chat anders voor?
Ik lees die tekst eigenlijk altijd wel. Verrassend veel mensen vullen daar toch wel wat in.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145020090
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145020097
_O-
pi_145020105
quote:
5s.gif Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat doe je wel?
Ik ga niet alles erop zetten. Waar is die chat anders voor?
Kan potentieel topicstarter zijn als je bijvoorbeeld zegt dat je een hobby of sport hebt of dat je elke vrijdagmiddag in kroeg t zwervertje zit.
  maandag 29 september 2014 @ 15:03:04 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145020144
Niet eens een fotoshop met jezelf erbij UF. You know you want to. :7
pi_145020177
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik lees die tekst eigenlijk altijd wel. Verrassend veel mensen vullen daar toch wel wat in.
Ik lees ze soms ook. Maar kijk eerst naar uiterlijk, daarna chatten.

Hele weekend vrouw van 26 op Tinder, daarna Whatsapp.

Uiteindelijk was zij te zweverig en ik te rationeel. Gelul over sterrenbeelden vond ik niks en dat ik dat niks vond knapte ze op af.

Doei dan.

Maar mening over astrologie en dergelijke Plemp ik niet neer in mijn profiel. Uiteindelijk komen ze daar toch wel achter en anders op de date zelf.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145020188
quote:
11s.gif Op maandag 29 september 2014 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
Niet eens een fotoshop met jezelf erbij UF. You know you want to. :7
Denken dat ik dat niet gedaan heb :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145020233
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 15:04 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Denken dat ik dat niet gedaan heb :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_145020244
Wie gaat mijn lapo jatten?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145020256
Niemand natuurlijk :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')