Ach, was tinder zat dus wilde even alles weg hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Waarom zo ingewikkeld?
Gewoon naar Appinstellingen en dan helemaal naar beneden scrollen en "account verwijderen"
Hoef je ook niets op FB te verwijderen etc, al je likes/matches worden gereset.
Hmm, elke dag resetten lijkt me een beetje overdreven. Dit is mijn eerste reset sinds december ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:51 schreef Hinder het volgende:
[..]
Veel plezier!
Het lijkt er net op of een vrouw dat hier ook telkens doet, bijna elke dag komt ze wel voorbij. Heb een vermoeden dat ze mij wel geliked heeft. Zal ik volgende keer ook eens doen, en dan direct unmatchen om er vanaf te zijn.
Elke dag resetten kan niet, dan werkt je hele tinder niet meer als je in korte tijd 2x reset..quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, elke dag resetten lijkt me een beetje overdreven. Dit is mijn eerste reset sinds december ofzo
Denk dat dat meer een gevalletje is van wat ik hier vaker lees, dat mensen pendelen van huis naar werk ofzo, en daardoor elke keer als ze weer in de buurt zijn weer langs komen op je scherm.
Hoewel je aan de andere kant ook weer zou denken dat tinder het wel onthoud.. Maar matchen en dan opheffen zal wel helpen. Zo niet dan reset ze inderdaad elke dag
Of jij faalt gewoon.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:45 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Elke dag resetten kan niet, dan werkt je hele tinder niet meer als je in korte tijd 2x reset..
Tinder is sowieso een faal app.quote:
Het orakel heeft gesproken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Stuur het gesprek andere richting op dan.
Dat laatste verbaasd me een beetjequote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tsja, en dan ben ik nog kieskeurig. Bij die 'momenten' is het wel even een egoboost, maar er gebeurt vrijwel niets. Vaak toch weer die 'hoi, alles goed' gesprekken.
[..]
In real life speel ik nauwelijks wat klaar de laatste tijd.
Geen matches atm.quote:
Je had toch geen Tinder meer eh? Dan is dat niet zo moeilijk.quote:
Inmiddels wel weerquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je had toch geen Tinder meer eh? Dan is dat niet zo moeilijk.
En wat doe je hier dan nog??
HotOrNot nemen daar kan je ze vriendenverzoeken sturen op FB.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tinder is sowieso een faal app.
Het zou leuker zijn als je op sommige foto's al kon reageren. Kan zij beslissen of ze je toch toevoegt vanwege je leuke reactie.
Al 2 keer vissende vrouwen gezien, incl visToch jammer dat ik die niets kon sturen, mij matchen willen ze natuurlijk niet
36 ook echt, waar haal je die figuren vandaan UF. Is dat een aparte app ofzo, buiten tinder om waar alle weirdos op zitten?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gedaan, staat cool bij mijn MLP trui.
Ik heb een Johnny Bravo shirt in de bestelling staan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gedaan, staat cool bij mijn MLP trui.
Wat?! En daar kom je nu pas mee?!quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik heb een Johnny Bravo shirt in de bestelling staan.
Ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat?! En daar kom je nu pas mee?!![]()
Ik heb echt geen idee waarom ik die gasten altijd tref
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat?! En daar kom je nu pas mee?!![]()
Ik heb echt geen idee waarom ik die gasten altijd tref
Wellicht is 't het pendelen, inderdaad. Misschien moet ik met mijn luie reet ook eens gaan pendelen, dan is resetten niet eens nodig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, elke dag resetten lijkt me een beetje overdreven. Dit is mijn eerste reset sinds december ofzo
Denk dat dat meer een gevalletje is van wat ik hier vaker lees, dat mensen pendelen van huis naar werk ofzo, en daardoor elke keer als ze weer in de buurt zijn weer langs komen op je scherm.
Hoewel je aan de andere kant ook weer zou denken dat tinder het wel onthoud.. Maar matchen en dan opheffen zal wel helpen. Zo niet dan reset ze inderdaad elke dag
Haha ach, op het moment was het kut. 's Avonds in de kroeg met een paar vrienden en wat biertjes met z'n allen er om zitten lachenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom zo ingewikkeld?
Gewoon naar Appinstellingen en dan helemaal naar beneden scrollen en "account verwijderen"
Hoef je ook niets op FB te verwijderen etc, al je likes/matches worden gereset.
[..]
Voor jou niet leuk maar wel leuk om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |