Hy is egt heel lieffff ho0r!! Hy segt dat hy eige bedrijf heef en nieuwe BMW ens0. Hy k0mt me maandag halen k kan bij hem werke hy segt dat ik carrière ga maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
Je nieuwe match UF? Van ponies naar badboyz.
Klinkt goed, dus maandag gaan jullie op datequote:Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hy is egt heel lieffff ho0r!! Hy segt dat hy eige bedrijf heef en nieuwe BMW ens0. Hy k0mt me maandag halen k kan bij hem werke hy segt dat ik carrière ga maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: het praat ook nog
Edit 2: oke faker denk ik
[ Bericht 8% gewijzigd door UnicornFarts op 25-09-2014 00:02:59 ]
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Haha mooie blondine, zit ze op die 2de foto op een boomstam in een jurkje en je kijkt zo naar haar onderbroekje
Waarom like je vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: het praat ook nog
Edit 2: oke faker denk ik
UF doet alleen maar alpha's.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
Je nieuwe match UF? Van ponies naar badboyz.
Misschien moet ik ook maar eens foto's op tinder zetten van mijn oorlogs-littekens.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja echt mooi strak gezet. Heel realistisch.
Waarom like jij vrouwen?quote:
Hoe kunnen vrouwen elkaar neuken?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom like jij vrouwen?
Same reason I guess..
Newsflash: iedere vrouw op FOK! is bi.quote:
Een catfish is toch iemand die een geheel nieuwe identiteit aanneemt?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef Hinder het volgende:
[..]
Eerder een 'Catfish Experiment'.
Onjuiste foto's spelen daarbij toch vaak/meestal de grootste rol? Ze hebben zich met 'oude' foto's voorgedaan als iemand anders.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Een catfish is toch iemand die een geheel nieuwe identiteit aanneemt?
Fixedquote:Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Newsflash: iedere vrouw op FOK! is bi.
Serieus, let er maar eens op
Andere foto's, waarom posten de iets dikkere mensen alleen een gezichtsfoto? Juistquote:Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef Hinder het volgende:
Overigens betwijfel ik altijd de echtheid van dit soort filmpjes. Die kerel lijkt vooral 'succes' te hebben door zelfverzekerd over te komen en alles. Ik heb 't idee dat dit voor iemand in het echt in zo'n situatie niet gemakkelijk zal zijn. Het is immers de reden waarom hij/zij een andere foto gebruikt.
Dit is gewoon geacteerd.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef Hinder het volgende:
Overigens betwijfel ik altijd de echtheid van dit soort filmpjes (als in: de reactie van de 'slachtoffers'). Die kerel lijkt vooral 'succes' te hebben door zelfverzekerd over te komen en alles. Ik heb 't idee dat dit voor iemand in het echt in zo'n situatie niet gemakkelijk zal zijn. Het is immers de reden waarom hij/zij een andere foto gebruikt.
Nee.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens geproefd?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hy is egt heel lieffff ho0r!! Hy segt dat hy eige bedrijf heef en nieuwe BMW ens0. Hy k0mt me maandag halen k kan bij hem werke hy segt dat ik carrière ga maken.
Dan ken je mij voor geen meter.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]Ik hoor het je ook gewoon zeggen...Ik weet niet of dat positief of negatief is.
Je kent mij inmiddels toch goed genoeg om mijn sarcasme te herkennen dacht ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan ken je mij voor geen meter.
Wat een heerlijk awkward vraag dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens geproefd?
Op Tinder werkt het als een tiet als openingsvraag.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat een heerlijk awkward vraag dit.
Bij Duitse chicks is dat ook sexy omdat WELTMEISTER!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Duitse matches zijn wel heel vriendelijk trouwens. En aantrekkelijk.
Ook iemand in een Duits voetbalshirt en van die Duitse vlaggetjes geschminkt op haar wangen. Lang blond haar. Ik vind dat sexy![]()
Natuurlijk, anders verwijdert Danny hun account, indien het tegendeel bewezen wordtquote:Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Duitse matches zijn wel heel vriendelijk trouwens. En aantrekkelijk.
Ook iemand in een Duits voetbalshirt en van die Duitse vlaggetjes geschminkt op haar wangen. Lang blond haar. Ik vind dat sexy![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:00 schreef SiIk het volgende:
Proberen te doen alsof je post sarcastisch was om het goed te maken_!
Hé, dit heb ik hier vanmiddag eerder gelezen.quote:
Sws zijn buitenlandse chicks beterquote:
Goed ge-edit, mafklapper.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sws zijn buitenlandse chicks beter
En ook veel vindt Dven Roemeense vrouwen niets, ik zou haar doen
[ afbeelding ]
Wat zijn die gemeenschappelijke interesses? FOK!?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En ook veel vindt Dven Roemeense vrouwen niets, ik zou haar doen
[ afbeelding ]
Zac Efron, Ryan Gosling, The Notebook, Sex and the City en Gossip Girlquote:Op donderdag 25 september 2014 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat zijn die gemeenschappelijke interesses? FOK!?
Loopt ze hier rond?
Ik ging een beetje huillachen toen ik Zac Efron las, maar toen las ik de rest en moest ik gewoon lachen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zac Efron, Ryan Gosling, The Notebook, Sex and the City en Gossip Girl
Doen ze om te voorkomen dat er in hun ogen gespoten wordt.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
Zo schijt irritant, vrouwen op tinder met een zonnebril op.
Dan kan je net zo goed geen foto plaatsen.
Een matchquote:
peroxide blonT met zwarte wenkbrauwen is niet geil.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
Eerste wel (want blonT), tweede niet (want kut zonnebrilen niet blonT).
Volgens mij ben je een beetje bi. Maar kom je nog wel achter... Tenminste, laten we maar van uitgaan dat je niet serieus bentquote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zac Efron, Ryan Gosling, The Notebook, Sex and the City en Gossip Girl
I really dont care.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
peroxide blonT met zwarte wenkbrauwen is niet geil.
Braziliaanse chicksquote:Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |