Of gewoon de kroeg eens op vrijdagavond inlopen of zondagmiddag dat meisje op de golfbaan vragen of ze jouw golfbal heeft gespotquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:06 schreef Hinder het volgende:
[..]
Wellicht is 't het pendelen, inderdaad. Misschien moet ik met mijn luie reet ook eens gaan pendelen, dan is resetten niet eens nodig.
Niet zoals op tinder je lul uit je broek halen na 3 woorden? Dat schijnt de normale gang van zaken te zijn toch.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of gewoon de kroeg eens op vrijdagavond inlopen of zondagmiddag dat meisje op de golfbaan vragen of ze jouw golfbal heeft gespot
Dat gaat me te ver, hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of gewoon de kroeg eens op vrijdagavond inlopen of zondagmiddag dat meisje op de golfbaan vragen of ze jouw golfbal heeft gespot
Och, zo bijzonder ben ik nietquote:
Niet zo bescheidenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Och, zo bijzonder ben ik niet
Zou gevenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Och, zo bijzonder ben ik niet
Je hebt mij niet geliked?quote:
Nee want bezet toch.quote:
Zal ik proberen ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het succes is wisselend, er zijn succesverhalen, maar er zijn ook faalverhalen. Probeer 't zelf, en deel 't hier, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:34 schreef Dineur het volgende:
Hallo, wellicht is hier iemand die mij duidelijkheid kan geven. Ik ben wat dit betreft een newbie - heb nog nooit gedate oid via het internet of een app. Na wederom een 'normale' date zonder goede afloop wil ik het eens een kans geven.
Ik weet dat Tinder al een tijdje bestaat - vinden jullie wel leuke matches af en toe? En hoe vaak zitten jullie erop? Kan mij voorstellen dat als je er vaak op zit steeds weer dezelfde krijgt.
En hoe zit het met foto's? Ik snap dat ik mijn facebook eraan moet linken, maar kunnen ze dan al mijn foto's zien of alleen mijn profielfoto's? Ik ben niet erg actief op facebook - heb maar 2 profielfoto's in totaal gehad. Heb liever niet dat ze door al mij getagde foto's kunnen gaan aangezien daar ook troep tussen zit (grote groepsfotos/slechte kwaliteit/foto's waarbij ik padje af lijk terwijl dat wel meeviel etc jullie kennen het wel).
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee want bezet toch.
[..]
Zal ik proberen ja?Zal ik proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakfoto is trouwens goud![]()
Dat ligt niet aan het pak hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik proberen?
Pakfoto is trouwens goud
Hommoquote:
Hihiquote:
Heel af en toe een succesverhaal, maar vooral weinig matches als je een man bent. Vrouwen hebben er veel, dus worden ze lui of ben je niet origineel genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:34 schreef Dineur het volgende:
Hallo, wellicht is hier iemand die mij duidelijkheid kan geven. Ik ben wat dit betreft een newbie - heb nog nooit gedate oid via het internet of een app. Na wederom een 'normale' date zonder goede afloop wil ik het eens een kans geven.
Ik weet dat Tinder al een tijdje bestaat - vinden jullie wel leuke matches af en toe? En hoe vaak zitten jullie erop? Kan mij voorstellen dat als je er vaak op zit steeds weer dezelfde krijgt.
En hoe zit het met foto's? Ik snap dat ik mijn facebook eraan moet linken, maar kunnen ze dan al mijn foto's zien of alleen mijn profielfoto's? Ik ben niet erg actief op facebook - heb maar 2 profielfoto's in totaal gehad. Heb liever niet dat ze door al mij getagde foto's kunnen gaan aangezien daar ook troep tussen zit (grote groepsfotos/slechte kwaliteit/foto's waarbij ik padje af lijk terwijl dat wel meeviel etc jullie kennen het wel).
Ben het zowaar eens met mavo over dat laatste.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heel af en toe een succesverhaal, maar vooral weinig matches als je een man bent. Vrouwen hebben er veel, dus worden ze lui of ben je niet origineel genoeg.En de meeste tindervrouwen hebben een beperking.
Ik ben een keer van mijn zolderkamer afgekomen en heb vrouwen in het echt gesproken, wat een verademing!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ben het zowaar eens met mavo over dat laatste.
Wel mooi hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Eckte alpha man dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |