Dan ken je mij voor geen meter.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]Ik hoor het je ook gewoon zeggen...Ik weet niet of dat positief of negatief is.
Je kent mij inmiddels toch goed genoeg om mijn sarcasme te herkennen dacht ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan ken je mij voor geen meter.
Wat een heerlijk awkward vraag dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens geproefd?
Op Tinder werkt het als een tiet als openingsvraag.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat een heerlijk awkward vraag dit.
Bij Duitse chicks is dat ook sexy omdat WELTMEISTER!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Duitse matches zijn wel heel vriendelijk trouwens. En aantrekkelijk.
Ook iemand in een Duits voetbalshirt en van die Duitse vlaggetjes geschminkt op haar wangen. Lang blond haar. Ik vind dat sexy![]()
Natuurlijk, anders verwijdert Danny hun account, indien het tegendeel bewezen wordtquote:Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Newsflash: iedere vrouw op FOK! is bi.
Serieus, let er maar eens op
Ik ookquote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Duitse matches zijn wel heel vriendelijk trouwens. En aantrekkelijk.
Ook iemand in een Duits voetbalshirt en van die Duitse vlaggetjes geschminkt op haar wangen. Lang blond haar. Ik vind dat sexy![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:00 schreef SiIk het volgende:
Proberen te doen alsof je post sarcastisch was om het goed te maken_!
Hé, dit heb ik hier vanmiddag eerder gelezen.quote:
Sws zijn buitenlandse chicks beterquote:
Goed ge-edit, mafklapper.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sws zijn buitenlandse chicks beter
En ook veel vindt Dven Roemeense vrouwen niets, ik zou haar doen
[ afbeelding ]
Wat zijn die gemeenschappelijke interesses? FOK!?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En ook veel vindt Dven Roemeense vrouwen niets, ik zou haar doen
[ afbeelding ]
Zac Efron, Ryan Gosling, The Notebook, Sex and the City en Gossip Girlquote:Op donderdag 25 september 2014 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat zijn die gemeenschappelijke interesses? FOK!?
Loopt ze hier rond?
Ik ging een beetje huillachen toen ik Zac Efron las, maar toen las ik de rest en moest ik gewoon lachen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zac Efron, Ryan Gosling, The Notebook, Sex and the City en Gossip Girl
Doen ze om te voorkomen dat er in hun ogen gespoten wordt.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
Zo schijt irritant, vrouwen op tinder met een zonnebril op.
Dan kan je net zo goed geen foto plaatsen.
Een matchquote:
peroxide blonT met zwarte wenkbrauwen is niet geil.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
Eerste wel (want blonT), tweede niet (want kut zonnebrilen niet blonT).
Volgens mij ben je een beetje bi. Maar kom je nog wel achter... Tenminste, laten we maar van uitgaan dat je niet serieus bentquote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zac Efron, Ryan Gosling, The Notebook, Sex and the City en Gossip Girl
I really dont care.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
peroxide blonT met zwarte wenkbrauwen is niet geil.
Braziliaanse chicksquote:Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
peroxide blonT met zwarte wenkbrauwen is niet geil.
Als je lelijk was, was je gewoon een creepquote:Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een bèta ben ik toch
[ afbeelding ]
Of zij is naiefquote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je lelijk was, was je gewoon een creep
Mooie meid trouwens
Lijkt wel erger te worden op Tinder
[ afbeelding ]
Inmiddels heb ik gevraagd of ze een bedelaar of straatmuzikant isquote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je lelijk was, was je gewoon een creep
Mooie meid trouwens
Lijkt wel erger te worden op Tinder
[ afbeelding ]
Haha nice. Gewoon doorgaan zolang zij doorgaatquote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom hebben meiden met een vriendje toch een Tinderaccount? Had net een match met een leuke meid. Zit ik met haar te praten op whatsapp, appt haar vriendje mij opeens dat ik haar met rust moet laten.
Lolquote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom hebben meiden met een vriendje toch een Tinderaccount? Had net een match met een leuke meid. Zit ik met haar te praten op whatsapp, appt haar vriendje mij opeens dat ik haar met rust moet laten.
Gewoon zeggen dat ze al geneukt hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha nice. Gewoon doorgaan zolang zij doorgaat
Ze en haar vriendje hebben me nu geblokkeerd.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha nice. Gewoon doorgaan zolang zij doorgaat
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Nextquote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze en haar vriendje hebben me nu geblokkeerd.
Hebben vast knetterende ruzie nu :pquote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze en haar vriendje hebben me nu geblokkeerd.
wat?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
Lol een match, maar 3204Km verderop
Even erachteraan sturen dat het neuken lekker was en hij het jammer vind.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hebben vast knetterende ruzie nu :p
Doe zoals Mortaxx hierboven...quote:Op donderdag 25 september 2014 23:42 schreef Senderious het volgende:
Gister Tinder geïnstalleerd, hoe openen jullie een gesprek? Met een geforceerde semi grappige vraag of iets anders
Ja dat lezen ze door de blokkade heen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even erachteraan sturen dat het neuken lekker was en hij het jammer vind.
Ik moest ook even kijken jaquote:
Smsquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja dat lezen ze door de blokkade heen?
Goede reddingquote:
Misschien moet hij z'n chick maar dumpen als ze random dudes toevoegt op Whatsapp.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Als mijn vriendin dat soort dingen zou doen (zonder afspraken over een open relatie) dan zou ik mezelf wel eens flink achter m'n oren krabben jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Misschien moet hij z'n chick maar dumpen als ze random dudes toevoegt op Whatsapp.
Weggaan uit Nederland.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
Hoe krijgen jullie eigenlijk meiden uit et buitenland?
Fake gps.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
Ik werk vlakbij de Duitse grens.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
Je selecteert daar een locatie, killt de tinder app en start de tinder app op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan. Bij mij lukt het niet
De enige lekkere chicks in Engeland zijn de niet 100% Engelse chicks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:02 schreef Fylax het volgende:
oh het is nu gelukt
lekkere chicks hoor in London
Titjerkstradeelquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:04 schreef Fylax het volgende:
Naar welke stad moet ik voor lekkere chicks
Top! Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe zoals Mortaxx hierboven...
Gegarandeerd neuken
Rook uit je mobiel?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:58 schreef Godshand het volgende:
2 matches erbij. 1 typt alsof haar leven eraf hangt en nu heeft mijn mobiel veel te doen.
De ander zou wel eens een CatFish kunnen zijn, verder dan een intelligent "" berichtje kwam ze niet, plus een foto waar ze laat zien wat haar inkijk inhoud...
Verder is het net zo saai als dit topic. Tot morgen
Nee, maar wel een leeglopende accu..quote:
Nadeel ja, die locatie bepaling van Tinder vreet echt batterijen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, maar wel een leeglopende accu..
Mobiele nummer vinden? Je moet je toch aanmelden met facebook?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:45 schreef AlterEg0 het volgende:
Na 3 maanden maar weer eens proberen, krijg nog steeds dezelde bullshit fout kan mobiele nummer niet vinden probeer het opnieuwd...wat een kudt app. :/
geneukt alleenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:52 schreef Senderious het volgende:
[..]
Top! Bedankt voor de tip.![]()
Heeft iemand al genuekt via Tinder of de liefde van zijn/haar leven ontmoet?
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Hinder het volgende:
Herkansing van de afgezegde date van vorige week gehad. Was weer leuker en gezelliger dan de twee dates hiervoor met andere matches. Ze was ook weer leuker dan op de foto's. Wellicht komt hier wel een vervolg op.
Helaas niet geneukt.quote:Op zondag 28 september 2014 01:54 schreef Zombiehoofd het volgende:
Wordt er nog geneukt bij jullie? Ik merkte wel een verschil met de zomer/vakantie tijd. Toen lagen ze voor het oprapen bijna.
Maar wat haalden/halen jullie eraf? Zesjes, zeventjes of beter?
Nooit. Ik moet altijd beginnen.quote:Op zondag 28 september 2014 02:05 schreef Zombiehoofd het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dat die chicks tegen je beginnen te praten?. Dat was ook in de zomervakantie absurd. Kun je nagaan wat zomer, rokjes en vogeltjes voor invloed hebben ook op die meisjes terwijl wij eigenlijk gewoon constant willen naaien.
Juist niet. In de herfst worden ze veel wilder: niks kunnen scoren of die van de lente viel tegen. Nu dus snel wat regelen voor de koude winterquote:Op zondag 28 september 2014 02:09 schreef Zombiehoofd het volgende:
ik wil verhuizen naar waar het nu zomer zodat die meisjes weer wulps en wild worden.
Glowgolf. Daarna een wat rustiger plekje opgezocht. Wat een chaos was 't daar met al die kinderfeestjesquote:
Ik weet niet hoe dat met andere meiden is maar in de lente/zomer is mijn honger (quote:Op zondag 28 september 2014 02:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Juist niet. In de herfst worden ze veel wilder: niks kunnen scoren of die van de lente viel tegen. Nu dus snel wat regelen voor de koude winter
Gelijk een goede test of ze dol is op kinderen.quote:Op zondag 28 september 2014 08:21 schreef Hinder het volgende:
[..]
Glowgolf. Daarna een wat rustiger plekje opgezocht. Wat een chaos was 't daar met al die kinderfeestjes.
Dat ze pabo doet, zei eigenlijk al wel genoeg.quote:Op zondag 28 september 2014 08:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gelijk een goede test of ze dol is op kinderen.
Door normaal te doen.quote:Op zondag 28 september 2014 12:57 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoe trek je die chicks het snelst/best je bed in? :p
zie je. In de zomer hing je om mijn vinger. Nu loop je de bitchen over alles en nog wat.quote:Op zondag 28 september 2014 08:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat met andere meiden is maar in de lente/zomer is mijn honger (!!) bijna niet te stillen maar nu het weer kouder begint te worden wil ik eigenlijk voornamelijk kroelen op de bank met warme chocomelk en een dekentje
Vooral die eerste overgang naar de kou nekt mijn libido.
Door door te laten schemeren dat je wil naaien op een leuke manier. Niks is onaantrekkelijker en meer creepy dan over koetjes en kalfjes te praten terwijl je sole intentie is om potje te rampetampen (weet zij ook wel).quote:Op zondag 28 september 2014 12:57 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoe trek je die chicks het snelst/best je bed in? :p
Lijkt wel alsof al die tinder dudes opeens fok hebben gevonden.quote:
En hoe laat je dat dan in hemels naam doorschemerenquote:Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Door door te laten schemeren dat je wil naaien op een leuke manier. Niks is onaantrekkelijker en meer creepy dan over koetjes en kalfjes te praten terwijl je sole intentie is om potje te rampetampen (weet zij ook wel).
Mannen zonder shirt drijven mijn libido tot ongekende hoogtes en in die zin is het in de zomer wel beter ja.quote:Op zondag 28 september 2014 08:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat met andere meiden is maar in de lente/zomer is mijn honger (!!) bijna niet te stillen maar nu het weer kouder begint te worden wil ik eigenlijk voornamelijk kroelen op de bank met warme chocomelk en een dekentje
Door je lul voor haar gezicht te houden.quote:Op zondag 28 september 2014 15:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
En hoe laat je dat dan in hemels naam doorschemeren
Oké man. Jeetje zeg doe niet gefrustreerd.quote:Op zondag 28 september 2014 15:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Door je lul voor haar gezicht te houden.
Tering, moeten we op date ook nog je handje gaan vasthouden???
Niet, want dat is het worst advice ever. Tuurlijk, je kunt wel flirten, niks mis mee. Maar ga niet de nadruk leggen op het feit dat je haar wilt naaien. Dat snapt zij inderdaad ook wel zonder dat je dat als een kwijlende mongool hoeft te verkopen en als die date/jij haar bevalt en ze eenmaal weet wat voor vlees ze in de kuip (sic) heeft ben je er al. Tenminste, als je de boel een beetje goed aan weet te voelen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
En hoe laat je dat dan in hemels naam doorschemeren
Wat is 2 in 1 toch zalig als ik dit allemaal lees..quote:Op zondag 28 september 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mannen zonder shirt drijven mijn libido tot ongekende hoogtes en in die zin is het in de zomer wel beter ja.Maar ik kan ook heel moeilijk kroelen zonder meer te willen, dus het maakt me niet zoveel uit.
Tuurlijk is 2 in 1 zalig. Maar alleen met de juiste persoon.quote:Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wat is 2 in 1 toch zalig als ik dit allemaal lees..
Ben ik blij dat ik vastigheid heb in mijn leven..
2 in 1?quote:Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Meneer heeft ook net een paar maand een vriendin hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2014 08:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Verschilt. Laatste tijd wel veel. Eerst zelden.quote:Op zondag 28 september 2014 02:05 schreef Zombiehoofd het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dat die chicks tegen je beginnen te praten?. Dat was ook in de zomervakantie absurd. Kun je nagaan wat zomer, rokjes en vogeltjes voor invloed hebben ook op die meisjes terwijl wij eigenlijk gewoon constant willen naaien.
Ik zag een quote alert van jou en wist gewoon al wat erin zou staanquote:
Dit.quote:Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Meneer heeft ook net een paar maand een vriendin hoor.
Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oudquote:Op zondag 28 september 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mannen zonder shirt drijven mijn libido tot ongekende hoogtes en in die zin is het in de zomer wel beter ja.Maar ik kan ook heel moeilijk kroelen zonder meer te willen, dus het maakt me niet zoveel uit.
Bijna bejaard man.quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zag een quote alert van jou en wist gewoon al wat erin zou staan!
[..]
Dit.
[..]
Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oud![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef Hinder het volgende:
Ik word nu gestalkt door die match die steeds d'r vriend(in) op date meenam.
Hele zomer tijd voor gehad en het is er niet van gekomen?quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oud![]()
Ik heb sinds die dag niets bijzonders meer gemeld. Na het privé-voorval van vorige week vrijdag, dat ik aankaarte toen ze na de 'date' vroeg hoe 't ging of zo, zocht ze vele malen contact incl. bellen om te vragen wat er precies was. Toen was ik er eigenlijk al wel klaar meequote:Op zondag 28 september 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Ernstig. Had je nog wel aangegeven dat het wat jou betreft wel goed was zo? Loopt ze gewoon contact te zoeken, of echt vervelend?
Kut, dat beloofd weinig goeds. Wij mannen lopen toch immers altijd een paar jaar op vrouwen achter qua ontwikkeling.quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat een onzin.quote:Op maandag 29 september 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Kut, dat beloofd weinig goeds. Wij mannen lopen toch immers altijd een paar jaar op vrouwen achter qua ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |