Weggaan uit Nederland.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
Hoe krijgen jullie eigenlijk meiden uit et buitenland?
Fake gps.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
Ik werk vlakbij de Duitse grens.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
Je selecteert daar een locatie, killt de tinder app en start de tinder app op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan. Bij mij lukt het niet
De enige lekkere chicks in Engeland zijn de niet 100% Engelse chicks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:02 schreef Fylax het volgende:
oh het is nu gelukt
lekkere chicks hoor in London
Titjerkstradeelquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:04 schreef Fylax het volgende:
Naar welke stad moet ik voor lekkere chicks
Top! Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe zoals Mortaxx hierboven...
Gegarandeerd neuken
Rook uit je mobiel?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:58 schreef Godshand het volgende:
2 matches erbij. 1 typt alsof haar leven eraf hangt en nu heeft mijn mobiel veel te doen.
De ander zou wel eens een CatFish kunnen zijn, verder dan een intelligent "" berichtje kwam ze niet, plus een foto waar ze laat zien wat haar inkijk inhoud...
Verder is het net zo saai als dit topic. Tot morgen
Nee, maar wel een leeglopende accu..quote:
Nadeel ja, die locatie bepaling van Tinder vreet echt batterijen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, maar wel een leeglopende accu..
Mobiele nummer vinden? Je moet je toch aanmelden met facebook?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:45 schreef AlterEg0 het volgende:
Na 3 maanden maar weer eens proberen, krijg nog steeds dezelde bullshit fout kan mobiele nummer niet vinden probeer het opnieuwd...wat een kudt app. :/
geneukt alleenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:52 schreef Senderious het volgende:
[..]
Top! Bedankt voor de tip.![]()
Heeft iemand al genuekt via Tinder of de liefde van zijn/haar leven ontmoet?
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Hinder het volgende:
Herkansing van de afgezegde date van vorige week gehad. Was weer leuker en gezelliger dan de twee dates hiervoor met andere matches. Ze was ook weer leuker dan op de foto's. Wellicht komt hier wel een vervolg op.
Helaas niet geneukt.quote:Op zondag 28 september 2014 01:54 schreef Zombiehoofd het volgende:
Wordt er nog geneukt bij jullie? Ik merkte wel een verschil met de zomer/vakantie tijd. Toen lagen ze voor het oprapen bijna.
Maar wat haalden/halen jullie eraf? Zesjes, zeventjes of beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |