quote:Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
peroxide blonT met zwarte wenkbrauwen is niet geil.
Als je lelijk was, was je gewoon een creepquote:Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een bèta ben ik toch
[ afbeelding ]
Of zij is naiefquote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je lelijk was, was je gewoon een creep
Mooie meid trouwens
Lijkt wel erger te worden op Tinder
[ afbeelding ]
Inmiddels heb ik gevraagd of ze een bedelaar of straatmuzikant isquote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je lelijk was, was je gewoon een creep
Mooie meid trouwens
Lijkt wel erger te worden op Tinder
[ afbeelding ]
Haha nice. Gewoon doorgaan zolang zij doorgaatquote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom hebben meiden met een vriendje toch een Tinderaccount? Had net een match met een leuke meid. Zit ik met haar te praten op whatsapp, appt haar vriendje mij opeens dat ik haar met rust moet laten.
Lolquote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom hebben meiden met een vriendje toch een Tinderaccount? Had net een match met een leuke meid. Zit ik met haar te praten op whatsapp, appt haar vriendje mij opeens dat ik haar met rust moet laten.
Gewoon zeggen dat ze al geneukt hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha nice. Gewoon doorgaan zolang zij doorgaat
Ze en haar vriendje hebben me nu geblokkeerd.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha nice. Gewoon doorgaan zolang zij doorgaat
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Nextquote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze en haar vriendje hebben me nu geblokkeerd.
Hebben vast knetterende ruzie nu :pquote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze en haar vriendje hebben me nu geblokkeerd.
wat?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
Lol een match, maar 3204Km verderop
Even erachteraan sturen dat het neuken lekker was en hij het jammer vind.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hebben vast knetterende ruzie nu :p
Doe zoals Mortaxx hierboven...quote:Op donderdag 25 september 2014 23:42 schreef Senderious het volgende:
Gister Tinder geïnstalleerd, hoe openen jullie een gesprek? Met een geforceerde semi grappige vraag of iets anders
Ja dat lezen ze door de blokkade heen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even erachteraan sturen dat het neuken lekker was en hij het jammer vind.
Ik moest ook even kijken jaquote:
Smsquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja dat lezen ze door de blokkade heen?
Goede reddingquote:
Misschien moet hij z'n chick maar dumpen als ze random dudes toevoegt op Whatsapp.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
Als mijn vriendin dat soort dingen zou doen (zonder afspraken over een open relatie) dan zou ik mezelf wel eens flink achter m'n oren krabben jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Misschien moet hij z'n chick maar dumpen als ze random dudes toevoegt op Whatsapp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |