Verschilt. Laatste tijd wel veel. Eerst zelden.quote:Op zondag 28 september 2014 02:05 schreef Zombiehoofd het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dat die chicks tegen je beginnen te praten?. Dat was ook in de zomervakantie absurd. Kun je nagaan wat zomer, rokjes en vogeltjes voor invloed hebben ook op die meisjes terwijl wij eigenlijk gewoon constant willen naaien.
Ik zag een quote alert van jou en wist gewoon al wat erin zou staanquote:
Dit.quote:Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Meneer heeft ook net een paar maand een vriendin hoor.
Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oudquote:Op zondag 28 september 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mannen zonder shirt drijven mijn libido tot ongekende hoogtes en in die zin is het in de zomer wel beter ja.Maar ik kan ook heel moeilijk kroelen zonder meer te willen, dus het maakt me niet zoveel uit.
Bijna bejaard man.quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zag een quote alert van jou en wist gewoon al wat erin zou staan!
[..]
Dit.
[..]
Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oud![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef Hinder het volgende:
Ik word nu gestalkt door die match die steeds d'r vriend(in) op date meenam.
Hele zomer tijd voor gehad en het is er niet van gekomen?quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik helemaal geen zin meer heb oid het zakt alleen enorm, maarja ik ben dan ook echt mega oud![]()
Ik heb sinds die dag niets bijzonders meer gemeld. Na het privé-voorval van vorige week vrijdag, dat ik aankaarte toen ze na de 'date' vroeg hoe 't ging of zo, zocht ze vele malen contact incl. bellen om te vragen wat er precies was. Toen was ik er eigenlijk al wel klaar meequote:Op zondag 28 september 2014 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Ernstig. Had je nog wel aangegeven dat het wat jou betreft wel goed was zo? Loopt ze gewoon contact te zoeken, of echt vervelend?
Kut, dat beloofd weinig goeds. Wij mannen lopen toch immers altijd een paar jaar op vrouwen achter qua ontwikkeling.quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat een onzin.quote:Op maandag 29 september 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Kut, dat beloofd weinig goeds. Wij mannen lopen toch immers altijd een paar jaar op vrouwen achter qua ontwikkeling.
Das wel erg klein.quote:
Ik weet niet waarom, maar ik had jou serieus kleiner ingeschat.quote:Op maandag 29 september 2014 05:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das wel erg klein.
1.58 is het kleinst wat ik gedate heb. Naast mijn 1.94 een nogal bijzonder gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik altijd krijg te horen is "Wow" of "Tering wat ben je klein".
Ben vaak ook de kleinste die mannen gedate hebben![]()
Welke foto's gebruik je fax? En wat staat er in je bio?quote:Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
Ow heb die nieuwe fobofoto geplaats, en die met de dame verwijderd. Kijken of dat effect heeft.
quote:Op maandag 29 september 2014 08:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb dezelfde lengte als SV.Ik ben in alles gemiddeld, ook mijn lengte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik altijd krijg te horen is "Wow" of "Tering wat ben je klein".
Ben vaak ook de kleinste die mannen gedate hebbenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan kan je tenminste bij de bovenste plank in de supermarktquote:Op maandag 29 september 2014 08:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben in alles gemiddeld, ook mijn lengte.
Nét. Maar dan wel als het vooraan staat.quote:Op maandag 29 september 2014 08:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste bij de bovenste plank in de supermarkt
Lange mannenquote:Op maandag 29 september 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nét. Maar dan wel als het vooraan staat.
Jij kan tenminste leuke, lange mannen om hulp vragen.
QFTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |