Das wel erg klein.quote:
Ik weet niet waarom, maar ik had jou serieus kleiner ingeschat.quote:Op maandag 29 september 2014 05:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das wel erg klein.
1.58 is het kleinst wat ik gedate heb. Naast mijn 1.94 een nogal bijzonder gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik altijd krijg te horen is "Wow" of "Tering wat ben je klein".
Ben vaak ook de kleinste die mannen gedate hebben![]()
Welke foto's gebruik je fax? En wat staat er in je bio?quote:Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
Ow heb die nieuwe fobofoto geplaats, en die met de dame verwijderd. Kijken of dat effect heeft.
quote:Op maandag 29 september 2014 08:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb dezelfde lengte als SV.Ik ben in alles gemiddeld, ook mijn lengte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik altijd krijg te horen is "Wow" of "Tering wat ben je klein".
Ben vaak ook de kleinste die mannen gedate hebbenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan kan je tenminste bij de bovenste plank in de supermarktquote:Op maandag 29 september 2014 08:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben in alles gemiddeld, ook mijn lengte.
Nét. Maar dan wel als het vooraan staat.quote:Op maandag 29 september 2014 08:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste bij de bovenste plank in de supermarkt
Lange mannenquote:Op maandag 29 september 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nét. Maar dan wel als het vooraan staat.
Jij kan tenminste leuke, lange mannen om hulp vragen.
QFTquote:
Nou, niet vergeten dus. 1.94quote:Op maandag 29 september 2014 08:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had jou serieus kleiner ingeschat.
Allemaal hoeren.quote:Op maandag 29 september 2014 11:50 schreef Ro-ald het volgende:
Vrouwen die niet terug praten als je een match bent met haar
Niet zoveel matches hebben dat de app crashtquote:Op maandag 29 september 2014 12:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha nee, maar het is een kleine moeite toch om terug te praten.
Neequote:Op maandag 29 september 2014 12:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je al een paar keer "Hallo!? Waarom zeg je nu niks??" geroepen?
quote:Op maandag 29 september 2014 12:17 schreef Hinder het volgende:
[..]
Niet zoveel matches hebben dat de app crasht.
quote:
Hij moet model worden vind je nietquote:Op maandag 29 september 2014 08:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had jou serieus kleiner ingeschat.
Mijn FB profielfoto, de eerste uit m'n fobo, zwart/witte poolfoto en 2 kitesurffoto's.quote:Op maandag 29 september 2014 08:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Welke foto's gebruik je fax? En wat staat er in je bio?
Zijn huidige beroep is nuttiger voor de samenleving.quote:Op maandag 29 september 2014 12:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij moet model worden vind je niet
Ik ben benieuwd wat we in de volgende les behandelen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou, niet vergeten dus. 1.94
Binnenkort een SO over Sonic's kenmerken/eigenschappen.
Verpleegsters toch?quote:Op maandag 29 september 2014 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn FB profielfoto, de eerste uit m'n fobo, zwart/witte poolfoto en 2 kitesurffoto's.
M'n profieltekst is kort nu. Hobbies, en het type vrouwen waar ik op val
quote:Op maandag 29 september 2014 08:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb dezelfde lengte als SV.En de dikste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben vaak ook de kleinste die mannen gedate hebben[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Daarachter "Prima, dan niet!"quote:Op maandag 29 september 2014 12:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je al een paar keer "Hallo!? Waarom zeg je nu niks??" geroepen?
Haal sowieso dat laatste eruitquote:Op maandag 29 september 2014 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn FB profielfoto, de eerste uit m'n fobo, zwart/witte poolfoto en 2 kitesurffoto's.
M'n profieltekst is kort nu. Hobbies, en het type vrouwen waar ik op val
Natuurlijk. Knappe vrouwen op Fok! zijn sowieso een hoaxquote:
quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haal sowieso dat laatste eruit
Verkeerde keusquote:
Als ik aan t swipen ben en ik zie iemand die erin heeft staan dat ie dol is op verpleegsters dan ga ik hem niet liken want ik ben er geenquote:
Ik heb m'n hele tekst maar weggenaaidquote:Op maandag 29 september 2014 14:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik aan t swipen ben en ik zie iemand die erin heeft staan dat ie dol is op verpleegsters dan ga ik hem niet liken want ik ben er geenDie ene foto is trouwens leuker, die met dat kader, ergens in het midden.
Nouja daardoor in iedergeval geen puntige knieën dus +1quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk. Knappe vrouwen op Fok! zijn sowieso een hoax
Ben je altijd nog langer dan ikquote:Op maandag 29 september 2014 08:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben in alles gemiddeld, ook mijn lengte.
Ik hoor juist vaak dat ik die foto moet dumpen....quote:Op maandag 29 september 2014 14:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Van instagram met dat meisje, kan haar wegfotoshoppen. Zou naar rechts swipen dan.
Nee man. Knappe man daar met kale bats.quote:Op maandag 29 september 2014 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoor juist vaak dat ik die foto moet dumpen....
Met een vrouw erbij...quote:Op maandag 29 september 2014 14:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee man. Knappe man daar met kale bats. [ afbeelding ]
Gewoon wat steekwoorden neergooien en klaar. Je profiel wordt op Tinder toch niet gelezenquote:Op maandag 29 september 2014 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb m'n hele tekst maar weggenaaid
Inderdaad, bonus puntenquote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nouja daardoor in iedergeval geen puntige knieën dus +1
Wow.quote:Op maandag 29 september 2014 14:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee man. Knappe man daar met kale bats. [ afbeelding ]
Lolquote:Op maandag 29 september 2014 14:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Geef me 15 minuten en check dan je DM.
Foto kader gewoon aanpassenquote:Op maandag 29 september 2014 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol![]()
Maar ze zien toch dat er iets weggeshopped is? Da's juist verdacht
Jawelquote:Op maandag 29 september 2014 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon wat steekwoorden neergooien en klaar. Je profiel wordt op Tinder toch niet gelezen
Photoshop is tegenwoordig bijna een mustquote:Op maandag 29 september 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Foto kader gewoon aanpassenik zie zoveel geshopte foto's van vrouwen. Moet dan een ex-man of ex-vriend zijn.
Doe ik vaak wel.quote:Op maandag 29 september 2014 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon wat steekwoorden neergooien en klaar. Je profiel wordt op Tinder toch niet gelezen
Wat doe je wel?quote:
Ik lees die tekst eigenlijk altijd wel. Verrassend veel mensen vullen daar toch wel wat in.quote:Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat doe je wel?
Ik ga niet alles erop zetten. Waar is die chat anders voor?
Kan potentieel topicstarter zijn als je bijvoorbeeld zegt dat je een hobby of sport hebt of dat je elke vrijdagmiddag in kroeg t zwervertje zit.quote:Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat doe je wel?
Ik ga niet alles erop zetten. Waar is die chat anders voor?
Ik lees ze soms ook. Maar kijk eerst naar uiterlijk, daarna chatten.quote:Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik lees die tekst eigenlijk altijd wel. Verrassend veel mensen vullen daar toch wel wat in.
Denken dat ik dat niet gedaan hebquote:Op maandag 29 september 2014 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
Niet eens een fotoshop met jezelf erbij UF. You know you want to.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet gedaan heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |