abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:47:47 #1
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132789280
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132789305
Yes een alienjommetje! *O*
pi_132789651
Coco wat tof! O+
pi_132789716
Aah, een alien voor Coco. Maar er zullen vast ook alienmeisjes zijn, anders waren aliens allang uitgestorven natuurlijk >:)
pi_132789910
Ahhh je alien O+ ik denk ook een jommetje O+ of een tommetje eigenlijk
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:13:50 #6
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132789948
Coco wat een leuke alien!

Lauren slaapt vaak 's ochtends 3 kwartier en 's middags 2 uur. Ridder, ik kan me herinneren dat Nathan rond die leeftijd dat ook had, toen heeft ie een week lang alleen 's middags geslapen waarna hij weer terugging naar 2x slapen.

Hier bloed proppen, naweeën en haaruitval.
pi_132789967
Isa was ooit heel lang geleden ook een echte alien O+

Of, om met Suikers woorden te spreken: een inktvis :(
Suikkerrrrrr }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_132790021
Toen ik Coco's foto zag wist ik dat dit ging komen _O-
pi_132790142
Ophelia! Gefeliciteerd met onze dreumessen! *O*

Hier is T al wel een poosje over naar 1 middagdut, maar die slaapt 's ochtends meestal tot een uur of 8. Dat maakt natuurlijk wel verschil, hoe laat zijn ze wakker na de nacht.

Oh en, stolsels, naweeën, koud hebben tijdens/na de bevalling, haaruitval, dooooorst, zweten. check check checkerdecheck.

Wat betreft zware babies, mijne was 4350 gram en moest volgens protocol bijgevoed, terwijl ik geen zwangerschapssuiker had :{ Men is ietwat doorgeslagen daarin in mijn ogen, sommige babies zijn nou eenmaal zwaarder dan andere. Overigens was de kleine van Keshet ongeveer een kilo lichter, en die moest ook bijgevoed. Dat geeft babies maar een heel kleine marge om het gewoon op eigen kracht te mogen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morretje op 01-11-2013 12:28:53 ]
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:25:50 #10
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132790296
Ophelia een dreumes!!!

En coco een alian!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132790300
Oh joh! Jij ook gefeliciteerd met je grote T! *O*
pi_132790479
Morretje gefeliciteerd met je dreumes! *G*
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:33:50 #13
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_132790504
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:20 schreef Morretje het volgende:
Ophelia! Gefeliciteerd met onze dreumessen! *O*

Hier is T al wel een poosje over naar 1 middagdut, maar die slaapt 's ochtends meestal tot een uur of 8. Dat maakt natuurlijk wel verschil, hoe laat zijn ze wakker na de nacht.

Oh en, stolsels, naweeën, koud hebben tijdens/na de bevalling, haaruitval, dooooorst, zweten. check check checkerdecheck.

Wat betreft zware babies, mijne was 4350 gram en moest volgens protocol bijgevoed, terwijl ik geen zwangerschapssuiker had :{ Men is ietwat doorgeslagen daarin in mijn ogen, sommige babies zijn nou eenmaal zwaarder dan andere. Overigens was de kleine van Keshet ongeveer een kilo lichter, en die moest ook bijgevoed. Dat geeft babies maar een heel kleine marge om het gewoon op eigen kracht te mogen doen.
Hij was krap 3 kilo met na 42 weken zwangerschap wat gewoon aan de lichte kant is voor een voldragen baby. Ik had er eerlijk gezegd niet zo'n moeite mee; hij heeft een klein beetje bijvoeding gehad (echt serieus maar een paar druppels :') ), we mochten in overleg naar het kraamhotel ipv op de afdeling en we mochten de volgende dag naar huis.
Het was óf bijvoeding óf een prik om zijn suiker te testen omdat hij 15 gram te licht was volgens het bijvoedingsprotocol.
We hebben er met z'n allen even om gegniffeld en hem die voeding gegeven.

Ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken maar ik had meer moeite met die prik dan met de bijvoeding.
A grand adventure has begun.
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:34:37 #14
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_132790521
Morretje en Ophelia van harte gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie kinderen! *O* Wat is dat jaar omgevlogen zeg!
A grand adventure has begun.
pi_132790546
Ik heb net even door de aflevering heen gescrold van die live keizersnede, heftig zeg! Werd er echt niet lekker van, maar zodra het koppie eruit was moest ik bijna huilen O+ :'( Gekke overgang!
pi_132791046
Morretje van harte met je dreumes *O*
pi_132791073
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:35 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb net even door de aflevering heen gescrold van die live keizersnede, heftig zeg! Werd er echt niet lekker van, maar zodra het koppie eruit was moest ik bijna huilen O+ :'( Gekke overgang!
Ik heb gisteren weer mn foto's erbij gepakt en dat koppie eruit.. als er eenmaal een gat in je buik zit is het net een gewone bevalling hoe het kindje geboren wordt, alleen dan een stukje hoger uit je buik O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132791441
Ik zit ook even foto's terug te kijken en hier niet zo heel veel foto's. Wel dat ze de meisjes heel sneu vasthouden als ze eruit komen. En mijn haarkapje zit een beetje als een muts op mijn hoofd terwijl al mijn haar en onderuit komt. Dus in hoeverre dat nou zinvol was....
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:30:16 #19
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132791997
Oh ja, t. En otje gefeliciteerd!
pi_132792476
ophelia gefeliciteerd met je dreumes.
coco een goede echo *O*

en hoi ik skip de tan voortaan hoor. nu heb ik koorts na mijn bezoek van gisteren. hij is ook echt flink aan het slijpen geweest, heb een stuk tandvlees minder en een wond ervoor terug.

dat i.c.m. een heel dwarse peuter en huilende baby. baby huilde vanmorgen en peuter is al heel de dag chagrijnig. zorgt ervoor dat ik het gehad heb.

heb nog wel speculaas met d'r gebakken en voor het eerst weer gestofzuigd. het is nog niet zoals ik het wil maar goed babysteps maar. het feit dat het maagzuur mijn oren uitkomt bevordert alles ook niet/ einde ego zeurpost
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:59:45 #21
381212 Gulara
From the future
pi_132792740
Morrende ook gefeliciteerd! *O* *O* *O*

En Coco's kleine alien! O+ O+

En heeeeeel eventjes kort voor het slapengaan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk gegeten. Pi had amper geslapen, maar hij vond het gelukkig heel gezellig. Ik had naast yoghurt ook stukjes komkommer voor hem meegenomen, maar hij had liever de komkommer van mijn bord. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 01-11-2013 14:17:04 ]
pi_132792985
Ahhh Gulara O+ Heerlijk ventje is t
pi_132793182
pi O+

morretje ook gefeliciteerd met je dreumes

@keshet ik wist niet dat C eigenlijk zo licht was. Komt ook omdat ik jou best wel heel groot vind en daar dus ook een groot kind bij verwacht.
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:49:03 #24
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132794091
Morretje gefeliciteerd met je dreumes! *O*

Geef Pi eens ongelijk, alles wat er bij mama te halen valt is toch altijd lekkerder :Y) :P .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:40:01 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132797152
Oh Morretje ook gefeliciteerd!!

En Coco een mooie echo O+ Zo fijn! Goeie paint ook :) Ik denk dat je een klein zusje voor Saar aan het opbouwen bent :Y

Pi gemist! ;(

Hier geen nieuws. Silvijn is happy happy happy as can be. O+ . Superleuke, vrolijke dag gehad.

Trouwens, bezig met cadeautjes voor zijn eerste verjaardag... al bijna, zo snel :o
pi_132797513
Wat een leuke foto Gulara O+
(ik had hem al gezien maar kon niet typen met baby op schoot)

En wat krijgt hij zoal Spees? Ook alweer bijna dreumes :o
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:01:09 #27
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132797746
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto Gulara O+
(ik had hem al gezien maar kon niet typen met baby op schoot)

En wat krijgt hij zoal Spees? Ook alweer bijna dreumes :o
Hij krijgt een IKEA keukentje, boekjes, waarschijnlijk een loopfietsje (niet allemaal van ons hoor) en van die schuimrubberen vloertegels om op te spelen. En verder komen er nog wat mensen waarvan ik geen idee heb wat ze gaan geven dus ik ben benieuwd :)

Als hij het vraagt weten jullie van niks he!
pi_132798029
Piekie H&M heeft ook fijne rompers.
Ikzelf ook trouwens :+ als je interesse hebt gooi ik het linkje er even in.

Coco mooie echo. Wel een beetje een enge alien hoor.
En suiker, dit blijft je de rest van je leven achtervolgen :D

Morretje ook gefeliciteerd met je dreumes *O*
Ik ben heel benieuwd naar een fotospam van ophelia en jou.

Suiker ik dacht ik doe ff lekker ongegeneerd alles hier open en bloot :Y)
Ik ben ingeschreven bij Indigo. Ik had er nog nooit van gehoord dus ben benieuwd. Ik hoop dat ze dezelfde aanpak hanteren zoals bij jou, want dat klinkt heel prettig.
(Stiekem hoop ik na 2 gesprekken klaar te zijn natuurlijk).
pi_132798326
Ik geef die keuken dan wel, maar ik verwacht dan wel heerlijke 3-gangenmenu's van De Sillie he :{w .
pi_132799492
Heerlijke cupcakes met snotvulling en zanddeco! :9

danic ik hoop het ook! Ik ken iemand die als psych bij Indigo werkt, die is er heel positief over.
(ik zie net dat Psyq en Indigo beide onder Parnassia vallen)
pi_132799626
D is hier behoorlijk aan het kletsen. Zus is nog wat stil maar D klets honderduit met haar dadada, jajajaja en wawawa O+ ze wisselt het wel af met huilen wegens gefrustreerd want niet kunnen kruipen

En ik had via marktplaats een duowagen op het oog. Prijs afgesproken en ik zou hem vanavond op komen halen. Krijg ik een mailtje dat iemand anders hem morgen om komt halen die iets meer er voor wil betalen. Als ik ook meer wilde betalen kon ik hem krijgen. Daar pas ik dus voor. Ik heb teruggemaild dat ik me niet laat uitspelen en dat ik dacht dat we een overeenkomst hadden. :r :r :r
(en nog stom ook, dit soort fratsen uithalen terwijl je je adres al hebt gegeven.... |:( )
pi_132800300
Danic, je plan van aanpak klinkt goed, ik hoop dat het je zal helpen :)

Morretje en Ophelia: van harte met de niet-babies! *O*

Kyara: stom zeg. Baksteentje doen?

Spees, Silvijn al bijna 1, wat belachelijk!

Pi gemist ;( Ik heb Pi echt nog nooit gezien :(

Hier vanmorgen een afspraak met een uwv-arts. Nou, dat ik niet kan werken is duidelijk, zei ze, dus ik krijg absoluut de tijd om aan mijn herstel te werken. Heel fijn uiteraard :) Maarrrr, ze weten niet zeker of mijn ptss wel zwangerschaps- of bevallingsgerelateerd is :') en als ze vinden van niet word ik gekort op mijn uitkering. dus :')

Trouwens, mijn baby is zo leuk! Zo vrolijk! Ik ben zo blij dat hij van ons is. O+
pi_132800333
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef L-E het volgende:
Kyara: stom zeg. Baksteentje doen?

Nee, maar ik heb wel overwogen om hem gewoon op te halen want overeenkomst >:)
pi_132800346
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel overwogen om hem gewoon op te halen want overeenkomst >:)
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. :7
pi_132800665
Brabbelen is O+
Jeetje wat een rotstreek Kyara!
LE waar heb je anders ptss van? Stomme opmerking... Gelukkig is je baby wel leuk O+
pi_132801375
Iemand van marktplaats heeft ooit eens gedreigd een advocaat op me af te sturen omdat ik mijn auto aan iemand anders verkocht die meer wilde betalen. Bitch please :{w (heel ander verhaal wel hoor kyara, wij hadden alleen afgesproken dat hij zou komen kijken) Anyways, daar moest ik ineens aan denken :P Tot zover mijn nuttige bijdrage!

LE, waar zou jij anders die ptss van moeten hebben? :? Wat raar zeg. Ik neem aan dat een verklaring van jouw psycholoog voldoende is, of moet je nu ook bij het UWV door de mangel? -O-

Isa zei zojuist op het aankleedkussen Bah toen ik zei dat ze een smeerkees was want gelekte luier O+ en daarna zei ze O+ Mammmaaa O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132803147
Isa O+

Kyara bah wat stom!
Gezellig die D. Oh en die frustratie.... Ben blij dat dat hier voorbij is.

LE nou ja zeg. Nog een keer door de mangel of zo?? Kunnen ze niet wat opvragen?

Hier ook stom marktplaatsverhaal toevallig. Afgelopen zaterdag geld overgemaakt voor speelgoed en nov steeds geen pakketje...en ze mailt niet meer terug :(

Morretje en Ophelia gefeliciteerd!! *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Animalmix op 01-11-2013 20:07:15 ]
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:02:45 #38
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132803228
Dat is echt niet leuk Kyara! Ik heb dat ook gehad, met de babykamer van Cristel. (Achteraf was ik dan wel blij dat we die niet gekocht hadden, want die we nu hebben is iets mooier :P )
pi_132803349
Spirit te schattig O+
Hier tot nu toe alleen goede mp ervaringen. Maar ik ga het eigenlijk altijd ophalen. Alleen mn manduca is vooraf betaald en verzonden maar dat ging goed. En mn quinny buggy was achteraf iets te duur toen er geen mandje en adapters bij bleken te zitten, maar dat was eigen schuld.

AM dat is echt balen!!
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:20:04 #40
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132803775
LE, zodra iemand hoort hoe jouw zwangerschap en bevalling zijn gegaan lijkt me toch duidelijk dat daar je ptss vandaan komt.

Am dat is stom. Ik haal normaal gesproken OK op. Heb ook een keer meegemaakt dat we een overeenkomst hadden en we het niet direct maar pas na 2 dagen konden halen en toen verkocht de verkoper het aan een ander.
pi_132804258
Zo flauw, dat soort Marktplaatsgrappen, moet je weer opnieuw beginnen met je zoektocht. Ik heb onlangs van diverse verkopers kleertjes gekocht en dat is allemaal goedgegaan, gelukkig.
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:54:52 #42
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132805060
Hier tot nu toe gelukkig alleen maar goede MP ervaringen, koop en verkoop. Ik koop eigenlijk alleen bij mensen die al meerdere jaren actief zijn, mensen die zich vorige week aangemeld hebben vertrouw ik niet zo :@ . Heb maar 1 keer gehad dat ik dacht dat ik niets zou krijgen, maar toen bleek het pakket toch niet door de brievenbus te passen, en werd het een paar dagen later alsnog door de pakketbezorger gebracht.

Heb al best wat leuke dingen voor J. gescoord, vooral merkspul als Kik*kid en Imps & elfs. Net een bod gedaan op een heel schattig winterjasje in een maatje groter voor J. Hopelijk gaat de verkoper akkoord O+
pi_132805095
Wat stom L-E.

Ja, ophalen wil ik ook doen inderdaad. Was hier in de stad dus dat maakte het helemaal mooi.

Maar we hebben hem gelukkig toch niet op korte termijn nodig, dat scheelt.
pi_132805210
Morretje, ook van harte met je dreumes! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:12 schreef danic het volgende:
Coco mooie echo. Wel een beetje een enge alien hoor.
:o Noem je mijn baby-to-be nou lelijk?? }:|
Haha, nee, ik begrijp precies wat je bedoelt :D Martijn ook tegen Saar toen we de kleine alien op het scherm zagen verschijnen: "Nou Saar, je blijft in ieder geval de knapste :Y" :D :')

Kyara, wat stom van de marktplaatsmensen :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef L-E het volgende:
Trouwens, mijn baby is zo leuk! Zo vrolijk! Ik ben zo blij dat hij van ons is. O+
O+
En wat maf van die uwv-arts. Zal wel standaardprocedure zijn ofzo.

Isa O+

Animalmix, hopelijk gewoon wat vertraging met de verzending :Y
pi_132806052
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Morretje, ook van harte met je dreumes! *O*

[..]

:o Noem je mijn baby-to-be nou lelijk?? }:|
Haha, nee, ik begrijp precies wat je bedoelt :D Martijn ook tegen Saar toen we de kleine alien op het scherm zagen verschijnen: "Nou Saar, je blijft in ieder geval de knapste :Y" :D :')

Nee niet lelijk. Eng :P
pi_132806076
Eng is misschien nog wel erger dan lelijk ;(
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:22:49 #47
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132806138
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eng is misschien nog wel erger dan lelijk ;(
Je kent toch dat sprookje wel van het lelijk eendje dat een mooie zwaan werd? Dat geldt vast ook voor jouw kleine alien ;)

En ach, je eigen kindje is toch altijd de mooiste. De mijne in ieder geval wel ;)
pi_132806831
Mijn kindjes waren ooit ook een beetje eng. Nu niet meer O+

pi_132806921
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:22 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Je kent toch dat sprookje wel van het lelijk eendje dat een mooie zwaan werd? Dat geldt vast ook voor jouw kleine alien ;)

En ach, je eigen kindje is toch altijd de mooiste. De mijne in ieder geval wel ;)
Saar is prachtig O+ Wat de buikbaby betreft. Tja, laten we hier hierop houden: "A face only a mother could love" :+

Haha, nee joh, ik vind echo-baby's vrijwel nooit mooi. Het idee erachter is mooi: je ziet je kind, jouw kind!! Maar ik denk dat de ongeveer 3 maanden oude buikbaby zelf zelden aan de schoonheidsidealen beantwoordt :+ En in dit geval vond ik het helemaal een freaky alien :D Maar wel mijn freaky alien O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:44:58 #50
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132807031
Mijne was een mager scharminkeltje, maar zelfs dat is nu al helemaal goedgekomen. En hij draagt zelfs z'n aarbeienvlek met trots. Bijkomend voordeel is dat ik m altijd zo gevonden heb op foto's van het KDV

Mijn knappe vent O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door mousemicky op 01-11-2013 21:50:31 ]
pi_132807079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Saar is prachtig O+ Wat de buikbaby betreft. Tja, laten we hier hierop houden: "A face only a mother could love" :+

Haha, nee joh, ik vind echo-baby's vrijwel nooit mooi. Het idee erachter is mooi: je ziet je kind, jouw kind!! Maar ik denk dat de ongeveer 3 maanden oude buikbaby zelf zelden aan de schoonheidsidealen beantwoordt :+ En in dit geval vond ik het helemaal een freaky alien :D Maar wel mijn freaky alien O+
Je gaat gewoon in 2014 moeder worden van je tweede kind! Wauw! En of dat nu een alien is en superknap wordt of een alien blijft of altijd al knap was, waaaaaaaaauw je tweede kindeke! :o O+

En ik vind echo's gewoon nogal random plaatjes behalve die van mijnes ;)
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:49:33 #52
381212 Gulara
From the future
pi_132807223
Happy Silvijn. O+
En hij wordt goed verwend op z'n verjaardag. :s)
Ik hoop dat ie iets lekkers gaat bakken voor tante flap. :Y)

Danic succes met de gesprekken.

Gezellige kletsD. O+
En wat een nare mensen Kyara. Zullen we 637 pizza's bij ze laten bezorgen? *)

L-E wat stom, waarom denken ze dat het aan iets anders gerelateerd kan zijn? Stom hoor. :*
Gelukkig heb je wel een leuk kind. O+

Leuk hè spirit als ze echt met je lijken te praten! O+

Vannacht was ellendig. Hij was elke drie kwartier wakker, leek heel veel honger te hebben. (Misschien had ie liever de Mongolian beef gehad ipv stukjes komkommer. :9 )

En nog een keer in de herhaling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 02-11-2013 04:53:44 ]
pi_132807431
Jaaaaaaa Gulara, nu heb ik hem wel gezien! Het echte baby is er al vanaf he O+ mooie blauwe ogen!
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:55:47 #54
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132807476
Wat een mooie ogen Gulara O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:56:43 #55
381212 Gulara
From the future
pi_132807514
Ooh Kyara wat zijn ze toch leuk. O+ O+ Ze zijn ineens heel veel aan het veranderen. En die spekhandjes! Ik vraag me af of ze nog steeds zo poezelig zijn in vergelijking met die van Pi.
Ik zag laatst trouwens twee ontzettend leuke matchende pakjes voor je meisjes. (Zinvolle info I know. :P )

Coco ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik had O+ Achmed the dead terrorist O+ in m'n buik.

MM, lekker ding! O+
pi_132807572
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef mousemicky het volgende:
Mijne was een mager scharminkeltje, maar zelfs dat is nu al helemaal goedgekomen. En hij draagt zelfs z'n aarbeienvlek met trots. Bijkomend voordeel is dat ik m altijd zo gevonden heb op foto's van het KDV

Mijn knappe vent O+

Zowel mijn neefje als nichtje hebben ook een aardbeienvlek gehad. Beiden in hun nek/hals. Mijn neefje (nu 5) is 'm praktisch helemaal kwijt. Bij mijn nichtje (13 maanden) is er nog niks veranderd. Denk dat dat plekje even groot is als bij jouw zoon. Heeft hij er zelf ook helemaal geen last van? Mooi koppie heeft 'ie :Y

Gulara!! Nu heb ik de foto ook gezien *O* O+ Had 'm daarstraks weten te missen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:03:12 #57
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132807824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zowel mijn neefje als nichtje hebben ook een aardbeienvlek gehad. Beiden in hun nek/hals. Mijn neefje (nu 5) is 'm praktisch helemaal kwijt. Bij mijn nichtje (13 maanden) is er nog niks veranderd. Denk dat dat plekje even groot is als bij jouw zoon. Heeft hij er zelf ook helemaal geen last van? Mooi koppie heeft 'ie :Y

Gulara!! Nu heb ik de foto ook gezien *O* O+ Had 'm daarstraks weten te missen.
Thanks. Ik vind m natuurlijk ook heel knap (maar al had ie een scheef, plat hoofd en maar 1 oog gehad, dan had ik dat waarschijnlijk nog gevonden).

Hij heeft er helemaal geen last van. Zijn vlek was met 5 maanden veel dikker (1,5 cm 'hoog'), en nu veel platter. De kleur wordt ook al minder rood, nu meer grijzig. Grootte is nog niet minder helaas. Maar ik blijf hoop houden dat t gaat krimpen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:08:00 #58
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132808048
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:03 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Thanks. Ik vind m natuurlijk ook heel knap (maar al had ie een scheef, plat hoofd en maar 1 oog gehad, dan had ik dat waarschijnlijk nog gevonden).

Hij heeft er helemaal geen last van. Zijn vlek was met 5 maanden veel dikker (1,5 cm 'hoog'), en nu veel platter. De kleur wordt ook al minder rood, nu meer grijzig. Grootte is nog niet minder helaas. Maar ik blijf hoop houden dat t gaat krimpen.
Dat is dan eigenlijk best snel volgens mij, dat het grijzig wordt?

Jordy heeft ook een aardbeienvlek, is nu wel 'gekrompen' en heeft huidskleur, maar 't zit er nog wel...
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:16:49 #59
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132808414
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:08 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Dat is dan eigenlijk best snel volgens mij, dat het grijzig wordt?

Jordy heeft ook een aardbeienvlek, is nu wel 'gekrompen' en heeft huidskleur, maar 't zit er nog wel...
Hij is morgen 10 maanden, dus t gaat best rap. Hoop dat de krimp doorzet :Y, t valt natuurlijk nogal op, op je voorhoofd. Als t voor de kleuterschool weg is, zou dat heel mooi zijn!
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:21:06 #60
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132808584
Spees, ik benieuwd naar S. ervaringen met de keuken. Is misschien ook wel leuk voor J. (oma en opa beginnen nu al te vragen wat ie wil hebben, duurt nog maanden mensen). Z'n papa neigt echter meer naar de Ikea werkbank (en die vind ik stiekum ook wel schattig).

Hij krijgt van ons een wheelybug (het bijtje) trouwens, zo schattig, en klein, dus handig in ons niet heel ruime huis.
pi_132808892
Lola heeft 2 aardbeienvlekjes, eentje op haar arm en ook eentje op haar voorhoofd, die op haar hoofd lijkt iets kleiner te worden, of in ieder geval minder dik :) het valt jij niet eens meer echt op, krijg alleen regelmatig de vraag of ik haar heb laten vallen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:31:00 #62
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132808954
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hij is morgen 10 maanden, dus t gaat best rap. Hoop dat de krimp doorzet :Y, t valt natuurlijk nogal op, op je voorhoofd. Als t voor de kleuterschool weg is, zou dat heel mooi zijn!
aardbeienvlek spoiler foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132809141
Aardbeienvlekje van Lola

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_132809185
Ow die is ook al mooi aan het wegtrekken PureEvil, is een stuk minder dik
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_132809673
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef klumsy het volgende:
Lola heeft 2 aardbeienvlekjes, eentje op haar arm en ook eentje op haar voorhoofd, die op haar hoofd lijkt iets kleiner te worden, of in ieder geval minder dik :) het valt jij niet eens meer echt op, krijg alleen regelmatig de vraag of ik haar heb laten vallen
.
Ja joh? Ik vind het er echt helemaal niet uit zien als een blauwe plek ofzo!
Lola O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:51:33 #66
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132809741
aaah, Klumsy, wat een schatje! J.'s vlekje begon ook zo klein, maar ging groeien tot wat het nu is. Hoop dat t bij jouw meisje een klein vlekje blijft.
pi_132809956
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eng is misschien nog wel erger dan lelijk ;(
:* *;
pi_132810148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:37 schreef klumsy het volgende:
Ow die is ook al mooi aan het wegtrekken PureEvil, is een stuk minder dik
Ja? Sorry maar ik zie het niet zo. Volgens mij is Jordy gegewoon groter geworden maar de vlek niet kleiner. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 01-11-2013 23:48:12 ]
pi_132810158
Lola O+

D heeft ook een aardbeienvlek. Die wordt niet echt kleiner of zo. geen foto's want hij zit op haar bil. Van mij mag hij nog wel even blijven ziyten. Weet ik iig zeker dat het D is.
pi_132810218
Oh MM, wat een leuk ventje O+
pi_132810523
Jemig Klums, DIE OGEN!!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132811764
Ow ik vind het vlekje er minder dik en donker uitzien, maar misschien heb je ook wel gelijk.

Het plekje bi Lola gaat denk ik niet groter worden, het is nu al minder dik en lijkt ook iets kleiner te worden :) Hoop voor haar dat het mooi weg trekt, al vind ik haar met vlekje ook prachtig O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_132811798
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef Spirit82 het volgende:
Jemig Klums, DIE OGEN!!! O+
Mooi zij ze hè O+ :@
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_132811873
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Kyara het volgende:
Lola O+

D heeft ook een aardbeienvlek. Die wordt niet echt kleiner of zo. geen foto's want hij zit op haar bil. Van mij mag hij nog wel even blijven ziyten. Weet ik iig zeker dat het D is.
Zet jij niet eens je dochter in haal blote billen op internet? Kinderachtig hoor ;)
Maar snap wel dat het handig is zo een extra check! Heeft ze er last van? Of valt het mee?
Kan me voorstellen dat de huis daar gevoeliger is ivm de hele dag een luier om
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 23:42:01 #75
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132811992
*O* Eindelijk een foto van Pi gezien! Wat een mooierd Gulara!

En wat een lieve foto's van Klumsy en Kyara. sorrie als ik nog iemand vergeten ben
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132812340
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef klumsy het volgende:

[..]

Zet jij niet eens je dochter in haal blote billen op internet? Kinderachtig hoor ;)
Maar snap wel dat het handig is zo een extra check! Heeft ze er last van? Of valt het mee?
Kan me voorstellen dat de huis daar gevoeliger is ivm de hele dag een luier om
Ik heb niet de indruk dat ze er last van heeft.
Heb trouwens uberhaupt geen foto's van dat ding. Misschien toch eens maken om in de gaten te houden of dat ding nou kleiner/minder/dunner/lichter wordt. Toen ze net geboren was, was het nog een hele lichte vlek.
pi_132812806
Ja dat was bij Lola ook, een heel klein stipje
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_132816827
Fotootjes *O* O+ Ik zal binnenkort L nog eens spammen maar ik heb nooit mooie foto's. Altijd met rommel op de achtergrond enzo :{

Whahahha Gulara jaaaa! Pizza's laten bezorgen >:)
pi_132816952
Goeiemorgen!

Ik heb hier net de documentaire 'babies' gekeken en mn baby kijkt de heke tijd om naar de tv als er een babietje huilt of lacht. *; trouwens echt een kijktip, over vier babies in japan, vs, namibie en mongolie. Heel mooi en rustig gefilmd.
pi_132816974
Wanneer en waar wordt het uitgezonden olf? Klinkt interessant.
pi_132816996
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:14 schreef Olf het volgende:
Goeiemorgen!

Ik heb hier net de documentaire 'babies' gekeken en mn baby kijkt de heke tijd om naar de tv als er een babietje huilt of lacht. *; trouwens echt een kijktip, over vier babies in japan, vs, namibie en mongolie. Heel mooi en rustig gefilmd.
Staat op Netflix toch?

Al die MP verhalen.. :X Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen, mja, bestel ook erg weinig :P

Vraagje: we hebben nu al 2 van die wandelwagenpakjes (soort ski-pakjes) gekregen. In maat 68 :'), wat T. dus in de lente/zomer aan zal kunnen doen.
Kregen jullie ook weleens van dat soort cadeautjes? En wat deden jullie ermee?
Ruilen kan niet meer, prijskaartjes zijn er al af..
pi_132817051
Bij de geboorte van M heb ik een pyjama in maat 86/92 gekregen. Die past hij nu *O* Maar goed, dat kwam seizoenstechnisch wel weer uit.

Maar, in die maattabellen staat bij maat 68 4-6 maanden. Als ze denken dat T groot is, dan kun je beredeneren dat hij daar in januari wel in kan passen. Dus zo heel vreemd vind ik het niet.

Ik heb zelf trouwens ook veel winterkleding gekregen die M nooit aangehad heeft. Die paste hij ook pas toen het mooi weer was.
pi_132817101
Dat wb 4-6 mnd is ook weer zo :Y Ik wacht het rustig af, in het ergste geval draagt hij het helemaal niet.
pi_132817111
Ja, is altijd jammer he. Zeker als het wel leuk is maar net de verkeerde maat. Ik heb voor de meisjes gelukkig geen kleding gekregen. Maar daarvan konden ze waarschijnlijk ook geen maten inschatten. Dus cadeaubonnen *O*
pi_132817132
Verkopen of weggeven (of bewaren voor een evt volgende) :P
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:57:19 #86
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132817212
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef danic het volgende:

[..]

Ja? Sorry maar ik zie het niet zo. Volgens mij is Jordy gegewoon groter geworden maar de vlek niet kleiner. :@
Wel hoor, die vlek is meer verschrompeld/dunner zeg maar. Kon zo gauw ff geen foto vinden van toen hij 1 was , daar zie je het veel duidelijker op. qua breedte is ie denk ik wel nog even groot, maar de dikte is dus veel minder
pi_132817346
Oh oké zo. Ik keek inderdaad meer naar de omvabg. Maar ik zit ook mobiel. Wellicht zie ik het op de pc beter.
pi_132817740
Gister was ik even bij mijn ouders, ze moesten op A passen ant wij gingen naar ons nieuwe O+ Huis kijken.
Mijn zus was daar (ik heb jullie weleens over haar vertelt). Ze was heeeel enthousiast (ze ziet A niet veel) en gaf aan dat ze graag zou oppassen wanneer ik eens moeilijk zit want ze is nu werkloos. Ik zeg nog heel braaf (want weinig tijd) dat "ik weleens zal kijken".

Maar eigenlijk zie ik dat helemaal niet zitten.
Ten eerste: ze ziet hem al heel weinig dus ze kent hem amper.
Ten tweede: ze is nog nooit met een baby alleen geweest. Dus vreselijk onervaren.
Toen hij jonger was (2 maanden enzo), zag ik al dat ze hem doorgaf zodra hij ging huilen. Luiers vind ze vreselijk vies en ze stelde laatst voor hem een rozijntje te geven. Toen ik aangaf dat ze dat niet moest doen en hij alleen goed geprakte dingen kreeg, zei ze heel cynisch: "Een geprakt rozijntje dan?"

Verder is ze gewoon niet mijn favoriete persoon, al is ze 100 keer mijn zus.

Maar het is wel bijzonder moeilijk om haar te weigeren als oppas. Kijk, ervaring kan je leren als ze af en toe een uurtje mag maar ik heb daar geen zin in. Heb daar gewoon geen lekker gevoel bij en dat vind ik jammer maar het zo gewoon zo.

Wat moet ik daar nu mee...wat zouden jullie doen?
pi_132817779
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:12 schreef vencodark het volgende:
Gister was ik even bij mijn ouders, ze moesten op A passen ant wij gingen naar ons nieuwe O+ Huis kijken.
Mijn zus was daar (ik heb jullie weleens over haar vertelt). Ze was heeeel enthousiast (ze ziet A niet veel) en gaf aan dat ze graag zou oppassen wanneer ik eens moeilijk zit want ze is nu werkloos. Ik zeg nog heel braaf (want weinig tijd) dat "ik weleens zal kijken".

Maar eigenlijk zie ik dat helemaal niet zitten.
Ten eerste: ze ziet hem al heel weinig dus ze kent hem amper.
Ten tweede: ze is nog nooit met een baby alleen geweest. Dus vreselijk onervaren.
Toen hij jonger was (2 maanden enzo), zag ik al dat ze hem doorgaf zodra hij ging huilen. Luiers vind ze vreselijk vies en ze stelde laatst voor hem een rozijntje te geven. Toen ik aangaf dat ze dat niet moest doen en hij alleen goed geprakte dingen kreeg, zei ze heel cynisch: "Een geprakt rozijntje dan?"

Verder is ze gewoon niet mijn favoriete persoon, al is ze 100 keer mijn zus.

Maar het is wel bijzonder moeilijk om haar te weigeren als oppas. Kijk, ervaring kan je leren als ze af en toe een uurtje mag maar ik heb daar geen zin in. Heb daar gewoon geen lekker gevoel bij en dat vind ik jammer maar het zo gewoon zo.

Wat moet ik daar nu mee...wat zouden jullie doen?
Lekker niet doen dan! Ik heb ook veel mensen die oprecht aanbieden te oppassen en ook mensen die ik gewoon vertrouw. Maar ik heb liever gewoon 1 of 2 vaste oppassers. Ik vind vooral het feit dat baby sommigen van hen niet consequent ziet een reden om niet op te passen. En weinig ervaring is op zich niet onoverkomelijk maar bij een baby vind ik dat wel. Wie weet over paar jaar?


Die docu had ik inderdaad op netflix gekeken, maar volgens mij staat hij ook in zn geheel op youtube!
pi_132817806
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Staat op Netflix toch?

Al die MP verhalen.. :X Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen, mja, bestel ook erg weinig :P

Vraagje: we hebben nu al 2 van die wandelwagenpakjes (soort ski-pakjes) gekregen. In maat 68 :'), wat T. dus in de lente/zomer aan zal kunnen doen.
Kregen jullie ook weleens van dat soort cadeautjes? En wat deden jullie ermee?
Ruilen kan niet meer, prijskaartjes zijn er al af..
Ik heb wel ervaren dat die maten echt zo erg wisselen per merk, dus wie weet kan het dit jaar wel gewoon. In februari en maart is het ook nog koud. Mijn baby is nu ruim 10 maanden en zit boven de +1 lijn en past nu nog een paar mt68 kleertjes dus dan zou in principe ook niet kloppen :P
pi_132817854
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:12 schreef vencodark het volgende:
Gister was ik even bij mijn ouders, ze moesten op A passen ant wij gingen naar ons nieuwe O+ Huis kijken.
Mijn zus was daar (ik heb jullie weleens over haar vertelt). Ze was heeeel enthousiast (ze ziet A niet veel) en gaf aan dat ze graag zou oppassen wanneer ik eens moeilijk zit want ze is nu werkloos. Ik zeg nog heel braaf (want weinig tijd) dat "ik weleens zal kijken".

Maar eigenlijk zie ik dat helemaal niet zitten.
Ten eerste: ze ziet hem al heel weinig dus ze kent hem amper.
Ten tweede: ze is nog nooit met een baby alleen geweest. Dus vreselijk onervaren.
Toen hij jonger was (2 maanden enzo), zag ik al dat ze hem doorgaf zodra hij ging huilen. Luiers vind ze vreselijk vies en ze stelde laatst voor hem een rozijntje te geven. Toen ik aangaf dat ze dat niet moest doen en hij alleen goed geprakte dingen kreeg, zei ze heel cynisch: "Een geprakt rozijntje dan?"

Verder is ze gewoon niet mijn favoriete persoon, al is ze 100 keer mijn zus.

Maar het is wel bijzonder moeilijk om haar te weigeren als oppas. Kijk, ervaring kan je leren als ze af en toe een uurtje mag maar ik heb daar geen zin in. Heb daar gewoon geen lekker gevoel bij en dat vind ik jammer maar het zo gewoon zo.

Wat moet ik daar nu mee...wat zouden jullie doen?
Het wordt toch aangeboden voor als je een keer moeilijk zit? Als jij gewoon nooit moeilijk zit (omdat je andere mensen hebt die oppassen indien nodig) dan is het toch prima zo :D

Verder zou ik me er niet zo druk om maken voor een paar uurtjes. Zeker als je baby al wat ouder is. Je kunt weinig echt fout doen en anders kun je nog altijd heel duidelijke instructies meegeven.

Ik gaf baby's ook altijd meteen door als ze bij me begonnen te huilen. Want blijkbaar vond de baby het dan niet leuk bij mij en dan voelde ik me opgelaten. En ik was 100% onervaren toen ik zelf een kind kreeg. Is allemaal goed gekomen :Y
pi_132818150
Fieder nog gefeliciteerd met de 8 maanden *O*

Suiker fijn dat de uitslag weg is

Fieder, als hij huilt als je hem weglegt en maar zo kort slaapt zou ik hem niet wegleggen. Of is hij huilerig van moeheid?
Is Riley trouwens de enige die totaal geen ritme heeft qua slapen? De laatste paar keer op het KDV sliep ze in de ochtenden niet. Dus vroeg de juf hoe dat thuis was. Ik kon daar geen antwoord op geven qua tijden. :@
Riley heeft tussen de 2 en 3 slaapjes. Soms zijn ze lang. Dan weer kort. En heel soms slaapt ze maar 1 keer. Zolang ze vrolijk is vind ik het best. Ik pas me aan haar aan. Dat is het ritme dat ik hanteer

Coco. Je alien. O+
En een week verder. Gaaf. Nogmaals gefeliciteerd

Suiker had een inktvis als baby in haar buik :D

Ferrari ben je al weer opgeknapt :*

Twee keer de foto van Pi gemist

Spees met haar vrolijke Silvijn O+
En als bijna een dreumes. En ik verraad niks aan hem. Maar leuke cadeaus

Danic ik hoop dat het gaat helpen :*

Kyara dat kletsen is zo lief O+
En wat flauw van die persoon op marktplaats. Niet normaal :(

L-E het is wel zeker waar je ptss vandaan komt. Soms zijn die mensen die dit soort dingen bepalen zo erg. Die kijken alleen maar naar mensen alsof ze een nummer zijn en niet naar de mens zelf.
O+ dat je zo geniet van je mannetje

Kyara die foto van je meisjes O+

MM wat een plaatje O+

Gulara :* voor je nacht. Hopelijk helpt het boek

Zo'n aardbeienvlek heeft een kindje op het KDV ook. Ik had het nog niet eerder gezien, dus ik vroeg wat het was.

Klumsy wat een mooie ogen O+

Fieder ik wil graag een spam van L. O+

Venco, je moet gerust je kind ergens kunnen achterlaten als je ergens heen gaat. En als je niet met dat gevoel weg kan gaan zou ik het niet doen.

Vannacht heeft Riley bij mijn ouders geslapen. Ik was een avondje weg en daar wilde ze niet slapen. Ik had al afgesproken om haar in dat geval naar mijn ouders te brengen. Maar het leek mij heel zielig om haar in de nacht wakker te moeten maken en mee te nemen. Dus haar daar gelaten. Ze hebben haar om half 8 wakker gemaakt en heerlijk geslapen. En ik was niet eens interessant toen ik binnenkwam. Ik had haar nieuwe speelgoed bij me en dat was veel leuker :D
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:06:23 #93
381212 Gulara
From the future
pi_132818371
Ik heb hier al maat 104 gekregen! :D Gelukkig zitten ze daar lang in.

Venco, misschien om te beginnen eens wat meer met A en je zus doorbrengen. Dan leren ze elkaar ook wat beter kennen. Vroeg ze het uit echte interesse? Je geeft aan dat ze werkloos is, ik neem aan dat ze het niet in de eerste plaats voor het geld wil doen? :@ :o
En verder, luiers zijn ook niet heel leuk. En een huilend kind van een ander wat je niet zo goed snapt, dat is ook lastig.

Vraagje:
Pi's billen zijn stuk. Ze lijkten een soort van 'geschaafd' te zijn. En het bloed. Hij poept ook zo'n twee à drie keer per dag dus dat schiet niet op. Volgens mij heeft hij er wel last van. Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:07:15 #94
381212 Gulara
From the future
pi_132818390
Omen, dan moet je wel ontzettend tof speelgoed hebben meegenomen! :o
pi_132818438
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:06 schreef Gulara het volgende:
Hij poept ook zo'n twee à drie keer per dag dus dat schiet niet op. Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?


Werkte hier als een tiet! :Y
pi_132818475
Maar serieus, als het heel dunne poep is (veel diarree) dan heb je siroop van Karavan Cevitam die een beetje stopt (werd mij door de doktersassistente verteld laatst). Weet niet of ze dat ook bij jullie hebben though.

En anders alleen heel veel smeren met zalf? Dat is het enige wat wij eraan konden doen. Maar Saar heeft gelukkig alleen last van rode billen als haar tanden weer eens bezig zijn. Dan deden we er maar altijd een dikke laag sudocrème op.

Heeft hij er erg veel last van? Tis zo sneu als ze er zelf ook echt last van hebben -O-
pi_132818485
Omen, wat Gulara zegt :D Dat moet wel extreem tof speelgoed zijn geweest :+
pi_132818491
Ik zit Saartje's kdv-uitdeelcadeautjes in elkaar te knutselen O+
pi_132818583
Meiden!!!!!!!
Ik heb ff geen tijd om te reageren en bij te lezen (komt nog wel vandaag) maar dit moeten jullie horen!!!!

Ow heeft doorgeslapen!!!!!!! (Van 23.00-6.30)
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_132818616
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef Loj het volgende:
Meiden!!!!!!!
Ik heb ff geen tijd om te reageren en bij te lezen (komt nog wel vandaag) maar dit moeten jullie horen!!!!

Ow heeft doorgeslapen!!!!!!! (Van 23.00-6.30)
*O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*

Super!! Schrok je 's ochtends niet echt wakker?
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:26:02 #101
381212 Gulara
From the future
pi_132818723
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Werkte hier als een tiet! :Y
Eehm Coco, niet om het een of ander hoor. Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat ie kurken tussen de billen van je baby stopt hoor. :o

Welke Carvan Cevitam kan ik laten invliegen.

Hij lijkt er wel last van te hebben. Hoewel het moeilijk te zeggen is want:
A. Hij jankt om zo'n beetje alles de afgelopen twee dagen :')
B. Ik ben te moe om te ontdekken wat z'n probleem nu is. :')


En loj! *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O*
Wat fijn!

Was het nou de osteopaat wat uiteindelijk zo geholpen heeft?
pi_132818773
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef Loj het volgende:
Meiden!!!!!!!
Ik heb ff geen tijd om te reageren en bij te lezen (komt nog wel vandaag) maar dit moeten jullie horen!!!!

Ow heeft doorgeslapen!!!!!!! (Van 23.00-6.30)
*O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
Wat zul jij je brak voelen vandaag :')

En tegen kapotte billen:
- sudocreme en bepanthen om de beurt smeren werkt hier als een trein
- maizena in de luier
- zoveel mogelijk bloot
- voor het schoonmaken veel deppen en met een hydrofiel washandje met wat water ipv met die billendoekjes
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:29:15 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132818787
*O* Loj!!

Omen, hier ook geen ritme in de slaap. Ze slaapt wel nog steeds heel veel. Gisteravond bijv van 19-21:45, wakker gemaakt voor voeding om 22u, weer naar bed om 22:30, 06:00 eruit gehaald voor voeding, 07:00 weer slapen tot 9:30 en nu slaapt ze sinds een kwartiertje alweer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132819294
Het is zo's loopwagentje

Deze dus



Dit is overigens niet Riley. :D
Die heb ik alleen op de film. En een crappy bewogen foto

Loj *O*
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:02:16 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132819453
Loj! *O* super zeg!

Gulara, dat wat danic zegt :P . klinkt als luieruitslag namelijk. En als ik alle symptomen zo hoor heeft ie of een naar virus je te pakken of zijn er tandjes op komst.

Coco, Is ze al bijna jarig? :o

Omen _O_ voor je megapost en tof loop wagentje.
pi_132819495
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef Omentielvo het volgende:
Het is zo's loopwagentje

Deze dus

[ afbeelding ]

Dit is overigens niet Riley. :D
Die heb ik alleen op de film. En een crappy bewogen foto

Loj *O*
Die heeft Saar ook, groot succes :Y Alleen slingeren die balletjes/figuurtjes echt overal en nergens door het huis :+

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:02 schreef pessie het volgende:
Coco, Is ze al bijna jarig? :o
Woensdag al! :Y En dinsdag viert ze haar verjaardag op de opvang :)
pi_132819781
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef Loj het volgende:
Meiden!!!!!!!
Ik heb ff geen tijd om te reageren en bij te lezen (komt nog wel vandaag) maar dit moeten jullie horen!!!!

Ow heeft doorgeslapen!!!!!!! (Van 23.00-6.30)
*O* *O* *O* *O* *O*
Wat goed!!! *G* *G*
Heb je zelf ook goed geslapen?
pi_132819789
Omen lekker een avondje weg!
Gulara wat zielig :'( hier was het wondermiddel zinkolie en maizena. En andere billendoekjes want die ik had prikten. En idd lekker veel bloot laten, misschien in zn blote billen buiten? Weet niet hoe t weer nu is :P Als het niet beter wordt kan het ook een schimmelinfectie zijn, dan even langs de ha, zalfje halen. Hier had L toen kleine rode stipjes bloed bij t deppen.

Loj wat geweldig O+ O+ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *1000
Enig idee hoe t kwam? (dan ga ik dat ook meteen doen :+ )

L was hier vannacht van 2 tot 3 wakker en aan het huilen. Ik dacht zelf aan verlatingsangst want hij was stil toen ik kwam en ging brullen toen ik weer weg ging. Dan is het meestal geen honger of pijn, dan huilt hij door met mij erbij. Zo lastig :{
pi_132822040
Sorry krijg filmpjes hier niet geupload. Maar voor wie het leuk vind....er staat een filmpje van Rosalie op mijn fb. Met haar huidige dagbesteding.
Genadeloze trotse spam hoor dit :D :P
pi_132822835
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef Loj het volgende:
Meiden!!!!!!!
Ik heb ff geen tijd om te reageren en bij te lezen (komt nog wel vandaag) maar dit moeten jullie horen!!!!

Ow heeft doorgeslapen!!!!!!! (Van 23.00-6.30)
*O* *O* *O* *O* *O*
Ooooooh! Hiervoor kom ik uit lurkstand hoor! Wat SUPER!!!!!!!!!

*O* *O* _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Is dat de osteopaat of heb je iets anders geprobeerd? (sorry als ik nu vraag naar iets waar je het niet over wil hebben :@)
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:34:37 #111
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132822866
Loj!!!! Super zeg! Wow, jullie wisten zeker niet wat jullie overkwam? Ben echt helemaal blij voor je!

Gulara: ik gebruik allerlei soorten jam. Wel gewone, geen halva-toelie enzo. Sneu van de kapotte billen;( smeren en in blote billen rond laten kruipen werkte hier wel perfect.
pi_132823018
Loj *O*

Maizena werkt erg goed tegen kapotte billen en billenspray ipv doekjes en watjes gedrenkt in olie om schoon te deppen.

Fieder -O- verlantingsangst kan. Maar leuk is anders. Helpt een lampje aanlaten?

Sac is echt een ander kind dan Ean. Wakker is eten en wel tegelijk. En ik ik vrees dat ze mijn darmen heeft. Ze poept bij lange na niet elke dag met moeite om de dag.

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar helemaal opgeknapt ben ik nog niet. Heb nog erg veel pijn en ook nog wat verhoging.

Danic ik heb je niet op Facebook dus kan rosalie haar filmpje niet zien -O-
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:41:10 #113
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132823039
LoJ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hoezee!

Hier juist een J. met een lichte vorm van nachtelijke verlatingsangst. J helemaal :'( :'( :'( :'( , kom ik op zn kamertje, doet ie :D :D. Evil baby >:) .

Maar misschien ook weer een tandje, gisteren ontroostbaar, en na een Dentinox 'behandeling' binnen 2 minuten in slaap -O- Vraag me nu wel af, 4 tanden in een maand, is dat normaal, of doet ie een enorme inhaalslag?
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:51:11 #114
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132823333
Gaat hier ook zo in fases MM! Silvijn kreeg er vorige keer ook 4 tegelijk. Dat was echt zielig -O-
Nu zit ie al weken op een of twee hoektanden te werken maar dat blijven grote witte bobbels. Had dentinox uit nieuwsgierigheid bij mezelf geprobeerd en kan me voorstellen dat dat een verademing is, het wordt er echt goed doof van :+
pi_132824841
Loj wat super zeg! *O* *G* *O*

Spees, dat je het op jezelf hebt uitgeprobeerd :D Handig om te onthouden bij tandpijn dus :+

FR, nog steeds zo'n last van de ks? :*

Fieder en mousemickey, verlatingsangst -O- Lijkt me zielig!

Hier net voor het eerst T. een klein uurtje bij m'n ouders achtergelaten en samen met Yur een rondje door het dorp gelopen. Ging goed, ben nu wel moe :')
pi_132824893
Loj! Wauw! Wat fijn! *O* geniet van de uurtjes slaap achter elkaar!
pi_132824922
Haha Spees ik ga het ook proberen! Heb net mn tong verbrand, misschien helpt het :P
FR lampje kan ik nog proberen. Balen dat je nog niet helemaal opgeknapt bent.
GotC rustig opbouwen he. Hoe vond je het zonder T?
pi_132825034
Mini-Olf en Mini-ola hadden een playdate vandaag :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Mineola op 02-11-2013 21:11:24 ]
pi_132826066
Oh kiek nou! O+ wat een knappe zoon heb jij Mineola! Mini-Olf showt haar pamperbibs weer als vanouds ;)
pi_132826316
Loj, wat goed! *G* *G* *G*

Wat een leuke foto's Mineola. En wat een knapperds inderdaad O+
pi_132826891
Egospamzonderbijlezenpost! Isa is vandaag een half jaar O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En men wat is ze vervelend vandaag :') Maar wel lief hoor O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132827486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:46 schreef GotC het volgende:
Loj wat super zeg! *O* *G* *O*

Spees, dat je het op jezelf hebt uitgeprobeerd :D Handig om te onthouden bij tandpijn dus :+

FR, nog steeds zo'n last van de ks? :*

Fieder en mousemickey, verlatingsangst -O- Lijkt me zielig!

Hier net voor het eerst T. een klein uurtje bij m'n ouders achtergelaten en samen met Yur een rondje door het dorp gelopen. Ging goed, ben nu wel moe :')
nee van de ravage in mijn mond. al ben ik nog niet 100% hersteld van de ks.
pi_132827524
Wat een leuke minimeet! Mooie kindjes O+
Hoera voor Isa! *O* Die twee fotootjes linksonder O+ precies dezelfde houding
pi_132829663
Spirit, Isa een half jaar *O* Mooie meid, leuk om de foto's zo te zien.

Leuk, die mini-meet tussen mini-Ola en mini-Olf :) En pamper-bips O+

Ah FR, dat is waar ook.. flinke ellende he?

Fieder, ging goed! Voel me een ontaarde moeder, vond het namelijk wel lekker om even samen weg te zijn :@
pi_132830574
Spirit, zal je net zien! :D mooie collage O+

FR hoop dat je gauw opknapt!

GotC dat is heel herkenbaar hoor ;) fijn dat het zo goed ging!
pi_132831938
Ze heeft zoveel leuke maat 74 jurkjes maar d'r billen komen er inderdaad onderuit. :@
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:56:46 #127
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132831966
Af en toe eventjes weg kan best soms heel fijn zijn GotC :) zeker als alles nieuw en overweldigend is, vond ik dat soms even 'lucht' geven, en daarna weer helemaal met nieuwe energie verder :+

Mineola en Olf, wat leuk! Die linksonder is mijn lievelings! O+

Van harte Spirit! morgen is ze vast weer gezelliger!
pi_132831989
En hoera voor de halfjaardag! Leuke foto's zeg! Hopelijk is ze morgen weer gezelliger ;)
pi_132832303
Spirit, een half jaar alweer *O* Mooie foto's :Y

Toffe minimeet! Leuke baby's O+

Vandaag de uitdeelcadeautjes ingepakt voor Saartje's verjaardag op het kdv :)


Bedankt nog voor de tips! :Y Alleen nog even de celebrations gaan halen voor de leidsters.
pi_132833153
Coco tof!

Loj *O* geweldig meid!!

Mineola O+ toffe foto's!

Spirit hoera voor de halfjaarsdag! Toffe fotospam!
pi_132833221
coco ziet er tof uit zeg

spirit Isa alweer een half jaar. mooie foto's hoor

gotc lekker even weg zonder T. Ik mag morgen even uit zonder kinderen.

Tja en mijn gebit een gebed zonder end inmiddels gok ik. Ik heb er jaren niks aangehad tot net voor kerst 2008 ik kon niks meer van de pijn. Ik was ervoor al 2x naar de ta geweest omdat ik pijnscheuten had maar ze konden telkens niks vinden. Uiteindelijk net voor kerst een wortelkanaalbehandeling gehad. toen begon de ellende aan de andere kant. nu denkt de ta eindelijk gevonden te hebben waar die pijn vandaan komt en daar gaat hij de 25e mee verder. Ik kon dus maar aan 1 kant eten en net voor de geboorte van sac brak van de kies waar ik al een wortelkanaalbehandelijk aan had gehad een stuk af. En nu beet ik diezelfde kies van de week door midden. En ondanks dat er geen zenuw meer zit doet het nog verrekte pijn. Echt zenuw/botpijn geen idee wat hij gedaan heeft. En ik heb ook nog een mysterieus gezwel in mijn kaak. Het groeit niet dus mag blijven zitten en biopt wees niks uit. En ik ben nog niet zo oud en moet er nog heel lang mee doen -O-

Ik hoop dus heel erg dat ean en sac later gaan wisselen dan ik.
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:34:29 #132
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132833736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Spirit, een half jaar alweer *O* Mooie foto's :Y

Toffe minimeet! Leuke baby's O+

Vandaag de uitdeelcadeautjes ingepakt voor Saartje's verjaardag op het kdv :)
[ afbeelding ]

Bedankt nog voor de tips! :Y Alleen nog even de celebrations gaan halen voor de leidsters.
O+ zo leuk gedaan Coocje!
pi_132834694
He fr, das echt ruk -O-

Coco, tof!
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 november 2013 @ 00:31:05 #134
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132842944
Hopen dat je snel van je pijn verlost bent FR.
Ik roep ook al een tijdje dat ik een kunstgebit wil, maar tandarts vindt me daar te jong voor -O- , zwakke tanden dus veel tandproblemen. Hier is het de oplossing om - niet goed - als het niet nodig is niet naar de tandarts te gaan, want dan beginnen de problemen en pijn terug. En dentinox werkt echt!

Leuk gedaan Coco!

*O* voor Isa! En leuke foto's!

Hier vanavond een kereltje dat meer en meer verkouden wordt. En een groot deel van de avond een rochelende ademhaling. hij werd net huilend en wel wakker. Met neuspeertje en neusspray in de weer geweest en het hoofdeinde van de matras een beetje hoger gelegd. Dat was voldoende voor hem om weer te gaan slapen. Maar als je dan googled op een rochelende ademhaling bij baby's ...
Het gaat op en af met dat rochelen, maar als het niet beter is maandag maar eens naar de huisarts. -einde egopost-
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132843536
Dankdank voor het meejuichen vandaag! Het is goed om te weten dat hij t kan en het was voor t eerst dat wij meer dan zes uur slaap achter elkaar hadden sinds begin augustus :D
Ik zat te denken was er iets anders vrijdag... Hmz hij heeft vrijdag geleerd aan de tafel te lopen of hij heeft een nieuwe slaapzak of hij at voor het eerst spaghetti ;) denk uiteindelijk wek dat de osteopaat invloed heeft gehad, op de twee super slapeloze dramanachten na het bezoek na, lijkt t wel iets beter te gaan.
Ik heb trouwens niet de illusie dat hij nu altijd gaat doorslapen hoor... (Sowieso, kijk naar t schrijftijdstip ;) )

Heb nu wel ff tijd om sociaal te zijn :)

Coco, wat een lieve alien ;)

Nu ook de live ks gezien, poeh want ging dat anders bij mij. Wel mooi/heftig om te zien. De verpleegkundige was hier niet zo goed in foto's maken. Mijn eerste foto met Ow is pas na drie dagen gemaakt :'(

Fr, wat vervelend die tandperikelrn. Sterkte :*

Pi gemist :( 2x zelfs :( en miniOlf en miniMineola gemist :(

Stomme marktplaatsperikelen en een kletsende J :D

LE, wat een verhaal weer... Rare uwvartsen! :* maar je baby is leukleukleuk! (Denk ik ;) )

En MM, je baby is zeker mooi!
En de kids van Klumsy en PureEvil ook! Oh en van Kyara ;)

Venco, gewoon zeggen dat je t zal onthouden voor als t nodig is en niet doen! Zeg ik hier ook regelmatig ;)

Leuk ding he Omen! Ik heb hier de roze versie staan ;)

En Gulara, t is toch zo dat als de billen echt stuk zijn met bloed en zo dat je ook gewoon ff langs de ha kan gaan voor speciaal zalfjes?!

Slaapritmes, Hmz ik ben denk ik niet de aangewezen persoon om daarop te reageren ;) :p

Coco en Spees hebben al bijna geen baby meer!!

Verlatingsangst is hier ook aanwezig. Op t kdv ook tot de conclusie gekomen dat dat het grote probleem is. Maarja hoort erbij (maar is wel lastig)

Gefeliciteerd Spirit :)

Sterkte Mandy met je rochelende baby en om je gerust te stellen, hier al 9 maanden een rochelende baby waarmee niets aan de hand is! Het ligt aan z'n amandelen :') en als die er over een paar jaartjes worden uitgehaald is er niets meer aan de hand!

Zo, ik ben klaar en Ow slaapt ook :D
pi_132843576
Poeh, wat een kromme zinnen lees ik.. En ik zie spelfouten ;) maar jullie hebben pech: ik slaap! :P
pi_132845687
Meesterpost hoor Loj! En die kromme zinnen en spelfouten heb ik niet gezien, maar ik ben ook flink gaar dus daar kan het ook aan liggen :')
Sarcasme. Herken het.
pi_132845724
Ik doe mee met gaar zijn. volgens mij heb ik maar een uur geslapen. en moet straks weg.
pi_132845735
Mandy, als je het fijn vindt als iemand er naar kijkt zou ik zeker gaan, maar F rochelt al sinds een week na zijn geboorte af en aan. Veel baby's zijn heel veel verkouden. Je went aan het geluid ;) Zoutoplossing mag je onbeperkt gebruiken. Maar als je kind slecht eer/drinkt, koorts krijgt, niet plast, zich anders gedraagt of gewoon als je je zorgen maakt, dan is de ha natuurlijk sowieso een goed idee ^O^
  zondag 3 november 2013 @ 07:31:33 #140
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132845755
Hoe is t gegaan verder, Loj?
FR sterkte vandaag.
  zondag 3 november 2013 @ 07:50:06 #141
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132845788
*O* voor halfjaardag van Isa. Wat een leuke foto's O+

*O* voor de mini-meet van mini-olf en mini-ola

-O- voor de tanden van FR, sterkte!

*O* voor de verjaardagstractatie van Coco

-O- voor de verkouden baby van Mandy, beterschap

en -O- voor mijn eigen nacht met 3,5 uur slaap :O
pi_132846179
Oeiii zware nachten :*
Coco wat een leuke uitdeelcadeautjes

Loj zeg jij nou even tussen neus en lippen door dat je baby aan tafel loopt? *O*

Sinds L kan kruipen kan hij zo lief spelen O+ hij is ook veel vrolijker, minder gefrustreerd. Echt leuk om te zien.
pi_132846268
Oh bleugh wat een rotnachten. Hopelijk kunnen jullie vandaag nog even bijslapen.

Even een vraagje: hoeveel flessen krijgen/kregen jullie kindje met 7 maanden?
En hoeveel bijvoeding? De grootte van de portir dus.
Rosalie eet niet echt veel, maar drinkt daarentegen wel veel. Is op zich niet erg, maar haar zus was ook een moeilijke eter en ik hoop dat ik dat dit keer ergens mee kan ondervangen.
pi_132846415
Met 7 mnd zat ik nog op 4 flessen van 180/6. Soms nog een late erbij, dus 5. Best veel dus.
Bijvoeding zo'n groot potje fruit (200?). En 's avonds een half potje groente (100?)
Tussendoor rijstwafeltje of maisboogjes.

Nu een maand later zit ik op 3 flessen van 180/6. Naast bovenstaande krijgt hij om 12 uur een boterham waar meestal de helft maar van opgaat. En om 3 uur 120 ml yoghurt.
pi_132846526
:* voor de slechte nachten!

Ik durf t bijna niet te zeggen maar Ow heeft tot 7.00 geslapen...
Ik durf nog niet te blij te zijn, maar ik moet zeggen dat ik hierdoor wel weer uit m'n dalletje begin te klimmen :)

Lief Fieder dat hij zo lekker speelt sinds hij kruipt O+
En idd, Ow loopt aan tafel!! Mijn knappe snelle man :D O+

Onze voeding met 7 maanden was 4x 180/6 , 1 stuk fruit , wat groente 's avonds en tussendoor een broodkorst/komkommer.
Nu 2 maanden later is t 3x 180/6 (+ soms nachtvoeding) 2 stukken fruit, 1 boterham, avonds wat groente etc en tussendoor wat yoghurt of maisboogjes of rijstewafeltje
pi_132846624
Ah oké. Rosalie drinkt echt nog 5 flessen. 2 van 180/6 en 3 van 150/5. Hoewel mijn vriend die 3 flessen ook vaak 180/6 maakt onder het motto 'gaat het op dan is het goed, zo niet, ook prima'.
Ze krijgt nu 's ochtends gepureerd fruit maar dat zijn dan drie hapjes en 's avonds met groenten hetzelfde. Een half of een heel 'potje' gaat er echt niet in.
Broodkorst vindt ze heerlijk maar resulteerde 2 weken terug nog in hard huilen. Waarschijnlijk waren de vezels iets teveel van het goede.
Ik weet nu even niet zo goed hoe ik dit kan doorbreken want ze vraagt echt nog om die 5 flessen.

Tips zijn welkom.
Schema:
07.00: fles 180/6
10.00: fruit
11.00: fles 150/5
15.00: fles 150/5
18.00: groenten
19.00: fles 150/5
23.00: fles 180/6
pi_132846718
Ik zou ze denk ik gewoon blijven geven. Ze drinkt ze niet voor niks. CB zal wel flippen :P

De eerste fles die ik er goed afkreeg was die van 3 uur. Misschien kun je daar proberen wat yoghurt bij te geven? En dan de fles steeds kleiner. En maisboogjes zijn hier ook een enorm succes, heb je dat al eens gegeven?

Die van 23 uur kreeg ik er af toen L ziek was, toen dronk hij niet en daarna nooit meer om gevraagd. Gelukje dus :P
pi_132847117
Kijk dat is een fijne tip! Ik wist ook niet welke fles ik als eerste het beste eraf kon halen. Maar die van 15.00 klinkt wel logisch.

Die maisboogjes waren alleen verkrijgbaar bij de c1000 toch? Liggen die bij de babyvoeding?

En het cb kan mijn rug op wat dit betreft. Tips wil ik uiteraard graag hebben maar ik volg graag mijn kind en wat je zegt, ze zal ze nog wel nodig hebben.
Eva liet weer te snel flessen vallen. Was ook nirt goed. Resulteerde in een niet meer doorslapend kind }:|
pi_132847261
Loj, wat heerlijk dat Ow weer heeft doorgeslapen! Kan me voorstellen dat dat voor jou ook goed is :* En hij loopt aan tafel! _O_

Kyara, 3,5 uur is niet veel..straks ergens nog even een dutje doen?

Fieder, fijn dat hij zichzelf nu goed kan vermaken :)

Coco, leuke uitdeelcadeautjes!

Hoop dat alles goed gaat met fles eraf halen danic, succes! ^O^

Hier een heerlijke plakbaby O+ Geef er lekker aan toe, vind het maar al te gezellig!
pi_132847384
Pffff... Sorry hoor, wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren. Sinds de inentingen, waar een flinke reactie op volgde :'(, is Ellie weer meer gaan drinken, wat helaas ook weer een flinke toename in krampjes tot gevolg heeft :(. Slapen doet ze nu alleen nog maar op ons overdag, en 's nachts slaapt zij wel, maar ligt ze zo te kreunen en steunen (en dan volgt er een harde wind en is het zalig stil...) dat wij niet zo lekker slapen op dit moment. Hopelijk trekt het snel weer bij, vind het zo sneu voor haar :(.

Maar een *O* voor optrekken Riley en langs de tafel stappende Ow, voor een goede nacht bij Loj en de mindrende aardbeienvlek van J. Ook zag ik mooie cadeautjes en een alien bij Coco, super!

En een :* voor verkouden D, slechte nachten en tandpijn :(.
Home is where the O+ is...
pi_132847405
Wat een leuke cadeautjes Coco! Dat zijn dus uitdeelboekjes..ik had geen idee (totdat ik onlangs een pak met 16 uitdeelboekjes kreeg als kraamkado..). En je alien! Ik moest echt heel hard om die post lachen :D

En ik zag leuke foto's van Spirit met haar halfjaarbaby langskomen *O*

Speciale vermelding voor Loj met kleine Ow die al twee nachten (toch?) doorslaapt en nu ook rondscharrelt in huis *O* *O*

Moeders met slechte nachten: slapen jullie dan 's middags nog een keer met baby mee (voor zover dat gaat met ook een peuter/kleuter in huis)

GotC: plakbaby O+ Dat kleine warme lijfje dat helemaal slap tegen je aan hangt, zooo lief.

Cwen, wat rot dat ze er even bovenop leek te zijn en nu weer zo'n last heeft van kramp :( Ik ga dinsdag voor de inentingen naar het CB en ik houd mijn hart vast.

En mijn baby lacht steeds vaker naar me, en ze praat terug O+ Zeker 's morgens als ik haar was en aankleed en een beetje tegen haar klets, dan ligt ze terug te kraaien en te lachen. Ik ben verliefd op mijn eigen kind O+
  zondag 3 november 2013 @ 11:11:24 #152
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132847463
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 10:53 schreef danic het volgende:

Die maisboogjes waren alleen verkrijgbaar bij de c1000 toch? Liggen die bij de babyvoeding?

Ik heb ze laatst in Duitsland meegenomen (Kaufmarkt geloof ik), daar lagen ze niet bij de babyvoeding, maar in het bio-schap. Dat hebben ze daar sowieso veel meer. Dus mocht je in de buurt van Duitsland wonen, veel meer bio en baby-spul :Y
pi_132847627
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 10:53 schreef danic het volgende:
Kijk dat is een fijne tip! Ik wist ook niet welke fles ik als eerste het beste eraf kon halen. Maar die van 15.00 klinkt wel logisch.

Die maisboogjes waren alleen verkrijgbaar bij de c1000 toch? Liggen die bij de babyvoeding?

En het cb kan mijn rug op wat dit betreft. Tips wil ik uiteraard graag hebben maar ik volg graag mijn kind en wat je zegt, ze zal ze nog wel nodig hebben.
Eva liet weer te snel flessen vallen. Was ook nirt goed. Resulteerde in een niet meer doorslapend kind }:|
Hier koop ik ze bij C1000, bij de babyvoeding idd. Jumbo zou ze ook moeten hebben. Online kun je ze ook bestellen. Maar rijstewafeltjes zijn anders mss ook lekker licht?
http://www.maisboogies.com/index.php/verkooppunten

Ik vind het zo bijzonder dat alle kindjes zo anders zijn. Maar ook wel lastig. Denk je na je 1e kind dat je alles weet, doet je 2e alles anders :P
  zondag 3 november 2013 @ 11:26:32 #154
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132847780
Onze Jumbo heeft geen maisboogjes :(. En in de hele stad geen c1000 meer te vinden.

Als ie ze lekker vindt, wordt dat dus online bestellen.
pi_132847856
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 11:11 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik heb ze laatst in Duitsland meegenomen (Kaufmarkt geloof ik), daar lagen ze niet bij de babyvoeding, maar in het bio-schap. Dat hebben ze daar sowieso veel meer. Dus mocht je in de buurt van Duitsland wonen, veel meer bio en baby-spul :Y
Eeeh nee. Precies aan de andere kant. Ik kan de Noordzee bijna aanlopen.
Onze Jumbo heeft ze niet iig.
Ik loop wel een keer de c1000 binnen als ik daarnaast moet zijn voor kattenvoer enzo (pet's place).
pi_132848182
Even een hele late reactie, maar bedankt voor jullie tips voor de rompers vrijdag!
Bij de prenatal hedden ze 1 soort rompers in enkele maten, maar daarvan was de 50 uitverkocht.
Uiteindelijk bij de V&D eentje gevonden! Een behoorlijk meisjesachtige, met roze en een strikje :D Zo, maar het is lastig in te schatten voor zo'n jongens mamma als ik (die vrijwel alleen strechrompers van de Hema heeft) of het niet too much meisjesachtig is! Maar de pappa en mamma vonden hem heel leuk. En ik mocht weer even babygluren O+
Maar als je dat dan weer ziet, zo'n ienimini prutsje, dan ben ik blij dat we die fase voorbij zijn ;)

Hier worden prakjes van halve appels en halve bananen weggewerkt en is tand nummer 1 een feit! En heel af en toe rolt M om (zowel van buik naar rug als andersom!) En hij is zo lief en gezellig!
Nu alleen 's nachts maar weer eens wat langer doorslapen. Hij komt weer elke 4 uur, dus ik slaap blokjes van 3 a 3,5 uur. Vergeleken met sommigen hier is dat al heel wat, maar die nachten waarin hij 5 a 6 uur tussen voedingen lieten waren best wel fijn!

Wat ik me opeens bedenk, het spugen is hier ineens sinds een week of 2/3 een heel stuk minder geworden! Het is nu af en toe een beetje, maar mijn standaard parfum is niet meer zurig!

Even snel een beetje bijgelezen en dit is blijven hangen:

Loj: Wat heerlijk, 2 nachten die zo goed zijn gegaan! En rond de tafel stappen is stoer!

Coco met haar buikalien!

En jarige en bijna jarige kindjes!

Mondperikelen die heel erg naar en pijnlijk klinken bij f_r :* en hopelijk is het einde van de pijn in zicht!

:* voor de baby's met krampjes en tandjespijn!

Foto's van een halfjaarfeestvarken, gefeli Spirit!

En nu ben ik vast een hele hoop vergeten... Sorry!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_132848274
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 11:18 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hier koop ik ze bij C1000, bij de babyvoeding idd. Jumbo zou ze ook moeten hebben. Online kun je ze ook bestellen. Maar rijstewafeltjes zijn anders mss ook lekker licht?
http://www.maisboogies.com/index.php/verkooppunten

Ik vind het zo bijzonder dat alle kindjes zo anders zijn. Maar ook wel lastig. Denk je na je 1e kind dat je alles weet, doet je 2e alles anders :P
Heel anders ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_132848750
D van Mandy beterschap!

:* Kyara voor je korte nacht. Duik lekker je bed in vanmiddag nog als het kan!

Loj wat doet Ow nou! Wat heerlijk! *O*

Danic wij hebben de fles van 15 uur op een gegeven moment vervangen door yoghurt. Dat werkte goed!

Juud O+

Cwen niet leuk zeg! Hopelijk is het inderdaad snel over. :*
pi_132851005
Iets met fokwet :D Rosalie werkt net met smaak bijna een volledige portie fruit weg.
Daar moest ze de fles van 11.00 wel slecht voor drinken (maar 70 op) maar uiteindelijk denk ik dat we zo de boel een beetje moeten verschuiven zodat ze meer honger krijgt en dat niet opvult met flessen alleen.

En ik was net even aan het vliegen met haar (boven mijn hoofd) en toen zag ik een witte streep. Boventandje *O*
Hij is er nog niet maar dat zal niet lang meer duren. Verklaard ook wel die natte t-shirts.
pi_132856481
Juud wat klink je verliefd O+

danic wat fijn! Je klinkt happy :) En een tandje! *O*

Piekie herkenbaar hoor, ergens gaat wel iets kriebelen bij zo'n heel klein hummeltje maar wat ben ik blij dat die fase voorbij is :D

F eet bakken groentenhapje maar van fruit eet hij minder. Hij lijkt het wel lekker te vinden, maar dan een paar hapjes. Het zou ook aan het tijdstip kunnen liggen natuurlijk, maar ik vind het wel best.

Sinds die luieruitslag (oid) heeft hij nog steeds elke dag minimaal 4 poepluiers, de ene keer waterdun en de andere keer normaal. Maar hij is zó vrolijk! Soms wil hij even niet slapen ofzo, maar verder echt zo makkelijk, tevreden, gezellig. Hij lacht om álles, zelfs de piepjes van de kassa bij AH vindt hij hilarisch O+ Ik maak me dan ook totaal geen zorgen over eten, poepen etc. Het is echt zoveel makkelijker om relaxed te blijven als je kind gelukkig lijkt te zijn. :Y

Oh en hij blijft nu ook op handen en knieën zitten en schommelt dan van voor naar achter, ik herinner me het filmpje van Nin goed en denk dat we ons huis binnenkort maar eens babyproof moeten gaan maken.. :o
  zondag 3 november 2013 @ 16:17:19 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132856632
Wat goed Suiker! En O+ voor je blije baby, ondanks kapotte billen.

Hier wordt ook druk gewiebeld op handen en knieen. Ze glijden alleen steeds weg.

Nog even voor de broodetende kindjes: kunnen jullie baby's zelf stukjes eten? De meisjes willen heel graag zelf eten maar een stukje brood belandt standaard in hun knuistje en dan zitten ze een beetje op hun duim te kauwen. Dus ik voer ze echt door de stukjes brood in hun mond te stoppen. Heb geen idee meer hoe dat bij M ging. Nou was die nogal lui aangelegd dus die liet zich nog tot heel lang voeren geloof ik.
  zondag 3 november 2013 @ 16:21:33 #162
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132856822
Nog even een vraag aan de meisjes-met-haar moeders (ik schreef eerst meisjesmoeders met haar trouwens :') ). Waar vind ik haarelastiekjes en knipjes voor baby's? En is dat niet eng dat ze het uittrekken en in hun mond stoppen?
pi_132856858
Ik ben geen kindje :+, maar ik doe hetzelfde als jij. Hij eet trouwens maar twee of drie stukjes hoor, het is niet dat ik hier al een volleerd broodeter heb.

En H&M misschien? Maar je vroeg het niet aan mij ;)
  zondag 3 november 2013 @ 16:24:55 #164
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132856953
Mijn dametjes eten samen 1 boterham. Eerst de stukjes zonder korstjes en dan de korstjes apart. En gister voor het eerst met pindakaas (zoutarme variant). Dat kostte me bijna mijn vingers...

Hoeveel eet F nu Suiker?
  zondag 3 november 2013 @ 16:31:36 #165
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132857219
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Kyara het volgende:
Wat goed Suiker! En O+ voor je blije baby, ondanks kapotte billen.

Hier wordt ook druk gewiebeld op handen en knieen. Ze glijden alleen steeds weg.

Nog even voor de broodetende kindjes: kunnen jullie baby's zelf stukjes eten? De meisjes willen heel graag zelf eten maar een stukje brood belandt standaard in hun knuistje en dan zitten ze een beetje op hun duim te kauwen. Dus ik voer ze echt door de stukjes brood in hun mond te stoppen. Heb geen idee meer hoe dat bij M ging. Nou was die nogal lui aangelegd dus die liet zich nog tot heel lang voeren geloof ik.
Hier gaat t met brood hetzelfde. Als ik t m zelf laat doen, dan verdwijnt het in het knuistje, of op de grond. En in geval van appelstroop of jam zit dus alles onder de plakzooi... Als t bord te dicht bij m staat, gaat t hele bord op de grond :'(

Misschien binnenkort hier ook eens pindakaas proberen. Vind ik zelf erg lekker, en J. kijkt zowat mijn boterhammen van mijn bord af :Y)


J. lijkt trouwens niet te snappen dat ie z'n knieën onder z'n lichaam moet trekken om te kruipen. Hij rolt, en draait om z'n eigen as, en gebruikt z'n ellebogen goed, maar de benen willen nog niet echt. Luie donder is t :(
  zondag 3 november 2013 @ 16:36:24 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132857407
Mijn referentiekader is sowieso al anders wat betreft grove motoriek. M was behoorlijk laat met alles dus als ik hem als referentiekader neem en er ook nog 6 weken bij optel dan ben ik blij als ze voor hun 1e verjaardag kunnen kruipen :D

Binnenkort ook appelstroop proberen. Maar dat wordt echt een kliederzooi, ook bij dreumes nog. En maar weer een kuipje philedelphia kopen.
pi_132857496
Ohh jee Suiker, bijna kruipen :D
Kyara ik voer L ook zijn brood, precies hetzelfde verhaal als jij, geplet in zn vuistje. Ik voer hem sowieso bijna alles, alleen maisboogjes en koekjes kan hij redelijk zelf. En hij stopt altijd zo'n groot stuk in zn mond, doodeng :X

Van de week nog mocht hij zelf soepstengel eten, meteen een kwart in zn mond, hartstikke scherp natuurlijk. ;(
  zondag 3 november 2013 @ 16:38:56 #168
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132857499
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef Kyara het volgende:
Mijn referentiekader is sowieso al anders wat betreft grove motoriek. M was behoorlijk laat met alles dus als ik hem als referentiekader neem en er ook nog 6 weken bij optel dan ben ik blij als ze voor hun 1e verjaardag kunnen kruipen :D

Binnenkort ook appelstroop proberen. Maar dat wordt echt een kliederzooi, ook bij dreumes nog. En maar weer een kuipje philedelphia kopen.
Hier nu 10 maanden, en nog weinig actie die op kruipen lijkt. Eigenlijk moet ik ook 6 weken corrigeren, maar toch, kruipen op z'n eerste verjaardag zou wel heel leuk zijn :Y Hij is nu gewoon gefrustreerd dat ie niet bij z'n net zelf weggegooide speelgoedjes kan... 8)7
  zondag 3 november 2013 @ 16:40:04 #169
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132857541
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Fieder het volgende:
Ohh jee Suiker, bijna kruipen :D
Kyara ik voer L ook zijn brood, precies hetzelfde verhaal als jij, geplet in zn vuistje. Ik voer hem sowieso bijna alles, alleen maisboogjes en koekjes kan hij redelijk zelf. En hij stopt altijd zo'n groot stuk in zn mond, doodeng :X

Van de week nog mocht hij zelf soepstengel eten, meteen een kwart in zn mond, hartstikke scherp natuurlijk. ;(
O, soepstengels, koekjes, komkommerplakjes, dat gaat hier allemaal wel goed, kan ie zelf (met wat gekruimel natuurlijk). Alleen brood moet op de grond blijkbaar...
pi_132857612
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 16:24 schreef Kyara het volgende:
Mijn dametjes eten samen 1 boterham. Eerst de stukjes zonder korstjes en dan de korstjes apart. En gister voor het eerst met pindakaas (zoutarme variant). Dat kostte me bijna mijn vingers...

Hoeveel eet F nu Suiker?
Aan melk nog 5 x 180+6 (maar die drinkt hij niet allemaal leeg)
Fruit: hoeveelheid van een kwart tot half minipotje Olvarit (maar dan zelfgemaakt dus)
Groenten: heel potje
Brood: twee a drie kleine stukjes zonder korst of ik geef een broodkorst/hele boterham en dan heb ik geen idee wat hij daadwerkelijk binnenkrijgt.
  zondag 3 november 2013 @ 16:42:46 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132857632
Tijgert hij ook niet MM?
M was 11 maanden toen hij ging kruipen maar hij tijgerde toen al wel (was dus ook weinig noodzaak om te gaan kruipen, hij kwam toch wel waar hij wezen moest).

Komt vanzelf wel. Die frustratie is alleen zo zielig.

Maisboogjes knagen ze hier ook aardig weg. Soepstengel kan ik ook wel eens proberen.

Wat betreft grote stukken is mijn ervaring dat ze dat zelf heel goed kunnen wegwerken. Of ze spugen het uit. Of ze gaan huilen en dan moet je het zelf even uit hun mond wippen. Soepstengel wordt wel snel zacht door speeksel, dat scheelt.
  zondag 3 november 2013 @ 16:46:11 #172
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132857744
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Aan melk nog 5 x 180+6 (maar die drinkt hij niet allemaal leeg)
Fruit: hoeveelheid van een kwart tot half minipotje Olvarit (maar dan zelfgemaakt dus)
Groenten: heel potje
Brood: twee a drie kleine stukjes zonder korst of ik geef een broodkorst/hele boterham en dan heb ik geen idee wat hij daadwerkelijk binnenkrijgt.
Denk dat dat wel overeenkomt met wat ze hier nog krijgen. Wel 1 voeding meer en ik weet niet precies wat ze nog binnen krijgen aan melk. Maar ze eten samen 1 stuk fruit, 2 boterhammen (1 als ontbijt en 1 tussen de middag), allebei een maisboogje en 's avonds bijvoorbeeld 1 aardappel en 2 wortel of een groot stuk broccoli. Qua potje is het denk ik samen 3/4 potje (en dan de 4 maanden potjes). Yoghurt ook geprobeerd maar dat vinden ze Heel Erg Vies. En toen waren ze ook Heel Erg Boos. :@
  zondag 3 november 2013 @ 16:46:22 #173
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132857748
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef Kyara het volgende:
Tijgert hij ook niet MM?
M was 11 maanden toen hij ging kruipen maar hij tijgerde toen al wel (was dus ook weinig noodzaak om te gaan kruipen, hij kwam toch wel waar hij wezen moest).

Komt vanzelf wel. Die frustratie is alleen zo zielig.

Maisboogjes knagen ze hier ook aardig weg. Soepstengel kan ik ook wel eens proberen.

Wat betreft grote stukken is mijn ervaring dat ze dat zelf heel goed kunnen wegwerken. Of ze spugen het uit. Of ze gaan huilen en dan moet je het zelf even uit hun mond wippen. Soepstengel wordt wel snel zacht door speeksel, dat scheelt.
Nee, geen getijger hier :'(. Hij snapt nog niet dat ie z'n benen om en om moet bewegen. Hij doet t nu tegelijk, waardoor ie lijkt op een gestrande zeehond die op het strand ligt te spartelen ):O

Onze vloer is wel erg glad, maar als ik t op het vloerkleed probeer, wil ie ook niet echt. Alleen als je je hand achter z'n voeten houdt, dan zet ie zich af, en komt ie opeens razendsnel vooruit...

Ach, op t KDV zijn er 3 kindjes op J.'s dag, en alleen het meisje tijgert al. Het andere jongetje (2 weken jonger dan J.) kan alleen nog maar 1 kant op rollen. Zo slecht doet ie t dus eigenlijk niet. Maar ja, de frustratie he...
pi_132857753
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Fieder het volgende:
Ohh jee Suiker, bijna kruipen :D
Kyara ik voer L ook zijn brood, precies hetzelfde verhaal als jij, geplet in zn vuistje. Ik voer hem sowieso bijna alles, alleen maisboogjes en koekjes kan hij redelijk zelf. En hij stopt altijd zo'n groot stuk in zn mond, doodeng :X

Van de week nog mocht hij zelf soepstengel eten, meteen een kwart in zn mond, hartstikke scherp natuurlijk. ;(
Die soepstengel kreeg hij niet zijn mond in omdat het best lastig is om zo'n lange stengel naar binnen te mikken :D In stukjes kreeg hij het niet kapotgesabbeld, was dus geen succes (evenals rijstewafel).
Als ik een hele boterham geef verslikt hij zich wel eens en ik let wel op dat hij geen halve boterham in zijn mik douwt, maar ik heb nog nooit gedacht dat hij echt stikte.

Verder geef ik best vaak voor het hapje een stuk, hij kan zich een kwartier vermaken met het likken aan een stuk appel O+ Of het uitzuigen van een stuk komkommer of tomaat. Daarna geef ik dan de gepureerde versie.

Ik laat hem ook eerst stukjes brood in zijn hand pletten en dan gaat hij aan zijn handen zuigen enzo, en daarna stop ik dan een stukje in zijn mond.
  zondag 3 november 2013 @ 16:49:34 #175
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132857856
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Die soepstengel kreeg hij niet zijn mond in omdat het best lastig is om zo'n lange stengel naar binnen te mikken. Hier breek ik m voor J. door midden, dan lukt t wel!

Ik heb trouwens een veelvraat die 's middag's een hele boterham eet, en soms dan nog meer wil. In de avond eet ie rustig een 200 gram potje en een grote bak yoghurt (100ml ofzo?). 's Ochtend's wil ie ook VEEL fruit, gewoon een grote banaan, of een kleine peer + appel.Ontbijt is hier trouwens pap, en die fles is ook in 5 minuten leeg.

Ach ja, dik wordt ie er niet van, en hij beweegt de hele dag, dus hij zal 't wel nodig hebben.
pi_132857894
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Kyara het volgende:

[..]

Denk dat dat wel overeenkomt met wat ze hier nog krijgen. Wel 1 voeding meer en ik weet niet precies wat ze nog binnen krijgen aan melk. Maar ze eten samen 1 stuk fruit, 2 boterhammen (1 als ontbijt en 1 tussen de middag), allebei een maisboogje en 's avonds bijvoorbeeld 1 aardappel en 2 wortel of een groot stuk broccoli. Qua potje is het denk ik samen 3/4 potje (en dan de 4 maanden potjes). Yoghurt ook geprobeerd maar dat vinden ze Heel Erg Vies. En toen waren ze ook Heel Erg Boos. :@
Wel een stuk meer brood dan! F vindt het wel heel erg lekker maar hij krijgt maar zulke kleine stukjes tegelijk weg, dan duwt hij de rest weer uit zijn mond en dan kan ik dat er later weer instoppen. Hij krijgt dan intussen al zo'n honger dat hij boos wordt en dan geef ik gewoon de fles. Hij regelt tot nu toe zelf dat hij steeds ietsje meer eet.

Kan het zijn dat die volkoren soepstengels minder snel zacht worden? Want dan kan ik de naturel versie misschien eens proberen.

Oh en de yoghurt _O- ik heb dat nog niet geprobeerd! Wanneer doe je dat? Na het groentenhapje ofzo? Het CB zei wel dat ik het mocht proberen, maar hij heeft nu zoveel voedingsmomenten in totaal!

Oh en MM, ik weet eigenlijk niet wat normaal is op die leeftijd! Het klinkt in elk geval heel makkelijk, liever een kind dat alles lust dan dat het lastig is om genoeg voeding te geven toch? Ik ben daar bij F ook erg blij mee. O+
pi_132858556
Kyara, ik heb als kraamcadeautje bij Eva (veul haar bij de geboorte!) hele kleine knipjes gekregen. Zaten met een stuk of 6 op een kaartje. Van Name it.
pi_132858851
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef Kyara het volgende:
Nog even een vraag aan de meisjes-met-haar moeders (ik schreef eerst meisjesmoeders met haar trouwens :') ). Waar vind ik haarelastiekjes en knipjes voor baby's? En is dat niet eng dat ze het uittrekken en in hun mond stoppen?
EBay voor elastiekjes., 99 dollarcent voor 300 stuks. Die stoffen trekken ze er makkelijker uit :+

En 3 cm knipjes heb ik bij etos/kruidvat gekocht, van zenner hebben ze die.
En online ook wat. Ook bij intertoys hadden ze die, althans bij ons.
  zondag 3 november 2013 @ 18:21:08 #179
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132861068
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

EBay voor elastiekjes., 99 dollarcent voor 300 stuks. Die stoffen trekken ze er makkelijker uit :+

En 3 cm knipjes heb ik bij etos/kruidvat gekocht, van zenner hebben ze die.
En online ook wat. Ook bij intertoys hadden ze die, althans bij ons.
thanx voor de tip! Ik heb ze besteld.

Nu kijken wanneer ik ze durf te gebruiken.
  zondag 3 november 2013 @ 18:25:13 #180
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132861196
Yoghurt doen we hier als toetje na de groentehap. Geen melk meer dus tussen lunch en avondfles. Als ie erg dorst heeft krijgt ie naast de yoghurt nog water of thee.

J. is trouwens dol op yoghurt, gewoon puur. Met fruit of een beetje diksap gaat er trouwens ook wel in :Y)

Totaal geen moeilijke eter tot nu toe, erg fijn.
  zondag 3 november 2013 @ 18:28:15 #181
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132861284
O en over kapsels en haar. J. krijgt een matje, t is net een newkid :'(
Waneer (laat?) je een baby's haar knippen? 'T is verder echt nog zacht dun babyhaar, en op z'n achterhoofd nog heel kort. Bij z'n oren heb ik t al een keer zelf bijgewerkt, maar voor z'n nek zit ie niet stil genoeg...
pi_132863608
Even zonder bijlezen een vraag: vanaf wanneer gaan baby's je "bespelen" en wat wijst op een oorontsteking? Ik twijfel, zodra ik Isa in bed leg is het gillen, echt helemaal over de rooie tot ik haar oppak en meeneem naar de woonkamer, dan wordt ze rustig. Nu ligt ze in de box te spelen. Maar ze grijpt ook vaak naar haar oortje... Ik weet niet wat ik ermee aan moet...
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 november 2013 @ 19:54:27 #183
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132864150
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
Even zonder bijlezen een vraag: vanaf wanneer gaan baby's je "bespelen" en wat wijst op een oorontsteking? Ik twijfel, zodra ik Isa in bed leg is het gillen, echt helemaal over de rooie tot ik haar oppak en meeneem naar de woonkamer, dan wordt ze rustig. Nu ligt ze in de box te spelen. Maar ze grijpt ook vaak naar haar oortje... Ik weet niet wat ik ermee aan moet...
Klinkt alsverlatingsangst icm vermoeidheid. Bespelen vind ik wel heel erg vroeg. Hier helpt het Lauren op mijn arm in slaap te laten vallen en dan rustig in bed te leggen.
pi_132864328
F heeft ook wel eens een te volle maag ofzo (dat denk ik tenminste). Dan laat ik hem wat langer wakker, op mij liggend is hij dan het rustigst, en dan probeer ik het een kwartiertje later nog eens.
Hij ligt natuurlijk wel op zijn buik in bed en dat hij verticaal rustig wordt doet me aan zoiets denken.

Als I nu ligt te spelen in de box, is ze dan wel echt moe? Bedoel ik niet als irritante vraag he, maar soms ben ik net iets te vroeg met weg leggen.

Volgens mij hoef je je nu echt nog geen zorgen te maken over het bespelen voeden ofzo.

En als je twijfelt over haar oor zou ik gewoon even naar de ha gaan!
pi_132864403
Is haar oortje rood Spirit? En dan niet van het grijpen uiteraard?

Rosalie reageert ook wel eens zo, maar als ik het negeer dan is ze binnen de minuut stil. Ik hou dan wel bewust de klok in de gaten, want ik wil haar ook niet onnodig laten huilen.
pi_132864671
Nee het is niet rood en ik denk inderdaad dat het was wat Suiker zegt. Wij houden erg vast aan het voor 7 uur naar bed gaan om het ritme erin te houden. Meestal is ze dan ook doodop, maar in het weekend heeft ze misschien een ander ritme? Ze heeft nog een half uur in de box gespeeld. Heb haar net in bed gelegd, ze klemde zich heel lief om mijn nek vast, maar toen ik neerlegde, speen erin, toestoppen, was het ook goed en nu slaapt ze. Ik denk dat het dus wel in zekere zin bespelen was, omdat ze nog niet wilde slapen.
Sarcasme. Herken het.
pi_132864844
Mja, bespelen klinkt dan altijd zo rot, vind je niet?
Ze geeft wel aan dat ze nog niet moe was en nog even wilde spelen. Of je dan heel streng moet zijn of niet, laat ik in het midden.
Ik denk dat als je heel strikt was geweest, je een half uur bezig was geweest om haar al krijsend toch te laten doen wat jij wil. En nu heb je een relaxed half uurtje gehad en ligt ze er ook in. My 2 cents.

Rosalie was net ook alleen maar aan het mopperen. Sperziebonen waren ineens heel welkom en haar fles van 19.00 heeft ze ook al een half uur eerder op. En dan dus maar 180/6 gemaakt, waar ik goed aan gedaan heb.
Daarna naar boven en even in de wipstoel gekeken naar het naar bed gaan van Eva. Maar halverwege ging ze al in haar oogjes wrijven, dus haar snel in bed gelegd. Ze slaapt al :D Voorheen ging ze rond 20.10 naar bed, maar nu is 19.30 wel een beetje de max voor haar.
Prima!!
pi_132864895
Oh enneh....kan iemand mijn kind even vertellen dat ze niet zo snel moet groeien. Heb ik allemaal leuke kleertjes van Eva bewaart, heeft ze het maar 1x aangehad ofzo.
Ze heeft nu een romper maat 74/80 aan 8)7 Shirtje ook maat 74 en broekje nog 68.
pi_132864990
Vandaag heeft Riley voor het eerst yoghurt op en ze vond het jummie

Elastiekjes wil ik ook, maar ze heeft nog te weinig haar

Spirit moeilijk is dat. Riley huilde vandaag ook even toen ik ze op haar bedje lag. Maar was stil toen ik beneden was.

En ik ben moe. In het weekend kan ik niet eens meer bijtanken van mijn werkweek. En ik doe heel weinig. En ik verwaarloos dit forum. En nu is het weekend alweer voorbij. :'(
  zondag 3 november 2013 @ 20:58:11 #190
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132867199
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:17 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag heeft Riley voor het eerst yoghurt op en ze vond het jummie

Elastiekjes wil ik ook, maar ze heeft nog te weinig haar

Spirit moeilijk is dat. Riley huilde vandaag ook even toen ik ze op haar bedje lag. Maar was stil toen ik beneden was.

En ik ben moe. In het weekend kan ik niet eens meer bijtanken van mijn werkweek. En ik doe heel weinig. En ik verwaarloos dit forum. En nu is het weekend alweer voorbij. :'(
Heb je het te druk in het weekend om bij te komen?

Lauren heeft ook nog te weinig haar voor elastiekjes -O- . Wil nog steeds even kijken naar van die ieniemini clipjes voor baby's.
pi_132867630
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
Even zonder bijlezen een vraag: vanaf wanneer gaan baby's je "bespelen" en wat wijst op een oorontsteking? Ik twijfel, zodra ik Isa in bed leg is het gillen, echt helemaal over de rooie tot ik haar oppak en meeneem naar de woonkamer, dan wordt ze rustig. Nu ligt ze in de box te spelen. Maar ze grijpt ook vaak naar haar oortje... Ik weet niet wat ik ermee aan moet...
Elise had dat ook vorige week.
Ik dacht verlatingsangst (waren haar knuffel bij mn schoonouders vergeten en toen begon het moeilijke slapen). Eerst was het alleen s avonds maar na een paar dagen ook overdag. Zodra je haar uit bed haalde was ze vrolijk, de hele dag had ze nergens last van tot ze dus op bed ging.
Uiteindelijk na een week naar de ha gegaan (omdat vriend s nachts zag dat ze aan haar oor zat) en toen had ze wel onrustige oortjes. AB kuur gekregen en nu is slapen weer als van ouds.
pi_132869154
Haar, Clipjes en elastiekjes....tsja geen ervaring. Eerst een jongen en nu een meisje waarvan ik inschat dat het nog zeker wel een half jaartje duurt voordat ze een clipje in kan. Laat staan een elastiekje. -O-

Omen vroeg naar bed meid! En in het weekend proberen echt de tijd nemen om bij te tanken. Misschien Riley eens laten logeren?

Spirit N had die een tijdje geleden ook. Zij had toen last van twee doorkomende tandjes. Overdag merkte je er weinig van (had ze afleiding). Maar slapen en vooral inslapen was prut.
En inderdaad bij twijfel ff oortjes laten checken!

Kyara je schrijft altijd over je meisjes alsof ze echt heel beel hetzelfde doen. Zelfde lekker vinden, zelfde hoeveelheid eten. Ze lijken vaak samen wakker te worden voor een voeding.
Of lijkt het maar zo?
Brood eet N als ze veel honger heeft van de tafel. Ik leg een stukje voor haar neer en ze propt het in haar mond. Ze kan nu steeds beter de pincetgreep, dat maakt het makkelijker. Daarvoor zat die vaak in haar knuistje maar ook dan wist ze het stukje toch wel in haar mond te krijgen.

Ik heb trouwens een klein draakje die inmiddels heel goed weet wat ze wel en niet mag. Maar niet dat ze zich daaraan houdt. Ze schudt al 'nee' met haar hoofd voordat ze iets doet wat niet mag. Zo schattig. Schudt ze nee en gaat dan de puzzel van haar broer kapot maken. :D
  zondag 3 november 2013 @ 21:39:37 #193
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132870146
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef Animalmix het volgende:
Kyara je schrijft altijd over je meisjes alsof ze echt heel beel hetzelfde doen. Zelfde lekker vinden, zelfde hoeveelheid eten. Ze lijken vaak samen wakker te worden voor een voeding.
Of lijkt het maar zo?
Ja, ze gaan behoorlijk gelijk op. Er zijn wel wat verschillen natuurlijk. Zo is J echt een borstkindje en vindt ze bijvoeding op zich wel aardig maar D stort zich er echt helemaal op. Die eet ook sneller en daarom vaak net iets meer dan J. En J haalt dus weer meer uit de borst. J. pakt haar eten wat beter en wat netter, terwijl D de broodkorst via haar oog en haar oor in haar mond stopt.

Qua motoriek wisselt het elkaar af. Meestal is D het meest fanatiek en probeert ze vanalles. J is net iets bedachtzamer, maar vaak lukt het haar wel als eerste.

Ze pakken elkaar speelgoed en ze huilen evenveel. Ook qua voedingstijden komt het aardig overeen (gelukkig). Soms is de een net wat langer wakker dan de ander maar qua eten- en slaaptijden proberen we het ook wel gelijk te houden omdat het anders gewoon niet te doen is, praktisch gezien.
pi_132870252
Danic, natuurlijk bedoel ik bespelen niet negatief, maar ik wist er even geen ander woord voor dan manipuleren, maar dat klinkt al helemaal boosaardig.

AM, bij Isa komen er nu 3 door en ze is snipverkouden.. Geen ideale combi dus. Net werd ze weer gillend wakker en werd alleen rustig toen we haar meenamen naar de woonkamer. Daarna ging ze wel snel weer slapen gelukkig.

Son, ik dacht net om niet te gaan, kom je hiermee. Nu weet ik het weer niet... Slapen gaat nu al twee weken überhaupt prut... Misschien toch maar even laten checken dan.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 november 2013 @ 21:46:50 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132870647
MM, ik heb M zelf voor het eerst ge/verknipt toen hij net 1 jaar was geworden. Eerder wilde ik echt niet om emotionele hormonale redenen. Toen hij 1,5 was ging hij voor het eerst naar de kapper (drama). Tussendoor knip ik hem zelf bij. Mat in zijn nek vind ik niet erg (zijn kapsel is sowieso wat langer en hij is geboren met een mat in zijn nek) maar het moet niet in zijn ogen gaan hangen.

Omen, vroeg onder de wol :*

Spirit, ik denk dat het meer instinctief is. Niet moet, dus niet willen slapen. Of juist te moe en niet kunnen slapen. As we speak ligt hier ook een dametje in de box die niet kan/wil slapen. Nu is ze een beetje aan het spelen. Ook goed.

Oeh AM, dat klinkt al als een dreumes, gaat hard.

Hier trouwens ook weinig haar hoor. Maar J's haar piekt net wat meer dan dat van haar zus. Die ene pluk staat toch al omhoog, misschien kan er een elastiekje in, dan lijkt het net alsof het zo hoort ;)
  zondag 3 november 2013 @ 21:50:11 #196
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132870852
Zorg je er wel voor dat je voldoende rust neemt Omen.

Gelukkig dat je mini weer doorslaapt en aan de beterende hand is Sonnetje.

Hopelijk is het geen oorontsteking Spirit ... als je het niet vertrouwt huisarts bellen!
Ik ga mee met Pessie in die verlatingsangst/moeheid

Hier een vreselijk verkouden ventje afgelopen nacht en vandaag. Afgelopen nacht was drama, hoofdeind staat al hoger en om 2u wakker en niet meer willen slapen.
Fles gegeven, neuspeer, neusspray en nadat fles op was ging het nog dik een uur verder met onrustig zijn, troosten, wandelen ed voor hij weer kon en wilde gaan slapen :Z ...
Om 2 uur 's nachts ben ik niet op mijn best.
Vandaag overdag huilerig, hangerig, plasluiers ook twijfelgeval, veel rochelen bij liggen. Meer baby's rochelen maar ik ga morgen voor de zekerheid toch de ha bellen denk ik.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 3 november 2013 @ 21:52:03 #197
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132870974
Spirit nu ik het bij jou lees, mijn kinderen zijn bij het krijgen van tandjes altijd verkouden geweest. Is dat toeval? Of zien meer mama's dat?

Ik knip Nathan ook zelf, lekker met de tv aan op zondagmiddag. Ziet er prima uit. Gewoon in laagjes.
pi_132871355
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 21:39 schreef Kyara het volgende:

[..]
Ze pakken elkaar speelgoed en ze huilen evenveel. Ook qua voedingstijden komt het aardig overeen (gelukkig). Soms is de een net wat langer wakker dan de ander maar qua eten- en slaaptijden proberen we het ook wel gelijk te houden omdat het anders gewoon niet te doen is, praktisch gezien.
Ja dat van het slapen zou ik ook proberen (doe ik ook met peuter en baby (bijna-dreumes)). Is best een beetje te sturen en dan heb je zelf ook nog wat rust!

N begint echt steeds meer een dreumes te worden inderdaad. Ze snapt ineens ook zoveel. Hoe ze een balletje in de knikkerbaan moet doen, hoe de stapelbakjes in elkaar horen, hoe de duplo op elkaar moet (alleen lukt dat nog niet), dat je met mama een bal over kan rollen O+, dat papa, mama en broer iets veel lekkerders eten dan ikke (toastjes tov een paar rozijntjes), dat mama weggaat bij het kinderdagverblijf (dikke tranen). Een heerlijk meisje O+
pi_132874205
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:52 schreef pessie het volgende:
Spirit nu ik het bij jou lees, mijn kinderen zijn bij het krijgen van tandjes altijd verkouden geweest. Is dat toeval? Of zien meer mama's dat?

Ja. Maar dat is ook wel verklaarbaar. Door het krijgen van tandjes stopt het lichaam daar alle energie in waardoor de weerstand lager wordt. En ze dus eerder een verkoudheid oppikken. Dat ze dus verkouden worden door de tandjes, klopt niet helemaal. Het is niet de directe oorzaak. Wel de aanleiding.

En Spirit ik bedoelde het niet rot hoor. Maar meer dat ik die woorden zo stom vind. Maakt niet uit welke je kiest, ze zijn allemaal negatief.

Omen lekker slapen meis. En echt proberen bij te tanken hoor :*
  zondag 3 november 2013 @ 23:48:37 #200
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132877463
*O* N een bijna-dreumes-qua gedrag!!!

Net schone lakens gelegd bij D, een schone knuffellap en een verse pyjama.
De arme werd net huilend wakker, had zijn bedje ondergespuugd de arme, zo zielig. Het groentehapje van 18u en zijn laatste fles waren er teveel aan geweest vanavond.
Morgenvroeg dus echt maar naar de huisarts toe.
Weltrusten :O :z .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132880041
En weer aan de nachtvoeding :O Ik vind het an sich niet erg dat ze wat later wil slapen of wakker wordt, maar die blinde paniek waarmee dat gepaard gaat en vooral het schreeuwen en niet te kalmeren zijn, vind ik echt heel erg. Het werkt intussen ook behoorlijk op mijn zenuwen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_132880096
Spirit :*. Misschien toch de oortjes?

Hier zelf wakker terwijl mijn baby slaapt, ook leuk :(.
Home is where the O+ is...
pi_132880132
Kyara leuk dat ze zo gelijk op gan

Mandy ik zou ook naar de ha gaan. Beterschap voor je mannetje :*

Spirit heb je een nachtlampje aan? Misschien dat dit een beetje helpt. Dit klinkt heel zielig. :*

Cwen als je zelf wakker ligt is niet fijn inderdaad
Ik ben om half tien naar bed gegaan. Ik werd alleen bijna elk uur even wakker. Riley niet gelukkig. Die slaapt nu nog lekker :z
pi_132880541
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 03:45 schreef Spirit82 het volgende:
En weer aan de nachtvoeding :O Ik vind het an sich niet erg dat ze wat later wil slapen of wakker wordt, maar die blinde paniek waarmee dat gepaard gaat en vooral het schreeuwen en niet te kalmeren zijn, vind ik echt heel erg. Het werkt intussen ook behoorlijk op mijn zenuwen :@
Hier is dat voor ze moet slapen. Even afkloppen. Gelukkig niet midden in de nacht.
Maar de oorzaak hier zijn stomme rot tandjes die dr al een tijd teisteren en maar niet doorkomen :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 4 november 2013 @ 08:17:33 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132880574
Loj, wat goed dat er een tweede doorslaapnacht was! ik hoop dat het vannacht weer goed is gegaan.
Bij Cwen gaat t juist even wat minder, las ik. Hoop dat er inmiddels wat verbetering is m.b.t. de kramp.

Kyara, ik wisselde gewoon af. Stukjes brood geven en stukjes zelf laten oefenen. Leek me wel goed voor de training van de fijne motoriek :+ En het ging eigenlijk heel snel goed. Eten is wat dat betreft wel een bijzonder goede motivatie voor mijn kliko.

Kliederzooi met eten idd vaak wel, maar ik gebruik bijna standaard deze dingen. Maar die vond jij niks geloof ik he Kyara? Gewone slabbers worden hier altijd uitgetrokken.

Soepstengel is hier tegenovergestelde van een succes en ik geef het gewoon niet meer tot hij 16 is. Rijstwafel vorige week voor het eerst geprobeerd (voor de deur van de EHBO :P ) en dat ging prima.

MM, ik heb een maandje geleden ofzo voor het eerst Silvijns haar geknipt. Ik ga daar echt nog niet voor naar een kapper. Had gewoon met een fijne kam zijn haar nat gemaakt, in een hanenkam gekamd en de bovenste centimeter ofzo daar van afgeknipt. Ging wel makkelijk. Maar scheelt misschien wel dat zijn haar sowieso al van nature in een hanenkammodel groeit, de zijkanten zijn veel korter. Dan zal het wel makkelijker zijn. De zijkanten lijkt me wel moeilijk. Achterkant appeltje eitje.

Dat 'bespelen' komt pas later denk ik Spirit. Ik begin daar pas sinds kort echt wat van te merken. Sneu dat het 's nachts niet goed gaat ;(

Omen, sterkte met je vermoeidheid. Effe een weekje vroeg naar bed!

Mandy, beterschap voor D.
  maandag 4 november 2013 @ 08:57:31 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132880932
Die zijn wel fijn. Maar die gebruik ik eigenlijk vooral voor verven en knutselen.

rijstwafels vielen hier juist niet in de smaak. nog steeds niet.

Ik heb mijn winterkleding uitgezocht (allemaal pre-kind) en ik heb 1 spijkerbroek gevonden die past (en een paar dikke truien). Mijn winterjas wil niet lekker meer dicht :(
pi_132881724
OMG... Ellie heeft van 23.00 uur tot 09.40 uur geslapen! * O* we hadden maar 1 voeding en 1 keer krampjes en nu ligt ze naar me te lachen :o O+
ik zal maar niets zeggen over de status van bed en tieten, though... ;) :X

Kyara, klinkt niet tof!

Oh, en heeft iemand de Stokke Newborn? Bevalt die? Nu nl mega aanbieding bij Prenatal!

[ Bericht 6% gewijzigd door Cwen op 04-11-2013 10:00:19 ]
Home is where the O+ is...
pi_132882074
Bedoel je dat zitje of de babyinzet voor de tripp Trapp voor als ze mogen zitten?
Goede nacht Cwen kun je Ellie sac even laten instrueren?
pi_132882127
Het babyzitje, niet de inzet, echt dat maxicosi ding dat je erop klikt. En ja, Ellie wil graag sac instrueren :D
Home is where the O+ is...
pi_132882998
Spirit, hoe gaat t vandaag?

Danic, herkenbaar, Ow gaat ook veel te snel, sommige leuke dingen heeft hij gewoon maar een keer aangehad :S

Omen, zorg je goed voor jezelf!!

Cwen, wat goed!!!!! Balen dat je zelf ff hebt wakker gelegen :S

Hier was Ow vannacht ook weer wakker, beetje jammer. Maar ik geef de buurman de schuld, er stonden weer eens wat mensen voor z'n raam te schreeuwen...
Maar op zich ging hij na een extra flesje meteen weer slapen, dus ik begin langzaam vertrouwen te krijgen :D

Trouwens, je zult t niet geloven, Ow was net een stukje aan het kruipen!!! *O* wat gaat hij snel opeens!
pi_132883131
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 09:52 schreef Cwen het volgende:
Oh, en heeft iemand de Stokke Newborn? Bevalt die? Nu nl mega aanbieding bij Prenatal!
Wij hebben de newborn hier en hij wordt bijna iedere dag gebruikt als F. wakker is tijdens het eten. Kan hij mooi bij ons aan tafel zitten, gezellig kletsen en kijken. Er hoeft geen wipstoeltje op tafel gezet te worden ;)
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  maandag 4 november 2013 @ 11:10:50 #212
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132883154
LoJ, wat fijn! En 't is idd vast de buurman geweest, daar zou ik ook niet blij mee zijn :(

Cwen, hier geen ervaring met de babyschelp voor de trip-trapp. Vond m te duur, en de wipstoel werkte hier ook prima toen J. nog niet stevig zat. En Fijn dat Ellie zo lang sliep (alleen wel jammer voor jou en je bed }:| ).

Hier hadden we juist gisteravond opeens drama. Normaal is J. uiterlijk om half 8 in dromenland, nu sliep ie pas om 10 uur (paniek, huilen, en alleen rustig als we m vasthielden). Hopelijk was dit eenmalig, ben t niet meer gewend, de hele avond bezig zijn om baby in slaap te krijgen :@ .

Kyara, da's balen :(. Maar wel een goede reden om te gaan (web)shoppen voor jezelf (en dan ook maar meteen voor de dames en M. ;) >:) )
pi_132883518
Lief dat je het vraagt Loj. Ze was dus om 3 uur vannacht weer overstuur, dus toen maar de fles gegeven en toen ging het weer. Ik was echter wakker, kon niet meer slapen, had het koud etc, dus om 5 uur weer in slaap gevallen eindelijk. Man heeft me vanochtend tot 8 uur laten liggen, superlief, had ik ook wel nodig. En mijn schoonmoeder is hier vandaag om op te passen. Ochtendslaapje was ook weer huilen huilen huilen. Ben maar gaan zingen en heb haar verder laten liggen en toen viel ze gelukkig in slaap. Raar kind O+

Ze is wel supervrolijk. Hoe moe ze je ook maakt, als je dat lachje ziet is alles gewoon helemaal goed. Ik overleef wel op koffie en lig vanavond gewoon om 9 uur in bed. Als het vanavond weer zo drama is en ze grijpt vandaag naar haar oortjes bel ik morgenochtend de HA even.

Mandy, was jij ook naar de HA geweest? Hoe is het met D? Zielig zeg, dat spugen ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_132883580
Oh en Kyara, dankzij mijn rare nacht had ik ook een bizarre droom, over jou en je kids. Mijn man en ik waren bij jullie thuis en je babys konden al lopen. We gingen eerst koffie drinken op de bank en toen zei ik nog tegen je dat ik dacht dat je lang haar had, want het was nu kort en hip met rode en blauwe plukken. We gingen je kinderen daarna douchen (ze liepen allemaal zelf de trap op, daar was ik erg van onder de indruk) en onder de douche had je een bed staan, want anders kon je echt geen drie kinderen tegelijk douchen. En toen ging jij slapen terwijl mijn man en ik probeerden uit te vinden hoe de douche werkte. En toen ging de bel, maar we mochten niet open doen, want jij sliep. Dus dat.

O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132883862
Net terug van het CB, Hij is bijna 4 maanden en 8,4 kg :) Hij heeft ook vaccinaties gehad, ligt helemaal overstuur in bed ;( zo maar even troosten als hij niet wil slapen.. ;(
pi_132883879
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:17 schreef Cwen het volgende:
Het babyzitje, niet de inzet, echt dat maxicosi ding dat je erop klikt. En ja, Ellie wil graag sac instrueren :D
Ik gebruik hem dagelijks en snap niet dat ik zonder gedaan heb bij Zoë. Had zoveel gedoe gescheeld. Gewoon met zn alle aan tafel. Dat kon bij Zoë niet :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 4 november 2013 @ 11:48:22 #217
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132884023
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 11:41 schreef -Bushok het volgende:
Net terug van het CB, Hij is bijna 4 maanden en 8,4 kg :) Hij heeft ook vaccinaties gehad, ligt helemaal overstuur in bed ;( zo maar even troosten als hij niet wil slapen.. ;(
Ach gussie, arm ventje, hopelijk gaat de pijn snel over. Hier na de vaccinaties steeds een beetje verhoging. Paracetamol (de vloeibare) hielp dan wel. Maar J. werd eigenlijk heel slaperig van zijn prikken :z

Mooie stats trouwens. Is ie ook lang? Want t klinkt zo een beetje als een reuzenbaby O+ O+ O+ .

Maar goed, mijn vergelijkingsmateriaal is ook niet standaard, 10 maanden en 7.7kg is gewoon licht, zeker als je 72 cm lang bent...
pi_132884212
spirit :*
bushokje zo naar die prikjes he. hopelijk heeft hij snel geen pijn meer.

kyara das balen. maar een mooie gelegenheid om te shoppen. Ik deel je leed een beetje ik pas nu 3 spijkerbroeken weer. Mijn winterjas nog niet geprobeerd mijn herfstjas past wel maar mag nog iets beter zitten.

cwen die heb ik niet. wij hebben een domoo en zetten haar zo op tafel.
kruipende ow *O*
pi_132884481
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:09 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Wij hebben de newborn hier en hij wordt bijna iedere dag gebruikt als F. wakker is tijdens het eten. Kan hij mooi bij ons aan tafel zitten, gezellig kletsen en kijken. Er hoeft geen wipstoeltje op tafel gezet te worden ;)
Hoi! :W
pi_132885369
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:04 schreef WizzyChrismizzy het volgende:
Hoi! :W
O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_132885604
Bushok ;( een paracetamolletje wil soms wel eens helpen als ie echt pijn heeft.

Kyara :( dat is flink balen.

Spirit je droom :D

MM hopelijk is het inderdaad eenmalig. En anders lekker babyknuffelen en komt het snel weer goed. (Alleen jammer van je avond zonder baby)

Newborn hadden we hier geleend van zwager. Vond het echt fijn! N zat lekker aan tafel als wij aten. Gezellig!
  maandag 4 november 2013 @ 12:48:44 #222
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132885828
Mooie stats Bushok, hopelijk is de prikjesellende snel voorbij.

Niet leuk Kyara van je kleding, maar ook een goede reden om te gaan shoppen!

Hopelijk is je meisje snel weer beter Spirit.

Spirit, vanmiddag ga ik met D naar de huisarts, heb om 15:20u een afspraak. Hij is helemaal uit zijn normale doen, huilerig, slaperig, snipverkouden, slecht eten en plasluiers zijn ook maar zozo. Zo sneu

En een kruipende ow!!! :D
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132886227
Spees, die slabbetjes heb ik meteen maar even bij mijn favorieten opgeslagen. Ik vind ze heel handig, maar vond ze duur. En deze zijn goedkoop en leuk :D
En geen soepstengels tot zijn 16e :D

Kyara, niet tof.

Cwen, dat is een fijne nacht.

Loj, dat is minder. Maar wel fijn dat ie vrij snel in slaap viel :*
En wat goed dat ie een stukje kroop *O*

MM :* ik hoop ook dat het eenmalig was.

Spirit, het lijkt me verstandig dat je inderdaad even naar de HA gaat. Oortjes grijpen kan met doorkomende tandjes te maken hebben. Maar stel dat het iets anders is. :*
En die droom is echt geweldig. Ik moest lachen :D

Bushok, wat een reus heb jij
En :* voor die rotprikjes

Mandy, succes bij de ha vanmiddag :*

Ik mag vanmiddag naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle. Hoera en zo :D
pi_132886487
Mousemicky,Animalmix: hij wordt er heeeeeeeeeel eventjes slaperig van hihi :@ Tot zover nog geen paracetamol hoeven te gebruiken.

Ferrari,Mandy: Dankjewel :*

Omentiel en Mousemicky: Hij is 63 cm lang :-p Ik zat tussen allemaal mama's met kindjes van 7 maanden en hij was al groter :@

Hij was zo overstuur en ik knallende koppijn dus hij is naast mij in slaap gevallen. Hooguit een uurtje geslapen en hij ligt alweer vrolijk te giegelen en te trappen. Ik daarintegen helemaal gesloopt ;(

(Het citeren lukt me allemaal nog niet zo :@ )
pi_132886598
Succes bij de huisarts vanmiddag, Mandy!

Spirit, wat vervelend zeg. Ik zou ook even de huisarts laten kijken, beter een keer te vaak dan dat ze echt oorpijn blijkt te hebben.

Wow Loj, kruipen *O*

Bushok, 8 kilo :o Wat een grote! Sneu van de prikjes, vertroetel maar lekker.

Omen, succes bij de tandarts.

Cwen, heerlijk he! 1 goede nacht en je voelt je als herboren :')

MM, wat zielig.. Wel een heel klein beetje genoten? Afgelopen weekend was E. ook zo en toen wou ze alleen maar bij mij knuffelen. Vond het heel stiekem best fijn O+

Dat is nooit leuk om te merken Kyara.. -O-

Wij hebben de newbornset ook van de Stokke. Toen ze heel klein was niet zo veel gebruikt maar nu zit ze er iedere dag in, ze krijgt er ook haar hapje in. Vind het best een handig ding maar denk niet dat ik hem had gemist als we hem niet gekocht hadden.
E.
pi_132886719
E. krijgt sinds een week of 2 groente en ze vind het zo lekker! Ze eet 50 gram, soms iets meer en soms iets minder. Maar ze smikkelt het zo, als ze mij ziet aankomen met het bakje gaat haar mondje al open en de tong naar buiten.
Als ze zo wakker wordt krijgt ze voor het eerst fruit, eens kijken of dat ook zo goed gaat.

Het is wel een verschil met de flessen zeg. Die gaan nog steeds slecht, vorige fles dronk ze 110 en dat kost nog steeds Heel Veel Geduld. Wat zou ik blij zijn als de flessen eraf zijn.. -O-
E.
  maandag 4 november 2013 @ 13:30:01 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132886849
Wij hebben überhaupt nog geen kinderstoel... Ik dacht dat ze daar pas in mochten als ze überhaupt kunnen zitten :?.

Noor is dreinerig. Denk tandjes... En ze heeft een naar hoestje. Flessen gaan hier nu ook moeizaam..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132886968
Oh Loooord... :X
Ik ben weer voor het eerst na de bevalling ongesteld. ;(

En dat is niet mis. Nooit echt heftig gehad voorheen en nu moet ik elk uur naar het toilet. :')
Gelukkig maar tot half 3 werken en dan vrijdag pas weer.
pi_132887205
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 13:34 schreef vencodark het volgende:
Oh Loooord... :X
Ik ben weer voor het eerst na de bevalling ongesteld. ;(

En dat is niet mis. Nooit echt heftig gehad voorheen en nu moet ik elk uur naar het toilet. :')
Gelukkig maar tot half 3 werken en dan vrijdag pas weer.
Nu pas?! Doe je goed! Ik mocht er 6 weken na de bevalling alweer aan geloven }:| De eerste 2 keer zijn extreem, daarna werd het bij mij steeds weer een beetje normaler.

XM, arme Noor! Hier ook alles tegelijk.. zo zielig.

Spark, leuk he, bijvoeden O+ Fruit is hier topfavoriet :D Dat kun je erin blijven lepelen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132887228
ik span de kroon na 5wk werd ik weer ongesteld. wel een hele milde hoor.

omen succes bij de ta
  maandag 4 november 2013 @ 14:03:35 #231
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132887765
FR is dat niet gewoon nog 'kraamzuivering' dan?

Sterkte iedereen met sneue of springende kindjes!

Spirit, hier is oren trekken en oren wrijven steeds een teken van tandjes (i.c.m. vermoeidheid). Hoop dat het dat bij I ook is, en geen oorontsteking!

Leuk dat het eten zo goed gaat Sparkling!

Loj, jammer van het wakker worden, maar echt wel fijn dat je niet een uur met hem bezig hoefde te zijn. Twee stapjes vooruit en een stapje terug. Hoe dan ook een enorm verschil met eerst en ik ben echt blij voor jullie. Dat kruipen doet hij vast nu omdat hij zo uitgerust is :7

Omen, idd die slabbers kosten niks. En ze zijn straks ook handig met verven enzo

Silvijn is nu helemaal van het boekjes lezen, ik vind het zo leuk :) als hij wakker wordt en we lopen naar beneden dan wijst hij meteen naar zijn stapel boekjes en hij giechelt als hij de juiste* bladzijde omslaat O+

*ik ben nog in het ongewisse wat precies 'juist' is en het giechelreflex aanwakkert
pi_132887956
het vloeien was al ruim 2wk over. plus mijn humeur en huid doen mij vermoeden dat ik echt ongesteld ben. nu ben ik nooit heftig ongesteld geweest dus het kan best.
pi_132888025
Nja, we hebben 9 maanden geen menstruatie gehad, dus eigenlijk mogen we ook niet klagen :P De meesten van ons althans.
Sarcasme. Herken het.
pi_132888101
Oh hai, hier na zes maanden nog geen menstruatie gezien. *) sorry :@

Dat bijvoeden is hier niet echt een succes. Hij vindt het echt fantastisch hoor, stukken banaan in zijn neus en oor smeren, maar het hele eet-principe ontgaat hem. Geeft uiteraard niet, denk dat hij daar motorisch gewoon nog niet zo aan toe is.

XM, hoe is het met jou mentaal gezien?

Vraag: is de oogkleur van jullie babies veranderd het eerste jaar? Hier begon het als diepdonkerblauw, ging in de eerste maanden wat naar blauwgrijs, en nu is het blauwgrijs met een bruinige rand op de iris heen, echt heel apart. Vraag me af of dat compleet bruin wordt of deze bijzondere mengelmoes blijft.

Dan ga ik nu even verder dan alleen de laatste pagina terug lezen!
pi_132888158
ogen kunnen toch nog een poos veranderen van kleur? volgens mij is dat donkerblauw echt een new born kleur.

l-e ik ben jaloers nog niks bij jou. nou ja ik geef geen bv dus zo gek is het niet. reactie van vriend. fijn toch dat alles weer werkt? jahoor schat ik zat er echt al op te wachten. van mij hoeft het helemaal niet meer.
  maandag 4 november 2013 @ 14:15:30 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132888189
Ik werd na 5 maanden weer ongesteldm , maar ipv elke maand is het steeds eens in de 2 maanden 8)7

Le, na een maand of 3 was bij mijn beide kinderen wel duidelijk dat de ogen blauw werden (manlief heeft blauwe ogen, ik bruin, er zijn 3 blauw-ogige grootouders en 1 bruin-ogige.).
pi_132888241
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
ogen kunnen toch nog een poos veranderen van kleur? volgens mij is dat donkerblauw echt een new born kleur.

l-e ik ben jaloers nog niks bij jou. nou ja ik geef geen bv dus zo gek is het niet. reactie van vriend. fijn toch dat alles weer werkt? jahoor schat ik zat er echt al op te wachten. van mij hoeft het helemaal niet meer.
Ja, ik geef idd nog wel volledige bv, dat speelt vast mee. Hou vol, over een jaar of 20 komt de overgang en stopt het ook *O*
pi_132888284
dat ben ik wel redelijk vroeg in de overgang als dat over 20 jaar al is. nouja dat kan wel natuurlijk.
pi_132888300
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, ik geef idd nog wel volledige bv, dat speelt vast mee. Hou vol, over een jaar of 20 komt de overgang en stopt het ook *O*
:D

T. heeft wel echt bruine ogen. Niet gek ook, Yur heeft bruine ogen en dat is een dominante kleur. Wel hadden z'n ogen de eerste 2 weken een blauwe gloed.
pi_132888366
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef GotC het volgende:

[..]

:D

T. heeft wel echt bruine ogen. Niet gek ook, Yur heeft bruine ogen en dat is een dominante kleur. Wel hadden z'n ogen de eerste 2 weken een blauwe gloed.
De kleur van de grootouders' ogen speelt ook mee. Want mijn ogen zijn bruin, die van man blauw, en die van Sticker zijn dus nog nader te bepalen. Was iig niet meteen duidelijk bruin.
pi_132888372
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
dat ben ik wel redelijk vroeg in de overgang als dat over 20 jaar al is. nouja dat kan wel natuurlijk.
Hoe jong ben jij?
pi_132888375
Mijn vriend heeft ook bruine ogen maar die van Ean zijn blauwgrijs en ik verwacht dat die van sac ook niet bruin worden.
grootouders ene kant bruin en blauw
Andere kant bruin en blauw.

Zowel haarkleur als oogkleur kan hier alle kanten op.
pi_132888404
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe jong ben jij?
jong ook niet meer hoor 29
maar dan zou ik 49 zijn als de overgang begint. kan volgens mij prima maar dat klinkt ook nog niet mega oud.
pi_132888442
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

jong ook niet meer hoor 29
maar dan zou ik 49 zijn als de overgang begint. kan volgens mij prima maar dat klinkt ook nog niet mega oud.
Rond de 50 is volgens mij wel een gebruikelijke leeftijd? Geen idee waarom ik dit denk/weet/denk te weten eigenlijk.
pi_132888516
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Rond de 50 is volgens mij wel een gebruikelijke leeftijd? Geen idee waarom ik dit denk/weet/denk te weten eigenlijk.
dat geloof ik direct. Niet dat ik denk dat ik dan nog een keer zwanger ben/wil zijn.
Maar op de overgang zit ik ook niet te wachten eigenlijk.
Leuk hoor vrouw zijn.
pi_132888587
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

dat geloof ik direct. Niet dat ik denk dat ik dan nog een keer zwanger ben/wil zijn.
Maar op de overgang zit ik ook niet te wachten eigenlijk.
Leuk hoor vrouw zijn.
Nee, maar het ging toch niet om zwanger zijn, maar om het uitkijken naar de overgangsgerechtigde leeftijd omdat je menstruatie dan zal weg blijven.

Ik hou van vrouw zijn. En volgens mij ga ik wel nog een keer zwanger zijn, Ondanks alles.
  maandag 4 november 2013 @ 14:29:11 #247
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132888667
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef L-E het volgende:
Oh hai, hier na zes maanden nog geen menstruatie gezien. *) sorry :@

Dat bijvoeden is hier niet echt een succes. Hij vindt het echt fantastisch hoor, stukken banaan in zijn neus en oor smeren, maar het hele eet-principe ontgaat hem. Geeft uiteraard niet, denk dat hij daar motorisch gewoon nog niet zo aan toe is.

XM, hoe is het met jou mentaal gezien?

Vraag: is de oogkleur van jullie babies veranderd het eerste jaar? Hier begon het als diepdonkerblauw, ging in de eerste maanden wat naar blauwgrijs, en nu is het blauwgrijs met een bruinige rand op de iris heen, echt heel apart. Vraag me af of dat compleet bruin wordt of deze bijzondere mengelmoes blijft.

Dan ga ik nu even verder dan alleen de laatste pagina terug lezen!
Volgens mij kan het bij Sticker dan nog verschillende kanten op. Althans de cb-arts vertelde ons bij... ik denk 4 of 6 maanden dat ogen blauw blijven als er op die leeftijd niets van bruine stipjes of een bruin randje te zien is. Als dat wel zo zou zijn dan kon het nog alle kanten op, van bruin tot groen tot blauw met bruine spikkels.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef L-E het volgende:

[..]


Ik hou van vrouw zijn. En volgens mij ga ik wel nog een keer zwanger zijn, Ondanks alles.
+1

(En: wow, wat een uitspraak voor jou! O+ )
pi_132888674
Ik niet gok ik. Is mij ook wel afgeraden. Maar zeg nooit nooit. Qua leeftijd kan het nog prima al komt de 30 nu wel heel snel dichterbij.
En knap dat je het nog een keer aandurft. Ik ga duimen voor je dat het de meeste relaxte zwangerschap van je wordt die je je maar kan bedenken.
pi_132888710
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Volgens mij kan het bij Sticker dan nog verschillende kanten op. Althans de cb-arts vertelde ons bij... ik denk 4 of 6 maanden dat ogen blauw blijven als er op die leeftijd niets van bruine stipjes of een bruin randje te zien is. Als dat wel zo zou zijn dan kon het nog alle kanten op, van bruin tot groen tot blauw met bruine spikkels.
Oh wow, wat zou het worden? Wat is mijn leven spannend ineens! *O*
  maandag 4 november 2013 @ 14:31:19 #250
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132888759
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh wow, wat zou het worden? Wat is mijn leven spannend ineens! *O*
Hoe tof zou fluorgeel zijn O+
pi_132888793
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef L-E het volgende:

[..]
Ik hou van vrouw zijn. En volgens mij ga ik wel nog een keer zwanger zijn, Ondanks alles.
Ik wil niet meer zwanger zijn maar wel nog een baby :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_132888805
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nu pas?! Doe je goed! Ik mocht er 6 weken na de bevalling alweer aan geloven }:| De eerste 2 keer zijn extreem, daarna werd het bij mij steeds weer een beetje normaler.

XM, arme Noor! Hier ook alles tegelijk.. zo zielig.

Spark, leuk he, bijvoeden O+ Fruit is hier topfavoriet :D Dat kun je erin blijven lepelen O+
Ik precies 4 weken na de bevalling :@ En het blijft gewoon precies 4 weken er tussen.
pi_132888825
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wil niet meer zwanger zijn maar wel nog een baby :@
Er zijn mensen die van hun baby af willen. Ik zie een gat in de markt hier!
pi_132888900
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:23 schreef .Sparkling. het volgende:
E. krijgt sinds een week of 2 groente en ze vind het zo lekker! Ze eet 50 gram, soms iets meer en soms iets minder. Maar ze smikkelt het zo, als ze mij ziet aankomen met het bakje gaat haar mondje al open en de tong naar buiten.
Als ze zo wakker wordt krijgt ze voor het eerst fruit, eens kijken of dat ook zo goed gaat.

Het is wel een verschil met de flessen zeg. Die gaan nog steeds slecht, vorige fles dronk ze 110 en dat kost nog steeds Heel Veel Geduld. Wat zou ik blij zijn als de flessen eraf zijn.. -O-
Hihi fijn dat ze het zo lekker vind O+ Hoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje -O- Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.
pi_132889078
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:

(En: wow, wat een uitspraak voor jou! O+ )
(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken O+ )
pi_132889091
Hier ook nog niet ongesteld geweest, maar ik slik nu wel cerazette, dus waarschijnlijk komt het daardoor. En er zijn geen kindjes meer gepland hier, al moet ik toegeven dat ik soms wel een klein beetje rammel... van die prachtige foto van GotC bijvoorbeeld... maar dan herinner ik me die eerste maanden weer, en dan ben ik blij dat ik daar vanaf ben ;)

Vanochtend weer met de kindjes wezen zwemmen... wat een enerverende ochtend, zeg. We waren net 2 minuutjes met Lars' z'n lesje bezig toen het evacuatiealarm begon te loeien. Iedereen uit het water, en via de dichtsbijzijnde nooduitgang naar buiten! :X We werden door de medewerkers gelukkig niet direct naar buiten gestuurd, maar binnendoor naar het PvdH-zwemstadion, waar we opgevangen werden met van die zilverkleurige 'dekens' enzo. Er bleek iets mis te zijn in de biocentrale oid, storinkje. Geen oefening dus, maar ook niet heel ernstig gelukkig. Na een minuut of 20 mochten we weer terug naar het bad, en gelukkig waren we het laatste lesje, dus we mochten nog iets langer door... Maar wat een gedoe zeg... al die peutertjes overstuur door dat loeiende alarm enzo...
pi_132889148
ah shandaly dat is idd schrikken. gelukkig hoefde jullie niet naar buiten dat is wel het voordeel van dat zwembad dat er nog een heel trainingsbad naast ligt.
pi_132889257
Ja, nou zeg.. zag het al helemaal voor me... met al die bibberende natte peutertjes in hun zwembroekje, in dat herfstige pokkeweer... Als dan achteraf was gebleken dat het een oefening was, waren we toch met z'n allen wel heel boos geworden denk ik...
pi_132889459
Dan zou ik ook boos zijn.
Ik heb wel eens met 30 kleuters in de vrieskou buiten gestaan voor de halfjaarlijkse brandoefening. Vond ik ook niet zo'n succes want jassen mochten ze niet aandoen.
  maandag 4 november 2013 @ 14:58:18 #260
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132889697
Hier ook alweer ongesteld binnen de 5 weken }:|.
En al een week buikpijn.

Shandaly gelukkig hoefden jullie niet naar buiten
pi_132889978
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Rond de 50 is volgens mij wel een gebruikelijke leeftijd? Geen idee waarom ik dit denk/weet/denk te weten eigenlijk.
Volgens mij is het gemiddelde 53 ofzo. Moeders van tweelingen komen overigens ietsje eerder in de overgang :P
Sarcasme. Herken het.
pi_132890276
Hier na 10 maanden nog steeds blauw ogen, terwijl vriend en ik dat allebei niet hebben, maar vernam dat het echt nog tot in de peutertijd kan veranderen?

En wow, overgangspraat, dat duurt hopelijk nog even :P
  maandag 4 november 2013 @ 15:20:39 #263
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132890310
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef L-E het volgende:

[..]

(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken O+ )
Fijn!!!
pi_132890378
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef L-E het volgende:

[..]

(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken O+ )
Wat fijn dat jd het überhaupt een optie vindt :* Hoop dat, als het zo ver is, je een probleemloze zwangerschap en bevalling hebt.

Shandaly, wat lief O+ :@
En wat een schrik tijdens de zwemles! Niet prettig met al die kleintjes.. Iedereen wel tot rust gekomen uiteindelijk?

Mijn kleur ogen komt van m'n opa :) Hele familie heeft blauwe ogen behalve m'n opa, een nichtje en ik :+
pi_132890415
LE, klinkt goed! Was de zwangerschap en bevalling van Kleuter eigenlijk ook gecompliceerd of ging het toen 'normaal'?
pi_132890427
Oh en L-E, vergeet ik helemaal even een :o en een O+ te posten voor je!
Sarcasme. Herken het.
pi_132890446
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, ik geef idd nog wel volledige bv, dat speelt vast mee. Hou vol, over een jaar of 20 komt de overgang en stopt het ook *O*
Nog meer bemoedigende praat: ik ben nog steeds niet ongesteld al zou ik dat nu we weer eens willen, gewoon om te weten dat het nog werkt zeg maar, maar daar kom ik dan vast wel weer héél snel van terug :o

De ogen van kind waren donkerblauw bij zijn geboorte, en werden vrij snel donkerder. Nu heeft hij bruine ogen, in het licht bruingrijsgroen. Goeie mix dus :D

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef L-E het volgende:

[..]

(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken O+ )
En dit! O+
pi_132890505
Isa heeft 100% mijn ogen. Vorm, kleur, oogopslag, alles O+ Vind ik toch wel zo leuk O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 15:31:09 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132890670
Hier ook nog geen menstruatie gezien!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132890693
Niet bijgelezen, druk! Maar, vorig jaar zou ik vanochtend rond vijf de slijmprop verloren zijn en alweer vanaf een uurtje of negen/tien (lichte) weeën O+
pi_132890712
Ik stond net in de etos te kijken bij vsm producten voor T. Zie ik dit staan op de producten voor baby's van vsm:
quote:
Cinababy druppels is een homeopathisch geneesmiddel. De wetgeving voor deze middelen is per 1 september 2012 aangepast. Als gevolg hiervan mogen we niet meer vermelden waar dit middel voor bedoeld is.
Ok, dus voortaan maar gokken of datgene wat je koopt nut heeft? :D 8)7
pi_132890778
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef -Bushok het volgende:

[..]

Hihi fijn dat ze het zo lekker vind O+ Hoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje -O- Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.
E. is 5,5 maand. Bij jou bijna 4 maanden zei je toch? Ben je dan niet erg vroeg met bijvoeding? Wij zijn voor het eerst gaan proberen toen E. bijna 5 maanden was maar dat vond ze verschrikkelijk. Huilen en haar mond stijf dicht houden. 2 weken later weer een poging en toen was het ineens omgeslagen. Ze MOEST en ZOU dat eten krijgen. En nu sinds vandaag dus 2 porties per dag, denk ik. Even kijken of ze vanavond na haar fles nog wortel wil.E. is trouwens nog geen 6 kilo he, een groot verschil met jouw reus :D

De peer was een succes in ieder geval, ze heeft hem helemaal op :o

LE, wat goed om dat uit jouw mond te horen!! *O* *O*

Jemig shandaly, wat een schrik! Ik had het daarna wel gehad met zwemmen denk ik.

Menstruatie.. Ik heb het weggestopt maar ik weet nog dat ik 6 weken ofzo iets kraamvloeiing heb gehad, 1 week bloedvrij en toen menstruatie. En sinds ik de Mirena heb ook nog tussentijdse bloedingen buiten de normale menstruatie om.

Coco, jeminee. Hoe kan Saar nu al bijna 1 zijn? :o
E.
pi_132890835
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef GotC het volgende:
Ik stond net in de etos te kijken bij vsm producten voor T. Zie ik dit staan op de producten voor baby's van vsm:

[..]

Ok, dus voortaan maar gokken of datgene wat je koopt nut heeft? :D 8)7
Ja, dat is echt irritant! Ik heb er wel eens gestaan en toen dacht ik: hm, er zat iets met het woord kind in..
Dat bleek dus bijna alles te zijn }:|
E.
pi_132890845
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, druk! Maar, vorig jaar zou ik vanochtend rond vijf de slijmprop verloren zijn en alweer vanaf een uurtje of negen/tien (lichte) weeën O+
Had je toen geweten dat het nog 2 dagen zou duren.. :P

:@
Sarcasme. Herken het.
pi_132890889
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef GotC het volgende:
Ik stond net in de etos te kijken bij vsm producten voor T. Zie ik dit staan op de producten voor baby's van vsm:

[..]

Ok, dus voortaan maar gokken of datgene wat je koopt nut heeft? :D 8)7
Het heeft sowieso geen nut omdat nooit wetenschappelijk bewezen is dat het werkt :P Althans, dat is het idee achter die tekst.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 15:36:58 #276
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132890890
Hier had J. bij geboorte donkergrijze ogen (ja, echt, heel raar). Nu zijn ze donkerbruin. Hij heeft echt de ogen van mijn vader, zus en oma. Vriend en ik zitten allebei tussen bruin en groen in.

Hoor wel vaak dat ie net zo lacht als ik en dat ie net zo kan fronsen als ik.... Mijn kind lijkt op mij *O* *O* *O*. Als z'n papa daardoor teleurgesteld is, zeg ik meestal dat is vast zijn karakter en sportiviteit heeft ge-erfd.

Bushok, da's niet echt lang dus. Kan me echt niet voorstellen hoe dat er uit ziet, zo'n stevige baby :o , met dat mager ding wat hier rond rolt :+ ... (ook dunnetjes bij vriendinnen, dus heb een dunne-baby referentiekader 8)7 )
pi_132891130
Wow Coco, Saar gewoon al bijna 1 :o

Menstruatie wat is dat?? naja dat is dan ook gelijk het enige voordeel aan PCOS :P

Lola heeft donkerblauw/grijze ogen, M en ik beide donkerbruin

Jeetje Shandaly, daar word je ook niet vrolijk van!

L-E dat klinkt positief O+

Denk dat wij hier ook rond 5 maanden zijn begonnen met bijvoeden, gelukkig vind ze bijna alles lekker...
( behalve olvarit potjes, dat spuugt ze gelijk weer uit :X )

Ik kan niet wachten tot ik weer zwanger ben, ben echt aan het aftellen!
Het nieuwe jaar gaat de anticonceptie eruit, dan zouden we 2 maanden hebben om spontaan zwanger te kunnen worden ( as if :') ) en dan maart de medische molen weer in
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_132891154
Het enige wat lola van mij heeft is haar subtiele stemmetje O-)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 4 november 2013 @ 15:49:39 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132891354
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, druk! Maar, vorig jaar zou ik vanochtend rond vijf de slijmprop verloren zijn en alweer vanaf een uurtje of negen/tien (lichte) weeën O+
*O*
Ik kan me nog goed herinneren dat je zo af en toe kwam updaten, en wij dan WTF-en 8-)

Spannend Klumsy!
  maandag 4 november 2013 @ 15:51:06 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891400
We hebben hier vanochtend voor het eerst bijvoeding gegeven. Wortel, gestoomd en gepureerd. Geen succes :'). Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 november 2013 @ 15:51:20 #281
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132891414
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef -Bushok het volgende:

[..]

Hihi fijn dat ze het zo lekker vind O+ Hoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje -O- Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.
k wil echt (echt) niet de 4-of-6-maanden discussie aanwakkeren, maar bijna 4 maanden is best vroeg en je kunt dan echt nog niets zeggen over of hij wel of niet goed zal eten straks. Voor nu is het voor zo'n kleintje (zuigeling) niet zo gek dat hij gewoon zijn flesje nog wil ;)

quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben hier vanochtend voor het eerst bijvoeding gegeven. Wortel, gestoomd en gepureerd. Geen succes :'). Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen :').
Oh dat is vrij normaal hoor :+ en kokhalzen is een goed teken! Dat reflex werkt dan tenminste :+

Had je mijn DM gelezen over die hydrofielen O-) ?
  maandag 4 november 2013 @ 15:56:13 #282
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132891613
Mijn kind was weer eens de uitzondering op de regel: al vanaf hapje 1 (met gecorrigeerd bijna 4 maanden) wil ie meer meer meer... Kleine veelvraat :o . Vandaag bleek dat ie ook smeerbare geitenkaas lust :Y)
pi_132891677
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden :+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 15:58:25 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891700
Oja! Ik zal ff vragen naar haar mailadres! Ik DM je zodra ik die heb :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132891703
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben hier vanochtend voor het eerst bijvoeding gegeven. Wortel, gestoomd en gepureerd. Geen succes :'). Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen :').
Eens met Noor, gekookte wortel is ook niet te eten :Y) :{w

Coco, ik weet het ook nog goed, alweer een jaar geleden!
pi_132891705
Ean at ook meteen goed. geniet er maar van want er kan een tijd komen dat ze gaan weigeren.
  maandag 4 november 2013 @ 15:58:40 #287
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132891708
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden :+
Ha, nog een dus!
  maandag 4 november 2013 @ 16:00:00 #288
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132891770
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden :+
Dat wordt aanspraak maken op de fabrieksgarantie ;(
pi_132891891
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden :+
Mijne ook! Ik had me voorbereid op vieze blikken (bij haar) en tranen van het lachen (bij mij) maar nee dus..

}:|
E.
  maandag 4 november 2013 @ 16:05:48 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891977
Ooh dan moet je ff hier langskomen, volop vieze blikken :'). Dan kan E. Noor ook ff leren hoe ze weer op haar rug kan rollen en zo, want het is hier alleen nog rug naar buik, over 1 zij. Wel drukt ze zich steeds meer op op haar handjes en doet ze haar best om haar knieën op te trekken. Maar tis wel óf opdrukken óf de knieën. Tegelijk is moeilijk :{w.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132892037
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:03 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Mijne ook! Ik had me voorbereid op vieze blikken (bij haar) en tranen van het lachen (bij mij) maar nee dus..

}:|
Dan moet je haar iets smerigs geven, zoals gekookte wortel!

Die van mij gruwelde in het begin van rijstebloempap O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132892066
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh dan moet je ff hier langskomen, volop vieze blikken :'). Dan kan E. Noor ook ff leren hoe ze weer op haar rug kan rollen en zo, want het is hier alleen nog rug naar buik, over 1 zij. Wel drukt ze zich steeds meer op op haar handjes en doet ze haar best om haar knieën op te trekken. Maar tis wel óf opdrukken óf de knieën. Tegelijk is moeilijk :{w.
Knieen optrekken doet die van mij nog niet eens O+ Die rolt gewoon de kamer door, veel makkelijker :+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 16:08:16 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892067
Nou ;(. Ze zeiden, beginnen met groente!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132892099
Even wachten nog, dan zal ik E. nog even leren hoe ze echt moet rollen. Ze kan het wel, dan vind ik haar ineens heel ergens anders. Maar ik heb het haar nog nooit zien doen en wel huilen als ze op haar buik ligt. Mal kind! Maar ik zal E. instructies geven om Noor over te halen!

Spirit, rijstebloem vindt ze lekker! Wortel ook, pompoen, bloemkool, broccoli en peer. Ze lust gewoon alles! :D
E.
pi_132892114
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Even wachten nog, dan zal ik E. nog even leren hoe ze echt moet rollen. Ze kan het wel, dan vind ik haar ineens heel ergens anders. Maar ik heb het haar nog nooit zien doen en wel huilen als ze op haar buik ligt. Mal kind! Maar ik zal E. instructies geven om Noor over te halen!

Spirit, rijstebloem vindt ze lekker! Wortel ook, pompoen, bloemkool, broccoli en peer. Ze lust gewoon alles! :D
Geen lol aan, dat kind van jou ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 16:10:00 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892122
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Knieen optrekken doet die van mij nog niet eens O+ Die rolt gewoon de kamer door, veel makkelijker :+
Ja, zou ik ook prima vinden. Ik ben nu vooral haar weer aan het terugdraaien als ze het beu is op de buik.

Om vervolgens binnen 5 minuten gewoon weer om te draaien }:| .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132892155
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, zou ik ook prima vinden. Ik ben nu vooral haar weer aan het terugdraaien als ze het beu is op de buik.

Om vervolgens binnen 5 minuten gewoon weer om te draaien }:| .
Haha, ja dat heeft Isa ook heel lang gedaan. Gillen joh als ze gedraaid wilde worden :D Ze heeft nu sinds een weekje ofzo door dat je best even je hoofd neer mag leggen als je moe bent. Tegelijkertijd heeft ze geleerd om van buik naar rug terug te rollen. Dus sinds 2 weekjes ofzo. Nu doet ze niet anders meer O+ En bijna geen gegil meer op het speelkleed O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132892221
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha, ja dat heeft Isa ook heel lang gedaan. Gillen joh als ze gedraaid wilde worden :D Ze heeft nu sinds een weekje ofzo door dat je best even je hoofd neer mag leggen als je moe bent. Tegelijkertijd heeft ze geleerd om van buik naar rug terug te rollen. Dus sinds 2 weekjes ofzo. Nu doet ze niet anders meer O+ En bijna geen gegil meer op het speelkleed O+
Dat is schattig he? Dat hoofd neerleggen? O+ E. kan het ook sinds kort, eerst nog niet echt met beleid. Tilde ze haar hoofd op, liet ze hem met een klap op de grond vallen, ging een beetje huilen, tilde haar hoofd op en liet hem met een klap weer vallen. En dat keer 10.
E.
  maandag 4 november 2013 @ 16:17:36 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892372
Yay voor. Dentinox trouwens!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 november 2013 @ 16:17:56 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892386
Goh is het topic bijna vol?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 november 2013 @ 16:18:01 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892390
Ja!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')