abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132880041
En weer aan de nachtvoeding :O Ik vind het an sich niet erg dat ze wat later wil slapen of wakker wordt, maar die blinde paniek waarmee dat gepaard gaat en vooral het schreeuwen en niet te kalmeren zijn, vind ik echt heel erg. Het werkt intussen ook behoorlijk op mijn zenuwen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_132880096
Spirit :*. Misschien toch de oortjes?

Hier zelf wakker terwijl mijn baby slaapt, ook leuk :(.
Home is where the O+ is...
pi_132880132
Kyara leuk dat ze zo gelijk op gan

Mandy ik zou ook naar de ha gaan. Beterschap voor je mannetje :*

Spirit heb je een nachtlampje aan? Misschien dat dit een beetje helpt. Dit klinkt heel zielig. :*

Cwen als je zelf wakker ligt is niet fijn inderdaad
Ik ben om half tien naar bed gegaan. Ik werd alleen bijna elk uur even wakker. Riley niet gelukkig. Die slaapt nu nog lekker :z
pi_132880541
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 03:45 schreef Spirit82 het volgende:
En weer aan de nachtvoeding :O Ik vind het an sich niet erg dat ze wat later wil slapen of wakker wordt, maar die blinde paniek waarmee dat gepaard gaat en vooral het schreeuwen en niet te kalmeren zijn, vind ik echt heel erg. Het werkt intussen ook behoorlijk op mijn zenuwen :@
Hier is dat voor ze moet slapen. Even afkloppen. Gelukkig niet midden in de nacht.
Maar de oorzaak hier zijn stomme rot tandjes die dr al een tijd teisteren en maar niet doorkomen :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 4 november 2013 @ 08:17:33 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132880574
Loj, wat goed dat er een tweede doorslaapnacht was! ik hoop dat het vannacht weer goed is gegaan.
Bij Cwen gaat t juist even wat minder, las ik. Hoop dat er inmiddels wat verbetering is m.b.t. de kramp.

Kyara, ik wisselde gewoon af. Stukjes brood geven en stukjes zelf laten oefenen. Leek me wel goed voor de training van de fijne motoriek :+ En het ging eigenlijk heel snel goed. Eten is wat dat betreft wel een bijzonder goede motivatie voor mijn kliko.

Kliederzooi met eten idd vaak wel, maar ik gebruik bijna standaard deze dingen. Maar die vond jij niks geloof ik he Kyara? Gewone slabbers worden hier altijd uitgetrokken.

Soepstengel is hier tegenovergestelde van een succes en ik geef het gewoon niet meer tot hij 16 is. Rijstwafel vorige week voor het eerst geprobeerd (voor de deur van de EHBO :P ) en dat ging prima.

MM, ik heb een maandje geleden ofzo voor het eerst Silvijns haar geknipt. Ik ga daar echt nog niet voor naar een kapper. Had gewoon met een fijne kam zijn haar nat gemaakt, in een hanenkam gekamd en de bovenste centimeter ofzo daar van afgeknipt. Ging wel makkelijk. Maar scheelt misschien wel dat zijn haar sowieso al van nature in een hanenkammodel groeit, de zijkanten zijn veel korter. Dan zal het wel makkelijker zijn. De zijkanten lijkt me wel moeilijk. Achterkant appeltje eitje.

Dat 'bespelen' komt pas later denk ik Spirit. Ik begin daar pas sinds kort echt wat van te merken. Sneu dat het 's nachts niet goed gaat ;(

Omen, sterkte met je vermoeidheid. Effe een weekje vroeg naar bed!

Mandy, beterschap voor D.
  maandag 4 november 2013 @ 08:57:31 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132880932
Die zijn wel fijn. Maar die gebruik ik eigenlijk vooral voor verven en knutselen.

rijstwafels vielen hier juist niet in de smaak. nog steeds niet.

Ik heb mijn winterkleding uitgezocht (allemaal pre-kind) en ik heb 1 spijkerbroek gevonden die past (en een paar dikke truien). Mijn winterjas wil niet lekker meer dicht :(
pi_132881724
OMG... Ellie heeft van 23.00 uur tot 09.40 uur geslapen! * O* we hadden maar 1 voeding en 1 keer krampjes en nu ligt ze naar me te lachen :o O+
ik zal maar niets zeggen over de status van bed en tieten, though... ;) :X

Kyara, klinkt niet tof!

Oh, en heeft iemand de Stokke Newborn? Bevalt die? Nu nl mega aanbieding bij Prenatal!

[ Bericht 6% gewijzigd door Cwen op 04-11-2013 10:00:19 ]
pi_132882074
Bedoel je dat zitje of de babyinzet voor de tripp Trapp voor als ze mogen zitten?
Goede nacht Cwen kun je Ellie sac even laten instrueren?
pi_132882127
Het babyzitje, niet de inzet, echt dat maxicosi ding dat je erop klikt. En ja, Ellie wil graag sac instrueren :D
pi_132882998
Spirit, hoe gaat t vandaag?

Danic, herkenbaar, Ow gaat ook veel te snel, sommige leuke dingen heeft hij gewoon maar een keer aangehad :S

Omen, zorg je goed voor jezelf!!

Cwen, wat goed!!!!! Balen dat je zelf ff hebt wakker gelegen :S

Hier was Ow vannacht ook weer wakker, beetje jammer. Maar ik geef de buurman de schuld, er stonden weer eens wat mensen voor z'n raam te schreeuwen...
Maar op zich ging hij na een extra flesje meteen weer slapen, dus ik begin langzaam vertrouwen te krijgen :D

Trouwens, je zult t niet geloven, Ow was net een stukje aan het kruipen!!! *O* wat gaat hij snel opeens!
pi_132883131
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 09:52 schreef Cwen het volgende:
Oh, en heeft iemand de Stokke Newborn? Bevalt die? Nu nl mega aanbieding bij Prenatal!
Wij hebben de newborn hier en hij wordt bijna iedere dag gebruikt als F. wakker is tijdens het eten. Kan hij mooi bij ons aan tafel zitten, gezellig kletsen en kijken. Er hoeft geen wipstoeltje op tafel gezet te worden ;)
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  maandag 4 november 2013 @ 11:10:50 #212
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132883154
LoJ, wat fijn! En 't is idd vast de buurman geweest, daar zou ik ook niet blij mee zijn :(

Cwen, hier geen ervaring met de babyschelp voor de trip-trapp. Vond m te duur, en de wipstoel werkte hier ook prima toen J. nog niet stevig zat. En Fijn dat Ellie zo lang sliep (alleen wel jammer voor jou en je bed }:| ).

Hier hadden we juist gisteravond opeens drama. Normaal is J. uiterlijk om half 8 in dromenland, nu sliep ie pas om 10 uur (paniek, huilen, en alleen rustig als we m vasthielden). Hopelijk was dit eenmalig, ben t niet meer gewend, de hele avond bezig zijn om baby in slaap te krijgen :@ .

Kyara, da's balen :(. Maar wel een goede reden om te gaan (web)shoppen voor jezelf (en dan ook maar meteen voor de dames en M. ;) >:) )
pi_132883518
Lief dat je het vraagt Loj. Ze was dus om 3 uur vannacht weer overstuur, dus toen maar de fles gegeven en toen ging het weer. Ik was echter wakker, kon niet meer slapen, had het koud etc, dus om 5 uur weer in slaap gevallen eindelijk. Man heeft me vanochtend tot 8 uur laten liggen, superlief, had ik ook wel nodig. En mijn schoonmoeder is hier vandaag om op te passen. Ochtendslaapje was ook weer huilen huilen huilen. Ben maar gaan zingen en heb haar verder laten liggen en toen viel ze gelukkig in slaap. Raar kind O+

Ze is wel supervrolijk. Hoe moe ze je ook maakt, als je dat lachje ziet is alles gewoon helemaal goed. Ik overleef wel op koffie en lig vanavond gewoon om 9 uur in bed. Als het vanavond weer zo drama is en ze grijpt vandaag naar haar oortjes bel ik morgenochtend de HA even.

Mandy, was jij ook naar de HA geweest? Hoe is het met D? Zielig zeg, dat spugen ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_132883580
Oh en Kyara, dankzij mijn rare nacht had ik ook een bizarre droom, over jou en je kids. Mijn man en ik waren bij jullie thuis en je babys konden al lopen. We gingen eerst koffie drinken op de bank en toen zei ik nog tegen je dat ik dacht dat je lang haar had, want het was nu kort en hip met rode en blauwe plukken. We gingen je kinderen daarna douchen (ze liepen allemaal zelf de trap op, daar was ik erg van onder de indruk) en onder de douche had je een bed staan, want anders kon je echt geen drie kinderen tegelijk douchen. En toen ging jij slapen terwijl mijn man en ik probeerden uit te vinden hoe de douche werkte. En toen ging de bel, maar we mochten niet open doen, want jij sliep. Dus dat.

O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132883862
Net terug van het CB, Hij is bijna 4 maanden en 8,4 kg :) Hij heeft ook vaccinaties gehad, ligt helemaal overstuur in bed ;( zo maar even troosten als hij niet wil slapen.. ;(
pi_132883879
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:17 schreef Cwen het volgende:
Het babyzitje, niet de inzet, echt dat maxicosi ding dat je erop klikt. En ja, Ellie wil graag sac instrueren :D
Ik gebruik hem dagelijks en snap niet dat ik zonder gedaan heb bij Zoë. Had zoveel gedoe gescheeld. Gewoon met zn alle aan tafel. Dat kon bij Zoë niet :')
  maandag 4 november 2013 @ 11:48:22 #217
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132884023
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 11:41 schreef -Bushok het volgende:
Net terug van het CB, Hij is bijna 4 maanden en 8,4 kg :) Hij heeft ook vaccinaties gehad, ligt helemaal overstuur in bed ;( zo maar even troosten als hij niet wil slapen.. ;(
Ach gussie, arm ventje, hopelijk gaat de pijn snel over. Hier na de vaccinaties steeds een beetje verhoging. Paracetamol (de vloeibare) hielp dan wel. Maar J. werd eigenlijk heel slaperig van zijn prikken :z

Mooie stats trouwens. Is ie ook lang? Want t klinkt zo een beetje als een reuzenbaby O+ O+ O+ .

Maar goed, mijn vergelijkingsmateriaal is ook niet standaard, 10 maanden en 7.7kg is gewoon licht, zeker als je 72 cm lang bent...
pi_132884212
spirit :*
bushokje zo naar die prikjes he. hopelijk heeft hij snel geen pijn meer.

kyara das balen. maar een mooie gelegenheid om te shoppen. Ik deel je leed een beetje ik pas nu 3 spijkerbroeken weer. Mijn winterjas nog niet geprobeerd mijn herfstjas past wel maar mag nog iets beter zitten.

cwen die heb ik niet. wij hebben een domoo en zetten haar zo op tafel.
kruipende ow *O*
pi_132884481
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:09 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Wij hebben de newborn hier en hij wordt bijna iedere dag gebruikt als F. wakker is tijdens het eten. Kan hij mooi bij ons aan tafel zitten, gezellig kletsen en kijken. Er hoeft geen wipstoeltje op tafel gezet te worden ;)
Hoi! :W
pi_132885369
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:04 schreef WizzyChrismizzy het volgende:
Hoi! :W
O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_132885604
Bushok ;( een paracetamolletje wil soms wel eens helpen als ie echt pijn heeft.

Kyara :( dat is flink balen.

Spirit je droom :D

MM hopelijk is het inderdaad eenmalig. En anders lekker babyknuffelen en komt het snel weer goed. (Alleen jammer van je avond zonder baby)

Newborn hadden we hier geleend van zwager. Vond het echt fijn! N zat lekker aan tafel als wij aten. Gezellig!
  maandag 4 november 2013 @ 12:48:44 #222
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132885828
Mooie stats Bushok, hopelijk is de prikjesellende snel voorbij.

Niet leuk Kyara van je kleding, maar ook een goede reden om te gaan shoppen!

Hopelijk is je meisje snel weer beter Spirit.

Spirit, vanmiddag ga ik met D naar de huisarts, heb om 15:20u een afspraak. Hij is helemaal uit zijn normale doen, huilerig, slaperig, snipverkouden, slecht eten en plasluiers zijn ook maar zozo. Zo sneu

En een kruipende ow!!! :D
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132886227
Spees, die slabbetjes heb ik meteen maar even bij mijn favorieten opgeslagen. Ik vind ze heel handig, maar vond ze duur. En deze zijn goedkoop en leuk :D
En geen soepstengels tot zijn 16e :D

Kyara, niet tof.

Cwen, dat is een fijne nacht.

Loj, dat is minder. Maar wel fijn dat ie vrij snel in slaap viel :*
En wat goed dat ie een stukje kroop *O*

MM :* ik hoop ook dat het eenmalig was.

Spirit, het lijkt me verstandig dat je inderdaad even naar de HA gaat. Oortjes grijpen kan met doorkomende tandjes te maken hebben. Maar stel dat het iets anders is. :*
En die droom is echt geweldig. Ik moest lachen :D

Bushok, wat een reus heb jij
En :* voor die rotprikjes

Mandy, succes bij de ha vanmiddag :*

Ik mag vanmiddag naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle. Hoera en zo :D
pi_132886487
Mousemicky,Animalmix: hij wordt er heeeeeeeeeel eventjes slaperig van hihi :@ Tot zover nog geen paracetamol hoeven te gebruiken.

Ferrari,Mandy: Dankjewel :*

Omentiel en Mousemicky: Hij is 63 cm lang :-p Ik zat tussen allemaal mama's met kindjes van 7 maanden en hij was al groter :@

Hij was zo overstuur en ik knallende koppijn dus hij is naast mij in slaap gevallen. Hooguit een uurtje geslapen en hij ligt alweer vrolijk te giegelen en te trappen. Ik daarintegen helemaal gesloopt ;(

(Het citeren lukt me allemaal nog niet zo :@ )
pi_132886598
Succes bij de huisarts vanmiddag, Mandy!

Spirit, wat vervelend zeg. Ik zou ook even de huisarts laten kijken, beter een keer te vaak dan dat ze echt oorpijn blijkt te hebben.

Wow Loj, kruipen *O*

Bushok, 8 kilo :o Wat een grote! Sneu van de prikjes, vertroetel maar lekker.

Omen, succes bij de tandarts.

Cwen, heerlijk he! 1 goede nacht en je voelt je als herboren :')

MM, wat zielig.. Wel een heel klein beetje genoten? Afgelopen weekend was E. ook zo en toen wou ze alleen maar bij mij knuffelen. Vond het heel stiekem best fijn O+

Dat is nooit leuk om te merken Kyara.. -O-

Wij hebben de newbornset ook van de Stokke. Toen ze heel klein was niet zo veel gebruikt maar nu zit ze er iedere dag in, ze krijgt er ook haar hapje in. Vind het best een handig ding maar denk niet dat ik hem had gemist als we hem niet gekocht hadden.
E.
pi_132886719
E. krijgt sinds een week of 2 groente en ze vind het zo lekker! Ze eet 50 gram, soms iets meer en soms iets minder. Maar ze smikkelt het zo, als ze mij ziet aankomen met het bakje gaat haar mondje al open en de tong naar buiten.
Als ze zo wakker wordt krijgt ze voor het eerst fruit, eens kijken of dat ook zo goed gaat.

Het is wel een verschil met de flessen zeg. Die gaan nog steeds slecht, vorige fles dronk ze 110 en dat kost nog steeds Heel Veel Geduld. Wat zou ik blij zijn als de flessen eraf zijn.. -O-
E.
  maandag 4 november 2013 @ 13:30:01 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132886849
Wij hebben überhaupt nog geen kinderstoel... Ik dacht dat ze daar pas in mochten als ze überhaupt kunnen zitten :?.

Noor is dreinerig. Denk tandjes... En ze heeft een naar hoestje. Flessen gaan hier nu ook moeizaam..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132886968
Oh Loooord... :X
Ik ben weer voor het eerst na de bevalling ongesteld. ;(

En dat is niet mis. Nooit echt heftig gehad voorheen en nu moet ik elk uur naar het toilet. :')
Gelukkig maar tot half 3 werken en dan vrijdag pas weer.
pi_132887205
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 13:34 schreef vencodark het volgende:
Oh Loooord... :X
Ik ben weer voor het eerst na de bevalling ongesteld. ;(

En dat is niet mis. Nooit echt heftig gehad voorheen en nu moet ik elk uur naar het toilet. :')
Gelukkig maar tot half 3 werken en dan vrijdag pas weer.
Nu pas?! Doe je goed! Ik mocht er 6 weken na de bevalling alweer aan geloven }:| De eerste 2 keer zijn extreem, daarna werd het bij mij steeds weer een beetje normaler.

XM, arme Noor! Hier ook alles tegelijk.. zo zielig.

Spark, leuk he, bijvoeden O+ Fruit is hier topfavoriet :D Dat kun je erin blijven lepelen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132887228
ik span de kroon na 5wk werd ik weer ongesteld. wel een hele milde hoor.

omen succes bij de ta
  maandag 4 november 2013 @ 14:03:35 #231
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132887765
FR is dat niet gewoon nog 'kraamzuivering' dan?

Sterkte iedereen met sneue of springende kindjes!

Spirit, hier is oren trekken en oren wrijven steeds een teken van tandjes (i.c.m. vermoeidheid). Hoop dat het dat bij I ook is, en geen oorontsteking!

Leuk dat het eten zo goed gaat Sparkling!

Loj, jammer van het wakker worden, maar echt wel fijn dat je niet een uur met hem bezig hoefde te zijn. Twee stapjes vooruit en een stapje terug. Hoe dan ook een enorm verschil met eerst en ik ben echt blij voor jullie. Dat kruipen doet hij vast nu omdat hij zo uitgerust is :7

Omen, idd die slabbers kosten niks. En ze zijn straks ook handig met verven enzo

Silvijn is nu helemaal van het boekjes lezen, ik vind het zo leuk :) als hij wakker wordt en we lopen naar beneden dan wijst hij meteen naar zijn stapel boekjes en hij giechelt als hij de juiste* bladzijde omslaat O+

*ik ben nog in het ongewisse wat precies 'juist' is en het giechelreflex aanwakkert
pi_132887956
het vloeien was al ruim 2wk over. plus mijn humeur en huid doen mij vermoeden dat ik echt ongesteld ben. nu ben ik nooit heftig ongesteld geweest dus het kan best.
pi_132888025
Nja, we hebben 9 maanden geen menstruatie gehad, dus eigenlijk mogen we ook niet klagen :P De meesten van ons althans.
Sarcasme. Herken het.
pi_132888101
Oh hai, hier na zes maanden nog geen menstruatie gezien. *) sorry :@

Dat bijvoeden is hier niet echt een succes. Hij vindt het echt fantastisch hoor, stukken banaan in zijn neus en oor smeren, maar het hele eet-principe ontgaat hem. Geeft uiteraard niet, denk dat hij daar motorisch gewoon nog niet zo aan toe is.

XM, hoe is het met jou mentaal gezien?

Vraag: is de oogkleur van jullie babies veranderd het eerste jaar? Hier begon het als diepdonkerblauw, ging in de eerste maanden wat naar blauwgrijs, en nu is het blauwgrijs met een bruinige rand op de iris heen, echt heel apart. Vraag me af of dat compleet bruin wordt of deze bijzondere mengelmoes blijft.

Dan ga ik nu even verder dan alleen de laatste pagina terug lezen!
pi_132888158
ogen kunnen toch nog een poos veranderen van kleur? volgens mij is dat donkerblauw echt een new born kleur.

l-e ik ben jaloers nog niks bij jou. nou ja ik geef geen bv dus zo gek is het niet. reactie van vriend. fijn toch dat alles weer werkt? jahoor schat ik zat er echt al op te wachten. van mij hoeft het helemaal niet meer.
  maandag 4 november 2013 @ 14:15:30 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132888189
Ik werd na 5 maanden weer ongesteldm , maar ipv elke maand is het steeds eens in de 2 maanden 8)7

Le, na een maand of 3 was bij mijn beide kinderen wel duidelijk dat de ogen blauw werden (manlief heeft blauwe ogen, ik bruin, er zijn 3 blauw-ogige grootouders en 1 bruin-ogige.).
pi_132888241
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
ogen kunnen toch nog een poos veranderen van kleur? volgens mij is dat donkerblauw echt een new born kleur.

l-e ik ben jaloers nog niks bij jou. nou ja ik geef geen bv dus zo gek is het niet. reactie van vriend. fijn toch dat alles weer werkt? jahoor schat ik zat er echt al op te wachten. van mij hoeft het helemaal niet meer.
Ja, ik geef idd nog wel volledige bv, dat speelt vast mee. Hou vol, over een jaar of 20 komt de overgang en stopt het ook *O*
pi_132888284
dat ben ik wel redelijk vroeg in de overgang als dat over 20 jaar al is. nouja dat kan wel natuurlijk.
  maandag 4 november 2013 @ 14:19:34 #239
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132888300
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, ik geef idd nog wel volledige bv, dat speelt vast mee. Hou vol, over een jaar of 20 komt de overgang en stopt het ook *O*
:D

T. heeft wel echt bruine ogen. Niet gek ook, Yur heeft bruine ogen en dat is een dominante kleur. Wel hadden z'n ogen de eerste 2 weken een blauwe gloed.
pi_132888366
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef GotC het volgende:

[..]

:D

T. heeft wel echt bruine ogen. Niet gek ook, Yur heeft bruine ogen en dat is een dominante kleur. Wel hadden z'n ogen de eerste 2 weken een blauwe gloed.
De kleur van de grootouders' ogen speelt ook mee. Want mijn ogen zijn bruin, die van man blauw, en die van Sticker zijn dus nog nader te bepalen. Was iig niet meteen duidelijk bruin.
pi_132888372
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
dat ben ik wel redelijk vroeg in de overgang als dat over 20 jaar al is. nouja dat kan wel natuurlijk.
Hoe jong ben jij?
pi_132888375
Mijn vriend heeft ook bruine ogen maar die van Ean zijn blauwgrijs en ik verwacht dat die van sac ook niet bruin worden.
grootouders ene kant bruin en blauw
Andere kant bruin en blauw.

Zowel haarkleur als oogkleur kan hier alle kanten op.
pi_132888404
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe jong ben jij?
jong ook niet meer hoor 29
maar dan zou ik 49 zijn als de overgang begint. kan volgens mij prima maar dat klinkt ook nog niet mega oud.
pi_132888442
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

jong ook niet meer hoor 29
maar dan zou ik 49 zijn als de overgang begint. kan volgens mij prima maar dat klinkt ook nog niet mega oud.
Rond de 50 is volgens mij wel een gebruikelijke leeftijd? Geen idee waarom ik dit denk/weet/denk te weten eigenlijk.
pi_132888516
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Rond de 50 is volgens mij wel een gebruikelijke leeftijd? Geen idee waarom ik dit denk/weet/denk te weten eigenlijk.
dat geloof ik direct. Niet dat ik denk dat ik dan nog een keer zwanger ben/wil zijn.
Maar op de overgang zit ik ook niet te wachten eigenlijk.
Leuk hoor vrouw zijn.
pi_132888587
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

dat geloof ik direct. Niet dat ik denk dat ik dan nog een keer zwanger ben/wil zijn.
Maar op de overgang zit ik ook niet te wachten eigenlijk.
Leuk hoor vrouw zijn.
Nee, maar het ging toch niet om zwanger zijn, maar om het uitkijken naar de overgangsgerechtigde leeftijd omdat je menstruatie dan zal weg blijven.

Ik hou van vrouw zijn. En volgens mij ga ik wel nog een keer zwanger zijn, Ondanks alles.
  maandag 4 november 2013 @ 14:29:11 #247
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132888667
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef L-E het volgende:
Oh hai, hier na zes maanden nog geen menstruatie gezien. *) sorry :@

Dat bijvoeden is hier niet echt een succes. Hij vindt het echt fantastisch hoor, stukken banaan in zijn neus en oor smeren, maar het hele eet-principe ontgaat hem. Geeft uiteraard niet, denk dat hij daar motorisch gewoon nog niet zo aan toe is.

XM, hoe is het met jou mentaal gezien?

Vraag: is de oogkleur van jullie babies veranderd het eerste jaar? Hier begon het als diepdonkerblauw, ging in de eerste maanden wat naar blauwgrijs, en nu is het blauwgrijs met een bruinige rand op de iris heen, echt heel apart. Vraag me af of dat compleet bruin wordt of deze bijzondere mengelmoes blijft.

Dan ga ik nu even verder dan alleen de laatste pagina terug lezen!
Volgens mij kan het bij Sticker dan nog verschillende kanten op. Althans de cb-arts vertelde ons bij... ik denk 4 of 6 maanden dat ogen blauw blijven als er op die leeftijd niets van bruine stipjes of een bruin randje te zien is. Als dat wel zo zou zijn dan kon het nog alle kanten op, van bruin tot groen tot blauw met bruine spikkels.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik hou van vrouw zijn. En volgens mij ga ik wel nog een keer zwanger zijn, Ondanks alles.
+1

(En: wow, wat een uitspraak voor jou! O+ )
pi_132888674
Ik niet gok ik. Is mij ook wel afgeraden. Maar zeg nooit nooit. Qua leeftijd kan het nog prima al komt de 30 nu wel heel snel dichterbij.
En knap dat je het nog een keer aandurft. Ik ga duimen voor je dat het de meeste relaxte zwangerschap van je wordt die je je maar kan bedenken.
pi_132888710
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Volgens mij kan het bij Sticker dan nog verschillende kanten op. Althans de cb-arts vertelde ons bij... ik denk 4 of 6 maanden dat ogen blauw blijven als er op die leeftijd niets van bruine stipjes of een bruin randje te zien is. Als dat wel zo zou zijn dan kon het nog alle kanten op, van bruin tot groen tot blauw met bruine spikkels.
Oh wow, wat zou het worden? Wat is mijn leven spannend ineens! *O*
  maandag 4 november 2013 @ 14:31:19 #250
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132888759
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh wow, wat zou het worden? Wat is mijn leven spannend ineens! *O*
Hoe tof zou fluorgeel zijn O+
pi_132888793
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef L-E het volgende:

[..]
Ik wil niet meer zwanger zijn maar wel nog een baby :@
pi_132888805
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nu pas?! Doe je goed! Ik mocht er 6 weken na de bevalling alweer aan geloven }:| De eerste 2 keer zijn extreem, daarna werd het bij mij steeds weer een beetje normaler.

XM, arme Noor! Hier ook alles tegelijk.. zo zielig.

Spark, leuk he, bijvoeden O+ Fruit is hier topfavoriet :D Dat kun je erin blijven lepelen O+
Ik precies 4 weken na de bevalling :@ En het blijft gewoon precies 4 weken er tussen.
pi_132888825
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wil niet meer zwanger zijn maar wel nog een baby :@
Er zijn mensen die van hun baby af willen. Ik zie een gat in de markt hier!
pi_132888900
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:23 schreef .Sparkling. het volgende:
E. krijgt sinds een week of 2 groente en ze vind het zo lekker! Ze eet 50 gram, soms iets meer en soms iets minder. Maar ze smikkelt het zo, als ze mij ziet aankomen met het bakje gaat haar mondje al open en de tong naar buiten.
Als ze zo wakker wordt krijgt ze voor het eerst fruit, eens kijken of dat ook zo goed gaat.

Het is wel een verschil met de flessen zeg. Die gaan nog steeds slecht, vorige fles dronk ze 110 en dat kost nog steeds Heel Veel Geduld. Wat zou ik blij zijn als de flessen eraf zijn.. -O-
Hihi fijn dat ze het zo lekker vind O+ Hoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje -O- Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.
pi_132889078
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:

(En: wow, wat een uitspraak voor jou! O+ )
(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken O+ )
pi_132889091
Hier ook nog niet ongesteld geweest, maar ik slik nu wel cerazette, dus waarschijnlijk komt het daardoor. En er zijn geen kindjes meer gepland hier, al moet ik toegeven dat ik soms wel een klein beetje rammel... van die prachtige foto van GotC bijvoorbeeld... maar dan herinner ik me die eerste maanden weer, en dan ben ik blij dat ik daar vanaf ben ;)

Vanochtend weer met de kindjes wezen zwemmen... wat een enerverende ochtend, zeg. We waren net 2 minuutjes met Lars' z'n lesje bezig toen het evacuatiealarm begon te loeien. Iedereen uit het water, en via de dichtsbijzijnde nooduitgang naar buiten! :X We werden door de medewerkers gelukkig niet direct naar buiten gestuurd, maar binnendoor naar het PvdH-zwemstadion, waar we opgevangen werden met van die zilverkleurige 'dekens' enzo. Er bleek iets mis te zijn in de biocentrale oid, storinkje. Geen oefening dus, maar ook niet heel ernstig gelukkig. Na een minuut of 20 mochten we weer terug naar het bad, en gelukkig waren we het laatste lesje, dus we mochten nog iets langer door... Maar wat een gedoe zeg... al die peutertjes overstuur door dat loeiende alarm enzo...
pi_132889148
ah shandaly dat is idd schrikken. gelukkig hoefde jullie niet naar buiten dat is wel het voordeel van dat zwembad dat er nog een heel trainingsbad naast ligt.
pi_132889257
Ja, nou zeg.. zag het al helemaal voor me... met al die bibberende natte peutertjes in hun zwembroekje, in dat herfstige pokkeweer... Als dan achteraf was gebleken dat het een oefening was, waren we toch met z'n allen wel heel boos geworden denk ik...
pi_132889459
Dan zou ik ook boos zijn.
Ik heb wel eens met 30 kleuters in de vrieskou buiten gestaan voor de halfjaarlijkse brandoefening. Vond ik ook niet zo'n succes want jassen mochten ze niet aandoen.
  maandag 4 november 2013 @ 14:58:18 #260
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132889697
Hier ook alweer ongesteld binnen de 5 weken }:|.
En al een week buikpijn.

Shandaly gelukkig hoefden jullie niet naar buiten
pi_132889978
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Volgens mij is het gemiddelde 53 ofzo. Moeders van tweelingen komen overigens ietsje eerder in de overgang :P
Sarcasme. Herken het.
pi_132890276
Hier na 10 maanden nog steeds blauw ogen, terwijl vriend en ik dat allebei niet hebben, maar vernam dat het echt nog tot in de peutertijd kan veranderen?

En wow, overgangspraat, dat duurt hopelijk nog even :P
  maandag 4 november 2013 @ 15:20:39 #263
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132890310
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef L-E het volgende:

[..]

(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken O+ )
Fijn!!!
  maandag 4 november 2013 @ 15:22:21 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132890378
quote:

[..]

Wat fijn dat jd het überhaupt een optie vindt :* Hoop dat, als het zo ver is, je een probleemloze zwangerschap en bevalling hebt.

Shandaly, wat lief O+ :@
En wat een schrik tijdens de zwemles! Niet prettig met al die kleintjes.. Iedereen wel tot rust gekomen uiteindelijk?

Mijn kleur ogen komt van m'n opa :) Hele familie heeft blauwe ogen behalve m'n opa, een nichtje en ik :+
pi_132890415
LE, klinkt goed! Was de zwangerschap en bevalling van Kleuter eigenlijk ook gecompliceerd of ging het toen 'normaal'?
pi_132890427
Oh en L-E, vergeet ik helemaal even een :o en een O+ te posten voor je!
Sarcasme. Herken het.
pi_132890446
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Nog meer bemoedigende praat: ik ben nog steeds niet ongesteld al zou ik dat nu we weer eens willen, gewoon om te weten dat het nog werkt zeg maar, maar daar kom ik dan vast wel weer héél snel van terug :o

De ogen van kind waren donkerblauw bij zijn geboorte, en werden vrij snel donkerder. Nu heeft hij bruine ogen, in het licht bruingrijsgroen. Goeie mix dus :D

quote:

[..]

En dit! O+
pi_132890505
Isa heeft 100% mijn ogen. Vorm, kleur, oogopslag, alles O+ Vind ik toch wel zo leuk O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 15:31:09 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132890670
Hier ook nog geen menstruatie gezien!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132890693
Niet bijgelezen, druk! Maar, vorig jaar zou ik vanochtend rond vijf de slijmprop verloren zijn en alweer vanaf een uurtje of negen/tien (lichte) weeën O+
  maandag 4 november 2013 @ 15:32:25 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132890712
Ik stond net in de etos te kijken bij vsm producten voor T. Zie ik dit staan op de producten voor baby's van vsm:
quote:
Cinababy druppels is een homeopathisch geneesmiddel. De wetgeving voor deze middelen is per 1 september 2012 aangepast. Als gevolg hiervan mogen we niet meer vermelden waar dit middel voor bedoeld is.
Ok, dus voortaan maar gokken of datgene wat je koopt nut heeft? :D 8)7
pi_132890778
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef -Bushok het volgende:

[..]

Hihi fijn dat ze het zo lekker vind O+ Hoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje -O- Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.
E. is 5,5 maand. Bij jou bijna 4 maanden zei je toch? Ben je dan niet erg vroeg met bijvoeding? Wij zijn voor het eerst gaan proberen toen E. bijna 5 maanden was maar dat vond ze verschrikkelijk. Huilen en haar mond stijf dicht houden. 2 weken later weer een poging en toen was het ineens omgeslagen. Ze MOEST en ZOU dat eten krijgen. En nu sinds vandaag dus 2 porties per dag, denk ik. Even kijken of ze vanavond na haar fles nog wortel wil.E. is trouwens nog geen 6 kilo he, een groot verschil met jouw reus :D

De peer was een succes in ieder geval, ze heeft hem helemaal op :o

LE, wat goed om dat uit jouw mond te horen!! *O* *O*

Jemig shandaly, wat een schrik! Ik had het daarna wel gehad met zwemmen denk ik.

Menstruatie.. Ik heb het weggestopt maar ik weet nog dat ik 6 weken ofzo iets kraamvloeiing heb gehad, 1 week bloedvrij en toen menstruatie. En sinds ik de Mirena heb ook nog tussentijdse bloedingen buiten de normale menstruatie om.

Coco, jeminee. Hoe kan Saar nu al bijna 1 zijn? :o
E.
pi_132890835
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef GotC het volgende:
Ik stond net in de etos te kijken bij vsm producten voor T. Zie ik dit staan op de producten voor baby's van vsm:

[..]

Ja, dat is echt irritant! Ik heb er wel eens gestaan en toen dacht ik: hm, er zat iets met het woord kind in..
Dat bleek dus bijna alles te zijn }:|
E.
pi_132890845
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, druk! Maar, vorig jaar zou ik vanochtend rond vijf de slijmprop verloren zijn en alweer vanaf een uurtje of negen/tien (lichte) weeën O+
Had je toen geweten dat het nog 2 dagen zou duren.. :P

:@
Sarcasme. Herken het.
pi_132890889
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Het heeft sowieso geen nut omdat nooit wetenschappelijk bewezen is dat het werkt :P Althans, dat is het idee achter die tekst.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 15:36:58 #276
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132890890
Hier had J. bij geboorte donkergrijze ogen (ja, echt, heel raar). Nu zijn ze donkerbruin. Hij heeft echt de ogen van mijn vader, zus en oma. Vriend en ik zitten allebei tussen bruin en groen in.

Hoor wel vaak dat ie net zo lacht als ik en dat ie net zo kan fronsen als ik.... Mijn kind lijkt op mij *O* *O* *O*. Als z'n papa daardoor teleurgesteld is, zeg ik meestal dat is vast zijn karakter en sportiviteit heeft ge-erfd.

Bushok, da's niet echt lang dus. Kan me echt niet voorstellen hoe dat er uit ziet, zo'n stevige baby :o , met dat mager ding wat hier rond rolt :+ ... (ook dunnetjes bij vriendinnen, dus heb een dunne-baby referentiekader 8)7 )
pi_132891130
Wow Coco, Saar gewoon al bijna 1 :o

Menstruatie wat is dat?? naja dat is dan ook gelijk het enige voordeel aan PCOS :P

Lola heeft donkerblauw/grijze ogen, M en ik beide donkerbruin

Jeetje Shandaly, daar word je ook niet vrolijk van!

L-E dat klinkt positief O+

Denk dat wij hier ook rond 5 maanden zijn begonnen met bijvoeden, gelukkig vind ze bijna alles lekker...
( behalve olvarit potjes, dat spuugt ze gelijk weer uit :X )

Ik kan niet wachten tot ik weer zwanger ben, ben echt aan het aftellen!
Het nieuwe jaar gaat de anticonceptie eruit, dan zouden we 2 maanden hebben om spontaan zwanger te kunnen worden ( as if :') ) en dan maart de medische molen weer in
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_132891154
Het enige wat lola van mij heeft is haar subtiele stemmetje O-)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 4 november 2013 @ 15:49:39 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132891354
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
*O*
Ik kan me nog goed herinneren dat je zo af en toe kwam updaten, en wij dan WTF-en 8-)

Spannend Klumsy!
  maandag 4 november 2013 @ 15:51:06 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891400
We hebben hier vanochtend voor het eerst bijvoeding gegeven. Wortel, gestoomd en gepureerd. Geen succes :'). Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen :').
  maandag 4 november 2013 @ 15:51:20 #281
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132891414
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef -Bushok het volgende:

[..]

k wil echt (echt) niet de 4-of-6-maanden discussie aanwakkeren, maar bijna 4 maanden is best vroeg en je kunt dan echt nog niets zeggen over of hij wel of niet goed zal eten straks. Voor nu is het voor zo'n kleintje (zuigeling) niet zo gek dat hij gewoon zijn flesje nog wil ;)

quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben hier vanochtend voor het eerst bijvoeding gegeven. Wortel, gestoomd en gepureerd. Geen succes :'). Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen :').
Oh dat is vrij normaal hoor :+ en kokhalzen is een goed teken! Dat reflex werkt dan tenminste :+

Had je mijn DM gelezen over die hydrofielen O-) ?
  maandag 4 november 2013 @ 15:56:13 #282
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132891613
Mijn kind was weer eens de uitzondering op de regel: al vanaf hapje 1 (met gecorrigeerd bijna 4 maanden) wil ie meer meer meer... Kleine veelvraat :o . Vandaag bleek dat ie ook smeerbare geitenkaas lust :Y)
pi_132891677
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden :+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 15:58:25 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891700
Oja! Ik zal ff vragen naar haar mailadres! Ik DM je zodra ik die heb :).
pi_132891703
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens met Noor, gekookte wortel is ook niet te eten :Y) :{w

Coco, ik weet het ook nog goed, alweer een jaar geleden!
pi_132891705
Ean at ook meteen goed. geniet er maar van want er kan een tijd komen dat ze gaan weigeren.
  maandag 4 november 2013 @ 15:58:40 #287
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132891708
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden :+
Ha, nog een dus!
  maandag 4 november 2013 @ 16:00:00 #288
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132891770
quote:
Dat wordt aanspraak maken op de fabrieksgarantie ;(
pi_132891891
quote:
Mijne ook! Ik had me voorbereid op vieze blikken (bij haar) en tranen van het lachen (bij mij) maar nee dus..

}:|
E.
  maandag 4 november 2013 @ 16:05:48 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891977
Ooh dan moet je ff hier langskomen, volop vieze blikken :'). Dan kan E. Noor ook ff leren hoe ze weer op haar rug kan rollen en zo, want het is hier alleen nog rug naar buik, over 1 zij. Wel drukt ze zich steeds meer op op haar handjes en doet ze haar best om haar knieën op te trekken. Maar tis wel óf opdrukken óf de knieën. Tegelijk is moeilijk :{w.
pi_132892037
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:03 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Mijne ook! Ik had me voorbereid op vieze blikken (bij haar) en tranen van het lachen (bij mij) maar nee dus..

}:|
Dan moet je haar iets smerigs geven, zoals gekookte wortel!

Die van mij gruwelde in het begin van rijstebloempap O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132892066
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh dan moet je ff hier langskomen, volop vieze blikken :'). Dan kan E. Noor ook ff leren hoe ze weer op haar rug kan rollen en zo, want het is hier alleen nog rug naar buik, over 1 zij. Wel drukt ze zich steeds meer op op haar handjes en doet ze haar best om haar knieën op te trekken. Maar tis wel óf opdrukken óf de knieën. Tegelijk is moeilijk :{w.
Knieen optrekken doet die van mij nog niet eens O+ Die rolt gewoon de kamer door, veel makkelijker :+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 16:08:16 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892067
Nou ;(. Ze zeiden, beginnen met groente!
pi_132892099
Even wachten nog, dan zal ik E. nog even leren hoe ze echt moet rollen. Ze kan het wel, dan vind ik haar ineens heel ergens anders. Maar ik heb het haar nog nooit zien doen en wel huilen als ze op haar buik ligt. Mal kind! Maar ik zal E. instructies geven om Noor over te halen!

Spirit, rijstebloem vindt ze lekker! Wortel ook, pompoen, bloemkool, broccoli en peer. Ze lust gewoon alles! :D
E.
pi_132892114
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Even wachten nog, dan zal ik E. nog even leren hoe ze echt moet rollen. Ze kan het wel, dan vind ik haar ineens heel ergens anders. Maar ik heb het haar nog nooit zien doen en wel huilen als ze op haar buik ligt. Mal kind! Maar ik zal E. instructies geven om Noor over te halen!

Spirit, rijstebloem vindt ze lekker! Wortel ook, pompoen, bloemkool, broccoli en peer. Ze lust gewoon alles! :D
Geen lol aan, dat kind van jou ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 16:10:00 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892122
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Knieen optrekken doet die van mij nog niet eens O+ Die rolt gewoon de kamer door, veel makkelijker :+
Ja, zou ik ook prima vinden. Ik ben nu vooral haar weer aan het terugdraaien als ze het beu is op de buik.

Om vervolgens binnen 5 minuten gewoon weer om te draaien }:| .
pi_132892155
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, zou ik ook prima vinden. Ik ben nu vooral haar weer aan het terugdraaien als ze het beu is op de buik.

Om vervolgens binnen 5 minuten gewoon weer om te draaien }:| .
Haha, ja dat heeft Isa ook heel lang gedaan. Gillen joh als ze gedraaid wilde worden :D Ze heeft nu sinds een weekje ofzo door dat je best even je hoofd neer mag leggen als je moe bent. Tegelijkertijd heeft ze geleerd om van buik naar rug terug te rollen. Dus sinds 2 weekjes ofzo. Nu doet ze niet anders meer O+ En bijna geen gegil meer op het speelkleed O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132892221
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha, ja dat heeft Isa ook heel lang gedaan. Gillen joh als ze gedraaid wilde worden :D Ze heeft nu sinds een weekje ofzo door dat je best even je hoofd neer mag leggen als je moe bent. Tegelijkertijd heeft ze geleerd om van buik naar rug terug te rollen. Dus sinds 2 weekjes ofzo. Nu doet ze niet anders meer O+ En bijna geen gegil meer op het speelkleed O+
Dat is schattig he? Dat hoofd neerleggen? O+ E. kan het ook sinds kort, eerst nog niet echt met beleid. Tilde ze haar hoofd op, liet ze hem met een klap op de grond vallen, ging een beetje huilen, tilde haar hoofd op en liet hem met een klap weer vallen. En dat keer 10.
E.
  maandag 4 november 2013 @ 16:17:36 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892372
Yay voor. Dentinox trouwens!
  maandag 4 november 2013 @ 16:17:56 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892386
Goh is het topic bijna vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')