Loj, wat goed dat er een tweede doorslaapnacht was! ik hoop dat het vannacht weer goed is gegaan.
Bij Cwen gaat t juist even wat minder, las ik. Hoop dat er inmiddels wat verbetering is m.b.t. de kramp.
Kyara, ik wisselde gewoon af. Stukjes brood geven en stukjes zelf laten oefenen. Leek me wel goed voor de training van de fijne motoriek

En het ging eigenlijk heel snel goed. Eten is wat dat betreft wel een bijzonder goede motivatie voor mijn kliko.
Kliederzooi met eten idd vaak wel, maar ik gebruik bijna standaard
deze dingen. Maar die vond jij niks geloof ik he Kyara? Gewone slabbers worden hier altijd uitgetrokken.
Soepstengel is hier tegenovergestelde van een succes en ik geef het gewoon niet meer tot hij 16 is. Rijstwafel vorige week voor het eerst geprobeerd
(voor de deur van de EHBO
) en dat ging prima.
MM, ik heb een maandje geleden ofzo voor het eerst Silvijns haar geknipt. Ik ga daar echt nog niet voor naar een kapper. Had gewoon met een fijne kam zijn haar nat gemaakt, in een hanenkam gekamd en de bovenste centimeter ofzo daar van afgeknipt. Ging wel makkelijk. Maar scheelt misschien wel dat zijn haar sowieso al van nature in een hanenkammodel groeit, de zijkanten zijn veel korter. Dan zal het wel makkelijker zijn. De zijkanten lijkt me wel moeilijk. Achterkant appeltje eitje.
Dat 'bespelen' komt pas later denk ik Spirit. Ik begin daar pas sinds kort echt wat van te merken. Sneu dat het 's nachts niet goed gaat

Omen, sterkte met je vermoeidheid. Effe een weekje vroeg naar bed!
Mandy, beterschap voor D.