Ik wil niet meer zwanger zijn maar wel nog een babyquote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van vrouw zijn. En volgens mij ga ik wel nog een keer zwanger zijn, Ondanks alles.

Ik precies 4 weken na de bevallingquote:Op maandag 4 november 2013 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nu pas?! Doe je goed! Ik mocht er 6 weken na de bevalling alweer aan gelovenDe eerste 2 keer zijn extreem, daarna werd het bij mij steeds weer een beetje normaler.
XM, arme Noor! Hier ook alles tegelijk.. zo zielig.
Spark, leuk he, bijvoedenFruit is hier topfavoriet
Dat kun je erin blijven lepelen
 En het blijft gewoon precies 4 weken er tussen.
 En het blijft gewoon precies 4 weken er tussen.

Er zijn mensen die van hun baby af willen. Ik zie een gat in de markt hier!quote:Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil niet meer zwanger zijn maar wel nog een baby

Hihi fijn dat ze het zo lekker vindquote:Op maandag 4 november 2013 13:23 schreef .Sparkling. het volgende:
E. krijgt sinds een week of 2 groente en ze vind het zo lekker! Ze eet 50 gram, soms iets meer en soms iets minder. Maar ze smikkelt het zo, als ze mij ziet aankomen met het bakje gaat haar mondje al open en de tong naar buiten.
Als ze zo wakker wordt krijgt ze voor het eerst fruit, eens kijken of dat ook zo goed gaat.
Het is wel een verschil met de flessen zeg. Die gaan nog steeds slecht, vorige fles dronk ze 110 en dat kost nog steeds Heel Veel Geduld. Wat zou ik blij zijn als de flessen eraf zijn..
 Hoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje
 Hoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje   Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.
 Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.

(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed tekenquote:Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
(En: wow, wat een uitspraak voor jou!)
 )
 )

We werden door de medewerkers gelukkig niet direct naar buiten gestuurd, maar binnendoor naar het PvdH-zwemstadion, waar we opgevangen werden met van die zilverkleurige 'dekens' enzo. Er bleek iets mis te zijn in de biocentrale oid, storinkje. Geen oefening dus, maar ook niet heel ernstig gelukkig. Na een minuut of 20 mochten we weer terug naar het bad, en gelukkig waren we het laatste lesje, dus we mochten nog iets langer door... Maar wat een gedoe zeg... al die peutertjes overstuur door dat loeiende alarm enzo...
 We werden door de medewerkers gelukkig niet direct naar buiten gestuurd, maar binnendoor naar het PvdH-zwemstadion, waar we opgevangen werden met van die zilverkleurige 'dekens' enzo. Er bleek iets mis te zijn in de biocentrale oid, storinkje. Geen oefening dus, maar ook niet heel ernstig gelukkig. Na een minuut of 20 mochten we weer terug naar het bad, en gelukkig waren we het laatste lesje, dus we mochten nog iets langer door... Maar wat een gedoe zeg... al die peutertjes overstuur door dat loeiende alarm enzo...

.
.  

Volgens mij is het gemiddelde 53 ofzo. Moeders van tweelingen komen overigens ietsje eerder in de overgangquote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Rond de 50 is volgens mij wel een gebruikelijke leeftijd? Geen idee waarom ik dit denk/weet/denk te weten eigenlijk.

Fijn!!!quote:Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef L-E het volgende:
[..]
(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken)

Wat fijn dat jd het überhaupt een optie vindtquote:Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef L-E het volgende:
[..]
(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken)
 Hoop dat, als het zo ver is, je een probleemloze zwangerschap en bevalling hebt.
 Hoop dat, als het zo ver is, je een probleemloze zwangerschap en bevalling hebt. 

Hele familie heeft blauwe ogen behalve m'n opa, een nichtje en ik
 Hele familie heeft blauwe ogen behalve m'n opa, een nichtje en ik  

Nog meer bemoedigende praat: ik ben nog steeds niet ongesteld al zou ik dat nu we weer eens willen, gewoon om te weten dat het nog werkt zeg maar, maar daar kom ik dan vast wel weer héél snel van terugquote:Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik geef idd nog wel volledige bv, dat speelt vast mee. Hou vol, over een jaar of 20 komt de overgang en stopt het ook

En dit!quote:Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef L-E het volgende:
[..]

Vind ik toch wel zo leuk
 Vind ik toch wel zo leuk  

Ok, dus voortaan maar gokken of datgene wat je koopt nut heeft?quote:Cinababy druppels is een homeopathisch geneesmiddel. De wetgeving voor deze middelen is per 1 september 2012 aangepast. Als gevolg hiervan mogen we niet meer vermelden waar dit middel voor bedoeld is.

E. is 5,5 maand. Bij jou bijna 4 maanden zei je toch? Ben je dan niet erg vroeg met bijvoeding? Wij zijn voor het eerst gaan proberen toen E. bijna 5 maanden was maar dat vond ze verschrikkelijk. Huilen en haar mond stijf dicht houden. 2 weken later weer een poging en toen was het ineens omgeslagen. Ze MOEST en ZOU dat eten krijgen. En nu sinds vandaag dus 2 porties per dag, denk ik. Even kijken of ze vanavond na haar fles nog wortel wil.E. is trouwens nog geen 6 kilo he, een groot verschil met jouw reusquote:Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Hihi fijn dat ze het zo lekker vindHoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje
Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.

Ja, dat is echt irritant! Ik heb er wel eens gestaan en toen dacht ik: hm, er zat iets met het woord kind in..quote:Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef GotC het volgende:
Ik stond net in de etos te kijken bij vsm producten voor T. Zie ik dit staan op de producten voor baby's van vsm:
[..]
Ok, dus voortaan maar gokken of datgene wat je koopt nut heeft?

Had je toen geweten dat het nog 2 dagen zou duren..quote:Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, druk! Maar, vorig jaar zou ik vanochtend rond vijf de slijmprop verloren zijn en alweer vanaf een uurtje of negen/tien (lichte) weeën

Het heeft sowieso geen nut omdat nooit wetenschappelijk bewezen is dat het werktquote:Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef GotC het volgende:
Ik stond net in de etos te kijken bij vsm producten voor T. Zie ik dit staan op de producten voor baby's van vsm:
[..]
Ok, dus voortaan maar gokken of datgene wat je koopt nut heeft?
 Althans, dat is het idee achter die tekst.
 Althans, dat is het idee achter die tekst.

.  Als z'n papa daardoor teleurgesteld is, zeg ik meestal dat is vast zijn karakter en sportiviteit heeft ge-erfd.
.  Als z'n papa daardoor teleurgesteld is, zeg ik meestal dat is vast zijn karakter en sportiviteit heeft ge-erfd. , met dat mager ding wat hier rond rolt
 , met dat mager ding wat hier rond rolt   ... (ook dunnetjes bij vriendinnen, dus heb een dunne-baby referentiekader
 ... (ook dunnetjes bij vriendinnen, dus heb een dunne-baby referentiekader   )
 )

)
 ) ) en dan maart de medische molen weer in
 ) en dan maart de medische molen weer in

quote:Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, druk! Maar, vorig jaar zou ik vanochtend rond vijf de slijmprop verloren zijn en alweer vanaf een uurtje of negen/tien (lichte) weeën

. Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen
. Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen  .
.

k wil echt (echt) niet de 4-of-6-maanden discussie aanwakkeren, maar bijna 4 maanden is best vroeg en je kunt dan echt nog niets zeggen over of hij wel of niet goed zal eten straks. Voor nu is het voor zo'n kleintje (zuigeling) niet zo gek dat hij gewoon zijn flesje nog wilquote:Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Hihi fijn dat ze het zo lekker vindHoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje

Oh dat is vrij normaal hoorquote:Op maandag 4 november 2013 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben hier vanochtend voor het eerst bijvoeding gegeven. Wortel, gestoomd en gepureerd. Geen succes. Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen
.
 en kokhalzen is een goed teken! Dat reflex werkt dan tenminste
 en kokhalzen is een goed teken! Dat reflex werkt dan tenminste 
 ?
 ?

. Vandaag bleek dat ie ook smeerbare geitenkaas lust
 . Vandaag bleek dat ie ook smeerbare geitenkaas lust   

.
.

Eens met Noor, gekookte wortel is ook niet te etenquote:Op maandag 4 november 2013 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben hier vanochtend voor het eerst bijvoeding gegeven. Wortel, gestoomd en gepureerd. Geen succes. Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen
.

Ha, nog een dus!quote:Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden

Dat wordt aanspraak maken op de fabrieksgarantiequote:Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden

Mijne ook! Ik had me voorbereid op vieze blikken (bij haar) en tranen van het lachen (bij mij) maar nee dus..quote:Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Spirit82 het volgende:

. Dan kan E. Noor ook ff leren hoe ze weer op haar rug kan rollen en zo, want het is hier alleen nog rug naar buik, over 1 zij. Wel drukt ze zich steeds meer op op haar handjes en doet ze haar best om haar knieën op te trekken. Maar tis wel óf opdrukken óf de knieën. Tegelijk is moeilijk
. Dan kan E. Noor ook ff leren hoe ze weer op haar rug kan rollen en zo, want het is hier alleen nog rug naar buik, over 1 zij. Wel drukt ze zich steeds meer op op haar handjes en doet ze haar best om haar knieën op te trekken. Maar tis wel óf opdrukken óf de knieën. Tegelijk is moeilijk  .
.

Dan moet je haar iets smerigs geven, zoals gekookte wortel!quote:Op maandag 4 november 2013 16:03 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Mijne ook! Ik had me voorbereid op vieze blikken (bij haar) en tranen van het lachen (bij mij) maar nee dus..

Knieen optrekken doet die van mij nog niet eensquote:Op maandag 4 november 2013 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh dan moet je ff hier langskomen, volop vieze blikken. Dan kan E. Noor ook ff leren hoe ze weer op haar rug kan rollen en zo, want het is hier alleen nog rug naar buik, over 1 zij. Wel drukt ze zich steeds meer op op haar handjes en doet ze haar best om haar knieën op te trekken. Maar tis wel óf opdrukken óf de knieën. Tegelijk is moeilijk
.
 Die rolt gewoon de kamer door, veel makkelijker
 Die rolt gewoon de kamer door, veel makkelijker  

. Ze zeiden, beginnen met groente!
. Ze zeiden, beginnen met groente!

Geen lol aan, dat kind van jouquote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Even wachten nog, dan zal ik E. nog even leren hoe ze echt moet rollen. Ze kan het wel, dan vind ik haar ineens heel ergens anders. Maar ik heb het haar nog nooit zien doen en wel huilen als ze op haar buik ligt. Mal kind! Maar ik zal E. instructies geven om Noor over te halen!
Spirit, rijstebloem vindt ze lekker! Wortel ook, pompoen, bloemkool, broccoli en peer. Ze lust gewoon alles!

Ja, zou ik ook prima vinden. Ik ben nu vooral haar weer aan het terugdraaien als ze het beu is op de buik.quote:Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Knieen optrekken doet die van mij nog niet eensDie rolt gewoon de kamer door, veel makkelijker
 .
 .

Haha, ja dat heeft Isa ook heel lang gedaan. Gillen joh als ze gedraaid wilde wordenquote:Op maandag 4 november 2013 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook prima vinden. Ik ben nu vooral haar weer aan het terugdraaien als ze het beu is op de buik.
Om vervolgens binnen 5 minuten gewoon weer om te draaien.
 Ze heeft nu sinds een weekje ofzo door dat je best even je hoofd neer mag leggen als je moe bent. Tegelijkertijd heeft ze geleerd om van buik naar rug terug te rollen. Dus sinds 2 weekjes ofzo. Nu doet ze niet anders meer
 Ze heeft nu sinds een weekje ofzo door dat je best even je hoofd neer mag leggen als je moe bent. Tegelijkertijd heeft ze geleerd om van buik naar rug terug te rollen. Dus sinds 2 weekjes ofzo. Nu doet ze niet anders meer  En bijna geen gegil meer op het speelkleed
 En bijna geen gegil meer op het speelkleed  

Dat is schattig he? Dat hoofd neerleggen?quote:Op maandag 4 november 2013 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ja dat heeft Isa ook heel lang gedaan. Gillen joh als ze gedraaid wilde wordenZe heeft nu sinds een weekje ofzo door dat je best even je hoofd neer mag leggen als je moe bent. Tegelijkertijd heeft ze geleerd om van buik naar rug terug te rollen. Dus sinds 2 weekjes ofzo. Nu doet ze niet anders meer
En bijna geen gegil meer op het speelkleed
 E. kan het ook sinds kort, eerst nog niet echt met beleid. Tilde ze haar hoofd op, liet ze hem met een klap op de grond vallen, ging een beetje huilen, tilde haar hoofd op en liet hem met een klap weer vallen. En dat keer 10.
 E. kan het ook sinds kort, eerst nog niet echt met beleid. Tilde ze haar hoofd op, liet ze hem met een klap op de grond vallen, ging een beetje huilen, tilde haar hoofd op en liet hem met een klap weer vallen. En dat keer 10.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |