abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132888793
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef L-E het volgende:

[..]
Ik hou van vrouw zijn. En volgens mij ga ik wel nog een keer zwanger zijn, Ondanks alles.
Ik wil niet meer zwanger zijn maar wel nog een baby :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_132888805
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nu pas?! Doe je goed! Ik mocht er 6 weken na de bevalling alweer aan geloven }:| De eerste 2 keer zijn extreem, daarna werd het bij mij steeds weer een beetje normaler.

XM, arme Noor! Hier ook alles tegelijk.. zo zielig.

Spark, leuk he, bijvoeden O+ Fruit is hier topfavoriet :D Dat kun je erin blijven lepelen O+
Ik precies 4 weken na de bevalling :@ En het blijft gewoon precies 4 weken er tussen.
pi_132888825
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wil niet meer zwanger zijn maar wel nog een baby :@
Er zijn mensen die van hun baby af willen. Ik zie een gat in de markt hier!
pi_132888900
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:23 schreef .Sparkling. het volgende:
E. krijgt sinds een week of 2 groente en ze vind het zo lekker! Ze eet 50 gram, soms iets meer en soms iets minder. Maar ze smikkelt het zo, als ze mij ziet aankomen met het bakje gaat haar mondje al open en de tong naar buiten.
Als ze zo wakker wordt krijgt ze voor het eerst fruit, eens kijken of dat ook zo goed gaat.

Het is wel een verschil met de flessen zeg. Die gaan nog steeds slecht, vorige fles dronk ze 110 en dat kost nog steeds Heel Veel Geduld. Wat zou ik blij zijn als de flessen eraf zijn.. -O-
Hihi fijn dat ze het zo lekker vind O+ Hoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje -O- Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.
pi_132889078
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:

(En: wow, wat een uitspraak voor jou! O+ )
(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken O+ )
pi_132889091
Hier ook nog niet ongesteld geweest, maar ik slik nu wel cerazette, dus waarschijnlijk komt het daardoor. En er zijn geen kindjes meer gepland hier, al moet ik toegeven dat ik soms wel een klein beetje rammel... van die prachtige foto van GotC bijvoorbeeld... maar dan herinner ik me die eerste maanden weer, en dan ben ik blij dat ik daar vanaf ben ;)

Vanochtend weer met de kindjes wezen zwemmen... wat een enerverende ochtend, zeg. We waren net 2 minuutjes met Lars' z'n lesje bezig toen het evacuatiealarm begon te loeien. Iedereen uit het water, en via de dichtsbijzijnde nooduitgang naar buiten! :X We werden door de medewerkers gelukkig niet direct naar buiten gestuurd, maar binnendoor naar het PvdH-zwemstadion, waar we opgevangen werden met van die zilverkleurige 'dekens' enzo. Er bleek iets mis te zijn in de biocentrale oid, storinkje. Geen oefening dus, maar ook niet heel ernstig gelukkig. Na een minuut of 20 mochten we weer terug naar het bad, en gelukkig waren we het laatste lesje, dus we mochten nog iets langer door... Maar wat een gedoe zeg... al die peutertjes overstuur door dat loeiende alarm enzo...
pi_132889148
ah shandaly dat is idd schrikken. gelukkig hoefde jullie niet naar buiten dat is wel het voordeel van dat zwembad dat er nog een heel trainingsbad naast ligt.
pi_132889257
Ja, nou zeg.. zag het al helemaal voor me... met al die bibberende natte peutertjes in hun zwembroekje, in dat herfstige pokkeweer... Als dan achteraf was gebleken dat het een oefening was, waren we toch met z'n allen wel heel boos geworden denk ik...
pi_132889459
Dan zou ik ook boos zijn.
Ik heb wel eens met 30 kleuters in de vrieskou buiten gestaan voor de halfjaarlijkse brandoefening. Vond ik ook niet zo'n succes want jassen mochten ze niet aandoen.
  maandag 4 november 2013 @ 14:58:18 #260
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132889697
Hier ook alweer ongesteld binnen de 5 weken }:|.
En al een week buikpijn.

Shandaly gelukkig hoefden jullie niet naar buiten
pi_132889978
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Rond de 50 is volgens mij wel een gebruikelijke leeftijd? Geen idee waarom ik dit denk/weet/denk te weten eigenlijk.
Volgens mij is het gemiddelde 53 ofzo. Moeders van tweelingen komen overigens ietsje eerder in de overgang :P
Sarcasme. Herken het.
pi_132890276
Hier na 10 maanden nog steeds blauw ogen, terwijl vriend en ik dat allebei niet hebben, maar vernam dat het echt nog tot in de peutertijd kan veranderen?

En wow, overgangspraat, dat duurt hopelijk nog even :P
  maandag 4 november 2013 @ 15:20:39 #263
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132890310
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:39 schreef L-E het volgende:

[..]

(I know! Omfg enzo! En het is allemaal heel erg toekomstmuziek inclusief haken en ogen want eerst nog gesprekken met artsen en anesthesisten en 1000 vragen en en en, maar dat het in mijn hoofd uberhaupt een optie is vind ik zooo een goed teken O+ )
Fijn!!!
  maandag 4 november 2013 @ 15:22:21 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132890378
quote:

[..]

Wat fijn dat jd het überhaupt een optie vindt :* Hoop dat, als het zo ver is, je een probleemloze zwangerschap en bevalling hebt.

Shandaly, wat lief O+ :@
En wat een schrik tijdens de zwemles! Niet prettig met al die kleintjes.. Iedereen wel tot rust gekomen uiteindelijk?

Mijn kleur ogen komt van m'n opa :) Hele familie heeft blauwe ogen behalve m'n opa, een nichtje en ik :+
pi_132890415
LE, klinkt goed! Was de zwangerschap en bevalling van Kleuter eigenlijk ook gecompliceerd of ging het toen 'normaal'?
pi_132890427
Oh en L-E, vergeet ik helemaal even een :o en een O+ te posten voor je!
Sarcasme. Herken het.
pi_132890446
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, ik geef idd nog wel volledige bv, dat speelt vast mee. Hou vol, over een jaar of 20 komt de overgang en stopt het ook *O*
Nog meer bemoedigende praat: ik ben nog steeds niet ongesteld al zou ik dat nu we weer eens willen, gewoon om te weten dat het nog werkt zeg maar, maar daar kom ik dan vast wel weer héél snel van terug :o

De ogen van kind waren donkerblauw bij zijn geboorte, en werden vrij snel donkerder. Nu heeft hij bruine ogen, in het licht bruingrijsgroen. Goeie mix dus :D

quote:

[..]

En dit! O+
pi_132890505
Isa heeft 100% mijn ogen. Vorm, kleur, oogopslag, alles O+ Vind ik toch wel zo leuk O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 15:31:09 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132890670
Hier ook nog geen menstruatie gezien!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132890693
Niet bijgelezen, druk! Maar, vorig jaar zou ik vanochtend rond vijf de slijmprop verloren zijn en alweer vanaf een uurtje of negen/tien (lichte) weeën O+
  maandag 4 november 2013 @ 15:32:25 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132890712
Ik stond net in de etos te kijken bij vsm producten voor T. Zie ik dit staan op de producten voor baby's van vsm:
quote:
Cinababy druppels is een homeopathisch geneesmiddel. De wetgeving voor deze middelen is per 1 september 2012 aangepast. Als gevolg hiervan mogen we niet meer vermelden waar dit middel voor bedoeld is.
Ok, dus voortaan maar gokken of datgene wat je koopt nut heeft? :D 8)7
pi_132890778
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef -Bushok het volgende:

[..]

Hihi fijn dat ze het zo lekker vind O+ Hoe oud is E? Ik hang zelf nog wat met de fruithapjes, R. is verslaafd aan het zuigen op de speen..hij krijgt 2 x per dag fruithapje maar als hij wat meer honger heeft wilt hij persé een flesje -O- Ik vraag me af hoe ik dat straks ga doen als ik de flessen minder wil en meer vast voedsel.
E. is 5,5 maand. Bij jou bijna 4 maanden zei je toch? Ben je dan niet erg vroeg met bijvoeding? Wij zijn voor het eerst gaan proberen toen E. bijna 5 maanden was maar dat vond ze verschrikkelijk. Huilen en haar mond stijf dicht houden. 2 weken later weer een poging en toen was het ineens omgeslagen. Ze MOEST en ZOU dat eten krijgen. En nu sinds vandaag dus 2 porties per dag, denk ik. Even kijken of ze vanavond na haar fles nog wortel wil.E. is trouwens nog geen 6 kilo he, een groot verschil met jouw reus :D

De peer was een succes in ieder geval, ze heeft hem helemaal op :o

LE, wat goed om dat uit jouw mond te horen!! *O* *O*

Jemig shandaly, wat een schrik! Ik had het daarna wel gehad met zwemmen denk ik.

Menstruatie.. Ik heb het weggestopt maar ik weet nog dat ik 6 weken ofzo iets kraamvloeiing heb gehad, 1 week bloedvrij en toen menstruatie. En sinds ik de Mirena heb ook nog tussentijdse bloedingen buiten de normale menstruatie om.

Coco, jeminee. Hoe kan Saar nu al bijna 1 zijn? :o
E.
pi_132890835
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef GotC het volgende:
Ik stond net in de etos te kijken bij vsm producten voor T. Zie ik dit staan op de producten voor baby's van vsm:

[..]

Ja, dat is echt irritant! Ik heb er wel eens gestaan en toen dacht ik: hm, er zat iets met het woord kind in..
Dat bleek dus bijna alles te zijn }:|
E.
pi_132890845
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, druk! Maar, vorig jaar zou ik vanochtend rond vijf de slijmprop verloren zijn en alweer vanaf een uurtje of negen/tien (lichte) weeën O+
Had je toen geweten dat het nog 2 dagen zou duren.. :P

:@
Sarcasme. Herken het.
pi_132890889
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Het heeft sowieso geen nut omdat nooit wetenschappelijk bewezen is dat het werkt :P Althans, dat is het idee achter die tekst.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 15:36:58 #276
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132890890
Hier had J. bij geboorte donkergrijze ogen (ja, echt, heel raar). Nu zijn ze donkerbruin. Hij heeft echt de ogen van mijn vader, zus en oma. Vriend en ik zitten allebei tussen bruin en groen in.

Hoor wel vaak dat ie net zo lacht als ik en dat ie net zo kan fronsen als ik.... Mijn kind lijkt op mij *O* *O* *O*. Als z'n papa daardoor teleurgesteld is, zeg ik meestal dat is vast zijn karakter en sportiviteit heeft ge-erfd.

Bushok, da's niet echt lang dus. Kan me echt niet voorstellen hoe dat er uit ziet, zo'n stevige baby :o , met dat mager ding wat hier rond rolt :+ ... (ook dunnetjes bij vriendinnen, dus heb een dunne-baby referentiekader 8)7 )
pi_132891130
Wow Coco, Saar gewoon al bijna 1 :o

Menstruatie wat is dat?? naja dat is dan ook gelijk het enige voordeel aan PCOS :P

Lola heeft donkerblauw/grijze ogen, M en ik beide donkerbruin

Jeetje Shandaly, daar word je ook niet vrolijk van!

L-E dat klinkt positief O+

Denk dat wij hier ook rond 5 maanden zijn begonnen met bijvoeden, gelukkig vind ze bijna alles lekker...
( behalve olvarit potjes, dat spuugt ze gelijk weer uit :X )

Ik kan niet wachten tot ik weer zwanger ben, ben echt aan het aftellen!
Het nieuwe jaar gaat de anticonceptie eruit, dan zouden we 2 maanden hebben om spontaan zwanger te kunnen worden ( as if :') ) en dan maart de medische molen weer in
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_132891154
Het enige wat lola van mij heeft is haar subtiele stemmetje O-)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 4 november 2013 @ 15:49:39 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132891354
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
*O*
Ik kan me nog goed herinneren dat je zo af en toe kwam updaten, en wij dan WTF-en 8-)

Spannend Klumsy!
  maandag 4 november 2013 @ 15:51:06 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891400
We hebben hier vanochtend voor het eerst bijvoeding gegeven. Wortel, gestoomd en gepureerd. Geen succes :'). Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 november 2013 @ 15:51:20 #281
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132891414
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 14:35 schreef -Bushok het volgende:

[..]

k wil echt (echt) niet de 4-of-6-maanden discussie aanwakkeren, maar bijna 4 maanden is best vroeg en je kunt dan echt nog niets zeggen over of hij wel of niet goed zal eten straks. Voor nu is het voor zo'n kleintje (zuigeling) niet zo gek dat hij gewoon zijn flesje nog wil ;)

quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben hier vanochtend voor het eerst bijvoeding gegeven. Wortel, gestoomd en gepureerd. Geen succes :'). Vies kijken, uit de mond werken en kokhalzen :').
Oh dat is vrij normaal hoor :+ en kokhalzen is een goed teken! Dat reflex werkt dan tenminste :+

Had je mijn DM gelezen over die hydrofielen O-) ?
  maandag 4 november 2013 @ 15:56:13 #282
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132891613
Mijn kind was weer eens de uitzondering op de regel: al vanaf hapje 1 (met gecorrigeerd bijna 4 maanden) wil ie meer meer meer... Kleine veelvraat :o . Vandaag bleek dat ie ook smeerbare geitenkaas lust :Y)
pi_132891677
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden :+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 15:58:25 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891700
Oja! Ik zal ff vragen naar haar mailadres! Ik DM je zodra ik die heb :).
pi_132891703
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens met Noor, gekookte wortel is ook niet te eten :Y) :{w

Coco, ik weet het ook nog goed, alweer een jaar geleden!
pi_132891705
Ean at ook meteen goed. geniet er maar van want er kan een tijd komen dat ze gaan weigeren.
  maandag 4 november 2013 @ 15:58:40 #287
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132891708
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ojee Spees, is mijn kind kapot? Die kokhalst namelijk niet maar vreet gewoon alles op wat haar wordt aangeboden :+
Ha, nog een dus!
  maandag 4 november 2013 @ 16:00:00 #288
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132891770
quote:
Dat wordt aanspraak maken op de fabrieksgarantie ;(
pi_132891891
quote:
Mijne ook! Ik had me voorbereid op vieze blikken (bij haar) en tranen van het lachen (bij mij) maar nee dus..

}:|
E.
  maandag 4 november 2013 @ 16:05:48 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891977
Ooh dan moet je ff hier langskomen, volop vieze blikken :'). Dan kan E. Noor ook ff leren hoe ze weer op haar rug kan rollen en zo, want het is hier alleen nog rug naar buik, over 1 zij. Wel drukt ze zich steeds meer op op haar handjes en doet ze haar best om haar knieën op te trekken. Maar tis wel óf opdrukken óf de knieën. Tegelijk is moeilijk :{w.
pi_132892037
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:03 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Mijne ook! Ik had me voorbereid op vieze blikken (bij haar) en tranen van het lachen (bij mij) maar nee dus..

}:|
Dan moet je haar iets smerigs geven, zoals gekookte wortel!

Die van mij gruwelde in het begin van rijstebloempap O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132892066
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh dan moet je ff hier langskomen, volop vieze blikken :'). Dan kan E. Noor ook ff leren hoe ze weer op haar rug kan rollen en zo, want het is hier alleen nog rug naar buik, over 1 zij. Wel drukt ze zich steeds meer op op haar handjes en doet ze haar best om haar knieën op te trekken. Maar tis wel óf opdrukken óf de knieën. Tegelijk is moeilijk :{w.
Knieen optrekken doet die van mij nog niet eens O+ Die rolt gewoon de kamer door, veel makkelijker :+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 16:08:16 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892067
Nou ;(. Ze zeiden, beginnen met groente!
pi_132892099
Even wachten nog, dan zal ik E. nog even leren hoe ze echt moet rollen. Ze kan het wel, dan vind ik haar ineens heel ergens anders. Maar ik heb het haar nog nooit zien doen en wel huilen als ze op haar buik ligt. Mal kind! Maar ik zal E. instructies geven om Noor over te halen!

Spirit, rijstebloem vindt ze lekker! Wortel ook, pompoen, bloemkool, broccoli en peer. Ze lust gewoon alles! :D
E.
pi_132892114
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Even wachten nog, dan zal ik E. nog even leren hoe ze echt moet rollen. Ze kan het wel, dan vind ik haar ineens heel ergens anders. Maar ik heb het haar nog nooit zien doen en wel huilen als ze op haar buik ligt. Mal kind! Maar ik zal E. instructies geven om Noor over te halen!

Spirit, rijstebloem vindt ze lekker! Wortel ook, pompoen, bloemkool, broccoli en peer. Ze lust gewoon alles! :D
Geen lol aan, dat kind van jou ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 november 2013 @ 16:10:00 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892122
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Knieen optrekken doet die van mij nog niet eens O+ Die rolt gewoon de kamer door, veel makkelijker :+
Ja, zou ik ook prima vinden. Ik ben nu vooral haar weer aan het terugdraaien als ze het beu is op de buik.

Om vervolgens binnen 5 minuten gewoon weer om te draaien }:| .
pi_132892155
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, zou ik ook prima vinden. Ik ben nu vooral haar weer aan het terugdraaien als ze het beu is op de buik.

Om vervolgens binnen 5 minuten gewoon weer om te draaien }:| .
Haha, ja dat heeft Isa ook heel lang gedaan. Gillen joh als ze gedraaid wilde worden :D Ze heeft nu sinds een weekje ofzo door dat je best even je hoofd neer mag leggen als je moe bent. Tegelijkertijd heeft ze geleerd om van buik naar rug terug te rollen. Dus sinds 2 weekjes ofzo. Nu doet ze niet anders meer O+ En bijna geen gegil meer op het speelkleed O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132892221
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha, ja dat heeft Isa ook heel lang gedaan. Gillen joh als ze gedraaid wilde worden :D Ze heeft nu sinds een weekje ofzo door dat je best even je hoofd neer mag leggen als je moe bent. Tegelijkertijd heeft ze geleerd om van buik naar rug terug te rollen. Dus sinds 2 weekjes ofzo. Nu doet ze niet anders meer O+ En bijna geen gegil meer op het speelkleed O+
Dat is schattig he? Dat hoofd neerleggen? O+ E. kan het ook sinds kort, eerst nog niet echt met beleid. Tilde ze haar hoofd op, liet ze hem met een klap op de grond vallen, ging een beetje huilen, tilde haar hoofd op en liet hem met een klap weer vallen. En dat keer 10.
E.
  maandag 4 november 2013 @ 16:17:36 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892372
Yay voor. Dentinox trouwens!
  maandag 4 november 2013 @ 16:17:56 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132892386
Goh is het topic bijna vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')