abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:47:47 #1
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132789280
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132789305
Yes een alienjommetje! *O*
pi_132789651
Coco wat tof! O+
pi_132789716
Aah, een alien voor Coco. Maar er zullen vast ook alienmeisjes zijn, anders waren aliens allang uitgestorven natuurlijk >:)
pi_132789910
Ahhh je alien O+ ik denk ook een jommetje O+ of een tommetje eigenlijk
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:13:50 #6
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132789948
Coco wat een leuke alien!

Lauren slaapt vaak 's ochtends 3 kwartier en 's middags 2 uur. Ridder, ik kan me herinneren dat Nathan rond die leeftijd dat ook had, toen heeft ie een week lang alleen 's middags geslapen waarna hij weer terugging naar 2x slapen.

Hier bloed proppen, naweeën en haaruitval.
pi_132789967
Isa was ooit heel lang geleden ook een echte alien O+

Of, om met Suikers woorden te spreken: een inktvis :(
Suikkerrrrrr }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_132790021
Toen ik Coco's foto zag wist ik dat dit ging komen _O-
pi_132790142
Ophelia! Gefeliciteerd met onze dreumessen! *O*

Hier is T al wel een poosje over naar 1 middagdut, maar die slaapt 's ochtends meestal tot een uur of 8. Dat maakt natuurlijk wel verschil, hoe laat zijn ze wakker na de nacht.

Oh en, stolsels, naweeën, koud hebben tijdens/na de bevalling, haaruitval, dooooorst, zweten. check check checkerdecheck.

Wat betreft zware babies, mijne was 4350 gram en moest volgens protocol bijgevoed, terwijl ik geen zwangerschapssuiker had :{ Men is ietwat doorgeslagen daarin in mijn ogen, sommige babies zijn nou eenmaal zwaarder dan andere. Overigens was de kleine van Keshet ongeveer een kilo lichter, en die moest ook bijgevoed. Dat geeft babies maar een heel kleine marge om het gewoon op eigen kracht te mogen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morretje op 01-11-2013 12:28:53 ]
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:25:50 #10
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132790296
Ophelia een dreumes!!!

En coco een alian!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_132790300
Oh joh! Jij ook gefeliciteerd met je grote T! *O*
pi_132790479
Morretje gefeliciteerd met je dreumes! *G*
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:33:50 #13
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_132790504
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:20 schreef Morretje het volgende:
Ophelia! Gefeliciteerd met onze dreumessen! *O*

Hier is T al wel een poosje over naar 1 middagdut, maar die slaapt 's ochtends meestal tot een uur of 8. Dat maakt natuurlijk wel verschil, hoe laat zijn ze wakker na de nacht.

Oh en, stolsels, naweeën, koud hebben tijdens/na de bevalling, haaruitval, dooooorst, zweten. check check checkerdecheck.

Wat betreft zware babies, mijne was 4350 gram en moest volgens protocol bijgevoed, terwijl ik geen zwangerschapssuiker had :{ Men is ietwat doorgeslagen daarin in mijn ogen, sommige babies zijn nou eenmaal zwaarder dan andere. Overigens was de kleine van Keshet ongeveer een kilo lichter, en die moest ook bijgevoed. Dat geeft babies maar een heel kleine marge om het gewoon op eigen kracht te mogen doen.
Hij was krap 3 kilo met na 42 weken zwangerschap wat gewoon aan de lichte kant is voor een voldragen baby. Ik had er eerlijk gezegd niet zo'n moeite mee; hij heeft een klein beetje bijvoeding gehad (echt serieus maar een paar druppels :') ), we mochten in overleg naar het kraamhotel ipv op de afdeling en we mochten de volgende dag naar huis.
Het was óf bijvoeding óf een prik om zijn suiker te testen omdat hij 15 gram te licht was volgens het bijvoedingsprotocol.
We hebben er met z'n allen even om gegniffeld en hem die voeding gegeven.

Ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken maar ik had meer moeite met die prik dan met de bijvoeding.
A grand adventure has begun.
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:34:37 #14
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_132790521
Morretje en Ophelia van harte gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie kinderen! *O* Wat is dat jaar omgevlogen zeg!
A grand adventure has begun.
pi_132790546
Ik heb net even door de aflevering heen gescrold van die live keizersnede, heftig zeg! Werd er echt niet lekker van, maar zodra het koppie eruit was moest ik bijna huilen O+ :'( Gekke overgang!
pi_132791046
Morretje van harte met je dreumes *O*
pi_132791073
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:35 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb net even door de aflevering heen gescrold van die live keizersnede, heftig zeg! Werd er echt niet lekker van, maar zodra het koppie eruit was moest ik bijna huilen O+ :'( Gekke overgang!
Ik heb gisteren weer mn foto's erbij gepakt en dat koppie eruit.. als er eenmaal een gat in je buik zit is het net een gewone bevalling hoe het kindje geboren wordt, alleen dan een stukje hoger uit je buik O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132791441
Ik zit ook even foto's terug te kijken en hier niet zo heel veel foto's. Wel dat ze de meisjes heel sneu vasthouden als ze eruit komen. En mijn haarkapje zit een beetje als een muts op mijn hoofd terwijl al mijn haar en onderuit komt. Dus in hoeverre dat nou zinvol was....
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:30:16 #19
259886 pessie
pi_132791997
Oh ja, t. En otje gefeliciteerd!
pi_132792476
ophelia gefeliciteerd met je dreumes.
coco een goede echo *O*

en hoi ik skip de tan voortaan hoor. nu heb ik koorts na mijn bezoek van gisteren. hij is ook echt flink aan het slijpen geweest, heb een stuk tandvlees minder en een wond ervoor terug.

dat i.c.m. een heel dwarse peuter en huilende baby. baby huilde vanmorgen en peuter is al heel de dag chagrijnig. zorgt ervoor dat ik het gehad heb.

heb nog wel speculaas met d'r gebakken en voor het eerst weer gestofzuigd. het is nog niet zoals ik het wil maar goed babysteps maar. het feit dat het maagzuur mijn oren uitkomt bevordert alles ook niet/ einde ego zeurpost
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:59:45 #21
381212 Gulara
From the future
pi_132792740
Morrende ook gefeliciteerd! *O* *O* *O*

En Coco's kleine alien! O+ O+

En heeeeeel eventjes kort voor het slapengaan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk gegeten. Pi had amper geslapen, maar hij vond het gelukkig heel gezellig. Ik had naast yoghurt ook stukjes komkommer voor hem meegenomen, maar hij had liever de komkommer van mijn bord. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 01-11-2013 14:17:04 ]
pi_132792985
Ahhh Gulara O+ Heerlijk ventje is t
pi_132793182
pi O+

morretje ook gefeliciteerd met je dreumes

@keshet ik wist niet dat C eigenlijk zo licht was. Komt ook omdat ik jou best wel heel groot vind en daar dus ook een groot kind bij verwacht.
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:49:03 #24
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132794091
Morretje gefeliciteerd met je dreumes! *O*

Geef Pi eens ongelijk, alles wat er bij mama te halen valt is toch altijd lekkerder :Y) :P .
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:40:01 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132797152
Oh Morretje ook gefeliciteerd!!

En Coco een mooie echo O+ Zo fijn! Goeie paint ook :) Ik denk dat je een klein zusje voor Saar aan het opbouwen bent :Y

Pi gemist! ;(

Hier geen nieuws. Silvijn is happy happy happy as can be. O+ . Superleuke, vrolijke dag gehad.

Trouwens, bezig met cadeautjes voor zijn eerste verjaardag... al bijna, zo snel :o
pi_132797513
Wat een leuke foto Gulara O+
(ik had hem al gezien maar kon niet typen met baby op schoot)

En wat krijgt hij zoal Spees? Ook alweer bijna dreumes :o
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:01:09 #27
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132797746
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto Gulara O+
(ik had hem al gezien maar kon niet typen met baby op schoot)

En wat krijgt hij zoal Spees? Ook alweer bijna dreumes :o
Hij krijgt een IKEA keukentje, boekjes, waarschijnlijk een loopfietsje (niet allemaal van ons hoor) en van die schuimrubberen vloertegels om op te spelen. En verder komen er nog wat mensen waarvan ik geen idee heb wat ze gaan geven dus ik ben benieuwd :)

Als hij het vraagt weten jullie van niks he!
pi_132798029
Piekie H&M heeft ook fijne rompers.
Ikzelf ook trouwens :+ als je interesse hebt gooi ik het linkje er even in.

Coco mooie echo. Wel een beetje een enge alien hoor.
En suiker, dit blijft je de rest van je leven achtervolgen :D

Morretje ook gefeliciteerd met je dreumes *O*
Ik ben heel benieuwd naar een fotospam van ophelia en jou.

Suiker ik dacht ik doe ff lekker ongegeneerd alles hier open en bloot :Y)
Ik ben ingeschreven bij Indigo. Ik had er nog nooit van gehoord dus ben benieuwd. Ik hoop dat ze dezelfde aanpak hanteren zoals bij jou, want dat klinkt heel prettig.
(Stiekem hoop ik na 2 gesprekken klaar te zijn natuurlijk).
pi_132798326
Ik geef die keuken dan wel, maar ik verwacht dan wel heerlijke 3-gangenmenu's van De Sillie he :{w .
pi_132799492
Heerlijke cupcakes met snotvulling en zanddeco! :9

danic ik hoop het ook! Ik ken iemand die als psych bij Indigo werkt, die is er heel positief over.
(ik zie net dat Psyq en Indigo beide onder Parnassia vallen)
pi_132799626
D is hier behoorlijk aan het kletsen. Zus is nog wat stil maar D klets honderduit met haar dadada, jajajaja en wawawa O+ ze wisselt het wel af met huilen wegens gefrustreerd want niet kunnen kruipen

En ik had via marktplaats een duowagen op het oog. Prijs afgesproken en ik zou hem vanavond op komen halen. Krijg ik een mailtje dat iemand anders hem morgen om komt halen die iets meer er voor wil betalen. Als ik ook meer wilde betalen kon ik hem krijgen. Daar pas ik dus voor. Ik heb teruggemaild dat ik me niet laat uitspelen en dat ik dacht dat we een overeenkomst hadden. :r :r :r
(en nog stom ook, dit soort fratsen uithalen terwijl je je adres al hebt gegeven.... |:( )
pi_132800300
Danic, je plan van aanpak klinkt goed, ik hoop dat het je zal helpen :)

Morretje en Ophelia: van harte met de niet-babies! *O*

Kyara: stom zeg. Baksteentje doen?

Spees, Silvijn al bijna 1, wat belachelijk!

Pi gemist ;( Ik heb Pi echt nog nooit gezien :(

Hier vanmorgen een afspraak met een uwv-arts. Nou, dat ik niet kan werken is duidelijk, zei ze, dus ik krijg absoluut de tijd om aan mijn herstel te werken. Heel fijn uiteraard :) Maarrrr, ze weten niet zeker of mijn ptss wel zwangerschaps- of bevallingsgerelateerd is :') en als ze vinden van niet word ik gekort op mijn uitkering. dus :')

Trouwens, mijn baby is zo leuk! Zo vrolijk! Ik ben zo blij dat hij van ons is. O+
pi_132800333
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef L-E het volgende:
Kyara: stom zeg. Baksteentje doen?

Nee, maar ik heb wel overwogen om hem gewoon op te halen want overeenkomst >:)
pi_132800346
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel overwogen om hem gewoon op te halen want overeenkomst >:)
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. :7
pi_132800665
Brabbelen is O+
Jeetje wat een rotstreek Kyara!
LE waar heb je anders ptss van? Stomme opmerking... Gelukkig is je baby wel leuk O+
pi_132801375
Iemand van marktplaats heeft ooit eens gedreigd een advocaat op me af te sturen omdat ik mijn auto aan iemand anders verkocht die meer wilde betalen. Bitch please :{w (heel ander verhaal wel hoor kyara, wij hadden alleen afgesproken dat hij zou komen kijken) Anyways, daar moest ik ineens aan denken :P Tot zover mijn nuttige bijdrage!

LE, waar zou jij anders die ptss van moeten hebben? :? Wat raar zeg. Ik neem aan dat een verklaring van jouw psycholoog voldoende is, of moet je nu ook bij het UWV door de mangel? -O-

Isa zei zojuist op het aankleedkussen Bah toen ik zei dat ze een smeerkees was want gelekte luier O+ en daarna zei ze O+ Mammmaaa O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132803147
Isa O+

Kyara bah wat stom!
Gezellig die D. Oh en die frustratie.... Ben blij dat dat hier voorbij is.

LE nou ja zeg. Nog een keer door de mangel of zo?? Kunnen ze niet wat opvragen?

Hier ook stom marktplaatsverhaal toevallig. Afgelopen zaterdag geld overgemaakt voor speelgoed en nov steeds geen pakketje...en ze mailt niet meer terug :(

Morretje en Ophelia gefeliciteerd!! *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Animalmix op 01-11-2013 20:07:15 ]
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:02:45 #38
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132803228
Dat is echt niet leuk Kyara! Ik heb dat ook gehad, met de babykamer van Cristel. (Achteraf was ik dan wel blij dat we die niet gekocht hadden, want die we nu hebben is iets mooier :P )
pi_132803349
Spirit te schattig O+
Hier tot nu toe alleen goede mp ervaringen. Maar ik ga het eigenlijk altijd ophalen. Alleen mn manduca is vooraf betaald en verzonden maar dat ging goed. En mn quinny buggy was achteraf iets te duur toen er geen mandje en adapters bij bleken te zitten, maar dat was eigen schuld.

AM dat is echt balen!!
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:20:04 #40
259886 pessie
pi_132803775
LE, zodra iemand hoort hoe jouw zwangerschap en bevalling zijn gegaan lijkt me toch duidelijk dat daar je ptss vandaan komt.

Am dat is stom. Ik haal normaal gesproken OK op. Heb ook een keer meegemaakt dat we een overeenkomst hadden en we het niet direct maar pas na 2 dagen konden halen en toen verkocht de verkoper het aan een ander.
pi_132804258
Zo flauw, dat soort Marktplaatsgrappen, moet je weer opnieuw beginnen met je zoektocht. Ik heb onlangs van diverse verkopers kleertjes gekocht en dat is allemaal goedgegaan, gelukkig.
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:54:52 #42
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132805060
Hier tot nu toe gelukkig alleen maar goede MP ervaringen, koop en verkoop. Ik koop eigenlijk alleen bij mensen die al meerdere jaren actief zijn, mensen die zich vorige week aangemeld hebben vertrouw ik niet zo :@ . Heb maar 1 keer gehad dat ik dacht dat ik niets zou krijgen, maar toen bleek het pakket toch niet door de brievenbus te passen, en werd het een paar dagen later alsnog door de pakketbezorger gebracht.

Heb al best wat leuke dingen voor J. gescoord, vooral merkspul als Kik*kid en Imps & elfs. Net een bod gedaan op een heel schattig winterjasje in een maatje groter voor J. Hopelijk gaat de verkoper akkoord O+
pi_132805095
Wat stom L-E.

Ja, ophalen wil ik ook doen inderdaad. Was hier in de stad dus dat maakte het helemaal mooi.

Maar we hebben hem gelukkig toch niet op korte termijn nodig, dat scheelt.
pi_132805210
Morretje, ook van harte met je dreumes! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:12 schreef danic het volgende:
Coco mooie echo. Wel een beetje een enge alien hoor.
:o Noem je mijn baby-to-be nou lelijk?? }:|
Haha, nee, ik begrijp precies wat je bedoelt :D Martijn ook tegen Saar toen we de kleine alien op het scherm zagen verschijnen: "Nou Saar, je blijft in ieder geval de knapste :Y" :D :')

Kyara, wat stom van de marktplaatsmensen :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef L-E het volgende:
Trouwens, mijn baby is zo leuk! Zo vrolijk! Ik ben zo blij dat hij van ons is. O+
O+
En wat maf van die uwv-arts. Zal wel standaardprocedure zijn ofzo.

Isa O+

Animalmix, hopelijk gewoon wat vertraging met de verzending :Y
pi_132806052
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Morretje, ook van harte met je dreumes! *O*

[..]

:o Noem je mijn baby-to-be nou lelijk?? }:|
Haha, nee, ik begrijp precies wat je bedoelt :D Martijn ook tegen Saar toen we de kleine alien op het scherm zagen verschijnen: "Nou Saar, je blijft in ieder geval de knapste :Y" :D :')

Nee niet lelijk. Eng :P
pi_132806076
Eng is misschien nog wel erger dan lelijk ;(
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:22:49 #47
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132806138
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Je kent toch dat sprookje wel van het lelijk eendje dat een mooie zwaan werd? Dat geldt vast ook voor jouw kleine alien ;)

En ach, je eigen kindje is toch altijd de mooiste. De mijne in ieder geval wel ;)
pi_132806831
Mijn kindjes waren ooit ook een beetje eng. Nu niet meer O+

pi_132806921
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:22 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Je kent toch dat sprookje wel van het lelijk eendje dat een mooie zwaan werd? Dat geldt vast ook voor jouw kleine alien ;)

En ach, je eigen kindje is toch altijd de mooiste. De mijne in ieder geval wel ;)
Saar is prachtig O+ Wat de buikbaby betreft. Tja, laten we hier hierop houden: "A face only a mother could love" :+

Haha, nee joh, ik vind echo-baby's vrijwel nooit mooi. Het idee erachter is mooi: je ziet je kind, jouw kind!! Maar ik denk dat de ongeveer 3 maanden oude buikbaby zelf zelden aan de schoonheidsidealen beantwoordt :+ En in dit geval vond ik het helemaal een freaky alien :D Maar wel mijn freaky alien O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:44:58 #50
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132807031
Mijne was een mager scharminkeltje, maar zelfs dat is nu al helemaal goedgekomen. En hij draagt zelfs z'n aarbeienvlek met trots. Bijkomend voordeel is dat ik m altijd zo gevonden heb op foto's van het KDV

Mijn knappe vent O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door mousemicky op 01-11-2013 21:50:31 ]
pi_132807079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Saar is prachtig O+ Wat de buikbaby betreft. Tja, laten we hier hierop houden: "A face only a mother could love" :+

Haha, nee joh, ik vind echo-baby's vrijwel nooit mooi. Het idee erachter is mooi: je ziet je kind, jouw kind!! Maar ik denk dat de ongeveer 3 maanden oude buikbaby zelf zelden aan de schoonheidsidealen beantwoordt :+ En in dit geval vond ik het helemaal een freaky alien :D Maar wel mijn freaky alien O+
Je gaat gewoon in 2014 moeder worden van je tweede kind! Wauw! En of dat nu een alien is en superknap wordt of een alien blijft of altijd al knap was, waaaaaaaaauw je tweede kindeke! :o O+

En ik vind echo's gewoon nogal random plaatjes behalve die van mijnes ;)
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:49:33 #52
381212 Gulara
From the future
pi_132807223
Happy Silvijn. O+
En hij wordt goed verwend op z'n verjaardag. :s)
Ik hoop dat ie iets lekkers gaat bakken voor tante flap. :Y)

Danic succes met de gesprekken.

Gezellige kletsD. O+
En wat een nare mensen Kyara. Zullen we 637 pizza's bij ze laten bezorgen? *)

L-E wat stom, waarom denken ze dat het aan iets anders gerelateerd kan zijn? Stom hoor. :*
Gelukkig heb je wel een leuk kind. O+

Leuk hè spirit als ze echt met je lijken te praten! O+

Vannacht was ellendig. Hij was elke drie kwartier wakker, leek heel veel honger te hebben. (Misschien had ie liever de Mongolian beef gehad ipv stukjes komkommer. :9 )

En nog een keer in de herhaling:

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 02-11-2013 04:53:44 ]
pi_132807431
Jaaaaaaa Gulara, nu heb ik hem wel gezien! Het echte baby is er al vanaf he O+ mooie blauwe ogen!
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:55:47 #54
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132807476
Wat een mooie ogen Gulara O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:56:43 #55
381212 Gulara
From the future
pi_132807514
Ooh Kyara wat zijn ze toch leuk. O+ O+ Ze zijn ineens heel veel aan het veranderen. En die spekhandjes! Ik vraag me af of ze nog steeds zo poezelig zijn in vergelijking met die van Pi.
Ik zag laatst trouwens twee ontzettend leuke matchende pakjes voor je meisjes. (Zinvolle info I know. :P )

Coco ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik had O+ Achmed the dead terrorist O+ in m'n buik.

MM, lekker ding! O+
pi_132807572
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef mousemicky het volgende:
Mijne was een mager scharminkeltje, maar zelfs dat is nu al helemaal goedgekomen. En hij draagt zelfs z'n aarbeienvlek met trots. Bijkomend voordeel is dat ik m altijd zo gevonden heb op foto's van het KDV

Mijn knappe vent O+

Zowel mijn neefje als nichtje hebben ook een aardbeienvlek gehad. Beiden in hun nek/hals. Mijn neefje (nu 5) is 'm praktisch helemaal kwijt. Bij mijn nichtje (13 maanden) is er nog niks veranderd. Denk dat dat plekje even groot is als bij jouw zoon. Heeft hij er zelf ook helemaal geen last van? Mooi koppie heeft 'ie :Y

Gulara!! Nu heb ik de foto ook gezien *O* O+ Had 'm daarstraks weten te missen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:03:12 #57
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132807824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zowel mijn neefje als nichtje hebben ook een aardbeienvlek gehad. Beiden in hun nek/hals. Mijn neefje (nu 5) is 'm praktisch helemaal kwijt. Bij mijn nichtje (13 maanden) is er nog niks veranderd. Denk dat dat plekje even groot is als bij jouw zoon. Heeft hij er zelf ook helemaal geen last van? Mooi koppie heeft 'ie :Y

Gulara!! Nu heb ik de foto ook gezien *O* O+ Had 'm daarstraks weten te missen.
Thanks. Ik vind m natuurlijk ook heel knap (maar al had ie een scheef, plat hoofd en maar 1 oog gehad, dan had ik dat waarschijnlijk nog gevonden).

Hij heeft er helemaal geen last van. Zijn vlek was met 5 maanden veel dikker (1,5 cm 'hoog'), en nu veel platter. De kleur wordt ook al minder rood, nu meer grijzig. Grootte is nog niet minder helaas. Maar ik blijf hoop houden dat t gaat krimpen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:08:00 #58
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132808048
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:03 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Thanks. Ik vind m natuurlijk ook heel knap (maar al had ie een scheef, plat hoofd en maar 1 oog gehad, dan had ik dat waarschijnlijk nog gevonden).

Hij heeft er helemaal geen last van. Zijn vlek was met 5 maanden veel dikker (1,5 cm 'hoog'), en nu veel platter. De kleur wordt ook al minder rood, nu meer grijzig. Grootte is nog niet minder helaas. Maar ik blijf hoop houden dat t gaat krimpen.
Dat is dan eigenlijk best snel volgens mij, dat het grijzig wordt?

Jordy heeft ook een aardbeienvlek, is nu wel 'gekrompen' en heeft huidskleur, maar 't zit er nog wel...
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:16:49 #59
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132808414
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:08 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Dat is dan eigenlijk best snel volgens mij, dat het grijzig wordt?

Jordy heeft ook een aardbeienvlek, is nu wel 'gekrompen' en heeft huidskleur, maar 't zit er nog wel...
Hij is morgen 10 maanden, dus t gaat best rap. Hoop dat de krimp doorzet :Y, t valt natuurlijk nogal op, op je voorhoofd. Als t voor de kleuterschool weg is, zou dat heel mooi zijn!
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:21:06 #60
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132808584
Spees, ik benieuwd naar S. ervaringen met de keuken. Is misschien ook wel leuk voor J. (oma en opa beginnen nu al te vragen wat ie wil hebben, duurt nog maanden mensen). Z'n papa neigt echter meer naar de Ikea werkbank (en die vind ik stiekum ook wel schattig).

Hij krijgt van ons een wheelybug (het bijtje) trouwens, zo schattig, en klein, dus handig in ons niet heel ruime huis.
pi_132808892
Lola heeft 2 aardbeienvlekjes, eentje op haar arm en ook eentje op haar voorhoofd, die op haar hoofd lijkt iets kleiner te worden, of in ieder geval minder dik :) het valt jij niet eens meer echt op, krijg alleen regelmatig de vraag of ik haar heb laten vallen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:31:00 #62
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132808954
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hij is morgen 10 maanden, dus t gaat best rap. Hoop dat de krimp doorzet :Y, t valt natuurlijk nogal op, op je voorhoofd. Als t voor de kleuterschool weg is, zou dat heel mooi zijn!
aardbeienvlek spoiler foto
SPOILER
pi_132809141
Aardbeienvlekje van Lola

SPOILER
pi_132809185
Ow die is ook al mooi aan het wegtrekken PureEvil, is een stuk minder dik
pi_132809673
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef klumsy het volgende:
Lola heeft 2 aardbeienvlekjes, eentje op haar arm en ook eentje op haar voorhoofd, die op haar hoofd lijkt iets kleiner te worden, of in ieder geval minder dik :) het valt jij niet eens meer echt op, krijg alleen regelmatig de vraag of ik haar heb laten vallen
.
Ja joh? Ik vind het er echt helemaal niet uit zien als een blauwe plek ofzo!
Lola O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:51:33 #66
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132809741
aaah, Klumsy, wat een schatje! J.'s vlekje begon ook zo klein, maar ging groeien tot wat het nu is. Hoop dat t bij jouw meisje een klein vlekje blijft.
pi_132809956
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
:* *;
pi_132810148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:37 schreef klumsy het volgende:
Ow die is ook al mooi aan het wegtrekken PureEvil, is een stuk minder dik
Ja? Sorry maar ik zie het niet zo. Volgens mij is Jordy gegewoon groter geworden maar de vlek niet kleiner. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 01-11-2013 23:48:12 ]
pi_132810158
Lola O+

D heeft ook een aardbeienvlek. Die wordt niet echt kleiner of zo. geen foto's want hij zit op haar bil. Van mij mag hij nog wel even blijven ziyten. Weet ik iig zeker dat het D is.
pi_132810218
Oh MM, wat een leuk ventje O+
pi_132810523
Jemig Klums, DIE OGEN!!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132811764
Ow ik vind het vlekje er minder dik en donker uitzien, maar misschien heb je ook wel gelijk.

Het plekje bi Lola gaat denk ik niet groter worden, het is nu al minder dik en lijkt ook iets kleiner te worden :) Hoop voor haar dat het mooi weg trekt, al vind ik haar met vlekje ook prachtig O+
pi_132811798
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef Spirit82 het volgende:
Jemig Klums, DIE OGEN!!! O+
Mooi zij ze hè O+ :@
pi_132811873
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Kyara het volgende:
Lola O+

D heeft ook een aardbeienvlek. Die wordt niet echt kleiner of zo. geen foto's want hij zit op haar bil. Van mij mag hij nog wel even blijven ziyten. Weet ik iig zeker dat het D is.
Zet jij niet eens je dochter in haal blote billen op internet? Kinderachtig hoor ;)
Maar snap wel dat het handig is zo een extra check! Heeft ze er last van? Of valt het mee?
Kan me voorstellen dat de huis daar gevoeliger is ivm de hele dag een luier om
  vrijdag 1 november 2013 @ 23:42:01 #75
378192 -mandy-
I am who I am
pi_132811992
*O* Eindelijk een foto van Pi gezien! Wat een mooierd Gulara!

En wat een lieve foto's van Klumsy en Kyara. sorrie als ik nog iemand vergeten ben
pi_132812340
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef klumsy het volgende:

[..]

Zet jij niet eens je dochter in haal blote billen op internet? Kinderachtig hoor ;)
Maar snap wel dat het handig is zo een extra check! Heeft ze er last van? Of valt het mee?
Kan me voorstellen dat de huis daar gevoeliger is ivm de hele dag een luier om
Ik heb niet de indruk dat ze er last van heeft.
Heb trouwens uberhaupt geen foto's van dat ding. Misschien toch eens maken om in de gaten te houden of dat ding nou kleiner/minder/dunner/lichter wordt. Toen ze net geboren was, was het nog een hele lichte vlek.
pi_132812806
Ja dat was bij Lola ook, een heel klein stipje
pi_132816827
Fotootjes *O* O+ Ik zal binnenkort L nog eens spammen maar ik heb nooit mooie foto's. Altijd met rommel op de achtergrond enzo :{

Whahahha Gulara jaaaa! Pizza's laten bezorgen >:)
pi_132816952
Goeiemorgen!

Ik heb hier net de documentaire 'babies' gekeken en mn baby kijkt de heke tijd om naar de tv als er een babietje huilt of lacht. *; trouwens echt een kijktip, over vier babies in japan, vs, namibie en mongolie. Heel mooi en rustig gefilmd.
pi_132816974
Wanneer en waar wordt het uitgezonden olf? Klinkt interessant.
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:20:27 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132816996
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:14 schreef Olf het volgende:
Goeiemorgen!

Ik heb hier net de documentaire 'babies' gekeken en mn baby kijkt de heke tijd om naar de tv als er een babietje huilt of lacht. *; trouwens echt een kijktip, over vier babies in japan, vs, namibie en mongolie. Heel mooi en rustig gefilmd.
Staat op Netflix toch?

Al die MP verhalen.. :X Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen, mja, bestel ook erg weinig :P

Vraagje: we hebben nu al 2 van die wandelwagenpakjes (soort ski-pakjes) gekregen. In maat 68 :'), wat T. dus in de lente/zomer aan zal kunnen doen.
Kregen jullie ook weleens van dat soort cadeautjes? En wat deden jullie ermee?
Ruilen kan niet meer, prijskaartjes zijn er al af..
pi_132817051
Bij de geboorte van M heb ik een pyjama in maat 86/92 gekregen. Die past hij nu *O* Maar goed, dat kwam seizoenstechnisch wel weer uit.

Maar, in die maattabellen staat bij maat 68 4-6 maanden. Als ze denken dat T groot is, dan kun je beredeneren dat hij daar in januari wel in kan passen. Dus zo heel vreemd vind ik het niet.

Ik heb zelf trouwens ook veel winterkleding gekregen die M nooit aangehad heeft. Die paste hij ook pas toen het mooi weer was.
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:38:39 #83
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132817101
Dat wb 4-6 mnd is ook weer zo :Y Ik wacht het rustig af, in het ergste geval draagt hij het helemaal niet.
pi_132817111
Ja, is altijd jammer he. Zeker als het wel leuk is maar net de verkeerde maat. Ik heb voor de meisjes gelukkig geen kleding gekregen. Maar daarvan konden ze waarschijnlijk ook geen maten inschatten. Dus cadeaubonnen *O*
pi_132817132
Verkopen of weggeven (of bewaren voor een evt volgende) :P
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:57:19 #86
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132817212
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef danic het volgende:

[..]

Ja? Sorry maar ik zie het niet zo. Volgens mij is Jordy gegewoon groter geworden maar de vlek niet kleiner. :@
Wel hoor, die vlek is meer verschrompeld/dunner zeg maar. Kon zo gauw ff geen foto vinden van toen hij 1 was , daar zie je het veel duidelijker op. qua breedte is ie denk ik wel nog even groot, maar de dikte is dus veel minder
pi_132817346
Oh oké zo. Ik keek inderdaad meer naar de omvabg. Maar ik zit ook mobiel. Wellicht zie ik het op de pc beter.
pi_132817740
Gister was ik even bij mijn ouders, ze moesten op A passen ant wij gingen naar ons nieuwe O+ Huis kijken.
Mijn zus was daar (ik heb jullie weleens over haar vertelt). Ze was heeeel enthousiast (ze ziet A niet veel) en gaf aan dat ze graag zou oppassen wanneer ik eens moeilijk zit want ze is nu werkloos. Ik zeg nog heel braaf (want weinig tijd) dat "ik weleens zal kijken".

Maar eigenlijk zie ik dat helemaal niet zitten.
Ten eerste: ze ziet hem al heel weinig dus ze kent hem amper.
Ten tweede: ze is nog nooit met een baby alleen geweest. Dus vreselijk onervaren.
Toen hij jonger was (2 maanden enzo), zag ik al dat ze hem doorgaf zodra hij ging huilen. Luiers vind ze vreselijk vies en ze stelde laatst voor hem een rozijntje te geven. Toen ik aangaf dat ze dat niet moest doen en hij alleen goed geprakte dingen kreeg, zei ze heel cynisch: "Een geprakt rozijntje dan?"

Verder is ze gewoon niet mijn favoriete persoon, al is ze 100 keer mijn zus.

Maar het is wel bijzonder moeilijk om haar te weigeren als oppas. Kijk, ervaring kan je leren als ze af en toe een uurtje mag maar ik heb daar geen zin in. Heb daar gewoon geen lekker gevoel bij en dat vind ik jammer maar het zo gewoon zo.

Wat moet ik daar nu mee...wat zouden jullie doen?
pi_132817779
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:12 schreef vencodark het volgende:
Gister was ik even bij mijn ouders, ze moesten op A passen ant wij gingen naar ons nieuwe O+ Huis kijken.
Mijn zus was daar (ik heb jullie weleens over haar vertelt). Ze was heeeel enthousiast (ze ziet A niet veel) en gaf aan dat ze graag zou oppassen wanneer ik eens moeilijk zit want ze is nu werkloos. Ik zeg nog heel braaf (want weinig tijd) dat "ik weleens zal kijken".

Ten tweede: ze is nog nooit met een baby alleen geweest. Dus vreselijk onervaren.
Toen hij jonger was (2 maanden enzo), zag ik al dat ze hem doorgaf zodra hij ging huilen. Luiers vind ze vreselijk vies en ze stelde laatst voor hem een rozijntje te geven. Toen ik aangaf dat ze dat niet moest doen en hij alleen goed geprakte dingen kreeg, zei ze heel cynisch: "Een geprakt rozijntje dan?"

Maar het is wel bijzonder moeilijk om haar te weigeren als oppas. Kijk, ervaring kan je leren als ze af en toe een uurtje mag maar ik heb daar geen zin in. Heb daar gewoon geen lekker gevoel bij en dat vind ik jammer maar het zo gewoon zo.

Lekker niet doen dan! Ik heb ook veel mensen die oprecht aanbieden te oppassen en ook mensen die ik gewoon vertrouw. Maar ik heb liever gewoon 1 of 2 vaste oppassers. Ik vind vooral het feit dat baby sommigen van hen niet consequent ziet een reden om niet op te passen. En weinig ervaring is op zich niet onoverkomelijk maar bij een baby vind ik dat wel. Wie weet over paar jaar?

Die docu had ik inderdaad op netflix gekeken, maar volgens mij staat hij ook in zn geheel op youtube!
pi_132817806
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Staat op Netflix toch?

Al die MP verhalen.. :X Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen, mja, bestel ook erg weinig :P

Vraagje: we hebben nu al 2 van die wandelwagenpakjes (soort ski-pakjes) gekregen. In maat 68 :'), wat T. dus in de lente/zomer aan zal kunnen doen.
Kregen jullie ook weleens van dat soort cadeautjes? En wat deden jullie ermee?
Ruilen kan niet meer, prijskaartjes zijn er al af..
Ik heb wel ervaren dat die maten echt zo erg wisselen per merk, dus wie weet kan het dit jaar wel gewoon. In februari en maart is het ook nog koud. Mijn baby is nu ruim 10 maanden en zit boven de +1 lijn en past nu nog een paar mt68 kleertjes dus dan zou in principe ook niet kloppen :P
pi_132817854
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:12 schreef vencodark het volgende:

Het wordt toch aangeboden voor als je een keer moeilijk zit? Als jij gewoon nooit moeilijk zit (omdat je andere mensen hebt die oppassen indien nodig) dan is het toch prima zo :D

Verder zou ik me er niet zo druk om maken voor een paar uurtjes. Zeker als je baby al wat ouder is. Je kunt weinig echt fout doen en anders kun je nog altijd heel duidelijke instructies meegeven.

Ik gaf baby's ook altijd meteen door als ze bij me begonnen te huilen. Want blijkbaar vond de baby het dan niet leuk bij mij en dan voelde ik me opgelaten. En ik was 100% onervaren toen ik zelf een kind kreeg. Is allemaal goed gekomen :Y
pi_132818150
Fieder nog gefeliciteerd met de 8 maanden *O*

Suiker fijn dat de uitslag weg is

Fieder, als hij huilt als je hem weglegt en maar zo kort slaapt zou ik hem niet wegleggen. Of is hij huilerig van moeheid?
Is Riley trouwens de enige die totaal geen ritme heeft qua slapen? De laatste paar keer op het KDV sliep ze in de ochtenden niet. Dus vroeg de juf hoe dat thuis was. Ik kon daar geen antwoord op geven qua tijden. :@
Riley heeft tussen de 2 en 3 slaapjes. Soms zijn ze lang. Dan weer kort. En heel soms slaapt ze maar 1 keer. Zolang ze vrolijk is vind ik het best. Ik pas me aan haar aan. Dat is het ritme dat ik hanteer

Coco. Je alien. O+
En een week verder. Gaaf. Nogmaals gefeliciteerd

Suiker had een inktvis als baby in haar buik :D

Ferrari ben je al weer opgeknapt :*

Twee keer de foto van Pi gemist

Spees met haar vrolijke Silvijn O+
En als bijna een dreumes. En ik verraad niks aan hem. Maar leuke cadeaus

Danic ik hoop dat het gaat helpen :*

Kyara dat kletsen is zo lief O+
En wat flauw van die persoon op marktplaats. Niet normaal :(

L-E het is wel zeker waar je ptss vandaan komt. Soms zijn die mensen die dit soort dingen bepalen zo erg. Die kijken alleen maar naar mensen alsof ze een nummer zijn en niet naar de mens zelf.
O+ dat je zo geniet van je mannetje

Kyara die foto van je meisjes O+

MM wat een plaatje O+

Gulara :* voor je nacht. Hopelijk helpt het boek

Zo'n aardbeienvlek heeft een kindje op het KDV ook. Ik had het nog niet eerder gezien, dus ik vroeg wat het was.

Klumsy wat een mooie ogen O+

Fieder ik wil graag een spam van L. O+

Venco, je moet gerust je kind ergens kunnen achterlaten als je ergens heen gaat. En als je niet met dat gevoel weg kan gaan zou ik het niet doen.

Vannacht heeft Riley bij mijn ouders geslapen. Ik was een avondje weg en daar wilde ze niet slapen. Ik had al afgesproken om haar in dat geval naar mijn ouders te brengen. Maar het leek mij heel zielig om haar in de nacht wakker te moeten maken en mee te nemen. Dus haar daar gelaten. Ze hebben haar om half 8 wakker gemaakt en heerlijk geslapen. En ik was niet eens interessant toen ik binnenkwam. Ik had haar nieuwe speelgoed bij me en dat was veel leuker :D
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:06:23 #93
381212 Gulara
From the future
pi_132818371
Ik heb hier al maat 104 gekregen! :D Gelukkig zitten ze daar lang in.

Venco, misschien om te beginnen eens wat meer met A en je zus doorbrengen. Dan leren ze elkaar ook wat beter kennen. Vroeg ze het uit echte interesse? Je geeft aan dat ze werkloos is, ik neem aan dat ze het niet in de eerste plaats voor het geld wil doen? :@ :o
En verder, luiers zijn ook niet heel leuk. En een huilend kind van een ander wat je niet zo goed snapt, dat is ook lastig.

Vraagje:
Pi's billen zijn stuk. Ze lijkten een soort van 'geschaafd' te zijn. En het bloed. Hij poept ook zo'n twee à drie keer per dag dus dat schiet niet op. Volgens mij heeft hij er wel last van. Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:07:15 #94
381212 Gulara
From the future
pi_132818390
Omen, dan moet je wel ontzettend tof speelgoed hebben meegenomen! :o
pi_132818438
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:06 schreef Gulara het volgende:
Hij poept ook zo'n twee à drie keer per dag dus dat schiet niet op. Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?

Werkte hier als een tiet! :Y
pi_132818475
Maar serieus, als het heel dunne poep is (veel diarree) dan heb je siroop van Karavan Cevitam die een beetje stopt (werd mij door de doktersassistente verteld laatst). Weet niet of ze dat ook bij jullie hebben though.

En anders alleen heel veel smeren met zalf? Dat is het enige wat wij eraan konden doen. Maar Saar heeft gelukkig alleen last van rode billen als haar tanden weer eens bezig zijn. Dan deden we er maar altijd een dikke laag sudocrème op.

Heeft hij er erg veel last van? Tis zo sneu als ze er zelf ook echt last van hebben -O-
pi_132818485
Omen, wat Gulara zegt :D Dat moet wel extreem tof speelgoed zijn geweest :+
pi_132818491
Ik zit Saartje's kdv-uitdeelcadeautjes in elkaar te knutselen O+
pi_132818583
Meiden!!!!!!!
Ik heb ff geen tijd om te reageren en bij te lezen (komt nog wel vandaag) maar dit moeten jullie horen!!!!

Ow heeft doorgeslapen!!!!!!! (Van 23.00-6.30)
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_132818616
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef Loj het volgende:
Meiden!!!!!!!
Ik heb ff geen tijd om te reageren en bij te lezen (komt nog wel vandaag) maar dit moeten jullie horen!!!!

Ow heeft doorgeslapen!!!!!!! (Van 23.00-6.30)
*O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*

Super!! Schrok je 's ochtends niet echt wakker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')