abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:25:01 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129085739



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:25:14 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129085750
Ik wilde m al bijna kapen ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129085849
Iemand enig idee wat het draagvermogen is van zo'n quadcopters?

Zit er aan te denken om zo'n ding te gaan gebruiken om duiven weg te jagen :P Misschien met een nep valk eronder en wat geluidseffecten :)
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:29:54 #4
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129086024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:26 schreef FreaZ het volgende:
Iemand enig idee wat het draagvermogen is van zo'n quadcopters?

Zit er aan te denken om zo'n ding te gaan gebruiken om duiven weg te jagen :P Misschien met een nep valk eronder en wat geluidseffecten :)
Neem je toch een Eagle kite? :9
http://www.tmart.com/1228(...)-String_p149228.html
Of een RC bird...
http://www.tinydeal.com/r(...)-yellow-p-29312.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129086591
Het leek me juist zo dat een quadcopter veul makkelijker te controleren is tussen bomen e.d.

Een vlieger gaat sowieso niet werken in de bebouwde kom :P
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:52:01 #6
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129087178
Mja, zo'n quadcopter houdt haast niks. Misschien het gewicht en omvang van 6 AA batterijen.
Maar maakt van zichzelf al genoeg herrie om beesten af te schrikken lijkt me...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129087373
Ik ga maar eens zo'n ding aanschaffen dan. Nog tips? Las dat jij zo'n nuxban (?) hebt gekocht?
pi_129087643
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:55 schreef FreaZ het volgende:
Ik ga maar eens zo'n ding aanschaffen dan. Nog tips? Las dat jij zo'n nuxban (?) Hubsan X4 hebt gekocht?

Volgens mij is dat een populair modelletje.
Kut quote, had edit moeten zijn :{
pi_129087924
Dat S11 ding komt toch nog optijd, vandaag dus :D
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:20:12 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129088611
quote:
0s.gif El dijous 18 juliol 15:55 escriure FreaZ el següent:
Acabo d'anar a comprar una cosa llavors. Algun consell? Llegir que vas comprar? Tal nuxban (?)
Jup, zoals altijd, kijk eens bij Banggood: www.banggood.com/Wholesal(...)price-0-0_page1.html . ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:29:40 #11
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129089008
AliExpress is wel handig, je kan bij het zoeken naar producten ook andere opties meenemen.

Zoals '1 piece only' 'Free Shipping' 'Seller Ratings'.

Ook kan je de 'Shipping Methods' aanpassen. De meest uiteenlopende vervoerders en/of opties heb je daarmee.

Ik heb in totaal 8 producten besteld via Aliexpress.com, er werd in alle gevallen geen extra kosten gerekend, en ik had heel goed contact met de verkopers.

Sterker nog, een horloge besteld, de verkoper vroeg een kwartier na betaling mijn maat (voor een extra bandje, gratis). 8 dagen later was alles keurig binnen. O+
pi_129089532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jup, zoals altijd, kijk eens bij Banggood: www.banggood.com/Wholesal(...)price-0-0_page1.html . ^O^
Besloten om zo'n Hubsan X4 v2 te bestellen. Heb nu het volgende:

Husan X4 v2
Extra props

En dan nu nog 2 vraagjes:

Zijn extra accu's nodig/handig. Iemand ervaring met deze dingen? http://www.banggood.com/buy/Hubsan-X4-battery.html

En enig idee waar je zo'n protective cover kunt kopen voor deze quad? Staat wel op de product pagina en dat je die apart moet bestellen, maar kan hem niet vinden op de site.
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:45:11 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129089752
quote:
We have ordered 4000 units hubsan x4 protection case already,waiting for it.D:
quote:
The X4 protection case will be available next week, if everything goes well.
;) Of anders:
quote:
Most of New X4 spareparts are available at:
- CMLDistribution in UK : check here
- wheelspin in UK : check here
- hebu-shop in CH : check here
~ http://www.rcgroups.com/f(...)23565277&postcount=1
En spare props zijn altijd handig. En accu's als je langer dan 10 min aaneengesloten wilt vliegen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129090533
http://www.aliexpress.com(...)27278_927993677.html

Net binnnen gekregen. ding is niet groot. maar er komt verbazend goed geluid uit! :o
Moest even achter komen hoe alles werkte maar is gelukt!:D
Als je hem beetje hard zet dan trilt hij op de tafel. geen gekraak.
Erg blij mee!
Mooi voor in lloret :9
pi_129090619
Gisteren binnengekomen (6 juli besteld bij DX, dus nog vrij rap bezorgd):

Een usb-led lampje voor aan de laptop. Tja, wel handig, maar toch minder ideaal dan ik dacht. Is wat zwaar waardoor ik het idee heb dat het niet erg goed is voor de usb poort (gaat wat hangen) en hij is lastig zo te richten dat hij niet deels in je gezicht schijnt.

Dan nog de Awei ES900i, ook wat minder dan ik verwacht had. Kwaliteit voelt wel solide maar ze blijven niet lekker in mijn oren zitten. Ook wat scheller geluid dan mijn 25 euro Philips dingetjes. Wel flinke bass, maar dan ook alleen als ik ze goed in mijn oor duw, waar ze dus niet vanzelf blijven zitten (met geen van de drie meegeleverde plugjes). Jammer, maar wel oké voor die 8 euro en waar het me om ging was dat ik er mee kon bellen.

Dan nog een HDD enclosure. Had hem nodig voor mijn backup schijf, die bewaar ik ergens anders dan waar mijn pc staat. HDD past er goed in, alleen naar mijn idee wat weinig dempende foam in die enclosure dus heb er zelf even wat foam ingeplakt. Verder was de prijs van 3,50 dollar wel prima!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_129090942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

;) Of anders:

[..]

~ http://www.rcgroups.com/f(...)23565277&postcount=1
En spare props zijn altijd handig. En accu's als je langer dan 10 min aaneengesloten wilt vliegen.
Bedankt voor de link :)


SHARE2 voor 10% korting is een week geleden verlopen -O-

bggood is nog goed voor 5%
pi_129091442
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:06 schreef davedavy het volgende:
Dat S11 ding komt toch nog optijd, vandaag dus :D
Nog een best goed geluid voor die grote en prijs :)
  donderdag 18 juli 2013 @ 17:22:47 #18
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129091796
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:16 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nog een best goed geluid voor die grote en prijs :)
Ik zoek nog een leuk bluetooth speakertje.
Twijfel tussen E-Commerce S11, Epoch EBS 020 en de Magician Boost-318W

Zijn allemaal van de zelfde prijsklasse, om en nabij 25 dollar.
pi_129093083
Weg en voortaan niet meer doen aub

[ Bericht 95% gewijzigd door kanovinnie op 18-07-2013 19:10:49 ]
pi_129093267
@ Shiz

Weet jij wat het verschil is tussen mode 1 en mode 2? Behalve dat mode 1 niet op voorraad is :P

Gevonden. Gas links of gas rechts. Wat is fijner voor iemand die rechtshandig is?

[ Bericht 21% gewijzigd door FreaZ op 18-07-2013 18:06:07 ]
pi_129095096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Shapper het volgende:

[..]

Haal die link weg dat is namaak...
pi_129095107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef wolferl het volgende:
E-Commerce S11
Die van mij kostte ook 25 USD, is zeker aan te raden ^O^
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:01:35 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129095152
Gas links is de standaard, mode 2 dus. Sommige lui echter vinden mode 1 fijner, hangt vaak samen met je geologische locatie... lokaal houden ze er andere filosofieën op na. Beetje zoals skate-/snowboarden en regular of goofy foot.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:42:40 #24
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129096243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef shiznuts het volgende:
Gas links is de standaard, mode 2 dus. Sommige lui echter vinden mode 1 fijner, hangt vaak samen met je geologische locatie... lokaal houden ze er andere filosofieën op na. Beetje zoals skate-/snowboarden en regular of goofy foot.
GOOFY FTW O+
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:59:39 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129096713
Yeah, preach to the choir homie!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:02:07 #26
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129096795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:59 schreef shiznuts het volgende:
Yeah, preach to the choir homie!
Wel jammer, al mijn vrienden zijn regular, dus als we dan GOS door het park gaan spelen dan moet ik altijd anders ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129097145
Hallo,
Weet iemand hier mischien wat een goede bluetooth speaker is voor ca. 30 euro. Want ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Het liefst een op dx.

bedankt
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:19:40 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129097279
Kijk ff in het vorige topic, heb uitgebreid wat duurdere Bluetooth speakers met verschillende voordelen geresearched en heb er ondertussen 4 onderweg om eens te testen. ;) Bij DX heb ik de Bopmen besteld. Die is rond de 35 USD meen ik zo uit m'n hoofd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129097365
Oké bedankt. Kan je die bopmen reviewen?
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:24:45 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129097440
Dat zou wel zo liev van me zijn als ik dat deed wanneer ze binnen waren, hè? :P ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129097515
haha
pi_129097532
Wat is een goede ip camera op ebay van een paar tientjes voor gebruik binnen in huis?

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Don't trust anyone else!
Trust me!
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:30:22 #33
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129097611
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:27 schreef groggy het volgende:
Wat is een goede ip camera op ebay van een paar tientjes voor gebruik binnen in huis?

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Misschien zie je het wel met de IP cam :') ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129097967
Zojuist dan maar een Hubsan X4 v2 gekocht :)

Over 2 weekjes op duivenjacht :D
pi_129098428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef FreaZ het volgende:
Zojuist dan maar een Hubsan X4 v2 gekocht :)

Over 2 weekjes op duivenjacht :D
Wat heb je tegen duiven?
pi_129098727
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef renzowen het volgende:

[..]

Wat heb je tegen duiven?
Eerst waren het er 2, nu zijn het er 50 ofzo. Ze poepen alles onder. Gister ben ik nog gebombardeerd tijdens de bbq :(
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:27:05 #37
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129099973
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef FreaZ het volgende:
Zojuist dan maar een Hubsan X4 v2 gekocht :)

Over 2 weekjes op duivenjacht :D
Gewoon luchtbuks halen, vanaf 18 jaar gewoon legaal en zonder vergunning, alleen even ongeladen vervoeren in de auto of in een gitaar/etc-tas naar huis.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_129100044
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:27 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Gewoon luchtbuks halen, vanaf 18 jaar gewoon legaal en zonder vergunning, alleen even ongeladen vervoeren in de auto of in een gitaar/etc-tas naar huis.
Maar op duiven schieten is niet legaal. Als de buren de politie bellen...
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:29:37 #39
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129100108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Maar op duiven schieten is niet legaal. Als de buren de politie bellen...
"Da was ik heul nie, dat waren van die jochies die hier wel vaker rotzooi trappen."
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_129100390
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

"Da was ik heul nie, dat waren van die jochies die hier wel vaker rotzooi trappen."
Ach, 100+ euro's voor een buks of ~50 euro voor een quadje + spare parts (zojuist 2 accu's, oplaadkabeltje voor 5 stuks, 2x spare blades besteld) die ik ook nog voor de fun kan gebruiken. Heb niet de ruimte om leuk met een buks te knallen :P
pi_129103690
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:27 schreef groggy het volgende:
Wat is een goede ip camera op ebay van een paar tientjes voor gebruik binnen in huis?

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wansview of tenvis modelletjes zijn redelijk goedkoop.. die NON HD versies dan..
voor binnenshuis prima te doen.. ( heb er 3 thuis)

maargoed toch moet ik zeggen sinds ik een HD versie heb, ik liever wat meer zou uitgeven en voor een HD model..

Voornamelijk de scherpte (dúh!) is veel beter, maar ook de kleuren lijken echter..
(een non hd versie kan ook goede kleuren hebben, maar dan moet hij wel een IR CUT hebben)

voor de rest heb ik nog nooit 25 a 30 FPS gehaald met de goedkopere modellen,
daar zit een te goedkope chipset in die het niet aan kan, Zowel bedraad als niet bedraad loop ik tegen een max van 10 a 15 FPS.. Met het HD model wat ik heb (wansview NCH 536m) haal ik zelfss draadloos nog gewoon 25 a 30 FPS..



hier zie je de verschillen wel van mijn cams
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:43:20 #42
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_129103825
Goed beeld, ook wel prijzig! (Voor China-shopping-begrippen :+)
pi_129103919
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
Goed beeld, ook wel prijzig! (Voor China-shopping-begrippen :+)
Voor thuis gebruik wel...
mocht je een eigen zaak hebben dan is het de een van de beste aankopen die je kan doen..
die beelden die je nu soms ziet op opsporings verzocht, die zijn nog minder dan het beeld van die goedkope 800x640 ip cams _O-

maar je hebt gelijk, de HD versie is bijna 3 x een goedkoper versie..
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:50:19 #44
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_129104107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Voor thuis gebruik wel...
mocht je een eigen zaak hebben dan is het de een van de beste aankopen die je kan doen..
die beelden die je nu soms ziet op opsporings verzocht, die zijn nog minder dan het beeld van die goedkope 800x640 ip cams _O-

maar je hebt gelijk, de HD versie is bijna 3 x een goedkoper versie..
Ja, dat is zo.
Alleen is vaak de opname-/opslag-apparatuur vrij duur.
pi_129104348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, dat is zo.
Alleen is vaak de opname-/opslag-apparatuur vrij duur.
hmm valt ook wel mee een simpel pc'tje of thinclient met simpele nas of netwerkschijf
kan al voldoende zijn(voor cameras gebaseerd op het Internet protocol), wat gratis opensource software erop(zoals ISPY) voor het monitoren/opnemen en je hebt t op de meest simpele manier voor elkaar.. zou voor kleine ondernemingen gewoon kunnen..

grote uiteraard niet echt handig, maargoed die zullen ook wel meer geld hebben voor betere/professionelere apparatuur :P
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:58:14 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129107013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wansview of tenvis modelletjes zijn redelijk goedkoop.. die NON HD versies dan..
voor binnenshuis prima te doen.. ( heb er 3 thuis)

maargoed toch moet ik zeggen sinds ik een HD versie heb, ik liever wat meer zou uitgeven en voor een HD model..

Voornamelijk de scherpte (dúh!) is veel beter, maar ook de kleuren lijken echter..
(een non hd versie kan ook goede kleuren hebben, maar dan moet hij wel een IR CUT hebben)

voor de rest heb ik nog nooit 25 a 30 FPS gehaald met de goedkopere modellen,
daar zit een te goedkope chipset in die het niet aan kan, Zowel bedraad als niet bedraad loop ik tegen een max van 10 a 15 FPS.. Met het HD model wat ik heb (wansview NCH 536m) haal ik zelfss draadloos nog gewoon 25 a 30 FPS..

[ afbeelding ]

hier zie je de verschillen wel van mijn cams
Schiet de HD ook door het raam? Het verschil is echt enorm, alsof er geen raam tussenzit.
Heb je ook foto's van in het donker? Dat verschil wil ik weleens zien.

In mijn tuigbuurt gebeurt altijd iets, kan ik mooi op youtube uploaden :)
Zo'n aso familie op de hoek, Turken autobedrijf.... altijd raak via het zolderraam :')
pi_129107519
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Schiet de HD ook door het raam? Het verschil is echt enorm, alsof er geen raam tussenzit.
Heb je ook foto's van in het donker? Dat verschil wil ik weleens zien.

In mijn tuigbuurt gebeurt altijd iets, kan ik mooi op youtube uploaden :)
Zo'n aso familie op de hoek, Turken autobedrijf.... altijd raak via het zolderraam :')
links is vanaf de zelfde positie als rechts, door het raam dus inderdaad..

In het donker kun je niet door het raam heen 'schieten' want dan weerkaatsen je leds tegen raam en zie je dus een reflectie zowel bij HD als VGA..

Je kunt bij HD model wel de led uitzetten ( bij goedkope kan dat niet), maargoed dan zie je niks om dat het te donker is..
Tevens heb je bij het HD model verschillende settings, waarmee je de led brightness hoger kan zetten ofzo, waardoor je een nog betere nachtzicht krijgt..

foto's van nachtzicht vergelijking heb ik zo niet 1 2 3..
pi_129108649
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wansview of tenvis modelletjes zijn redelijk goedkoop.. die NON HD versies dan..
voor binnenshuis prima te doen.. ( heb er 3 thuis)

maargoed toch moet ik zeggen sinds ik een HD versie heb, ik liever wat meer zou uitgeven en voor een HD model..

Voornamelijk de scherpte (dúh!) is veel beter, maar ook de kleuren lijken echter..
(een non hd versie kan ook goede kleuren hebben, maar dan moet hij wel een IR CUT hebben)

voor de rest heb ik nog nooit 25 a 30 FPS gehaald met de goedkopere modellen,
daar zit een te goedkope chipset in die het niet aan kan, Zowel bedraad als niet bedraad loop ik tegen een max van 10 a 15 FPS.. Met het HD model wat ik heb (wansview NCH 536m) haal ik zelfss draadloos nog gewoon 25 a 30 FPS..

[ afbeelding ]

hier zie je de verschillen wel van mijn cams
Ik heb die goedkope dingen die voor binnen bedoeld zijn gewoon buiten hangen :P
pi_129108684
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik heb die goedkope dingen die voor binnen bedoeld zijn gewoon buiten hangen :P
Ik heb er ook 1 in beheer die gewoon buiten onder een luifel hangt.. geen probleem zolang die maar vocht en vriesvrij hangt :P
pi_129108767
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1 in beheer die gewoon buiten onder een luifel hangt.. geen probleem zolang die maar vocht en vriesvrij hangt :P
Vriesvrij in Nederland :P laat me niet lachen, of heb je buiten een radiator?
pi_129108906
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:55 schreef renzowen het volgende:

[..]

Vriesvrij in Nederland :P laat me niet lachen, of heb je buiten een radiator?
Wie zegt dat ik hem swinters buiten heb? ik zeg alleen dat hij vocht en vriesvrij moet zijn..
waar dat ook mag zijn ter wereld :P
pi_129111483
Dus, dames en heren. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat cheap-ass all white sneakertjes van canvas zoals nep-vans (logo niet nodig).

Heeft er iemand een idee waar die te vinden zijn? Zit wat rond te googlen maar heb niet al te veel inzicht in Chinese webshops. DX, Focalprice, Priceangel o.i.d. enzo geven weinig resultaten.

Geen handel trouwens :P
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:57:49 #53
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_129112119
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus, dames en heren. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat cheap-ass all white sneakertjes van canvas zoals nep-vans (logo niet nodig).

Heeft er iemand een idee waar die te vinden zijn? Zit wat rond te googlen maar heb niet al te veel inzicht in Chinese webshops. DX, Focalprice, Priceangel o.i.d. enzo geven weinig resultaten.

Geen handel trouwens :P
http://chinaprices.us?q=white%20canvas%20shoes
pi_129112336
quote:
Hmm, dat helpt iig flink verder! Jammer dat ze allemaal zulke kleine voetjes hebben ;(
pi_129113284
quote:
Opnieuw elektrocutie tijdens opladen iPhone
Er is opnieuw iemand in China geëlektrocuteerd tijdens het opladen van een iPhone. Het probleem zit mogelijk in het gebruiken van een niet-originele oplader.

Foto: AFP
Eerder deze week stierf een Chinese vrouw nadat ze tijdens het opladen haar iPhone 5 wilde opnemen. Apple onderzoekt de elektrocutie.
Vrijdag is er opnieuw een bericht naar buiten gekomen van een man die geëlektrocuteerd is toen zijn iPhone 4 aan de lader lag. De man zou al 10 dagen in coma liggen. Het incident vond plaats op 8 juli.
Zowel de man als de vrouw lijken een oplader van een derde partij en dus niet de originele Apple-oplader te hebben gebruikt. Chinese media schrijven dat het probleem mogelijk daar ligt. Artsen stellen in ieder geval dat het in beide gevallen zonder twijfel om een elektrische schok gaat.
De opladers en iPhones lijken na de elektrocutie nog normaal te functioneren, zo berichten Chinese media. Of Apple ook het tweede geval gaat onderzoeken is niet bekend. Het bedrijf heeft nog niet gereageerd.
Bron
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:25:07 #56
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129113781
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

hmm valt ook wel mee een simpel pc'tje of thinclient met simpele nas of netwerkschijf
kan al voldoende zijn(voor cameras gebaseerd op het Internet protocol), wat gratis opensource software erop(zoals ISPY) voor het monitoren/opnemen en je hebt t op de meest simpele manier voor elkaar.. zou voor kleine ondernemingen gewoon kunnen..

grote uiteraard niet echt handig, maargoed die zullen ook wel meer geld hebben voor betere/professionelere apparatuur :P
Tja, maar doe dat eens keer 100 of zo bij een groot bedrijf. Dan moet je al een eigen infrastructuur voor alleen de camera's aanleggen. Als ik bij ons op het werk kijk is dat inderdaad zo, cameranetwerk heeft een eigen netwerk dat (ook vanwege veiligheidscertificaten) volledig gescheiden moet zijn van het normale netwerk. Daar zitten dan een stuk of drie storageservers achter die met gemak 10.000 euro per stuk kosten. Dat is echt andere koek dan die IP-cameraatjes uit China ;)
Don't let my username fool you...
pi_129114652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Tja, maar doe dat eens keer 100 of zo bij een groot bedrijf. Dan moet je al een eigen infrastructuur voor alleen de camera's aanleggen. Als ik bij ons op het werk kijk is dat inderdaad zo, cameranetwerk heeft een eigen netwerk dat (ook vanwege veiligheidscertificaten) volledig gescheiden moet zijn van het normale netwerk. Daar zitten dan een stuk of drie storageservers achter die met gemak 10.000 euro per stuk kosten. Dat is echt andere koek dan die IP-cameraatjes uit China ;)
haha ja logisch :P.
maar dat zeg ik ook.. normale bedrijven gaan qua storage en netwerk/infrastuctuur echt geen simpele ip cams gebruiken XD
pi_129116901
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1 in beheer die gewoon buiten onder een luifel hangt.. geen probleem zolang die maar vocht en vriesvrij hangt :P
Ik heb hem onder de carport gehangen, vochtvrij is het sowieso, vriesvrij niet helemaal. Het is er wel warmer maar tijdens de nacht niet. Maar goed heb hem pas sinds April dus de koude maanden komen nog :P
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:13:13 #59
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129117003
Jongens, het geld staat nog steeds niet op mijn Paypal saldo?! ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:14:33 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_129117046
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Jongens, het geld staat nog steeds niet op mijn Paypal saldo?! ;(
Langer wachten of even contact opnemen met PayPal.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_129120411
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Jongens, het geld staat nog steeds niet op mijn Paypal saldo?! ;(
gewoon afwachten zoals ik al zei.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 19 juli 2013 @ 14:38:04 #62
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_129122113
Paypal kun je gewoon bellen (wel voor 17.00 uur) :)

Vriendelijk volk, heb ze al eens vaker aan de lijn gehad...
Starbucks, waar blijf je
pi_129125264
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Jongens, het geld staat nog steeds niet op mijn Paypal saldo?! ;(
Wacht gewoon minimaal een week en ga daarna bellen.
Verder niet zo zeuren AUB.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 18:56:51 #64
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129130266
Snelle levering...

Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.

kleine opmerking voor de postbode:



Dat kan echt niet :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_129130563
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...

Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.

kleine opmerking voor de postbode:

[ afbeelding ]

Dat kan echt niet :')
je mag je ramen wel eens vervangen, zijn helemaal gebroken joh!
woon je toevallig in de zelfde ghetto wijk als Monkeybrain ofzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129131012
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...

Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.

kleine opmerking voor de postbode:

[ afbeelding ]

Dat kan echt niet :')
Made my day. :p
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:46:18 #67
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129131560
Nu opzoek naar een adapter...

USB naar micro usb.

De output is een normale usb en in mijn tablet gaat een micro usb... :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_129131629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu opzoek naar een adapter...

USB naar micro usb.

De output is een normale usb en in mijn tablet gaat een micro usb... :')
die fout heb ik ook is gemaakt. En met zo'n adapter eraan ziet t er niet uit en is ook erg fragiel.
:]
pi_129131639
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu opzoek naar een adapter...

USB naar micro usb.

De output is een normale usb en in mijn tablet gaat een micro usb... :')
Micro naar normale USB kabel kost 99 cent bij de Action. Een USB adapter 399 centen. Voor iets minder van 500 centen ben je klaar.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:54:03 #70
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129131795
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Micro naar normale USB kabel kost 99 cent bij de Action. Een USB adapter 399 centen. Voor iets minder van 500 centen ben je klaar.
mm, en voor $1,99 bestel ik hem online.

Dat vind ik dan nog wel een groot verschil :')

Maar zal morgen even de lokale action bezoeken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_129131963
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

mm, en voor $1,99 bestel ik hem online.

Dat vind ik dan nog wel een groot verschil :')

Maar zal morgen even de lokale action bezoeken.
Waar dan?
2A adapters zijn lastig te vinden in China.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:10:26 #72
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129132301
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Waar dan?
2A adapters zijn lastig te vinden in China.
Banggood.com
http://www.banggood.com/1(...)-Tablet-p-78297.html

Maar volgens mij kan ik beter deze hebben:
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-54896.html

Coupons:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_129132420
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Banggood.com
http://www.banggood.com/1(...)-Tablet-p-78297.html

Maar volgens mij kan ik beter deze hebben:
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-54896.html

Coupons:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neem die 1e!
:]
pi_129132445
Ik zie geen adapter?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:17:34 #75
405087 RDMKR
miui mitu
pi_129132483
zag mensen in het vorige topic over deze praten:
http://www.buyincoins.com/item/16901.html

ziet er wel heel goedkoop uit zeg; iemand ervaring met dit soort aankopen? voor die prijs ben ik wel snel geneigd om het te proberen en m'n schouders op te halen als er straks wat (of alles) aan mankeert.

enige risico is dat ie opblaast en de boel afbrandt, dus ik ga hem niet opladen waar ik niet bij ben.

ps. mijn tablet heeft een 7.4 Volt accu, dus die kan je zeker hier niet mee opladen, of toch wel? de juiste aansluiting zit er wel tussen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:19:13 #76
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129132519
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:14 schreef wootahH het volgende:

[..]

neem die 1e!
Want?
Die heeft een smalle bek, en ik moet 1 met een brede bek hebben.... (die dan in de tablet moet)
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ik zie geen adapter?
Dat zijn toch converters?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_129132663
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Want?
Die heeft een smalle bek, en ik moet 1 met een brede bek hebben.... (die dan in de tablet moet)
Je geeft zelf aan naar micro usb en dat is micro ;)
Bedoel je dan mini usb?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_129132667
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Want?
Die heeft een smalle bek, en ik moet 1 met een brede bek hebben.... (die dan in de tablet moet)

[..]
hmm ok, Die 1e kun je nog beetje wegwerken. Die tweede steekt echt uit naar rechts.
:]
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:33:09 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129132894
http://chinadirectsale.nl(...)telefoon-zilver.html

Geen gekke prijs, in vergelijking met de prijzen in de chinese webshops.

Van welke fokker is die site?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:46:53 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129136078
Ga jij toch voor meer bij een site in het Nederlands een verouderde telefoon uit China halen. Maar wat is daar anders aan dan een site in het Engels die goedkoper is? Want zo te lezen is het gewoon dropshipping.

225 USD was herfst/winter vorig jaar misschien nog redelijk geweest, maar inmiddels heb je voor nóg minder de quadcore 3Gs voor. Just sayin'... I wouldn't go for it in a million years.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...

Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.

kleine opmerking voor de postbode:

[ afbeelding ]

Dat kan echt niet :')
Lekker dan...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:49:58 #81
405087 RDMKR
miui mitu
pi_129136206
jammer dat het het achtergebleven broertje van de g3s is, met een dual core A9 1ghz processor die z'n schermpje niet kan trekken. heb hem in handen gehad. het android menu ging al sloom. avoid.

die prijs in euros is idd niet bijzonder laag, lijkt me.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_129136403
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...

Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.

kleine opmerking voor de postbode:

[ afbeelding ]

Dat kan echt niet :')
twitter even de postnl met die foto. Dan wordt de bezorger erop aangesproken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:59:33 #83
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129136633
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

twitter even de postnl met die foto. Dan wordt de bezorger erop aangesproken.
En dan wordt ie ontslagen, krijgt ie geen geld meer, moeten hij, z'n kinderen en z'n vrouw heel armoedig leven, uiteindelijk wordt ie gek en maakt ie z'n familie + zichzelf dood.

ALLEEN OMDAT JE EEN FOTO STUURT GVD ;( :(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129136717
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

En dan wordt ie ontslagen, krijgt ie geen geld meer, moeten hij, z'n kinderen en z'n vrouw heel armoedig leven, uiteindelijk wordt ie gek en maakt ie z'n familie + zichzelf dood.

ALLEEN OMDAT JE EEN FOTO STUURT GVD ;( :(
gast doe eens normaal af en toe.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:02:44 #85
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129136815
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

gast doe eens normaal af en toe.
;(

(lagers zijn verzonden)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:35:46 #86
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129138316
Pakketjes blijven binnenstromen.
Aliexpress is super, gewoon binnen 10 dagen in huis.

Alleen de pakketbezorger is niet blij.
Hij moet 6 grote trappen lopen, elke dag :P *O*
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:33:54 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129141057
Moet je toch maar eens een quadje kopen en er een mandje onder hangen ofzo. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129141158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef wolferl het volgende:
Pakketjes blijven binnenstromen.
Aliexpress is super, gewoon binnen 10 dagen in huis.

Alleen de pakketbezorger is niet blij.
Hij moet 6 grote trappen lopen, elke dag :P *O*
Heb je geluk mee, de meeste bellen gewoon aan bij de centrale bellen beneden, en dan moet je zelf maar naar beneden komen :P

of ze gooien het in de lift zoals een user hier laatst had :P
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:38:36 #89
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129141266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

Heb je geluk mee, de meeste bellen gewoon aan bij de centrale bellen beneden, en dan moet je zelf maar naar beneden komen :P

of ze gooien het in de lift zoals een user hier laatst had :P
Wij hebben geen centrale, en ook geen lift. Het enigste voordeel na 6 jaar wonen daar. Is dat mijn conditie erop vooruit is gegaan.

Telefoon is ook onderweg. Ben benieuwd wat we krijgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Moet je toch maar eens een quadje kopen en er een mandje onder hangen ofzo. :P
LOL, das wel een leuk idee. En een goed excuus om een Copter of Quadje te kopen.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:00:51 #90
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_129142228
Had ik dinsdag de er151 speaker laten verzenden door Zarmark.

Kom ik thuis en wat ligt er............?


En Jawbone Jambox. (gekregen van mijn ouders).
Maar ik zal hem als ik hem binnen heb wel even testen.
En dan gaat hij denk ik maar voor een mooi prijsje weg.

[ Bericht 4% gewijzigd door Feyen18 op 20-07-2013 00:47:55 ]
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:26:08 #91
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129143181
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:00 schreef Feyen18 het volgende:
Had inemer de er151 speaker laten verzenden door Zarmark.

Kom ik thuis en wat ligt er............?

En Jawbone Jambox. (gekregen van mijn ouders).
Maar ik zal hem als ik hem binnen heb wel even testen.
En dan gaat hij denk ik maar voor een mooi prijsje weg.
Gooi je hem op V&A? anders ben ik wel geïnteresseerd.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:47:17 #92
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_129143791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:26 schreef wolferl het volgende:

[..]

Gooi je hem op V&A? anders ben ik wel geïnteresseerd.
We contacten wel even, ik haal hem eerst wel ff uit de doos om te testen.

Ik ga er trouwens geen scheppen zand overheen gooien. :p
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:56:48 #93
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129144050
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:47 schreef Feyen18 het volgende:

[..]

We contacten wel even, ik haal hem eerst wel ff uit de doos om te testen.

Ik ga er trouwens geen scheppen zand overheen gooien. :p
Dus geen Jackass-achtige unboxing?
  zaterdag 20 juli 2013 @ 01:00:12 #94
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_129144139
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:56 schreef wolferl het volgende:

[..]

Dus geen Jackass-achtige unboxing?
Zou eigenlijk wel leuk zijn, aangezien ze zeggen dat hij tegen een stootje kan.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 01:30:15 #95
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129144730
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:46 schreef shiznuts het volgende:
Ga jij toch voor meer bij een site in het Nederlands een verouderde telefoon uit China halen. Maar wat is daar anders aan dan een site in het Engels die goedkoper is? Want zo te lezen is het gewoon dropshipping.

225 USD was herfst/winter vorig jaar misschien nog redelijk geweest, maar inmiddels heb je voor nóg minder de quadcore 3Gs voor. Just sayin'... I wouldn't go for it in a million years.

[..]

Lekker dan... [ afbeelding ]
Niet zo katten :p

Ik wist niet dat ik achterliep wat betreft kennis over mobiele telefoons... I can't keep up at this age :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

twitter even de postnl met die foto. Dan wordt de bezorger erop aangesproken.
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

En dan wordt ie ontslagen, krijgt ie geen geld meer, moeten hij, z'n kinderen en z'n vrouw heel armoedig leven, uiteindelijk wordt ie gek en maakt ie z'n familie + zichzelf dood.

ALLEEN OMDAT JE EEN FOTO STUURT GVD ;( :(
Ik heb geen twitter, maar ik heb er wel aan gedacht om het op Facebook te droppen....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  roze zaterdag 20 juli 2013 @ 02:11:46 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129145458
Hell yeah voor het feit dat mijn paypal weer werkt. Goedkoop kralen bestellen enz.. Whoehoe dat gaat me echt geld schelen als ik het niet meer bij Nederlandse webshops hoef te bestellen per kraaltje _O_ Wat heb ik Ebay gemist haha!

[ Bericht 21% gewijzigd door Ama op 20-07-2013 02:18:12 ]
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:08:14 #97
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129148079
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Hell yeah voor het feit dat mijn paypal weer werkt. Goedkoop kralen bestellen enz.. Whoehoe dat gaat me echt geld schelen als ik het niet meer bij Nederlandse webshops hoef te bestellen per kraaltje _O_ Wat heb ik Ebay gemist haha!
Laat eens wat kralenwerk zien :)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:22:30 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129148286
"Why don't you show me what you can do with those beads gurl... :9 "

_O- Monkeybrain toch. Volgens mij gaat het gewoon om onschuldige kettinkjes en armbandjes hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129148536
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://chinadirectsale.nl(...)telefoon-zilver.html

Geen gekke prijs, in vergelijking met de prijzen in de chinese webshops.

Van welke fokker is die site?
Waarom dan niet bij de Officiele importeur de advanced kopen?
  roze zaterdag 20 juli 2013 @ 11:40:36 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129149374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:08 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Laat eens wat kralenwerk zien :)
Oh ik ben nog maar net begonnen hoor.. :@ Maak er armbandjes van
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 11:54:51 #101
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129149650
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Waarom dan niet bij de Officiele importeur de advanced kopen?
Zoals ik al zei, ik wist niet dat ik achter liep :')

Ben ook niet opzoek naar een nieuwe mobiel, mijn HTC One X doet het nog perfect.

Maar ik zal ongetwijfeld eens een telefoon uit China proberen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 12:36:47 #102
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129150480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

Heb je geluk mee, de meeste bellen gewoon aan bij de centrale bellen beneden, en dan moet je zelf maar naar beneden komen :P

of ze gooien het in de lift zoals een user hier laatst had :P
IK! Mja als ie nu vraagt of t in de lift mag zeg ik meestal wel oke, want dan weet ik dat ie in de lift zit.
Vorige keer had ie m gewoon in de lift gezet zonder iets te zeggen..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 13:10:44 #103
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129151316
Postbode hier aan de deur zonet.

Aangetekende brief van de hogeschool met mijn BSA... en dat terwijl ik mij al uitgeschreven had :')

Hij gaf aan dat hij vd week hier ook al was, maar dat mijn brievenbus vol zat en hij het afgegeven heeft op het postkantoor.

Ik heb hem gevraagd of hij het was die het zo door mijn brievenbus gedrukt had, maar zijn antwoord was nee.

Aangegeven dat als hij voortaan pakketjes heeft voor mij, dat de dames op het postkantoor mij wel kennen en hij ze rechtstreeks daarheen mag sturen omdat ik toch niet thuis ben. Dat vond hij prima.

On a sidenote: "jullie waren niet thuis"

:') lieve postbode heeft niet door dat ik gewoon hard werk, en daardoor hier alleen kan wonen :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_129155181
Iemand enig idee waar je dit kunt kopen in de republic of chinezen?

http://www.dumpert.nl/med(...)ingetje_v_d_dag.html

Echt vet :D
pi_129155281
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:25 schreef FreaZ het volgende:
Iemand enig idee waar je dit kunt kopen in de republic of chinezen?

http://www.dumpert.nl/med(...)ingetje_v_d_dag.html

Echt vet :D
Funny Cute USB Humping Spot Dog Stress Relieving Gift Toy USB Gadget
$5.12

Tevens 1e hit als je zoekt op "dog usb" bij Chinaprices ;)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_129155520
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Funny Cute USB Humping Spot Dog Stress Relieving Gift Toy USB Gadget
$5.12

Tevens 1e hit als je zoekt op "dog usb" bij Chinaprices ;)
:@

Het ligt soms gewoon zo voor de hand he... bedankt! :)
pi_129173806
Was van plan ook de G3 te pre orderen, dat zal ik denk ik even uit moeten stellen, heb de namen verkeer doorgegeven bij de vlucht boekingen :'(
  zondag 21 juli 2013 @ 00:23:52 #108
209721 Downstar
Moeimaker
pi_129174610
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:06 schreef davedavy het volgende:
Was van plan ook de G3 te pre orderen, dat zal ik denk ik even uit moeten stellen, heb de namen verkeer doorgegeven bij de vlucht boekingen :'(
G3 preorderen :P?

dan loop je toch al weer een jaartje achter xD?
of je bedoelt de G3s of de G4 neem ik aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 21-07-2013 12:34:15 ]
pi_129174691
G4 Bedoel ik natuurlijk :P
  zondag 21 juli 2013 @ 13:13:44 #110
209721 Downstar
Moeimaker
pi_129183999
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:25 schreef davedavy het volgende:
G4 Bedoel ik natuurlijk :P
Dacht ik al :P, het is laatste tijd hier aardig rustig.. :'(
  zondag 21 juli 2013 @ 13:37:31 #111
390606 speciaal
It's in the name.
pi_129184550
Aanbieding van MP4Nation

Brainwavz M5 Earphones (BLACK) Only $27.50
Free Fedex
Normal price $44.50

Aantrekkelijk. Heeft een Sonic Diamond award gekregen van InEarMatters.
pi_129184816
waar kan ik een goedkope hdmi kabel van 7 meter kopen?
ik zie ze alleen van16ft maar die zijn net te kort.
:]
pi_129184905
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 13:49 schreef wootahH het volgende:
waar kan ik een goedkope hdmi kabel van 7 meter kopen?
ik zie ze alleen van16ft maar die zijn net te kort.
Chinaprice-us eens op hdmi connector

Dan female naar female dacht ik, zo één tussen 2 kabels zetten en je hebt de lengte die je wilt ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_129184935
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 13:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Chinaprice-us eens op hdmi connector

Dan female naar female dacht ik, zo één tussen 2 kabels zetten en je hebt de lengte die je wilt ;)
levert dat geen storingen op? ik heb ooit een hdmi splitter gekocht maar daarvan kreeg ik strepen in beeld.
:]
pi_129185003
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 13:56 schreef wootahH het volgende:

[..]

levert dat geen storingen op? ik heb ooit een hdmi splitter gekocht maar daarvan kreeg ik strepen in beeld.
Ik verwacht het niet eerlijk gezegd, een splitter is wat anders dan simpelweg een verlengstukje. Je kan het in ieder geval proberen even. Gewoon dat connectortje bestellen en thuis proberen voordat je 2 hdmi kabels besteld. Hoewel ik niet verwacht dat het problemen zal geven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 21 juli 2013 @ 14:01:10 #116
209721 Downstar
Moeimaker
pi_129185033
Is tevens ook niet de goedkoopste oplossing
dan koop je 2 losse kabels, en een connectortje..
ben je vaak duurder uit dan 1 x een normale kabel..

gewoon even op ebay ofzo kijken en zoeken naar 20 ft HDMI ofzo
  zondag 21 juli 2013 @ 14:08:54 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129185169
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 13:37 schreef speciaal het volgende:
Aanbieding van MP4Nation

Brainwavz M5 Earphones (BLACK) Only $27.50
Free Fedex
Normal price $44.50

Aantrekkelijk. Heeft een Sonic Diamond award gekregen van InEarMatters.
M5 vind ik echt niks. Heeft een uitgesmeerde bioscoop bass die naar mijn mening de hele soundstage en details naar beneden haalt. Zou 'em afraden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129186195
Iemand als een kabel striptang uit China laten komen? Dingen zijn teringduur hier, mogelijk daar iets te vinden?
  zondag 21 juli 2013 @ 14:58:27 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129186336
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129186623
quote:
Nou ja, bedankt.

Maar mijn punt was eigenlijk meer of iemand ervaring heeft met die dingen.... Ik had er al wat gevonden..
  zondag 21 juli 2013 @ 16:29:36 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129188494
Denk niet echt dat je daar veel fout aan kunt doen, het ontwerpen van zo'n cutter/stripper...

Anyhoezels. ' 5TH9OFF ' voor 9% op alles bij BIC.
Gehele aankomende week (22-28 juli) geldig op 5 aankopen vanwege BIC's 5-jarig jubileum.

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 22-07-2013 15:01:48 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 21 juli 2013 @ 16:36:05 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129188726
heel die site gelijk stuq :P

lijkt nu weer af en toe te werken. Ik ben nog op zoek naar een cheapo 7" quadcore tabletje, maar ze doen daar niet aan merken? Zou een window of pipo willen denk ik

hmm, toch die pipo s1pro maar overwegen, lijkt me een schier ding

[ Bericht 27% gewijzigd door Catch22- op 21-07-2013 16:47:21 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129190418
quote:
12s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef shiznuts het volgende:

Anyhoezels. ' 5TH90FF ' voor 9% op alles bij BIC.
Gehele aankomende week (22-28 juli) geldig op 5 aankopen vanwege BIC's 5-jarig jubileum.
Anyhoezels. Wat moet ik dan kopen? :P
  zondag 21 juli 2013 @ 17:53:41 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129190879
In de mail stelden ze zelf bijvoorbeeld een Wi-Fi repeater voor om te halen.
Zou dan 17.75 USD kosten, dus dat zou op zich wel geinig zijn.

Of het Anon Vendetta masker voor nog geen 1.10 USD. Of laatst had ik schroefdraadvet voor zaklampen gehaald. Er is altijd wel iets praktisch te vinden, maar goed het echte verschil ga je natuurlijk merken bij de producten die wat meer aan de prijs zijn en ze verkopen natuurlijk ook smartphones en tablets bijvoorbeeld. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129192457
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Waarom dan niet bij de Officiele importeur de advanced kopen?
_O-
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_129193460
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:53 schreef shiznuts het volgende:
In de mail stelden ze zelf bijvoorbeeld een Wi-Fi repeater voor om te halen.
Zou dan 17.75 USD kosten, dus dat zou op zich wel geinig zijn.

Of het Anon Vendetta masker voor nog geen 1.10 USD. Of laatst had ik schroefdraadvet voor zaklampen gehaald. Er is altijd wel iets praktisch te vinden, maar goed het echte verschil ga je natuurlijk merken bij de producten die wat meer aan de prijs zijn en ze verkopen natuurlijk ook smartphones en tablets bijvoorbeeld. ;)
Geen repeater nodig.
Vendetta masker is een tikkeltje kitsch
Telefoon net besteld
Tablet heb ik al

:'(
  zondag 21 juli 2013 @ 19:59:08 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129194196
Ja, maar heb je daar wel genoeg van?
Een week telt immers 7 dagen en afwisseling is altijd leuk joh. :9 O-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129194389
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:59 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar heb je daar wel genoeg van?
Right back at ya
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien nog een quadje ofzo. Eerste moet nog binnen komen maar goed :P
pi_129194560
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:57 schreef henk3412 het volgende:

[..]

_O-
Rot nou eens op met je debiele posts altijd in dit topic..
  zondag 21 juli 2013 @ 20:52:48 #130
405087 RDMKR
miui mitu
pi_129196267
ik heb een powerbank op het oog met als output 5V, 2.1A en een tablet die ik wil opladen met als input 12V, 2000 mA... dan kan ik door het gebrekkige voltage ze niet op elkaar aansluiten toch? kan iemand dat met zekerheid bevestigen? dunne cylindrische aansluiting zit wel op zowel power bank als tablet.

als tweede vraag: kun je een powerbank op het stroomnet aansluiten voor het opladen en dan je mobiel of tablet daar weer aan aansluiten zodat je ze tegelijk oplaadt? is er een reden waarom dit niet verstandig zou zijn of kan het gewoon?

nog een vraag: als je mobiel helemaal is opgeladen en je hebt hem nog steeds aan de powerbank hangen, gaat de powerbank dan nog steeds langzaam "op"? er staat altijd bij android op het scherm dat je moet disconnecten om energie te besparen, dus denk op basis daarvan dat het antwoord ja is?

[ Bericht 8% gewijzigd door RDMKR op 21-07-2013 21:53:25 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 21 juli 2013 @ 21:06:03 #131
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_129196750
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 13:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Chinaprice-us eens op hdmi connector

Dan female naar female dacht ik, zo één tussen 2 kabels zetten en je hebt de lengte die je wilt ;)
Eh, je verlengstuk zit ertussen. Dus:

[MALE-female][male-female][male-FEMALE]
pi_129197888
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:06 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Eh, je verlengstuk zit ertussen. Dus:

[MALE-female][male-female][male-FEMALE]
bij jouw hdmi kabels misschien. Ik heb gewoon normale hdmi kabels.
:]
  zondag 21 juli 2013 @ 21:45:07 #133
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129198710
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:29 schreef wootahH het volgende:

[..]

bij jouw hdmi kabels misschien. Ik heb gewoon normale hdmi kabels.
kabel is in de regel inderdaad male-male
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 21 juli 2013 @ 21:50:20 #134
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_129198954
Ehh... I stand corrected, jullie hebben helegaar gelijk. :-s
  zondag 21 juli 2013 @ 21:53:00 #135
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129199101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:50 schreef funky_fart het volgende:
Ehh... I stand corrected, jullie hebben helegaar gelijk. :-s
kan gebeuren!

Ik ga een pipo s1pro bestellen denk ik. 109 dollar en dan 9% eraf

Jammer dat ze de tronsmart quadcore stick niet verkopen, anders had ik die erbij gedaan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129200041
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

kan gebeuren!

Ik ga een pipo s1pro bestellen denk ik. 109 dollar en dan 9% eraf

Jammer dat ze de tronsmart quadcore stick niet verkopen, anders had ik die erbij gedaan
Bij Banggood loopt ook nog een actie met de pro, geloof ik. Moet je even de blog van ChinaPrices.ru checken, 15 dollar eraf dan.
  maandag 22 juli 2013 @ 09:41:58 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129212286
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:10 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Bij Banggood loopt ook nog een actie met de pro, geloof ik. Moet je even de blog van ChinaPrices.ru checken, 15 dollar eraf dan.
die code lijkt niet meer te werken :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 09:53:01 #138
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129212457
quote:
12s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef shiznuts het volgende:
Denk niet echt dat je daar veel fout aan kunt doen, het ontwerpen van zo'n cutter/stripper...

Anyhoezels. ' 5TH90FF ' voor 9% op alles bij BIC.
Gehele aankomende week (22-28 juli) geldig op 5 aankopen vanwege BIC's 5-jarig jubileum.
Nice. Ben wel weer toe aan een nieuwe tablet :P
Of misschien een Android stick halen. Zoveel keus.... ;(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_129212915
yessss kanen koptelefoon binnen, kwaliteit vind ik erg goed voor een koptelefoon van 9 euro :)

The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.
pi_129213188
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:13 schreef Fabelaar het volgende:
yessss kanen koptelefoon binnen, kwaliteit vind ik erg goed voor een koptelefoon van 9 euro :)

[ afbeelding ]
Bij de lokale action hebben ze deze tegenwoordig ook voor 7 euro ofzo. alleen met slechter kabeltje.
geluid is lekker ja :)
:]
  maandag 22 juli 2013 @ 11:22:58 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129214597
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:53 schreef dud0r het volgende:

[..]

Nice. Ben wel weer toe aan een nieuwe tablet :P
Of misschien een Android stick halen. Zoveel keus.... ;(
:D Ik heb net die Wi-Fi repeater maar besteld (m'n ouders hebben op de logeerkamer haast geen bereik). Zag ook dat ik zomaar 7.99 coins had staan (andere mensen ook, stond status bij 'Initial coins' ofzo, misschien een cadeautje van ze omdat het systeem vernieuwd is?), dus heb die maar gebruikt zodat 'ie nu maar 10 USD was. :D

En in other news... eindelijk is het zover. _O_ :D *O* De UdiRC U817A en U818A zijn 'In stock' bij Banggood.


Heeft nogal wat geduurd voordat Udi ze vrijgaf. ;( Toch maar de versie mét camera genomen, hoef ik niet zo te kloten met een #808. Als het beeld erg tegenvalt kan ik 'em er altijd nog afschroeven en m'n eigen camera onder mikken dunkt me. Nice addition to m'n upgraded Hubsan X4 (die er helaas nog altijd niet is) en WLToys V929 quadjes. :9
Half jaar heb ik al op dit moment gewacht. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 juli 2013 @ 14:11:40 #142
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129219958
Wat maakt deze zo speciaal Shiz? Afgezien van de buurmeisjes-filmcam dan.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_129220359
Iemand91 zoekt BIC af naar spul wat hij wil hebben i.c.m. Shiz-code maar kan niets vinden...

Spul druppelt hier ook af en toe binnen; vrijdag 2 (52 en 58mm) van de zoveel step up ringen (geen idee waarom 2 als het allemaal van dezelfde seller komt (Fotocola) en niet gewoon alles of juist alles apart.
Vanmorgen hoesje + screenprotector voor Nokia 920 voor een vriend.

Er moet nog genoeg spul komen.

On a side note:
afgelopen woensdagavond iets besteld bij een NL-(vijver)'webshop' en wat een drama is dat zeg. Nog steeds niet binnen (terwijl het gewoon in voorraad zou moeten zijn), ideal betaalt dus wordt ook moeilijk om geld terug te krijgen, slechte opzet qua internetpagina en bel ik net waar m'n bestelling blijft; krijg je zo'n foute ingesproken tape dat hij 29 juli terug is van vakantie :') |:(

En ik heb het juist nodig wil het nou juist hebben ;(

EDIT: hierom gaat het; dus als iemand deze nog goedkoop kan vinden (zie prijzen van ¤30 :') )


[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 22-07-2013 16:07:15 ]
  maandag 22 juli 2013 @ 14:34:05 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129220565
quote:
11s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:11 schreef neo2000 het volgende:
Wat maakt deze zo speciaal Shiz? Afgezien van de buurmeisjes-filmcam dan.
Hij ziet er gewoon epic uit en is van een degelijk formaat. De X4 is vast fun, maar eigenlijk te klein. De UdiRC heeft de juiste afmetingen, kan wat liften en biedt een goed platform voor een camera, heeft een toffe en functionele propguard en coole looks (m'n quad hoeft er niet uit te zien als een insect of een ruimteschip). Een Hubsan X4 V2 meets WLToys V929 & Parrot AR Drone star quality zeg maar. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 juli 2013 @ 14:41:20 #145
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129220732
Ziet er wel toffig uit, alleen op het filmpje valt de cam kwaliteit wat tegen. Zo wordt het nog lastig cupmaat inschatten op afstand. :(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_129220879
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:52 schreef RDMKR het volgende:
ik heb een powerbank op het oog met als output 5V, 2.1A en een tablet die ik wil opladen met als input 12V, 2000 mA... dan kan ik door het gebrekkige voltage ze niet op elkaar aansluiten toch? kan iemand dat met zekerheid bevestigen? dunne cylindrische aansluiting zit wel op zowel power bank als tablet.

als tweede vraag: kun je een powerbank op het stroomnet aansluiten voor het opladen en dan je mobiel of tablet daar weer aan aansluiten zodat je ze tegelijk oplaadt? is er een reden waarom dit niet verstandig zou zijn of kan het gewoon?

nog een vraag: als je mobiel helemaal is opgeladen en je hebt hem nog steeds aan de powerbank hangen, gaat de powerbank dan nog steeds langzaam "op"? er staat altijd bij android op het scherm dat je moet disconnecten om energie te besparen, dus denk op basis daarvan dat het antwoord ja is?
Welke 12V tablet heb je? Nooit van gehoord namelijk. En om antwoordt op je vraag te geven: Nee kan niet. Je kan niet met 5V een 12V tablet opladen.
Vraag 2: Kan prima. Doe ik ook altijd.
Vraag 3: Uiteraard loopt hij langzaam leeg omdat je mobiel ook als hij helemaal opgeladen is stroom trekt omdat hij aan staat.
pi_129227003
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:26 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand91 zoekt BIC af naar spul wat hij wil hebben i.c.m. Shiz-code maar kan niets vinden...

Spul druppelt hier ook af en toe binnen; vrijdag 2 (52 en 58mm) van de zoveel step up ringen (geen idee waarom 2 als het allemaal van dezelfde seller komt (Fotocola) en niet gewoon alles of juist alles apart.
Vanmorgen hoesje + screenprotector voor Nokia 920 voor een vriend.

Er moet nog genoeg spul komen.

On a side note:
afgelopen woensdagavond iets besteld bij een NL-(vijver)'webshop' en wat een drama is dat zeg. Nog steeds niet binnen (terwijl het gewoon in voorraad zou moeten zijn), ideal betaalt dus wordt ook moeilijk om geld terug te krijgen, slechte opzet qua internetpagina en bel ik net waar m'n bestelling blijft; krijg je zo'n foute ingesproken tape dat hij 29 juli terug is van vakantie :') |:(

En ik heb het juist nodig wil het nou juist hebben ;(

EDIT: hierom gaat het; dus als iemand deze nog goedkoop kan vinden (zie prijzen van ¤30 :') )
[ afbeelding ]
is dit niks voor je ? http://www.buyincoins.com/item/33656.html
:]
pi_129227389
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:17 schreef wootahH het volgende:

[..]

is dit niks voor je ? http://www.buyincoins.com/item/33656.html
:)
pi_129228725
Iemand ergens al een mini airco gevonden? :')
pi_129229864
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef TommieAH het volgende:
Iemand ergens al een mini airco gevonden? :')
Voordat die er is is de zomer weer voorbij :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 22 juli 2013 @ 20:22:16 #152
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129230854
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 22 juli 2013 @ 20:25:56 #153
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129230985
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 22 juli 2013 @ 21:52:04 #154
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129234268
Awaiting Shipment
View Detail
Extend Processing Time
Cancel Order
Days Remaining: [ 2 days 1 hours 13 minutes ]

Prrrrrrr, mijn mobiel wordt dus niet deze week verwacht.
Best jammer. Had hem verleden week betaald, nu nog steeds in behandeling. :P
  maandag 22 juli 2013 @ 22:10:13 #155
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129234962
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:41 schreef neo2000 het volgende:
Ziet er wel toffig uit, alleen op het filmpje valt de cam kwaliteit wat tegen. Zo wordt het nog lastig cupmaat inschatten op afstand. :(
Daar houden Chinese ontwerpers geen rekening mee, dat is standaard cup A met kleuterheupen :s)

Zo'n ding in je reet steken is vragen om problemen. Breekt gegarandeerd af en dan mag jij de dokter vertellen dat hij een batterij uit je anus mag hengelen _O-

  maandag 22 juli 2013 @ 22:13:51 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129235097
Oftewel, je hebt er meteen twee besteld? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 juli 2013 @ 22:28:30 #157
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129235610
Die gast is de hele dag niet aanwezig maar zodra ik iets post binnen enkele minuten beledigingen maken :N
  maandag 22 juli 2013 @ 22:40:34 #158
405087 RDMKR
miui mitu
pi_129235991
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef TheDoors het volgende:

[..]

Welke 12V tablet heb je? Nooit van gehoord namelijk. En om antwoordt op je vraag te geven: Nee kan niet. Je kan niet met 5V een 12V tablet opladen.
Vraag 2: Kan prima. Doe ik ook altijd.
Vraag 3: Uiteraard loopt hij langzaam leeg omdat je mobiel ook als hij helemaal opgeladen is stroom trekt omdat hij aan staat.
Freelander PD800. De accu zelf is 7.4 Volt, maar de input power is 12 Volt.

Bedankt voor je antwoorden.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:13:30 #159
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_129239552
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef TommieAH het volgende:
Iemand ergens al een mini airco gevonden? :')
ijsblokjes voor op je kratje bier ook goed?

Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:14:50 #160
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_129239599
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:28 schreef monkeybrain het volgende:
Die gast is de hele dag niet aanwezig maar zodra ik iets post binnen enkele minuten beledigingen maken :N
beledigen? Ik zou het als compliment opvatten :)

Direct twee voor de verjaardag van Shiznuts :p
Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:19:42 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129239765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:14 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

beledigen? Ik zou het als compliment opvatten :)

Direct twee voor de verjaardag van Shiznuts :p
2 gebruikte exemplaren voor zijn verjaardag ~O>
  dinsdag 23 juli 2013 @ 00:30:14 #162
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129240076
Ik zal ze bij alle andere afdankertjes die je me telkens ongevraagd toestuurt mikken. :P
Moet toegeven trouwens, die realdoll van Chinese makelij zag er zo gek nog niet eens uit...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:10:09 #163
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_129244161
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 00:30 schreef shiznuts het volgende:
Ik zal ze bij alle andere afdankertjes die je me telkens ongevraagd toestuurt mikken. :P
Moet toegeven trouwens, die realdoll van Chinese makelij zag er zo gek nog niet eens uit...
[ afbeelding ]
heeft ze al een naam ?
Starbucks, waar blijf je
pi_129244299
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Daar houden Chinese ontwerpers geen rekening mee, dat is standaard cup A met kleuterheupen :s)

Zo'n ding in je reet steken is vragen om problemen. Breekt gegarandeerd af en dan mag jij de dokter vertellen dat hij een batterij uit je anus mag hengelen _O-

[ afbeelding ]
en dan zal het net zo een neppe batterij zijn die ontploft...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:28:17 #165
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129245186
Ik kreeg mail van Jack en ik zie dat de Android sticks nu wel voordelig zijn geworden.... daar zat ik op te wachten. Is dit een goede deal voor $30,40? Ik kan verder niets vinden voor zo'n lage prijs. Ik hoef geen quadcore versie, het is meer om te testen en waarschijnlijk een dedicated jukebox van te maken voor mijn audioinstallatie.

Maar als een iets duurdere veel beter is... Ik zie door de bomen het bos niet meer :')
http://lightake.com/detai(...)V_Player_White-54774

[ Bericht 14% gewijzigd door monkeybrain op 23-07-2013 09:34:20 ]
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:35:26 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129245320
quote:
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129246128
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zit die jongen toch niet zo weg te pesten joh! Eerst met die anusdingen en nu ditte... kan gewoon niet. Gaat echt veel te ver!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:34:34 #168
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129248117
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef TommieAH het volgende:
Iemand ergens al een mini airco gevonden? :')
_O_
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 17:18:54 #169
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
  dinsdag 23 juli 2013 @ 17:53:50 #170
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129260629
Het is gelukt.

Contact leggen met Meneer Zhang op Aliexpress.com.
:')
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:52:04 #172
312836 Zwappel
aardappel
pi_129261977
404 - Not Found
pi_129263170
Nieuw bij Tinydeal:
One USD ACC-1USD

Edit: Maar wat is het :P

[ Bericht 33% gewijzigd door jeroendh op 23-07-2013 20:50:36 ]
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:34:22 #174
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_129265464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:27 schreef jeroendh het volgende:
Nieuw bij Tinydeal:
One USD ACC-1USD
wat is dat?
Starbucks, waar blijf je
pi_129266162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:34 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

wat is dat?
Geen idee, dat vroeg ik mij dus ook af
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:51:51 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129268778
http://www.banggood.com/U(...)ntainer-p-69308.html

:')

http://www.banggood.com/W(...)-Screen-p-50811.html
die lijkt wel exact hetzelfde als de kruidvat aanbood.

[ Bericht 29% gewijzigd door ManageTheAnger op 23-07-2013 22:04:57 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  roze woensdag 24 juli 2013 @ 08:15:52 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129280401
Voor het eerst sinds anderhalf jaar weer wat besteld op Ebay: Legging, kralen en oordopjes. Hopelijk zijn die laatste een beetje oké!
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:05:57 #178
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129281006
Videoreview van de legging?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 09:28:55 #179
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129281413
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:05 schreef neo2000 het volgende:
Videoreview van de legging?
:D :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 24 juli 2013 @ 13:01:38 #181
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129287309
quote:
gvd ;(

paypal heeft t geld terug gestort btw :D

Trouwens, ik denk dat dit http://www.tinydeal.com/one-usd-acc-1usd-p-100152.html is voor als je een coupon hebt, en dat die alleen geldt voor laten we zeggen 10$, en dat je dan maar 9$ hebt uitgegeven dat je dan dit nog erbij koopt zodat ie geldt?

[ Bericht 16% gewijzigd door bobbernaut op 24-07-2013 13:11:29 ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129287817
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, ik denk dat dit http://www.tinydeal.com/one-usd-acc-1usd-p-100152.html is voor als je een coupon hebt, en dat die alleen geldt voor laten we zeggen 10$, en dat je dan maar 9$ hebt uitgegeven dat je dan dit nog erbij koopt zodat ie geldt?
Dan zou ik een gadget uitzoeken van $1. ip.v. een dollar extra te betalen voor niks ;)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 13:16:18 #183
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129287881
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Dan zou ik een gadget uitzoeken van $1. ip.v. een dollar extra te betalen voor niks ;)
Idd, ach ja
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:16:07 #184
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129290684


Eindelijk onderweg. Hopelijk net zo snel binnen als de rest. O+
pi_129292282
net mn scheermes en achterkantje van samsung galaxy s2 binnen :)
weet iemand nog een chinese webshop waar ze een blender verkopen die ook pulseert?
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:13:03 #186
174940 W00fer
Maar echt
pi_129294716
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hij ziet er gewoon epic uit en is van een degelijk formaat. De X4 is vast fun, maar eigenlijk te klein. De UdiRC heeft de juiste afmetingen, kan wat liften en biedt een goed platform voor een camera, heeft een toffe en functionele propguard en coole looks (m'n quad hoeft er niet uit te zien als een insect of een ruimteschip). Een Hubsan X4 V2 meets WLToys V929 & Parrot AR Drone star quality zeg maar. :P
Lijkt me gewoon en baggerding voor die prijs. Je kan beter het Call of Duty 2 pakket kopen bij Mediamarkt voor 99 euro, daar zit het spel bij wat zeker 40 euro waard is, en heb je nog een beter drone ook. Zie de reviews maar op Youtube:

Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:26:28 #187
174940 W00fer
Maar echt
pi_129295160
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:53 schreef shiznuts het volgende:
In de mail stelden ze zelf bijvoorbeeld een Wi-Fi repeater voor om te halen.
Zou dan 17.75 USD kosten, dus dat zou op zich wel geinig zijn.
Is die wifi repeater een beetje kwaliteit?

Ik heb trouwens mijn centen terug van Agencytaobao, via een PayPal dispuut (claim).
Kreeg ineens weer een mailtje van hun support afdeling met nog een keer het verhaal, en dat ik hun rol als agent ook moet begrijpen en dat ze nu de seller op Taobao wel hebben betaald om het retour te zenden, maar mij niets gratis willen opsturen (wat ik als oplossing had voorgesteld).

Hun rol als agent begrijpen, die gaat lopen klagen over de customs? Beetje de schuld afschuiven. Het zou best kunnen zijn dat iets opsturen met een batterij erin (dan valt een horloge eronder maar een drone ook) niet kan ivm de customs, maar dan moet je me van te voren waarschuwen en niet achteraf als je het geld in de pocket hebt. En dan moeilijk gaan doen als ik gewoon netjes mijn geld terug wil.

Best nasty, gewoon op je site bij de aanbiedingen neerzetten producten met batterijen, maar zodra je ze besteld gaan piepen van ja het mag niet en we pakken je geld en het is jouw probleem.

Gelukkig heeft PayPal geoordeeld in mijn voordeel!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_129297462
Ben een paar dagen van huis, maar heb zojuist even contact gehad met het thuisfront..
en er stond een groot pakket te wachten voor me.. kan niet veel anders zijn dan mijn WLtoys V929 Quadcopter :D!

ben benieuwd, morgenavond wss weer thuis..
dus zal er vrijdag eens naar kijken :D!
  woensdag 24 juli 2013 @ 18:10:01 #189
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129298386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:13 schreef W00fer het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon en baggerding voor die prijs. Je kan beter het Call of Duty 2 pakket kopen bij Mediamarkt voor 99 euro, daar zit het spel bij wat zeker 40 euro waard is, en heb je nog een beter drone ook. Zie de reviews maar op Youtube:

Ben wel benieuwd of je de UDI al hebt gezien (omdat je conclusies trekt ;)?)

Mijn UDI gaat morgen op het vliegtuig :D

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 24-07-2013 19:21:02 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:51:58 #190
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129310236

Vandaag binnen gekregen.

Verpakking zag er cheap ass uit.

Maar het werkt super. ^O^ en dat voor 3 euro.
pi_129311502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:51 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen.

Verpakking zag er cheap ass uit.

Maar het werkt super. ^O^ en dat voor 3 euro.
hmm das die USB hub die niet genoeg power leverde volgens een user hier,
die raadde hem niet echt aan meen ik,
omdat je gewoon weg niet alle poorten kan gebruiken doordat hij geen power levert dan..
Dus niet meerdere externe HDD etc.

zoals jij hem nu gebruikt kan het inderdaad wel een prima dingetje zijn..
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:23:32 #192
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129311901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

hmm das die USB hub die niet genoeg power leverde volgens een user hier,
die raadde hem niet echt aan meen ik,
omdat je gewoon weg niet alle poorten kan gebruiken doordat hij geen power levert dan..
Dus niet meerdere externe HDD etc.

zoals jij hem nu gebruikt kan het inderdaad wel een prima dingetje zijn..
Ik heb 4 usb sticks, voor mij is het prima zo.

Een usb 4 ports van belkin was al 10 euro.
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:27:36 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129312097
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

hmm das die USB hub die niet genoeg power leverde volgens een user hier,
die raadde hem niet echt aan meen ik,
omdat je gewoon weg niet alle poorten kan gebruiken doordat hij geen power levert dan..
Dus niet meerdere externe HDD etc.

zoals jij hem nu gebruikt kan het inderdaad wel een prima dingetje zijn..
Tja; is natuurlijk afhankelijk wat je er aan gaat hangen. 7 usb gaat prima maar 7hdd's niet :P
Dacht dat er op die hubs ook een power aansluiting zat voor een externe voeding.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:35:19 #194
174940 W00fer
Maar echt
pi_129312514
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd of je de UDI al hebt gezien (omdat je conclusies trekt ;)?)

Mijn UDI gaat morgen op het vliegtuig :D
Die UDI ziet eruit als een plastic dingetje. Hoe zit het bovendien met onderdelen? Ben het verhaal nog niet vergeten van die mini choppers die na 2 keer vliegen met afgebroken rotors zaten die je niet kon bijbestellen. No offence though, ben benieuwd of je het tegendeel kan bewijzen :D

Heeft er trouwens iemand ervaring met het kopen van spullen op Rakuten via Sutocorp of Taiwan-shopaholic.com.sg ?

Kun je van Amazon.co.jp of andere Japanse / Taiwanese sites bestellen. Hele nieuwe wereld.

Ik heb trouwens mijn eerste order gedaan bij cssbuy.com
Taobao Agent met 6% fee een PayPal acceptance, mooie shipping methods en goed uitgewerkte site.

Voor de nieuwsgierige mens: http://www.cssbuy.com/see.php?&page=24
Kun je de recent orders zien, komt vanalles voorbij.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:35:46 #195
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129312546
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja; is natuurlijk afhankelijk wat je er aan gaat hangen. 7 usb gaat prima maar 7hdd's niet :P
Dacht dat er op die hubs ook een power aansluiting zat voor een externe voeding.
Zit er ook op, handige feature. Maar inderdaad, ik gebruik hem slechts voor usb sticks.
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:45:50 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129313059
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef W00fer het volgende:

[..]

Die UDI ziet eruit als een plastic dingetje. Hoe zit het bovendien met onderdelen? Ben het verhaal nog niet vergeten van die mini choppers die na 2 keer vliegen met afgebroken rotors zaten die je niet kon bijbestellen. No offence though, ben benieuwd of je het tegendeel kan bewijzen :D
Mwha; voor de mini's (en grotere) helikopters die ik heb gehad waren gewoon (genoeg) onderdelen te bestellen maar is wel afhankelijk van het type.
Weet niet hoe het met zo'n COD ding zit maar die onderdelen zijn (als ze beschikbaar zijn) vast vrij duur (want meer premium product).
Bij de V929 etc zit dat allemaal wel goed en ik verwacht niet dat het hier veel anders is; meest breekbare zijn vaak de props en die zijn vaak universeel en dus makkelijk te bestellen / te swappen.
Aangezien deze dus dat plastic ding er om heeft zijn de props beschermd (en is het hopen dat dat niet te zwak is).

Ben het wel met je eens dat dit plaatje een beetje plastic oogt maar de plaatjes van iemand die hem al heeft zien er wel beter uit:


Formaat:


quote:
Heeft er trouwens iemand ervaring met het kopen van spullen op Rakuten via Sutocorp of Taiwan-shopaholic.com.sg ?

Kun je van Amazon.co.jp of andere Japanse / Taiwanese sites bestellen. Hele nieuwe wereld.

Ik heb trouwens mijn eerste order gedaan bij cssbuy.com
Taobao Agent met 6% fee een PayPal acceptance, mooie shipping methods en goed uitgewerkte site.

Voor de nieuwsgierige mens: http://www.cssbuy.com/see.php?&page=24
Kun je de recent orders zien, komt vanalles voorbij.
Nee, wel eens over gedacht amazon etc verkopen vaak wel mooie (meer premium) goodies met meer voorraad in vergelijking met andere winkels :P Helaas accepteerde de de agent in kwestie ''even'' geen CC of Paypal waardoor het voor mij niet door ging :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 25 juli 2013 @ 00:12:59 #197
174940 W00fer
Maar echt
pi_129314074
Het kan wel via Sutocorp kun je via PayPal betalen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 25 juli 2013 @ 01:33:20 #198
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_129316290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:51 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen.

Verpakking zag er cheap ass uit.

Maar het werkt super. ^O^ en dat voor 3 euro.
He dat ding heb ik ook. Hij werkt prima voor usb sticks. Maar als je bijv. Hdd of een telefoon of tablet erop aansluit trektie het inderdaad niet :P Maargoed ik vind het best seuuu :D
pi_129336258
Voor mensen die willen trouwen maar weinig geld hebben kunnen ook terecht in China



69 dollar
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:14:35 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129336447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:08 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die willen trouwen maar weinig geld hebben kunnen ook terecht in China

[ afbeelding ]

69 dollar
Inclusief bruid?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_129336538
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Inclusief bruid?
Je kan er wel zo'n China realdoll instoppen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_129336605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:08 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die willen trouwen maar weinig geld hebben kunnen ook terecht in China

[ afbeelding ]

69 dollar
Klopt zijn heel erg goedkoop die dingen, en zoals ik de reviews lees erg goed ook nog eens..
heb wel eens voor de grap op gezocht; hier vind je er veel:

http://www.lightinthebox.com/nl/c/bruiloften-feesten_1180

tevens dus met veel reviews en echte fotos..
nadeel met kleding uit china is je kan t niet even aan passen xD
toch heeft lightinthebox instructie manuals/video's die je correct uitleggen hoe je de maten op moet meten
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:57:08 #203
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_129337799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Downstar het volgende:

[..]

Klopt zijn heel erg goedkoop die dingen, en zoals ik de reviews lees erg goed ook nog eens..
heb wel eens voor de grap op gezocht; hier vind je er veel:

http://www.lightinthebox.com/nl/c/bruiloften-feesten_1180

tevens dus met veel reviews en echte fotos..
nadeel met kleding uit china is je kan t niet even aan passen xD
toch heeft lightinthebox instructie manuals/video's die je correct uitleggen hoe je de maten op moet meten
En scheiden heb je daar nog wat voor? ;)
pi_129337844
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Inclusief bruid?
Goeie grap! :N
  donderdag 25 juli 2013 @ 18:17:30 #205
174940 W00fer
Maar echt
pi_129338339
Cssbuy die nieuwe Taobao agent. So far so good :D

Ze hebben m'n items al zonder morren besteld.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:03:32 #206
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_129339669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:58 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Goeie grap! :N
Maar met jou kunnen we lachen
pi_129341121
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:03 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Maar met jou kunnen we lachen
[ afbeelding ]
Zeker weten

Op een andere noot. Ik wil voor aankomend jaar een voice recorder gaan gebruiken om colleges op te nemen. Ik zit al wat rond te loeren hier in de NL'se webshops, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Toen bedacht ik me: Hé, kun je die dingen ook in China halen. En ja hoor, genoeg hits.

Mijn vraag aan jullie: heeft iemand ervaring met die dingen en/of weet je waar je op moet letten?
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:54:06 #208
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129341189
Toch wel fijn als PostNL je volgt op twitter, vanmiddag DM gestuurd en uurtje later antwoord.

Niks lang wachten *)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129341218
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Zeker weten

Op een andere noot. Ik wil voor aankomend jaar een voice recorder gaan gebruiken om colleges op te nemen. Ik zit al wat rond te loeren hier in de NL'se webshops, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Toen bedacht ik me: Hé, kun je die dingen ook in China halen. En ja hoor, genoeg hits.

Mijn vraag aan jullie: heeft iemand ervaring met die dingen en/of weet je waar je op moet letten?
Je telefoon gewoon gebruiken?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_129341363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je telefoon gewoon gebruiken?
G3 = klonk héél ver weg
Legend = waardeloos veel ruis

Dus telefoon lijkt me geen optie. Nu een F1 opkomst, maar verwacht er dus niet veel van. Al helemaal niet in een volle collegezaal. Daarom dacht ik aan een voice recorder.
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:04:08 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129341556
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:58 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Goeie grap! :N
:7 je weet toch.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Zeker weten

Op een andere noot. Ik wil voor aankomend jaar een voice recorder gaan gebruiken om colleges op te nemen. Ik zit al wat rond te loeren hier in de NL'se webshops, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Toen bedacht ik me: Hé, kun je die dingen ook in China halen. En ja hoor, genoeg hits.

Mijn vraag aan jullie: heeft iemand ervaring met die dingen en/of weet je waar je op moet letten?
Zou eens gaan zoeken of Takstar die dingen heeft; is wel audio spul met een aardige kwaliteit ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:58 schreef FreaZ het volgende:

[..]

G3 = klonk héél ver weg
Legend = waardeloos veel ruis

Dus telefoon lijkt me geen optie. Nu een F1 opkomst, maar verwacht er dus niet veel van. Al helemaal niet in een volle collegezaal. Daarom dacht ik aan een voice recorder.
Telefoon gaat inderdaad niet (goed) werken; dat is voor korte afstanden niet voor verder weg.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:05:21 #212
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129341606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Zeker weten

Op een andere noot. Ik wil voor aankomend jaar een voice recorder gaan gebruiken om colleges op te nemen. Ik zit al wat rond te loeren hier in de NL'se webshops, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Toen bedacht ik me: Hé, kun je die dingen ook in China halen. En ja hoor, genoeg hits.

Mijn vraag aan jullie: heeft iemand ervaring met die dingen en/of weet je waar je op moet letten?
Koop iets fatsoenlijks of gebruik een gsm.

Ik hoor al jaren goede verhalen over Zoom recorders, modellen, H1, 2 etc.
Kost iets maar dan heb je ook kraakheldere opnames. Begint bij zo'n 90 euro.

http://www.zoom.co.jp/english/products/h1/

Iedereen jaloers, verkoop je de opnames voor een euro aan studiegenoten ¤¤¤ ~O>
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:08:30 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129341710
Die heb ik en is zwaar goed inderdaad, die Zoom H1. :Y

Ik denk niet dat die China no-budget dingetjes beter zijn dan een mp3-spelert met mic of een smartphone...
Je kunt eventueel ook een opzet-mic halen voor smartphones, dat is geloof ik een optie.
Maar beter haal je goed spul, zoals zo'n Zoom of een Tascam.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:10:16 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129341782
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Die heb ik en is zwaar goed inderdaad, die Zoom H1. :Y

Ik denk niet dat die China no-budget dingetjes beter zijn dan een mp3-spelert met mic of een smartphone...
Je kunt eventueel ook een opzet-mic halen voor smartphones, dat is geloof ik een optie.
Maar beter haal je goed spul, zoals zo'n Zoom of een Tascam.
Valt me een beetje van je tegen ;(
Er is vast een Chinees die BFB doet voor rond de 50-60 dollar :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:11:03 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129341813
'Audio is technologie'...
Je hebt geloof ik wel wat paints gemist...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129341894
Zat eerst te kijken op kieskeurig enzo. Sony, Olympus en Philips zijn daar zo'n beetje de enige spelers. Erg weinig reviews te vinden.

Toen bedacht ik me dat er 1 laatst op iBood was :') Dat was inderdaad die Zoom. Zit daar nu even te loeren, maar zou niet weten wat het verschil is in kwaliteit. H6, H1, H2n.... jaja. En dan ook nog Q3 met video... (ook leuk :P)

Maar China kan ik dus afschrijven voor deze dingen? Gewoon kijken naar een Zoom?

Graag een tip welke en waarom ^O^ _O_
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:18:05 #217
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129342101
Als je geld hebt de duurste. Als je het goedkoopst uit wilt zijn, de goedkoopste. :P (Dúh).
Neuh, heel veel mensen die shortfilms schieten en whatnot met spiegelreflexcamera's e.d. gebruiken niet de onboard audio van de camera maar externe audio van de Zoom H1, de Tascam DR-05 of Rode Videomic Pro.

Daar kun je goed bij lezingen e.d. op afstand geluid opnemen ook wel. Zo'n Sony/Philips dingetje is meer een persoonlijke dictafoon, dan een veelzijdige audiorecorder. Een beetje recorder bevat dan overigens ook een line-in. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:18:44 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129342128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:11 schreef shiznuts het volgende:
'Audio is technologie'... [ afbeelding ]

Je haalt de woorden uit mijn mond :Y
In theorie zal er misschien wel iets te koop zijn in China maar welke...

Tja welke, hoeveel geld wil je uitgeven :P
Ik neem aan dat de H1 voldoende is. Kun je bij Conrad halen + kortingcode van 5 euro :Y)
De H2n is ook een optie voor 150, daarna worden ze wel erg prijzig en meer voor het opnemen van live muziek.
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:20:58 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129342216
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je haalt de woorden uit mijn mond :Y
In theorie zal er misschien wel iets te koop zijn in China maar welke...

Tja welke, hoeveel geld wil je uitgeven :P
Ik neem aan dat de H1 voldoende is. Kun je bij Conrad halen + kortingcode van 5 euro :Y)
De H2n is ook een optie voor 150, daarna worden ze wel erg prijzig en meer voor het opnemen van live muziek.
Bij conrad moet je gewoon even bestellen als je morgen jarig bent..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:23:16 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129342305
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bij conrad moet je gewoon even bestellen als je morgen jarig bent..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg laatst 5 euro cadeau voor mijn verjaardag... voor 50 euro aankoop.
7,50 kan soms ook als je boven de 100 euro koopt.

Altijd codes gebruiken bij Conrad *O*


Dit is natuurlijk ultiem maar dan kun je alle vrouwen vergeten 8-)
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:30:18 #221
174940 W00fer
Maar echt
pi_129342617
De analoge (dus via een cassette) zijn wel degelijk van Chinese merken te krijgen.
Punt is alleen dat je dan geen MP3 opnames hebt.

De digitale (Olympus/Tascam/Zoom) heb ik nog niet voor onder de normale winkelprijzen gezien, of je komt uit op een tweedehandse die inclusief verzendkosten net zoveel gaat kosten als eentje van Marktplaats hier.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_129342640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef shiznuts het volgende:
Als je geld hebt de duurste. Als je het goedkoopst uit wilt zijn, de goedkoopste. :P (Dúh).
Neuh, heel veel mensen die shortfilms schieten en whatnot met spiegelreflexcamera's e.d. gebruiken niet de onboard audio van de camera maar externe audio van de Zoom H1, de Tascam DR-05 of Rode Videomic Pro.

Daar kun je goed bij lezingen e.d. op afstand geluid opnemen ook wel. Zo'n Sony/Philips dingetje is meer een persoonlijke dictafoon, dan een veelzijdige audiorecorder. Een beetje recorder bevat dan overigens ook een line-in. ;)
Ik zal het puur gebruiken voor colleges. Afgelopen jaar gemerkt dat je niet altijd alles kunt bijbenen met aantekeningen maken en de uni geeft opnames alleen aan de minder bedeelden onder ons...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit niet altijd op dezelfde plek en het kan soms rumoerig zijn. Dan is het fijn als je (ondanks de afstand en de rumoer) toch het college even rustig kunt terug luisteren als je iets nog niet snapt.

Maar jij hebt zelf de H1? Zou die voor bovenstaande voldoen?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je haalt de woorden uit mijn mond :Y
In theorie zal er misschien wel iets te koop zijn in China maar welke...

Tja welke, hoeveel geld wil je uitgeven :P
Ik neem aan dat de H1 voldoende is. Kun je bij Conrad halen + kortingcode van 5 euro :Y)
De H2n is ook een optie voor 150, daarna worden ze wel erg prijzig en meer voor het opnemen van live muziek.
Nooit te veel geld :P Toen ik die prijzen zag, dacht ik gelijk; kan da niet cheaper uit china komen? ;)

Ik heb nu het volgende lijstje:
Zoom H1
Zoom H2n
Tascam DR-05
Rode Videomic Pro

Zo'n 150 euro is toch echt wel de max. vind ik. Ik ga van het weekend wel eens vergelijken.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst 5 euro cadeau voor mijn verjaardag... voor 50 euro aankoop.
7,50 kan soms ook als je boven de 100 euro koopt.

Altijd codes gebruiken bij Conrad *O*

Dit is natuurlijk ultiem maar dan kun je alle vrouwen vergeten 8-)
[ afbeelding ]
Haha, krijg gelijk een B100 gevoel :P Regenjas aan en het plaatje is compleet. _O-

Bij conrad kun je het hele jaar door gebruik maken van codes. Bestellen zonder code doen alleen de onwetende :P
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:35:28 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129342845
Kijk ook eens op een B&H of Amazon.
http://www.bhphotovideo.c(...)248627700+4293918168
Listing van bijvoorbeeld $0-$249.99, resultaten op 'populairste eerst'. ;)
Staan ook reviews bij (voor nog meer reviews Amazon.com/co.uk/.de uiteraard).
En vergeet YouTube niet. Zoals gezegd worden die dingen ook veel als audiorecorder bij video gebruikt.

Misschien kun je ook eens in de webshops, op AliExpress/DHGate en Taobao/Tmall zoeken op 'condenser mic recorder' of iets dat (micro)SD-kaartjes slikt en een line-in heeft. Non-condenser mics zijn i.i.g. B$. Allicht vind je inderdaad ook wel een mooi Chinees merkje á la Takstar of iets.

- Ff gekeken voor je.
Kwam iets van Shinco tegen. Kan je allicht eens proberen voor weinig... De V18 van 445 CNY voor 199 CNY, of V08 van 148.57 CNY voor 109 CNY. Maar puur een snel voorbeeld hoor n.a.v. de eerste pagina zoekresulaten op Taobao . Nog een paar dan maar: de Aigo R5512 , Benjie H660, TOFO X-868, SAFF SF-800, NEWSMY, Hyundai of een Sansui misschien. Die Allbar dingen zien er ook niet al te gek uit. Genoeg te vinden zo te zien. Al is het 1. de vraag of ze puur Chinees zijn en/of überhaupt Engels/Nederlands ondersteunen en dus 2. of ze überhaupt een beetje goed in elkaar steken qua bouw en audio... betwijfel vooral dat laatste namelijk en zou gewoon voor een A-merk gaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 25-07-2013 22:02:30 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:38:20 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129345749
Sansui maakte vroeger beren audio apparatuur :7
Schakels, schuifknoppen en meters.... zo maken ze dat niet meer _O_

Ik ga nog een keer zo'n klassieke audioset bij elkaar sprokkelen, vette platenspeler, cassetteband dubbeldeck ~O>

  donderdag 25 juli 2013 @ 22:04:24 #225
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129346828
Zolang je maar onthoud Monkey, dat audio.. Audio.. Technologie is.

Collega van mij had een Olympus voice recorder, een instap model uit de PC serie. Wasn't half bad actually. Die gebruikte het om trainingen op te nemen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:06:33 #226
174940 W00fer
Maar echt
pi_129352137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Kijk ook eens op een B&H of Amazon.
http://www.bhphotovideo.c(...)248627700+4293918168
Listing van bijvoorbeeld $0-$249.99, resultaten op 'populairste eerst'. ;)
Staan ook reviews bij (voor nog meer reviews Amazon.com/co.uk/.de uiteraard).
En vergeet YouTube niet. Zoals gezegd worden die dingen ook veel als audiorecorder bij video gebruikt.

Misschien kun je ook eens in de webshops, op AliExpress/DHGate en Taobao/Tmall zoeken op 'condenser mic recorder' of iets dat (micro)SD-kaartjes slikt en een line-in heeft. Non-condenser mics zijn i.i.g. B$. Allicht vind je inderdaad ook wel een mooi Chinees merkje á la Takstar of iets.

- Ff gekeken voor je.
Kwam iets van Shinco tegen. Kan je allicht eens proberen voor weinig... De V18 van 445 CNY voor 199 CNY, of V08 van 148.57 CNY voor 109 CNY. Maar puur een snel voorbeeld hoor n.a.v. de eerste pagina zoekresulaten op Taobao . Nog een paar dan maar: de Aigo R5512 , Benjie H660, TOFO X-868, SAFF SF-800, NEWSMY, Hyundai of een Sansui misschien. Die Allbar dingen zien er ook niet al te gek uit. Genoeg te vinden zo te zien. Al is het 1. de vraag of ze puur Chinees zijn en/of überhaupt Engels/Nederlands ondersteunen en dus 2. of ze überhaupt een beetje goed in elkaar steken qua bouw en audio... betwijfel vooral dat laatste namelijk en zou gewoon voor een A-merk gaan.
De Shinco, Aigo, Taff, Benji, Tofo, Saff heb ik al met andere merken erop gezien op Taobao, of soms no-brand en lijken me dus OEM / ODM apparaten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_129352163
Volgens mij leest Ibood mee. Daar is de Zoom Q2HD in de aanbieding voor 129.95
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:16:21 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129352398
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

De Shinco, Aigo, Taff, Benji, Tofo, Saff heb ik al met andere merken erop gezien op Taobao, of soms no-brand en lijken me dus OEM / ODM apparaten.
Best benieuwd naar voorbeelden van die OEM / ODM apparaten en de sound recorders van die merken dan.
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:07 schreef alxzhu het volgende:
Volgens mij leest Ibood mee. Daar is de Zoom Q2HD in de aanbieding voor 129.95
Sowieso. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129352480
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:08 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die willen trouwen maar weinig geld hebben kunnen ook terecht in China
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Downstar het volgende:
Klopt zijn heel erg goedkoop die dingen, en zoals ik de reviews lees erg goed ook nog eens..
heb wel eens voor de grap op gezocht; hier vind je er veel:

http://www.lightinthebox.com/nl/c/bruiloften-feesten_1180

tevens dus met veel reviews en echte fotos..
nadeel met kleding uit china is je kan t niet even aan passen xD
toch heeft lightinthebox instructie manuals/video's die je correct uitleggen hoe je de maten op moet meten
Lijkt me nog wel een keer geinig om zo'n 3-delig pak of alleen colbert o.i.d. te halen. Kost echt geen drol maar verwacht er eerlijk gezegd ook niet veel van.

Of gewoon een el-cheapo vlucht naar India, Thailand o.i.d. boeken en daar een pak laten maken. Véél beter; zie:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:
Op een andere noot. Ik wil voor aankomend jaar een voice recorder gaan gebruiken om colleges op te nemen. Ik zit al wat rond te loeren hier in de NL'se webshops, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Toen bedacht ik me: Hé, kun je die dingen ook in China halen. En ja hoor, genoeg hits.

Mijn vraag aan jullie: heeft iemand ervaring met die dingen en/of weet je waar je op moet letten?
Zoom H1 en als geluid niet toereikend is (niet verstaanbaar of veel omgevingsgeluid) een Takstar richtmicroon op aansluiten? Heb je mooi het omgevingsgeluid weggefilterd.
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:07 schreef alxzhu het volgende:
Volgens mij leest Ibood mee. Daar is de Zoom Q2HD in de aanbieding voor 129.95
Als ze nou de H1 deden voor een zacht prijsje was ik wéér geld kwijt denk ik.

Ach, verjaardagscadeautje voor mezelf :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 26-07-2013 00:33:14 ]
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:54:16 #230
174940 W00fer
Maar echt
pi_129353398
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Best benieuwd naar voorbeelden van die OEM / ODM apparaten en de sound recorders van die merken dan.

Ik zocht gewoon op sound recorder en de kastjes zagen er 95% hetzelfde uit. Zeker bij de langwerpige modellen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 26 juli 2013 @ 08:34:51 #231
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129357641
Deze is eventueel ook ins angebot over anderhalf uur:

http://www.amazon.de/gp/p(...)98&pf_rd_p=374089407

http://www.amazon.de/Ange(...)?ie=UTF8&node=872398

Niet echt China, alhoewel het vast door Chinese kinderhandjes geassembleerd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 26-07-2013 08:40:51 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:29:32 #232
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129364177
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129366597
quote:
Heb even die youtube clip gezien, ziet er erg goed uit allemaal.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:44:05 #235
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129366882
quote:
Eindelijk is hij er :D! De (bijna) perfecte car- action- RC- camera voor een ''krap'' budget :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_129369594
Jammer alleen dat FOV bij 720 erg klein wordt; IMHO te klein.
Het is de enige modus waarin 60p mogelijk is en voor een actioncam is 60p toch wel erg wenselijk. Maar als FOV dan zo klein wordt; nee bedankt.

Dat bleef bij SJ1000 toch beter, maar die heeft weer geen 60p.

Oh, en ik dacht dat Chinezen goed waren met overdadig verpakken :o :
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:08:41 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129369805
Mijn Pipo S1pro is net gedispatched door BIC :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:08:52 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129369814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer alleen dat FOV bij 720 erg klein wordt; IMHO te klein.
Het is de enige modus waarin 60p mogelijk is en voor een actioncam is 60p toch wel erg wenselijk. Maar als FOV dan zo klein wordt; nee bedankt.

Dat bleef bij SJ1000 toch beter, maar die heeft weer geen 60p.

Oh, en ik dacht dat Chinezen goed waren met overdadig verpakken :o :
[ afbeelding ]
Ja helaas; bevat waarschijnlijk nog geen nieuwe ambrella chipset (die heb ik helaas nog helemaal niet gezien :'(). Als ik mij niet vergis zou de nieuwste ambrella 1080p60 kunnen doen (en niet zeker maar ook 2160p)
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:08 schreef Catch22- het volgende:
Mijn Pipo S1pro is net gedispatched door BIC :)
Nice; nog een weekje of twee wachten dus :D
De normale S1 was prima voor het geld. Vraag me af hoe de Pro is. Het scherm van de normale S1 is het enige wat me echt tegen stond.

Voor de S1 is wel prima alternatieve firmware te vinden nu nog hopen dat de hardware niet te veel afwijkt zodat die roms ook voor de pro beschikbaar komen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:10:32 #239
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129369873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nice; nog een weekje of twee wachten dus :D
Voortgang is voortgang :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:37:20 #240
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_129370632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst 5 euro cadeau voor mijn verjaardag... voor 50 euro aankoop.
7,50 kan soms ook als je boven de 100 euro koopt.

Altijd codes gebruiken bij Conrad *O*

Dit is natuurlijk ultiem maar dan kun je alle vrouwen vergeten 8-)
[ afbeelding ]
Have fun!

http://www.conrad.nl/ce/nl/content/kortingscode/kortingscode
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_129372505
Las hier een keer over een TP-Link router met een erg hoog zendvermogen iemand nog enig idee welke dat was?

[ Bericht 0% gewijzigd door Volksrepubliek- op 26-07-2013 16:42:48 ]
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:42:18 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129372650
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:37 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Las hier een keer over een TP-Link route met een erg hoog zendvermogen iemand nog enig idee welke dat was?
http://www.google.nl/#out(...)ebshops+tp-link+2013
Uit de OP namelijk:
quote:
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129372716
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

http://www.google.nl/#out(...)ebshops+tp-link+2013
Uit de OP namelijk:

[..]

Ja, daar staat hij dus niet bij.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:53:14 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129373029
Lijkt me wel hoor. Worden meerdere genoemd... Voornamelijk de WR1043ND.
Of je moet een Tenda hebben bedoeld, die zijn ook wel voorbijgekomen.
Of die absurde die ik toen tegenkwam? http://detail.tmall.com/item.htm?id=20479184641
Heb anders niet echt een idee waarop je doelt, er is zoveel voorbijgekomen de afgelopen tijd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129373166
TP Link WR1043ND is echt een aanrader. Voor dat geld heb je echt een top router. 2 verdiepingen hoog (oud huis, enkel hout) heb ik nog 5 streepjes.

Zit nu op verzoek van ouders te zoeken naar een extender (via search link van Shiz aan het zoeken :P), maar misschien dat er gewoon een nieuwe router moet komen.. hmmm
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:00:52 #246
306371 zerokil
psvunited
pi_129373262
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:57 schreef FreaZ het volgende:
TP Link WR1043ND is echt een aanrader. Voor dat geld heb je echt een top router. 2 verdiepingen hoog (oud huis, enkel hout) heb ik nog 5 streepjes.

Zit nu op verzoek van ouders te zoeken naar een extender (via search link van Shiz aan het zoeken :P), maar misschien dat er gewoon een nieuwe router moet komen.. hmmm
Je geeft aan dat de TP Link WR1043ND een top router is maar je wil nu misschien een nieuwe router kopen? Of gaat het over een andere router van je ouders die misschien vervangen moet worden?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:04:51 #247
357308 AceOblivion
AceOblivion
pi_129373388
Kent er iemand trouwens welke sites verborgen delen hebben.

Tot nu toe heb ik alleen het verbogen deel van PriceAngels kunnen ontdekken en de Wish List van DiscoveryBuying.

Zijn er mensen die er nog meer kennen?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:44:35 #248
209721 Downstar
Moeimaker
pi_129374570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef AceOblivion het volgende:
Kent er iemand trouwens welke sites verborgen delen hebben.

Tot nu toe heb ik alleen het verbogen deel van PriceAngels kunnen ontdekken en de Wish List van DiscoveryBuying.

Zijn er mensen die er nog meer kennen?


ala monkey's manier :P..

Nee die weten wij niet, verborgen sites zijn niet voor niets verborgen..
hierop staan producten die hier in ieder geval niet mogen worden besproken...

Verborgen delen van
pi_129374887
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:00 schreef zerokil het volgende:

[..]

Je geeft aan dat de TP Link WR1043ND een top router is maar je wil nu misschien een nieuwe router kopen? Of gaat het over een andere router van je ouders die misschien vervangen moet worden?
Zij hebben zo'n Belkin ding staan (al best oud). Dus misschien dat ik die wel ga vervangen met zo'n TP Link en anders een wifi repeater. Zie 1 type stelselmatig terug keren in deze topic reeks.
pi_129376125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:57 schreef FreaZ het volgende:
TP Link WR1043ND is echt een aanrader. Voor dat geld heb je echt een top router. 2 verdiepingen hoog (oud huis, enkel hout) heb ik nog 5 streepjes.

Zit nu op verzoek van ouders te zoeken naar een extender (via search link van Shiz aan het zoeken :P), maar misschien dat er gewoon een nieuwe router moet komen.. hmmm
Er zijn anders genoeg mensen met heel veel klachten over die router. Check Tweakerstopic maar. Ik heb hem ook en ben redelijk tevreden, maar ook die van mij moet wekelijks een keer van de stroom af.
pi_129376167
Snelheid van pakjes gaat achteruit bij mij, wacht al 22 dagen op een pakje van BIC.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_129377293
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef rene90 het volgende:
Snelheid van pakjes gaat achteruit bij mij, wacht al 22 dagen op een pakje van BIC.
Heb nu 1 van de 4 bestellingen binnen. En tot mijn verbazing was de laatst bestelde het eerst binnen :D
Van Banggood: 21 juli verzonden - 26 juli binnen
Andere komen van Ebay en Tinydeal en zijn de 16de en 17de juli verzonden.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_129380292
Iemand nog behoefte aan een Hubsan X4 v2 (met 4 batterijen en extra props)? Ben er alweer op uitgekeken en bespaart me dan een v&a topic.
pi_129383087
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef rene90 het volgende:
Snelheid van pakjes gaat achteruit bij mij, wacht al 22 dagen op een pakje van BIC.
ik vanaf 6 juli
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_129389153
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef bierjoost het volgende:
Iemand nog behoefte aan een Hubsan X4 v2 (met 4 batterijen en extra props)? Ben er alweer op uitgekeken en bespaart me dan een v&a topic.
Ik wel
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_129389506
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef groggy het volgende:

[..]

Ik wel
Wel voor geld hè... ;)

Maar goed. Niet te veel offtopic. Ben via DM te bereiken.
pi_129389553
Even snel tussendoor: wil die veel besproken ES800M oordoppen wel eens gaan testen. Even snel dit topic doorgezocht en de gebruikelijke aanbieders. DX = 6 dollar. http://dx.com/p/fashion-i(...)k-120cm-cable-108684

Wie biedt minder? ;)

DX was de laatste tijd toch weer goed bezig met verzenden? Zelf nog nooit bij besteld. Hoorde in mijn begin tijd enkel horror verhalen van 3 tot 4 maanden..
pi_129389800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef FreaZ het volgende:
Wie biedt minder?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item53fa77efab

(ik heb ze ooit eens voor 3.80 pond besteld, die seller heb ik even opgezocht maar verkocht ze niet meer)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:04:21 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129389889
http://awei.tmall.com - always going directly to da source. You know how I do.
Zal binnenkort wel m'n ES500i met accessoire-kabeltjes krijgen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129389902
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item53fa77efab

(ik heb ze ooit eens voor 3.80 pond besteld, die seller heb ik even opgezocht maar verkocht ze niet meer)
Dat is 5 pond :')

Wel een lager cijfer, maar niet minder dan 6 dollar ;)

3,80 zou mooi zijn ja, maar ik zie enkel van 7 dollar of meer. Enkel DX is 'laag'.

quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef shiznuts het volgende:
http://awei.tmall.com - always going directly to da source. You know how I do.
Zal binnenkort wel m'n ES500i met accessoire-kabeltjes krijgen...
[ afbeelding ]
Me no speak chinees. Me no have CC nog. ;)
pi_129390177
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef shiznuts het volgende:
http://awei.tmall.com - always going directly to da source. You know how I do.
Zal binnenkort wel m'n ES500i met accessoire-kabeltjes krijgen...
[ afbeelding ]
Me wants. Maar ik loop stuk in al dat Chinees. Krijg 'm niet om hem buiten China te shippen. :P
pi_129390367
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef Xetran het volgende:

[..]

Me wants. Maar ik loop stuk in al dat Chinees. Krijg 'm niet om hem buiten China te shippen. :P
Kan toch ook gewoon via ebay:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item3a73a67bb3
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_129390400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan toch ook gewoon via ebay:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item3a73a67bb3
Maar die zijn niet blauw en deze boy moet wel mooi shinen ;(

Ik zal maar genoegen nemen met die kleur, dan.
pi_129390451
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef Xetran het volgende:

[..]

Maar die zijn niet blauw en deze boy moet wel mooi shinen ;(

Ik zal maar genoegen nemen met die kleur, dan.
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item43bca6800f
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_129390505
quote:
Mijn held! *O*

Ik had zelf gekeken en kon ze niet vinden, blijkbaar deed ik iets fout.

Had op die Chineese site trouwens nooit moeten registreren op mijn hoofd-email. Krijg nu al gelijk 6 e-mails. :P
pi_129398492
Weet iemand nog een coupon voor DX? Alles op chinaprices (of andere sites) werkt niet meer. ;(
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:00:29 #267
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129401899
Die hebben wij ook niet, want wij kijken ook op de andere sites. Aangezien jij niet aangeeft welke 'andere' sites, ga ik er vanuit dat jij sinds je geboorte dag en nacht alle sites afgestruind hebt op zoek naar codes die nu nog geldig zijn? 14.gif

T'is niet zo dat wij met z'n alle op toerbeurten met een privéjet een bezoek brengen aan eigenaars van Chinese webshops, om ze zo via slinkse omwegen kortingscodes te ontfutselen. Ik snap dat sommige mensen dat allicht denken, maar da's echt niet zo. Misschien hebbie hier wat an?
http://www.retailmenot.com/view/dx.com
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_129402089
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:00 schreef neo2000 het volgende:
Die hebben wij ook niet, want wij kijken ook op de andere sites. Aangezien jij niet aangeeft welke 'andere' sites, ga ik er vanuit dat jij sinds je geboorte dag en nacht alle sites afgestruind hebt op zoek naar codes die nu nog geldig zijn? [ afbeelding ]

T'is niet zo dat wij met z'n alle op toerbeurten met een privéjet een bezoek brengen aan eigenaars van Chinese webshops, om ze zo via slinkse omwegen kortingscodes te ontfutselen. Ik snap dat sommige mensen dat allicht denken, maar da's echt niet zo. Misschien hebbie hier wat an?
http://www.retailmenot.com/view/dx.com

De 'andere' sites uit de openingspost ;) Ik dacht; misschien dat iemand er nog 1 weet die het wel doet ;) Eerste keer DX en ook gelijk eerste keer zonder kortingscode bestellen. Grote dag voor mij!

Die op retail werken ook niet (of zijn niet van toepassing).
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:28:16 #269
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129402829
Ah, da's duidelijker. DX is sowieso niet zo van de coupons weet ik nog uit het verleden. Ook waren ze vaak vooral niet de goedkoopste, maar gingen ze prat op hun service. Service die hier vaak genoeg besproken is, en langere tijd op niet-positieve manier. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_129404074
Ik vind de 900i van awei beter dan de 800m
heb ze geloof ik bij priceangels of focalprice besteld...
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:14:57 #271
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129404183
heeft iemand die mobius al besteld?
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item232c961f6a
$69 en ze gaan als warme broodjes!
1,710 available / 1,090 sold

http://www.china-gadgets.de/gadget/1080p-mobius-kamera/

PS: let op, tripods, heli/TV-out aansluit kabels en zuignappies worden los verkocht, die krijg je er niet bij!

[ Bericht 8% gewijzigd door mickeyD op 27-07-2013 14:32:04 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_129406242
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef mickeyD het volgende:
heeft iemand die mobius al besteld?
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item232c961f6a
$69 en ze gaan als warme broodjes!
1,710 available / 1,090 sold

http://www.china-gadgets.de/gadget/1080p-mobius-kamera/

PS: let op, tripods, heli/TV-out aansluit kabels en zuignappies worden los verkocht, die krijg je er niet bij!
Als de FOV van 720p niet zo klein was had ik er serieus over nagedacht. Maar dat was met die SJ1000 ook. Maar beiden hebben nadelen die in mijn geval zwaar genoeg wegen om ze niet te kopen.
(Overigens; Ebay geeft aan dat er 2 verkocht zijn in het afgelopen uur)

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef rene90 het volgende:
Snelheid van pakjes gaat achteruit bij mij, wacht al 22 dagen op een pakje van BIC.
Ik heb ook dat gevoel. Wacht op iets van 24 juni en nog 4 dingen van 10 juli. Al is 10 juli nog niet zo heel gek natuurlijk.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:09:13 #273
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129406898
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:39 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als de FOV van 720p niet zo klein was had ik er serieus over nagedacht. Maar dat was met die SJ1000 ook. Maar beiden hebben nadelen die in mijn geval zwaar genoeg wegen om ze niet te kopen.
(Overigens; Ebay geeft aan dat er 2 verkocht zijn in het afgelopen uur)

[..]

Ik heb ook dat gevoel. Wacht op iets van 24 juni en nog 4 dingen van 10 juli. Al is 10 juli nog niet zo heel gek natuurlijk.
It wasn't me (yet)
Mijn bezwaar is de 1,3gb per 10 minuten filmen in 1080p.
Mn dienst duurt 8 uur waarvan ik gemiddeld 4 uur of wat meer rijd.
Das wel heul erg veel data!
7,8gb data per uur (als ik t goed heb)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_129407027
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:09 schreef mickeyD het volgende:

[..]

It wasn't me (yet)
Mijn bezwaar is de 1,3gb per 10 minuten filmen in 1080p.
Mn dienst duurt 8 uur waarvan ik gemiddeld 4 uur of wat meer rijd.
Das wel heul erg veel data!
7,8gb data per uur (als ik t goed heb)
Je kan hem op loop zetten ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_129408850
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:09 schreef mickeyD het volgende:
It wasn't me (yet)
Mijn bezwaar is de 1,3gb per 10 minuten filmen in 1080p.
Mn dienst duurt 8 uur waarvan ik gemiddeld 4 uur of wat meer rijd.
Das wel heul erg veel data!
7,8gb data per uur (als ik t goed heb)
Dat is inderdaad wel veel ja. Je kunt het inderdaad in een loop zetten. Dus pleur er een 32GB kaartje in en als er niets gebeurt is begint hij bij elke shift/dag weer opnieuw.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb ook dat gevoel. Wacht op iets van 24 juni en nog 4 dingen van 10 juli. Al is 10 juli nog niet zo heel gek natuurlijk.
Well speak of the devil...

In een keer 3 van die laatste 4 dingen binnen. Overigens wéér niet met huisnummer dus dankzij vriendelijke buren die wisten waar ik woon heb ik pakketje alsnog van PostNL man gekregen (niet de vaste bezorger deze keer :'( , die kent ons ondertussen wel zo goed :')

ND-filter is gewoon nodig voor filmen, anders is het niet te doen. Wel best grote filter. :@
En ik weet nu ook dat ik nooit ga filmen met die Canon 50mm, was een klote focusring zeg, zeker achter zo'n grote filter...

En die viewfinder...handig! :o
Nu nog een retina scherm op de body :P


Moet wel eens gaan bedenken hoe ik dit allemaal netjes/overzichtelijk kan opslaan/gebruiken.
Spul ligt nu door 't halve huis en de (eveneens Chinese) camertas past ook lang niet alles meer in (past maar een body en 2, hooguit 3 lenzen in) :{ ...

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 27-07-2013 18:03:55 ]
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:16:56 #276
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129414266
Mwihi mn pakketje is op transportingggg

(gaat over mn lagers, wie was daar nou benieuwd naar?)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:36:34 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129414934
Zoekskills Bobje... kweek ze. :P
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:21 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je lager trouwens kan je ff laten weten als het wat is :D [..]
@ Iemand91: Nice. Mooi merk, hè? Dat Fotga (en de eBaystore Fotocola ook). :Y _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:37:25 #278
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129414961
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:36 schreef shiznuts het volgende:
Zoekskills Bobje... kweek ze. :P

[..]

:6 :@
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129418370
RB201192850CN 2013 Collection 10061400 NL 20130713 1008
RB201192850CN 2013 Opening 10010200 NL 20130714 1834
RB201192850CN 2013 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20130716 0832
RB201192850CN 2013 NULL PEK NL 20130719 0303
RB201192850CN 2013 NULL PEK NL 20130722 0256
RB201192850CN 2013 NULL PEK NL 20130724 0328
Ik snap er geen kut van.
GGGG
pi_129418446
Ik zag vandaag trouwens een verrekes handig ding bij iemand. Soort oplader met ook een accu erin, hij laad eerst de accu vol en daarna pas je telefoon. Was van DUURacell (¤35,-) hebben wij daar een chinees alternatief voor?
GGGG
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:32:29 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129418672
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een verrekes handig ding bij iemand. Soort oplader met ook een accu erin, hij laad eerst de accu vol en daarna pas je telefoon. Was van DUURacell (¤35,-) hebben wij daar een chinees alternatief voor?
Ja, dat noem je een 'powerbank'. Daar heb je een heleboel van in China. Echter... ik zou je aanraden een merk-lader te halen want alles met elektriciteit en China gaat vaak niet zo goed samen als het ultracheap en merkloos is (iets met kortsluiten van je apparaat, rook, ontploffingen enzo). Dus als je een 600 euro dure iPhone hebt moet je je toch eens af gaan vragen of je daar op wilt gaan lopen sparen...

Zelf heb ik goede ervaring met het merk Yoobao (zoals te vinden op http://yoobao.tmall.com , AliExpress, diverse webshops en eBay) en dan met name die ik heb: YB628 en de rest van de serie: YB627, YB637 en YB647.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129419014
Cager is ook wel een goed merk als powerbank. Deze kan je vinden op banggood.com.
Ikzelf heb een powerbankje van 5600mah gekocht van aliexpress voor 12$ en dat ding laadt een s3 met 10% volledig op.
pi_129419149
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:41 schreef Gozerd het volgende:
Cager is ook wel een goed merk als powerbank. Deze kan je vinden op banggood.com.
Ikzelf heb een powerbankje van 5600mah gekocht van aliexpress voor 12$ en dat ding laadt een s3 met 10% volledig op.
Misschien een link?

Heb trouwens een Galaxy Plus I9001 bewust gekocht voor ¤130,- zodat ik een beetje kan tweaken en niet bang hoef te zijn voor barstjes in het scherm etc. Met een iPhone van ¤600,- zou ik dat wel hebben ja :p
GGGG
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:47:47 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129419255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:45 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Misschien een link?
Eh... dude... hausverstand: http://chinaprices.us?q=cager .
quote:
Heb trouwens een Galaxy Plus I9001 bewust gekocht voor ¤130,- zodat ik een beetje kan tweaken en niet bang hoef te zijn voor barstjes in het scherm etc. Met een iPhone van ¤600,- zou ik dat wel hebben ja :p
Ik zou lekker ergens een YB-627 halen, 4400mAh, compact, nice. :7

Mijn YB-628 heb ik nog maar 1x hoeven opladen en heb 'em al meermaals gebruikt in een hotel voor Ethernet -> hotspot en voor de keren dat m'n smartphone (een Chinese uiteraard) zonder peut zat. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129419374
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:47 schreef shiznuts het volgende:
en dat m'n smartphone
Ik ga voor de YB zoeken dan! Met een link doelde ik meer op jouw 5600mAh powerbank van Aliexpress, maar ik weet voldoende! Danku very much!
GGGG
  zondag 28 juli 2013 @ 00:50:16 #286
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129421441
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je kan hem op loop zetten ;)
ja, en als er iets gebeurt dan?
ik weet dat ie in delen kan opnemen, maar ik mis de knop: save de laatste of do not overwrite this.
anders als er iets is in t eerste uur, dan kan ik de rest van de dag de camera niet meer gebruiken, want dan schrijft ie t bestand over!
4(uur) x 7,8GB is toch echt meer dan een 32 GIG kaartje kan opslaan..
64 GIG vind ik weer zo overkiil, das bijna net zo duur als t apparaat zelf als je een beetje vlotte wilt. gaat er niet eens in!

EDIT: 64GIG schijnt te werken tijdens gebruik, alleen bij updaten en aanpassen van de settings herkent ie de microSD niet..
en...... The current clip can be write-protectedby pressing the Mode button while recording.
YESSSS!!! ik ga em bestellen :-)
en een class 10 16GIG microSD (is zat dan) bestel ik wel bij mymemory, want die zijn een stuk goedkoper

[ Bericht 3% gewijzigd door mickeyD op 28-07-2013 14:33:47 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_129426380
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ja, en als er iets gebeurt dan?
ik weet dat ie in delen kan opnemen, maar ik mis de knop: save de laatste of do not overwrite this.
anders als er iets is in t eerste uur, dan kan ik de rest van de dag de camera niet meer gebruiken, want dan schrijft ie t bestand over!
4(uur) x 7,8GB is toch echt meer dan een 32 GIG kaartje kan opslaan..
64 GIG vind ik weer zo overkiil, das bijna net zo duur als t apparaat zelf als je een beetje vlotte wilt. gaat er niet eens in!
zorgen dat je nog een 2gb kaartje mee hebt ofzo
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 28 juli 2013 @ 11:54:49 #288
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129428700
Ik heb prima ervaringen met China opladers/kabeltjes :P

Pakketje nog steeds op transporting ;(
Achja 19e pas verzonden dus jaaaa
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 28 juli 2013 @ 13:13:14 #289
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129430540
de chinezen niet zo, death by electrocution while charging iphone etc etc..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 28 juli 2013 @ 14:13:54 #290
209721 Downstar
Moeimaker
pi_129432133
Postbode verbrandde post http://nu.nl/opmerkelijk/3536774/postbode-verbrandde-post-.htm
Zuur als je omgeving rRoermond woont:pp
  zondag 28 juli 2013 @ 14:15:36 #291
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129432179
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef Downstar het volgende:
Postbode verbrandde post http://nu.nl/opmerkelijk/3536774/postbode-verbrandde-post-.html
Zuur als je omgeving rRoermond woont:pp
ftfy
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 28 juli 2013 @ 15:09:44 #292
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_129433799
Gelukkig geen pakket bezorger
BAM dit is 3KB
pi_129434304
Ik zoek zo'n iPad naar hdmi connectortje, maar die dingen kosten vaak al snel 30 usd.. weet iemand misschien een goedkoper adresje? :@
pi_129434535
Ben op zoek naar een wifi repeater. Die dingen zijn vrij makkelijk gevonden, maar heb er totaal geen verstand van. Iemand enige ervaring met een wifi repeater uit china?

Andere vraag is of die wifi repeaters het standaard zo goed als altijd doen met de basic router. Ik heb recentelijk ziggo en een standaard ubee EVW321B router. Zou en dergelijke wifi repeater hier bijvoorbeeld mee werken?:
http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item565716bffd

Enorm bedankt!
pi_129434930
iemand de goedkoopste awei es900i gespot?
lukt me niet om ze onder de 10 te vinden.
  zondag 28 juli 2013 @ 16:21:27 #296
312836 Zwappel
aardappel
pi_129435866
404 - Not Found
pi_129436499
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Superrudi het volgende:
ubee EVW321B
die router heb ik ook en ik heb een zeer slechte bereik....
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_129436656
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:36 schreef shiznuts het volgende:
@ Iemand91: Nice. Mooi merk, hè? Dat Fotga (en de eBaystore Fotocola ook). :Y _O_
Leuk spul inderdaad. Je kunt er je geld welk kwijt; dat gaat met 2 klikken i.c.m. paypal ook véél te makkelijk.

Zit er aan te denken om de tablet te skippen en voor het geld de 717 tripod te halen. Kan wel beide halen maar ik zit gewoon redenen te verzinnen om een tablet te kopen en dan doe ik dus iets verkeerd. Misschien als er over een paar maanden een 5250 10.1" tablet verschijnt nog maar eens redenen verzinnen. Of als de M9 pro ergens in de aanbieding komt ofzo.
quote:
9s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:54 schreef bobbernaut het volgende:
Pakketje nog steeds op transporting ;(
Zou wel knap zijn dat hij in 1 dag bezorgd zou zijn niet?
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:25 schreef Xetran het volgende:
Ik zoek zo'n iPad naar hdmi connectortje, maar die dingen kosten vaak al snel 30 usd.. weet iemand misschien een goedkoper adresje? :@
Goedkoop maar alleen voor HDMI: Ebay.
Of iets duurder maar ook met USB: Buy In Coins.
Even zoeken op Ebay of de zoekmachines in de OP van dit topic op 'Ipad HDMI' levert honderden resultaten op. Let wel even op de type aansluiting want die is sinds Ipad #4 veranderd.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Superrudi het volgende:
Ben op zoek naar een wifi repeater. Die dingen zijn vrij makkelijk gevonden, maar heb er totaal geen verstand van. Iemand enige ervaring met een wifi repeater uit china?

Andere vraag is of die wifi repeaters het standaard zo goed als altijd doen met de basic router. Ik heb recentelijk ziggo en een standaard ubee EVW321B router. Zou en dergelijke wifi repeater hier bijvoorbeeld mee werken?:
http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item565716bffd

Enorm bedankt!
Deze repeater is hier vaker langsgekomen. Werkt gewoon met jouw modem/router. Beter is kabel trekken maar als het niet anders kan; dan kun je dit proberen. BIC heeft nu ook die 9% korting enzo; dus slim is om daar eens te kijken.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:47 schreef henk3412 het volgende:
die router heb ik ook en ik heb een zeer slechte bereik....
Heeft bij ons misschien 1 minuut een draadloos netwerk lopen uitzenden; toen we Ziggo kregen heb ik 'm meteen in bridge-modus laten zetten omdat het wel moest; kabel komt in woonkamer binnen en netwerkapparatuur staat in kantoor. Dus kabel direct van modem naar kantoor en daar router neergezet (de vaker genoemde TL-WR1043ND). Hoewel sindsdien in de woonkamer ook wel een shitload aan netwerkspul is gekomen (modem daar met TV, Humax, Raspberry, Ouya en nog een kabel naar elders; dus Ouya en Raspberry moet ik steeds netwerkkabel tussen wisselen...)

Ik heb het al eerder gezegd; heb je de mogelijkheid (nieuw huis); trek overal kabels en lege goten; je zult jezelf later enorm dankbaar zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef Yaros het volgende:
Waar heb je de viewfinder gekocht? Vanwege uitklapbaar scherm pastte mijn vorige viewfinder niet op mij DSLR.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:36 schreef shiznuts het volgende:
@ Iemand91: Nice. Mooi merk, hè? Dat Fotga (en de eBaystore Fotocola ook). :Y _O_


[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 28-07-2013 17:24:49 ]
  zondag 28 juli 2013 @ 17:06:43 #299
405087 RDMKR
miui mitu
pi_129436924
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:23 schreef einszweiachtung het volgende:
RB201192850CN 2013 Collection 10061400 NL 20130713 1008
RB201192850CN 2013 Opening 10010200 NL 20130714 1834
RB201192850CN 2013 Departure from outward office of exchange 10010200 NL 20130716 0832
RB201192850CN 2013 NULL PEK NL 20130719 0303
RB201192850CN 2013 NULL PEK NL 20130722 0256
RB201192850CN 2013 NULL PEK NL 20130724 0328
Ik snap er geen kut van.
de NULL berichten kun je negeren.

na het "departure" bericht was die van mij na ongeveer 2 weken binnen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 28 juli 2013 @ 17:17:50 #300
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_129437188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel veel ja. Je kunt het inderdaad in een loop zetten. Dus pleur er een 32GB kaartje in en als er niets gebeurt is begint hij bij elke shift/dag weer opnieuw.

[..]

Well speak of the devil...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

In een keer 3 van die laatste 4 dingen binnen. Overigens wéér niet met huisnummer dus dankzij vriendelijke buren die wisten waar ik woon heb ik pakketje alsnog van PostNL man gekregen (niet de vaste bezorger deze keer :'( , die kent ons ondertussen wel zo goed :')

ND-filter is gewoon nodig voor filmen, anders is het niet te doen. Wel best grote filter. :@
En ik weet nu ook dat ik nooit ga filmen met die Canon 50mm, was een klote focusring zeg, zeker achter zo'n grote filter...

En die viewfinder...handig! :o
Nu nog een retina scherm op de body :P

Moet wel eens gaan bedenken hoe ik dit allemaal netjes/overzichtelijk kan opslaan/gebruiken.
Spul ligt nu door 't halve huis en de (eveneens Chinese) camertas past ook lang niet alles meer in (past maar een body en 2, hooguit 3 lenzen in) :{ ...
Waar heb je de viewfinder gekocht? Vanwege uitklapbaar scherm pastte mijn vorige viewfinder niet op mij DSLR.
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_129437693
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Leuk spul inderdaad. Je kunt er je geld welk kwijt; dat gaat met 2 klikken i.c.m. paypal ook véél te makkelijk.

Zit er aan te denken om de tablet te skippen en voor het geld de 717 tripod te halen. Kan wel beide halen maar ik zit gewoon redenen te verzinnen om een tablet te kopen en dan doe ik dus iets verkeerd. Misschien als er over een paar maanden een 5250 10.1" tablet verschijnt nog maar eens redenen verzinnen. Of als de M9 pro ergens in de aanbieding komt ofzo.

[..]

Zou wel knap zijn dat hij in 1 dag bezorgd zou zijn niet?

[..]

Goedkoop maar alleen voor HDMI: Ebay.
Of iets duurder maar ook met USB: Buy In Coins.
Even zoeken op Ebay of de zoekmachines in de OP van dit topic op 'Ipad HDMI' levert honderden resultaten op. Let wel even op de type aansluiting want die is sinds Ipad #4 veranderd.

[..]

Deze repeater is hier vaker langsgekomen. Werkt gewoon met jouw modem/router. Beter is kabel trekken maar als het niet anders kan; dan kun je dit proberen. BIC heeft nu ook die 9% korting enzo; dus slim is om daar eens te kijken.

[..]

Heeft bij ons misschien 1 minuut een draadloos netwerk lopen uitzenden; toen we Ziggo kregen heb ik 'm meteen in bridge-modus laten zetten omdat het wel moest; kabel komt in woonkamer binnen en netwerkapparatuur staat in kantoor. Dus kabel direct van modem naar kantoor en daar router neergezet (de vaker genoemde TL-WR1043ND). Hoewel sindsdien in de woonkamer ook wel een shitload aan netwerkspul is gekomen (modem daar met TV, Humax, Raspberry, Ouya en nog een kabel naar elders; dus Ouya en Raspberry moet ik steeds netwerkkabel tussen wisselen...)

Ik heb het al eerder gezegd; heb je de mogelijkheid (nieuw huis); trek overal kabels en lege goten; je zult jezelf later enorm dankbaar zijn.

[..]

[..]

Hij is goeeeeed! Wel klote dat al die dingen nog voor de oude connector zijn, maar gelukkig is zo'n overzetstukje niet heel extreem duur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')