abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:25:01 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129085739

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:25:14 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129085750
Ik wilde m al bijna kapen ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129085849
Iemand enig idee wat het draagvermogen is van zo'n quadcopters?

Zit er aan te denken om zo'n ding te gaan gebruiken om duiven weg te jagen :P Misschien met een nep valk eronder en wat geluidseffecten :)
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:29:54 #4
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129086024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:26 schreef FreaZ het volgende:
Iemand enig idee wat het draagvermogen is van zo'n quadcopters?

Zit er aan te denken om zo'n ding te gaan gebruiken om duiven weg te jagen :P Misschien met een nep valk eronder en wat geluidseffecten :)
Neem je toch een Eagle kite? :9
http://www.tmart.com/1228(...)-String_p149228.html
Of een RC bird...
http://www.tinydeal.com/r(...)-yellow-p-29312.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129086591
Het leek me juist zo dat een quadcopter veul makkelijker te controleren is tussen bomen e.d.

Een vlieger gaat sowieso niet werken in de bebouwde kom :P
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:52:01 #6
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129087178
Mja, zo'n quadcopter houdt haast niks. Misschien het gewicht en omvang van 6 AA batterijen.
Maar maakt van zichzelf al genoeg herrie om beesten af te schrikken lijkt me...
pi_129087373
Ik ga maar eens zo'n ding aanschaffen dan. Nog tips? Las dat jij zo'n nuxban (?) hebt gekocht?
pi_129087643
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:55 schreef FreaZ het volgende:
Ik ga maar eens zo'n ding aanschaffen dan. Nog tips? Las dat jij zo'n nuxban (?) Hubsan X4 hebt gekocht?

Volgens mij is dat een populair modelletje.
Kut quote, had edit moeten zijn :{
pi_129087924
Dat S11 ding komt toch nog optijd, vandaag dus :D
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:20:12 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129088611
quote:
0s.gif El dijous 18 juliol 15:55 escriure FreaZ el següent:
Acabo d'anar a comprar una cosa llavors. Algun consell? Llegir que vas comprar? Tal nuxban (?)
Jup, zoals altijd, kijk eens bij Banggood: www.banggood.com/Wholesal(...)price-0-0_page1.html . ^O^
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:29:40 #11
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129089008
AliExpress is wel handig, je kan bij het zoeken naar producten ook andere opties meenemen.

Zoals '1 piece only' 'Free Shipping' 'Seller Ratings'.

Ook kan je de 'Shipping Methods' aanpassen. De meest uiteenlopende vervoerders en/of opties heb je daarmee.

Ik heb in totaal 8 producten besteld via Aliexpress.com, er werd in alle gevallen geen extra kosten gerekend, en ik had heel goed contact met de verkopers.

Sterker nog, een horloge besteld, de verkoper vroeg een kwartier na betaling mijn maat (voor een extra bandje, gratis). 8 dagen later was alles keurig binnen. O+
pi_129089532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jup, zoals altijd, kijk eens bij Banggood: www.banggood.com/Wholesal(...)price-0-0_page1.html . ^O^
Besloten om zo'n Hubsan X4 v2 te bestellen. Heb nu het volgende:

Husan X4 v2
Extra props

En dan nu nog 2 vraagjes:

Zijn extra accu's nodig/handig. Iemand ervaring met deze dingen? http://www.banggood.com/buy/Hubsan-X4-battery.html

En enig idee waar je zo'n protective cover kunt kopen voor deze quad? Staat wel op de product pagina en dat je die apart moet bestellen, maar kan hem niet vinden op de site.
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:45:11 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129089752
quote:
We have ordered 4000 units hubsan x4 protection case already,waiting for it.D:
quote:
The X4 protection case will be available next week, if everything goes well.
;) Of anders:
quote:
Most of New X4 spareparts are available at:
- CMLDistribution in UK : check here
- wheelspin in UK : check here
- hebu-shop in CH : check here
~ http://www.rcgroups.com/f(...)23565277&postcount=1
En spare props zijn altijd handig. En accu's als je langer dan 10 min aaneengesloten wilt vliegen.
pi_129090533
http://www.aliexpress.com(...)27278_927993677.html

Net binnnen gekregen. ding is niet groot. maar er komt verbazend goed geluid uit! :o
Moest even achter komen hoe alles werkte maar is gelukt!:D
Als je hem beetje hard zet dan trilt hij op de tafel. geen gekraak.
Erg blij mee!
Mooi voor in lloret :9
pi_129090619
Gisteren binnengekomen (6 juli besteld bij DX, dus nog vrij rap bezorgd):

Een usb-led lampje voor aan de laptop. Tja, wel handig, maar toch minder ideaal dan ik dacht. Is wat zwaar waardoor ik het idee heb dat het niet erg goed is voor de usb poort (gaat wat hangen) en hij is lastig zo te richten dat hij niet deels in je gezicht schijnt.

Dan nog de Awei ES900i, ook wat minder dan ik verwacht had. Kwaliteit voelt wel solide maar ze blijven niet lekker in mijn oren zitten. Ook wat scheller geluid dan mijn 25 euro Philips dingetjes. Wel flinke bass, maar dan ook alleen als ik ze goed in mijn oor duw, waar ze dus niet vanzelf blijven zitten (met geen van de drie meegeleverde plugjes). Jammer, maar wel oké voor die 8 euro en waar het me om ging was dat ik er mee kon bellen.

Dan nog een HDD enclosure. Had hem nodig voor mijn backup schijf, die bewaar ik ergens anders dan waar mijn pc staat. HDD past er goed in, alleen naar mijn idee wat weinig dempende foam in die enclosure dus heb er zelf even wat foam ingeplakt. Verder was de prijs van 3,50 dollar wel prima!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_129090942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

;) Of anders:

[..]

~ http://www.rcgroups.com/f(...)23565277&postcount=1
En spare props zijn altijd handig. En accu's als je langer dan 10 min aaneengesloten wilt vliegen.
Bedankt voor de link :)

SHARE2 voor 10% korting is een week geleden verlopen -O-

bggood is nog goed voor 5%
pi_129091442
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:06 schreef davedavy het volgende:
Dat S11 ding komt toch nog optijd, vandaag dus :D
Nog een best goed geluid voor die grote en prijs :)
  donderdag 18 juli 2013 @ 17:22:47 #18
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129091796
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:16 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nog een best goed geluid voor die grote en prijs :)
Ik zoek nog een leuk bluetooth speakertje.
Twijfel tussen E-Commerce S11, Epoch EBS 020 en de Magician Boost-318W

Zijn allemaal van de zelfde prijsklasse, om en nabij 25 dollar.
pi_129093083
Weg en voortaan niet meer doen aub

[ Bericht 95% gewijzigd door kanovinnie op 18-07-2013 19:10:49 ]
pi_129093267
@ Shiz

Weet jij wat het verschil is tussen mode 1 en mode 2? Behalve dat mode 1 niet op voorraad is :P

Gevonden. Gas links of gas rechts. Wat is fijner voor iemand die rechtshandig is?

[ Bericht 21% gewijzigd door FreaZ op 18-07-2013 18:06:07 ]
pi_129095096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Shapper het volgende:

[..]

Haal die link weg dat is namaak...
pi_129095107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef wolferl het volgende:
E-Commerce S11
Die van mij kostte ook 25 USD, is zeker aan te raden ^O^
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:01:35 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129095152
Gas links is de standaard, mode 2 dus. Sommige lui echter vinden mode 1 fijner, hangt vaak samen met je geologische locatie... lokaal houden ze er andere filosofieën op na. Beetje zoals skate-/snowboarden en regular of goofy foot.
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:42:40 #24
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129096243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef shiznuts het volgende:
Gas links is de standaard, mode 2 dus. Sommige lui echter vinden mode 1 fijner, hangt vaak samen met je geologische locatie... lokaal houden ze er andere filosofieën op na. Beetje zoals skate-/snowboarden en regular of goofy foot.
GOOFY FTW O+
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:59:39 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129096713
Yeah, preach to the choir homie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')