gewoon afwachten zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Jongens, het geld staat nog steeds niet op mijn Paypal saldo?!
Wacht gewoon minimaal een week en ga daarna bellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Jongens, het geld staat nog steeds niet op mijn Paypal saldo?!
je mag je ramen wel eens vervangen, zijn helemaal gebroken joh!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...
Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.
kleine opmerking voor de postbode:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Made my day. :pquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet
die fout heb ik ook is gemaakt. En met zo'n adapter eraan ziet t er niet uit en is ook erg fragiel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu opzoek naar een adapter...
USB naar micro usb.
De output is een normale usb en in mijn tablet gaat een micro usb...
Micro naar normale USB kabel kost 99 cent bij de Action. Een USB adapter 399 centen. Voor iets minder van 500 centen ben je klaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu opzoek naar een adapter...
USB naar micro usb.
De output is een normale usb en in mijn tablet gaat een micro usb...
mm, en voor $1,99 bestel ik hem online.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Micro naar normale USB kabel kost 99 cent bij de Action. Een USB adapter 399 centen. Voor iets minder van 500 centen ben je klaar.
Waar dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
mm, en voor $1,99 bestel ik hem online.
Dat vind ik dan nog wel een groot verschil
Maar zal morgen even de lokale action bezoeken.
Banggood.comquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Waar dan?
2A adapters zijn lastig te vinden in China.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Banggood.com
http://www.banggood.com/1(...)-Tablet-p-78297.html
Maar volgens mij kan ik beter deze hebben:
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-54896.html
Coupons:neem die 1e!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:]
Want?quote:
Dat zijn toch converters?quote:
Je geeft zelf aan naar micro usb en dat is microquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Want?
Die heeft een smalle bek, en ik moet 1 met een brede bek hebben.... (die dan in de tablet moet)
hmm ok, Die 1e kun je nog beetje wegwerken. Die tweede steekt echt uit naar rechts.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Want?
Die heeft een smalle bek, en ik moet 1 met een brede bek hebben.... (die dan in de tablet moet)
[..]
Lekker dan...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet
twitter even de postnl met die foto. Dan wordt de bezorger erop aangesproken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet
En dan wordt ie ontslagen, krijgt ie geen geld meer, moeten hij, z'n kinderen en z'n vrouw heel armoedig leven, uiteindelijk wordt ie gek en maakt ie z'n familie + zichzelf dood.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
twitter even de postnl met die foto. Dan wordt de bezorger erop aangesproken.
gast doe eens normaal af en toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En dan wordt ie ontslagen, krijgt ie geen geld meer, moeten hij, z'n kinderen en z'n vrouw heel armoedig leven, uiteindelijk wordt ie gek en maakt ie z'n familie + zichzelf dood.
ALLEEN OMDAT JE EEN FOTO STUURT GVD![]()
quote:
Heb je geluk mee, de meeste bellen gewoon aan bij de centrale bellen beneden, en dan moet je zelf maar naar beneden komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef wolferl het volgende:
Pakketjes blijven binnenstromen.
Aliexpress is super, gewoon binnen 10 dagen in huis.
Alleen de pakketbezorger is niet blij.
Hij moet 6 grote trappen lopen, elke dag![]()
Wij hebben geen centrale, en ook geen lift. Het enigste voordeel na 6 jaar wonen daar. Is dat mijn conditie erop vooruit is gegaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb je geluk mee, de meeste bellen gewoon aan bij de centrale bellen beneden, en dan moet je zelf maar naar beneden komen
of ze gooien het in de lift zoals een user hier laatst had
LOL, das wel een leuk idee. En een goed excuus om een Copter of Quadje te kopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Moet je toch maar eens een quadje kopen en er een mandje onder hangen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |