Wie zegt dat ik hem swinters buiten heb? ik zeg alleen dat hij vocht en vriesvrij moet zijn..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:55 schreef renzowen het volgende:
[..]
Vriesvrij in Nederlandlaat me niet lachen, of heb je buiten een radiator?
http://chinaprices.us?q=white%20canvas%20shoesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus, dames en heren. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat cheap-ass all white sneakertjes van canvas zoals nep-vans (logo niet nodig).
Heeft er iemand een idee waar die te vinden zijn? Zit wat rond te googlen maar heb niet al te veel inzicht in Chinese webshops. DX, Focalprice, Priceangel o.i.d. enzo geven weinig resultaten.
Geen handel trouwens
Hmm, dat helpt iig flink verder! Jammer dat ze allemaal zulke kleine voetjes hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=white%20canvas%20shoes
Bronquote:Opnieuw elektrocutie tijdens opladen iPhone
Er is opnieuw iemand in China geëlektrocuteerd tijdens het opladen van een iPhone. Het probleem zit mogelijk in het gebruiken van een niet-originele oplader.
Foto: AFP
Eerder deze week stierf een Chinese vrouw nadat ze tijdens het opladen haar iPhone 5 wilde opnemen. Apple onderzoekt de elektrocutie.
Vrijdag is er opnieuw een bericht naar buiten gekomen van een man die geëlektrocuteerd is toen zijn iPhone 4 aan de lader lag. De man zou al 10 dagen in coma liggen. Het incident vond plaats op 8 juli.
Zowel de man als de vrouw lijken een oplader van een derde partij en dus niet de originele Apple-oplader te hebben gebruikt. Chinese media schrijven dat het probleem mogelijk daar ligt. Artsen stellen in ieder geval dat het in beide gevallen zonder twijfel om een elektrische schok gaat.
De opladers en iPhones lijken na de elektrocutie nog normaal te functioneren, zo berichten Chinese media. Of Apple ook het tweede geval gaat onderzoeken is niet bekend. Het bedrijf heeft nog niet gereageerd.
Tja, maar doe dat eens keer 100 of zo bij een groot bedrijf. Dan moet je al een eigen infrastructuur voor alleen de camera's aanleggen. Als ik bij ons op het werk kijk is dat inderdaad zo, cameranetwerk heeft een eigen netwerk dat (ook vanwege veiligheidscertificaten) volledig gescheiden moet zijn van het normale netwerk. Daar zitten dan een stuk of drie storageservers achter die met gemak 10.000 euro per stuk kosten. Dat is echt andere koek dan die IP-cameraatjes uit Chinaquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
hmm valt ook wel mee een simpel pc'tje of thinclient met simpele nas of netwerkschijf
kan al voldoende zijn(voor cameras gebaseerd op het Internet protocol), wat gratis opensource software erop(zoals ISPY) voor het monitoren/opnemen en je hebt t op de meest simpele manier voor elkaar.. zou voor kleine ondernemingen gewoon kunnen..
grote uiteraard niet echt handig, maargoed die zullen ook wel meer geld hebben voor betere/professionelere apparatuur
haha ja logischquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, maar doe dat eens keer 100 of zo bij een groot bedrijf. Dan moet je al een eigen infrastructuur voor alleen de camera's aanleggen. Als ik bij ons op het werk kijk is dat inderdaad zo, cameranetwerk heeft een eigen netwerk dat (ook vanwege veiligheidscertificaten) volledig gescheiden moet zijn van het normale netwerk. Daar zitten dan een stuk of drie storageservers achter die met gemak 10.000 euro per stuk kosten. Dat is echt andere koek dan die IP-cameraatjes uit China
Ik heb hem onder de carport gehangen, vochtvrij is het sowieso, vriesvrij niet helemaal. Het is er wel warmer maar tijdens de nacht niet. Maar goed heb hem pas sinds April dus de koude maanden komen nogquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 in beheer die gewoon buiten onder een luifel hangt.. geen probleem zolang die maar vocht en vriesvrij hangt
Langer wachten of even contact opnemen met PayPal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Jongens, het geld staat nog steeds niet op mijn Paypal saldo?!
gewoon afwachten zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Wacht gewoon minimaal een week en ga daarna bellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
je mag je ramen wel eens vervangen, zijn helemaal gebroken joh!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...
Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.
kleine opmerking voor de postbode:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Made my day. :pquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...
Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.
kleine opmerking voor de postbode:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet
die fout heb ik ook is gemaakt. En met zo'n adapter eraan ziet t er niet uit en is ook erg fragiel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu opzoek naar een adapter...
USB naar micro usb.
De output is een normale usb en in mijn tablet gaat een micro usb...
Micro naar normale USB kabel kost 99 cent bij de Action. Een USB adapter 399 centen. Voor iets minder van 500 centen ben je klaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu opzoek naar een adapter...
USB naar micro usb.
De output is een normale usb en in mijn tablet gaat een micro usb...
mm, en voor $1,99 bestel ik hem online.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Micro naar normale USB kabel kost 99 cent bij de Action. Een USB adapter 399 centen. Voor iets minder van 500 centen ben je klaar.
Waar dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
mm, en voor $1,99 bestel ik hem online.
Dat vind ik dan nog wel een groot verschil
Maar zal morgen even de lokale action bezoeken.
Banggood.comquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Waar dan?
2A adapters zijn lastig te vinden in China.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Banggood.com
http://www.banggood.com/1(...)-Tablet-p-78297.html
Maar volgens mij kan ik beter deze hebben:
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-54896.html
Coupons:neem die 1e!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |